DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Solutii practice pentru incalzire oglinzilor

Valentine
post 25 Jan 2005, 22:24
Post #181


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




Ok intre timp am fost azi si mi-am pus oglinzi incalzite. Dureaza cca 3-4 ore pentru Solenza daca nu il anunti din timp ca vii (daca il anuti dureaza cu 30 minute mai putin ca pregateste rezistentele).

N-am stat sa ma uit la tot procedeul, dar in principiu se scoate oglinda si se lipesc cu ceva silicon respectivele rezistente pe spatele ei (pe plasticul ala), se trag firele catre butonul de luneta si contactul cheie, si gata e instalatia (in mare).

Tipul a fost de treaba, si va recomand sa dati un email sau un telefon inainte ca sa intrebati de tarife ca se mai schimba.

Nu stiu daca am voie sau nu sa ii postez mailul aici, daca n-am, rog moderatorul sa-l stearga: stefanmartin@raxon.ro / stefanmartinro@yahoo.com.

PS Am uitat sa precizez: functioneaza perfect (deocamdata) - testate pe ploaia de azi smile.gif

This post has been edited by Valentine: 25 Jan 2005, 22:25


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 25 Jan 2005, 23:11
Post #182


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Si de preturi nu ne spui nimic?


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 25 Jan 2005, 23:12
Post #183


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(SYL @ 26 Jan 2005, 00:11)
Si de preturi nu ne spui nimic?
*


Nu pot din mai multe motive. In principal pentru ca variaza (in functie de euro, etc.). Cel mai bine este sa trimite-ti emailul si sa va anuntati intentia.


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 28 Jan 2005, 23:11
Post #184


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Si nu poti spune nici cat te-a costat pe tine ? E secret de stat ? ohmy.gif


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 29 Jan 2005, 05:11
Post #185


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(SYL @ 29 Jan 2005, 00:11)
Si nu poti spune nici cat te-a costat pe tine ?  E secret de stat ?  ohmy.gif
*


Am spus ca am motivele mele. Vorbim pe MP daca vrei.


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 29 Jan 2005, 16:58
Post #186


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Ok, Valentine, multumesc pt informatie, am primit PM. Vezi ca ti-am trimsi si eu un PM in care am cerut niste lamuriri suplimentare.


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 9 Feb 2005, 20:08
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




QUOTE(goguf @ 2 Jan 2005, 18:38)
Am fost in tirg si am cumparat materiale:
- o oglinda retrovizoare pentru usa soferului, model cu reglare din interior, cu mecanismul de prindere defect  20.000 lei  (folositi ce model aveti pe masina)
- o bucata sticlotextolit (de la aparatura veche) cu cablaj pe o singura parte  10.000 lei
- o rezistenta de nichelina de 1000 W  20.000 lei

Am scos (cu mare chin) oglinda (plana) si am trasat conturul pe sticlotextolit (oglinda cu fata in sus, sticlotextolitul cu fata fara cablaj in sus) si am decupat bucata respectiva. Verificati sa incapa in carcasa. Am dezlipit traseele de pe placa care ajungeau linga margini, am trasat linii paralele din 5 in 5 mm si am facut mici crestaturi [attachmentid=3970][attachmentid=3971][attachmentid=3972]de 2-3 mm la margini si 2 gauri pentru suruburi cu cap ingropat. Am taiat o bucata de 3 m de nichelina (complet intinsa, recomand o decalire prin incingere la rosu in flacara aragazului), am aranjat-o pe placa dupa cum se vede in imagini si gata cu elementul de incalzire.

Am taiat cam 1-2 mm din plasticul ala din carcasa care presa initial oglinda, am dat o gaura prin care sa treaca firele si am montat intii placa cu firele de nichelina in sus, apoi oglinda care sa stea un pic presata pe placa.

Test: o ora de tinut ansamblul in congelator, dupa aceea conectat la 14 V ( consuma cam 1,2 A) sticla in 5 minute era uscata. Pentru un efect mai rapid se pot folosi doar 2,8 m nichelina (eventual mai experimentati lungimea optima)
Nu stiu cum s-ar comporta in exterior, adica in frig

Observatii
1 recomand insistent sa faceti o incercare pe un ansamblu oglinda retrovizoare defect, pe care nu-l mai folositi( se poate sparge sticla oglinzii la demontare, rezultat nesatisfacator estetic, etc.)
2 daca cumparati (sticlo)textolit de la montaje electonice vechi sa aiba trasee pe o singura fata si sa fie fara piese, scosul pieselor poate fi un chin
3 daca va ambitionati sa-l montati pe masina sa luati tensiune dupa contact, fire rezistente si bine izolate, sa includeti in circuit o siguranta de 3 A (5 A pt 2 oglinzi) iar intrerupatorul sa aiba bec martor
4 il folositi pe propria raspundere (contacte aiurea, scurt-circuit, bum !!!)

edit nu stiu de ce sint asa aiurea plasat imaginile..
*



Gata datorita sfaturilor date de colegul nostru am reusit si eu sa execut un exemplar de oglinda dezaburita biggrin.gif tongue.gif .Costuri minime zic eu cam.55.000 sarma de nichelina,textolit aveam(subtire)+firele care trebuie sa le cumpar 4 m de cablu du doaua fire pe el ,aproximativ 20.000/m si intrerupataor de dezaburire cam 150.000 de nova smile.gif = 300.000 suma rotunda biggrin.gif .
Pe o singura oglinda se foloseste 3m de sarma nichelata,ca sa stiti sa nu o taiati aiurea,in caz de rupeti sarma din greseala smile.gif cum am facut eu biggrin.gif se rezolva cu un surubel micut ca in poza,el avand dublu rol,de prindere a capetelor nichelinei rupte si de distantier intre nichelina si oglinda(m-am gandit ca daca sta aproape sarmele de nichelina de ......cum naiba se numeste aia de pe spatele oglinzii sa nu o deterioreze)asa ca am lasat un spatiu cam de 5 mm intre oglinda si pala ce textolit pe care se afla nichelina..........restul se vede in poze tongue.gif
Placa de textolit am lipit-o cu batoane de plastic se vede int-o poza si pistolul de topit,acest plastic se topeste la 110 grade C ,dar eu nu am pus decat pe margini nu pe sarma de nichelina ,si la distanta de 5mm ,oglinda frige ohmy.gif ,de dezaburit cam in 5 min este ok blink.gif Maine rezolv si oglinda de la sofer.O sarma de nichelina va ajunge pt ambele oglinzi.


Attached thumbnail(s)
DSC00469.jpg ( Size: 272.88k ) Number of downloads: 3056
DSC00470.JPG ( Size: 597.8k ) Number of downloads: 3311
DSC00471.JPG ( Size: 594.01k ) Number of downloads: 3200
DSC00472.JPG ( Size: 561.56k ) Number of downloads: 3392


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 9 Feb 2005, 21:02
Post #188


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Pima data cand am alimentat toata inventia la 13v se incalzea dar nu foarte tare ,si atunci am despatrit-o in doua.......am taiat sarma de nichelina de la jumate si am alimentat mijlocul cu (-) si capetele cu (+) si acu frige blush.gif oglinda.
Si de aici mi-a venit si o idee biggrin.gif Deci eu am doua plusuri,deci poate fi alimentat saparat,in functie de cum vreau eu sa dezabureasca.Se paoate aranja nichelina in asa fel sa avem trei trasee si cu un intrerupator gen aeroterma de CN se alimenteaza rezistentele ,ex.aeroterma in trepte,asa si oglinda biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
DSC00478.JPG ( Size: 493.94k ) Number of downloads: 3171
DSC00479.JPG ( Size: 553.48k ) Number of downloads: 1291
DSC00481.JPG ( Size: 562k ) Number of downloads: 1434


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 9 Feb 2005, 21:46
Post #189


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




QUOTE(rcosmin @ 9 Feb 2005, 21:02)
Pima data cand am alimentat toata inventia la 13v se incalzea dar nu foarte tare ,si atunci am despatrit-o in doua.......am taiat sarma de nichelina de la jumate si am alimentat mijlocul cu (-) si capetele cu (+) si acu frige  blush.gif oglinda.
Si de aici mi-a venit si o idee biggrin.gif Deci eu am doua plusuri,deci poate fi alimentat saparat,in functie de cum vreau eu sa dezabureasca.Se paoate aranja nichelina in asa fel sa avem trei trasee si cu un intrerupator gen aeroterma de CN se alimenteaza rezistentele ,ex.aeroterma in trepte,asa si oglinda biggrin.gif
*




Attached thumbnail(s)
DSC00484.JPG ( Size: 564.08k ) Number of downloads: 1636
DSC00485.JPG ( Size: 530.96k ) Number of downloads: 1691


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 10 Feb 2005, 12:15
Post #190


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Frumos si bine... daca ai fi din CJ te-as plati sa imi faci si mie, desi cu oglinzile de Nova nu e asa usor...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 10 Feb 2005, 22:17
Post #191


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




gata am terminat de montat dezaburirea pe oglinzi rolleyes.gif
Dar ce teapa am luat,eu nu stiam ca exista o mare diferenta intre oglinzile vechi si cele cu reglaj din interior(tipul meu) si am cumparat tipul veci,dar putea si vanzatorul sa ma intrebe macar ce tip de oglinzi am mad.gif dupa ce ca m-am chinuit sa monetz pe alea tipul vechi,le-am lipit tot.........surpriza,cand sa montez pe rama blink.gif blink.gif blink.gif nu se potriveste huh.gif imi venea sa imi dau cu ele in cap....dar...... wacko.gif asa ca nu am putut sa schimb oglinzile cu cele de tipul meu pt ca nu mai aratau asa cum le-am cumparat rolleyes.gif aveau plastic topit pe ele biggrin.gif ,asa ca am fost nevoit sa cumpar altele,alti 100.000 am mai dat pe ele.

Si ce au alea de Nova in plus de astea de Berlina cu reglaj pe interior??? sunt lafel happy.gif de scos se scoate geamul cam greu.foarte greu,unul l-am spart sad.gif de bagat se baga usor la loc,dupa ce se mai decupeaza din plastic wacko.gif cam mult am decupat,un coleg de-al nostru spunea de 2.3mm sau ceva de genul asta mellow.gif am decupat mai mult deatata.
Pe interiorul suportului oglinzii(in spatele placii de textolit am lipit o folie de aluminiu,deaia de invelit puii cand ii bagi la cuptor biggrin.gif ) m-am gandit eu sa tina caldura mai mult timp excl.gif ,si de jur,imprejurul oglinzii am plipit cu plastic topit sa nu intre apa,sa nu am surprize in timp.Si am cumparat un intrerupator de Nova de dezaburire+un releu .

Acum pozele

Attached thumbnail(s)
DSC00486.JPG ( Size: 528.25k ) Number of downloads: 1694
DSC00487.JPG ( Size: 500.54k ) Number of downloads: 1396
DSC00488.JPG ( Size: 468.16k ) Number of downloads: 1260
DSC00489.JPG ( Size: 480.15k ) Number of downloads: 1357


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedbuster
post 18 Feb 2005, 03:04
Post #192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 February 05




Ieri am facut umatorul experiment:

Am cumparat o rezistenta de nichelina de 1500W (nu aveau de 1000W). Am masuratat-o si avea ceva in jur de 7-8 ohmi. Ma asteptam oarecum la o rezistenta mai mica data fiind puterea ceva mai mare (1500W nu 1000W). Am indreptat-o cat am putut si am infasurat-o pe o placa de textolit. Dupa vreo 5min de alimentare la baterie (12.5V) era doar calaie. Am repetat expemimentul taind nichelina pana am vazut pe aparatul de masura 4 ohmi. Dupa alte 5min tot doar calduta era. Am masurat rezistenta de la dezaburire luneta si mi-a aratat 2 ohmi. Am refacut testul cu nichelina de rezistenta 2 ohmi. Intr-adevar de data asta in cateva min. nu mai putea tine mana pe ea.

Acum sunt in ceata.....

1. E stricat aparatul meu de masura... la voi cat are o rezistenta din asta intreaga de 1000W sau de cat ati avut voi?
2. Am gresit ceva? La voi s-a incalzit suficient cu rezistenta de 10 ohmi?

Astept recomandari. Va multumesc in avans.

PS: Ati gasit vreo metoda speciala de a indrepta nichelia ca e al dracului de greu?
M-am gandit la o varianta de a dribla un pic chestia cu indreptatul nichelinei. Ce ziceti are ceva dc o pun mai "creata" si pun niste despartiloare veriticale de textolit lipite cu poxipol intre serpentine pt a nu face contact una cu alta. Si astfel si departezi "instalatia" de oglinda cat vrei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goguf
post 18 Feb 2005, 03:33
Post #193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 05




3,1 m nichelina de 1000 W, 11,5 ohmi, usor presata de spatele oglinzii face treaba in 5-7 min.
Pentru indreptare se intinde intii cu mina la rece atit cit este posibil, apoi se prinde de capete si se trece lent prin flacara de la aragaz, tragind usor de ea ( daca trageti prea tare se rupe)


--------------------
dacia 1300 '72
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 18 Feb 2005, 09:57
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Metoda de indreptat sarma (valabila si pt arcuri elicoidale): se ia o surubelnita sau o bara/ teava cilindrica cu diametrul putin mai mic decat al rezistentei bobinate (sau a arcului). Se introduce pe surubelnita rezistenta cu inceputul-capatul spre maner, se prinde cu un patent capatul si se trage usor pe masura ce rezistenta se roteste liber (nu trageti prea tare pt ca se blocheaza).


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 18 Feb 2005, 13:36
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




QUOTE(goguf @ 18 Feb 2005, 05:33)
3,1 m nichelina de 1000 W, 11,5 ohmi, usor presata de spatele oglinzii face treaba in 5-7 min.
Pentru indreptare se intinde intii cu mina la rece atit cit este posibil, apoi se prinde de capete si se trece lent prin flacara de la aragaz, tragind usor de ea ( daca trageti prea tare se rupe)
*


si cam ce curent crezi ca o sa consume chestia asta?


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedbuster
post 19 Feb 2005, 04:13
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 February 05




Am realizat placa de textolit dand gauri la 5mm si pus nichelina cat a incaput (tot de 1500W am avut si de data asta). La masuratoare arata 4.2 ohmi.

Din cate stiu eu:
R=U/I => I=U/R
| => P=U*U/R
P=I*U

La 12V ar fi o putere de 34W.

Am pus-o la baterie si in vreo 5min s-a incalzit destul de bine. Acum nu stiu daca nu cumva se incalzeste prea rau si risc sa dau foc la masina. In cazul e prea mult as putea oare sa fac la fel si cealalta oglinda si sa le pun in paralel (sau serie unsure.gif) astfel incat sa scada tensiunea la jumatate pt fiecare. In sensul asta vreau sa organizez un test de "andranta" dar nu am de unde s-o alimentez. Un redresor ar merge? Sau o baterie pusa pe redresor si de borne legata "dracia"?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 19 Feb 2005, 11:29
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




daca le legi +cu- si +la+si -la-o sa ai surptiza ca pe fiecare oglinda sa ai 7v ceea ce nu o sa iti incalzesaca rezistenta in nici un fel,am incercat eu deci treaba este testata blink.gif ,iar daca legi +cu+si -cu- o sa functioneze,dar o sa si consume ceva,nu foarte mult(cam cat aeroterma,dar nu mai mult decat luneta)asta este testata smile.gif ,La mine nu stiu care este timpul in care se evapora apa de pe ele,sau in cat timp se dezcheata,dar stiu ca functioneaza.Am spus undeva ca in 10 min se evapora apa,dar se evapora in mai putin de 10 min,pe timp de ploaie sunt foarte eficiente wub.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 19 Feb 2005, 11:34
Post #198


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct





QUOTE(speedbuster @ 18 Feb 2005, 03:04)
Ieri am facut umatorul experiment:
 
  Am cumparat o rezistenta de nichelina de 1500W (nu aveau de 1000W). Am masuratat-o si avea ceva in jur de 7-8 ohmi. Ma asteptam oarecum la o rezistenta mai mica data fiind puterea ceva mai mare (1500W nu 1000W). Am indreptat-o cat am putut si am infasurat-o pe o placa de textolit. Dupa vreo 5min de alimentare la baterie (12.5V) era doar calaie. Am repetat expemimentul taind nichelina pana am vazut pe aparatul de masura 4 ohmi. Dupa alte 5min tot doar calduta era. Am masurat rezistenta de la dezaburire luneta si mi-a aratat 2 ohmi. Am refacut testul cu nichelina de rezistenta 2 ohmi. Intr-adevar de data asta in cateva min. nu mai putea tine mana pe ea.

  Acum sunt in ceata.....

1. E stricat aparatul meu de masura... la voi cat are o rezistenta din asta intreaga de 1000W sau de cat ati avut voi?
2. Am gresit ceva? La voi s-a incalzit suficient cu rezistenta de 10 ohmi?

  Astept recomandari. Va multumesc in avans.

  PS: Ati gasit vreo metoda speciala de a indrepta nichelia ca e al dracului de greu?
M-am gandit la o varianta de a dribla un pic chestia cu indreptatul nichelinei. Ce ziceti are ceva dc o pun mai "creata" si pun niste despartiloare veriticale de textolit lipite cu poxipol intre serpentine pt a nu face contact una cu alta. Si astfel si departezi "instalatia" de oglinda cat vrei.
*





la mine are 3ohmi rezistenta si am nichelina de 1000w,chestia cu intinsul.....cand o bagi pe gaurile depe placa de textolit ,o intinzi...tragi mai tare de ea cu patentul si se intinde si asa faci la fiecare capat,la mine in poza aia era prima pe care am relizat-o si deea a iesit asa,dar merge fara probleme smile.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 19 Feb 2005, 21:28
Post #199


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Valentine @ 25 Jan 2005, 22:24)
Tipul a fost de treaba, si va recomand sa dati un email sau un telefon inainte ca sa intrebati de tarife ca se mai schimba.

Nu stiu daca am voie sau nu sa ii postez mailul aici, daca n-am, rog moderatorul sa-l stearga: stefanmartin@raxon.ro / stefanmartinro@yahoo.com.


Valentine i-am dat mail de miercuri respectivului si inca nu am primit nici un raspuns. Precizez ca am dat mail pe ambele adrese de mail (dar cea de la yahoo se pare nu mai exista). Sa inteleg ca cel mai bine ar fi sa ma duc direct sa vb cu el ?? De cine sa intreb la service-ul respectiv ?
PS. Ai adresa exacta a service-ului ?

Multumesc !


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 19 Feb 2005, 23:54
Post #200


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(SYL @ 19 Feb 2005, 22:28)
Valentine i-am dat mail de miercuri respectivului si inca nu am primit nici un raspuns. Precizez ca am dat mail pe ambele adrese de mail (dar cea de la yahoo se pare nu mai exista). Sa inteleg ca cel mai bine ar fi sa ma duc direct sa vb cu el ??  De cine sa intreb la service-ul respectiv ? 
PS. Ai adresa exacta a service-ului ?

Multumesc !
*


Este exact vizavi de Hotel Nord (care e fata in fata cu Gara de Nord). Cum vii pe Grivitei si vezi Gara de Nord, pe dreapta e service-ul Radacini. Nu stiu exact adresa, intra la ei pe site (daca eu) pentru adresa exacta.


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedbuster
post 20 Feb 2005, 16:17
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 February 05




QUOTE(rcosmin @ 19 Feb 2005, 11:34)
la mine are 3ohmi rezistenta si am nichelina de 1000w,chestia cu intinsul.....cand o bagi pe gaurile depe placa de textolit ,o intinzi...tragi mai tare de ea cu patentul si se intinde si asa faci la fiecare capat,la mine in poza aia era prima pe care am relizat-o si deea a iesit asa,dar merge fara probleme smile.gif
*



Din cate inteleg eu tu ai 3 ohmi pe placa de textolit. Nu e cam putin? Conform teoriei P=U*U/R, la 12V ar avea 48W fiecare oglinda.

Am facut si eu un montaj cu 4.2 ohmi si se incalzeste destul de bine, as zice poate chiar un pic cam rau. Vreau sa fac un test de anduranta sa mearga minim 1-2 ore ca sa vad ce se intampla cu plasticul dar nu stiu cum sa simulez curentul bateriei. Ce imi trebuie? Am un redresor...merge cu el legat direct la montaj sau il leg si la o baterie si de la baterie ma leg la montaj. Tot zic de redresor pt ca imi e teama ca daca las montajul conectat cateva ore se duce naiba bateria.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 20 Feb 2005, 18:58
Post #202


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




QUOTE(speedbuster @ 20 Feb 2005, 16:17)
Din cate inteleg eu tu ai 3 ohmi pe placa de textolit. Nu e cam putin? Conform teoriei P=U*U/R, la 12V ar avea 48W fiecare oglinda.

Am facut si eu un montaj cu 4.2 ohmi si se incalzeste destul de bine, as zice poate chiar un pic cam rau. Vreau sa fac un test de anduranta sa mearga minim 1-2 ore ca sa vad ce se intampla cu plasticul dar nu stiu cum sa simulez curentul bateriei. Ce imi trebuie? Am un redresor...merge cu el legat direct la montaj sau il leg si la o baterie si de la baterie ma leg la montaj. Tot zic de redresor pt ca imi e teama ca daca las montajul conectat cateva ore se duce naiba bateria.
*




eu cand am realizat oglinzile pe redresor le-am probat si el scoate cam13,6v


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 24 Feb 2005, 14:10
Post #203


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




QUOTE(rcosmin @ 20 Feb 2005, 18:58)
eu cand am realizat oglinzile pe redresor le-am probat si el scoate cam13,6v
*



ce stoc functioneaza wub.gif azi a pluat si era si ceata,si am pornit dezaburirea pe oglinzi si dupa 2 min a ainceput sa iasa aburi din oglinda,se evapora apa de pe sticla si cam in 5 min erau ok de uscate rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedbuster
post 25 Feb 2005, 01:44
Post #204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 17 February 05




Misto...dar totusi nu sunt un pic cam puternice. Eu fost cam ocupat saptamana asta si nu am avut timp sa finalizez "proiectul" si tocmai acum a plouat...smile.gif.
Le-ai pus pe acelasi buton cu dezaburirea sau buton separat? Le pornesti un pic pana isi fac treaba si dupa le inchizi sau le lasi pornite?
Dupa ce s-au incalzit se mai lipeau stropii de apa de geamul oglinzii?

excl.gif Intrebare idioata: Daca Doamne fereste imi ia masina foc la oglinzi imi da casco banii pe ea?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 25 Feb 2005, 02:35
Post #205


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Daca tot schimbam scaunele la Dacie cu cine stie ce scaune.. oglinzile nu le-am putea schimba ? se potrivesc de pe alte masini ? normal sa fie incalzite tongue.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 26 Feb 2005, 10:31
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




QUOTE(speedbuster @ 25 Feb 2005, 01:44)
Misto...dar totusi nu sunt un pic cam puternice. Eu fost cam ocupat saptamana asta si nu am avut timp sa finalizez "proiectul" si tocmai acum a plouat...smile.gif.
Le-ai pus pe acelasi buton cu dezaburirea sau buton separat? Le pornesti un pic pana isi fac treaba si dupa le inchizi sau le lasi pornite?
Dupa ce s-au incalzit se mai lipeau stropii de apa de geamul oglinzii?

excl.gif Intrebare idioata: Daca Doamne fereste imi ia masina foc la oglinzi imi da casco banii pe ea?
*




Oglinzile nu le-am montat pe butonul de dezaburirea lunetei,din doua motive:
1) Luneta poate nu este aburita,in momentul ala
2)Daca le-as porni pe amandaoua in acelasi timp asta inseamna un consum mai mare de curent(oglinzile consuma mai putin decat luneta)
Si le-am montat pe un buton separat cu avertizare luminoasa.
Dupa ce s-a evaporat apa de pe ele,normal le opresc,dar ele mai raman calde inca 10 min,deci picaturile se evapora.
Oglinda pe interior are montat(suportul oglinzii,cel din plastic) staniol (dinala la rola de invelit puii cand ii bagi la cuptor)si mai tine si ala caldura nu o lasa se se risipesca(asa am gandit eu) rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 27 Feb 2005, 15:02
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




Ningeeeeee.......am ocazia sa le testez si pe zapada nu numai pe ploaie tongue.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 14 Mar 2005, 15:48
Post #208


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Am fost si eu la servicul Daewoo sa imi monteze oglinzile incalzite. Eu am cumparat un buton de dezaburire de bord normal de berlina (din acela portocaliu de 50 mii) si astfel am incalzirea la oglinzi separat de cea de la luneta (dezaburirea la luneta o folosesc f rar).

Sunt excelente. Pe ninsoarea de joi (care a dus la amanarea meciului Stelei) oglinzile erau curate... valuri.gif


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
heaven
post 15 Mar 2005, 14:21
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 17 August 04
From: Bucuresti




@ SYL : Care mai este pretul ?
PS : Ati putea sterge din numele topicului cuvintele '' FOLII AUTOADEZIVE '' ca acum se vorbeste numai despre Textolit+Nichelina wink.gif


--------------------
EX Dacia 1310 Li Berlina - masina furata
"A fost o vreme cand automobilul era o raritate.Numai un mare barbat politic sau un latifundiar, adica numai un personagiu cu mare suprafata, recunoscut de toata lumea ca analfabet, avea dreptul sa aiba automobil."
(G. TOPIRCEANU - Balade vesele si triste - "Despre automobil")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Mar 2005, 14:30
Post #210


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




parca 900.000 amandoua


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2024 - 22:43
Forum Renault