Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BMW E30 325i
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
MuciX
Cam greu sa validezi o adresa de romania pe USPS, nu poti valida decat adrese de state, sau adrese militare.
SiloS
Bine ca mi-au luat banii din cont si acum nu au cum sa imi trimita angrenajele...
MuciX
Nu cunosti pe cineva din state la care sa le trimiti? Ar trebui sa poti schimba singur adresa, daca ai tracking number.
Poate stiu ursarii pe cineva care trimite piese din state.
Poti merge la banca sa blochezi tranzactia daca vrei sa renunti. Vorbesti cu cei care au livrat sa faca return to sender cu USPS si basta.
b76bgaarh
nu poti sa le trimiti la deveselu? lpoate le monteaza la rachete, si in loc de rusia se duc in germania.
SiloS
"Dear Silviu,

Thank you for your order from Garagistic LLC! We wanted to let you know that your order (#15858) was shipped via USPS, USPS First Class Mail Intl on 9/19/2016. You can track your package at any time using the link below."

In mail nu vad nici urma de link... Atasez un print screen cu mail-ul...

Nu ar fi trebuit sa am un link catre USPS prin care sa accesez o pagina in care sa urmaresc starea livrarii ? Nu ar fi trebuit sa am si un AWB ?

Off... asa e cand faci o chestie pentru prima data (comand de pe internet din afara tarii), lucrurile merg greoi si prost...
MuciX
Au mail de contact? Da-le un forward la mail-ul asta si explica-le ca nu ai tracking number.
Tracking number poate fi urmarit cu USPS aici.
Ai incercat sa te duci la order history pe garagistic? Teoretic ar trebui sa poti cauta comanda dupa numarul din mail si dupa ce va fi directionat pachetul de la primul hub sa apara si tracking numberul acolo.
SiloS
Dupa ce le-am trimis 2 emailuri in care le-am explicat problema, am primit un raspuns cu un link catre usps.
Ok.
Din cate pot eu sa pricep, coletul e blocat prin Jamaica de vreo 2 saptamani ?
MyKe89
E in tranzit catre destinatie. Ultima oara nu a fost in Jamaica aia, ci in aeroportul JFK. Cred ca poti incepe sa verifici din cand in cand la posta, sa-i intrebi de sanatate.

Sunt in aceeasi situatie cu un colet, numai ca al meu nu a plecat inca de la JFK.
SiloS
Tot acolo. De aproape o luna. Deja incep sa imi pierd speranta.

Am sunat la Posta si mi s-a spus ca, in caz ca pachetul ajunge in Ro, voi fi contactat de un reprezentant al institutiei si ca nu prea exista probabilitatea de a se pierde urma pachetului pe USPS (ma gandeam si cred in continuare ca pachetul a parasit aeroportul dar nu s-a mai updatat pe site).

Myke89, al tau a plecat din JFK ?
4x4
user posted image

Cred ca au uitat aia de coletul tau, dale un telefon.
MyKe89
QUOTE(SiloS @ 20 Oct 2016, 18:58)
Myke89, al tau a plecat din JFK ?
*


Da, a si ajuns ..la expeditor! Fara un motiv, asa ca am cerut banii inapoi.
SiloS
Incurajator.
SiloS
Tot acolo se afla pachetul...

In alta ordine de idei, acum aproximativ o luna am hotarat sa fac o operatiune de "detailing" si anume sa curat canalele de aer ale aerotermei.
Am luat din Carfur un tub de spuma speciala pentru asa ceva si am purces la operatiune, cu speranta ca mirosul aerului de la aeroterma sa devina unul placut. Nu ca ar fi fost neplacut inainte, dar am sperat intr-o imbunatatire.
Rezultatul a fost unul ametitor. La propriu. Primul drum dupa operatiune l-am facut cu trapa deschisa; mirosea ingrozitor in masina. Acum, la aproape o luna de cand am facut treaba asta si dupa ce am parfurmat tot interiorul cu tot ce am avut prin casa, mirosul neplacut aproape a disparut.
Scriu aici experienta mea; poate va fi utila si altora si in ideea in care daca a mai facut cineva treaba asta, sa posteze aici.

Am de gand sa incerc (dupa cate am citit pe topicul lui Muttley ) o substanta de protectie a parbrizului pentru apa. Daca nu o sa observ o diferenta, o sa-mi bag picioarele in toate operatiunile de detailing...

Ce am reusit sa fac si sunt incantat de rezultat, este inca un suport de pahar si pentru scaunul soferului..

Vaicareli si planuri de viitor: Au trecut cativa ani buni de cand am vopsit masina. Cateva veri, cateva ierni si cateva zeci de mii de kilometri. Asa ca au aparut cateva zone de rugina. Anul trecut am rezolvat pedalierul pe partea soferului, care ruginise din cauza ca intra apa in masina. Tinichigiul a reparat zona cu probleme, dar se pare ca nu a fost capabil sa elimine si cauza. In continuare intra apa in masina - nu stiu pe unde. La vara sper "sa pensionez" masina si sa o desfac pe toata in vederea unei operatiuni de vopsitorie totala.
Ce zone cu probleme mai am - mici dar deranjante - pe plafon si la fusta spate le-am tratat de curand cu un inhibitor - convertor de rugina de la Loctite. Foarte eficient. Il recomand cu caldura pentru zonele mici unde e sarita vopseaua. Asa a pornit si la mine - vopsea sarita pe plafon - a aparut rugina - s-a marit zona cu probleme - in primavara am observat gaura in plafon.

Asa ca va trebui sa incep sa ma pregatesc pentru vopsitorie; imi trebuie:
- trapa completa cu cheder; chederul meu s-a desirat chiar saptamana trecuta.
- fusta fata; a mea a trecut prin mai multe aventuri si nu e chiar "la linie".
- aripa dreapta fata; pe langa faptul ca aveam o aripa de producator care nu respecta cotele originale si care era din tabla subtire, am avut ghinionul acum cateva luni de a gasi in parcare masina atinsa cu aripa serios sifonata.

Am masina asta din 2008. Nu m-am plictisit de ea, doar ca in ultimul timp nu i-am mai acordat atentia cuvenita, ba chiar m-am folosit de ea la greu...

14 Nov 2016, 13:40:
PS : Cui ma adresez pentru retapitat volan piele ? Sa fie, cum vrea tot romanul: ieftin, de calitate si rapid!
MuciX
Pentru volan poti vorbi cu Mickey, aici in bucuresti, sau il trimiti la Arad, la Adi Desper.
Cheder de trapa gasesti nou, OEM.
Aripile sunt scumpute OEM, eu am luat AM, mi le-au laudat cei la care am masina. Bine, la aripi si la fusta exista optiunea SH. Optiuni mai apropiate Davila si/sau Dragomir.
andreig1982
La experienta cu spuma activa de curatat vaporizatorul si tubulatura de ventilatie e bine de avut in vedere conditiile in care se specifica ca se foloseste. Unii zic ca se aplica dupa ce masina a mers cu AC-ul pornit cel putin 10 minute, altii ca se aplica pe uscat se asteapta 10 minute si se porneste ac pe recirculare alte 10 minute, etc smile.gif.
La utilizarea unei substante hidrofobe pentru parbriz, cea mai importanta etapa inainte de aplicare e curatarea temeinica a parbrizului. O argila de decontaminare, un polish de sticla care poate fi aplicat manual, etc. Poate parea mult (cum zicea Muttley smile.gif) dar asa ai un rezultat satisfacator. E senzatie sa mergi cu 60km/h fara sa ai nevoie de stergatoare.
SiloS
Ghinion. In contextul unui trafic aglomerat de Vineri dupa-amiaza, saptamana trecuta, la iesire din Bucuresti inspre Buzau, pe soseaua Colentina, s-a intamplat intamplarea: eu la semafor pe banda I - prima pozitie, el la semafor pe banda II - prima pozitie. Se pune verde, plec imediat destul de lansat si .... ghinion. Cel de pe banda II a plecat la fel de tare ca si mine, dar cu volanul puternic dreapta...

Nu stiu cum conduc altii, dar mie mi s-ar fi parut normal ca in momentul in care simti ca te tamponezi cu cineva intr-o parte, sa virezi in partea opusa. In cazul de fata, nici vorba. L-am atins din portiera dreapta fata pana pe aripa dreapta spate. In ciuda faptului ca am tras de volan dreapta (pana la limita cu bordura), ca am franat pana la oprire (portiera lui spate si cu aripa mi se pare ca si le-a zgariat in timp ce eu eram deja pe loc), ca am claxonat in momentul in care l-am vazut ca se suie pe mine (recunosc, plecarea de pe loc - prima secunda - am facut-o cu ochii in alta directie decat in fata ), omul si-a continuat manevra ca si cum nu as fi existat.

Si ca sa fie ghinionul complet - omul are asigurare la Carpatica. Am inteles ca pentru a-mi recupera paguba am de alergat pe la Fondul de Garantare (Carpatica fiind in faliment) si ca banii mi i-as recupera foarte-foarte tarziu.

Cu alte cuvinte, va trebui reparata pe buzunarul meu.

Daca as fi fost cu Nissanul s-ar fi nascut o poveste de pomina... dar asa...

Doua poze; una inainte si una dupa...


LE: m-a mancat in ... cot sa imi cumpar rotitele jurnalierului din state... S-a facut update pe site-ul USPS; atasez poza. O fi de bine? O fi de rau?
SiloS
Mda. S-a intors pachetul de unde a plecat.

Sa vad daca imi trimit oamenii altul...
MyKe89
QUOTE(SiloS @ 24 Nov 2016, 20:17)
[...] la iesire din Bucuresti inspre Buzau, pe soseaua Colentina [...]
*


Cumva colț cu Fundeni?
SiloS
Un pic mai inspre iesire...
SiloS
In ultimele 2 luni masina a facut maxim 600 de kilometri, am avut un drum de facut rapid la Galati (dupa niste acte) si un drum de Bucuresti.

Ultimul ei drum frumos a fost pe Valea Doftanei, la sfarsitul lunii Octombrie. Atunci a mers bine. In schimb, de prin noiembrie am sezizat aparitia unei probleme de alimentare:
- viteza maxima 170-180.
- imposibilitatea de a mai face cercuri cu ea: dupa jumatate, maxim un cerc (deci cateva secunde de turatie + sarcina mare ) intra in frana de motor.
- imposibilitatea de "a-i da in gusa"; in treapta a 3a pe la 4500-5000 rpm intra in frana de motor.

Am zis ca deh, e frig afara, garaj nu mai am, nu are rost sa rezolv problema. Pana la urma pot sa merg cu masina decent cu 130-140, fara sa mai fac cercuri sau sa o fortez. Am presupus ca problema poate fi de la filtrul de benzina - fiind vechi de ~8 ani de zile era probabil sa fie semi-infundat. Am comandat ieri filtrul de benzina (daca tot eram la magazin, am luat si un filtru de aer - cel de dinainte avea ~5 ani) in ideea in care o sa-l schimb in primul weekend calduros in care o sa am timp.
Doar ca astazi s-au intamplat urmatoarele.
Am avut de facut un drum pana in sudul Bucurestiului (eu locuind pe la Obor). Ma sui imbracat frumos in BMW, ma bucur ca pot conduce cu geamul deschis fara sa-mi fie frig, in pasaj la Muncii nu ii dau inferioara si blana tocmai ca sa nu imi intrerupa, ajung la destinatie, imi rezolv treburile dupa care:
- turatia la care ramane fara benzina a devenit si mai mica - 2500-3000
- practic, imposbil de a mai sofa normal
- durata pana cand isi revine a inceput sa creasca din ce in ce mai mult.

Am zis ca nu mai suport amanare, schimb filtrul ala nenorocit astazi! Operatiune greu de facut in fata blocului din cauza lipsei de scule (cum ar fi un cric, o frontala ) am preferat sa ma duc la service. Abia al 6-lea service a fost cu noroc. Am schimbat filtrul si tot la fel de prost merge. Am mai dat si 35 de lei manopera.

Nu stiu sigur cauza problemei, de aceea o detaliez aici. Pana acum am facut asa:
- scos furtunul de tur din rampa si pornit masina - pare ca benzina vine in jet slab; cred ca ar fi trebuit sa vina in jet puternic.
- ridicat bancheta si dat o tura cu masina: pompa de benzina functioneaza permanent, desi nu intotdeauna are fix acelasi bazait.
- scos furtunul de la pompa de benzina (evident, cu motorul oprit). Pe conducta de tur s-a intors benzina cu presiune (oare suficienta presiune?).
- am dat la automat sa vad ce debit are pompa - aceeasi taraiala.

Inclin sa cred ca problema este una de alimntare totusi. Mai mult, tind sa cred ca e vorba de o piesa propriu zisa si nu un senzor buclucas.

Am schimbat filtrul de benzina, urmeaza sa probez o alta pompa. (cred ca asta e rationamentul corect; filtrul oricum trebuia schimbat si chiar el putea fi cauza).

Stiu ca am pompa de benzina de rezerva, dar nu stiu unde e (dupa cum am mai zis, mi-am impachetat garajul si o mare parte din scule/piese se afla claie peste gramada in casa la Buzau).

Ce ma face pe mine sa cred ca nu pompa e de vina e necunoasterea principiului ei de functionare. Eu stiam ca pompele astea ori merg, ori nu merg. Ori sunt bune, ori sunt arse. Daca sursa problemei mele este pompa, inseamna ca "pur si simplu s-a uzat", nemaifiind capabila sa asigure presiunea si debitul necesar functionarii in orice parametri.

ps: imi era dor de E30 - de Duminica, de cand l-am adus la Bucuresti, mi-am gasit cate un drum cu el in fiecare seara.

pps: deci update-ul de azi e pentru a consemna schimbarea filtrelor de aer si benzina si pentru a-mi descarca nervii ca s-a stricat motorul smile.gif).
MuciX
QUOTE(SiloS @ 24 Feb 2017, 17:51)
Ce ma face pe mine sa cred ca nu pompa e de vina e necunoasterea principiului ei de functionare. Eu stiam ca pompele astea ori merg, ori nu merg. Ori sunt bune, ori sunt arse. Daca sursa problemei mele este pompa, inseamna ca "pur si simplu s-a uzat", nemaifiind capabila sa asigure presiunea si debitul necesar functionarii in orice parametri.
*


Nu fi ca mine, ca asa m-am coyt si eu un an pana am schimbat pompa. La mine era mai nasol ca avea momente cand nu mergea deloc si in rest mergea perfect. Eram mereu cu morcovul ca raman in drum. Si ce personalitate au ursul, sa vezi ce momente isi gasea. smile.gif


P.S. Am rezolvat-o in fata casei lui Geocu.

P.P.S. a avut totusi decenta sa nu faca niciodata figuri cand eram cu prietena de pe atunci, adica sotia de acum. blush.gif
Muttley
Ori pompa uzata, nu mai asigura debit, ori pierdere de benzina pe traseul de tur, pierdere care creste.

PS: vezi sa nu crapi motorul, de la amestec sarac wink.gif
MyKe89
Pun și eu 2 bani pe pompă.
marksman
Manifestari similare la Fordul din semnatura. Tot pe pompa merg si eu.
SiloS
Sambata si Duminica nici nu am avut nevoie de masina si nici nu am avut timp sa ma ocup de ea in vreun fel.
Astazi, in schimb, lucrurile s-au miscat. Un prieten a trecut pe la mine pe acasa prin Buzau, a luat pompa, a trimis-o la Bucuresti prin maxi-taxi. Am luat-o, am schimbat-o, am pornit masina si am mers cu ea. S-a rezolvat problema.

Detalii:
- pompa cea noua nu bazaie deloc, se aude doar benzina cum cum curge prin ea.
- apropo de debit, am vrut sa dau o cheie fara sa pun colierul pe furtunul de tur ce pleaca din pompa - a sarit furtunul de pe conducta si a inceput sa arunce benzina cu debit si presiune foarte mari, asa cum stiam si eu ca ar trebui sa se intample.
- masina merge chiar mai bine decat eram eu obisnuit sa mearga. La mine motorul tragea liniar (inainte sa intre pompa pe ultima suta de metri); acum trage cum trebuie sa traga un BMW: dupa 4000 rpm trage din ce in ce mai tare. Imi place!
- pompa cea noua are alt fel de mufa decat am eu pe masina; neavand la Bucuresti scule reparatia este provizorie. Am de gand sa comand o pompa de benzina NOUA, tot BOSCH. O sa revin cu pretul ei, pentru a se putea face comparatii intre preturile pieselor.


Om intreprinzator fiind, ma uit la pompa veche si nu o vad ca pe un gunoi. Cu minime modificari ( 2 cabluri de alimentare si 2 furtune ) o pot transforma si pastra in pompa pentru golit diverse recipiente. Spre exemplu, in vara anului trecut, cand am dezmembrat Dacia, mi-ar fi prins bine sa golesc rezervorul inainte sa il dau jos.

ps: lucrand la masina in fata blocului, am avut parte si de ajutoare nedorite. Un domn s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi: "Masina asta nu are scanteie, de-aia nu porneste!" Eu doar ce montasem pompa si dadeam scurt la cheie, sa verific polaritatea firelor pe pompa. Ii explic omului ca stiu ce am de facut, dar in zadar: "Nu are cum sa fie problema de la benzina! E de la aprindere 100%!!! Langa masina asta miroase a benzina si asta tocmai pentru ca nu are scanteie. Nu ti se aprinde benzina, de-aia miroase a benzina langa ea." Intr-un final s-a suparat pe mine ca nu i-am ascultat sfaturile si a plecat: "Treaba ce faci... Nici nu o sa porneasca si pe deasupra, poti sa iei si foc, daca umbli la rezervor degeaba!"
b06fcn
Bine ca nu ti-a sugerat sa ii reglezi platina si sa schimbi condensatorul...
marksman
QUOTE(SiloS @ 27 Feb 2017, 22:26)
[...]
ps: lucrand la masina in fata blocului, am avut parte si de ajutoare nedorite. Un domn s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi: "Masina asta nu are scanteie, de-aia nu porneste!" Eu doar ce montasem pompa si dadeam scurt la cheie, sa verific polaritatea firelor pe pompa. Ii explic omului ca stiu ce am de facut, dar in zadar: "Nu are cum sa fie problema de la benzina! E de la aprindere 100%!!! Langa masina asta miroase a benzina si asta tocmai pentru ca nu are scanteie. Nu ti se aprinde benzina, de-aia miroase a benzina langa ea." Intr-un final s-a suparat pe mine ca nu i-am ascultat sfaturile si a plecat: "Treaba ce faci... Nici nu o sa porneasca si pe deasupra, poti sa iei si foc, daca umbli la rezervor degeaba!"
*


Asta-i motivul pentru care nu am mai lucrat de vreo 3-4 ani la masina daca n-am avut o curte inchisa unde s-o duc. Din pacate n-am prea avut o curte.

Ultima data cu Passatul a trecut un vecin: "Vezi, de asta nu-mi iau eu masini din astea noi, ca-s pline de electronica si se strica." Eram si plin de draci, ca nu fusesem atent si stricasem o mufa cu vreo 30-40 de contacte, bagasem un pin invers in mufa si se blocase acolo, nu vroia sa iasa si cand am tras mai tare de fir am rupt pinul, iar acum nu mai aveam ce sa-i fac, iar asta aparuse acolo si-mi tinea teorie despre prima lui Dacie pe care o repara pe marginea drumului, apoi despre masinile din anii 90, cat erau de bune si 25 de ani mai tarziu.

Cand reparam motorasul de la geamul Fordului, vine altul si ma intreaba ce fac. "Reparatii" zic eu, la care el "Pai aici pe trotuar, in fata blocului? Du-o si tu la service, sa se ocupe cineva." M-am abtinut sa-i zic parerea mea despre service-uri in general si despre doamna ma-sa in particular.

Cireasa de pe tort, cand instalam spalatoarele de faruri la Logan, acasa la ai mei, un vecin ma ia de sus, de la geam: "Ce faci, vrei s-o faci masina straina? Las-o asa cum a facut-o fabrica, ca tot Dacie e!". Fost posesor de 1300 trecut la Fabia sehash ca noua.
Adrian Frigo
QUOTE(SiloS @ 27 Feb 2017, 23:26)
ps: lucrand la masina in fata blocului, am avut parte si de ajutoare nedorite. Un domn s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi: "Masina asta nu are scanteie, de-aia nu porneste!"

radmasa.gif Ceva de genul am pățit eu cu renaultul diesel.Dimineața înainte să plec cu ea i-am săltat capota să verific uleiul și să o șterg de praf(din obișnuință de la dacie)....vine un meltean lângă mine și mă întreabă:
-Ce faceți,nu mai pornește?la care eu îi răspund:
-Da,îi reglez avansul!
-Da,e o treabă bună,mie când nu-mi pornea așa făceam...
radmasa.gif radmasa.gif
SiloS
Am facut comanda de pompa de benzina. Bosch, ~420 de lei. Pe langa pompa, am adaugat si un furtun de recirculare gaze, vreo 25 de lei.

Amuzant e insa faptul ca aseara, cand am vrut sa plec cu masina la femei, m-am trezit ca mirosea foarte puternic a benzina in masina si in jurul ei. Atat de puternic incat m-am dat jos imediat si am facut o inspectie: pierdea benzina prin dreptul filtrului de benzina. Da, filtrul ala de benzina montat in service, de catre mecanici. In service unde am dat si bani pentru treaba asta.
Astazi am hotarat sa ma duc peste ei, fara scandal, sa ii rog sa remedieze problema. Am cumparat in prealabil 2 coliere; am zis sa fiu domn.
Raspunsul lor, dupa ce am asteptat acolo ~20 de minute: "Da, se poate face, dar mai asteptati putin. Si te costa 50 de lei."

Sa nu innebunesti? Dai 35 de lei sa schimbe filtrul (3 coliere), nu isi fac treaba cum trebuie, te intorci, cer 50 de lei sa umble la 2 coliere ???

Asa ca am plecat, am gasit liber in alta parte unde am rezolvat problema cu 10 lei.
bmwh548
Masina mirosea in continuare a benzina? Era parcata in "curtea" lor? In locul tau scoteam un pachet de tigari din buzunar si ziceam ca fumez o tigara langa masina cat astept. In cateva minute te rezolvau. Fara bani.
MuciX
Asa a facut, numai ca e nefumator si aia nu s-au speriat de pachetul de Orbit. 053.gif
Muttley
QUOTE(Muttley @ 25 Feb 2017, 17:14)
pierdere de benzina pe traseul de tur
*


Asta ca sa se bucure si pipotica mea.
SiloS
Pierderea de benzina de pe traseul de tur a aparut dupa ce am schimbat filtrul de benzina, deci dupa aparitia problemelor.

Treaba e ca am schimbat pompa de benzina cu aia noua. Am ridicat-o de la magazin Marti dupa-amiaza, am montat-o Marti seara. Cu probleme. Din cate am putut observa la lumina lanternei exista o pierdere de benzina pe langa pompa. Am crezut ca nu am strans eu bine colierele de la furtunul ce se vede in poza. Am reluat operatiunea Miercuri seara, fara succes in a rezolva pierderea de benzina.
Ieri am mai facut inca o incercare, de data asta pe lumina, si am constatat ca pierderea de benzina nu se face la nivelul colierelor, ci pe o gaura din pompa de benzina. Atasez 2 poze. Una e cu pompa de benzina noua, montata pe suportul ei din rezervor, in care se observa gaurica amintita si cealalta poza este cu pompa veche (acelasi cod, practic identintca) in care se evidentiaza gaura mica.
Se nasc astfel intrebarile "Ce rol are gaura mica?", "E normal sa arunce benzina pe acolo?", "E un fel de supapa de supra-presiune, supra-debit?", "Daca da, regulatorul din rampa ce rol mai are?".
Masina functioneaza in parametri normali, doar ca se auda de sub bancheta cum lucreaza pompa de benzina - lucru care cu pompa veche nu se intampla.

Astazi, un pic mai devreme, m-am dus intr-un service in care le-am explicat problema inginerului si mecanicului de acolo. Am ramas surprins sa aflu cum ca "e normal sa arunce benzina pe acolo". Teoria e ca la relanti motorul consuma prea putina benzina si se deschide supapa de suprapresiune. In sarcina, cand necesarul de benzina este marit, supapa respectiva sta inchisa. Nu stiu ce sa cred; nu am gasit nici o informatie pe net legata de gaurica buclucasa, asa ca intreb aici.

Muttley, ce parere ai? smile.gif

LE: Nu e chiar principiul "tara arde si baba se piaptana", dar am cumparat saptamana asta un capac de trapa. Al meu avea rugina destul de multa, asa ca unul SH ca nou este binevenit. Cand voi revopsi masina asta, o sa il inlocuiesc. Urmatoarele repere pe lista sunt 2 aripi si o fusta fata.
Muttley
Niciuna.
Doar ca benzina care curge pe o gaurica nu-i combinatie, poate stai in trafic in Bucuresti si picura pe vreun chistoc de tigara aprins happy.gif

La Sugaru, din ce zice bajetsii pe forumul ala, pompa ar sti sa se-nvarta cu 3 viteze/debituri. Probabil ca sa nu forteze returul, in situatii de sarcina mica.

Mai insista cu google.
SiloS
Stai sa ne intelegem. Benzina care curge pe acolo, in jet continuu chiar, nu ajunge pe jos, ci inapoi in rezervor. Totul se intampla in rezervor. Eu am vazut cum lucreaza pentru ca am scos litrometrul.
cristic1982
Daca ajunge tot in rezervor atunci e un retur, deci nu e nici o problema.
Muttley
QUOTE(SiloS @ 10 Mar 2017, 16:02)
Benzina care curge pe acolo, nu ajunge pe jos, ci inapoi in rezervor.
*



doh.gif

Inseamna ca e o supapa de siguranta, indiferent de circuitul pe care s-ar afla. Daca ai dezvoltat o antipatie pentru supapa aia, foloseste o benzina de vascozitate mai redusa. Cere informatii la casa de marcat din benzinarii.
SiloS
Am renuntat in a ma gandi la functionarea pompei si am inceput sa merg cu masina. Am schimbat si furtunul de recirculare gaze. Furtunul vechi a iesit cu dificultate, bucatele-bucatele. Desi nu ma asteptam, s-a imbunatatit mersul motorului. Inainte imi galopa la relanti - acum merge foarte rotund.

Am facut ITP-ul Sambata. Pe bune. Atasez poze. Se pare ca se tine foarte bine atat la noxe, cat si la frane. Masa cu mine la volan - 1427 kg. LE: distributia maselor: 52 - 48 .

Duminica am schimbat rotile; le-am pus pe cele de vara, ocazie cu care am observat ca in curand (la toamna) va trebui sa schimb placutele de frana pe fata, iar la anul sa ma pregatesc cu 2 anvelope noi (tot pentru puntea fata).
SiloS
A mers bine masina pana Vineri cand, dintr-o intamplare nefericita, "s-a rupt" timoneria. Nu vreau sa zic ca "am rupt-o", dar asa s-a intamplat.

Am reparat-o Sambata; cunosc masinuta asta cu ochii inchisi.
Si mi-a devenit atat de draga incat nu vreau sa o mai hartanesc in drumurile de zi cu zi. Vreau sa imi iau o masina mai noua pentru daily-driving. Ma gandeam la un Smart...
VladSoare
QUOTE(SiloS @ 15 May 2017, 16:04)
Vreau sa imi iau o masina mai noua pentru daily-driving. Ma gandeam la un Smart...
*

Păi hotărăște-te! Ori una, ori alta. biggrin.gif
MuciX
Stiu ca se vinde asta

https://www.daciaclub.ro/VW-Lupo-1-4-16v-t2...ml#entry4631100
SiloS
Am gandit, am framantat, am probat, dar nu. Nu ma vad la volanul unui Smart in afara orasului.
M-am uitat spre alte masini mici... nu ma atrage nici una.

Pana nu o sa gasesc ceva care intr-adevar sa-mi pice cu tronc, nu iau nimic.

Asa ca, momentan, stau tot cu troaca mea de aproape 30 de ani. Troaca ce s-a stricat. Adica, inchiderea centralizata. Nu ma mai asculta prea bine. Nu se mai inchide din butonul de la telecomanda, din masina intotdeauna merge sa deschid, insa numai uneori merge sa inchid.... A luat-o razna. Sa fie un contact imperfect pe undeva, sa fie modulul de comanda al masinii, sa fie calculatorul alarmei cu inchidere centralizata din buton ? Nu stiu.

Pana sa ii dau de cap, am facut noi achizitii. O aripa dreapta OEM cica in stare buna. Vom vedea cand ajunge in ograda. Un plastic de interior ce la mine nu avea toate clemele in stare buna si la unele gropi nu mai statea fixat foarte bine si un clips de la shadowline.

Cum am pierdut eu clipsul de la shadowline e poveste amuzanta. Pe la 200+ km/h s-a desprins shadowline-ul; dus a fost. Initial m-am speriat din cauza zgomotului. Nu m-am prins care e problema decat dupa ce am oprit. M-am intors, am recuperat piesa, dar clipsul de legatura intre streasina din fata si cea din spate nu l-am mai gasit.


Deci.
Trapa e luata.
Aripa dreapta e luata.
AMR:
- aripa stg
- fusta fata
- cheder trapa
- vreau sa retapitez volanul mt1 si schimbatorul.
VladSoare
QUOTE(SiloS @ 14 Jun 2017, 19:12)
Nu ma vad la volanul unui Smart in afara orasului.
*

Ca bărbat, eu nu te văd la volanul unui Smart nici măcar în oraș. tongue.gif
Un bărbat n-ar trebui să se atingă de chestia aia, decît eventual ca să-i dea brînci într-o rîpă. laugh.gif
sobolan
QUOTE(VladSoare @ 14 Jun 2017, 20:35)
Un bărbat n-ar trebui să se atingă de chestia aia, decît eventual ca să-i dea brînci într-o rîpă. laugh.gif
*



up.gif

totusi a naibii de rezistenta https://www.youtube.com/watch?v=9iKGfo1wmOM fata de https://www.youtube.com/watch?v=fPF4fBGNK0U
MuciX
QUOTE(SiloS @ 14 Jun 2017, 20:12)
Sa fie un contact imperfect pe undeva
[...]
- cheder trapa
*


Bingo! Primul lucru, desfa mufele din portiere/montanti. Alea oxideaza ca dracu. Cel mai probabil sunt deja sudate chimic, asa ca nu fa ca mine, ai grija.
Odata ajuns acolo, stii deja - spray contacte, etc.

Ala cel mai bine il iei nou, inca se livreaza.
dizzy
Smartul nu e masina de iesit afara din oras.
In schimb, pentru frecat de la moara pan'la gara e numai buna.

Mie personal nu-mi place, dar aia e treaba mea.


4x4
radmasa.gif Smartu nu e masina. E practic un cos de cumparaturi motorizat.

[attachmentid=1628064302]
SiloS
Aripa cumparata nu e IMPECABILA, dar e in stare acceptabil spre buna.
Poate pe cea de pe partea stanga o voi gasi SH ca noua.

SiloS
Ce s-a intamplat in weekendul care doar ce s-a terminat am scris in topicul Nissan-ul... cert e ca acum Nissan-ul merge, Samurai-ul merge si el, BMW-ul sta trist in curte si se uita la ele: "ale naibii rable, va roade invidia ca voi nu puteti sa prindeti nici in treapta a 5a cat prind eu in a 3a, asa ca m-ati sabotat!"

In timp ce dadeam curent Samurai-ului, cu borna de + pusa pe priza masinii (BMW) de sub capota si nu pe baterie si cu - pus pe caroserie si nu pe borna bateriei, am dat la cheie la Samurai absolut degeaba. In momentul in care am deconectat unul dintre clesti, motorul BMW-ului a murit. Nici ca a mai vrut sa porneasca.

Duminica am aruncat un ochi sub capota si am constatat, in ordinea asta:
1. Nu am benzina in rampa.
2. Nu am curent in pompa de benzina.
3. Cu pompa de benzina pusa "pe direct" tot nu porneste.
4. Verific scanteia, nu este!
5. Am plecat la Bucuresti cu autocarul.

Concluzia este:
- senzorul de pozitie arbore cotit ( CPS - pentru cei care citesc literatura tehnica icon_mrgreen.gif )
- calculatorul motorului ( ECU blink.gif )
- altceva ( ph34r.gif )

Intrebarea si curiozitatea este.... DE CE S-A STRICAT ?

Ah, problema mea era inchiderea centralizata... problema pentru care m-am dus la un service in Buzau, la aceiasi baieti la care am si montat alarma acum ani de zile. Reactia lor, dupa ce ne-am recunoscut, a fost: "Ba baiete, tie iti place mult tare masina asta daca nu ai schimbat-o pana acum!"
Ne-am uitat impreuna, am verificat modulul alarmei, am verificat cablurile si am dat vina pe calculatorul inchiderii.

Mai departe, nu stiu ce sa fac... dar o sa o scot la liman, ca sunt baiat mare.

In alta ordine de idei, mi-a trecut ideea de Smart. Am stat, am cochetat, nu ma vad la volanul unui Smart ...
Analizand piata, am ajuns la concluzia ca urmatoarea masina va trebui sa fie tot un BMW. Daca pana in august nu ma razgandesc, ursul va avea in curte un frate mai tanar, fabricat in secolul asta.
sobolan
cand mai dai curent prin cabluri de la una la alta roaga pe cineva sa accelereze masina care da curent in timp ce tu dai la automat din aia descarcata wink.gif ,nu s-a ajuns la calculator si nici la senzorul CKP ,uite-te la sigurante bine ,la releul pompei de benzina si la la alternator.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.