spy_oh_joy1389
9 Mar 2013, 21:21
Cateva poze de azi prafuita dupa o tura pe autostrada.
turbodxman
9 Mar 2013, 21:22
Cu toate ca sunt fan al masinilor old school, acest Clio imi place mult (designul
indraznet, acele linii frante).
spy_oh_joy1389
9 Mar 2013, 21:25
Eventual toate ajung in categoria oldschool
turbodxman
9 Mar 2013, 21:33
La un moment dat, da.
In cazul celui pe care il ai acum trebuie sa mai treaca 20 de ani
Cu toate acestea nu stiu daca va scapa de apelativul de "plastic" ca si toate celelalte fabricate dupa 2000 (no offense intended).
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 7 Mar 2013, 07:51)
Ne-am inmatriculat
[attachmentid=1627873525]
saptamana trecuta s-a ars releul de pe demaror si nu a mai pornit. Am dus-o pe platforma si am luat-o a doua zi ca asta s-a intamplat seara si era deja ora inchiderii. Mi-am luat unul identic de la servici sa am de rezerva in caz ca se mai intampla. O sa mi-l schimbe pe asta care mi l-a pus pentru ca releul nu avea referinta scrisa in sistem sau ceva de genul.
Renault cu orice model o face de oaie....nici la stea noi nu s-au invatat minte sa bage ceva componente mai de calitate si se mai mira ca sunt varza in vanzari...cu masina noua sa pleci pe platforma...cred ca ma radeau si cainii din fata blocului

nu doar prietenii.
Iulikk
11 Mar 2013, 19:50
QUOTE(99AIM @ 11 Mar 2013, 19:05)
cred ca ma radeau si cainii din fata blocului
De fapt, doar prostii
te radeau... si aia care-s satui de RATC - RATB - RATX ca si Grivei de lesa... Fiecare dupa posibilitati

.
spy_oh_joy1389
11 Mar 2013, 20:53
Si acum vine generalizarea -> se intampla la toate, asa-i?
De atatea ori am vazut modele noi suite pe platforma.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bathtub_curve
geomvp2nite
13 Mar 2013, 21:02
Superba masinuta!

Posteaza daca poti poze mai detaliate cu interiorul si tine-ne la curent cu ce e nou in legatura cu masinuta, pentru ca nu prea avem decat megane-uri si dacii la jurnal de bord, iar o masina noua si frumoasa precum a ta prezinta interes maxim (cel putin pentru mine).
QUOTE(turbodxman @ 9 Mar 2013, 21:33)
Cu toate acestea nu stiu daca va scapa de apelativul de "plastic"
Tu tot nu vrei sa intelegi ca si ale tale intra in aceeasi categorie.

Poate nu in aceeasi masura, dar deja si alea sunt pline de electronica si elemente din plastic.
Daca vrei clasice adevarate, cauta masini pre-1990. Cel mai indicat ar fi pre-1980, oricum.
spy_oh_joy1389
13 Mar 2013, 22:06
QUOTE(geomvp2nite @ 13 Mar 2013, 22:02)
Superba masinuta!

Posteaza daca poti poze mai detaliate cu interiorul si tine-ne la curent cu ce e nou in legatura cu masinuta, pentru ca nu prea avem decat megane-uri si dacii la jurnal de bord, iar o masina noua si frumoasa precum a ta prezinta interes maxim (cel putin pentru mine).
In weekend sper sa fac si eu curat prima data in interior si sa fac poze.
b76bgaarh
13 Mar 2013, 22:10
pacat ca reno, in nemernicia lor, au luat vechea platforma si au schimbat decat "pielea".
reducerea asta de costuri facuta cu cooru.
spy_oh_joy1389
13 Mar 2013, 22:19
Asta-i trendul. Golf 6 fata de Golf 5, Golf fata de octavia, Leon, Polo fata de Fabia, Ibiza, Cordoba etc. Acuma o sa faca astia platforme comune pentru toate clasele.
Oricum, mie imi placea cum se conducea Clio 3. Asta imi place mai mult dar mai putin in cazul in care ajung pe un drum mai batut de soarta ca imi zdruncina rinichii.
AndreiMR
13 Mar 2013, 22:31
Platforma lui Clio 3 era cea mai mare calitate a masinii...suspensie cu un compromis bun intre tinuta de drum si confort, siguranta, spatiu interior. Pacat ca au stricat interiorul, materialele mi se par o mare dezamagire, mai ales pe fetele de usi. In rest, e clar un progres fata de Clio 3.
Masina are si sistem start/stop? Daca da, cum se comporta?
turbodxman
13 Mar 2013, 23:15
QUOTE(MuciX @ 13 Mar 2013, 21:14)
Tu tot nu vrei sa intelegi ca si ale tale intra in aceeasi categorie.

Poate nu in aceeasi masura, dar deja si alea sunt pline de electronica si elemente din plastic.
Daca vrei clasice adevarate, cauta masini pre-1990. Cel mai indicat ar fi pre-1980, oricum.
Ceea ce cunosc eu este ca modelele fabricate dupa 2000 poarta acest apelativ.
Clasice vor deveni si cele din '90 cand vor fi implinit deja 30 de ani de cand a incetat fabricarea fiecarui model.
Pentru informarea ta masinile fabricate intre '80-'90 intra intr-o categorie aparte, dedicata lor, denumita Youngtimers.
Poti afla mai multe cu ajutorul lui gogu de la wiki.
De dragul
ecologiei (sa nu poluam prea mult si topicul lui spy) inchei conversatia pe aceasta tema aici.
spy_oh_joy1389
14 Mar 2013, 10:11
QUOTE(Synyster @ 13 Mar 2013, 23:31)
Platforma lui Clio 3 era cea mai mare calitate a masinii...suspensie cu un compromis bun intre tinuta de drum si confort, siguranta, spatiu interior. Pacat ca au stricat interiorul, materialele mi se par o mare dezamagire, mai ales pe fetele de usi. In rest, e clar un progres fata de Clio 3.
Masina are si sistem start/stop? Daca da, cum se comporta?
Nu are S&S. Pentru dotarea asta trebuia sa aleg unul din motoarele Energy. Am oscilat intre 0.9 90cp si 1.5 75cp. Dupa niste calcule de consum am ajuns la concluzia ca 1.5ul o sa isi scoata banii cam dupa 4 ani si pe langa asta este 0.9le este un motor mai nou si inca nu am incredere ca au rezolvat din chichite.
b76bgaarh
14 Mar 2013, 13:14
golf 6 si 5 da, da 7 e cu totul alta platforma pe dedesupt. la clio e invers.
platforma e de la golf in sus si acum pasatul e o platforma de golf marita dar au facut una mai bine modulata.
reno a ramas in urma, din pacate.
pacat.
spy_oh_joy1389
14 Mar 2013, 15:30
De asta nu am pomenit de 7. Daca la ei nu se supara nimeni ca folosesc aceeasi platforma timp de 2 generatii si pentru atatea alte masini din grup, la Renault de ce ar fi o problema? Dupa cum am mai zis, nu-i un lucru rau ca e tot Clio 3 pe dedesubt.
tomageorgian
22 Mar 2013, 10:31
Am vazut si eu aici in Franta un Clio IV dynamique gri dCI 90cp cu clima auto la pretul de 20490e

) , si nu avea geamuri electrice pe spate si nici cotiera.
Clio tau are cotiera? ca geamuri el. pe spate am vazut ca are.
P.s. Frumoasa masinuta, desi pe galben
spy_oh_joy1389
23 Mar 2013, 09:07
Cotiera e standard pe Dynamique. Clima a fost optionala, senzorii de parcare si culoarea 200E in plus fata de alb.In dotarile de pe net stiam ca nu o sa fie geamuri electrice spate dar uite ca am pe ea, la fel si de butonul ECO si freeshift functie pe care oricum o puteam activa.
Functiile de follow me home si cornering le-am activat eu ieri. Mai trebuie sa ma joc la dimming sa se stinga proiectoarele mai frumos.
Daca luam motorul de 90CP cred ca era vreo 15.000E, in niciun caz 20.000E. Poate pretul pe care l-ai vazut era fara "reducere"
tomageorgian
23 Mar 2013, 09:20
era pretul TTC cu toate taxele incluse, cu taxe dosar, inmatriculare, motorina etc adica pretul luata acasa

poate la toamna ma bag si eu la un CLIO IV 90cp dynamic Galben, dar vedem

ce oferte mai sunt.
eu nu am reusit decat un amarat de 2% reducere
sa ai parte de ea si motorina cat mai ieftina
spor
acum au modificat si spune ca are geamuri el pe spate
spy_oh_joy1389
23 Mar 2013, 09:29
Ah, si nici de oglinzi rabatabile electric nu zicea.
tomageorgian
23 Mar 2013, 09:32
si ai tamburi pe spate? franeaza bine? la clio 3 tot tamburi ai avut? franeaza mai bine decat clio 3?
spy_oh_joy1389
23 Mar 2013, 09:45
Tot tamburi pe spate. Nu stiu daca franeaza mai bine decat Clio 3 pentru ca niciodata nu am apasat pedala de frana cu toata forta, pe nicio masina ca nu a fost nevoie. Sper sa nu fie vreodata.
Ar trebui sa franeze mai bine ca e mai usoara si are si anvelopele ceva mai late 195 fata de 175
spy_oh_joy1389
7 Apr 2013, 07:56
Saptamana trecuta dupa prima baie facuta de mine cu buretele (baltea apa si din pacate nu am putut sa fac curat si in interior):
[attachmentid=1627880002] [attachmentid=1627880003] [attachmentid=1627880004] [attachmentid=1627880005] [attachmentid=1627880006] [attachmentid=1627880007]
Defecte adunate:
De la material antiderapant pe autostrada (a se citi "pietre")
[attachmentid=1627880008] [attachmentid=1627880009]
Janta deja zgariata pe margine:
[attachmentid=1627880010]
7 Apr 2013, 09:03:
De acum 3 saptamani cand am facut curat in interior:
[attachmentid=1627880011] [attachmentid=1627880012]
De ieri:
[attachmentid=1627880013] [attachmentid=1627880014]
spy_oh_joy1389
15 Apr 2013, 21:04
De azi, pe perioada renovarilor timp de 2 luni, Clio va trece printr-o naveta zilnica de 100km externi si 30 km in Bucuresti de la Bujoreni, TR pana in Pipera. Multumit de consumul scos azi, 6L in total (deci vreo 4.8L/100km).
In weekendul care a fost amandoua masinile au trecut la anvelopele de vara. Continental EcoContact 5 pe Clio mi se par destul de zgomotoase si dure.
spy_oh_joy1389
20 Apr 2013, 07:20
Poze de la schimbul de incaltari:
[attachmentid=1627882826] [attachmentid=1627882827] [attachmentid=1627882828] [attachmentid=1627882829] [attachmentid=1627882830]
Acum 2 zile:
[attachmentid=1627882831]
20 Apr 2013, 08:23:
Caraus am facut-o cu mutatul lucrurilor:
[attachmentid=1627882832] [attachmentid=1627882833]
pishky
21 Apr 2013, 11:59
frumusica foc bulina.
parere strict personala - nu imi place cum se prinde roata de rezerva.
spy_oh_joy1389
21 Apr 2013, 17:02
Cel mai bine ar fi fost asa

:

E ok o data ce prinzi cum vine sistemul. Prima data cand am incercat mi s-a parut imposibil sa reuseasca o singura persoana, dar a doua oara am reusit.
<span class='edit'>21 Apr 2013, 18:14:</span>
Azi dupa putina curatenie:
[attachmentid=1627883196] [attachmentid=1627883198]
<span class='edit'>21 Apr 2013, 18:19:</span>
[attachmentid=1627883199] [attachmentid=1627883201]
<span class='edit'>21 Apr 2013, 18:23:</span>
[attachmentid=1627883203]
Am facut rost si de covorase noi. Cele de le aveam erau identice cu cele de pe Symbol si deci destul de mici.
[attachmentid=1627883204]
<span class='edit'>21 Apr 2013, 18:30:</span>
[attachmentid=1627883205] [attachmentid=1627883207] [attachmentid=1627883208][attachmentid=1627883209]
AndreiMR
21 Apr 2013, 20:19
Ar fi fost mai fain daca gaseai niste covorase cu bordura albastra. Rosul ala nu prea se asorteaza. Foarte misto ca ai bordul si scaunele colorate, eu am mers cu clio 4 integral negru si era trist rau de tot...asa ai alta atmosfera in masina.
spy_oh_joy1389
22 Apr 2013, 19:04
La cel din dreapta spate s-a dezlipit deja si presupun ca o sa se dezlipeasca si celelalte. Astea erau langa mine in Dedeman si daca tot aveam nevoie de unele mai maricele am zis sa le iau pe astea. Sunt marca Unitec si se pot taia dupa nevoie.
Adineauri mi-am pus diagnoza pe Megane. Numai 3 erori, si toate istorice

: Oil level sensor, ceva comunicare cu USM-ul si blocarea coloanei de directie. Maine mai iau si eu Meganeul la plimbare, sa ii mai incarc si bateria.
Azi am facut tura pana la Bucuresti si inapoi cu Meganeul. 10L fata de 6L zilnic ar fi fost cam mult. Bine, consumul mare probabil e dat si de filtrul de aer imbacsit ca ar trebui schimbat, dar tot e o diferenta foarte mare.
spy_oh_joy1389
24 Apr 2013, 19:51
Un mic upgrade: ledurile aprinse si pe pozitie si faza scurta dar la intensitate mai mica
b76bgaarh
10 May 2013, 12:50
ai start&stop, la cleo?
spy_oh_joy1389
11 May 2013, 09:39
Nu, motoarele de 1.5 75CP si cel de 1.2 75CP nu sunt cu S&S.
spy_oh_joy1389
16 Aug 2013, 08:53
Am trecut de pragul de 10.000km dupa ce ne-am intors de pe transalpina.
[attachmentid=1627902310] [attachmentid=1627902311] [attachmentid=1627902312] [attachmentid=1627902313]
Am plimbat-o destul concediul asta: Bucuresti - Mioveni - Transalpina - Sibiu - Valea Oltului - Mioveni si din nou Campulung - Rucar - Bran - Sibiu - inapoi spre Brasov - Predeal. De aici am fost la hotelul Pestera. Drumul e bun pana unde se bifurca spre Piatra Arsa pentru ca spre Pestera, o buna bucata de drum este pietruita cu pietre destul de mari.
Iar de la Predeal inapoi spre casa

.
Cu o zi inainte sa mergem la Hotel Pestera am refacut drumetia din copilarie de la cota 2000 Sinaia la Babele si Sfinx dupa care am coborat cu telecabina in Busteni. Spre Sinaia de la Predeal am fost cu trenul. 11 lei de persoana cu rapidul

. Trenul trebuia sa ajunga la 10.20 si parca se straduia sa intarzie ca inainte de Busteni a luat-o la pas. La intoarcere de la Busteni spre Predeal cu IR ne costa 11.7 lei de persoana

(drum mai scurt dar bilet mai scump).Am luat un taxi pana la gara din Predeal si am dat 30 de lei 4 persoane. Mai ieftin, mai rapid si mai confortabil. CFR-ule, tine-o tot asa!
HartaConsumul a oscilat undeva intre 4.4 si 4.5l/100km
alexme24
16 Aug 2013, 10:30
spy sa nu regreti ca nu ai luat start&stop. Am un prieten, dupa ce a astepta 5 luni dupa masina, i-a venit si masina intr-adevar este incredibila. Are 1.5 dci 90 cp+R-link care isi face banii. Problema e ca atunci cand mergeam cu el primul drum, i se oprea motorul cam brusc dupa parerea mea si cand nu te astepti. Adica mi s-a parut ca nu asteapta sa ajungi la 0. Chiar am patit chestia asta si ne-am speriat ca am zis ca cine stie ce s-a intamplat. Dupa 2 faze d-astea l-a dezactivat, dar partea proasta e ca la fiecare repornire se reactiveaza.
uimitor a scos pe primul drum de 150 km consum de 4, ceea ce mi s-a parut extraordinar pt o masina nou nouta.
P.S.: cu intarziere sa o stapanesti sanatos si drumuri cat mai bune fara probleme.
spy_oh_joy1389
16 Aug 2013, 12:32
Motorul ti se opreste la <4km/h. In stop auto va mai intra daca faci mai mult de 25m, asa ca spune-i sa stea linistit ca este normal. Probabil ca fiind obisnuit sa nu se opreasca ma gandesc ca e normal sa te simti ciudat ca ramai fara motor.
P.S. Multumesc!
centurion
16 Aug 2013, 15:40
Frumoasa culoare si prinde bine pe Clio 4.
Multi km fara probleme!
"Pitesti - Campulung - Rucar - Bran" - Cum mai este drumul asta?
Eu sunt de o saptamana la Moeciu si ma bate gandul sa ma intorc in B folosind ruta de mai sus.
spy_oh_joy1389
16 Aug 2013, 15:54
Dupa Mioveni pana la Campulung te mai zdruncina un pic dar e acceptabil. Am mers cu 70 constant. Dupa Campulung e chiar bun.
pheephee_11
16 Aug 2013, 16:43
ai uitat sa mentionezi bucata proaspata de 2 benzi pe sens intre Mioveni si Pitesti

pacat ca e populata de tarani care parcheaza pe drum si majoriatatea merg pe B2...
spy_oh_joy1389
16 Aug 2013, 16:55
De asta am si zis dupa Mioveni

. Intr-adevar pana unde se tine faimosul targ de la Piscani este refacut asfaltul, urmeaza o portiune cam bombardata dar de vreun km dupa care urmeaza portiunea acceptabila pana la Campulung.
RazvanIV
14 Oct 2013, 07:40
QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 23 Mar 2013, 10:07)
Cotiera e standard pe Dynamique. Clima a fost optionala, senzorii de parcare si culoarea 200E in plus fata de alb.In dotarile de pe net stiam ca nu o sa fie geamuri electrice spate dar uite ca am pe ea, la fel si de butonul ECO si freeshift functie pe care oricum o puteam activa.
Functiile de follow me home si cornering le-am activat eu ieri. Mai trebuie sa ma joc la dimming sa se stinga proiectoarele mai frumos.
Daca luam motorul de 90CP cred ca era vreo 15.000E, in niciun caz 20.000E. Poate pretul pe care l-ai vazut era fara "reducere"
Presupun ca aceste functii le-ati activat la service?
SorinCT
14 Oct 2013, 08:23
Cu compiuteru' in parcare

Arata bine masina noua. Am vazut azi un Clio IV mai de aproape. Ii sta bine si pe negru cu accente de rosu pe ici-colo si cu folie inchisa. Daca e si fiabila e masina foarte buna de oras.
RazvanIV
14 Oct 2013, 08:34
QUOTE(SorinCT @ 14 Oct 2013, 09:23)
Cu compiuteru' in parcare

Arata bine masina noua. Am vazut azi un Clio IV mai de aproape. Ii sta bine si pe negru cu accente de rosu pe ici-colo si cu folie inchisa. Daca e si fiabila e masina foarte buna de oras.
Si ce alti functii mai sunt neactivate din fabrica?
spy_oh_joy1389
15 Oct 2013, 05:18
DRLurile sa ramana aprinse cand pun pozitia.
SorinCT: Nu in parcare, pe islaz
spy_oh_joy1389
20 Oct 2013, 17:57
De azi si indicatorul de stil de condus
R E M U S
20 Oct 2013, 18:01
Bre, tu lucrezi si duminica?
spy_oh_joy1389
20 Oct 2013, 18:08
Uneori mai e nevoie sa traga cineva pentru lenea altora, ce sa faci...
R E M U S
20 Oct 2013, 18:25
Vezi ca in uichend in special mai sta radaru vis a vis de inmatriculari.
spy_oh_joy1389
10 Nov 2013, 19:26
Astazi am trecut la bocanci la ~13.000km. 60 lei a costat schimbul
partner
10 Nov 2013, 19:39
As vrea si eu sa-mi activez functia de cornering lights, ma poti indruma?
Eu am un Captur, dar din cate stiu e facut pe platforma de Clio 4, nu cred ca sa fie diferente la soft.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.