Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2 x Megane 4
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
spy_oh_joy1389
Aveam eu o presimtire, de aia i-am facut poza tongue.gif . Am vazut ca "Lipscani"-ul din Constanta e aproape parasit. Probabil ca s-au mutat clientii prin mallurile locale.

Era sa ma loveasca azi unul cu numar de Bulgarica. Intram pe Iuliu Maniu sa fac stanga de pe o straduta mica, cand face unul dreapta cu un BMW seria 5(vechi cum era normal) parca cu scart, aproape sa intre prin alunecare in mine. I-am vazut numarul in oglinda.
spy_oh_joy1389
Am facut rocada cu ele in parcare. Am pus Megane-ul inapoi pe locul cu plata ca am drumuri destul de scurte prin Bucuresti si dieselul nici nu apuca sa se incalzeasca pana imi termin treaba.
Vineri sper sa ma duc la un service cu Clio sa se uite la punctul de rugina de pe usa dreapta. E sub lac, deci perforare din interior, dar sa vedem ce chichite or gasi.
spy_oh_joy1389
Daca dai cu wd-40 pe la incuietori si inca scartaie usile, care este urmatorul pas logic?
Catalinmodena
Poate nu este aia sursa!
spy_oh_joy1389
De la incuietori pare sa vina. Altceva nu stiu ce sa scartaie. Face la gropi, si daca mai bruschez de volan se aude usa din partea opusa. Fetele de usi? Stiu ca m-am uitat la incuietori si mai aveau vaselina, dar probabil cuiul in care se prind o da la o parte si nu mai greseaza, dar pentru asta am dat cu wd-40.
misu78
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 26 Sep 2010, 21:01)
Pana in Bujoreni .....
*


Bujoreni de Valcea?
Asfalt uscat! smile.gif
spy_oh_joy1389
Nu, de Teleorman, judetul ala periculosu'. Am pus poze pe pagina 1 de pe drum.

12 Oct 2010, 06:35:
Deci ciudatenie la Clio, sper sa aiba cineva idee: cand masina sta la relanti, se simte o data la cateva secunde o vibratie in pedale si continua in volan si scaun. Se simte ca si cand s-ar tura singura cate nu pic, desi turatia ramane constanta. Am ridicat capota si se vede ca se schimba ceva in cadenta motorului. Care ar putea fi problema?
Hack
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 11 Oct 2010, 21:50)
Daca dai cu wd-40 pe la incuietori si inca scartaie usile, care este urmatorul pas logic?
*


Vaselina tongue.gif , pentru usi e mult mai buna decat wd 40-ul.
AndreiMR
Asa face si a mea, parca merge putin neregulat motorul. Nu cred ca e ceva anormal totusi, am observat ca si la un logan tot asa facea
spy_oh_joy1389
A mea nu facea asa. Am realizat asta acum 2 saptamani si erau mai rare vibratiile. De atunci doar maica-mea a mai mers cu ea pana la tara. Trebuie sa ma programez la service cat mai am garantie pana in decembrie.
misu78
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 11 Oct 2010, 21:32)
Nu, de Teleorman, judetul ala periculosu'.
*


Am fost pe acolo la peste, in padure, pe langa biserica.
Clio parca e mai frumos ca Meganelul. biggrin.gif
spy_oh_joy1389
Cred ca ai fost la noi pe mosie. Trebuie sa imi dai chirie daca pescuiesti de acolo tongue.gif .

A mai trebuit sa ma plimb cu Clio azi. Am mai verificat niste lucruri. Daca merg intr-a 2-a si las la relantiu, din 3 in 3 secunde sa zic are asa un ragait de tractiune. Trage un pic mai tare, exact cand se auzea pe loc la relanti sunetul descris mai devreme. Pentru mine e clar ca isi mareste un pic turatia desi pe ceas ramane constanta. Pe langa asta, cand o parcam pe la Calea Mosilor, cand apasam un pic accelratia pe la 1200rpm se auzea ca un tractor. Imi amintea de Megane-le cu problema la fulia defazoare.
misu78
Te cinstesc! cheers.gif
spy_oh_joy1389
M-am intors de la inca o plimbare la Bajesti pe acelasi credincios Pitesti-Campulung, care mai are un pic si ajunge ca anul trecut.

Cu drumurile astea proaste ma exaspereaza scartaitul usilor, si il cred pe Catalinmondena cand zice ca incuietorile nu-s de vina, ca le-am umplut cu wd-40, vaselina mai au destula si tot scartaie. Sa fie chederele? Nu par a avea cute sau crapaturi. N-am mai spalat-o de mult, sa fie si praful strans pe partea aceea fina a chederelor de pe marginea usilor? Sa fie stalpii ornamentali de plastic din exterior? Parca chederele ar fi sursa sunetului. In cazul asta se dau cu glicerina?

Pe langa asta, la drumuri proaste ma mai si exaspereaza clicaiturile de aici
[attachmentid=1627665449]
si de aici
[attachmentid=1627665450]
Uneori nu zic nimic, si alteori nu mai se opresc din clicait. Oare se rezolva cu banda adeziva la cel din fata?

Pe partea buna a lucrurilor, nu stiu ce a patit, dar motorul trage liniar, placut in toate vitezele, iar schimbatorul intra in toate vitezele fara sa agate si fara efort dupa ce se incalzeste. Parca ii priesc foarte bine temperaturile intre 5-25 de grade. Pe langa asta am facut rost si de un mic gps care intra foarte bine intre ceasurile de pe bord:
[attachmentid=1627665452]

Clio este programat marti la Serus pe centura la o verificare gratuita de iarna, sa se uite la punctul acela de coroziune de pe portiera din dreapta si sa vada ce-i cu relantiul instabil.
dansora
E un Sony Ericsson ELM ?
Aplicatia de gps e cea din telefon (care necesita conexiune la net) ?
spy_oh_joy1389
Da, necesita conexiune la internet pentru a downloada harta, dar se conecteaza si la gps pentru localizare. Se numeste Wisepilot si e facut de Navteq. Se conecteaza cam greu, ce-i drept. Daca stii pe unde sa incepi drumul, se va conecta din timp si te ajuta sa te orientezi fix pana la destinatie. Am 200MB de trafic pe mobil, asa ca nu e problema download-ul.
SorinCT
Si eu tot acolo imi tin telefonul daca folosesc GPS si n-am suportul la mine. Am o hardughie de 5230 si intra perfect, nu se misca de acolo smile.gif
Si la mine zbarnaie din coltul parbrizului. Am citit pe un thread ca se rezolva cu banda adeziva dar nu m-am bagat pana acum, fac rar drumuri lungi si nu i-am dat mare atentie.
spy_oh_joy1389
Renault Popsicle biggrin.gif :
[attachmentid=1627665690] [attachmentid=1627665691] [attachmentid=1627665693] [attachmentid=1627665694]

Era intr-o iarna friguroasa din 2007-08. Ma uitam prin niste poze mai vechi si am gasit cu Symbolul. O sa pun si cu Supernova.

Supernova:
[attachmentid=1627665706] [attachmentid=1627665707]

Symbolul cand era nou:
[attachmentid=1627665708]
SorinCT
Ah, am avut in familie o serie de masini cu caracter, printre care o solenza de aceasi culoare ca nova ta, brings back memories smile.gif
Uite, daca eram istet adunam macar o poza cu fiecare troaca si acum aveam timeline biggrin.gif
spy_oh_joy1389
Mai cu caracter supernova ca era mai prost ansamblata si ne a cazut bara din spate in mers. Stergatoarele incepusera sa mearga in antifaza. La ploaie torentiala scoteai apa cu galeata. Pe partea buna, baga o caldura iarna de te sufocai, consuma putin si era ieftina de tinut.

In Bucuresti toarna cu galeata acum. Adineauri cand incercam sa parchez Clio, nu vedeam mai nimic in oglinzi, am dat cu spatele destul de tare intr un colt de gard. N are nimic biggrin.gif . A ricosat ca dintr o bordura. La Megane cred ca schimbam bara.

19 Oct 2010, 14:19:
Acum sunt cu clio la serus pe centura. Normal ca vibratia e la un nivel minim, se reducea pe masura ce ma apropiam de service, si abia ca se mai sesiza desi de dimineata o simteam bine.
AndreiMR
Cum a mers verificarea? Ai aflat ceva legat de vibratia aia?
spy_oh_joy1389
La verificare n-au gasit nimic neinregula. De vibratie n-am aflat nimic. Dupa cum am zis, era la nivel minim ca motorul se incalzise. Azi am plecat cu Clio prin Bucuresti si inca de cand era rece nu prea se simtea. Au verificat digital turatia motorului si este stabila, in limite normale. Asta vedeam si eu pe turometru ca acul ramane constant. Normal ca din prima au zis: combustibil de proasta calitate, fara sa se uite la ea. Cu asta se sterg pe maini de multe probleme. Mi-a zis tipul de la receptie ca pot sa o programez sa o las peste noapte ca sa o porneasca la rece sa vada ce se intampla.

S-au uitat si la punctul acela de rugina si au zis ca e sarita vopseaua acolo si a corodat putin. Zicea tipul ca daca ar fi fost coroziune din interior, ar fi inflorit, sau ceva de genul. Am dat comanda la un stilou de retus sa vad ce rezolv. Punctul de coroziune a ramas exact la fel de asta vara de cand l-am vazut. Daca se intinde si e de nasoale, atunci o sa revopsesc sau ce se face in cazul asta.
AndreiMR
E posibil sa fie si asa ceva, tata a patit ceva similar la Peugeot cu motorina proasta. Am vazut ca faci drumuri prin Arges, te sfatuiesc sa nu alimentezi cu motorina de la Petrom de la Podul Viilor, e cea mai proasta din tot ce am incercat de prin Pitesti
spy_oh_joy1389
Si dupa ce a schimbat motorina si-a revenit? Am facut plinul la primul lukoil spre Mioveni pe partea stanga. Oricum vine frigul si ar trebui sa bag alpine diesel sa vad daca trece.
AndreiMR
Da, si-a revenit. Oricum la el facea mai rau, vibra la relanti iar in mers motorul mergea gatuit, nu prea avea forta. S-a rezolvat cu motorina noua. Eu nu prea am incredere in Lukoil, 90% bag de la OMV si restul datilor de la Rompetrol. Si la mine se mai simtea asa ca o variatie de turatie, la rece, dar zilele astea am fost foarte atent sa observ daca mai e acolo si vad ca merge normal
spy_oh_joy1389
Megane-ului ii place foarte mult benzina de la astia. Poate cu motorina nu se pricep. O sa ii fac o cura. Azi de exemplu nu prea am sesizat problema.
spy_oh_joy1389
Am luat ieri stiloul de retus de la Serus Timisoara. Cu ocazia asta am aflat ca pe Clio am culoarea Gris Eclipse(care mi-ar fi placut pe Megane). Am dat cu stiloul de vopsea acolo pe punctul de coroziune(de mi-au zis baietii de la service ca e vopseaua sarita si de aia a ruginit), iar la pasul de curatare de vopsea in exces s-a curatat cu totul ce am pus eu acolo. Asta probabil ca inca exista lac si nu a avut de ce sa se tina. O sa trimit si un e-mail la Vocea Clientului sa vad ce or zice si ei. In schimb l-am folosit cu succes pe capota unde aveam vopseaua sarita de la stergatoare. Au ridicat fostii proprietari de ele cu incredere si au dat direct in capota. Erau niste zone destul de mari fara vopsea. O sa pun maine poze. Initial credeam ca o sa fie un strat foarte subtire, insa lacul a compensat si pare mai uniform.
Cred ca o sa folosesc acelasi creion la pasajul rotii la Megane, pentru ca oricum sunt nuante mai inchise si nu cred ca se va vedea decat daca esti atent.
SorinCT
Eu am dat pe portiere cu creionul pe niste zgarieturi pana la tabla. Dupa 10 minute cand am vrut sa iau excesul a iesit aproape cu totul.
spy_oh_joy1389
Stratul de vopsea:
[attachmentid=1627666734]
Lacul:
[attachmentid=1627666735]
Mie mi se pare ca a iesit bine. Nu la nivel, dar bine, si nu s-a luat cand am dat excesul de vopsea la o parte.

24 Oct 2010, 14:41:
Poze mai in ansamblu(1600x1200):
Stratul de vopsea:
[attachmentid=1627666883] [attachmentid=1627666886] [attachmentid=1627666887]
Am dat excesul de vopsea la o parte si s-a luat totul:
[attachmentid=1627666888]
Stratul de lac:
[attachmentid=1627666889] [attachmentid=1627666890]
spy_oh_joy1389
QUOTE(Synyster @ 20 Oct 2010, 19:40)
Cum a mers verificarea? Ai aflat ceva legat de vibratia aia?
*


Acum iti pot raspunde partial la intrebare. Am lasat-o ieri la Serus pe Bd Timisoarei sa o porneasca azi dimineata. M-au sunat azi pe la 14:30 sa imi zica ce au facut. De dimineata la 7:30 au pornit-o si au observat buba. Mi-a zis ca au rescris softul de injectie, au verificat injectoarele(zicea ceva de debit si ca nu erau probleme), inca ceva(rampa sau pompa de injectie din nou fara probleme) si ce mi s-a parut mai important, a zis ca au curatat regulatorul de presiune. Au terminat pe la 11:30 si au pornit-o din nou la 12:00 si nu au mai observat nicio problema. Mi-a zis ca puteam sa ma duc sa o iau, dar mi-a recomandat sa o mai las o noapte sa o porneasca si maine dimineata sa vada daca mai face. Oricum, nu aveam nevoie de Clio, asa ca il mai las si maine.

Ce face acest regulator de presiune? Are legatura cu presiunea din turbina? Mi se pare oarecum logic sa vina problema de aici daca nu influenteaza turatia de pe bord.
spy_oh_joy1389
Fusei, il vazui, il pornii, nu zise nimic, si pe drum am simtit ca face din nou. Vibratia e mai slaba, dar nu mai e periodica asa cum era inainte, iar cand se incalzeste motorul face mult mai rar si mult mai slab. Macar stau linistit ca n-au injectoarele nimic sau tot ce e legat de ele. Pana la urma am inteles bine, a curatat regulatorul de presiune.

Cu softul asta de l-au rescris ei, acum nu se mai opreste martorul galben pentru motor decat dupa ce pornesc motorul. Inainte o porneam numai dupa ce se stingea martorul.

Atat de raportat pentru acum. Urmeaza o plimbare cu Clio pe langa Pitesti in weekend.
spy_oh_joy1389
N-au mai fost probleme. Am fost pana in Balilesti si inapoi, consumul mediu 5.8l/100km si nu am mers tocmai incet,nici eu si nici prietena mea(mai ales ea). Trebuie sa ii echilibrez rotile ca intre 100 si 120 cam vibreaza volanul, dar asta o sa vina dupa 13 noiembrie cand o sa ii schimb anvelopele Cliotei.
spy_oh_joy1389
66 de lei pentru cric(2lei), demontare 4 anvelope R15(32lei) si montare 4 anvelope(inca 32 de lei) este mult? Vreau sa le montez la Clio de unde le-am cumparat. Daca va fi nevoie de indreptarea tuturor jantelor va mai costa inca 52 lei, iar echilibrarea dinamica 10 lei pe care cred ca o voi face din prima.
George Paul
Nu e mult deloc demontare/remontare+echilibrare 76 lei.
De peste un an costa 100 si-un pic undeva pe 1 mai, unde era cel mai ieftin din ce-am gasit eu.
Acum 2 ani cereau la "sama" 50 ron/roata pentru aceleasi operatiuni. Si au si-acum clienti.
Multe cereri - putine oferte, de-aia. Ca si la spalatorii. Am vazut ieri in Targoviste 15 ron int+ext+"ceruire". Mie-mi trebuie 25 ron doar exteriorul chior si-n sila duprema...
spy_oh_joy1389
E bine atunci. O sa aman schimbarea pana vineri ca a intervenit ceva in familie, revin atunci cu impresii si daca merita sau nu serviceul asta de roti.
spy_oh_joy1389
Gata, le-am pus. Arata mai bine cu dimensiunea asta, masina parca e completa acum.

Preturile au fost diferite fata de site-ul lor. A costat totul 90 de lei(40 montat/demontat anvelope, 40 echilibratul anvelopelor si 10 presiunea). Am mai dat si celui care s-a ocupat 10 lei si am terminat. Multumit de servicii. S-au miscat destul de repede pentru 4-5 masini cate erau si doar 2 aparate de montat/demontat anvelope. Cu prima ocazie o sa vad daca mai se simte trepidatia in volan la 100-120km/h.
spy_oh_joy1389
Am plimbat Clio ieri pana in Bujoreni TR si inapoi si pot sa zic ca anvelopele Fulda nu sunt mai zgomotoase ca NCT5-urile de vara nici pe uscat nici pe umed. Poate asta se datoreaza crestei mediane pe care o are.
Trebuie sa fac rost de stergatoare si din pacate la Clinceni nu mai au stergatoare Kontakt decat de 40cm. Poate mai am un set mai vechi prin debara sa ii schimb lamela si asta ar insemna sa dau o fuga prin Carrefour.

Megane-ul, din weekendul asta a intrat din nou in mainile tatalui meu si deci va avea multe de indurat. Am o vaga impresie ca nu va vrea sa cumpere anvelope de iarna nedumerire.gif
spy_oh_joy1389
Astazi Clio a trecut ITP-ul si a primit un set nou de placute de frana pe fata. Total ~470 lei. Au cam comentat ca are anvelope cu indice T(190km/h) desi masina are vmax=160km/h ca nu sunt omologate, dar au zis ca merge.
spy_oh_joy1389
Inainte(cand am ajuns):
[attachmentid=1627681741] [attachmentid=1627681742] [attachmentid=1627681745] [attachmentid=1627681746] [attachmentid=1627681747]
Dupa distractie biggrin.gif (cateva minute mai tarziu):
[attachmentid=1627681748] [attachmentid=1627681749] [attachmentid=1627681752] [attachmentid=1627681753] [attachmentid=1627681754]

Anul trecut am ramas chiar pe creasta dealului impotmolit cu Megane-ul si nici macar 3 oameni nu reusisera sa il impinga. Asta primavara, cand a dat ultima zapada, cu Clio coborasem bordura si ramasesem blocat cu un strat infim de zapada adunat pe strada, deci statea mai rau decat Megane-ul ca macar cu ala ma descurcam prin oras iarna si amandoua cu aceleasi anvelope(goodyear nct5).
Din punctul meu de vedere, recomand Fulda Montero 3 pentru zapada. Nu au patinat in gol decat cand erau fortate, am reusit sa urc dealul din prima cu zapada neatinsa, nebatatorita si franeaza binisor pe zapada batatorita din sat.


Cand au vazut cauciucurile astea prima zapada(aici era in curte la Electronica):
[attachmentid=1627681755]
spy_oh_joy1389
Se dezlipise partial E-ul final de la Megane. L-am dezlipit si l-am pus in masina sa nu-l pierd de tot. Pot sa-l lipesc cu ceva la loc?
SorinCT
Curata-l bine si il poti lipi la loc cu un super glue gel cred.
St
UNde sunt facute pozele astea unde te-ai distrac cu clio?
spy_oh_joy1389
QUOTE(SorinCT @ 25 Dec 2010, 13:47)
Curata-l bine si il poti lipi la loc cu un super glue gel cred.
*


N-am auzit de asa ceva. O sa ma interesez sa vad. Ma gandeam daca o exista vreo banda dublu adeziva buna sa tai pe langa "E" si sa lipesc la loc. Bine, poate dau pe la service sa intreb daca se schimba pe garantie ca are garantie extinsa.

QUOTE(St @ 25 Dec 2010, 15:36)
UNde sunt facute pozele astea unde te-ai distrac cu clio?
*


Bujoreni, Teleorman. Numai urmele de distractie mai ramasesera din zapada, restul era topit biggrin.gif .
spy_oh_joy1389
Poze stranse de prin decembrie
[attachmentid=1627918632] [attachmentid=1627692591] [attachmentid=1627692592] [attachmentid=1627692751] [attachmentid=1627692748]

Megane-ul pozat din Clio biggrin.gif :[attachmentid=1627692750]

[attachmentid=1627692754] [attachmentid=1627692755]


Dupa ce termin cu sesiunea ma duc sa fac geometria la Megane ca trage dreapta destul de tare. Cand pun frana pe la viteze mici volanul se roteste spre dreapta cam pi/8 sa zic.
La Clio a revenit acea vibratie de care am povestit acum o luna. Sunt curios daca are legatura cu frigul de afara si cu faptul ca nu prea reuseste sa se incalzeasca motorul pe frigul asta.

Am uitat sa precizez ca Clio a primit o zgarietura pe manerul exterior de la sofer si cred ca de la tipul asta a primit-o dar nu i se vede numarul in poza:
[attachmentid=1627918633]
spy_oh_joy1389
A fost taica-miu pana la Constanta cu Clio. S-a intors cu un bec de faza scurta ars si cu o piatra in parbriz laugh.gif . Bine ca e cel din dreapta ars ca e mai mult loc sa umblu. La cel din stanga vine un cablu de la baterie peste capac. Cred ca maine se duce sa faca ciobitura aia sa nu se extinda.
SorinCT
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 31 Jan 2011, 00:45)
cam pi/8 sa zic.
*


Realizezi ca ai gresit audienta, nu? radmasa.gif
spy_oh_joy1389
Jumatate de sfert de cerc biggrin.gif 22.5 grade sa zic
SorinCT
Pi/8 ... jumatate de sfert de cerc ... 22.5 grade ... 0.39 radieni
3600 de secunde biggrin.gif
La Clio e la fel de nasoala treaba cu schimbatul becului ca la MII, cel putin pe partea soferului...
spy_oh_joy1389
Macar la M2 poti sa schimb becurile fara sa scoti borna de la baterie daca vrei. Partea cea mai grea e sa scoti becul din mufa. Eu am rupt o mufa ca am tinut-o cu patentul ca altfel nu reuseam.
spy_oh_joy1389
M-am chinuit azi o ora sa scot mufa din bec sa il schimb si n-am reusit decat sa imi julesc pe maini. Pur si simplu strangeam cu toata forta si nu puteam sa misc de mufa sa o trag, sa o batai stanga dreapta. Vine iubita mea sa incerce si la ea iese numai decat radmasa.gif . Concluzia e sa puneti iubita/sotia sa schimbe becul ca ele au loc sa umble. Becul pe care l-am ales este un Osram Nightbreaker, sa vad daca e vreo diferenta. Il pusesem din greseala e faza lunga si macar am reusit sa vad ca e mai alb decat celalalt. Diferenta era clara, nu era un efect placebo. Poate si din cauza ca celalalt e mai vechi.

Am zis sa schimb si stergatorul de la sofer cu cel MIXI ca cel de la pasager a iesit numai decat cand le-am cumparat pe cele noi fata de fratiorul lui dry.gif . Singura metoda a fost sa scot bratul stergatorului de la masina si sa distrug prinderea stergatorului ca parca fuzionase cu metalul. Nici cu patentul nu voia sa iasa. Din pacate stergatorul cel nou sterge la fel de bine ca cel vechi inghetat. Ocoleste cu desavarsire zona ochilor soferului. Voiam sa scot si bratul din partea pasagerului ca sa il repozitionez dar asta pur si simplu nu vrea sa iasa 022.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.