Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
DomnulK |
![]()
Post
#211
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
tedy |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Chiar te rog.multumesc
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#213
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa fiu a naibii daca eu aproape numai din alea de cupru am vazut in targ. Nu prea am vazut din astea cu "plastic", iar pe alea care le-am vazut nu mi s-a parut a fi plastic ala, ci tot metal.
Oricum, mie astea cu negru mi se pareau mai prost realizate si am luat din cele cu cupru |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#214
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Cautati modelul asta.
This post has been edited by doctorasul: 29 May 2007, 21:55 |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#215
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poze mai clare ....
IMG_5267a.jpg ( Size: 76.41k ) Number of downloads: 7228 IMG_5268a.jpg ( Size: 66.92k ) Number of downloads: 6953 IMG_5268ab.jpg ( Size: 20.17k ) Number of downloads: 3179 This post has been edited by IRONICK: 30 May 2007, 13:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#216
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Am uitat sa precizez un info pentru ultima poza ... codul respectiv este doar de la garnitura (8200267272).
12 Jun 2007, 12:08: Poze mai clare cu cel vechi: IMG_5307a.jpg ( Size: 147.41k ) Number of downloads: 1827 IMG_5306a.jpg ( Size: 106.55k ) Number of downloads: 1474 IMG_5309a.jpg ( Size: 116.2k ) Number of downloads: 1403 This post has been edited by IRONICK: 12 Jun 2007, 11:08 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
radium |
![]()
Post
#217
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 February 03 ![]() |
IRONICK, poti sa-mi spui de unde ai cumparat termostatul ala cu piesa din centru din cupru si cat ai dat pe el? Asta daca esti tot din Bucuresti...
In Vitan am gasit doar la gramada, "varsate", fara cutie, fara holograma, fara nimic si doar cu piesa aia din plastic. Merci! |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#218
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Luat din targul Vitan duminica de la gramada de ...
QUOTE(klaus @ 29 May 2007, 22:07) Sa fiu a naibii daca eu aproape numai din alea de cupru am vazut in targ This post has been edited by IRONICK: 13 Jun 2007, 10:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
radium |
![]()
Post
#219
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 February 03 ![]() |
OK, merci!
Eu am trecut ieri, dar doar pe la aia cu gherete, ca doar aia erau. O sa mai incerc si duminica. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2006
|
|
klaus |
![]()
Post
#220
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si a dat 10 ron. Prin reprezentanti
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
crisstian |
![]()
Post
#221
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
....dupa mai putin de un an de la prima experienta cu liniutele pe care am rezolvat-o prin inlocuirea termostatului simptomele au revenit.
Avand deja experianta am trecut la inlocuirea termostatului. Din pacate problema nu s-a mai rezolvat de data asta, asa ca mai tot timpul vad 2 linii pe bord, dar mai afiseaza si 4... Mi s-a intamplat sa-mi porneasca ventilatorul si la 2 linii. N-am avut timp sa fac mai multe teste....Circuitul mare am observat ca se deschide la 2 linii. Asta cu termostatul cel nou. Cu ala vechi nici n-am mai testat. M-am bazat ca e sigur de la termostat... ![]() Ce vreau sa va intreb eu... 1. Senzorul de temperatura pentru apa de pe logan se potriveste cu cel de pe solenza sau Nova, etc? Daca se potriveste ce trebuie sa cer la magazin? De ex la termostate am vazut ca din d.p.d.v. constructiv unele sunt la fel doar ca pe unele scrie 89 grade pa altele 82 grade. Asa ca e usor se recunosti ce ai de cumparat.... Ei pe senzorul de temperatura pentru apa care imi trebuie mie scrie ceva pe el? Cum recunosc ca e bun pentru logan ca sa nu cumpar altfel de senzor? Am pus problema asta deoarece ,,din auzite" am aflat ca senzorul de temperatura pentru solenza e in jur de 30-40 ron pe cand cel de logan e peste 100 de ron insa ca si in cazul termostatului se potrivesc...de pe Solenza pe Logan. Sper ca ,,am auzit bine"? ![]() 2. A doua chestiune: pentru a desface senzorul de temperatura apa scot mufa aia cu 3 fire dupa care desfac piulita ca orice piulita si in final iese senzorul? (Desigur o sa iasa si apa...) Asa se desface? Sau mai trebuie sa stiu si altceva? Exista si vreo garnitura pe-acolo? Poate sa puna cineva o poza cu senzorul de temperatura sa am idee cam ce trebuie sa caut. Daca nu e de la senzor atunci mi-a mai ramas tabloul de bord care COSTA! ![]() This post has been edited by crisstian: 16 Jun 2007, 12:09 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
crisstian |
![]()
Post
#222
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Nimeni nimic....?!
![]() Nu a desfacut nimeni sonda aia de temperatura? |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
crisstian |
![]()
Post
#223
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Raspund tot eu...
![]() 1.Codul pentru senzorul de temperatura este 8200561449. E luat din programul dupa care gasesc componentele de pe masina cei din service. Cu ala mergi la magazinele DACIA ....si iti cumperi mai ieftin.... In service costa 150 RON TVA INCLUS (ieftin nu? ![]() ATENTIE asta e pentru logan 1.6 l (ambition) nu stiu daca se potriveste si la celelalte modele... 2. Mufa de la senzor se scoate printr-o tragere mai cu forta. Si acum imi face figuri....cei din service mi-au spus ca e posibil sa fie sonda insa am amanat ideea schimbarii pt ca intre timp mi-a picat si sonda sau contactorul pentru mers inapoi si am zis ca are prioritate asta si apoi ma ocup de senzorul de temperatura. Pica piesele astea de pe logan una dupa alta... This post has been edited by AL: 29 Jan 2010, 15:25 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
shefful |
![]()
Post
#224
|
![]() Cititor de forum Group: Members Posts: 134 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce am schimbat prin iarna termostatul (fara rezultat) iar apoi sonda (cu sonda noua mi-au stat cele 4 liniute cam o luna), am curatat voiniceste pinii mufei cu spray contact si cu betisoare de curatat in urechi si pana acum mi-a mers ok, sper sa il mai tina si de acum inainte.
|
--------------------
Maybach
ZKR Ambition 1.6MPI
Sedan 2005
- Gri Perla
|
|
crisstian |
![]()
Post
#225
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Am pus si o poza cu captatorul de temperatura (asa scrie pe bon).
Pret 150 ron TVA inclus. Ca sa stie si altii cum arata desfacut... Maine sper sa reusesc sa il inlocuiesc si sa scap de neplaceri. Ca daca nu e nici de la contactor atunci nu mai stiu ce sa-i mai fac... P.S. Rog moderatorii sa stearga propozitia din penultima mea interventie pe topicul asta in care am scris ca pretul e 38 EURO cu TVA inclus (#223). Sa nu induc in eroare .... Desteptii aia de la service mi-au spus un pret cand i-am intrebat doar si cand m-am dus efectiv sa cumpar mi-au cerut 150 Ron. This post has been edited by crisstian: 6 Jul 2007, 20:15 Attached thumbnail(s) Captator_temperatura.jpg ( Size: 167.31k ) Number of downloads: 2852 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
crisstian |
![]()
Post
#226
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
Dupa schimbarea captatorului de temperatura (senzorului) am scapat de problema.
Ca o mica concluzie 1. Daca de la 4 linii apar fluctuatii la afisaj 4 linii-2 linii si iar 4 linii s.a.m.d. si/sau in acelas timp mai constatati ca ventilatorul functioneaza la 2 linii chiar pentru timp scurt inseamna ca e posibil sa aveti probleme cu sonda de temperatura. 2. Cu motorul rece la prima pornire dupa ce ajunge la 2 linii... daca la 2 linii sa deschide circuitul mare atunci e posibil sa aveti probleme cu termostatul. 2A. Exista si varianta cand ai sonda defecta si la 2 linii pornind de la rece se deschide circuitul mare dar poti elimina ideea defectarii termostatului daca la drum apara fluctuatii in afisaj 2-4-2 si mai ales daca se observa functionarea ventilatorului cand ai afisate 2 linii. 3. Desigur regulile de mai sus sunt valabile cand una din piese functioneaza corespunzator iar cealalta e defecta. Ca daca sunt amandoua sunt defecte e mai greu sa-ti dai seama. In varianta asta decat sa le umpli buzunarele la aia din service tester receptie etc...intai se se schimba termostatul (30 ron TVA INCLUS de Solenza, Nova) nu de Logan ca ala costa peste 100 ron TVA inclus ![]() ![]() Eu vorbesc din experienta ca de-a lungul timpului am avut probleme si cu termostatul si cu senzorul, defecte independente unul de altul. Daca aveti alte idei sunt binevenite... This post has been edited by crisstian: 11 Jul 2007, 19:15 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#227
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(crisstian @ 11 Jul 2007, 20:14) ...intai se se schimba termostatul (30 ron TVA INCLUS de Solenza, Nova) nu de Logan ca ala costa peste 100 ron TVA inclus Io zic ca 10RON termostatul si 10RON sonda, in targ, este mai usor pentru buzunar ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Cobra |
![]()
Post
#228
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am un megane 1 si uneori senzorul de temperatura arata aleator: sau corect, sau mai putin, sau deloc. oare o fi de la un contact sau de la senzor in sine?
si inca o intrebare: la megane 1 senzorul de temperatura are 2 pini nu 3 ca la logan. am incercat cu o rezistenta variabila sa il fac sa porneasca ventilatorul manual dar nu a vrut, nici in scurt. sunt asa de diferite sondele de la megane fata de logan?ca motorul e 90% acelasi... merci |
--------------------
Megane 1
RT
Hatchback
- B
|
|
crisstian |
![]()
Post
#229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 January 05 From: Bistrita ![]() |
1.Daca masina e noua chestia cu contacte imperfecte nu prea o cred. Eu am scos relee, sigurante si multe altele chestii de pe masina si la toate aveam contacte perfecte masina are peste 2 ani...
Vezi si tu cat costa un senzor... ![]() 2. la logan cu motorul oprit dupa ce am scos mufa de la senzor vetilatorul n-a pornit, dupa ce am pus pe contact-motor la fel, dupa ce am pornit motorul (rece) imediat a pornit si ventilatorul dupa care desi am oprit motorul, ventilatorul nu s-a oprit decat dupa ce am pus mufa la loc pe senzor. Nu stiu la megane cum e, dar daca daca tu spui ca 90% motoarele sunt identice ar trebui sa fie la fel ![]() Cu mai mult de atat nu te pot ajuta... This post has been edited by crisstian: 17 Jul 2007, 10:06 |
--------------------
Logan
Ambition 1.6l
noiembrie 2004
|
|
Cobra |
![]()
Post
#230
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
masinuta are 10 ani
![]() am impresia ca sunt 2 senzori, sau cel putin asa am mai gasit cautand. unul pentru indicatorul de bord, si altul pentru ventilator. stie cumva cineva unde e cel pt ventilator? merci |
--------------------
Megane 1
RT
Hatchback
- B
|
|
serry |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 December 04 ![]() |
Problema cu cresterea la 4 liniute dupa care in cateva secunde scade la 2 liniute a aparut din pacate si la mine acum vreo saptamana insa eram in concediu si nu am avut acces la internet pentru a ma documenta.
Simptomele sunt aceleasi cu a celor prezentate in acest topic. In oras(Timisoara) sta cam tot timpul la 4 liniute insa de cum merg in afara orasului chiar daca sunt 38 de grade nu trece de 2 liniute decat foarte rar si atunci pentru un timp scurt. Am observat insa o chestie noua nesemnalata pe aici(sau neobservata de mine in cadrul topicului): In mers dupa o perioada(peste 1 ora mers continuu) in care cele 4 linii ar fi trebuit sa fie prezente insa pe afisaj erau doar 2 linii am tras de maneta pentru actionarea stropirii cu apa pe parbriz apoi am dat drumul la stergatoare pentru a indeparta apa. Surpriza a constat in faptul ca afisajul arata aproape instantaneu cu operatia descrisa mai sus 4 liniute si ramane pe 4 liniute un timp destul de indelungat(chiar si 20 minute mers continuu). Cand revine la 2 liniute mai spal odata parbrizul si dau drumul la stergatoare si iar am 4 liniute. Aveti vreo idee despre acest fenomen si cum as putea sa-l remediez. Pentru cei care manifesta simptomele de 2 liniute si greu 4 liniute incercati si la voi daca prin stropirea apei pe parbriz si pornirea stergatoarelor o sa obtineti 4 liniute. Astept raspunsurile voastre. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- XX-XX-XXX
|
|
tedy |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,am incercat varianta ta astazi,cand dupa vreo ora de mers prin oras temperatura nu a atins 4 linii niciodata.Am dat cu apa,cu stergatoare,cu lumini,cu geamuri sus-jos...nimic...2 linii si atat.Am intrebat de termostat la IPSO si mi-a dat un pret de am fugit(1,5 mil).Am fost in targ ,am luat termostat(30 RON) si garnitura noua(10 RON).L-am schimbat, am completat cu antigel cat a trebuit, am facut o aerisire la rece si am pornit motorul tinand mana pe furtunul care duce spre radiator.A atins 2 linii,furtunul rece....a inceput sa se incalzeasca furtunul...la bord tot 2 linii,a deschis termostatul complet....tot 2 linii...a pornit GMV...tot 2 linii.Concluzia: bani aruncati aiurea pe termostat.Fuga in targ am luat sonda(40 RON).Am montat sonda cea noua.Pornesc motorul ....direct 9 linii.Dau sonda jos,pun aparatul de masura pe ea,valoare aproape de scurt 140 ohmi.O masor pe a mea, avea 1650 ohmi.Ma dus in targ iar peste baiatul ala cu chioscul,ii demonstrez cu comparatie intre aia care o luasem cu o ora inainte si alta din raft.Accepta si o schimba, spunandu-mi ca sunt originale de la pitesti.Am zis "sigur ca da" si am plecat.Am montat sonda pe masina si totul e ok acum,sta la 4 linii.Scuze pt postul lung,dar sper ca atentia atrasa de mine sa se compenseze cu lungimea postului.Bafta
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
Serje |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Modelul acela de termostat cu partea aceea neagra de cauciuc sau plastic , ce o fi , este modelul de renault, cel tot din metal , cupru sau ce o fi , este acela pe care scria Dacia pe el , io ambele le-am gasit in magazin la 20 ron , da am zis ca pt asta prefer asta de dacia (tanti de la magazin o zis ca este modelu de supernova da merge si la logan ) mi se parea mai bun , mai ales ca la a meu partea aia de cauciuc negru era toata crapata , nu stiu daca din cauza asta mi sa blocat sau nu , da ... .
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Slider |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Mdea....am intrat si eu in clubul celor cu liniute lipsa....de vreo 2 zile a aparut si la mine problema. Nu urca la 4 linii nici batut. De fapt se ridica la 4 linii in momentul in care pornesc motorul (dupa o deplasare in oras in timpul careia sigur inainte imi indica 4 linii - motorul incalzit la temperatura normala de regim).
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#235
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Și eu, și eu ...
La mine cu mașina 2 urcă la 4 linii dar când mai apuc și eu să îi dau a 4-a, să se mai facă ceva curent pe la motor ![]() Din ce am citit eu pe aici e de vină termostatul. Aștept să se stabilizeze problema și la schimbat cu el. Ceva consecințe dacă se rulează la 2 linii? Consum sporit, uzură suplimentară motor ... |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#236
|
||||||||||||||
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu neaparat poate sa fie termostatul si sonda poate sa fie de vina. In general daca este sonda de vina, liniutele se aprind mai tarziu de 80˚C fata de senzorul pentru ecu (se vede in diagnoza).
Astea sunt codurile sondei: 7700101968 (inainte de 19 dec 2006) 8200561449 (dupa 19 dec 2006) Se gasesc in targ mai ieftine decat la dealer. Recomand un ohmetru pentru test daca se cumpara din targ. Pe sondele cu 8200 nu mai scrie Magneti Marelli, doar Renault.
This post has been edited by IRONICK: 19 Sep 2007, 16:23 |
||||||||||||||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||||||||||||||
serry |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 December 04 ![]() |
Revin cu date despre liniutele mele.
Am decis sa le mai ignor o vreme si sa nu trec pe la service(din lipsa de timp) iar dupa vreo cateva saptamani surpriza ![]() Pornesc masina si plec cu ea, iar liniutele urca si coboara intocmai ca la inceput(in parametrii normali) fara sa-i fi facut eu ceva. Nu pot decat sa ma bucur ca si-a revenit insa nu pot sa imi dau seama ![]() Sunt sigur ca o sa reapara si atunci sper sa am timp si sa trec pe la service. O sa va tin la curent daca vor fi noutati. Deocamdata s-a vindecat. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- XX-XX-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#238
|
||||||||||||||||
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si un tabel mai vechi de prin 2004 ... cu sonda SYLEA
This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2007, 14:04 |
||||||||||||||||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||||||||||||||||
fnp |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Am nevoie de un sfat. De cand a venit racoarea am observat ca DCi-ul se incalzeste f. greu. Partea ciudata este ca ajunge imediat la 2 liniute (cam dupa 10min dimineata sau 5 in timpul zilei) dar ca sa urce la 4 linii trebuie sa treaca 30-40 de minute; odata urcat nu mai coboara. Si o alta chestie care n-am remarcat-o asta vara : opresc masina cu 4 linii, revin dupa vreo 2 ore si la pornire are direct 2 linii. S-a intamplat si ziua in soare si seara la supermarket. Inca nu am apucat sa merg afara din oras sa vad cum face. La voi cum este? Este ceva defect (sonda/termostat) sau asa e normal? Cand am fost la revizie acum 3 zile (10k Adras Intr. Caravanei) l-am intrebat pe mecanicul care se ocupa de masina daca este normal si a zis ca DCI-ul se incalzeste mai greu. Ma intreb cum o sa fie la iarna. Logan MCV 1.5DCI 70CP din aprilie This post has been edited by fnp: 4 Oct 2007, 10:26 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
roland |
![]()
Post
#240
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Despre faptul ca urca greu de la 2 la 4 linii nu stiu ce sa-ti spun. La benzina nu e normal, la motorina nu stiu.
In schimb, este perfect normal ca motorul sa se raceasca cand nu merge, nu? Deci, cu motorul cald (4 linii), daca lasi masina stationata, motorul se raceste. In functie de cat de cald e afara si de cat timp stationezi, e posibil sa porneasca direct la doua linii. Sa vezi vara, la 50-60 grade cat se face sub capota in zilele cu canicula ce repede ajungi la 2 linii (plecand de la motor teoretic rece, nepornit de ieri). |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:12 |