PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
DodoBird |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|||
xXx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 18 February 04 ![]() |
a cui este mana aia de femeie?
![]() nu da pe bune acuma, eu sunt mai "gasca proasta" cum mi se mai spune pe la servici, ce face si la ce foloseste chestia aia? ![]() |
-------------------- |
|
BAC |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Ajuta-ma ca nu pricep, la ce foloseste?
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Primele impresii dupa montarea efectiva a dispozitivului:
1- Calculul de debit este o reusita. Practic schimbarea talpei originale cu cea de tip UIS nu a afectat abosult de loc amestecul motorului,acesta ramanind in exact aceiasi parametri de reglaj din punct de vedere al carburatiei. 2- In mod evident am obtinut o stabilitate a turatiei la relanti mai buna, introducerea socului dupa pornire se poate face aproape instantaneu iar relantiul sta foarte stabil (motorul fiind, normal, inca rece) la circa 500 ture, ceea ce nu se intampla inainte ! 3- Din punct de vedere al puterii nu pot inca concluziona mare lucru deoarece inital punctul de referinta il facea existenta econonmizorului (asa zis-a "elica") care a fost tot timpul montat pe carburatorul meu. Oricum personal nu mizez pe o crestere spectaculoasa ci pe sa zicem 1 cal putere. Teste in sarcina la drum lung (in afara Bucurestiului) nu voi pute face decat cu ocazia sarbatorilor de pasti cand am programata o iesire. 4- Deasemenea consumul va putea fi facut tot in conditile drumului de la punctul 3. Pe masura ce voi mai avea noi date , acestea vor fi comunicate in urmatoarele posturi. Alte observatii interesante : Eu am modelul de galerie monocorp ce are admisia cu diuza direct pe galerie (modelul mai vechi, clasic). In mod cert (nici nu am mai probat altfel) aceasta admisie trebuie astupata si asta din cauza directiei perpendiculare a admisiei de aer pe zona turbionata, admisie care ar actiona ezact ca o frana in senul de rotatie a turbionului. Practic la modelele vechi se astupa aceasta admisie iar furtunul (de data asta fara diuza!!!!!!) se monteaza in stutul noii talpi de tip UIS. La motoarele noi pur si simplu se inlocuieste veche talpa cu noua talpa de tip UIS. In principiu pot spune ca eu personal sunt destul de multumit de rezultatele de pana acum. Dar , tot din punctul meu de vedere, testele inca nu sunt terminate deci un rezultat exact al acestei "inginerii" va fi concludent dipa testele de sarcina si consum. Iar in rest : numai de bine !!!!! sanatosi sa fim ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(xXx @ 29 Mar 2005, 21:04) a cui este mana aia de femeie? ![]() nu da pe bune acuma, eu sunt mai "gasca proasta" cum mi se mai spune pe la servici, ce face si la ce foloseste chestia aia? ![]() Deci mana de femeie este a lui fi-mea , o mana de ajutor absolut necesara intr-un experiment atat de important ![]() Si acum sa revenim : ca sa nu ne repetam va rog sa cititi doua topicuri mai vechi : 1-Tuning dacia break - capitolele despre UIS , sunt detalii principii de functionare si poze, scheme etc. 2-Economizor de benzina (asazisa "elica") practic care face acelasi lucru ca uis-ul dar mai obtureaza se pare admisia. 3- Mai exista varianta americana pe siteul Carburator inclinat sau asa ceva unde unul din linkuri prezinta niste placi adaptor cu ghinturi. Apoi eventualele alte nelamuriri le discutam aici |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Cat ma costa si cum o instalez, efect la consum?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 30 Mar 2005, 20:26) Deocamdata asa cum am spus nu pot sa dau detalii de consum si comportament in sarcina mai ridicata. Talpa pzisa e 150.000 lei la magazinul de langa mine dar probabil e mai ieftina in alte parti. Prelucrarea e functie de meseriasul pe care il gasesti (tipul care mia executat-o a lucrat la ea 4 ore si m-a mascarit masiv). Dar sfatul meu e sa mai astepti rezultatele finale ca nu vrem sa fim injurati ! Lasa-ne sa fim siguri mai intai. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
OK, am facut si eu unul, merge bine, rotuuuuuund. Problema este ca va trebui sa fac inspectia (ITP), se vede la analizor existenta dispozitivului? In plus, existenta lui este legala sau trebuie omologare? si acelasi lucru l-as intreba si pentru cazul inlocuirii carburatorului original cu altul de alt tip.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
romulus |
![]()
Post
#9
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
O schita, ceva mai in detaliu, se poate? Sau este secret?
![]() |
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 24 Mar 2005, 14:46) este o vorba: tot ce nu te omoara te intareste ! astept cu sincer interes ca dupa ce inovatia depaseste eventualele "boli ale copilariei" sa revii cu detalii mai clare nu atat a modului de realizare cat a modului de functionare si influenta asupra economicitatii si/sau a performantelor oricum bravo si vorba ta: "Doamne ajuta!" |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(OCEBE @ 7 Apr 2005, 11:20) este o vorba: tot ce nu te omoara te intareste ! astept cu sincer interes ca dupa ce inovatia depaseste eventualele "boli ale copilariei" sa revii cu detalii mai clare nu atat a modului de realizare cat a modului de functionare si influenta asupra economicitatii si/sau a performantelor oricum bravo si vorba ta: "Doamne ajuta!" 1- pt. liviudiaconu : pai stiu eu ce sa spun cu legalitatea ma tot omori pai tu nu vezi ca practic de afara nu se vede nimic ? doar nu or desface carburatorul sa se uite in el unde ai mai pomenit tu asa ceva ? si chiar daca il desface tot nu se prinde decat daca se uita cu atentie la piesa . Daca merge parerea mea e ca decat sa te bage in puscarie mai bine fabricantul le-ar produce asa din fabrica si le-ar omologa ei RAR ! Dar nu vad care ar fi problema doar am imparti o gaura in trei mai mici . Apropo mam uitat cu atentie la carburatorul rusesc nou si surpriza : la ei exact la fel ca la talpica de dacie o gaura dar aceasta ataca diamertrul tangential imprimand amestecului tot o miscare de roatatie dar pe o gaura (am sa fac o poza ) 2- pt. OCEBE : hai noroc ai vazut cum ne0ai ambitionat ? pai daca iti aduci aminte ne-am tot contrazis noi in topicul cu tablita economizor "elica" ba ca obtureaza (tu) ba ca nu prea obtureaza (eu)... ei bine UIS ul asta se vrea a face exact ceea ce face "elica" respectiv jetul de aer ce vine pe furtunul cu diuza imprima o miscare elicoidala amestecului. 3= despre montare este simpla si la indemnana oricui : se inlocuieste pur si simplu talpica veche (daca are 3 stuturi) si gata respectiv se inloci=uieste talpica veche (daca are 2 stuturi) , se astupa gaura din galerie , si se monteaza furtunul da data asta fara diuza in cel de al treilea stut .....eventual se refac reglajele de amestec (daca ele nu au fost initial facute bine !!!!). Asteptam alte detalii de functionalitate si de la mine si de la Liviu si revenim cu deataliii |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 7 Apr 2005, 15:40) 1- pt. liviudiaconu : pai stiu eu ce sa spun cu legalitatea ma tot omori pai tu nu vezi ca practic de afara nu se vede nimic ? E corect ce zici; motorul merge bine, rotund, problema e ca STANDARD Dacia e produsa cu niste limite ale gazelor. Daca din cauza UIS arderea e buna incit scade CO? De aia intrebam daca "se vede" la RAR modificarea. Aici ar putea sa ne spuna cineva care stie mai bine cum e cu analizorul de gaze. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
OCEBE |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
nu te supara dar s-ar putea sa fiu eu ceva nai tipicar; am invatat ca orice expunere contine 3 parti:
- introducere: in care se prezinta contextul, motivul si scopul respectivei aplicatii; - cuprins sau descriere: in care se detaliaza teoretic aplicatia; - final sau concluzii: in care se prezinta rezultatele obtinute. or pentru a pricepe fara dubii despre ce este vorba (pana acum mi-am facu o vaga idee) eu unul am nevoie de acea introducere in tema si ceva in plus din descriere; probabil ca despre concluzii este prematur si le lasam pe mai tarziu. cateva intrebari la concret: ce se racordeaza de fapt prin stutul prin care in foto atasat bagi apa? in functionarea pe masina, "triunghiul" de apa se transforma intr-un triunghi de .....? este vreun sens sau are importanta sensul de curgere a fluidului pe cele 3 laturi? ce se modificari (obturari , gauriri, diametre etc) s-au facut la flansa? ce regimuri de functionare a motorului sunt influentate ? s.a.m.d. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(OCEBE @ 8 Apr 2005, 07:17) nu te supara dar s-ar putea sa fiu eu ceva nai tipicar; am invatat ca orice expunere contine 3 parti: - introducere: in care se prezinta contextul, motivul si scopul respectivei aplicatii; - cuprins sau descriere: in care se detaliaza teoretic aplicatia; - final sau concluzii: in care se prezinta rezultatele obtinute. or pentru a pricepe fara dubii despre ce este vorba (pana acum mi-am facu o vaga idee) eu unul am nevoie de acea introducere in tema si ceva in plus din descriere; probabil ca despre concluzii este prematur si le lasam pe mai tarziu. cateva intrebari la concret: ce se racordeaza de fapt prin stutul prin care in foto atasat bagi apa? in functionarea pe masina, "triunghiul" de apa se transforma intr-un triunghi de .....? este vreun sens sau are importanta sensul de curgere a fluidului pe cele 3 laturi? ce se modificari (obturari , gauriri, diametre etc) s-au facut la flansa? ce regimuri de functionare a motorului sunt influentate ? s.a.m.d. Raspunsuri: - Pai nu am facut o introducere deoarece consideram ca se stie despre denumirea UIS , ba chiar daca te uiti mai sus la postul #5, al meu , ai sa vezi ca exista trimiteri la posturi unde este foarte bine analizat acest fenomen , este adevarat pt. carburatoare mecanice dublu corp (dar e acelai lucru "impartit la 2"). Nu am vrut sa ma repet , si vorba aia daca aveam talent la scris ma faceam scriitor nu inginer. - Final inca nu dar daca vrei un semifinal pot sati spun ca oricum dispozitivul este mai rentabil decat piesa originala. - ce se baga evident NU APA !!!!!!!!, doamne fereste ci AER , respectiv este furtunul cu diuza (care insa in cazul de fata nu mai are diuza de plastic bagatain el, cele trei gauri fiind echivalentul gaurii pzise din diuza. Rezulta un triunghi de aer , trei coloane ce au un sens A,B,C,A (asta daca ar fi sa notam triunghiul ABC ca in matematica, daca vrei un triunghi de vectori ). - Da sensul este important si este astfel incat sa roteasca amestecul exact ca "elica" , respectiv in acelasi sens. - La flansa initiala sa obturat orificiul original, admisia aerului facandu-se printr0un canal radial gaurit in trei locuri (gauri de1 mm, acolo unde se vede apa). - In mod evident regimul de turatie mica va genera un consum mai mic (probabil mai evident in consumul de oras, personal sper acest lucru si la regim de turatie mai ridicat dar asta dupa probele pe care si eu si liviu le vom face . ATENTIE ! PERICOL ! Apa a fost folosita doar pentru a pune in evidenta funtionarea si corectitudinea executiei piesei , Doamne ferste sa cuplati acolo din greseala apa (deoarece pe aceasta flansa mai exista 2 stuturi care sunt efectiv de apa !!!!!) ACEASTA VA DUCE LA DISTRUGEREA MOTORULUI !!!!!!! rog a se considera acesta fraza efectiv ca un tipat de atentionare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daca nu stiti cum sa face-ti instalarea mergeti la cineva care cunoaste bine carburatorul, nu va juca-ti cu aceasta piesa, insist, riscati sa pierdeti complet motorul ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
wo_name |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
fratilor eu nu gasesc cele 2 topicuri de care spuneti, help please
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu le gasesc nici eu (cred ca nu mai sunt), asa ca il rog pe dodobird sa mai explice o data daca nu se supara (prea tare)
![]() EDIT: l-am gasit: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8134 ![]() This post has been edited by Ov: 8 Apr 2005, 11:23 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 8 Apr 2005, 11:10) nu le gasesc nici eu (cred ca nu mai sunt), asa ca il rog pe dodobird sa mai explice o data daca nu se supara (prea tare) ![]() EDIT: l-am gasit: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8134 ![]() Exact OV, posturile 7,9,12,13,14si 15 ar trebui sa fie destul de clare vis avis de UIS . QUOTE(wo_name @ 8 Apr 2005, 10:52) Si celalat topic: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3093 Alte nelamuriri ? |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
acu' s ceva mai dumirit; cele trei gaurele (imi inchipui ca pot fi si mai multe dar minim trei ca jeturile sa poata forma un poligon) din interiorul flansei initiaza un turbion care ar ajuta la curgerea amestecului; asta-i partea buna; partea rea: intrucat ghidusia trebuie sa functioneze in toate regimurile si din cauza adaosului de aer, apare potentiala problema a reglarii carburatorului a.i. sa satisfaca toate regimurile;
oricum succes. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(OCEBE @ 8 Apr 2005, 13:33) acu' s ceva mai dumirit; cele trei gaurele (imi inchipui ca pot fi si mai multe dar minim trei ca jeturile sa poata forma un poligon) din interiorul flansei initiaza un turbion care ar ajuta la curgerea amestecului; asta-i partea buna; partea rea: intrucat ghidusia trebuie sa functioneze in toate regimurile si din cauza adaosului de aer, apare potentiala problema a reglarii carburatorului a.i. sa satisfaca toate regimurile; oricum succes. Cu bucurie in suflet pot sa spun ca potentiala problema este clar rezolvata chiar in acest moment. Practic debitul de aer este corect respectiv suma debitului celor 3 gaurele este egala cu debitul diuzei , aici in mod clar nu sunt probleme. Ori daca in regim de turatie mica este clar ca amestecul se face corect si se imprima respectiv miscarea de rotire, la turatii mari trebuie vazut daca acesta se mentine , aici sunt dubiile . Morala ar fi : in cel mai rau caz consumul la turatii mari este la fel cu cel al talpicii originale. Iar daca nu obtinem o vaga economie per ansablu atunci chinuiala nu merita ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 8 Apr 2005, 14:20) Cu bucurie in suflet pot sa spun ca potentiala problema este clar rezolvata chiar in acest moment. Practic debitul de aer este corect respectiv suma debitului celor 3 gaurele este egala cu debitul diuzei , aici in mod clar nu sunt probleme. Ori daca in regim de turatie mica este clar ca amestecul se face corect si se imprima respectiv miscarea de rotire, la turatii mari trebuie vazut daca acesta se mentine , aici sunt dubiile . Morala ar fi : in cel mai rau caz consumul la turatii mari este la fel cu cel al talpicii originale. Iar daca nu obtinem o vaga economie per ansablu atunci chinuiala nu merita ! Adica acele 3 gauri de 1 mm au sectiunea insumata echivalenta cu a duzei de 2 mm (atita e la flansa tip nou), deci aer in plus nu va fi. La turatii mari, deci deschidere mare a clapetei circuitul de relanti este practic suntat, deci turbionul nu se va mentine; se va obtine o turatie de relanti stabila cu amestec mai sarac(datorita turbionarii care face emulsionarea), deci consum mai mic in regimul de relanti-la semafoare,etc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 Apr 2005, 07:48) Adica acele 3 gauri de 1 mm au sectiunea insumata echivalenta cu a duzei de 2 mm (atita e la flansa tip nou), deci aer in plus nu va fi. La turatii mari, deci deschidere mare a clapetei circuitul de relanti este practic suntat, deci turbionul nu se va mentine; se va obtine o turatie de relanti stabila cu amestec mai sarac(datorita turbionarii care face emulsionarea), deci consum mai mic in regimul de relanti-la semafoare,etc. Teste facute la rugamintea lui diaconuliviu : Iata testele pe care le-ai cerut ! Deci cu reglajul bine facut , motorul bine de tot incalzit am actionat DOAR la surbul de la clapeta de acceleratie (cel de amestec "zis" aer ramanind neschimbat!) Rezultat : - pana la 600 ture motrul merge perfect rotund . - sub 600 incep mici nereguli (motorul mai tuseste din cand in cand) pana la 500 - 500 este ultima (cea mai de jos !) turatie la care relantiul merge dar mai tuseste . insa NU SE OPRESTE !!! - mai jos de 500 se opreste ! Imi pare sincer rau ca nu mi-a dat prin cap sa fi facut aceste teste inainte de a monta UIS-ul pentru a avea un sistem de referinta. Eventual daca cineva citeste aceste randuri si are chef sa faca pe masina proprie acest test , personal as fi , foarte interesat de palierele de mai sus in conditii normale. (insist asupra faptului ca cei ce doresc sa se alature experimentului si sa trimita aceste date, ar fi bine sa fie siguri ca masina pe care au facut masuratorile este in stare perfecta de functionare, altfel ne facem sperante mai mari decat trebuie !) |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#22
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Sub 900 rpm incepe sa tremure. Sub 800 merge urat de tot, vibratii+neregularitati in turatie care se amplifica cu scaderea turatiei.La 600 a murit.
This post has been edited by Al Cap0nE: 11 Apr 2005, 16:28 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 11 Apr 2005, 16:24) Sub 900 rpm incepe sa tremure. Sub 800 merge urat de tot, vibratii+neregularitati in turatie care se amplifica cu scaderea turatiei.La 600 a murit. Mai spune cineva date? Ca sa facem cit de cit o statistica.Pentru ca de fapt, intr-adevar, acele teste e bine sa le faci pe aceeasi masina/motor inainte si dupa montare; doua motoare bine reglate si in stare de functionare buna pot avea diferente de functionare ("asa face ele") O sa incerc teste cu si fara dispozitiv si o sa spun. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
elro |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 12 Apr 2005, 06:31) Mai spune cineva date? Ca sa facem cit de cit o statistica.Pentru ca de fapt, intr-adevar, acele teste e bine sa le faci pe aceeasi masina/motor inainte si dupa montare; doua motoare bine reglate si in stare de functionare buna pot avea diferente de functionare ("asa face ele") O sa incerc teste cu si fara dispozitiv si o sa spun. cum merg testarile cu acea talpa(flansa) de carburator? sunt curios ![]() ![]() SI.......aerul chiar asa va circula ?cum circula apa din poza aia?adica iese pe o gaurica,intra pe cealalta si...tot asa? ![]() sa vad daca am inteles ......atasez o poza This post has been edited by rcosmin: 12 Apr 2005, 10:37 Attached thumbnail(s) schema_de_functionare.jpg ( Size: 20.04k ) Number of downloads: 9687 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 12 Apr 2005, 10:21) SI.......aerul chiar asa va circula ?cum circula apa din poza aia?adica iese pe o gaurica,intra pe cealalta si...tot asa? ![]() sa vad daca am inteles ......atasez o poza Nuuuuuuuu ![]() TEORIE: Amestecul aer/benzina in diverse proportii prezinta 2 limite de inflamabilitate pe undeva in jurul amestecului stoechiometric (acel 13:1) in teoria motoarelor se practica amestecuri relativ bogate la relanti tocmai din cauza amestecului neuniform, incit in orice punct al lui sa fie asigurat un amestec in limitele de inflamabilitate. Acel turbion face ca amestecul sa fie mai omogen, deci cantitatea de benzina poate scadea pentru ca "probabilitatea" de a se realiza un amestec in limitele de inflamabilitate e mare.. Un sistem interesant este la LADA-Carburatoarele Ozon; acelea au un minidifuzor cu intrarea aerului in el in sectiunea minima a lui, producind un asemenea turbion - cei ce au carburator Ozon stiu la ce ma refer. Din datele de mai sus, se pare ca turatia stabila cu flansa modificata scade, deci amestecul e mai uniform. This post has been edited by diaconuliviu: 12 Apr 2005, 12:34 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
elro |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
DodoBird nu ai mai facut nimic???
Sunt curios de datele tehnice(in sarcina la 110-140 km/hcum merge?sau in rampa cu 100km/h da in nas?) |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 14 Apr 2005, 22:02) DodoBird nu ai mai facut nimic??? Sunt curios de datele tehnice(in sarcina la 110-140 km/hcum merge?sau in rampa cu 100km/h da in nas?) Mai aveti putintica rabdare si imediat dupa sarbatori eu voi posta rezultatele de sarcina. In aceasta perioada, poate mai repede decat mine, va obtine deja rezultate postabile si diaconuliviu care are si el deja dispozitivul. Presonal deja am in minte o combinatie intre UIS si "elica". Dar montajul trebuie facut putin altfel (acum studiez asta , voi posta niste observatii si la topicul "economizor de benzina"). Sper astfel sa esxiste 2 regimuri de mers unul de turatie mica unde actioneaza talpica si unul de regim de turatie mare unde va actiona elica . Nu se poate sa nu mearga ! Tine-ti pumnii in continuare. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
coruxco_ccr |
![]() ![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut initiativa ta , dar la GPL functioneaza dispozitivul ?
![]() |
--------------------
DACIA
1400
- B-29-CCR Nashu - pungashu
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(coruxco_ccr @ 15 Apr 2005, 12:59) Mai sa fiu sincer nu ma pasionat carburatia pe gaz. Dar (si asta stiti voi cei cu GPL mai bine) daca gazul formeaza "amestec" cu aerul (si prin filtru si prin furtunul cu diuza) atunci merge sigur ! Dar asta spune-mi tu ?!? NOUTATI UIS ROMANESC : Am facut teste de demaraj zilele trecute , nu intru in toate detaliile spun doar concluzia : UISul merge mult mai bine impreuna cu "elica" !!!!!!! la turatii mari masina este net mai "nervoasa" decat fara "elica". Dar atentie MARE : am descoperit ca eu am o elica mult mai buna decat ce am gasit pana acum in comert !!!!!!!!!!!! (pentru cei interesati va rog sa cititi postul meu la Piese CLT "economizor benzina". Asa se explica zic eu si divergentele de opinii dintre mine si alti utilizatori ai "eclicai". Balsoi Problema : s-or mai face "elice" ca cea din poza ???? Urmeaza sa postez montajul Kit UIS elica (cu poze). |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Iata modul de instalare "varianta finala Dodobird" a carburatorlui Carfil monocorp :
Poza 1 : kitul de instalare contine : - carburatorul pzis (sper ca il recunaosteti) - flansa UIS Romanesc (stanga jos) - "elica" model vechi cu 4 gauri de prindere (de acum cel putin 4 ani ! urmeaza sa vedem daca se mai gaseste sau trebuie sa o modificam pe cea de pe piata). - garnitura din plastic cu ambele fete avand lipit carton pe ele. - garnitura simpla din carton (sar putea sa trebuiasca sa o "manufacturati"). Poza 2 : - se pune garnitura de plastic carton - se pune "elica" cu palele in jos - se verifica ca clapeta de acceleratie nu atinge "elica" (caz in care se mai pune eventual o garnitura din carton - la mine nu afost nevoie). Eventual pe garnituri se da putina vaselina "ca face cat 10 mesteri!" Attached thumbnail(s) 1_TurboUisKit.jpg ( Size: 552.23k ) Number of downloads: 8651 2_MontajElica.jpg ( Size: 782.55k ) Number of downloads: 7859 |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 08:05 |