consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...
![]() ![]() ![]() |
consum imens de benzina sau sunt eu paranoic?, stiu ca s-a discutat de mii de ori...
iulibiz |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica bagi 45 de litri si mergi 350 km pana se opreste in drum, sau pana se aprinde becul?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Nu nu nu.... bag 45 de litri si merg cu ea pana cand mai am putin si ma lasa in drum. Adica pana mai am vreo 2-3 litri in rezervor...
De obicei bag benzina de 1,4 mil. adica vreo 42-43 de litri... Merg asa pana la limita tocmai in ideea sa obtin si eu o medie a consumului.... |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
gangara |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
pai asta inseamna ca faci un consum de cca 12-13%...dupa parerea mea e in tolerante. sincer. avand in vedere ca e in oras si frig afara...eu nu m-as plange absolut deloc.
acum depinde, sunt unii care au consum de 8 in oras...deh.. iar cu opritul la semafor, probabil ca ai amestecul un pic sarac, mai ales ca iti merge bine dupa ce se incalzeste bine...regleaza ralantiul si amestecul |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Pai stii care e chestia? Io am facut un test prin ianuaie si berlinei ii trebuie cam 0,3l de benzina sa ii manance pana se incalzeste. Totusi si cu aia 0,3 litri tot ar trebui sa ai un consum de maxim 10% la drumuri scurte.
Ia pompa de roti si sufla dumnezeieste returul, verifica sa nu fie vreun furtu crapat ca atunci e clar pe unde se duce benzina ta, uitate in special la rezervor, furtunele de acolo e posibil sa fi crapat in timp. Uita-te la jiglere sa fie puse corect si de 1400. Regleaza si nivelul in cnc-ul carburatorului si avansul si ar trebui sa ai o masina care ia maxim 8% in oras si in jur de 5,5 -6% afara. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
@ gangara - intr-adevar m-am gandit si eu la faptul ca a fost frig. Insa in ultima saptamana jumate nu au mai fost temperaturi sub 5 grade asa ca sincer nu pot s aii zic ca este chiar asa de frig incat sa influenteze caonsumul asa cum ar face-o iarna la -5-10 grade.
In privinta amestecului nu stiu ca sa zic. Am verificat bujiile si au culoare maronie...nu sunt ude, nu au depuneri...eu din cate stiu astea sunt semne ca ameste cul e ok. te rog corecteaza-ma daca gresesc. @ Mr_Devil83 - o pompa nu am sa dau in retur, dar ai dreaptate, tre sa sa suflu si in ala sa vad dc e ok. Furtunasele le-am schimbat pe toate alea care dau in pompa plus ala care pleaca din pompa pana in carburator si am adaugat si un filtru dinala inainte de carburator. Iar rezervorul l-am schimbat inainte sa ii fac plinul si i-am luat furtunase noi si coliere noi si tot tacamul. asa ca nici alea nu au cum sa fie. Referitor la jiglere. Tu zici sa pun de 1400. Eu din cate tin minte, acum mult timp un mecanic mi-a recomandat sa pun jiglere de 1300 dar din cate am observat nu se mia gaseste asa ceva (si d eumblat prin dezmembrari nu am am timp). Am cautat jiglere si am gasit de 1400 si de 1300. Alea de 1300 din cate am vazut eu au dimensiunile mai mari decat alea de 1400. Cum naibii e posibil asa ceva? Ce nu inteleg eu? De ce sunt mai mari alea de 1300 de ecat alea de 1400? Am vazut ca la setul de jiglere de 1300, jiglerul principal este mai mic ca dimensiune decat ala de la 1400 dar restul sunt mai mari decat 1400. Pot sa le combin? Sa fac o combinatie de jiglere intre cele doua seturi (1300 si 1400) si s apun jiglerele cela mai mici de la ambele seturi?? Ce ar trebui sa se intample daca fac schimbarile astea de jiglere?? Nivelul cnc-ului nu stiu s ail fac. O sa ma uit prin forum sa vad ce s-a mai scris paote gasesc ceva mai detaliat ca nu sunt mare mecanic. Un consum de 8% e un fel de vis.... dar ca re as vrea sa fie cat mai aproape de realitate ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#7
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
pai asta inseamna ca faci un consum de cca 12-13%...dupa parerea mea e in tolerante. sincer. avand in vedere ca e in oras si frig afara...eu nu m-as plange absolut deloc.
acum depinde, sunt unii care au consum de 8 in oras...deh.. cum asa domnu gangara??? ![]() vede-ti ca dmnv aveti 1,6 poate e bine sa consumi atata benzina dra la motorul dmnv,eu consum 8% si cu talpa,accelarari bruste,viteze pana la 80km/h,mai sportiv.in afara nu iam facut consum ca merg pe gpl,dar numai in afara....verifica ce se poate la carburator dar inainte eu iti dau o indicatie:franele;verifica franele,dupa ce mergi cei 20 km pune mana pe jenti vezi daac e mai calda vreuna,eu am patito.imi consuma 11%si beleaua era:furtun infundat la etrier stg........bafta |
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 18 Mar 2009, 11:38) Nivelul cnc-ului nu stiu s ail fac. O sa ma uit prin forum sa vad ce s-a mai scris paote gasesc ceva mai detaliat ca nu sunt mare mecanic. Un consum de 8% e un fel de vis.... dar ca re as vrea sa fie cat mai aproape de realitate ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=143340 Ai aici modul de reglare al nivelului in carburator. Nici macar Fabia mea nu consuma 8 pe vremea asta (cam 9 sau 10 pe drumuri scurte), motor MPI de 1.2 85 CP.(e cipat, dar nici inainte nu consuma mai putin). Un consum de 11.7, sau mai putin (41/350*100=11.7. 2 litri raman intotdeuna in rezervor. Pompa nu suge chiar tot) in oras, pe drumuri scurte e ok pt. Dacia pe carburator pentru ca nu apuca sa se incalzeasca motorul si astfel consuma mai mult (cu 1l sau 2l din observatiile mele, dar poate ma insel). Regleaza nivelul si dupa aia seteaza (cu motorul cald) relantiul la 1000 si aerul il micsorezi pana se balbaie motorul si dupa aia deschizi pana merge bine + 1/4 ture. Eu asa am si am reusit sa folosesc socul doar la pornirea de dimineata (o ia la sfert si dupa 4-5 zile de nemers) si imping socul la doc dupa 1 minut si merge. Sta relantiul foarte jos (sub 700), dar nu se opreste. This post has been edited by B-03-YHD: 18 Mar 2009, 12:00 |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
12-13 % e cam mult pentru oras, daca nu mergi bara la bara, 11 e normal perioada asta, iar cine sustine ca ii ia 8 vorbeste prostii mai mari decat el. Eventual daca circula in Buhusi si ii face pe toti 100 dintr-un foc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(argon @ 18 Mar 2009, 11:59) 12-13 % e cam mult pentru oras, daca nu mergi bara la bara, 11 e normal perioada asta, iar cine sustine ca ii ia 8 vorbeste prostii mai mari decat el. Eventual daca circula in Buhusi si ii face pe toti 100 dintr-un foc. Cum ai ajuns tu la 12-13, ca mie imi da 11.7 (41 l, 350 km)? Doar pompa aia mai lasa 2 l in rezervor si el nu merge chiar pana se opreste motorul. Cand se aprinde becul mai sunt 7l. This post has been edited by B-03-YHD: 18 Mar 2009, 12:03 |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
din se discuta mai sus.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
vin eu cu 5,25 5,5% cu motor de 1,4 si cam 7 in oras si cutie in 4 trepte sa va zic cam ce consum scoate o dacie?
iulibiz am avut carburator de 1300 pe motor si in afara de faptul ca era puturoasa nu am sesizat consum mai mic. Singura data cand a fost mai mic consumul a fost cand am inlocuit jiglerul principal cu unul nesimtit de mic dar abia mai plecam de pe loc cu masina. Asa ca am pus inapoi monocorpul de 1400. Si da, jiglerul de relanti este de 0,50 la 1400 fata de o,52 la 1300, jiglerul de aer este de 140 la 1400 si 170 la 1300, in rest sunt identice, doar cel principal este mai mare la 1400. Dar vezi ca difera si difuzorul la 1400. Daca faci combinatia la care te-ai gandit tu: jigler principal de 135 cu jigler franare aer de 140 (ala de deasupra tubului emulsor) cred ca o sa iti creasca binisor consumul. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
@iulibiz: nu umbla ljiclere, lasa-le standard pentru carburatorul de 1400, verifica carburatorul, nivelul, da-i putin avans(invarti de delco dreapta) ca sa-ti porneasca usor si sa stea la rece, comuta filtrul de aer pe galerie, si e OK, nici n-a intrat omu' bine pe forum si il luati cu sf-uri. Acum scoti 12.3-12,8 functie de cat iti ramane in rezervor, daca ajungi pe la 11 e normal la traseul tau pe vremea asta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(argon @ 18 Mar 2009, 12:03) Da, dar cum? Cati l de benzina? Cu 45 l, 350 km tot nu da 13! Speriati omul. Si el mai ramane cu vreo 4 l (dupa mine) in rezervor -> 11.7/100km QUOTE(Mr_Devil83 @ 18 Mar 2009, 12:03) vin eu cu 5,25 5,5% cu motor de 1,4 si cam 7 in oras si cutie in 4 trepte sa va zic cam ce consum scoate o dacie? iulibiz am avut carburator de 1300 pe motor si in afara de faptul ca era puturoasa nu am sesizat consum mai mic. Singura data cand a fost mai mic consumul a fost cand am inlocuit jiglerul principal cu unul nesimtit de mic dar abia mai plecam de pe loc cu masina. Asa ca am pus inapoi monocorpul de 1400. Ai dreptate. Pentru a o accelera consumi mai mult ca apesi mai tare pe pedala (ca e mai lenesa) si tot pe acolo ajungi. |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
mai mareste un pic avansul si incearca sa schimbi mai jos de 2500-2700.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
iulibiz |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Am spus foarte clar ca drumul meu zilnic este de vreo 20 de km. Deci nu se pune vorba sa merg cu motorul rece in asa fel incat sa nu lucreze in parametri. Dupa 3-4 km d emers motorul este deja cald (gradatia de incalzire a motorului este la mijloc.)
Nu se pune problema sa am roti infranate. Rotile sunt chiar in stare f buna la fel si discurile si placutele. deci scoatem si asta din ecuatie. Cei care locuiesc in Bucuresti si care conduc masini in traficul din bucuresti stiu ca nu se pune problema de scos 8%. Eu nu vreau sa scot 8%, nu de-asta am deschis acest topic. Eu vreau sa nu ma mai uit cu groaza la indicatorul ala nenorocit de benzina ca ii fac plinul si stiu ca mai mult de 2 saptamani nu pot merge cu el. Sa schimb mai jos de 2500-2700... o dam in alt discutie acum... M-am gandit si eu s aschimb mai jos la 2000 sau in jur de 2000. dar cand esti in trafic si te ia lumea la injurat ca mergi ca melcu si te mai vede si cu dacia berlina si incep cu flashuri si alte alea....nu prea iti mai arde de mers la 2000 de ture... mergi si tu ca tot omul...sa te misti din loc. Plus ca Din cate am intlees si mersul subturat mareste consumul shiar mai mult daca mergi turat.... lucru de care eu nu sunt total convins. Cu pornirea nu am absolut nici un fel de probleme. Ii dau doua sprituri, pedala la jumate, cheie si brammmm..... am pornit motorul. Indiferent de temperatura, pornirea este excelenta. Relantiul din cate stiu eu se regleaza la cald. Eu la cald relantiul il am la 900 de ture. Ceea ce este corect din cate stiu eu. Daca il dau mai jos deja trepideaza motorul. Am impresia ca un motiv pentru care nu-mi sta mie la relantiu cand este rece poate sa se faca condens in t-eul ala de la carburator si cand pornesc sa bage apa pe acolo si sa se balbaie motorul. Are sens ce zic eu aici? Poate s afie ceva de la aprindere??? Daca era de la aprindere nu se vedea ca e ceva in neregula si cand era cald motrul? Ca o intrebare de control. Pentru cei ce conduc zide zi berlinele: cati km mergeti cu un plin de benzina in Bucuresti? dar sa fie plin-gol (evident cu marjele de rigoare) sunt f curios cam cat poat emerge o berlina cu un plin. Ah ... fac plinul tot timpul de la Petrom, nu tot timpul de la acceasi pompa dar cred ca nu este relevant aici (ah si fac plinul dimineata - ca am inteles ca intra mai multa benzina atunci ![]() @ slaiciprian - pai daca maresc avansul nu maresc si consumul de combustibil? @ argon - os a verific nivelul la plutitorul din carburator, as muta si avansul putin dar mi-e ca influenteaza consumul in mod negativ (mai ales ca eu incerc sa il micsorez), sa comut filtrul de aer pe galerie??? Asta chiar nu stiu cum sa o fac ![]() This post has been edited by iulibiz: 18 Mar 2009, 14:57 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Avansul TREBUIE sa fie reglat pe punct (nici mai mare, nici mai mic). Cred ca stii cum se regleaza.
Scoate o bujie si zi-mi si mie ce culoare are. Eu am nivelul in CNC putin mai mic decat normal si am bujia caramizie spre alb (culoarea normala). Cu nivelul standard era neagra. Carburatorul e nou. Verifica si functionarea corecta a indicatorului de km de la bord. Sa nu arate putin in neregula. Eu am consum pe vremea asta, in Bucuresti, 11 -12.5 l/100 km. Stiu pe cineva care are 14 l/100km. Conteaza soferul si drumul. Cel mai corect ar fi sa poti face consumul prin afara Bucurestiului si sa iasa 6.5 - 7 l/100km. Bagi plin, mergi 100 km si iar faci plinul si faci consumul. E un consum mult mai relevant. De aici iti dai seama cel mai bine cum merge masina, nu din consumul de oras, care sincer, mie nu mi-a iesit niciodata la fel. |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
gangara |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@iulibiz:"In privinta amestecului nu stiu ca sa zic. Am verificat bujiile si au culoare maronie...nu sunt ude, nu au depuneri"
pai poate sa fie usor sarac.regleaza cum a spus B-03-YHD si o sa fie bine...sper sa nu iti ia aer fals pe undeva. iar clapeta de acceleratie tb doar sa se sprijine pe parghie. nu reglezi ralantiul (in vederea cresterii in turatie) din acel surub.clapeta tb sa fie cat mai inchisa (bineinteles fara sa atinga peretii corpului). doar din cel de amestec,tot cu arc, respectiv cel mai apropiat de talpa carbului. dupa ce l-ai reglat faci urmatoarele: scoti din T-eu furtunul cu duza si il obturezi cu degetul. motorului tb sa ii scada simtitor turatie. desfaci surubul, cel cu jiglorul de ralanti, iar motorul tb sa moara instantaneu. "pai daca maresc avansul nu maresc si consumul de combustibil?" . pai nici nu tb sa il maresti. il reglezi sa fie bine. cel mai bine si la indemana, dupa parerea mea, este cea cu motorul pornit si foarte usor misti de el pana gasesti turatia maxima. apoi eventual il mai rotesti foarte putin spre radiator. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Cel mai exact e sa faci avansul punand motorul pe punctul mort (ai semn pe volanta) si sa pui contactul. Apropii fisa centrala de alternator si misti de delcou pana ai scanteie. Strangi delcoul si asa o lasi. Cu motorul pornit poti avea anumite erori.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
iulibiz |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
Ok. Voi urma sugestiile voastre. O sa am de lucru zilele astea. Cum modific ceva si vad vreo schimbare va anunt.
Off topic: Vreunul din voi vine la intalnirile de la parcul Carolvinera asta? As veni si eu, poate ne dam cu parerea impreuna la metode de a imbunati functionarea motorasului. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#21
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ăla nu e punct mort...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
@ MAERSK : Nu, Nu. E viu. Pazeaaaaaaaaaaaa ca vineeeeeeeeeeeee!
![]() @iulibiz : Nu stiu sigur, dar daca nu-s plecat din Bucuresti vin eu si o facem. (praf, bineinteles) ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Se vede că faci parte din nsl aka nasolii.... sunteți toți la fel de...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
B-03-YHD |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 March 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1993 Break
- B-03-YHD Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB
Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva! |
|
motanpaul |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare.Am si eu o mica problema, daca o accelerez si pun mana la carburator( pe unde isi ia carburatoru aer) moare motoru asta la rece am incercat.
La cald tot da sa moara, si mia udat un pic mana cu benzina. De la ce sunt simptomele astea? Masina nu scoate fum negru, ca am auzit ca daca scoate fum negru papa benzina multa. Oare de la ce poate fi? Multumesc |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
iulibiz |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 January 09 ![]() |
@ motanpaul - as aprecia (impreuna cu intreaga comunitate dacaclub, casa nu mai zic de moderatori) daca ti-ai deschide propriul post unde sa detaliezi problema masinii tale. Sunt sigur ca lumea va fi mai mult decat binevoitoare sa te ajute. Daca descrii problema ta in primul post care il vezi cu cuvantul "carburator" in el, e posibil sa nu primesti sugestiile dorite sau sa te incurci in reply-uri.
@ MAERSK - tare curios sunt sa aflu ce scria dupa ("sunteți toți la fel de..." ) cele trei puncte. Insa sunt sigur ca te referi la intreaga comunitate daciaclub cand spui ca suntem toti niste... ca doar si tu esti printre noi. |
--------------------
Dacia
Berlina
1310/1998
|
|
Merced |
![]()
Post
#27
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
![]() Pai cum vrei sa mearga daca n-are aer? Ca nu inteleg... Daca vrei sa faci "curatarea" aia babeasca cu mana, tii motorul turat, pui mana pana da sa moara si apoi o dai intr-o parte. Teoretic se mai desfunda, pe mine de doua ori m-a scapat tehnica asta din belele. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#28
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(iulibiz @ 18 Mar 2009, 17:52) @ MAERSK - tare curios sunt sa aflu ce scria dupa ("sunteți toți la fel de..." ) cele trei puncte. Insa sunt sigur ca te referi la intreaga comunitate daciaclub cand spui ca suntem toti niste... ca doar si tu esti printre noi. 1. Curioșii mor repede. 2. Faci parte din nsl? 3. Nu faci parte, dar te-ai autosesizat, din oficiu? 4. Încearcă să citești până înțelegi, iar apoi trage concluziile, dacă te simți în măsură. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
gangara |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
iulibiz, sorry de offtopic..
maersk...am o intrebare: cum se citeste maersk? mersk, luand in calcul diftongul latin sau pur si simplu cum se aude? nu de alta , dar cand citesc ironiile tale nu stiu cum sa imi ramana in memorie numele tau... |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#30
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Ba dar rai mai sunteti ma ... Pana nu faceti un pic de arogante pe topicul omului nu va lasati
![]() - pe timp de iarna (temperaturi mai scazute) consumul la masini se mareste; - acest lucru se diferentiaza de la masina la masina si anume nu toate motoarele de dacie consuma la fel; printre factorii importanti as aminti: uzura motorului, jicloarele folosite, reglajele aprinderii, jocul supapelor, calitatea bujiilor etc. Ca sa iti faci o idee de ansamblu pot sa iti spun ca si presiunea pneurilor poate influenta consumul intr-un mod negativ (pentru tine). Chiar si unghiul de fuga al rotilor iti poate da un consum marit ... dar nu intru in detaliu. - per ansamblu, tinand cont de traficul din Bucuresti (de care nu sunt strain) as putea spune ca este destul de bun consumul anuntat de tine. Ca sa ne facem o idee generala ar fi indicat sa ne spui si cat iti consuma la 100 de km extraurban . Asteptam noi informatii. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:46 |