A trecut mult timp de cand nu am mai postat.
Tot atata timp a trecut de cand nu am mai condus nici masina in cauza.
Intre timp am ajuns sa nu mai conduc deloc intrucat am ramas si fara permis de conducere deoarece am acumulat in iarna anului trecut mai mult de 15 puncte, dar topicul este despre masina asa ca:
- am cumparat o baterie FULMEN de 72 Ah. Surpriza placuta este ca becurile de la interior nu mai palpaie; inca nu stiu ce se va intampla cu instalatia de xenon pentru ca nu am montat si comutatorul de lumini ( deci nu am avut cum sa aprind luminile de intalnire ).
- am vandut jantele BBS 15"x7J et25 si am cumparat alte jante BBS 16"x8J et23. Am dat comanda si de gume pentru ele, saptamana viitoare o sa intru in posesia lor.
- cel mai important, masina a ajuns pe mana unui tinichigiu pentru a o antifona complet si pentru a remedia lucrarile de tinichigerie facute prost in urma cu 2 ani.
. Momentan caroseria "zace" pe butuci de ceva vreme, eu neavand timp sa ma ocup de asamblare. Lucrarea a fost facuta de nota 9/10, motiv pentru care o sa ma intorc la tinichigiu peste 2 saptamani sa remedieze zona de care nu sunt multumit.
- avand masina fara interior in perioada aceasta ploioasa, am observat ca imi intra apa in ea pe la burduful furtunelor de A/C dintre interior si compartimentul motor. Am dat comanda de burduf, costa 25 RON.
- am cumparat o instalatie de trapa electrica.
- "printre picaturi" am avut grija sa imi fixez toate clemele de la toate elementele de interior, sa caut suruburi pentru toate elementele de bord, sa repar toate mecanismele de reglaj ale scaunelor ( cel de stanga nu se rabata iar amandurora nu le functiona reglajul pentru picioare
), sa cumpar burete si un material a carui denumire nu o cunosc, dar este vorba despre "acel ceva" cu care se umplu pilotele de invelit, material pe care o sa il folosesc pentru antifonare.
- am observat ca mi s-au rupt clemele de prindere ale eleronului MT2. Am confectionat altele din Al. Cele originale sunt de plastic.
- am remediat toate "romanismele" din intalatia electrica a masinii si anume: am eliminat toate cablurile ramase de la fosta alarma (fostul proprietar montase o alarma destul de complexa judecand dupa numarul de cabluri), de la antena electrica ( eu am anulat antena acum 2 ani ), dar mai ales am remediat toate reparatiile facute instalatiei electrice: turometrul, ceasul, luminile de interior si aeroterma nu functionau pe instalatia electrica originala. Am luat la puricat fiecare cablu si am remediat toate problemele. A mai ramas sa montez cabluri pentru instalatia geamurilor electrice, pentru trapa electrica si pentru instalatia audio.
- Am reusit, dupa multe incercari esuate, sa descopar cauza unui huruit provenit din dreapta spate. Discul de frana este un pic ovalizat. In mod ciudat, cel de pe partea stanga nu este. Pana acum, in incercarea de a rezolva problema, am schimbat rulmentul, am schimbat sabotii de la frana de mana si am strunjit buza discului. Urmeaza sa cumpar un set de discuri si placute. Cel putin asa sper.
Mai sunt multe de facut... Sper ca in luna August sa fie gata.
In alta ordine de idei, maine plec la Brasov la intalnirea posesorilor de BMW E30.
In incheiere, atasez niste poze in care prezint o clema de fixare a eleronului, "dublura" de pe fata de usa spate si "dublura" de pe cartonul de sub volan.
Multumesc pentru atentie!