Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BMW E30 325i
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
andreig1982
vorbeste cu dsign
el si-a manufacturat niste furtune
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=794...&type=3&theater
SiloS
Schimbare de plan: nu mai am de gand sa "scurtcircuitez" conducta de frana originala, ci doresc sa o anulez, urmand a-mi confectiona/modela una dupa propria-mi dorinta - adica din pompa de frana direct in pompa franei de mana, iar de acolo o alta conducta in repartitor.

E mai ieftin, mai putin de munca, mai eficient, am acces mai facil la sculele/piesele necesare.
Pentru asta am nevoie de conducta de frana - e mai ieftina decat furtunele gasite pe site-urile de tuning, aparat pentru bercuit conductele - nu stiu unde se gaseste, dar pe net am vazut ca e destul de ieftin si in cele din urma mai am nevoie de fitinguri. Pe astea nu stiu nici de unde sa le cumpar si nici de marime am nevoie.

Deeeeci.... Fitinguri unde se gasesc?
pishky
poate aberez,
dar daca conducta este de genul
ø8 interior ø10 exterior, sau ø10 interior ø13 exterior e posibil sa folosesti fittinguri pentru racirea cu apa a calculatorului. (www.pc-coolers.ro)
daca nu....pe la firmele ce executa lucrari industriale de hidraulica&stuff.
in BZ nu le cunosc, dar in constanta pot sa iti recomand vreo doo. sau firmele care aprovizioneaza spitalele pt oxigen and stuff - aia lucreaza cu fittinguri de diametre mici.
argon
Invata-l la prostii, prostiile alea de calculatoare lucreaza la presiuni foarte mici, nu tin la 100 de bar ca in sistemul de franare wacko.gif
pishky
ei lasa ca prostiile alea de hidraulica and stuff tin la 1400+ bar
argon
Alea da, dar nu cele din calculatoare pentru racire.
SiloS
Problema semi-rezolvata. Am schimbat toate conductele de frana de pe caroserie - au intrat ~8m.
Fitingurile au fost cumparate de la dezmembrari.
A mai ramas sa pun furtunele de frana. Un kit de de la Sandtler costa 145E; o sa rezolv cu RacingNick - dar acestia din urma si-au schimbat sediul si astept sa termine de facut ordine...
Pana acum:
- conductele 100 RON
- frana de mana 400 RON
- cu furtunele sper sa ma incadrez in 500 RON.
- spray pentru vopsit etrierele - 40 RON

Daca nu o sa functioneze bine frana de mana (discuri prea mici pe spate) o sa trebuiasca inca un upgrade pe frane:
- discuri mai mari + etrierele si placutele aferente
- flansa necesara sa montez franele
- repartitor de frana.

MuciX
Am gasit capitonajul capotei nou, la Bavaria. Costa vreo 200+ lei, creca il pun si eu pe lista, dupa ce o aduc de la vopsit ca a mea arata oribil.

Cod 51481972245.
Laurentziu83
Intrebare: ce nevoie ai de discuri mari la frana de mana? blink.gif

Ca doar nu se incalzeste nimic in parcare
MuciX
Poate ca frana de mana nu va fi folosita doar la a tine masina pe loc in parcare. smile.gif De altfel, d-asta ar fi nevoie si de actionare hidraulica.
MihaiD
QUOTE(SiloS @ 13 Oct 2014, 19:59)
Problema semi-rezolvata. Am schimbat toate conductele de frana de pe caroserie - au intrat ~8m.
Fitingurile au fost cumparate de la dezmembrari.
A mai ramas sa pun furtunele de frana. Un kit de de la Sandtler costa 145E; o sa rezolv cu RacingNick - dar acestia din urma si-au schimbat sediul si astept sa termine de facut ordine...
Pana acum:
- conductele 100 RON
- frana de mana 400 RON
- cu furtunele sper sa ma incadrez in 500 RON.
- spray pentru vopsit etrierele - 40 RON

Daca nu o sa functioneze bine frana de mana (discuri prea mici pe spate) o sa trebuiasca inca un upgrade pe frane:
- discuri mai mari + etrierele si placutele aferente
- flansa necesara sa montez franele
- repartitor de frana.
*



Pune un limitator de presiune ajustabil (cu robinet) in loc de repartitorul normal. Ala de la Wilwood e OK (au si la racingnick cred). Si ai grija cand aerisesti instalatia sa nu ramana aer in cilindrul franei de mana (instalatia se aeriseste cu frana de mana trasa la maxim).
SiloS
Multumesc pentru sfaturi. Le voi aplica in momentul cand voi ajunge acolo...

Pana una alta, nostalgia pentru vara ma face sa pun link-ul... Sau daca nu e vara, macar sa fie zapada!

https://www.youtube.com/watch?v=StQjiVsVovQ
SiloS
Calendaristic, e primavara.
Asa ca am pregatit si BMW-ul pentru vara asta cu:
- 2 amortizoare pentru fata ( am pus KAYABA ): merita toti banii amortizoarele, chiar daca sunt scumpe. Sper ca in urmatoarele 3 luni sa schimb si amortizoarele de pe spate.
- 1 pivot ( care incepuse sa bata de prin toamna ). Cu noua configuratie arcuri/amortizoare/roti/bucse se pare ca nici ceilalti pivoti nu mai au multa viata.
- alte arcuri mai mici si mai joase.
- schimbat bucsele de la brate cu bucse excentrice de M3 E36.
- un set de jante pe care l-am luat acum 2 ani, dar cu care din diverse motive nu am incaltat niciodata masina pana ieri: jantele le-am luat crapate (2 bucati), au trebuit vopsite, le-am cumparat cauciucuri, au trebuit inele de centrare/distantiere. Jantele sunt pe 16", 2x7.5J@195/45 + 2x9J@205/40.

Masina merge bestial in noua configuratie, directia fiind foarte precisa, feedbackul in volan imbunatatindu-se considerabil. Imi place.

Se zice ca orice minune tine doar 2 zile, la mine a durat si mai putin.

Am montat jantele Sambata.
Duminica dimineata 3 roti desumflate.
Am reetansat cauciucurile pe jante la un service din Buzau.
Am plecat la drum spre Bucuresti. Pe drum masina m-a uns la inima. Nu am mers cu viteza excesiva pentru a fi capabil sa evit din timp cainii morti din mijlocul drumului sau alte denivelari care m-ar fi facut sa scot scantei sau sa sparg fusta fata.
Am ajuns in Bucuresti.
Am fost teribilist cretin.
Verde la semafor, 1-a ciocan, plecam de-a latu' ca trebuia sa facem stanga, a 2a ciocan, masina in fata pe banda 2. Schimbam banda brusc. Groapa! Poc-fsss!!! Groapa !!! POC-flanca-flanca-flanca.... Tragem frumos pe dreapta. Ne uitam la roata. E desumflata. Ma bucur ca am dejantat doar o roata si nu pe amandoua. Iau din portbagaj un toc de hartie (norocul meu ca il aveam), urc masina pe el, fac loc pentru cric, dau jos roata si surpriza. buza interioara crapata, strambata, vai de mama ei. Cauciucul a scapat. Macar el!

Entuziasmul pe care l-am avut ca am transformat radical comportamentul masinii m-a facut sa imi pierd mintile si sa ii dau ciocan in zone in care nu stiam drumul.
Asta e Bucurestiul... drum ca-n palma si deodata GROAPA!

Azi mi-am cerut scuze amortizoarelor noi, bucselor pline de M, bucselor de pe spate pe care le-am schimbat anul trecut. Amortizoarele spate sunt calite cu greul... Lor nu le-am cerut scuze.
Ah, si am fost si la un service roti sa indrept janta cu probleme.
50 de lei cheltuiti inutil. Janta nu e dreapta. M-a trimis la sudor. Sudorul mi-a cerut 150 RON pentru reparatie.
Drept urmare am trimis janta via maxi taxi inapoi acasa la Bz unde va fi reparata de catre meseriasi in care am incredere. Sper ca Vineri sa am masina functionala...


andreig1982
pentru o problema similara eu am apelat anul trecut la top wheels auto
o fisura de aproape 10 cm si demontat/ montat/ echilibrat/ remontat pe masina = 100 lei
SiloS
La dansii am apelat si eu anul trecut cand am dus sus-mentionatul set de jante la sablat/sudat ( scrisei mai sus ca 2 jante erau fisurate ) / indreptat . Nu le-am vopsit la ei pentru ca eu eram hotarat sa le fac MOV, culoare care nu era disponibila in atelierul lor.

Intr-adevar, oamenii-s profesionisti si seriosi, dar chiar mi-a fost mai la indemana sa trimit janta la Bz.
Apropo de janta, acum jumatate de ora am primit-o. Este sudata. Maine o sa o incalt si o pun pe masina. Si fac si poze. smile.gif


argon
Daca ar fi profesionisti, te-ar trimite cu jantele la pubela, de multe ori nu tine reparatia, dar ei insista, ca banul tot vine. Daca sunt crapate, mai bine la gunoi cu ele, nu te juca cu carpeli la jante ca e periculos. Si de indreptat, dupa 2 doua indreptari sunt bune de aruncat, se slabeste structura lor si nu mai tin indreptate, la prina groapa sunt la fel.
pishky
recomand spuma + flex = > flexibilitate
SiloS
QUOTE
Maine o sa o incalt si o pun pe masina


Asa am facut. Am montat anvelopa. Cu greu. La a 3a incercare s-a umflat etans.
Am plecat mandru de treaba facuta hotarat sa fac o proba.
La viteza mica nu bate, la viteza mare nu vibreaza.
Dar nu, se pare ca jantele astea nu vor sa stea cu mine.
Dupa o proba cu 3 burnouturi si 3 cercuri mi s-a dejantat cea de pe partea stanga.

Se pare ca stretch-ul prea extrem e doar de aspect. Functionalitatea e de rahat. Dupa 2 cercuri si o groapa hopa-fss! Dejantata!

Nu-mi ramane decat sa vand gumele de pe spate si sa pun altele mai late. Pana atunci, ma descurc cum pot.... Anul trecut mi-a dat un prieten 2 cauciucuri de iarna de-ale lui, uzate ce-i drept, dar care si-au facut treaba pe parcursul verii. Le-am dat jos la sarme. smile.gif)

As fi cumparat eu 2 cauciucuri noi pentru BBS-urile pe 15", dar se anunta un troliu pentru Samurai, asa ca...

@argon, nici o janta nu se trimite la pubela. De fapt, nimic nu se trimite la pubela. Totul este de vanzare. smile.gif)
Laurentziu83
De ce ai pus anvelope asa inguste pe jantele alea late? Arata ca naiba...
MuciX
Sa intre sub aripa. Dupa cum vezi janta este atat de lata si suspensia atat de joasa incat o avelopa conforma cu janta ar atinge.

SiloS, am vazut strech-uri mai "intinse" de atat, esti sigur ca cei care le-au pus au stiut ce fac?
SiloS
Am vrut tyre-stretch.
Mai am BBS-urile pe 16"x8J cu 205/45. Alea arata aproape normal. O tenta de stretch.
Pe astea am vrut sa le intind la maxim. De obicei pe o janta 16"x9J se monteaza gume 215/40R16. Eu am vrut 205/40. Si le-am cautat destul de mult pana le-am gasit, caci deh, marime rara...


@Mucix, sigur cei de la vulcanizari nu stiu ce fac. Cred ca dureaza 3 minute intre momentul in care dau cu spuma din-aia de-a lor si pana incepe sa se umfle roata. In alea 3 minute nu fac decat sa se cocote pe ea, sa traga de cauciuc in toate felurile si cu siguranta, dupa cateva minute, roata se umfla dintr-un noroc chior.
MuciX
Si mie mi-ar placea, dar nu e de noi. Nu pe drumurile astea. Poate sa tii un set cu care sa o incalti la fest, dar cam atat.
4x4
QUOTE(SiloS @ 4 Mar 2015, 16:21)

Functionalitatea e de rahat. Dupa 2 cercuri si o groapa hopa-fss!
*



Da, cam asta e povestea cu streciul.

[attachmentid=1627984586]

Daca mai pierzi si presiune e cam garantata cheltuiala neprevazuta radmasa.gif

Treci la un profil normal, ridici un pic si masina, castigi grip si confort. Nu mai zic de siguranta!
Laurentziu83
QUOTE(MuciX @ 4 Mar 2015, 18:57)
Sa intre sub aripa. Dupa cum vezi janta este atat de lata si suspensia atat de joasa incat o avelopa conforma cu janta ar atinge.
*


Nu ar merge mai bine o anvelopa mai ingusta de balon mai mic, pe o janta mai ingusta?
Intreb pentru ca n-am vazut nici un producator de masini sa aplice reteta asta, ci doar ulterior.
MuciX
Pai nu, ca se vrea janta lata si ca sa se poata monta este nevoie de o anvelopa ingusta, Din cate stiu eu, este strict estetic, greu de montat si greu de utilizat. Si mie imi place cum arata pe unele jante, dar cum ziceam, e prea pretentios.
user posted image
user posted image


Sursa: www.canibeat.com/
SiloS
A fost o luna grea pentru batranul urs. Mi-am batut joc de el si i-am montat roti de fita cu cauciucuri cu talon de 40, am luat gropi in configuratia asta, am crapat/strambat una din jante (razbunarea ursului!!!), am vrut sa vand anvelopele si sa pun altele mai late si inalte, am observat ca anvelopa care a luat groapa s-a crapat la imbinarea dintre talon si banda de rulare, m-am enervat, am realizat ca ursul imi comunica asa cum poate ca nu isi doreste jantele respective.

Am mers pana in weekendul asta in configuratia de roti 2 BBS-uri 15" pe fata si 2 table de iarna pe spate. Bataie de joc! Din atatea jante, roti si cauciucuri nu am avut cu ce sa imi incalt BBS-urile pentru spate. Cauciucurile de vara trecuta le-am aruncat. Le adusesem la sarme.

Deci m-am vazut obligat sa cumpar 2 cauciucuri pentru BBS-uri. Am ales sa le iau marimea 205/60 ( in loc de 205/55 cat e de fabrica ) din mai multe motive:
- marime mult mai comuna => sanse sa gasesc un DOT bunicel.
- roata un pic mai mare ma ajuta la drum lung. Eu folosesc masina preponderent in afara orasului.
- talon un pic mai mare => confort sporit.
- cauciucurile primite anul trecut au fost tot /60 si am fost multumit de ele.


Concluzia e ca aventura cu jantele 9J latime, cauciucuri cu garda mica a fost o gafa din partea mea. Functionalitatea este de rahat (ce-i drept, perfomantele sunt ok, masina merge "ca cartu' "), confortul este o notiune despre care nu are rost sa vorbim si pe deasupra, mie imi plac mai mult BBS-urile.
Ce voi face pe viitor cu ele nu stiu... Ar trebui investit (din nou) in alte cauciucuri...

Problema e alta. Inainte sa schimb suspensia si rotile eram "certat" cu pivotul de la roata de pe partea dreapta. Aveam un pivot care cloncanea. Ceilalalti 3 stateau in liniste si indurau gropi, linii de tramvai si guri de canal.

Acum, dupa o luna de mers cu arcuri scurte, amortizoare noi si bucse pline, masina a inceput sa cloncane la fiecare groapa. Pivotul pe care l-am schimbat acum o luna e singurul care tace. Restul au inceput sa faca o asa galagie astfel incat imi e si rusine sa merg cu casetofonul oprit.
MuciX
Deci se pot schimba doar pivotii? Am vazut ca fata are 2 pivoti/brat + bucsele mari, din spate.
SiloS
Da. Bratul se da jos cu dificultate din cauza pozitiei piulitei pivotului mare.
Pe partea dreapta am dat jos bratul acum o luna si a fost dificil. Pe partea stanga nu am dat jos niciodata, dar banuiesc ca e si mai greu.
Repet. Eu nu am dat jos niciodata bratele. Le-am schimbat in service cand am cumparat masina. In 2008. Au tinut pana acum.

Referitor la bucsele de pe brate, sa stii sa sunt producatori care aduc doar bucsele (ceea ce e convenabil) dar sunt si producatori care aduc bucsele cu tot cu cercei.
MuciX
Si cum recomanzi, cu cercei, au fara? Cand zici ca ai schimbat in service, te referi la pivoti, da? Eu m-am interesat de brat pentru a mea (ala din aluminiu) si e cam 1900 lei bucata.
SiloS
In 2008 am cumparat bratele cu totul. Nu mai tin minte ce marca am pus, dar ambii pivoti sunt detasabili.
Pivotul de la roata a costat in jur de 65 de lei.
Sper ca pana la sfarsitul lunii sa imi fac timp sa schimb si pivotii. O sa scriu aici ce marca am pus si cat au costat.
Cat despre bucsa, eu prefer sa cumpar doar bucsa. Cu ceva scule (ciocan mare, nicovala, vaselina) si putina indemanare reusesti sa le montezi. Daca nu, in service.
SiloS
Am masina asta de atatia ani si am mers cu ea o singura data pe autostrada. Pe Bucuresti-Pitesti.
Weekendul asta a fost a doua oara cand am intrat cu ea pe autostrada si pentru prima data cand am fost cu ea la mare. Jumatate din placerea escapadei la mare a fost legata de masina.

Drumul spre mare a fost foarte liber, eu plecand Vineri pe la pranz. Viteza medie pe autostrada a fost mai mare de 150 km/h, cu un singur varf peste 200 si alte nenumarate varfuri pana pe la 180-190. Cea mai frumoasa portiune a fost cea dintre Cernavoda si Constanta, cu suisuri si coborasuri. Acolo la fiecare coborare acul vitezometrul se apropia usor-usor de 180. Ca un montagne russe motorizat.

Drumul la intors a fost relativ aglomerat. Am mers in ritmul traficului, mirandu-ma la fiecare depasire de numarul de femei soferite si mai ales de numarul de babe la volan.

Intrebarea e... ce putea face un cocalar, adica eu, cu un BMW, adica ursu', ajunsi la mare intr-o perioada in care plajele erau goale?
Da, asa e, am intrat pe plaja. Cat de mult am intrat pe plaja? Normal ca... pana nu s-a mai putut.
Nu s-a mai putut merge nici inainte, dar nici inapoi. Singura directie pe care s-a miscat masina cand am dat drumul la ambreiaj a fost in jos. A inceput "sa sape".
La cat e de joasa, nici nu a trebuit sa sape prea mult ca sa ajunga pe burta.
Noroc cu un Touareg, cu 2 baieti de treaba care au venit langa mine din proprie initiativa si m-au intrebat daca am sufa. Norocul meu! Nu am ramas "innisipat" nici macar 5 minute.
Am invatat "a posteriori" ca nisipul de pe prundul Buzaului nu e la fel ca cel de pe malul marii. unsure.gif


Revenind la partea tehnica:
- atasez poza din care sa se observe diferenta de marime dintre cauciucuri. Anul trecut, desi eram in aceeasi configuratie de cauciucuri, diferenta dintre ele nu era vizibila ochiului neinstruit. Acum, dat fiind ca masina e "mai aproape de strazi si de cartier", cauciucul din spate "bate la ochi".
- amortizoarele spate trebuie schimbate. Denivelarile de pe autostrada imi faceau fundul "sa salte obraznic". Fata in schimb se comporta OK. Ca sa ma exprim cu un limbaj tehnic, suspensia e mai mult "joasa" decat "sport". Imi place.
argon
D'aia iubesc Sulina...nu-s pemfeuri pe plaja, si nici pe altundeva biggrin.gif
hitman1234
Livin' the cliche...
yomarius
QUOTE(hitman1234 @ 14 Apr 2015, 17:35)
Livin' the cliche...
*



Pentru asta era nevoie si de niste cerculete pe nisip...
andreist
Sper ca intelegi ca daca mai venea unu breaz cu 200km/h nu prea avea timp si iti spulbera trabantu' impreuna cu tine in 1000 de bucati acolo in milocul autostrazii. Se si alegea cu proces foarte frumos din cauza ta.
b76bgaarh
stan patitu.....

oricum se pricepe la parcari.
Laurentziu83
Bine ca ai scapat de jantele alea late marlanesti cu anvelope inguste. Astea dau numa' bine pe masina. smile.gif
SiloS
QUOTE
Sper ca intelegi ca daca mai venea unu breaz cu 200km/h...


Nu avea de unde sa vina cu 200 de km/h. Poate doar daca era un trabant v8.
Poza este facuta la capatul autostrazii. Capatul dinspre mare. Capatul care intra in Port. Uita-te pe indicatoare.

QUOTE
oricum se pricepe la parcari.

Asta e legea compensarii. Cu BMW-ul nu pot sa urc o bordura, imi e frica sa parchez aproape de vreuna ca nu cumva sa zgarii buza jantei, asa ca Samurai-ul il parchez pe trotuar.

QUOTE
Bine ca ai scapat de jantele alea late marlanesti cu anvelope inguste.

Nu le-am vandut,
smile.gif
tatimeu
Intrebarea e... ce putea face un cocalar, adica eu, cu un BMW, adica ursu' - poze pe autostrada pe putea sa faca un cocalar.
SiloS
QUOTE
Sper ca pana la sfarsitul lunii sa imi fac timp sa schimb si pivotii. O sa scriu aici ce marca am pus si cat au costat.


In weekendul 16-17 am reusit (cu greutati si cu ajutor) sa schimb pivotii.
Partea frumoasa de mecanica a devenit si mai frumoasa pentru ca mi-am cumparat un pistol pneumatic de impact. Am dat jos bratele in timp record.
In schimb, pivotii au iesit foarte greu de pe brat. Scule folosite: autogen + baros.

La sfarsitul lunii viitoare va fi E30 fest-ul. Pana atunci sper sa schimb si amortizoarele spate. Pe langa amortizoare, cat de curand masina va intra la vopsit pentru a-i retusa imperfectiunile cauzate de vechime (un pic de rugina la un pasaj spate), cauzate de mecanici incompetenti (portiera soferului atingea in aripa in momentul in care se deschidea usa) si de soferi mai putin atenti (bara fata zgariata).
SiloS
Am cumparat amortizoarele spate despre care vorbisem mai devreme.
Si daca tot am facut cheltuiala cu amortizoare fata/spate, am cumparat si un set de arcuri sport. KW. Noi-noute. Sa fiu primul care abordeaza cu ele un viraj in forta. De fapt, sa fiu primul care ia o groapa cu ele...
SiloS
Weekendul asta a fost E30 Fest, un eveniment care a devenit deja traditie si la care am participat, la fel cum am facut-o si in 2014, 2013 si 2012.
Primul E30 Fest a fost in 2011 la campingul Darste, langa Brasov. Am lipsit.
2012 si 2013 au fost tot la Darste si am fost prezent.
Anul trecut s-a tinut la Rasnov.
De abia anul asta se pare ca s-a gasit un loc capabil sa sustina un eveniment de genul: zona de expo + o parcare mare doar pentru drift, burn & circaraie. La Azuga, la baza partiei.

De la an la an se strang din ce in ce mai multe masini, din ce in ce mai multi oameni si mai ales, din ce in ce mai multi cocalari.
Asta este si motivul pentru care sunt pasionati de E30 care refuza sa participe la eveniment, tocmai pentru a nu fi asociati cu circul si cu tigania.

Eu nu am facut poze, neavand o camera foto decenta. Mai mult, nici nu am spalat masina. Am avut cea mai murdara masina de acolo.
Totusi, egzista poze:

hitman1234
Ce urat se uita ala din dreapta...
argon
Pai ala-i Silos biggrin.gif
GIC
QUOTE(SiloS @ 14 Apr 2015, 16:57)

Da, asa e, am intrat pe plaja. Cat de mult am intrat pe plaja? Normal ca... pana nu s-a mai putut.

*


Care iesti cu Haudiu' bre?
Rob3rto
QUOTE(SiloS @ 29 Jun 2015, 09:53)
Weekendul asta a fost E30 Fest, un eveniment care a devenit deja traditie si la care am participat, la fel cum am facut-o si in 2014, 2013 si 2012.
Primul E30 Fest a fost in 2011 la campingul Darste, langa Brasov. Am lipsit.
2012 si 2013 au fost tot la Darste si am fost prezent.
Anul trecut s-a tinut la Rasnov.
De abia anul asta se pare ca s-a gasit un loc capabil sa sustina un eveniment de genul: zona de expo + o parcare mare doar pentru drift, burn & circaraie. La Azuga, la baza partiei.

De la an la an se strang din ce in ce mai multe masini, din ce in ce mai multi oameni si mai ales, din ce in ce mai multi cocalari.
Asta este si motivul pentru care sunt pasionati de E30 care refuza sa participe la eveniment, tocmai pentru a nu fi asociati cu circul si cu tigania.

Eu nu am facut poze, neavand o camera foto decenta. Mai mult, nici nu am spalat masina. Am avut cea mai murdara masina de acolo.
Totusi, egzista poze:
*


Cred ca ne-am intalnit pe serpentine, urcai spre Predeal, eram cu un 1300-le meu negru cu jate late. E superba masina! Jantele ii vin foarte bine blush.gif
SiloS
Asa e! Am intors capul dupa o 1300 neagra! Fix pe o serpentina de stanga pentru mine.
Ai fost la Speed & Sound ?
Rob3rto
Da, de la Speed&Sound veneam smile.gif
SiloS
Update.
S-a stricat rabla. De fapt, am stricat-o.
Cutia de viteze s-a blocat in treapta a 2a.
Am dat-o jos in weekendul asta.
Si-atat.
Mai departe, cutia va ajunge la un meserias unde va fi reparata...
MuciX
Nu-i cauti un ZF cu ocazia asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.