DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul Logan Renault eco2, cu 3,8% consum

IRONICK
post 16 Nov 2007, 17:46
Post #61


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Citeste comnicatul respectiv ca sa vezi care a fost traseul si sa te luminezi cum au testat ei.

16 Nov 2007, 18:49:
Aripioarele respective au un procent destul de mic zic eu ... 0.00001%. In realitate toate masinile din tarile cu apa calde le au. Deci ...

This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2007, 17:49


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Nov 2007, 14:14
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Guys, OK, frumos, dar au mai facut-o si altii, si cu masini complet stock.

Un exemplu:
http://www.skoda.ro/news_detail.php?N_ID=419&archiv=1

sau chiar neprofesionisti:
http://www.skoda.ro/news_detail.php?N_ID=482&archiv=1

This post has been edited by IsNa: 21 Nov 2007, 14:17


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Nov 2007, 14:20
Post #63


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Hai sa iti traduc eu.
1. Traseul este DIFERIT.
2. Mers cu masina la munte consuma extrem de putin. Pe coborare consumul este 0 (zero). Orice masina scoate consum mic.
3. In stilul cum a condus mosul, sa te vad eu pe tine ca rezisti sa faci 847 km in 12,9 ore, la o viteza medie de 65km/h.
4. Orice alta masina condusa la fel, consuma putin.
5. Testele cu Skoda (sau ce naiba sunt) sunt pur COMERCIALE.
6. Daca Skoda este asa de tare, de ce nu a participat la concurs ?
7. Skoda rspectiva nu a scos aceleasi noxe. Sau de fapt doar consumul conteaza, nu si noxele ?

Uite si rezultatele: http://www.challengebibendum.com/challenge...15130&Langue=EN

This post has been edited by IRONICK: 21 Nov 2007, 14:45


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Nov 2007, 14:47
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Whoa, ce te-ai atacat asa? OK, LOAGAN IS ZA BEST!!
Acum, ca am lamurit asta, putem continua fara IRONI(CK)e?

1. Da, era un traseu realist, intr-o tara cu drumuri proaste, si aglomerate.
2. Inainte de a cobora, trebuie sa urci.
3. Eu de obicei conduc cat pot prudent, sa nu ma oboseasca stresul, si pe trasee de astea lungi, cu tronsoane de DJ, si traversare de mai multe orase nu prea reusesc sa scot peste 70Km/h. Deci nu a mers foarte babeste.
4. Hm... pai tocmai asta era ideea mea, ca sunt multe masini cu care se pot scoate consumuri f. bune, fara modificari. Sau tu crezi ca aia la Shanghai au condus sportiv si nervos, si asa au scos <3%??
5. Si asta ce e? Cei care au mers cu prototipuri, au mers sa testeze noi idei. Dacia/Renault a mers sa-si faca reclama.
6. Nu stiu, poate pt. ca aveau deja reclama facuta de Plattner?
6


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Nov 2007, 14:52
Post #65


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Bre, io nu apar loganul. Porcaria aia comerciala de la Skoda mi se pare in schimb o aiureala. Orice masina condusa in aceleasi conditii consuma la fel. Am scris si mai sus.

PS1. Nu m-am atacat absolut deloc. In schimb cand va vad cum comparati doua lucruri diferite fara o baza reala, combat.
PS2. Au fost posturi in care am criticat loganul si mi-am luat reputatie negativa.

This post has been edited by IRONICK: 21 Nov 2007, 14:58


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Nov 2007, 15:03
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Pai nu-i atat de diferit. Sigur ca la concurs probele sunt clar definite, altfel nu poate fi concurs, dar ele contin situatiile de trafic normal: accelerari (ca la depasiri) , manevre la viteze mici (ca prin traficul urban), si deplasare pe sosele normale.
Ce-i asa diferit?

Si ce vrei sa spui cu "conditiile alea"? O viteza medie de 65Km/h la traversarea Romaniei, nu e mult, dar nici nu scoti usor mult mai mult (cu 70CP)


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Nov 2007, 15:07
Post #67


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Scuze de exprimare, ma refeream la acelasi stil de condus si traseu.

Regulile de la Challenge Bibendum Michelin

Attached File  Rules.pdf ( 1.28mb ) Number of downloads: 126


Ei au avut o viteza medie de 80km/h

This post has been edited by IRONICK: 21 Nov 2007, 15:12


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Nov 2007, 15:20
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.192
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Le-am citit. Traseul emuleaza condusul normal.

OK, mosu Plattner e artist, mie nu mi-ar iesi nici pe-aproape cifra aia, dar banuiesc ca nici la Bibendum n-au dus soferi incepatori...

Deci: un rezultat frumos la final, fara indoiala, dar nu e vreun miracol. Interesant e ca au participat la categoria "prototipuri", si au batut niscai hibride


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 21 Nov 2007, 21:18
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 January 07




Tocmai asta e! Sa bati recorduri de timp intre doua localitati, este o arta. Dar este mult mai greu sa conduci in asa fel, incat sa gasesti calea de mijloc intre viteza si mers economic. Fii sigur ca Plattner nu a mers cu 60 la ora, dar nici nu a trecut de 120, fiindca rezistenta aerului creste mult peste aceasta viteza. Arta lui este ca se foloseste de inertia masinii si cauta sa franeze doar cat este strict necesar s.a.m.d. Mottoul lui este, sa franezi cat mai putin. Nu de multa vreme in Germania am vazut scris pe langa sosele: Wer Bremst, verliert! Adica cel care franeaza, pierde. Si am considerat ca este o tampenie. Insa mi s-a explicat ca prin franare energia cinetica este transformata in energie termica prin frecare.

This post has been edited by G.R: 21 Nov 2007, 21:19


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 22 Nov 2007, 09:09
Post #70


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.177
Joined: 11 January 05
From: Brasov




QUOTE
mi s-a explicat ca prin franare energia cinetica este transformata in energie termica prin frecare.
Si daca nu franezi energia cinetica va deveni transformare plastica prin impact...


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 22 Nov 2007, 09:19
Post #71


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 8.931
Joined: 21 November 03




QUOTE(deconectat @ 22 Nov 2007, 09:09)
Si daca nu franezi energia cinetica va deveni transformare plastica prin impact...
*



Lasa misto-ul, ca are mare dreptate. Eu am postat pe forum un filmulet cu CB-ul meu dupa ce am facut CJ-Oradea cu Logan-ul din dotare si mi-a iesit 4.9. Atat arata. Dar cu 5 km inainte a stat putin chiar pe 4.8. Dar a trebuit sa schimb stilul de condus cum am intrat in Oradea si a crescut inapoi la 4.9.

Cum am facut asta? Pornind de la idea de a folosi cat mai putin frana. Eu zilnic merg pe conceptul asta, dar in drumul ala, de plictiseala si lipsa de ora fixa la care sa ajung, treptat am inceput sa ma "joc" cu idea asta. Si am dus la extrem idea de a folosi doar frana de motor in loc de frane. Bineneteles doar acolo unde nu se ajungea la transformari din energii cinetice in transformari plastice....Dar daca stii sa anticipezi multe chestii din trafic, raaaar ajungi sa franezi.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 22 Nov 2007, 19:10
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 January 07




Tocmai prin asta se intelege stilul de condus preventiv. (Pardon si scuze suntem off) De aceea trebuie sa se pastreze o distanta mai mare fata de vehiculul din fata, pentru a putea incetini fara franare, doar prin frana de motor. Sa observi cat mai bine ce se intampla in fata, pentru a evita franarea de urgenta. Daca observi ca se apropie o curba, sa nu mentii viteza pana in ultimul moment si sa bagi piciorul in frana ca disperatul pentru evitarea deformarii plastice, ci sa iei piciorul de pe acceleratie din timp, si sa nu-ti fie frica, ca vine tampitul din spate si te depaseste, ca doar nu esti la concurs. Am vazut o gramada de asemenea soferi, ca inainte de curba incearca sa franeze cat mai tarziu, pentru a nu-i putea depasi, si observ si privirea lor in oglinda retrovizoare.
Nu-i nimic, daca evolueaza preturile carburantilor asa cum se prevede, peste vreo 3-4 ani vom discuta despre cantitatea de combustibil consumata pe distanta x, nu de timpul t in care am parcurs-o. Si vom rade de cel care a avut consum y+2, ca habar nu are sa conduca.


<span class='edit'>22 Nov 2007, 20:15:</span>
Driverx, multumesc pentru sustinere. Avem ce invata de la cei ca Plattner (Austria) si inscriptiile din Germania, ca daca eram noi mai buni invatau ei de la noi si nu invers, si erau ei in urma noastra, si nu (din pacate!) invers.

This post has been edited by G.R: 22 Nov 2007, 19:15


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 22 Nov 2007, 20:30
Post #73


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.177
Joined: 11 January 05
From: Brasov




"Adica cel care franeaza, pierde."
Eu nu zic sa mergi ca la curse, dar nici sa eviti pedala din mijloc cu orice pret ca sa faci economie de benzina. Decizia de a folosi sau nu frana trebuie luata in functie de situatie si tinand cont in primul rand de siguranta si abia apoi de consum si confortul celor din masina. Doar atat.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 22 Nov 2007, 20:50
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 January 07




Nu ai inteles nimic. Ideea este sa folosesti cat mai mult inertia masinii. Sa o lasi sa „curga“, ca deplasarea sa fie cat mai uniforma, fara extreme ca porniri in tromba si opriri bruste.

This post has been edited by G.R: 22 Nov 2007, 21:02


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 22 Nov 2007, 22:07
Post #75


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.980
Joined: 24 August 07




Eu am invatat treaba asta in prima iarna fara cauciucuri adecvate... si acum o folosesc tot timpul. La fosta masina mecanicul meu ma intreba daca franez vreodata, cand ii vedea placutele si discurile...


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 23 Nov 2007, 20:23
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 27 January 07




QUOTE(IRONICK @ 5 Oct 2007, 02:39)
Apropo ... sa va pun poze cu aripioarele pe care le am eu la rotile din fata montate de ceva timp ?
*



Sunt chiar curios, si spune-mi la ce servesc. Cu ce ajuta acele aripioare inainte de roti. La Audi am vazut ca este si in fata.


--------------------
Dacia Logan Preference 2005 - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Nov 2007, 20:31
Post #77


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Reducerea turbulentelor si implicit reducerea rezistentei la inaintare.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 24 Nov 2007, 18:27
Post #78


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Toate masinile din tarile cu apa calda au asa ceva in fata rotilor. Se observa ca doar cei de la Audi au studiat mai mult la forma lor (probabil si din cauza vitezei mai mari ...).

Alfa

Alfa.jpg ( Size: 70.52k ) Number of downloads: 1420


Audi R8

Audi_R8.jpg ( Size: 57.34k ) Number of downloads: 1521


Audi TT

Audi_TT.jpg ( Size: 54.78k ) Number of downloads: 1445


Fiat Linea

Fiat_Linea0.jpg ( Size: 72.46k ) Number of downloads: 1428


Fiat_Linea1.jpg ( Size: 75.01k ) Number of downloads: 1369


Laguna 3

Laguna3.jpg ( Size: 56.94k ) Number of downloads: 634


Mitsubishi Lancer

Mitsubishi_Lancer_New.jpg ( Size: 48.46k ) Number of downloads: 572


Porsche

Porsche.jpg ( Size: 30.94k ) Number of downloads: 535


Skoda Romster

Skoda_Romster.jpg ( Size: 45.74k ) Number of downloads: 623


This post has been edited by IRONICK: 24 Nov 2007, 18:29


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 24 Nov 2007, 19:00
Post #79


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Singura solutie la logan ,este sa le confectionam noi, la fel cum ai facut si tu.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Jan 2008, 11:32
Post #80


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Apropo de deflectorul de sub spoiler .... se gaseste la kangoo asa ceva. Nu stiu daca se potrivesc perfect la dimensiuni, dar la prima vedere seamana ...

7701060943





This post has been edited by IRONICK: 7 Jan 2008, 11:38

Attached thumbnail(s)
spoiler.jpg ( Size: 86.86k ) Number of downloads: 805


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Apr 2008, 07:07
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca sunt membri curiosi sa vada Loganul eco2 live, va fi expus in parcarea North Gate Center din Pipera, Soseaua pipera tunari 2/II, in spatele sediului Vodafone (reper benzinaria OMV pipera) de la 8:30 la 17:30. Valabil astazi si maine.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Apr 2008, 08:52
Post #82


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Poate are cineva timp sa ii faca niste poze la modificari ....


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Apr 2008, 09:46
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Maine poate cu camera, azi doar cu telefonul:


Attached thumbnail(s)
Imag051.jpg ( Size: 95.51k ) Number of downloads: 852
Imag054.jpg ( Size: 97.78k ) Number of downloads: 696
Imag055.jpg ( Size: 84.36k ) Number of downloads: 575
Imag056.jpg ( Size: 60.41k ) Number of downloads: 530
Imag057.jpg ( Size: 50.06k ) Number of downloads: 544
Imag058.jpg ( Size: 82.37k ) Number of downloads: 533
Imag059.jpg ( Size: 65.59k ) Number of downloads: 506
Imag060.jpg ( Size: 89.07k ) Number of downloads: 508
Imag061.jpg ( Size: 66.71k ) Number of downloads: 437
Imag062.jpg ( Size: 68.15k ) Number of downloads: 404
Imag063.jpg ( Size: 72.65k ) Number of downloads: 482
Imag064.jpg ( Size: 56.32k ) Number of downloads: 611
Imag065.jpg ( Size: 72.57k ) Number of downloads: 577
Imag065.jpg ( Size: 72.57k ) Number of downloads: 491
Imag066.jpg ( Size: 83.23k ) Number of downloads: 569
Imag067.jpg ( Size: 74.26k ) Number of downloads: 602
Imag068.jpg ( Size: 79.79k ) Number of downloads: 629


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 21 Apr 2008, 09:52
Post #84


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Multumesc de poze, destul de interesante. Multe detalii care au aparut in plus. Poate reusesti sa faci mai multe maine.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Apr 2008, 13:57
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




2 detalii importante: prin calandru nu trece pic de aer, racirea se face prin spoiler si teava de espament indoita in jos si aflata mult in spatele spoilerului. Oglinda..... pare putin diferita de cea de serie.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Apr 2008, 14:03
Post #86


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




la toate masinile mai rasarite teava e tesita in jos, cel putin din ce am observat eu..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 21 Apr 2008, 14:07
Post #87


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




Nu-mi dau seama, ce reprezinta poza a 5-a?


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Apr 2008, 14:08
Post #88


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




tot plafonul..aripioare de rechin multiple tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Apr 2008, 14:30
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.357
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cred ca sunt din tabla, un coleg mai rural a tras de le cu nadejde si nu s-au desprins. Sunt asezate in V, 2 cate 2, cu varful in fata si cate una singura asezata in lungul masinii pe flancuri. Nu are sine pentru portbagaj de acoperis, e destul de uniform plafonul.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 21 Apr 2008, 15:16
Post #90


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 18 April 06




Cam ce s-a castigat prin obturarea calandrului ?


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

24 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th November 2018 - 02:27
Forum Renault Server hosting