Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BMW E30 325i
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
pishky
automat cu trepte fara numar, fara numar?
SiloS
Eu mai am in ograda o cutie de viteze despre care stiu ca mergea bine (acum cativa ani cand a fost demontata), dar am ales sa incerc sa o repar pe asta.
a) Vreau sa vad cat ma costa piesa stricata, daca depaseste pretul unei cutii de viteze SH nu prea merita reparata si o sa o pun pe cea de rezerva.
cool.gif Nu ma avantajeaza cu nimic o cutie ZF ordinara, cu aceleasi rapoarte ca si Getrag-ul. Sunt la fel de bune si unele si altele.
c) Cutiile de viteze dog-leg sunt rare, scumpe si nu ma intereseaza deoarece am in plan ca la anul sa ii schimb motorul cu unul de capacitate cilindrica mai mare si cu mai multi cilindri.

Supararea e ca am ajuns sa merg cu autocarul/autobuzul/troleibuzul/metroul si chiar si cu piciorul pentru ca in urma cu o saptamana am demontat/taiat si Samurai-ul, pregatindu-l pentru tinichigerie.
MuciX
m62?
corbex
Timoneria imprecisa, deget cautator uzat si/sau furci departate.
SiloS
Cred ca M60B40, pentru ca e mai simplu, desi ma tenteaza ideea unui M62B44 cu cutie in 6 trepte.

Corbex, eu nu am vazut pana acum o cutie de viteze desfacuta, dar avand in vedere ca nu a trosnit, nu a carait, nu cred ca va fi o reparatie costisitoare...
corbex
La o cutie manuala nu se pot strica pre multe. Nici eu nu cred ca va fi scump. Mai mult manopera.
GIC
QUOTE(SiloS @ 18 Oct 2015, 19:52)
Eu mai am in ograda o cutie de viteze despre care stiu ca mergea bine (acum cativa ani cand a fost demontata), dar am ales sa incerc sa o repar pe asta.
a) Vreau sa vad cat ma costa piesa stricata, daca depaseste pretul unei cutii de viteze SH nu prea merita reparata si o sa o pun pe cea de rezerva.
cool.gif Nu ma avantajeaza cu nimic o cutie ZF ordinara, cu aceleasi rapoarte ca si Getrag-ul. Sunt la fel de bune si unele si altele.
c) Cutiile de viteze dog-leg sunt rare, scumpe si nu ma intereseaza deoarece am in plan ca la anul sa ii schimb motorul cu unul de capacitate cilindrica mai mare si cu mai multi cilindri.

Supararea e ca am ajuns sa merg cu autocarul/autobuzul/troleibuzul/metroul si chiar si cu piciorul pentru ca in urma cu o saptamana am demontat/taiat si Samurai-ul, pregatindu-l pentru tinichigerie.
*


Am auzit numai de bine de Abdul din Gilau - vezi ca are si SH-uri si componente .....
cj98czh
La fel cum am auizit si eu multe de rau de acelasi Abdul ... stiu cateva cazuri de repatii facute pe genunchi, personal nu-l recomand.
GIC
E bine de stiut! Cu toate astea a rezolvat un Muvano si un Vito pe care cei din service-urile din Oradea voiau sa le schimbe ca fiind nereparabile.
SiloS
Multumesc pentru recomandare, dar mesterul la care va ajunge cutia este din Bz, deci costul transportul este 0. smile.gif
Chiar maine va ajunge la meserias, voi posta aici ce si cum...
SiloS
Cost reparatie + piese : 300 RON.
3 bile si 3 arcuri distruse.
Uleiul schimbat nu il pun la socoteala.
A fost gata de weekendul trecut, dar din pacate nu am putut ajunge la Buzau sa imi vad de fiare din pricina unui botez.
MuciX
Asta micu ce face? E pus la hibernare?
SiloS
Imi e mila de el. Nu doar ca nu are un loc al lui acoperit, incalzit unde sa stea protejat de vremea nasoala, dar a devenit masina de zi cu zi de care nu ma prea pot lipsi si de care nu prea m-am mai ocupat. Si are 2 bube. Una mecanica si una ... rus(g)inoasa.

1. Un cloncanit urat ce provine de la puntea spate in momentul in care trec din deceleratie in gaz. Suspectez bucsa de la diferential (sper sa fie aia, ca e ieftina, o am deja cumparata, e relativ usor de schimbat), diferentialul ( ceea ce ar fi nasol - manopera multa, nu stiu exact ce ar putea fi uzat inauntru ) sau o planetara ( relativ ieftina, usor de schimbat ). Oricare dintre piese ar fi uzata, nu se compara totusi cu ce urmeaza.

2. Podeaua este ruginita la imbinarea cu lonjeronul, am reusit sa bag o surubelnita in lonjeron pe acolo unde trebuia sa fie tabla, lonjeronul stanga trebuie curatat si tratat... Cu alte cuvinte, trebuie o tinichigerie pentru podeaua stanga fata.

De ce? Din cauza apei. Apei care a baltit in masina. Anul trecut in iarna am observat ceva in neregula la masina cand intr-o zi m-am aruncat grabit in ea sa plec la drum si am simtit mocheta cam prea dura pentru o mocheta din burete gros. Ea a fost uda (probabil din toamna anului trecut) si a inghetat. Nu am avut ce sa fac. Cand temperaturile au permis mochetei sa se dezghete am decupat din ea un dreptunghi ( plasticul unde soferul isi tine calcaiele / nu mi-a fost mila de mocheta, pentru ca oricum nu era in stare perfecta ) si am fost placut surprins sa vad ca antifonul dat de mine in 2012 e in stare perfecta, fara pic de rugina. Am mers cu masina fara "capacul" de la mocheta pana la venirea primaverii si terminarea ploilor. Apoi am pus capacul si am am incheiat capitolul "intra apa in masina".
Toata vara nu am avut probleme, indiferent de ploaie, mocheta se usca imediat datorita caldurii.
Eu as fi vrut sa trag pe dreapta BMWul inainte de inceperea sezonului ploios, dar nu am avut cum sa fac manevra dorita pentru ca masina de rezerva (Samurai-ul) era la randul ei, trasa pe dreapta la tinichigiu. Tinichigiu care a tinut Samuraiul blocat incepand cu weekendul 9-10 octombrie pana in ultimul weekend din noiembrie.

Saptamana asta am analizat mai bine podeaua si am vazut ca a ruginit pe urma unui suduri facute in 2012. Categoric, trebuie revizuita toata podeaua stanga si re-antifonata.

Cat despre cauza? Am descoperit-o recent: un burduf de pe panoul de foc. Cel putin asa pare. Sau, cel putin, pare ca asta e singura sursa de apa. Eu credeam ca e rugina la imbinarea dintre panoul de foc si spatiul de sub stergatoare, de unde isi trage aeroterma aer.


Categoric weekend-ul asta o sa tentez dezmembrarea interiorului. Ma intorc cu Samuraiul la Bucuresti; in weekendul 19-20 "ma sui" pe munte. BMW-ul va ramane dezmembrat, protejat, la hibernat....


ps: scuze pentru postul exagerat de detaliat si lung.
SiloS
Masina a stat pe bara pana acum. A trecut iarna in garaj, pentru prima oara de cand o am.
Nu am mers cu ea pentru ca i-am scos interiorul pe la jumatatea lunii Decembrie si a ramas trasa pe dreapta pana ieri.
I-am rezolvat problemele legate de rugina, lucrarea nu e de calitatea la care as fi vrut (mi-ar fi placut sa pot face o lucrare irepeosabila; sunt pretentios cand vine vorba de bmw), dar per total e ok.
Interiorul nu am apucat sa il montez pana acum din cauza vremii, nu cred ca e cineva care sa-si doreasca sa faca o treaba minutioasa pe frig.

Am schimbat bateria ieri, am pus-o pe cea de Dacie, o baterie Varta de 85 Ah. Putere pornire 800 A.

Au mai ramas cateva lucruri de bibilit, cum ar fi martorul de la frana de mana, un bec de la scrumiera, dar nu-mi fac griji. Se rezolva usor.

Problema e ca... am rugina pe plafon. Trebuie vopsita.

Si problema cea mai mare e ca... aripa dreapta fata am gasit-o sifonata in parcare. Ghinion mai mare ca asta nu am avut niciodata. O sa o repar cu chit, dar am in vedere achizitionarea ubui set de aripi originale.

Deci, nici nu am inceput anul bine ca trebuie sa o bag in service la vopsit.
MuciX
Vezi ca avea Dragomir niste aripi de vanzare. Le-a anuntat prea tarziu pentru mine, deja am luat aftermarket.
SiloS
Nu imi place omul ala; nu vreau sa cumpar de la el.

Am cumparat mai demult niste arcuri de la el care trebuiau sa fie sport. Erau taiate.

Il prefer pe Adrian Davila.
MuciX
Si eu tot de la el am luat cam tot, dar nu avea aripi bune ultima data cand l-am intrebat.
SiloS
El trage tepele selectiv, doar la cei la care trimite prin curier.

Eu am mai luat de la el un ambreiaj, dar am fost personal acolo si mi-a dat piesa care era in starea pe care a descris-o.

Probabil prin curier imi trimitea un alt disc de ambreiaj...
b76bgaarh
si nu ii leai bagat pe gat, arcurile?
MuciX
Si eu am luat un haion de la el, dar la fel, am fost eu sa il iau.
argon
QUOTE(SiloS @ 18 Apr 2016, 16:57)
El trage tepele selectiv, doar la cei la care trimite prin curier.

Eu am mai luat de la el un ambreiaj, dar am fost personal acolo si mi-a dat piesa care era in starea pe care a descris-o.

Probabil prin curier imi trimitea un alt disc de ambreiaj...
*



Asa se poarta la BMW? Placutele le iei noi,s au tot SH?
SiloS
Ambreiajul in cauza era SH ca nou, cumparat nu de nevoie, ci pentru ca era "o oferta de nerefuzat".
SiloS
Weekendul asta am mai bibilit pe la ea cate ceva; am remediat micile greseli de montaj interior si in plus, am reparat, maltratat, romanizat, contactul.

De cativa ani masina porneste doar daca se invarte de cheie barbateste: puternic si apasat. M-am descurcat fara probleme pana saptamana trecuta cand... nu prea a mai vrut sa porneasca nici asa.
Partea mecanica a contactului nu mai face priza completa cu partea electrica.
Mult timp, solutia a fost sa apas bine pe cheie.

Weekendul asta am desfacut cochilia de la volan si am fixat componentele contactului intre ele cu coliere de unica folosinta si am adaugat "o pana" intre ciocul metalic al contactului-parte mecanica si partea primitoare a contactului - partea electrica.
Piesa improvizata are rolul de a reduce din jocurile contactului.
Colierele de unica folosinta imi tin apropiate intre ele partile contactului. Original exista niste urechiuse de plastic care au facut joc si care permiteau o minima deplasare intre partea electrica si cea mecanica.

Lasand tiganiile la o parte, a venit timpul sa schimb uleiul. In diferential si in motor.
In diferential stiu de care sa bag, dar in motor nu as vrea sa mai pun Castrol 10w40.

In primul rand toata lumea se plange de Castrol. A ajuns sa fie un ulei de uzina. Ma gandeam la Motul sau Liqui Moli.

In al doilea rand, vascozitatea. Am bagat de seama ca masina papa destul de mult ulei daca merg tare; de mentionat ca la mers normal nu consuma ulei.
Ma bate gandul sa trec de la 10w40 la 10w60.

Pareri PRO ? Contra ?

Saptamana asta vreau sa cumpar uleiul si filtrul...

3 May 2016, 16:37:
Despre asta e vorba: http://www.automoly.ro/cumpara/ulei-motor-...ce_lang=default

As vrea sa il comand de asa natura incat Vineri sa il am posesie.
MuciX
Mi-am pus si eu intrebarile legate de ulei.
Englezoii spun asa:
QUOTE
Based on modern oil chemistry, the best oil for the E30 is a 5W-40 Synthetic.
The recommended brands are Silkolene Pro S, Millers CFS, Motul 300V, Redline and Gulf Competition. The Motul 8100 X-Cess, Gulf Formula G, Fuchs Supersyn and Mobil Synt S are good, cheaper alternatives.
If you are on a budget, a 10W-40 semi-synthetic is a good alternative, in which case Opie recommend Fuchs XTR, Millers XSS or Motul 6100.

QUOTE
For normal, open differentials, use a 75W-90 oil, such as Silkolene Syn 5, Redline 75W-90 NS, Castrol SAF-XO or Fuchs Sintopoid. You will need approximately 0.9L for a small case differential, or 1.7 litres for the larger (medium case) diff.
For Limited-Slip differentials, use a 75W-140 specifically designed for plate-type LSDs. A normal gear oil will destroy the plates and make it work like an open diff. The recommended options are Castrol racing b373 or Syntrax limited slip (which replaces the old SAF-XJ oil)
SiloS
75w140 am de gand sa pun in diferential.

In motor as creste vascozitatea la cald. Cam toti amicii cu 24v au in motor 10w60...
MuciX
De acord, pentru ca asta recomandau BMW la vremea m20-ului, dar se pare ca potrivit chimiei moderne, acum ar trebui 5W40.
SiloS
5w40 e ceva mai putin vascos fata de 10w40 la rece... Dar... pornesti motorul intr-o secunda, in cateva minute se incalzeste si apoi functioneaza ore intregi.

Eu am observat pe ceasul suplimentar pentru temperatura uleiului ca apar diferente notabile de temperatura foarte repede dupa schimbarea regimului de lucru.

Eu pot sa fac linistit naveta BZ-B fara consum de ulei daca merg cuminte. Dar intr-un drum de BV in care merg "blana" sesizez pe joja un consum de ulei.
MyKe89
Eu in M50B20TU am pus numai ce scria la carte - 10W40, Eneos si Shell.

10W60 e pentru motoarele Motorsport, nu as pune asa ceva intr-unul nonM.

Iar conform "modern oil chemistry", 10W40 de acum trebuie sa fie mai bun decat 10W40 de acum 25 de ani.
Iulikk
QUOTE(SiloS @ 3 May 2016, 15:31)
Liqui Moli.

*



Recomand!
MuciX
Pai tu ziceai ca doar ce ai trecut la el. tongue.gif
Iulikk
Pai si il recomand. Este clara diferenta intre celelalte uleiuri si asta. Nu trebuie un anumit nr de km ca sa imi dau seama daca este bun sau nu... biggrin.gif
MuciX
La ce ulei te-ai hotarat?
SiloS
Am comandat de pe emag un Liqui Moly 10w60.
Masina o folosesc preponderent la drumuri in afara orasului, mers relativ tare, iar la iarna o voi folosi si mai putin...

Sunt curios in ce sens se va schimba sunetul/presiunea/consumul de ulei al motorul.

Nu e o schimbare ireversibila, asa ca am sa incerc.

Diferenta de pret nu e mare, un 10w40 ar fi costat 100 si ceva de lei, 10w60 e 200 ron.

Iar schimbul de ulei se impunea, ultimul schimb fiind in febrarie 2015.
MuciX
Eu ultima data ii pusesem 15W50, mi s-a parut cea mai permisiva vascozitate de-a lungul anului conform manualului.
A fost Motul Synergy 6100.
SiloS
Eu drumuri scurte cu masina nu mai fac. Iarna nu prea merg cu ea. Iar in ultimul timp de fiecare data cand ma sui in ea vede 6000rpm si iese fum din roti.

Daca era in continuare masina de zi cu zi, pe care sa o pornesc in ianuarie pentru un drum de 3 km, as fi mers cu siguranta pe 10w40. Dar nu Castrol.
MuciX
Si bani de anvelope de unde?
Apropos, am de dat niste anvelope pe 15 de spart, te coafeza? Sunt cam inguste (185/55), dar merg pentru fest tongue.gif
Muttley
[attachmentid=1628032525]

wink.gif
SiloS
Foarte util print-screen-ul. Nici eram sigur daca am facut alegerea cea mai buna, dar acum incep sa o regret smile.gif)

Cred ca o sa il tin pana in toamna ai apoi pun la loc 10w40.

In 5 luni si maxim 4000km nu are ce sa se intample rau.

6 May 2016, 10:57:
Multumesc Mucix, dar anvelope de sacrificiu am. Pe 14".
Muttley
Informatia din print acopera doar anumite aspecte (blocarea uleiului sus pe chiulasa, patrunderea sa prin ghiduri), ce nu au legatura cu consumul de ulei la nivelul segmentilor.
Un ulei mai gros, totusi se va consuma mai greu prin scapari intre piston si cilindru si blow-by. La ghiduri, in mers, nu cred ca se pierde mare lucru, ca d-aia-s simeringurile alea acolo.

Concluzia - daca se consuma uleiul, poate merge o reparatie a motorului.

Edit: un catch-can ar putea diminua consumul.
SiloS
Mda. Am schimbat uleiul. A fost cu cantec.
Dat fiind ca am schimbat tipul de ulei, am lasat masina mai bine de jumatate de ora cu busonul de la baie desfacut, cu filtrul de ulei scos si am lasat sa se scurga cam tot ce era de scurs.
Am pus uleiul nou, am manjit buzele filtrului cu ulei si l-am montat. Nu este posibila incarcarea prealabila a filtrului din cauza pozitiei sale: pe orizontala, in spatele galeriilor de evacuare.
Am scos fisa centrala si am dat la cheie. Si am dat la cheie. Dupa ce am invartit motorul mai bine de vreo 20 de secunde am zis ca e cazul sa il pornesc. Presiune de ulei 0.
Dupa ce m-am mai invartit pe langa masina si am mai invartit motorul (fisa centrala scoasa) la un moment dat a pornit. Becul de ulei s-a stins.
Se amorsase mai greu circuitul de ungere.

Primele impresii:
- aceeasi presiune de ulei la rece, adica 4 bar la relanti si turatie. Pe masura ce se incalzeste motorul, presiunea de ulei maxima o atinge doar in turatie, presiunea la relanti scazand in mod constant.
- la mers normal ( uleiul la maxim 70 de grade ) presiunea de ulei este un pic mai mare.

Daca tot detaliez subiectul, fac o mica paranteza amintind comportamentul vechiului ulei Castrol 10w40. Cu Castrolul aveam presiune de ulei la cald acceptabila (aproape 2 bar) in turatie doar cand era "proaspat". Dupa 6 luni de mers cu masina presiunea la cald scadea considerabil, la relanti fiind insesizabila pe ceas si in sarcina putin peste 1.

Cu Liqui Moly 10w60 nou presiunea de ulei in sarcina se mentine la mai mult de 2 bar, sa zicem 2.5.
Ce-i drept, la relanti, cu motorul cald, in Bucuresti, astazi, presiunea scade sub 1.

Per total, da, presiunea de ulei este mai mare.

Concluzia e ca ceasul suplimentar pentru presiunea uleiului nu e adaptat masinii. Este gradat pana la 10 bar, iar presiunea maxima pe care o face pompa de ulei de m20 este de 4 bar.
Este cam imposibil sa verifici cu exactitate presiunea de ulei pentru ca diferentele care ma intereseaza pe mine sunt mici iar acul este departat de suprafata pe care sunt marcate valorile. Valorile citite de mine sunt total diferite fata de valorile citite de pasager.

LE: ce e cel mai important. Tabloul de bord arata 288.500 km.
SiloS
Troaca. In ultimele mele drumuri am avut probleme cu masina. Probleme de rabla.

Acum ~1 luna am schimbat un furtun de benzina care "s-a puscat" chiar in fata casei, la Buzau. Ce-i drept, din cauza mea: montaj incorect - furtunul freca de crucea de la coloana de directie.
Ulterior mi-a mai facut de 3 ori probleme la imbinarea cu rampa de injectoare. Nu cred ca din cauza mea, ci cred ca din cauza colierelor de proasta calitate. Am remediat problema montand un colier vechi, dar rezistent.

Duminica seara schimb colierul si plec la drum linistit, fara pierderi de benzina.
Marti am avut treaba cu masina in oras si am observat ca las balta in urma mea. S-a spart un furtun de apa. L-am comandat, l-am schimbat. 40 RON m-a costat.
Vineri am vrut sa plec in graba din Bucuresti, avand de facut ITP-ul la Samurai in Buzau. A luat foc ursul.
QUOTE
Am schimbat bateria ieri, am pus-o pe cea de Dacie, o baterie Varta de 85 Ah. Putere pornire 800 A.

Bateria nou-montata este un pic mai mare decat cea veche. Cablul de + a stat in tensiune mai mare decat de obicei, frecand de caroserie (asa cum a facut-o de cand stiu eu masina asta) si, in curs de ~2luni, izolatia sa s-a taiat.
Ca pagube, mocheta portbagajului este un pic topita/arsa intr-un colt si m-am ales cu o operatiune de curatare a portbagajului, dat fiind ca am folosit extinctorul.

Ca reparatie, am folosit un furtun de benzina pe care l-am taiat in sens longitudinal si pe care l-am montat ca si cheder pe muchia de tabla a suportului de baterie. Cablul de + l-am bandajat in banda izolatoare, apoi l-am invelit intr-o carpa pufoasa si, pentru ca sperietura a fost mare, am folosit si furtunul de apa vechi pe care l-am taiat si in care am bagat cablul de plus.

Foarte periculos incidentul; morala nu are rost sa o spun, toti stim ca "+"-urile trebuie izolate si protejate cu atentie maxima.

Am cumparat ulei pentru diferential (spuneam mai prin toamna ca am sesizat o scurgere de ulei pe la capac), urmeaza sa imi gasesc timp si pentru el...
SiloS
Am facut curatenie in portbagaj, am aranjat bateria si cu cablul de +.
Atasez si o poza... din timpul operatiunii.

Diferentialul pierde ulei. Nu mult, dar pierde. As fi vrut sa ii dau jos capacul, sa ii schimb garnitura, sa il montez la loc cu ulei nou. Cum este imposibil sa dau jos capacul fara a demonta diferentialul, am hotarat ca nu merita atata munca pentru a remedia o problema "care nu-mi face probleme".

Asa ca m-am limitat in a inlocui uleiul (am cuantificat pierderile) cu amendamentul de a completa o data pe an. Am pus Castrol 75w140.
SiloS
Troaca merge... si merge.... si merge... si uite asa imi dau seama ca trec anii, ca usor-usor masina pe care am luat-o cand avea aproape 20 de ani in cativa ani o sa faca 30 de ani... si ca nu am de gand sa renunt la ea prea usor.

Doar ca in ultimii ani m-am lenevit in ceea ce o priveste, nu prea m-am mai ingrijit de ea...
In 2014 i-am retapitat interiorul, ocazie cu care am montat si o instalatie de incalzire in scaune. Am facut instalatia electrica pentru ea asa cum se cuvine, cu releu, cu excitatia de pe contact, doar ca m-am lovit de problema butoanelor. Butoanele erau rotunde, dar masina avea prevazute de fabrica butoane dreptunghiulare. Am facut rost cu greu si cu bani multi de butoanele originale. Dar nu am stiut sa adaptez instalatia electrica - partea de mufe. Asa ca a ramas nefunctionala pana in ziua de azi.

In 2013 am suferit un accident auto in care un tanar entuziasmat cu un BMW E60 pe motorina "a intrat in fundul meu", eu avand ca pagube aripa dreapta spate botita, stopul dreapta spart si martorul pentru bec de frana ars de la check control.
Masina a fost reparata acceptabil, lampa spate am gasit-o cu mare dificultate, dar check control-ul a ramas nefunctional. Pana in ziua de azi.

Deci, update-ul de azi il fac pentru a consemna finalizarea instalatiei pentru incalzirea in scaune ( dupa 2 ani ) si reparatia check-controlului ( dupa 4 ani ).

Ce au mai ramas de facut:
- jurnalierul tabloului de bord nu mai inregistreaza kilometri - trebuie schimbate pinioanele dinauntru
- A/C - ul nu functioneaza
- un ornament de plastic de la usa pasagerului este cu defect - o sa fac rost de el cat de curand

- masina ar necesita o vopsitorie integrala, avand mai multe defecte vizuale - in principiu aripa dreapta fata botita, rugina plafon, rugina fusta spate, etc...

Vorba multa pentru nimic. Si atasez si 2 poze facute mai devreme.
MuciX
Ce are a\c?
SiloS
Cand am reparat motorul in 2012 toamna am demontat compresorul (in mod evident) si nu l-am mai pus la loc. Acum realizez ca au trecut anii si eu nu m-am interesat sa o fac perfect functionala....

Inainte de a demonta motorul, A/C-ul nu era functionabil din cauza ca pierdea freon. Ii incarcam instalatia, functiona pret de o luna si gata.... Poate o sa ma ocup de el vara asta, ca vad ca anii trec repede...
MuciX
Ce e nasol e ca nu prea gasesti piese separat. Poate e doar un o-ring, sau o sudura de facut.
SiloS
Aveam in plan de vreo 2 ani sa fac treaba asta... anul trecut am cumparat suportul pentru pahare, abia in seara asta am confectionat piesa intermediara pe care se fixeaza acesta. Suportul este demontabil, ramanand fixata de scaun doar piesa intermediara...
Am preferat sa il montez cat mai jos din 2 motive: stabilitate mai buna si zona de murdarire foarte mica in caz ca se varsa continutul.
SiloS
Nimic notabil... Manerul usii pasagerului se tinea intr-un singur punct, suportul acestuia fiind rupt. Multumiri fufelor care nu sunt obisnuite cu functionarea unei portiere: intai deblochezi usa, apoi tragi de maner sa o poti deschide.
Ornamentul din jurul manerul avea cateva picioruse rupte.

Am schimbat in w/e manerul, ornamentul, am uns macaraua geamului, am uns incuietoarea, am reparat prin lipire cartonul de la fata de usa - in coltul de jos fata nu se mai prindea de portiera.

Luna asta o sa incerc marea cu sarea, o sa comand rotitele pentru jurnalier de pe ebay... Wish me luck!

LE: am comandat acum rotitele pentru jurnalier... direct de aici https://store.garagistic.com/index.php?route=common/home
31 de dolari... deci ~120 de lei... Sa vedem cand o sa vina... ca de montat e treaba simpla...
SiloS
Am primit mail de la Zack, de la garagistic.

"Hello this is Zack with Garagistic, please send us a valid verified
address to ship to the address you have entered is un-recognizable by
the USPS. Thank you for your time and patience.".

Cum sa ii raspund? Cum sa imi verific singur adresa mea pe USPS? Nu am cum...
andreist
http://www.address-validator.net ce zice acolo?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.