instalatia racire dacia 1310, probleme???
![]() ![]() ![]() |
instalatia racire dacia 1310, probleme???
gabriel_74 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
|
|||
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
e normal sa se intample chestia asta la apa. Nu se intampla nimic, instalatia de racire ar trebui sa fie sub presiune. Practic merge si fara sa fie sub presiune
![]() La a 2-a problema presupun ca sunt contactele alea de la motoras care fac figuri. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Mai ai aer in instalatie.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
multumesc frumos..am sa fac inca o aerisire..
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Imi cer scuze ca postez aici, dar am si eu o problema.
In urma cu vre-o 3 saptamini am schimbat pompa de apa+capac-ul de la pompa de apa. Am facut aerisirea si am pus apa+antigel un pic peste nivelul maxim din borcan. Facut un drum Buc-pitesti-bucuresti, si la intoarcere am constatat ca apa din borcan a scazut sub nivelul de maxim. Am completat pina a trecut iar de max, facut un drum de vre-o 35 km si am verificat iar. Am constata ca a scazut iar. Problema: Unde dispare/pleaca apa? In borcanul de expansiune nu am ulei, uleiul de pe joja este uleios la pipaire, nu a crescut nivelul, iar sub masina si pe scut nu am pata de apa. Nu scoate fum albicios, si merge ok masina. Sugestii??Opinii??Recomandari?? |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
nici a mea nu scotea fum alb la toba dar ...simptomele....la a mea...au inceput cu lipsa caldura....in masina .....defapt baga caldura pana trecea acul de prima linie...la temp....apoi au aparut bule in vas...numai cand acceleram....deci doar bule ..apoi a aprut o chestie maronie...si in final cand am desfacut capacul de la culbutori am vazut ca era un lichid galbui as zice....deci spuma...la joja nu am observat nimik.....remediu ..schimbat garnitura de chiuloasa..
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la stergatoare daca dai un impuls scurt (fara temporizator ) tot asa se opresc?
eu zic sa le desfaci si sa le pozitionezi mai jos , linga cheder |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
cursa o face normal fara temporizator si le opresc eu din comutator...iar cu temporizator la fel ...cursa o face normala dar cand trebuie sa se opreasca mai face sfertul ala de cursa in plus.......daca as muta stergatoarele ar incaleca chederul
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca dai un inpuls scurt tot asa se opresc , asa ca problema ta este unde se cupleaza axul reductorului motorului) la sistemul de pirghii , trebuie desfacut (slabit) si montat corect , slabesti surubul (piulita ) si dai un inpuls din maneta cind s-a oprit stringi piulita cind stergatoarele sint jos la baza geamului
sigur a fost umblat pe acolo si nu a fost bine pus la loc locul unde trebuie umblat este indicat cu o sageata rosie Attached thumbnail(s) 18105187_1.jpg ( Size: 33.05k ) Number of downloads: 1815 vand_motoras_stergatoare_de_1_277496.jpg ( Size: 60.05k ) Number of downloads: 1899 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
ei iote ca si a mea face la fel si ma gandesc astazi daca stau pe acasa sa ii fac de petrecanie.
bygy007 se poate da jos mecanismul ce antreneaza stergatoarele fara sa dau bordul jos? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
La bord scoica am reusit sa le reglez eu fara sa dau bordul jos (cu multe julituri la maini
![]() - am cronometrat in cate secunde stergatoarele fac o cursa completa; - am dat impuls si la jumatatea timpului (pozitia normala a stergatoarelor ar fi in extrema stanga) am luat contactul si motorasul s-a oprit; - am pozitionat stergatoarele in extreme stanga, am strans foarte bine piulita de la ax (in pozitia asta se poate). Evident ca nu mi-a iesit din prima ci dupa vre-o trei incercari |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
mersi mult am sa incerc si eu dar cred ca nu se ajunge asa usor acolo
![]() ps. am un prieten care are tot o dacie si problema lui ...masina se duce de spate la frana brusca..poate ne mai ajutati si pe noi ca nu ii dam de cap...mersi mult |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
tester |
![]()
Post
#13
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
spunei amicului sa verifice repartitorul de la frana... daca e blocat repartitorul iti blocheaza rotile spate la franare si de asta se duce de spate ... ca si atunci cand tragi frana de mana.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
da asa era cred masina statuse toata iarna si probabil a ramas blokat dar si-a revenit dupa cateva....frane de neam prost
![]() 2 Apr 2009, 03:38: si acum sa revin la problema mea cu stergatoarele....ti-am urmat sfatul bygy007 si i-am da un impuls la stergatoare cu temporizatorul cuplat dar nu pornit si cursa este urmatoarea....pleaca de unde s-au oprit....(adica 15 cm de cheder)..isi completeaza cursa pana jos la baza parbrizului apoi o ia in sus normal si la revenire se opresc direct la 15 cm deci...ce fac? umblu acolo unde ai zis la piulita aia?.... This post has been edited by gabriel_74: 2 Apr 2009, 03:38 |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da in asa fel incit sa se opreasca cind ajunge la baza geamului in pozitia cea mai joasa
de acolo e buba |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
am inteles si mersi mult...dar am dat peste alta problema
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
singurul loc pe unde poate sa dispara este pe evacuare , eu am avut o astfel de problema verifica stringerile furtunelor ( coliere ) daca mergi zilnic cu masina verifica nivelul , eventual mai completeaza (poate nu e aerisita cum trebuie) si daca dipa 2-300Km tot iti dispare atunci e o problema
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
si sa fie tot garnitura de chiuloasa??astazi cand am desfacut capacul (pe unde pui uleiul) am vazut o pasta galbuie in el....sa fie tot garnitura sau sa fi ramas din uleiul vechi? sa nu se fi scurs tot cand am facut schimbul? nivelul de ulei e la fel ..exact ca atunci la schimb...mai e vreo alta metoda de verificare a garniturii de chiuloasa?...pe toba scoate apa can o pornesc prima data dupa o noapte de stat dar eu am antigel in ea...si pe acolo iese doar apa...pentru ca am pus pe limba
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
chiar nimeni??? cu vreo idee
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
ghitza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
aceeasi dilema o am si eu ca si tine gabriel_74,si sigur nu e garnitura de chiulasa
un prieten de al meu zicea de ceva gaura infundata pe undeva pe la garnitura de chiulasa.sa fie asa oare ?? si deasta ii scadea apa din bprcan,mergea pe esapamanet |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
si eu am avut cam aceias problema, scadea si crestea apa din borcan. Solutia la mine a fost deschis caldura la maxim, incins motorul, apasat pe furtunul acela gros de cateva ori sa mai iasa nitelus aer din radiator, apoi cu o sticla de 1L goala si cu apa in borcan, am scos busonul de pe furtunul ce duce apa calda in calorifer pentru caldura. Acolo am constatat ca la ralanti apa nu mai circula abia picura, apoi am pus sticla la acea aerisire de pe furtun, ambalat motorul pana se umplea sticla cu repeziciune, dupa care si cand sta la ralanti daca scot busonul acela apa curge chiar tare fata de inainte. Cauza?? probabil un dop care fortat de mine prin lasarea libera a jetului de apa in sticla s-a deblocat, si fac chestia asta ori de cate ori vad indicatorul de la bord ca se urca sus la ralanti, adica a a 2-a linie in loc sa stea la jumate, iar dupa aerisire sta pe la mijloc si chiar mai jos de mijloc chiar daca o barai la semafor si merg cate 5m
This post has been edited by panter1: 10 Apr 2009, 23:11 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
deci sa inteleg ca ar putea fi vb de vreun dop?
dar de aerisit pe returul de la caldura se aeriseste si caldura baga in masina am sa incerc si varianta asta...iar cu orificiul de la garnitura de chiuloasa....cadeau bine pe bloc...poate numai sa se fi miscat cand am pus chiloasa...iar apa ca temperatura sta mai sus putin de jumate dat fiind ca zillele astea a fost cald si eu am prins coloana mari cand ma intorceam de la munca mai ales pe vacaresti cand urci spre big ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Postez aici ca sa nu mai deschid un nou topic legat de instalatia de racire. A venit caldura si au revenit si problemele la Dacia mea. Daca merg pe drum drept, acul de la temperatura antigelului sta la jumatate. Cum dau de un deal sau o panta cat de mica arcul urca mult. Daca o fortez mai mult timp in rampa se aprinde becul rosu. Am dat jos radiatorul si l-am curatat (a iesit apa curata). Am mers numai cu amestec antigel-apa distilata 50-50%. Sa nu asigure pompa de apa un debit necesar ?
Cu termostatul scos se manifesta exact la fel. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
gabriel_74 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 09 ![]() |
ajutati-ma si pe mine va rog......am vrut sa schimb amortizorul fata dacia si a sarit arcul....si numai pot sa il pun la loc....poate ma ajuta si pe mine cineva cu o presa stil potcoava sau macar ceva dimensiuni sa o construiesc singur....ma chinui de 3 zile sa pun arcul cu amortizorul la loc....va rog mult
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
OT-32-GIM |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 20 June 09 ![]() |
salut ... sunt nou pe aici ..... am un 1310 din '98 cu motor de nova GT si de cateva zile imi incinge rau apa ; mentionez ca i-am curat radiatoru' , iam skimbat furtunele ... pana la urma iam skimbat si radiatorul ... am fost si la service-uri cu ea si mi-au zis ca nu e din chiuloasa k nu face apa bulbuci in vasul de expansiune ...... daca va ajuta cu ceva mentionez ca o am pe GPL ..... multumesc anticipat
|
--------------------
dacia
1310
1998 berlina
- OT-32-GIM
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
ai luat cumva din chiuloasa(subtitat)?asta poate fi o cauza.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
OT-32-GIM |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 20 June 09 ![]() |
nu am umblat la chiuloasa de cand am masina ..... doar garnitura schimbata d 2 ori ( in 5 ani ) ..... am uitat sa va zic ... am si un ventilator dala d ac d la cielo montat intre grila si radiator - si nici cu ala pornit nu fac fatza
|
--------------------
dacia
1310
1998 berlina
- OT-32-GIM
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
ai termostat? daca da vezi poate sau sigur e blocat ,eu am 2 venilatoare de ac de cielo prin termocupla fara elicea de pe fulie si apa foarte foarte rar urca peste 80 grade
This post has been edited by vladut88: 21 Jun 2009, 15:17 |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Muratu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am niste probleme care cred ca au originea in capacul vasului de expansiune.
Acum vreo 2 luni a inceput sa bea apa si sa faca muci pe capacul culbutori, simptome specifice arderii garniturii de chiulasa. Am schimbat garnitura, am bagat exclusiv apa in sistemul de racire ca sa se spele oleaca circuitul. Iar daca desfac capacul vasului de expansiune dupa ce mergeam cu masina, am observat ca sistemul se depresurizeaza violent si iese abur, am zis ca nu e prea sanatoasa presiunea aia in sistemul de racire si am lasat capacul semi deschis, am mai mers asa fara probleme. Apoi am schimbat apa din sistem ca cea vechie deja isi facuse treaba dar de data asta am strans capacul vasului de expansiune uitand de fosta experienta. Iar dupa un drum scurt iar a inceput motorul sa behae si sa manance apa si sa faca spume, dar mai nou sa si scoata bule in vas(adica iar sa impuscat garnitura). O fi de la capacul vasului de expansiune, dau vina pe el ca nu stiu cum ar trebuii sa functioneze, si poate-mi explicati voi ce si cum. |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
OT-32-GIM |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 20 June 09 ![]() |
nu am termostat ... nici iara nu ii pun ...nu stiu ce sa ii mai fac
![]() |
--------------------
dacia
1310
1998 berlina
- OT-32-GIM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:40 |