Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru praf/polen
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
lau2004
Am o intrebare, stie cineva daca se poate monta (eventual adapta) un filtru de praf si polen de la alte masini, poate de la Clio.

Iarna merge si fara smile.gif dar la vara o sa se umple de praf.....
klaus
Cred ca o sa pun niste poze cu priza de aer si cu pozitia ei INFECTA, chiar pe mijloc sub plastice, in zona stergatorului dreapta.
Problema majora este lipsa spatiului de lucru.
Eu am pus o plasa de tantari (contra frunzelor) pe care am prins-o cam asa:
- am pus mastic pe marginea prizei de aer (aflata in acelasi compartiment cu rezervorul de parbriz si cu motorul stergatoarelor)
- am luat plasa si am impins-o peste mastic sa intre in el
Din cauza lipsei de spatiu, nu am putut pune mastic decat pe jumatate din conturul prizei de aer.
Montarea unui filtru mai gros este problematica datorita pozitiei prizei exact sub stergatorul dreapta (axul stergatorului, parghia lui, toate se fofileaza pe acolo).

Concluzia: o sa incerc sa pun un filtru de hota (pe alt sistem) dar pozitia este idioata si dificila...
klaus
Revin cu poze, asa cum am zis mai sus...
ClaudiuFlorin
Auzi, dar masinile cu aer conditionat nu au instalat din fabrica un astfel de filtru?
klaus
Nu, nu au instalat asa ceva.
osirus
QUOTE(klaus @ 19 Jan 2005, 12:56)
Nu, nu au instalat asa ceva.
*


Pai si nu putem noi sa facem ceva in sensul asta???????????Eu am unul vechi de solenza si as vrea sa incerc sa vad cum il adaptez.......dar nu prea am timp!Ce zici?Nu ti-a venit nici o idee pina acum????
thunder
Poate va ajuta cu ceva

Eu la DNS am lipit cu PowerTape o bucata de filtru de hota peste gaura de admisie aer in aeroterma. Filtrul este luat din Metro, "filtru acrilic" (e ca o "panza plasticata" de 1-2 mm) aproximativ 110k lei. Am instalat-o de aproape 3 luni, e cam murdara dar la cat costa se poate schimba. Din filtru ala mai scot lejer 10 bucati ... adica lejer 30 luni de protectie.
Fluxu de aer este neschimbat si am scapat de mare parte din praf si mai ales frunze.
nicusor
QUOTE(osirus @ 19 Jan 2005, 21:56)
Pai si nu putem noi sa facem ceva in sensul asta???????????Eu am unul vechi de solenza si as vrea sa incerc sa vad cum il adaptez.......dar nu prea am timp!Ce zici?Nu ti-a venit nici o idee pina acum????
*



Adica Solenza are si Logan nu are filtru de polen?
collinro2
logan nu are nici un filtru de praf/polen, este la tutoriale explicat de catre klaus cum si-a pus el filtru de hota. Mi-am pus si eu, filtru acrilic de hota (120000 lei), se poate si filtru de carbune (e mai scump, 220000 lei la Metro), taiat pe dimensiune si prins cu agrafe sau cu Powertape (cazul meu). Atentie cind se baga la loc protectiile alea din plastic negre, trebuie puse intr-un anumit fel, ca altfel ori nu intra, ori intra dar stau prost.
osirus
Nu nicusor !Nu are,dar eu am confectionat unul din carbune activ!Se cunoaste acum diferenta!Nu se mai simte asa pregnant miros de esapament sau mai stiu eu ce,cind e pe pozitia "aer proaspat",decit daca e un camion sau autobuz care trebuia casat de 10 ani!
modream
Am incercat si eu sa scor plasticul ala care acopera zona cu gura de aer, dar n-am reusit si nici n-am instistat: am vazut ca e prins doar in 2 "suruburi" - par de plastic destul de firave (cel putin capul asa il au), dar cand am inceput sa le desurubez faceau destil de urat (pocneau parca sa se rupa) si nici nu dadeau semne ca se desurubeaza.... m-am lasat pagubas pe moment, dar e neaparat nevoie de un filtru acolo, altfel ne umplem de praf rau de tot.
adister
Par intr-adevar firave "suruburile" alea dar sa stii ca rezista...eu le-am ridicat putin cat sa le pot apuca dupa care am tras - nu sunt infiletate ci "infipte". Asta e partea usoara - adevarata distractie incepe cand incerci sa-ti bagi mana prin spatiul ala mic.

Cu ceva efort (si cu ceva taieturi pe maini) se poate pune acolo un filtru - eu am pus de hota, prins cu powertape. Mirosurile nu pare sa le opreasca, in schimb praful care intra non stop inainte s-a redus simtitor....
fbatran
Ci cu filtru nu mai intra asa mult praf in interior?

Fata de alte masini (un ford al lu tata - de ex) parca totusi e mai mult praf inauntru, in LGN, si acu nu cred ca e vorba de usi si chedere, ca se inchid bine. Sa fie din cauza lipsei unui asemenea filtru? tra sa incerc si io

P.S.: powertape? la ce ziceti voi "powertape"? banda dublu adeziva?
VeNoM386
Azi mi-am pus si eu filtru de hota (filtru mai 'gros', cam de 4-5 mm). L-am prins cu powertape, ambele luate din Bricostore.
Intradevar, alea 2 suruburi sunt destul de fragile. Pana sa ma prind ca e surub, am rupt unu din ele. Gaura este destul de mare, trebuie o bucata de 15x25 cm. Eu am reusit sa bag filtru prin partea dreapta, in partea stanga de abia imi intra mana. Ma gandesc cu groaza ca va trebui sa-l schimb peste vreo 2 luni.
Power Tape (asa scrie pe el) este un scotch mai rezistent smile.gif.
Va sfatuiesc sa stergeti praful inainte de a pune power tape.
In ultima poza se vede cel mai bine ce a iesit.
fbatran
aha ... buna dimineata ... m-am prins si io care-i power-ul de tape

super chestia ... oricum imi trebe filtru nou la hota ... asa ca iau doua bucati smile.gif ... nu spui la nevasta de ce biggrin.gif

vezi ca e si un tutorial inceput de klaus: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=13164
ar fi minunat sa fie totul la un loc, toate pozele .... nota 10 !
michou
Surubul cm ai reusit sa-l scoti?Pentru cel rupt ai gasit inlocuitor la magazinele de piese auto Dacia?

QUOTE(VeNoM386 @ 12 Apr 2005, 16:00)
Azi mi-am pus si eu filtru de hota (filtru mai 'gros', cam de 4-5 mm). L-am prins cu powertape, ambele luate din Bricostore.
Intradevar, alea 2 suruburi sunt destul de fragile. Pana sa ma prind ca e surub, am rupt unu din ele. Gaura este destul de mare, trebuie o bucata de 15x25 cm. Eu am reusit sa bag filtru prin partea dreapta, in partea stanga de abia imi intra mana. Ma gandesc cu groaza ca va trebui sa-l schimb peste vreo 2 luni.
Power Tape (asa scrie pe el) este un scotch mai rezistent smile.gif.
Va sfatuiesc sa stergeti praful  inainte de a pune power tape.
In ultima poza se vede cel mai bine ce a iesit.
*


collinro2
"Suruburile" cele doua din capetele plasticelor nu sunt suruburi, ci dibluri. Se ridica portiunea ce se termina ca un surub simplu, sau se invirte cu surubelnita putin, se ridica deci portiunea aia si apoi se trage in sus si iese diblul. Cind il scoti, se vede care e sistemul de fixare, nu prea pot sa iti explic in scris. Totul e sa nu te apuci sa il dezsurubezi ca pe un surub obisnuit, ca nu iese si se poate rupe. Surubul ala e fixat de alt manson mai gros, ce de fapt realizeaza fixarea, si care se "dilata" cind surubul e apasat si se "subtiaza" cind surubul e ridicat, permitind scoaterea.
collinro2
@venom: filtrul ala gros de 4-5mm iti mai permite intrarea unui flux suficient de aer cind ventilatorul este in treapta I? Scuze pentru postare consecutiva, nu mi-am dat seama.
VeNoM386
QUOTE(michou @ 14 Apr 2005, 08:23)
Surubul cm ai reusit sa-l scoti?Pentru cel rupt ai gasit inlocuitor la magazinele de piese auto Dacia?
*



Cum a zis si collinro2, este un ca diblu, doar ca si surubul este din plastic. Se scoate destul de usor, merge desurubat, toata chestia e sa nu apasati pe el cu surubelnita.
Nu am cautat altul, dar ma indoiesc ca o sa gasesc.

QUOTE(collinro2 @ 14 Apr 2005, 08:34)
@venom: filtrul ala gros de 4-5mm iti mai permite intrarea unui flux suficient de aer cind ventilatorul este in treapta I? Scuze pentru postare consecutiva, nu mi-am dat seama.
*



Eu zic ca da, ca doar e facut pentru hota. Oricum, nu se mai simt mirosuri asa de tare ca inainte, asta e clar.

Alta chestie, dupa ce puneti filtru, lasati vreo 5-10 min ventilatorul la max sa scoata toate mizeriile care sunt pe acolo.
andreic
Ma gandesc sa pun un burete cu carbune activ din cei care se gasesc la magazinele de pestisori. Sunt bureti filtranti pentru acvarii si costau cam 60.-70.000 lei o cutie cu doua bucati.
rdesign
QUOTE(VeNoM386 @ 14 Apr 2005, 10:57)
Nu am cautat altul, dar ma indoiesc ca o sa gasesc.
*



Gasesti la magazinele Daewoo. Cielo e plin de dibluri din astea. In Craiova la magazin sunt de diferite dimensiuni.
osirus

Filtrul de hota sau burete mai gros de 2mm reduce cu mult debitul de aer care intra in ventilator!Eu am facut ceva asemanator,dar din filtru de aspirator si la mijloc am pus carbune activ de hota si tot se simte un debit mai mic(nu mult),dar de mirosuri am scapat!Si e facut exact pe dimensiunea gurii de acces cu un capac ca sa nu ma chinui cu prinderea lui!
DoraX
@osirus> poze man!

thanx
osirus

O sa incerc,dar mi-e cam lene sa mai umblu acolo!Dar o sa incerc! biggrin.gif
leinad
QUOTE(osirus @ 14 Apr 2005, 18:10)
Filtrul de hota sau burete mai gros de 2mm reduce cu mult debitul de aer care intra dar de  mirosuri am scapat!......
*


intrau mirosuri naspa in masina de la motor?
fbatran
da, intra .... de la motoarele altora!
mario1980
Am mai pus doua post-uri si la sectiunea de tutorials si tips, pe tema asta, asa ca scuze de repetitie.
Si eu am incercat sa-mi montez un astfel de filtru, dintr-o bucata de filtru de hota, insa n-am fost prea multumit de calitatea prinderii si usurinta schimbarii in cazul folosirii power-tape.
De aceea voi prinde bucata de pinza cu segmente de cheder de la vechea dacie, din care voi taia, eventual, partea de cauciuc moale care etanseaza. Solutia este mai mult decit practica, si mai sigura, daca chederul nu este largit, sau prost. Plus usurinta cu care se poate schimba. cool.gif
Subliniez faptul ca se poate mari putin suprafata de filtrare, daca lasati pinza sa fie bombata inspre interior. Am apreciat totusi solutia lui Osirius...
N-am reusit, si nici nu m-am straduit sa pun banda adeziva in partea de sus a gaurii, dar cred ca cheder se poate monta cu usurinta, daca incepeti cu respectiva latura.
Una peste alta, poate ca voi incerca sa pun filtru de hota si pe sub gaurelele celor 2 plastice negre, intrucit de praful care intra pe acolo, "beneficiaza" si mecanismul stergatoarelor. Nu ma apostrofati, pentru aceasta ultima idee, ca nu am studiat cu atentie implicatiile...

Mult succes !
collinro2
Ideea cu chederul "tuns" e buna, dar in veci nu ai sa poti sa il prinzi de marginea superioara. Dar macar la cele trei laturi dinspre vale cred ca merge. Am sa incerc. Dar as vrea sa vad ce a facut si osirus.
osirus
Pentru cei interesati aici o solutie!
jkno
Si eu as dori sa-mi montez asa ceva. Mi s-a mai intamplat sa simt vreun camion "aerisit" in fata astfel incat toata masina a fost plina de fum. Apoi praful depus e enervant.

Insa vad ca nu s-a hotarat care e cea mai buna metoda smile.gif Plus ca mi-e groaza sa-mi bag mana prin locul ala ingust (am o manoaca cat o laba de urs). Poate voi gasi pe cineva sa ma ajute...
modream
Eu mi-am pus filtru de hota week-endul asta, ca ma saturasem nu atat de mirosuri, ca nu prea au intrat ele, dar praful era de groaza... la 3 zilese depunea pe bord de 2 mm smile.gif.
Desfacutul plasticelor e simplu. Intr-adevar pozitia gurii de aer e nasoala rau si spatiul e mic de tot. Prin stanga nu se poate baga toata mana (a mea cel putin). Prin dreapta mai merge. Eu am lipit filtrul de hota cu unleucoplast foarte rezistent, testat de mine cu alte ocazii... in partea de sus n-am prea reusit. M-am cam chinuit sa fizex cat de cat bine, acum se simte diferenta, s-a terminat cu praful. Partea nasoala e ca o sa se umple destul de repede de praf si va trebui inlocuit. Data viitoare cred ca-mi fac si eu unul din ala cu carton si carbune activ, e mai usor de pus.
thunder
Filtrul acrilic pe care l-am pus la DNS (am postat mai sus) e din vara 2004 , e destul de imputit dar merge si acum ... debitul de aer este destul de mare chiar si in tr. 1 a ventilatorului, asa ca nu va grabiti sa-l schimbati prea des. Cred totusi ca o sa-l schimb ca arata naspa asa imputit smile.gif
mario1980
QUOTE(jkno @ 19 Apr 2005, 12:26)
Si eu as dori sa-mi montez asa ceva. Mi s-a mai intamplat sa simt vreun camion "aerisit" in fata astfel incat toata masina a fost plina de fum. Apoi praful depus e enervant.

Insa vad ca nu s-a hotarat care e cea mai buna metoda smile.gif Plus ca mi-e groaza sa-mi bag mana prin locul ala ingust (am o manoaca cat o laba de urs). Poate voi  gasi pe cineva sa ma ajute...
*


Cea mai buna metoda nu s-a concretizat inca. Cam fiecare are avantaje si dezavantaje.

-solutia lipirii cu banda adeziva, mie personal nu-mi prea place, pentru ca nu prea-mi inspira incredere deoarece exista riscul tragerii ei inauntru, si nici prea usor nu este de schimbat sau de montat
-solutia prinderii pinzei cu bucati de cheder este mai sigura, si mai usor de pus in aplicare, permite marirea suprafetei de filtrare montind pinza putin bombata in interior,dar dupa cum am experimentat personal, din pacate, ca si in cazul de mai sus, nu se poate prinde pe latura de sus a gaurii
-solutia propusa de Osirus mi se pare totusi cea mai apropiata de ideal, insa este destul de greu de "confectionat". Insa in privinta sigurantei, tin sa-i atrag si sa va atrag atentia : la noi in tara sint si perioade cind ploile par a nu se mai opri pentru citeva zile... Ce se va intimpla atunci cu acel cartonas in care sint prinse si capse, parca, atunci cind timp de 2,3 sau mai ulte zile umiditatea in aer va fi de aproape 100% ???!!! Eu unul n-as folosi ventilatorul dup-aia, nici macar la treapta a 2-a...

Solutia aproape ideala, pe care o voi pune in aplicare, este sa se confectioneze o rama din plastic (in orica caz NU de carton) care sa aiba citeva cleme, care sa intre putin in gaura respectiva si sa o tina cit de cit fixata. Se pot face acele cleme din plastic, din cauciuc, sau orice altceva daca vreti, atita timp cit nu reduceti din aria gaurii. Pinza, sau pinzele filtrante sugerez sa fie montate pe fata dinspre exterior a ramei de plastic si chiar pe exteriorul suprafetei, poate in citeva suruburi mititele, cu saibe adecvate., sau cum credeti de cuviinta, ca nu prea conteaza. Asta va da posibilitatea sa lasati ( iertati-mi obsesia smile.gif ) filtrul putin bombat in interior.

Numai bine!
jkno
Daca reusesti sa faci asa ceva prietene, incearca te rog si fa in dublu exemplar. As fi si eu interesat smile.gif Platesc, no problem wink.gif
Cr3ativ3
MA care esti ma din PITESTI si te pricepi sa faci filtre deastea ca vreau si yo.
Ofer bere din belsug + mititei dac iese trreaba buna
osirus
QUOTE(mario1980 @ 20 Apr 2005, 09:44)

atunci cind timp de 2,3 sau mai ulte zile umiditatea in aer va fi de aproape 100%  ???!!!
*


Colega,cind va fi umiditate ~100% in aer,o sa te inneci!Cind o sa reusesti tu sa confectionezi asa ceva din material mai dur(plastic sau ce vrei tu)cu forma exacta a gaurii de acces,atunci o sa fii cel mai tare!Eu il am de ceva vreme,chiar in timpul cind a fost viscol la noi in Bucuresti si nu a patit nimic,de altfel nu a intrat nici un pic de apa acolo!Nici nu are cum sa intre!Dar fiecare face cum poate,dupa ce posibilitati are si cit de indeminatic este!Asta e solutia mea si momentan eu zic ca e cea mai buna!Am mai ajutat la confectionare pentru citiva prieteni si sunt multumiti si ei de rezultat!
LucVer
osirus , m-am hotarat sa "adopt" si eu filtrul tau de aer (sper ca nu l-ai inregistrat inca la OSIM biggrin.gif ). O singura intrebare as avea si te rog sa ma lamuresti. Filtrul nu se lipeste de tabla ci doar se "infige" (cu partea mai mica) in gaura?

Merci.
mario1980
QUOTE(osirus @ 20 Apr 2005, 19:18)
Colega,cind va fi umiditate ~100% in aer,o sa te inneci!Cind o sa reusesti tu sa confectionezi asa ceva din material mai dur(plastic sau ce vrei tu)cu forma exacta a gaurii de acces,atunci o sa fii cel mai tare!Eu il am de ceva vreme,chiar in timpul cind a fost viscol la noi in Bucuresti si nu a patit nimic,de altfel nu a intrat nici un pic de apa acolo!Nici nu are cum sa intre!Dar fiecare face cum poate,dupa ce posibilitati are si cit de indeminatic este!Asta e solutia mea si momentan eu zic ca e cea mai buna!Am mai ajutat la confectionare pentru citiva prieteni si sunt multumiti si ei de rezultat!
*


Din cite tin eu minte, cind ploua, umiditatea in aer este de peste 99%, oricum foarte aproape de 100%, si totusi eu nu m-am inecat niciodata... Cind voi reusi eu sa fac ceea ce mi-am propus voi fi multumit in primul rind ca am reusit, si nu ma intereseaza citusi de putin ca unul sau altul ma considera sau nu "cel mai tare".
Eu am incercat sa ajut, si ti-am dat un sfat de care poti sa tii sau sa nu tii cont. Cartonul atrage umiditate din aer prin natura sa, nu ca as fi socotit eu ca ajunge apa acolo...
Solutia ta este cea mai buna, si cu asta s-a terminat polemica pe tema asta, in ce ma priveste.

Bafta!
klaus
100% umiditate inseamna ca aerul este saturat 100% cu apa, nu ca se sta intr-un bazin cu apa.
http://www.komotv.com/asksteve/story.asp?ID=26167

Exista chiar umiditate mai mare de 100%... http://www.madsci.org/posts/archives/feb99...72180.Es.r.html

Si niste explicatii mai clare la http://www.physicalgeography.net/fundamentals/8c.html
modream
QUOTE(klaus @ 21 Apr 2005, 14:14)
100% umiditate inseamna ca aerul este saturat 100% cu apa, nu ca se sta intr-un bazin cu apa.
http://www.komotv.com/asksteve/story.asp?ID=26167

Exista chiar umiditate mai mare de 100%...  http://www.madsci.org/posts/archives/feb99...72180.Es.r.html

Si niste explicatii mai clare la  http://www.physicalgeography.net/fundamentals/8c.html
*


100% umiditate inseamna ca apa nu se mai evapora <=> atmosfera este saturata
jkno
Repet: daca e cineva dispus sa faca un exemplar si pt un aradean simpatic sa-mi dea un PM (nu raman dator deloc) smile.gif
dariusboom
Excelente pozele alea...nota 10. acum m-am lamurit si eu de ce cand pornesc aeroterma imi sar cateodata in masina pe la parbriz chiar si frunze din nucul sub care este parcata masina...
heartb2005
JKNO: nah,vorba ta,am masina doar de vreo luna.. smile.gif Si in fara de huse si presuri nu am facut nimic.... Dar sunt cu ochii pe voi.. smile.gif Oricum,pana acum nu am vazut prea mult praf in masina(si am 2000 km),dar oricum am dat bordul cu silicon....Daca ma va deranja praful,am sa ma orientez si eu spre solutiile sugerate de voi...
dariusboom
QUOTE(heartb2005 @ 22 Apr 2005, 22:35)
Scuza-ma, dariusboom, dar nu cred ca nucul a infrunzit inca....si mai ales nu cred ca ii cad frunzele inca....
*


masina este din toamna...in plus sunt tot felul de frunze uscate si alte gunoaie care cad din acel nuc imputit si mai este si un tei langa el...daca vrei sa stii neaparat in aceasta parte a anului nucul face niste "ciucurei" sau cum dracu s-or numi, mai sunt niste chestii uscate care ajung prin aeroterma direct in masina si asa mai departe...

...bine ca in loc sa dai o sugestie constructiva ti-ai gasit sa comentezi ca n-a inverzit nucul inca...
modream
Eu m-am gandit la o solutie de genul: o folie de plastic mai grosut/cat de cat rigid (1-2-3 mm) decupata in interior pe masura gurii de aer si acoperita portiunea decupata cu filtrul aferent (cu/fara carbune sau cemai vreti voi) - fixat eventual cu capse pe margini. Marginile foliei fiind rigide, o sa tina filtrul si in partea de sus/jos a gurii de aer. Se lipeste cu power tape sau ce vreti voi in parti - nu e necesar si sus/jos - marginile foliei sa depaseasca cu 3-4 cm dimens gurii de aer. Solutia eu zic ca este usor de realizat (eu am facut-o in 30 min) si usor de schimbat dupa ce se imbacseste. Ce ziceti ? Nu complicat. Eu am folosit folie de plastic de la coperti de dosar mai gros.
dariusboom
Eu sambata am avut urmatoarea tentativa:
-- am incercat pe sub gratarul negru ce acopera vasul de expansiune sa lipesc plasa de tantari (plasa de tantari am vrut s-o decupez conform acelui gratar si s-o lipesc de gratar, sa nu intelegeti ca am vrut s-o lipesc de altceva smile.gif ) ...toate bune pana aici dar nu am reusit nici in ruptul capului sa desfac acel gratar, pentru ca nu am reusit sa desfac un surub de pe margine (m-am uitat mai bine si parea un fel de diblu sau ceva de genul asta)...solutia asta nu rezolva problema prafului dar rezolva problema gunoaielor si frunzelor care aung pe diverse cai sub capota masinii si de acolo prin aeroterma direct in masina...

HELP: Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat cum naiba sa desfac gratarul acela buclucas??????????? Multzam!!!
klaus
Este exact pe principiu diblullui respectivul surub... Se poate incerca rotirea lui cu o surubelnita si cu putin noroc sa iasa afra. Daca nu se reuseste, eu am aplicat metoda introducerii unei surubelnite sub capul surubului din "diblu" si tras in sus cu grija, si insistenta ca nu o sa doreasca din prima... Atentie, a nu se trage prea tare totusi, caci exista posibilitatea ruperii "capului" surubului. In caz de rupere totusi, se paote merge si fara surubul respectiv... Se gasesc prin Vitan (dar cu greu, ca le cumpara lumea caci se potrivesc si la renault, si la opel etc) cu cca 10 k lei bucata.

Referitor la desfacerea protectiei respective de plastic, recomand CU CALDURA desfacerea prima oara a protectiei din partea dreapta (unde este vasul de lichid parbriz) si apoi a celei din partea stanga (din cauza modului de imbinare a celor doua), altfel existand pericolul ruperii "urechii" de imbinare intre cele doua protectii.
dydycom
Mi-am facut si eu filtru din pasla de hota. Acum in masina vine un miros tare ciudat gen spirt( altii zic ca de corcodele:))....ati avut asa ceva, sau ati auzit de asa ceva...credeti ca se duce in timp , nu de alta dar ma doare capul de la el.
danbogdan
Referitor la filtrul de parf/polen pentru Logan, am vazut astazi pe www.autototal.ro la rubrica MANN Filter ca exista filtru de praf pentru Logan. Exista si instructiuni de montaj care se refera la Clio I. Intrebarea care se pune exista asa ceva pe Logan pana la urma?
Link-ul respectiv este : http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur...eys=23.1.0.21.1, aici se selecteaza ca producator Dacia-Renault si modelul de Logan (acolo deja exista ca modele si 1.5 dci si 1.6 16 V.
vlahul
Filtrul ala arata ca o armonica care se introduce intr-un suport, eu nu am vazut asa ceva pe Logan. Nici macar nu-mi dau seama unde ar putea sa incapa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.