DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema racire, da apa afara

Johnnyt
post 25 Sep 2009, 10:26
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 07
From: Bucuresti




Salutare,
am si eu o intrebare: vreau sa schimb lichidul de racire (in prezent 90% apa) si sa pun antigel. De unde este cel mai bine sa'l scot? borcan sau furtunuri?
Este nevoie sa golesc toata instalatia, mai ales ca antigelul este gata diluat?
Multumesc


--------------------
Dacia Nova 1998 GTI - OT-01-XCK
Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Sep 2009, 10:32
Post #62


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cel mai bine e sa scoti tot lichidul vechi, si sa faci amestec nou 50% antigel concentrat si restul apa distilata.
Pentru a scoate cat mai mult din lichidul vechi, desfaci colierul si scoti furtunul cel gros ce intra la baza radiatorului, in partea dreapta a motorului.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Sep 2009, 11:05
Post #63


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si de ce sa nu folosesti surubul de golire in blocul motor?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Sep 2009, 11:07
Post #64


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu știu unde, sau dacă există la Nova... În principiu e același bloc, dar...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnnyt
post 25 Sep 2009, 11:09
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 07
From: Bucuresti




Pt. MAERSK: multumesc de sfat
pt. argon: daca te referi la surubul din partea de jos a radiatorului, nu prea as vrea sa umblu la el. in cazul in care nu mai poate fi strans la loc atunci vine varianta schimbarii radiatorului


--------------------
Dacia Nova 1998 GTI - OT-01-XCK
Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 25 Sep 2009, 12:18
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Surubul de golire a lichidului de racire este amplasat pe partea dreapta(adica stanga cum privesti motorul) a bloculului motor,langa capacul distributiei(vezi poza).
Recomand insa folosirea acestuia in tandem cu desfacerea furtunului gros din partea dreapta a radiatorului(deci partea stanga-jos cum privesti motorul), pentru o golire completa.
buson_golire_Nova.JPG ( Size: 191.91k ) Number of downloads: 1333

Teoretic, pentru a goli circuitul de racire se desfac atat surubul radiatorului cat si cel din blocul motor,insa cel din radiator are prostul obicei de a se intepeni iar incercarea de a-l desface se poate solda chiar cu ruperea lipiturii dintre bucata de teava in care este infiletat surubul si bazinul radiatorului.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnnyt
post 26 Sep 2009, 08:08
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 07
From: Bucuresti




Multumesc mult variable_dynamics


--------------------
Dacia Nova 1998 GTI - OT-01-XCK
Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Sep 2009, 10:40
Post #68


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mulțumim pentru lămuriri. Din câte îmi dau seama e destul de sus acel șurub, peste calorifer sau partea de jos a radiatorului.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnnyt
post 30 Sep 2009, 14:36
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 07
From: Bucuresti




Salutare,
un mecanic mi'a recomandat sa curat instalatia de racire inainte de a pune antigel. Am citit intr'un topic (de la Mercedes) ca o varianta buna de curatare este cu CALGON blink.gif
stie cineva o varianta mai apropiata de "normalitate" ?
Multam


--------------------
Dacia Nova 1998 GTI - OT-01-XCK
Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 1 Oct 2009, 19:47
Post #70


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti






--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnnyt
post 3 Oct 2009, 08:36
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 07
From: Bucuresti




Salutare,
am reusit sa fac singur huh.gif schimbul de lichid racire.
Singurele furtune da care m'am atins au fost cele de la vas, dar dupa doua goliri mi'a "inghitit" 1l antigel concentrat si 4,5l antigel diluat (asa a fost in comert).
Antigelul diluat, desi pe prospect scria ca rezista pana la -35 grade l'am masurat si ar rezista pana la -12 grade.
Mai rau este ca surubelul de aerisire nu a fost de clintit, asa ca din cand in cand o sa'l mai "ajut" din furtunul cel gros de la radiator. Daca mai are cineva vreo idee legata de aerisire va rog ajutati'ma.
Multumesc


--------------------
Dacia Nova 1998 GTI - OT-01-XCK
Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 5 Oct 2009, 07:38
Post #72


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti






--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al3XxX
post 20 Feb 2010, 22:27
Post #73


Incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 26 October 08




a trecut un an..abia acum sper sa rezolv problema.
Nu i-am dat de cap nici dupa un an, am fost la N mecanici, toti zic ca va merge ca vioara dupa ce o rezolva, dar niciunul nu i-a dat de cap.
Asa ca, profit de faptul ca mi-a expirat asigurarea si imi bag nasul in ea.
Azi nu am apucat sa ii dau decat chiuloasa jos.
Am gasit-o arsa in 2 locuri.
Urmeaza sa cumpar: termostat, termocupla, releu ELV.
Dupa ce am gasit 2 suruburi bagate stramb(de catre mecanicii din service), am ajuns la concluzia ca lucrul facut de mana mea e lucru sfant.
Profit de ocazie, si ii voi da si motorul jos pentru ca imi pierde foarte mult ulei(banuiesc simeringul de palier).De asemenea voi curata foarte bine motorul, pentru ca in momentul asta e plin de ulei.
Revin zilele astea cu detalii/poze la tot ce voi lucra, si incurajez pe toti proprietarii de nove sa si le repare singuri pentru ca sigur vor face ceva mai calitativ decat cei din serviceuri.
Momentan am la activ peste 10 milioane investite in problema cu apa, si este la fel ca la inceput. Sper sa o rezolv de unul singur pentru ca m-am saturat sa dau bani aiurea.


--------------------
Dacia Nova GT 98 / 1,6 - DJ 07 TEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 21 Feb 2010, 02:19
Post #74


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




ai grija, nu cred ca e doar de la semering, baia de ulei este foarte nasoala. la mine au incercat foarte multi sa o indrepte, am pus si silicon o gramada.. si am schimbat si semeringul si tot piedea ulei, pentru ca nu e ca baia de la dacia berlina... nu are acele caneluri pe care ar veni puse garniturile acolo in capat, langa fulie

si vezi nu te baza pe releu si termocupla doar pentru simplul fapt ca sunt noi, trage si doua fire in paralel cu firele de la termocupla si pune-le pe un buton, daca vezi ca s-a ridicat temperatura destul de mult si nu a pornit ELV, porneste butonul.. crede-ma se arde foarte repede garnitura de chiulasa...
mult succes si te asteptam cu detalii biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Feb 2010, 13:01
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Garnitura se arde daca nu e stransa bine ( 6,5 daN e cam putin pentru o singura strangere), daca nu e umezita inainte de montare, daca nu sunt cilindrii bine aliniati, daca nu e aerisita in ordinea corecta, daca termocupla are temperatura de pornire apropiata de cea a termostatului. Excludem blocaje intamplatoare la sonde, termostat. Ca IDEE, daca pe sonda de apa a becului (cea care scrie 105 C, sau aproape), legati comanda unui releu, si la contactele lui puneti firele de care se vorbeste mai sus. Cam tarziu, dar totusi termocupla va pleca fara a fi supravegheat acul de la bord. Nu stai cu ochii pe el tot timpul. Mai e o femeie pe margine... Sau chiar la bip-ul de la "faruri aprinse" daca aveti, legat printr-o dioda.
Spui de baie, ca ai pus mult mastic si nu a mers.Tocmai asta e problema, sa nu pui mult, ca-l arunca afara (si inauntru) si-l gasesti peste tot agatat, chiar si pe sita de la pompa de ulei, la furtune daca-i gros intra in celulele de la radiator. O pelicula subtire e de ajuns la furtune, iar la garnituri si baie, lasati-l sa se intareasca putin, pentru a deveni ca o garnitura de cauciuc, nu montati imediat sa fie "scuipat " afara. Nu puneti la garnitura de chiulasa.
Nimeni nu e mai interesat decat tine, sa faca treaba buna la masina ta. Vad ca vrei sa cumperi in continuare de toate. Inca o masina? Multe piese noi, sunt mult mai proaste. Vad ca-i o boala de a-i face pe unii cu bani, fara sa ai nici cea mai mica satisfactie. Stiu ce spun.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al3XxX
post 21 Feb 2010, 17:02
Post #76


Incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 26 October 08




Butonul legat la ELV l-am avut dintotdeauna, insa, sper sa scap de problema pornirii manuale, pentru ca sunt situatii in care sunt grabit si uit de el.
Azi nu am mai facut nimic la ea pentru ca este un vant de nu te poti tine pe picioare.
Maine sper sa fie mai frumos, sa pot da scutul jos si sa verific baia de ulei,sa nu fie sparta.
Azi s-a uitat un om mai batran(care toata viata a lucrat la dacii) la garnitura care am scos-o si a zis ca nu a fost stransa bine cand a fost schimbata. Pierdea compresia, din cauza asta si pornirile greoaie(inexistente pe timpul iernii).
Dupa ce pun la punct motorul, urmeaza schimbatul garniturii vaporizatorului(GPL), demontarea si curatarea rezervorului de benzina(nu a mai vazut benzina de cel putin 2 ani, si schimbare tobei intermediare(am una noua, de solenza care are nevoie de mici modificari)
Asa cum am spus, voi revenii pe parcurs cu poze+detalii.

This post has been edited by Al3XxX: 21 Feb 2010, 17:04


--------------------
Dacia Nova GT 98 / 1,6 - DJ 07 TEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 21 Feb 2010, 20:22
Post #77


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




PH-06-BOA am incercat si cu putin silicon si cu mult.. problema e ca se vede pe baie ca a fost batucita cu ciocanul si am zis sa nu aiba si alex aceeasi problema

21 Feb 2010, 21:26:
@Al3XxX: tocmai de astia batrani, care zic eu ca stiu, ca au facut toata viata.. sunt ca si cei din trafic "am 30-40 de ani de cand conduc", intrebarea mea, este ca la varsta asta, ce reflexe mai au.. .asa si cu reparatiile.. cum isi poate da el seama ca nu a fost stransa destul chiulasa.. astea sunt aberatii.. parerea mea, sa imi zica cineva daca gresesc.. poate problema a fost intr-adevar asta... dar nu poti sa stii, nu ai cum

This post has been edited by burtik4u: 21 Feb 2010, 20:26


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 22 Feb 2010, 10:19
Post #78


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Feb 2010, 13:01)
Ca IDEE, daca pe sonda de apa a becului (cea care scrie 105 C, sau aproape), legati comanda unui releu, si la contactele lui puneti firele de care se vorbeste mai sus. Cam tarziu, dar totusi termocupla va pleca fara a fi supravegheat acul de la bord. Nu stai cu ochii pe el tot timpul. Mai e o femeie pe margine... Sau chiar la bip-ul de la "faruri aprinse" daca aveti, legat printr-o dioda.
         
*



Excelent!
Dupa ce am remediat problema termocuplei am lasat montat butonul din bord (era deja pus de cel dinainte), pentru siguranta.
Dar ideea cu un releu intermediar pus paralel cu lampa de supratemperatura este excelenta! un fel de declansare de avarie.

Cei care faceti modernizarea, faceti cum spune BOA, contactele releului de pe lampa de supratemperatura se vor monta paralel cu termocupla, nu cu contactele releului din fabrica (si vor comanda releul din fabrica).

Initial ma gindisem sa leg contactele releului nostru paralel cu cele ale relului termocuplei (ala din fabrica), in asa fel incit ELV-ul sa porneasca din lampa bord si cind releul termocuplei e bulit.
Problema e ca releul din fabrica pune ELV-ul in scurt cind nu e comandat de termocupla, iar daca asta din urma e dusa si se aprinde lampa in bord, se inchide releul nostru si pune bateria in scurt-circuit prin celalalt releu


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al3XxX
post 22 Feb 2010, 12:23
Post #79


Incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 26 October 08




e 12:15.
Ce am facut pana acum...
Am dat jos scutul sa vad pe unde pierde ulei.Problema este ca totul acolo este plin de ulei, nu iti poti da seama pe unde curge.
Dupa mai multe minute de analizat si tigari fumate, am ajuns la concluzia ca uleiul era pierdut tot pe la garnitura de chiuloasa.Altfel nu-mi pot explica stratul gros de ulei care se regaseste pe blocul motorul, uleiul aruncat pe toate furtunele de apa,pe pompa de benzina si pe delcou. Repet, pe toate acestea este ulei in cantitate foarte mare, nu doar cateva picaturi.
M-am apucat sa curat blocul motor pentru a putea pune chiuloasa la loc, dar santurile acelea micute de langa cilindrii, sunt practic inexistente, am foarte mult de lucru la ele ca sa le destup,plus ca nu am gasit nimic asa de subtire si flexibil care sa imi usureze munca.


--------------------
Dacia Nova GT 98 / 1,6 - DJ 07 TEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 22 Feb 2010, 13:12
Post #80


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




vezi si tu.. curata bine acolo, si dupa ce termini toata treaba porneste motorul si doar asa vei observa pe unde iti curge ulei.. ca acum, cu motorul oprit nu prea ai cum... pentru ca uleiul sta in baie... nu il misca nimeni in sus biggrin.gif.. mult succes biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al3XxX
post 22 Feb 2010, 18:10
Post #81


Incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 26 October 08




In sfarsit am terminat.
Va scriu acum cu o durere de spate si de picioare ingrozitoare biggrin.gif.
Am schimbat garnitura, am montat tot la loc.
Singura problema care a mai ramas, mai trebuie reglatii putin tachetii pentru ca i-am reglat "ochiometric" si bat putin. Maine rezolv si problema asta.
Mai am de montat scutul+bara fata, dar, am cumparat niste motorina si vreau sa spal bine de tot peste tot pe unde e ulei.
Tot maine urmeaza schimbul de ulei, inlocuirea releului ELV si termocuplei.
Dupa care, nici nu vreau sa ma gandesc...trec la demontarea rezervorului.
Sunt convins ca am facut treaba mult mai buna decat mi-ar fi facuto nea mecanicu, care ma si rupea de bani.


Am reglat si tachetii, am rezolvat toata problema cu apa, a mai ramas uleiul.
Azi am urcato pe rampa si am observat ca uleiul curge pe la simeringul de distributie.
Am o promisiune de la cineva ca mi-l schimba si pe ala zilele astea si sper sa scap de probleme.

This post has been edited by Al3XxX: 23 Feb 2010, 15:19


--------------------
Dacia Nova GT 98 / 1,6 - DJ 07 TEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile_iordan
post 8 Mar 2010, 20:59
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 March 10




Salut! Ma numesc Vasile.
Am o Dacie Nova GTI an 2000. Este dacie monopunct.Am probleme cu racirea.Can ii bag termostatul de caldura imi fierbe apa. Cand merg fara termostat este totul ok(numai fierbe apa). Cine poate sa ma ajute cu aceasta mica problema ?


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000 - IF.02.NZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 8 Mar 2010, 21:10
Post #83


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




ce ti-e asa de greu?.. e stricat termostatul, cumpara altul biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile_iordan
post 8 Mar 2010, 21:23
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 March 10




Am luat alt termostat nou si tot la fel imi face.


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000 - IF.02.NZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 8 Mar 2010, 22:30
Post #85


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




L-ai montat corect? Poate l-ai montat invers...


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Mar 2010, 09:07
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




partea mai alungita (cea cu bulbul din cupru) se pune spre pompa de apa

ce temperatura de deschidere are termostatul?

verifica temperaturile si la termostat si la termocupla, eu stiu ca am pe masina la temperaturile standard din fabrica si functioneaza normal - termostatul 89 grade si termocupla 92/82


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile_iordan
post 9 Mar 2010, 09:28
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 March 10




sunt puse toate corect


9 Mar 2010, 10:33:
temperatura deschidere 89

This post has been edited by vasile_iordan: 9 Mar 2010, 09:33


--------------------
DACIA NOVA GTI 2000 - IF.02.NZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 9 Mar 2010, 09:38
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Nu ai zis o chestie.Cumva tie iti "fierbe" imediat dupa ce pui termostatul si porneste masina?Adica iti scoate apa afara si se aprinde becul de la apa?

Atunci e normal sa faca asa, pentru ca ai aer pana la termostat si el daca nu simte temperatura, ce sa deschida?

Nu pune dopul la vasul de expansiune,in momentul cand da apa afara opresti motorul si o lasi 5 minute dupa care o pornesti iar.Eu asa am facut si a deschis termostatul intr-un final.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 9 Mar 2010, 11:12
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




relatez din experienta mea poate ajuta:
la mine e rupt aerisitorul si cand bagam lichid in circuitul de racire (puteam sa pun dopul sau nu la vasul de expansiune), porneam motorul si dupa ce se incalzea motorul putin (cred ca incepea sa deschida termostatul) se golea vasul de expansiune deci mai trebuia complectat cu aprox. 1,5 litri si era totul ok dupa complectare deci asteapta sa se incalzeasca putin motorul dar urmareste sa nu ramana fara apa in vas - instalatia se aeriseste si singura

cateva zile se mai auzea la pornire cateodata ceva aer ramas prin calorifer


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 9 Mar 2010, 13:38
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




eu la fel am patit.de obicei nu tin dopul pus ca era sa bubuie odata smile.gif

torn lichid in borcan, o pornesc si o las sa se incalzeasca.incepe sa dea apa afara si in acelasi timp stau cu ochii si pe becul de la apa.daca becul nu se aprinde, termostatul deschide si se goleste vasul, dar daca becul se aprinde, o opresti o lasi putin sa se raceasca si o pornesti iar.recomand sa nu umbli pe la coliere pe la furtune ca e presiune mare si apa fierbinte.

sau dupa ce pui termostatul, nu strange colierul de la furtunul unde vine termostatul si lasa putin loc sa rasufle pe acolo pana vine apa.apoi poti strange si o lasi sa se incalzeasca.ar trebui sa mearga asa.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 14:56
Forum Renault