Eu am luat becuri Narva si scria doar pe capac faptul ca sunt cu filtru UV. In poza ta nu apar toate laturile cutiei, poate scrie prin vreun coltisor...
koldun
22 Mar 2009, 02:00
Nu. Nu scrie. D-aia nici n-am pus toata poza la toata cutia. Peste tot e aceiasi chestie: 12v H4 P43T CLEAR. Oricum o sa caute cu UV-ul pe el.
Multam!
ursamajor
19 May 2009, 13:29
Becurile SELUM H4 P43T au protecție UV? Că nu scrie pe ele ceva cu U. Pe soclu, în afară de indicativ, scrie E4 și 2VL.
concurent
21 Jul 2009, 10:20
ce inseamna protectie UV si ce protejeaza?
Bombetz
24 Jul 2009, 13:50
si eu mi-am pus led albastru la plafoniera la ambiance se vede foarte tare noaptea si la numar la fel.....acum trebuie decat sa mai fac rost de o lampa de portbagaj din cate am observat e identica cu cea din torpedou` pe care nu o am si vreau sa trag curent de la plafoniera pe langa stalpi prin cheder sa imi pun unul acolo sa lumineze in torpedou
sunt niste neoane au maxim vro 5-7 cm 2buc care se baga la bricheta pt luminat la picioare as vrea sa ii tai mufa si sa le leg pe sub consola de la fire direct de la ledul brichetei dar nu stiu daca e nevoie de o siguranta mai puternica ceva circuit facut, sa aprinda neoanele atunci cand aprind pozitziile odata cu ledul acela portocaliu
stie cineva daca afecteaza garantia si daca trebuie facut vr-un circuit ceva?? PM daca se poate ms
bolovan_ro
29 Jul 2009, 07:54
Stie cineva ce tip de beg ii cel de pe consola centrala? S-a ars...(nu mai lumineaza comutatorul de ventilator...directionare aer etc).
mariuscond
1 Aug 2009, 00:24
QUOTE(concurent @ 21 Jul 2009, 11:20)
ce inseamna protectie UV si ce protejeaza?
protejeaza geamul (care de fapt e plastic) farului impotriva ingalbenirii. am amic si-a luat un bec oarecare pt farul din dreapta si desi nu-l are de mult timp s-a ingalbenit bine. ce nu inteleg io e de ce nu se ingalbeneste si de la radiatiile uv de la soare
concurent
1 Sep 2009, 14:17
nu m-am gandit niciodata la asta. merci
poate fac parte dintr-o alta gama de UV sau intensitatea becului este mai concrentrata, fiind atat de aproape sursa de geamul farului.
catalinux*
4 Sep 2009, 11:08
Cred ca gama de produse Philips si Osram este integral anti UV, asa ca nu vad de ce sa ne complicam cu tot feluri de becuri facute de firme dubioase, mai ales ca in ceea ce priveste calitatea nu cred exista ceva mai sus.
P.S.: De incredere ar mai fi Hella si Narva (care e subsidiara Philips din cate stiu), dar la astea cred ca ar trebui verificata existenta protectiei UV.
west2007
7 Sep 2009, 10:51
stie cineva cat costa o trusa de becuri pt. logan (de origine
) ?
113RON la 'reprezentanta' in TM ...scump!
roredman
26 Sep 2009, 16:09
vreau sa imi schimb si eu toate becurile de la far,daca aveti niste sfaturi pt me,am citit topicul dar tot nu stiu ce sa aleg
deci becurile de semnalizare as vrea sa fie albe si cu lumina galbena
pozitie,bec cu lumina cat mai alba,poate putin mai puternic
faza scurta/lunga am tot stat si vb cu mai multe pers care au xenon si am decis ca nu se merita pe farul stoc al loganului,as vrea niste becuri bune,cu o lumina cat mai alba dar puternice,ma intereseaza mult performanta lor sa zic asa,sa fie vizibilitatea cat mai mare si sa nu se arda dupa 2 luni,sa fie omologate si tot ce mai treb sa ca fie ok
mentionez ca sunt din constanta,deci sa le gasesc pe la real,carrefour sau magazine de piese auto
mersi
Lord Hades
27 Sep 2009, 10:04
PT pozitie si semnalizare recomand sa mergi pe cele stok, oricum nu te ajuta cu nimic altceva decat ca design sa pui altceva.
Pt faruri, eu am vrut sa schimb de mult timp OSRRAM original cu altceva (am fost in cele din urma fortat s-au ars in 2 zile ambele pe faza scurta
) si am luat presat de timp Philips Visione Plus.
http://www.lighting.philips.com/in_en/cons...ighting&lang=enhttp://www.lighting.philips.com/in_en/cons...ighting&lang=enSunt super excelente, comparativ cu cele originale. Diferentele sunt majore, si au un pret rezonabil. Le poti gasi sin in carefura (eu de acolo am luat) cam la 27 - 28 lei un bec. Ca si durata de viata, eu le am doar de 3 saptamani, dar de la prieteni stiu ca tin lejer 2 ani. Acum depinde si cat de mult le folosesti.
Sper ca te-am ajutat
dl_dr25
27 Sep 2009, 21:30
eu pt pozitie am leduri si ceva probleme cu ele (trebuiesc desfacute si lipite bine)
pozitie normale
far visione plus se fad mult mai bine din toate pct de vedere ( dezavantaj sau ars dupa 1,5 ani schimbate cu altele identice)
roredman
27 Sep 2009, 22:13
si cat e un bec,se gasesc pe la real,carrefour etc?
LE.scz,chiar nu stiu ce era in capul meu in momentul ala,nu citesc selectiv doar k eram multitasking in momentul ala si cred ca am uitat,scuze,sa vina salariul si la cumparat
,mersi inca odata
Lord Hades
28 Sep 2009, 20:05
QUOTE(roredman @ 27 Sep 2009, 23:13)
si cat e un bec,se gasesc pe la real,carrefour etc?
QUOTE(Lord Hades @ 27 Sep 2009, 11:04)
...am luat presat de timp Philips Visione Plus.
... Le poti gasi sin in carefura (eu de acolo am luat) cam la 27 - 28 lei un bec...
Acum nu te supara dar tu ce faci citesti selectiv?
cornelbush
4 Oct 2009, 10:37
imii puteti spune si mie la ce pret ma duce stopul de spate stanga pentru logan pick-up va rog frumos
Lord Hades
4 Oct 2009, 19:57
Am descoperit o chestiune noua. Desi poate nu tine de becuri si beculete dar ...
Cand apas pedala de frana, incepe sa palpaie in bord martorul luminos pentru stopul de ceata. Nu stiu de cand face figura asta, abia in seara asta am remarcat. Ceva idei?
Curata tripla, vezi ca-i topic la probleme tehnice...
Lord Hades
5 Oct 2009, 18:42
Ma gandeam eu ca pe acolo e hiba. Studiez si revin cu detalii, pe topicul cu tripla
Danke!
roredman
8 Oct 2009, 21:02
am cumparat 2 becuri philips vision plus.montat si in seara asta am pus langa alt logan care avea pe farul stang osram'ul din fabrica si in dreapta un bec de 8 lei,sincer puse si la perete si pe strada,diferenta este aproape 0,parca e lumina putin mai alba la mine dar atat,cam dezamagit de ele,ms Lord Hades pt tip,exact la pretul spus de u am gasit,chiar m'ai ieftin ca aveau astia la carrefour nu stiu ce oferta si le'am luat cu 40 lei amandoua,cand se ard astea o sa incerc si un osram night break ca si de alea am tot auzit thx again
Lord Hades
8 Oct 2009, 21:58
sincer sa fiu modul tau de comparatie cu iluminarea peretelui mi se pare subiectiv, nu obiectiv. Ar trebui sa departezi din 2 in 2 m masinile de perete si pe urma o sa observi diferentele. Ilumineaza foarte bine partea dreapta a drumului pe faza scurta. Trebuie sa ai ochiul format pt astfel de detalii.
Eu personal sunt foarte incantat de ele.
Succesuri!
mariuscond
2 Nov 2009, 22:58
Lampa numar...
No comment:
[attachmentid=1627564661] [attachmentid=1627564662] [attachmentid=1627564663] [attachmentid=1627564664]
leinad
16 May 2010, 10:40
Am o întrebare: becul poziție față tip W5W la logan ph1 nu este anti UV? Mi s-a ars și n-am găsit decât bec normal.
Văd că în cartea tehnică nu se specifică decât despre cel de la far ca fiind anti UV.
cosmin_h82
19 May 2010, 13:58
Becul de pozitie fata este bec normal (fara anti UV)
Salut.
Intreb si eu aici cu toate ce nu e prea potrivit.
Vreau sa schimb becurile de la consola centrala (clapeta aer, aeroterma).
Consola centrala la PH2 se scoate la fel ca la PH1, prin "smulgere"?
Multumesc.
bobo77
20 May 2010, 21:06
Da, se scoate la fel.
Azi, dupa peste 3 ani de cand am cumparat-o, mi s-a ars si mie faza scurta stanga. Problema e ca nu imi dau seama cum il schimb. In manual zice sa dau jos capacul. Am dat jos capacul de plastic (acela cu o clema) dar am ajuns la o protectie de cauciuc care in mijloc pare prinsa de ceea ce cred ca e soclul. Ce fac mai departe ? Chastia aia neagra din mijloc, cu trei fire e de fapt soclul ? Ala trebuie scos ? Si daca da, cum, ca nu vad nici o clema si nici nu simt ca s-ar roti (in principiu nu prea fortez fara sa stiu).
Cand ma gandesc cum (si cat !) schimbam la ele pe Berlina, cred ca ajunsesem de le puteam schimba si la semafor.
ursachemihai
1 Oct 2010, 12:24
mai departe scoti si cauciucul ala de pe soclu, tragi de mufa ca iese usor...apoi impingi in interior de clema care tine becul si tragi in dreapta de ea...are o gheara in partea de sus si iese ....cam greu dar iese.
montarea o faci in ordine inversa.
Done. Multumesc. Ca o observatie in plus, care aveti lopeti pe post de palme, asa ca mine
, mai bine demontati bateria. Si nu dati jos cauciucul de pe soclul becului, ca se pune ca naiba de greu inapoi. Plus ca, conform lui Murphy, intai l-am pus invers
Daca nu dai jos cauciucul de pe soclu, cum schimbi becul?
Tragi afara marginea EXTERIOARA a cauciucului. El ramane prins ferm pe soclu (are niste striatii in partea care vine in contact cu soclul). Apuci cu mana de soclu, care in acest moment este "imbracat" in cauciuc (deci mana o vei pune pe cauciuc, de fapt), pentru ca ai tras cauciucul pe soclu ca un prezervativ pe stii tu ce
si tragi de el afara mai cu forta, fara frica. Sunt trei papuci ai becului care intre in fantele soclului, de aia iasa mai greu.
Dupa schimb, bagi soclul (care, in continuare e "imbracat in cauciuc) la loc si dai cauciucul inapoi.
Sper ca m-am facut inteles.
Nu te-ai facut de inteles. Becul trebuie montat, fixat cu clema, apoi tragi cauciucul mai intai pe bec, dupa aia pe far, pui papucii aia trei si plasticul protector. Vrei sa spui ca tragi cauciucul prin clema? Nu cred ca se poate.
Ma asteptam sa nu fiu inteles. Cauciucul nu este pe bec, doar pe soclul de ebonita, daca ar fi pe bec (de fapt pe fasung, ca bulbul e in fata gulerului de tabla al becului, cel pe care scrie datele tehnice) cred ca ar fi probleme de incalzire.
In prima imagine e dupa ce se scoate capacul de plastic.
In adoua e dupa ce em dat jos cauciucul DOAR marginea exterioara, el ramanand prins de soclu. Se trage soclul afara si APOI vine operatia cu clema, clema nu are nici-o treaba cu cauciucul. Dupa ce ai dat jos soclul (si implicit cauciucul) se face cum spunea ursachemihai mai sus: se elibereaza clema.
Nu ma puneti sa fac poze si la pasii urmatori !
Dupa ce ai pus becul, fixezi la loc clema si apoi bagi soclul si rulezi spre in fata cauciucul (care e fixat ferm de soclu la baza mica a conului pe care il formeaza) si il fixezi de marginea de tabla
QUOTE(mariuscond @ 2 Nov 2009, 23:58)
Lampa numar...
No comment:
[attachmentid=1627564661] [attachmentid=1627564662] [attachmentid=1627564663] [attachmentid=1627564664]
asta e unul din motovele pt. care am trecut pe leduri...
Johnny91
3 Feb 2011, 00:52
Ce imi puteti spune despre Osram Night Breaker? Am achizitionat un set ieri si nu am avut ocazia sa le testez (pe noapte). Ma intereseaza opinii despre imbunatatirea luminii si durata de viata.
Am avut de ales intre Osram si Philips Vision Plus.
Johnny91
3 Feb 2011, 10:37
Osram 68 lei.
Ps: philips erau 60
cosmin_h82
3 Feb 2011, 15:34
Am luat Philips Extreme Power (110 lei) si sunt multumit. Am avut Osram Night Breaker dar nu am observat o diferenta fata de cele stock. Poate altii au avut alte experiente.......
QUOTE(Johnny91 @ 3 Feb 2011, 00:52)
Ce imi puteti spune despre Osram Night Breaker? Am achizitionat un set ieri si nu am avut ocazia sa le testez (pe noapte). Ma intereseaza opinii despre imbunatatirea luminii si durata de viata.
Am avut de ales intre Osram si Philips Vision Plus.
Durata de viata e clar mai mica la tipul asta de bec. Despre luminozitate poate ne faci tu o comparatie ma batea un and si pe mine sa-mi cumpar.
Aici ai mai multe detalii.
Johnny91
3 Feb 2011, 23:15
In seara asta am putut sa le testez mai bine venind de la lucru... Faza lunga bate bestial de bine in comparatie cu vechile becuri, iar faza scurta are o raza mai mare in fata iar , fata de becurile vechi care bateau doar inainte, astea fac o lumina "timida" si in lateral, ca niste proiectoare, iar eu cum nu am proiectoare consider ca sunt multumit de cei 68 de lei.
Poate pe viitor incerc si un philips, dar macar un an sa ma tina.
Sa nu induc pe cineva in eroare si sa creada ca sunt la fel de puternice ca proiectoarele de tir, eu sunt atat de incantat pentru ca am avut niste becuri... doar becuri care deja dadeau inspre galbui de slabe ce erau.
Cand le-am dat jos(mi s-a ars unul) cel care mai mergea avea filamentul carbonizat, si nu mai mergea o saptamana. Iar cel ars avea filamentul negru. Faza lunga inca era foarte buna la ele, cat de cat alba si filamentul era inca gri...
prosopgeil
27 Mar 2011, 22:08
eu mi-am cumparat Osram cool blue (40 lei doua becuri) si dau o lumina un pic mai alba, dar mica diferenta fata de cele stock. Cand le-am dat jos pe cele originale, unul s-a ars pe faza scurta, nu-mi dau seama de ce...sper sa ma tina si astea cel putin cat m-au tinut cele originale(cu toate ca le-am schimbat inainte sa se arda), adica 5 ani
)
tribunul
28 Mar 2011, 07:33
Oare durata de functionare a unui bec se masoara in ani sau in ore de functionare.
Johnny91
28 Mar 2011, 09:36
Pai teoretic in ore, dar daca masina are un "obicei" lunar (aproximativ aceeasi durata de functionare dar calculata in ore), atunci gandesti in luni/ani cat te tine o piesa respectiv un bec.
Eu ca obicei, imediat dupa ce pornesc motorul aprind faza scurta si asta se intampla tot timpul.
bogdan178
27 Aug 2011, 19:02
sal
am o problema .... nu se aprinde pozitia pe fata ...spatele se aprind amandoua ...fata este moarta ...am umblat la sigurante nici o schimbare ambele par ok ....de unde ar mai putea fii ?.... becurile mi se pare aiurea sa se fi ars amandoua odata .
vreo parere ?
bye
dl_dr25
27 Aug 2011, 22:27
pai o data becurile sau incearca la contacte sa nu mai faca bine masa
tribunul
27 Aug 2011, 23:47
QUOTE(bogdan178 @ 27 Aug 2011, 20:02)
sal
am o problema .... nu se aprinde pozitia pe fata ...spatele se aprind amandoua ...fata este moarta ...am umblat la sigurante nici o schimbare ambele par ok ....de unde ar mai putea fii ?.... becurile mi se pare aiurea sa se fi ars amandoua odata .
vreo parere ?
bye
e 2 lei un bec
bai-bai
corbex
28 Aug 2011, 15:37
Si prima data trebuia sa te uiti la becuri. Le scoti, le privesti in lumina, le pui la loc daca n-ai nimic, te speli pe miini, iei altele daca-s arse, le pui, te speli iar pe miini.
Nu poti schimba un bec fara sa te murdaresti.
Iulikk
28 Aug 2011, 21:13
QUOTE(bogdan178 @ 27 Aug 2011, 20:02)
sal
am o problema .... nu se aprinde pozitia pe fata ...spatele se aprind amandoua ...fata este moarta ...am umblat la sigurante nici o schimbare ambele par ok ....de unde ar mai putea fii ?.... becurile mi se pare aiurea sa se fi ars amandoua odata .
vreo parere ?
bye
La mine s-au ambele becuri in acelasi timp, alea de la far ce-i drept, dar sa stii ca nu e imposibil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.