Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km
![]() ![]() ![]() |
Noul motor 1.2 16 V 75 CP, Revizia la 12 luni sau 20.000 km
danmincea |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru fara legitimatie Group: Members Posts: 131 Joined: 28 June 04 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
*
*
Logan Preference 1.4 MPI 2006
- CT07XXX
|
|||
daciafan |
![]()
Post
#2
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
intervalul de revizie si garantia de 3 ani aduc dacia in randul marilor constructori
![]() This post has been edited by daciafan: 22 Jun 2009, 19:20 |
--------------------
/
/
/
|
|
Stefan |
![]()
Post
#3
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pfii, consuma cu aproape 2 l la suta mai putin in urban.
Moment de dat pumni in cap. ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
BZN |
![]()
Post
#4
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
O masura inspirata, acest motor trebuie sa inlocuiasca depasitul 1,4 8v... Sunt convins ca o parte din cei ce doreau 1,6 16v se vor orienta catre 1,2 16 v ,multi apreciind mai mult faptul ca e un motor superior ca tehnologie nu atat puterea dezvoltata.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#5
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
A mers vreunul din voi cu un Symbol dotat cu motorul asta? Eu cred ca Sandero se va misca in reluare... La drive test-ul cu Symbol m-a plictisit de moarte lipsa de putere a acestui motor. Nu am mers cu 1.4 8v dar am avut Logan cu 1.6 8v si nu incape nicio comparatie.
This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 20:14 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#6
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(BZN @ 22 Jun 2009, 21:09) O masura inspirata, acest motor trebuie sa inlocuiasca depasitul 1,4 8v... Sunt convins ca o parte din cei ce doreau 1,6 16v se vor orienta catre 1,2 16 v ,multi apreciind mai mult faptul ca e un motor superior ca tehnologie nu atat puterea dezvoltata. cine voia 1.6 16 voia o masina puternica, cum sa se orienteze acum spre 1.2? ![]() cat despre consum sigur nu va consuma cu 2 litri mai putin urban, ca doar nu e dci |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
ThunderRa |
![]()
Post
#7
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Ai dreptate... ca sa te misti cat de cat acceptabil va trebui sa turezi masina... de unde va rezulta un consum destul de mare...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
O mașină foarte periculoasă prin prisma lipsei de putere și a intervalelor de revizii mari... (frâne în special)
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
BZN |
![]()
Post
#9
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 22 Jun 2009, 21:15) Nu neaparat , poate o tehnologie mai noua??? Nu contest insa ca majoritatea dintre cei ce optau pt 16v doreau un cuplu si o putere mai mare... This post has been edited by BZN: 22 Jun 2009, 20:27 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
calinu' |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 December 08 ![]() |
ca toate motoarele ce echipeaza daciile noastre, fiecare e conceput sa se adreseze unei anumite nise de consumatori...si cred ca motorul 1.2 nu o sa dezamageasca pe nimeni care nu are pretentii de racheta de la el
eu am condus destul de mult un aveo sedan cu motor de 1,2 (nu avea 75 cp) si se misca multumitor....zic ca pentru oras sau pentru cineva care nu cauta performante mari de la o masina e foarte ok |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 17" sunroof:X
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#11
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Nu ma incalzeste cu nimic o tehnologie mai noua daca imi vine sa ma dau jos sa imping masina... In plus... vedeti si voi la ce turatii ajunge motorasul asta la cuplul maxim si chiar sunt curios daca e vreun posesor de Symbol care sa ne spuna cat consuma masina la peste 4500 ture in fiecare treapta...
Pe un Twingo, e un motor excelent. Pe Symbol, Sandero sau Logan insa vorbim de submotorizare. Va inchipuiti un Sandero incarcat cu 5 persoane si ceva bagaje incercand sa suie o panta? ![]() LE: "Performante mari"????? ![]() This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 20:33 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
danmincea |
![]()
Post
#12
|
![]() membru fara legitimatie Group: Members Posts: 131 Joined: 28 June 04 From: Constanta ![]() |
Cine doreste performantele unei masini sport nu-si cumpara motor de 1.2.... De ce comparam mere cu pere? Hai sa vorbim de taxe, consum, intretinere. Se largeste cumva aria de adresabilitate?
|
--------------------
*
*
Logan Preference 1.4 MPI 2006
- CT07XXX
|
|
BZN |
![]()
Post
#13
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Ba te incalzeste..., vezi Fiat Albea, motorul de 1,2 16 v dezvolta o putere mai mare in comparatie cu 1,4 8v, asta inseamna un motor de generatie noua.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#14
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Eu zic sa testezi si apoi sa impartasesti senzatia de caldura care te-a cuprins cand te-ai dat jos sa impingi masina...
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
BZN |
![]()
Post
#15
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Acu daca tot am inceput... am condus Albea cu motor de 1,2 si nu cred ca as obosi impingand la ea mai mult decat la una cu motor de 1,4. Oricum , alta era ideea; acest motor sa inlocuiasca vechiul 1,4 8v de pe Logan.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#16
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Albea nu e subiectul topicului asta si nici motorul de Fiat. Vorbim aici de un motor care nu e in stare sa miste un Clio Symbol. Daca-l compari cu un 1.4 mpi, vei vedea ca are cuplul ceva mai mic si atinge momentul maxim la turatii mult mai inalte. Mergand asa cu masina, ca sa egalezi un 1.4 la 3000 rpm tu va trebui sa ai 4500 rpm (parca, nu mai stiu exact). Spune-mi tu ca ai consum mai mic la 1.2 la 4500 de ture decat ai cu 1.4 la 3000 ture... Repet, testeaza si mai vorbim... Eu nu am mers cu Sandero de 1.2 insa am incercat un Symbol cu acelasi motor... si chiar de curand pentru ca a trebuit sa cumpar nevestei masina.
Mai sunt cateva dezavantaje ale motoarelor de cilindree mai mica si multi CP fata de cele cu cilindree mai mare si aceeasi putere dar las pe cineva care se pricepe la mecanica sa-ti explice cum e cu fiabilitatea... LE: Ironick, imi cer scuze. Nu am vrut decat sa-mi exprim dezamagirea fata de motorasul asta pentru ca l-am testat zilele astea. Sa-l vad dat ca mare realizare... e penibil... Oricum, decat sa fiu etichetat drept "shumahar", mai bine ma retrag si imi cer si scuze. Bafta! ![]() This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 20:58 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
BZN |
![]()
Post
#17
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
@ThunderRa, conform site-ului oficial puterea maxima se atinge ,la ambele motorizari, la 5500 rot/min, asa ca...
@ IRONICK, "shumaharii" nu "imping" masini ![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#18
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
are 7 nm in minus asa e..dar fiind un motor in 16v curba de cuplu e mai dreapta. adica motorul e mai elastic. condus cum trebuie eu cred ca o sa fie la fel de "rapid" ca cel in 8v
si nu cred ca trebuie sa te consideri schumacher ca sa nu spui tatal nostru inainte de fiecare depasire.. This post has been edited by ArtVandelay: 22 Jun 2009, 21:06 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
ThunderRa |
![]()
Post
#19
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Cuplu, BZN, cuplu bata-l vina... nu cai verzi pe pereti... Studiati harta de cuplu pentru detalii...
This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 21:02 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
xcss |
![]()
Post
#20
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Este cumva vorba de acelasi motor cu cel de pe Clio 3? Dupa caracteristici asa pare... In caz ca este, nu-i plangeti de mila. N-o fi el motor prea acatarii la prima vedere, dar se descurca intre onorabil si surprinzator de bine in majoritatea situatiilor. E drept, trebuie turat mai sanatos decat un 1,4 si mult mai sanatos decat un 1,6, dar asta nu va duce la consumuri imense.
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
costinelu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 26 February 09 ![]() |
intervale de revizii la 40.000 km?!?!?!? astia au innebunit?? pai ce ulei pun astia in motoru asta?
|
--------------------
dacia
solenza
2004 - clima
- b-65-Kos
|
|
dack |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut motorul asta pe un Clio 3. L-am injurat de toti mortii si dumnezeii cat timp am tinut masina - un an. Extrem de lenes (asa ii si spuneam "lenesul"), iar la consum, era similar cu un 1.4, pentru simplul fapt ca datorita cuplului lesinat, se chinuia sa miste masina (1200 kg) de pe loc, dupa fiecare semafor. Fratilor, are cuplu 105nm! Am regretat in fiecare zi ca nu am luat 1.4 sau 1.6.
Poate pe caroseriile mai usoare de Sandero si Logan se va misca mai bine.. Aaaa, daca vorbeam de 1.2 tce de 100, era altceva. Dar nu, se pare ca nu meritam motorul asta in Romania. Suntem lumea a treia, inca. This post has been edited by dack: 22 Jun 2009, 21:16 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
renotgo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Eu cred ca nu puterea acestui motor va fi problema ,ci zgomotul produs de acesta .Motorul in sine este foarte puternic pentru capacitatea lui (cei ce au Twingo stiu bine asta ...) ,consuma putin ,este foarte silentios in ralanti ,foarte fiabil ,putin poluant .Repet ,singura problema va fi zgomotul produs la anumite turatii .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#24
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ce nu isi dau seama unii e ca o data cu micsorarea cilindreei, un motor automat va functiona la turatii mai inalte. De la 1.2, la 1.0, la 0,8 sau 0.7, pe un motor aspirat, turatia va fi din ce in ce mai inalta la aceeasi viteza. Si aici intra perceptia multora ca un motor turat la 3500-4000 de ture va consuma mai mult.
Am ca exemplu perfect motorul pe care il conduc eu de pe Matiz, 0.8, putere maxima la 5900 si cuplu maxim la 4500. La acest motor, la un mers normal, schimbarea optima se face @4000 de ture. De asemenea, am mers cu benzinare de 1,4 - 1,6 si la majoritatea schimbarea optima este @3000 de ture. Desi nu am mers cu vreun motor de 1,2 sau 1.0, mi se pare oarecum logic ca el sa ceara un regim de 2500-3500 cu schimbare la 3500. Si cum putini cred ca acest motor de 1.2 pe Dacia va avea consum mai mic, ii rog sa nu ia in calcul traficul din Bucuresti, unde pana si un 0.8 poate avea un scor de 10-11 la suta. Ala nu e trafic, e stat la ralanti si nu conteaza motorul ca oricum va consuma mult. Putin mai ontopic, salutara decizia de a mari intervalul de efectuare a reviziilor la benzinare. La un trafic corect, este un interval corect. Pe de alta parte, este adresat, cred eu, celor ce stiu sa intretina o masina, pt ca imi imaginez ca multi nu vor avea nici macar curiozitatea sa verifice macar filtrul de aer si probabil cand vor ajunge la revizia de 2 ani vor da vina pe producator ca merge masina aiurea (informativ, eu schimb filtrul de aer o data la 4-5 luni, pt ca efectiv se innegreste). This post has been edited by AmunDei: 22 Jun 2009, 21:14 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
daciafan |
![]()
Post
#25
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
loganul sau sandero-ul se vor misca si cu acest 1.2
sper totusi sa nu scoata din fabricatie 1.6 16 v deoarece dupa experienta unui 1.4 8 v vreau sa trec la cea a unui motor de peste 100 cp |
--------------------
/
/
/
|
|
ThunderRa |
![]()
Post
#26
|
![]() posesor posedat Group: Members Posts: 412 Joined: 8 April 05 From: Piatra Neamt ![]() |
Multumesc Dack, parerea unui (fost) posesor face cat 1000 de pareri...
Renotgo, masa unui Sandero e de 1099 kg (fara optiuni) iar a unui Twingo la fel de gol cred ca e de vreo 700 kg. Crezi ca se vor misca la fel? Diferenta de greutate e de peste 50%. Daca scad si performantele, cunoscand relatia directa dintre performante si greutate, cum crezi ca se va misca? ![]() This post has been edited by ThunderRa: 22 Jun 2009, 21:27 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2008 - Lux Privilege 1.6 16v
- NT-23-DAC Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com |
|
FILter |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 27 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cine merge mult in oras va fi optiunea cea mai OK in conditiile in care Dacia are dci-urile de 1.5 care sunt inca loterie, mai ales cu motorina noastra. Marele dezavantaj il vad eu din faptul ca daca se merge turat cu motorul, asa cum se face cu motoarele 16v probabil ca nu se mai intelege om cu persoana... asta daca n-au mai lucrat la izolatie si tinand cont ca e disponibil inca de pe Ambiance, probabil ca n-au lucrat. Am mers cu Sandero 1.6 si deja de la 4000 trebuie sa vorbesti tare ca sa te intelegi cu pasagerii, insa asta se intampla dupa 130 asa ca nu se prea merge in Romanica noastra cu vitezele astea. Daca motorul asta va avea 4000 rpm la 100-120 deja nu mi-ar mai conveni sa stau tot timpul in urletul motorului.
This post has been edited by FILter: 22 Jun 2009, 21:15 |
--------------------
Dacia
-X-
2000 toamna
|
|
BZN |
![]()
Post
#28
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Si inca un aspect, 1,2 16v beneficiaza de cutia de viteze tip JH3, 1,4 fiind singura motorizare la care se foloseste cutia JH1...De ce oare???
This post has been edited by BZN: 22 Jun 2009, 21:35 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
MuciX |
![]()
Post
#29
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu am motorul asta pe o masina de 1200 Kg si maxima adimisa de vreo 1450 Kg. Pe langa greutate se adauga coeficientul ei aerodinamic echivalent cu cel al unei parasute deschise. Motorul se poarta exemplar daca se tine cont de ceea este el de fapt... depasirile in scurt sunt mai rare ce-i drept, si daca sunt sunt la niste turatii enorme. Niciodata nu am depasit in rampa, nu am avut curaj!
Consumul e ok si el, iar motorul probleme nu mi-a pus si vorbim totusi de o masina veche de 8 ani pe care scrie 127k+ Km... cat o avea de fapt numai ea stie. Asa ca, atat timp cat soferul este constient de "bestia" ce se ascunde sub capota, eu zic ca nu e un motor rau. Si pe mine ma mira intervalul de revizii... eu personal schimb ulei la 10k Km. @FILter: zgomot e in masinala viteze mari, dar asta tine si de izolarea fonica a masinii, care ma astept sa fie mai eficienta la Logan decat cea de pe Kangur. @BZN: eu am JH1, daca nu ma insel (parca asa am vazut in dialogys). This post has been edited by MuciX: 22 Jun 2009, 21:36 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#30
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(FILter @ 22 Jun 2009, 22:15) Daca motorul asta va avea 4000 rpm la 100-120 deja nu mi-ar mai conveni sa stau tot timpul in urletul motorului Da insonorizantul de tablier si capota a fost vazut pe Sandero cu echiparea 1.2 16v?This post has been edited by IRONICK: 22 Jun 2009, 21:51 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 00:19 |