problema racire, da apa afara
![]() ![]() ![]() |
problema racire, da apa afara
G I M |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|||
Executron |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Aoleo pai d-aia tot timpul gasesc eu lichid pe acolo
![]() Daca stie cineva daca/unde se mai gaseste garnitura separat rog sa-mi dea si mie de veste. Voi incerca intai in Vitan. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
G I M |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Mai bine cumperi capacul cu totul daca nu vrei sa faci tu garnitura,nu cred ca e scump,dar de ce gasesti tu lichid pe acolo , eu merg cu capacul desfacut ,nivelul de antigel la max si nu am gasit niciodata us pe acolo.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Pentru Al3XxX : problema ta am avut-o si eu, la mine era electro-ventilatoru de vina ca nu pornea si scotea apa de pe instalatie. Am duso la doctoru meu electrician si mia schimbat releu de la termocupla dar problema iar a aparut. Mi-am dat seama ca e problema de alimentare si de fapt era firul de alimentare cu + din instalatie sau pe undeva intrerupt. Am rezolvat problema devinitiv - de un an - bafta!
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Executron |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Mi-e greu sa-l confectionez manual, prefer solutiile dedicate si profesioniste.
O sa caut capacul. Deci eu gasesc tot timpul umezit langa capac (uneori bine de tot) si sunt sigur ca iese apa pe acolo de la miscarea masinii sau din alte motive. Probleme cu racirea nu PREA am.. Am pori prin radiator cred si este fisurat la "gulerul" de sus dar am rezolvat cu silicon... In rest nu fierbe, temocupla deschide/inchide cand trebuie.. nimic special ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Al3XxX |
![]()
Post
#36
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
A trecut o gramada de timp, dar tot cu aceasi problema sunt.
Am schimbat garnitura de chiulasa, strans coliere bine, scos termostatul, rezolvat problemele electroventilatorului. Am avut o gaurica mica in radiator(la imbinare), am lipit cu poxilina, a tinut ceva timp, dar acum a inceput iar sa dea pe acolo. Problema e ca imi dispare apa din borcan in veselie. Chiar si la drum de 5 km, gasesc borcanul gol. Am si caloriferul spart, dar am inteles ca daca nu pornesc caldura, nu e nicio problema.. Alte idei? ma dispera masina asta... Acul sta mai mereu pe rosu, cred ca din cauza asta se si duce apa, se incinge prea tare si o da afara pe la borcan...intrebarea e de ce? This post has been edited by Al3XxX: 4 May 2009, 23:18 |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#37
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce? - Amestec incorect, calorifer spart, lipsă termostat.
Apa trece prin calorifer permanent, indiferent cum reglezi aeroterma. Nu e ca la Berlină. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#38
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
pai daca tu spui ca ai schimbat si garnitura, ai scos si termostatul, mai poate fi chiulasa fisurata.. dar nu prea cred, am avut un prieten care tot asa ii fierbea foarte usor apa din motor, la el problema a fost de la segmenti, erau rupti vreo 2..
acum daca zici ca apa tot iti sta la temperatura foarte ridicata, probabil s-a ars iar garnitura de chiulasa.. schimb'o din nou si fii cu ochii pe acul de la temperatura apei. si nu uita, remediaza problema cu caloriferul, ca apa iti trece in continuare prin el, chiar daca nu e pornita aeroterma.. 5 May 2009, 00:25: QUOTE(MAERSK @ 5 May 2009, 00:20) eu nu am termostat de 2 ani de zile.. nu e problema.. This post has been edited by burtik4u: 4 May 2009, 23:25 |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Al3XxX |
![]()
Post
#39
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
la ce te referi cand spui amestec incorect? Ca lichid de racire am numai apa.
Faza cu caloriferul chiar nu o stiam, astept sa imi vina carburatorul de la curatat si am sa unesc cele 2 cabluri de la calorifer sa vad daca scap de probleme. Din cate stiu eu, nu erau probleme daca mergeai fara termostat vara... |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#40
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu termostat răcirea e mai eficientă. Apa stă mai mult în radiator. Fără el, circulă continuu, și se încălzește încet dar sigur, într-un circuit ineficient.
Amestecul de lichid de răcire corect are între 33 și 50 % antigel, restul apă distilată. Fără antigel, pompa de apă nu are ungere. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#41
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
oricum, MAERSK, de la termostat si amestec nu are cum sa ii creasca asa temperatura, doar daca nu ii porneste termocupla..
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Al3XxX |
![]()
Post
#42
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
termocupla am pornit-o si din buton sa fiu 100% sigur ca raceste, dar degeaba.
Singura chestie la care ma gandesc e treaba cu caloriferul, daca imi da apa afara, sonda aia nu prea mai are ce sa citeasca.. Acum imi explic si de ce miroase mereu puternic a gaz in habitaclu, nu mai e apa care sa incalzeasca plamanul. |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#43
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Prin amestec mai sus mă refeream la reglajul carburatorului.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Al3XxX |
![]()
Post
#44
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
are vreo legatura carburatorul cu racirea?
Scuze ca sunt asa stresant, dar profit de ocazie sa aflu cat mai multe. |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#45
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
cer scuze MAERSK..
Al3XxX, acum mai mult ca sigur ai garnitura de chiulasa arsa din nou, schimb'o si vezi cum faci sa nu mai piarda apa. parerea mea e sa o incerci tot fara termostat si cu apa normala, dupa ce faci reparatiile mult succes 5 May 2009, 00:54: eu din cate am facut, nu mi-a reiesit de nicaieri ca sa imi creasca temperatura din cauza carburatorului, dar poate are MAERSK o demonstratie ca el parca a zis asa, sau am inteles noi gresit:) This post has been edited by burtik4u: 4 May 2009, 23:54 |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#46
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Un amestec aer-carburant prea bogat duce la creșterea temperaturii în camera de ardere. Cred că și un avans dereglat poate contribui. Nu prea mă pricep la carburatoare,
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#47
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
oricum de la cresterea temperaturii, pana la fierbere e o mica mare diferenta, deci parerea mea cum am scris si mai sus, repara caloriferul si schimba garnitura de chiulasa:) bafta
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#48
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Uf... Una duce la alta... Creșterea aia de temperatură a combustiei poate să depășească 100 de grade, (în mod normal gazele rezultate au 1800-2000 grade C) adică blocul motor se încinge mai tare, deci automat răcirea nu mai face față.
This post has been edited by MAERSK: 5 May 2009, 00:05 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#49
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
sfatul?
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#50
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sfaturi am zis, iar tu le-ai repetat...
Repararea calorferului. (eliminarea lui din circuit nu e o soluție, pentru că astfel se înrăutățește răcirea și se reduce volumul agentului de răcire) Montarea ternostatului. Reglarea carburatorului. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#51
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
pana atunci ma pun putin la somn.. revino maine cu detalii, ce ai facut . numai bine.
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Al3XxX |
![]()
Post
#52
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
Ok, multumesc pentru sfaturi.
Maine nu o sa pot decat sa scot caloriferul si sa incerc sa il repar. Poimaine iau carburatorul de la curatat(nu mergea deloc pe benzina, decat gaz) si radiatorul de la lipit si vad ce am rezolvat.Am sa va tin la curent. |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
nu prea ai ce repara la el, cumpara caloriferul nou, e vreo 40 de lei. Daca tot se mai incalzeste eu as suspecta un avans prea mare si un radiator care are o parte din canale infundate.
Nu o schimbat ala de la care ai luat tu masina garnitura de chiulasa degeaba...avea aceeasi problema care o ai tu acum. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
dar din toate astea, te-ai uitat daca porneste ventilatorul la timp? poate de aia se incalzeste rau..
|
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce am citit intreg topicul, imi permit sa intreb si sa recomand urmatoarele:
@Al3XxX:In legatura cu supraincalzirea lichidului de racire: - repara sau schimba caloriferul; - Verifica termostatul in casa daca deschide/inchide cufundandu-i varful metalic(rezervorul de ceara) intr-o oala/ibric cu apa care fierbe; - Ai schimbat garnitura de chiulasa - bun! Dar deformatia chiulasei in planul garniturii a masurat-o mecanicul? Deformatia maxima admisa este de 0.05 mm. Daca deformatia depaseste 0.05 mm garnitura de chiulasa nu va mai putea sa etanseze imbinarea chiulasa-bloc motor, in acest caz chiulasa trebuind sa fie RECTIFICATA! Foarte probabil ca din acest motiv chiar si garnitura pe care ai montat-o noua sa nu isi faca treaba cum trebuie!!! Apeleaza la un mecanic serios pentru a verifica planeitatea chiulasei si la un strungar priceput dotat cu unelte bune pentru a rectifica chiulasa(daca este nevoie). REGLAJUL AMESTECULUI(CARBURATOR): Un amestec necorespunzator poate cauza supraincalzirea motorului. QUOTE(MAERSK @ 4 May 2009, 23:55) Un amestec aer-carburant prea bogat duce la creșterea temperaturii în camera de ardere. @ MAERSK:Un amestec BOGAT nu duce neaparat la cresterea temperaturii de functionare(vaporizarea combustibilului intr-o camera de ardere la MAS produce chiar un efect de racire locala), insa un amestec SARAC poate duce la un regim termic extrem(supraincalzire) @Al3XxX:Deci verifica sa nu ai carburatorul reglat sa furnizeze motorului un amestec prea sarac! Un amestec sarac este rezultatul unui REGLAJ necorespunzator al carburatorului sau unor probleme de gen AER FALS sau PRESIUNE SCAZUTA a benzinei(vezi furtune, pompa de benzina) Printre toate celelalte ipoteze formulate de colegii de forum(radiator, calorifer, termostat, pompa apa, capacul vasului de expansiune, nefunctionarea GMV sau a termocontactului de actionare, etc) vinovat de supraincalzire ar putea fi si jocul elementelor de distributie(culbutori prea stransi - supapele de evacuare nu deschid suficient sau distributia este decalata) In final...desi stiu ca mare parte din ce am recomandat sa se verifice va fi... "trecuta cu vederea", iti recomand sa demontezi si sa verifici intai CHIULASA(ti-am scris mai sus cam ce ar trebui: verificat/planat daca e cazul + garnitura noua+ strangere la cuplu 65 Nm la montare) Imi cer scuze pentru lungimea postului... Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#56
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
ca de obicei variable_dynamics, vine cu un raspuns elaborat si foarte bun, care arata ca stie mai multa mecanica decat multi de pe forum
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Al3XxX |
![]()
Post
#57
|
![]() Incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 26 October 08 ![]() |
nu am apucat sa fac nimic azi la masina.
Mersi mult variable_dynamics, mi-ai dat un raspuns care mi-a dat ceva de lucru pe la masina. Termostatul deschide sigur. Cand mi-au schimbat garnitura nu am fost acolo, am lasat masina si am luat-o a 2a zi, doar ca "meseriasii" nu stiu cat se pricepeau..am eu o banuiala ca am dat 100 ron degeaba. Folosesc GPL, nu se pune problema de amestec..totusi maine imi vine carburatorul curatat, sa vad daca reusesc sa il fac sa mearga si pe benzina. Radiatorul nu pare sa fie infundat, dar maine ii mai fac niste spalaturi stomacale sa ma asigur. Astept sa dau jos si caloriferul sa vad daca se poate reconditiona sau ma duc sa cumpar unul nou. Capacul pompei de apa e relativ nou, nu are probleme. Despre capacul vasului nu stiu ce sa zic, stiu sigur ca apa iese pe langa el atunci cand se incinge prea tare, deci nu etanseaza bine. M-a intrebat cineva mai sus despre electroventilator..porneste la timp, chiar l-am tinut tot timpul pornit din buton, dar fara vre-un succes. Inca o chestie: Atunci cand merge fara sa pornesc electroventilatorul, imi da apa afara prin vasul de expansiune, dar daca merg cu electroventilatorul pornit, nu mai gasesc pic de apa pe langa vas, dar nici in vas, deci inclin sa cred ca se duce in alta parte.Uite sunt tampit ca nici nu m-am uitat in ulei sa vad daca are vreo problema. De data asta mi-am gasit un meserias foarte bun care sa imi schimbe garnitura, doar ca mai intai vreau sa verific planeitatea..banuiesc ca nu pot face treaba asta de unu singur, nu? This post has been edited by Al3XxX: 6 May 2009, 00:42 |
--------------------
Dacia
Nova GT
98 / 1,6
- DJ 07 TEL
|
|
dumi_geo2003 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare
Si eu am aavut aceeasi problema pana cand m-am hotarat sa mai pun un ventilator si de cand am mai pus unul nu mai am probleme si sta si apa sub jumatate. Sper sa te ajute sfatul meu. Bafta |
--------------------
Dacia
Nova
2000 GLI
- B 21 ZOJ
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@Al3XxX:
Pentru reconditionarea caloriferului, uita-te AICI. QUOTE(Al3XxX @ 6 May 2009, 00:39) Folosesc GPL, nu se pune problema de amestec.. GPL-ul nu se amesteca cu aer pentru a forma...amestecul pe care il arde motorul? ![]() Atat doar ca reglajul de amestec la GPL se face altfel, nu de la carburator....acum depinde foarte mult si cum iti e montata instalatia de GPL(adica unde e pus mixerul) fiindca am trait sa vad tot felul de moduri de instalare...care mai de care mai aiuristice... QUOTE(Al3XxX @ 6 May 2009, 00:39) Despre capacul vasului nu stiu ce sa zic, stiu sigur ca apa iese pe langa el atunci cand se incinge prea tare, deci nu etanseaza bine. Nu neaparat!!! Capacul vasului de expansiune are 4 "canale" prin care iese in mod normal aerul din circuit(degazare). Acest capac mai are in interior si o flansa de plastic pe care sunt montate 2 supape care lucreaza in tandem(una deschide la presiune iar cealalta la depresiune) si care au rolul de a mentine permanent aceeasi presiune in circuit, atat la cald, cand lichidul de racire se dilata cat si la rece cand lichidul de racire se contracta. Daca acele supape sunt stricate exista doua scenarii:a) circuitul de racire NU mai lucreaza sub presiune ci lucreaza la presiunea atmosferica deci lichidul de racire fierbe la temperaturi mai mici decat in mod normal si se dilata pana da pe-afara si/sau se evapora; b)caz mai rar: circuitul de racire lucreaza in regim suprapresiune(supapa de degazare este blocata/infundata) si este posibil ca la cald sa arunce capacul vasului de expansiune sau sa crape vreun furtun/imbinare sau chiar vasul de expansiune in sine. QUOTE(Al3XxX @ 6 May 2009, 00:39) nici nu m-am uitat in ulei sa vad daca are vreo problema Sfatul meu e sa verifici uleiul cat mai repede... Nu de alta dar s-ar putea sa afli ca uleiul tau este 50%ulei-50%antigel...iar asta este dezastuos pentru motor!QUOTE(Al3XxX @ 6 May 2009, 00:39) De data asta mi-am gasit un meserias foarte bun care sa imi schimbe garnitura, doar ca mai intai vreau sa verific planeitatea..banuiesc ca nu pot face treaba asta de unu singur, nu? Ba da, poti si singur dar va trebui sa demontezi chiulasa si sa ii cureti planul garniturii cu o spatula de lemn. Iti trebuie un set de cale de grosime(se numesc lere) si o suprafata plana. Voi reveni cu detalii.Numai bine. LaterEdit: Revin cu descrierea procedurii de verificare a planeitatii chiulasei. Este o procedura simpla, nu ai ce sa gresesti. Iti trebuie: un set de lere care sa o includa si pe cea de 0.05mm(gasesti in orice magazin auto si nu numai) si o suprafata perfect plana, tare si neteda(o masa cu blatul lucios plan,tejghea de bucatarie cu blat lucios, banc de lucru cu blatul de metal plan si neted,etc). Sa nu masori deformatia asezand chiulasa pe linoleum, gresie, faianta, musama, etc fiindca vei fi masurat-o degeaba! Ti-am atasat 2 poze care sa te ajute sa intelegi metoda de masurare. A doua poza este iIN SCOP ORIENTATIV, mentionez ca in acea poza chiulasa NU ERA ASEZATA pe suprafata corecta pentru masurarea deformatiei ci era doar depozitata pe acel raft!!!chiulasa.jpg ( Size: 29.57k ) Number of downloads: 846 chiulasa2.JPG ( Size: 452.95k ) Number of downloads: 897 Acestea fiind zise, demontezi chiulasa de pe motor, cureti resturile de garnitura care au ramas lipite de chiulasa cu o spatula de LEMN(ATENTIE!!! NU CU SPACLU DE METAL SI IN NICI UN CAZ CU SMIRGHEL!!!) dupa care asezi chiulasa cu planul garniturii peste suprafata plana si cu alezajele pentru bujii orientate SPRE TINE(adica pe masa/banc de lucru, etc) si introduci lera la MIJLOCUL laturii orientate spre tine NU apesi pe chiulasa si nici nu fortezi lera sa intre...Impingi usor si cu grija sa nu indoi sau sa rupi lera(cea de 0.05 mm e firava....ca deh, are 0.05 mm grosime ![]() Situatii: I) Daca lera intra usor sau foarte usor intre chiulasa si blatul mesei inseamna ca deformatia e mai mare decat cea maxima admisa => este necesara rectificare in plan a chiulasei(pe o freza la un strungar priceput); II)Daca lera intra foarte greu si poate un pic fortat intre chiulasa si blatul mesei...asta e situatia in care poti sa iti incerci norocul fara sa planezi chiulasa ci doar cu o alta granitura de chiulasainsa strangand suruburile chiulasei - ATENTIE! - la 7kgf (aproximativ 68,5 Nm) adica o idee mai mult decat cuplul recomandat. Daca dupa 500 km de mers cu o chiulasa stransa in acest mod nu iti arunca ulei sau nu iti mananca antigel(adica daca NU mai este nevoie de restrangerea chiulasei), se poate considera ca deformatia este in limite... Atentie insa... cazul II e cu dus si intors iar "minunea" s-ar putea sa nu tina prea mult...Ramane la latitudinea ta daca nu planezi chiulasa in acest caz...E chestie de noroc...; III) Daca lera de 0.05 nu intra nicicum intre chiulasa si blatul mesei/bancului de lucru inseamna ca deformatia in plan se incadreaza in limite sau este neglijabila. Cu mana pe inima iti pot spune ca acest caz il vei intalni doar daca chiulasa a fost proaspat planata sau planata relativ recent sau in cazul unei chiulase noi, deci MA INDOIESC PROFUND ca daca ai chiulasa originala, neplanata anterior vei avea asa un rezultat. Am mentionat insa si acest caz, pentru ca informatia sa fie completa. Cam asta ar fi procedura, daca te hotarasti sa o faci tu...Aceasta masuratoare o poti face tu chiar la fata locului, sa ai setul de lere la tine. Ii spui mecanicului INAINTE sa iti demonteze chiulasa ca VREI sa iti masoare deformatia iar in caz ca mecanicul refuza sa faca masuratoarea sau ignora acest aspect, iti recomand calduros sa te urci in masina si sa pleci la alt mecanic. Spor la treaba! This post has been edited by variable_dynamics: 6 May 2009, 18:41 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
andrei_broasca21 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 December 08 From: bucuresti ![]() |
daca ventilatoru nu porneste cand trebuie , sau deloc apa da imediat pe afara .
|
--------------------
DACIA
NOVA/ SUPERNOVA CONFORT/
GT '98 / MPI 2002
- B-15-pyk, B-27-KZV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 02:17 |