PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
elro |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|||
mihai1677 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Raman toate montate pe carb
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dex lada |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
[/QUOTE]lada nu are parca nici avans vacumatic nu?[QUOTE]
doar modelele inainte de 80, nu aveau avans vacumatic dupa 80 au toate. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
notchman |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
Tu ai schimbat carbul de lada cu unul de dacie si eu fac exact invers , buna chestie!
Lada nu are gaura de admisie in galerie . trebuie vazut daca teava de aer e suficienta. Daca nu baga si cirvuitul de avans vacumatic si adaogi aer *lada nu are parca nici avans vacumatic nu?) Lada are si gaura de admisie in galerie , si are si avans vacumatic, numai ca la avansul vacumatic , capsula nu are gaurica aia , ci gaurica este in carburici , curbele de avans se aseamana ............ Ma referam la difuzor parca'i zice , la toate carburatoare cu acest tip de jigler , are decat o gaura si atata , e la asta de dacia mai are una mica pe unu din brate !?! ce rol are? |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Imbogateste amestecul la turatii mari ( un plus de amestec dupa o anumita turatie)
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
notchman |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 3 May 2005, 16:25) Si daca'l astup ce se intampla ??? sau daca'l maresc ?!?! Io am amers si cu iel astupat si cu iel marit.. Cu iel astupat a mers la fel , cu iel marit , a consumat nitel mai putin da abia isi lua demaraj!?!?!? deci ar fi cam invers.........m'a bagat in ceata rau gaurica aia , pentru ca nu am gasit nimic pe net legat de ia , asta deoarece numai carburiciul autohton are asa ceva , si singura referire pe www, la IRMA al nostru , este ca papa benzina multasi si vine gata decalibrat (nu stiu in cometariul cu pricina ,era de prin anglia ,nu mai stiu adresa , ..era un englez care avea o dacia ...:-), sa mori de ras nu alta , cred ca era masochist omu.....) |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(notchman @ 3 May 2005, 14:32) Si daca'l astup ce se intampla ??? sau daca'l maresc ?!?! Io am amers si cu iel astupat si cu iel marit.. Cu iel astupat a mers la fel , cu iel marit , a consumat nitel mai putin da abia isi lua demaraj!?!?!? deci ar fi cam invers.........m'a bagat in ceata rau gaurica aia , pentru ca nu am gasit nimic pe net legat de ia , asta deoarece numai carburiciul autohton are asa ceva , si singura referire pe www, la IRMA al nostru , este ca papa benzina multasi si vine gata decalibrat (nu stiu in cometariul cu pricina ,era de prin anglia ,nu mai stiu adresa , ..era un englez care avea o dacia ...:-), sa mori de ras nu alta , cred ca era masochist omu.....) Cauta "econostat" asa se numeste circuitul cu pricina. Pe el vine benzen direct din camera de nivel constant la depresiuni mari ! Insa econostatul este gaselnita firmei Solex se pare. Noi am adaptat0o pe Weberul carfil. Raspuns pt. rcosmin : da, la mine au ramas in final toate trei "chestiile" prezentate in acest topic. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa cum am promis iata detalii de executie ale uis-ului !
Mai asteptam impresii de la liviudiaconu, hmmm unii au mai multe zile libere decat altiii ![]() Atentie revin cu o idee mai veche :[B] nu incercati nimic din cele prezentate pana sistemul clasic de pe masina voastra nu merge prefect ! [B] Attached thumbnail(s) DETALII2.JPG ( Size: 395.7k ) Number of downloads: 2560 detalii3.jpg ( Size: 162.98k ) Number of downloads: 2426 detalii4.jpg ( Size: 162.09k ) Number of downloads: 2108 |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#69
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm dodo de unde ai tu ideea la modelul ala de uis-ul ?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Ov |
![]()
Post
#70
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
citeste tot topicul, mai ales prima pagina
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dex lada |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
ideea de uis e de la rusi ei au facut asa ceva pt carburatoarele dublu corp.
DodoBird a pus-o in practica pt carburatoarele monocorp. (si a iesit super bine si frumuos si nu s-a complicat ,asa de mult cum sau complicat rusi) Daca vezi cum e executat un uis rusesc te i-a durerea de cap si pe tine si pe strungarul care incearca sa reproduca piesa. Attached thumbnail(s) boxtif_uis1.jpg ( Size: 44.39k ) Number of downloads: 1905 boxtif_uis2.jpg ( Size: 43.62k ) Number of downloads: 1701 boxtif_uis3.jpg ( Size: 42.03k ) Number of downloads: 687 uis_keszlet.jpg ( Size: 19k ) Number of downloads: 666 uis_ossz_3.jpg ( Size: 19.58k ) Number of downloads: 718 uis_sugar1.jpg ( Size: 22.9k ) Number of downloads: 603 uiskep1.jpg ( Size: 63.64k ) Number of downloads: 561 zz_uis_103.jpg ( Size: 23.56k ) Number of downloads: 543 zz_uis_104.jpg ( Size: 27.83k ) Number of downloads: 610 |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
matrafox |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
tot ce stiu este ca am avut un prieten care avea pe dacie carb dublu solex.masina tragea bine de tot fata de cum era inainte,dar iarna ii papa 14 in oras.dar v-am spus masina se schimbase radical.
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
notchman |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
Pe mine ma baga in ceata rau filtrul ala de benzina montat la iesirea (intrarea) UIS'ului rusesc......
La ce foloseste??, este pe post de filtru aer?? ca alta explicatie nu am.. Io prima oara cand am vazut uis'ul pe pagina clubului Lada din Ungaria , am crezut ca cu ghizmoul asta se recupereaza benzina cumva ....?!?! |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
dex lada |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
filtrul de benzina e pe post de filtru de aer sa nu traga gunoaie si sa se infunde gauricile de la uis.
|
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
notchman |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
|
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(notchman @ 3 May 2005, 14:32) Si daca'l astup ce se intampla ??? sau daca'l maresc ?!?! Io am amers si cu iel astupat si cu iel marit.. Cu iel astupat a mers la fel , cu iel marit , a consumat nitel mai putin da abia isi lua demaraj!?!?!? deci ar fi cam invers.........m'a bagat in ceata rau gaurica aia , pentru ca nu am gasit nimic pe net legat de ia , asta deoarece numai carburiciul autohton are asa ceva , si singura referire pe www, la IRMA al nostru , este ca papa benzina multasi si vine gata decalibrat (nu stiu in cometariul cu pricina ,era de prin anglia ,nu mai stiu adresa , ..era un englez care avea o dacia ...:-), sa mori de ras nu alta , cred ca era masochist omu.....) Stati si nu miscati ca nu e vorba de econostat; Nochtman, tu vorbesti de gaurica de 0,5-0,6 mm data intr-unul din brate (cel principal) in sensul curgerii aerului in carb?? aia e pentru aer, face o saracire a amestecului.. de aia pierde demarajul cu ea marita Econostatul are debuseul de 3-4 mm si e opusa gaurii principale |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci pentru conformitate :
UIS copyright USSR "Elica" copiryght Electroaparataj (numele "Elica" este copyright Floppy76 - m-a placut cum suna !) Romania Turbonator copyright USA (siteul cu acelasi nume) Noi simpli copisti am adaptat , zic eu cu succes. Si iata cum Vechea noasta Daciuta colaboreaza la pacea si comuniunea statelor lumii ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
notchman |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 4 May 2005, 11:13) Stati si nu miscati ca nu e vorba de econostat; Nochtman, tu vorbesti de gaurica de 0,5-0,6 mm data intr-unul din brate (cel principal) in sensul curgerii aerului in carb?? aia e pentru aer, face o saracire a amestecului.. de aia pierde demarajul cu ea marita Econostatul are debuseul de 3-4 mm si e opusa gaurii principale Ufff, saru'mana conasule , la gaurica aia ma refeream io ....gata acuma sunt pe deplin lamurit .........ar' a draq de gaurica , ca mi se pusese pata pe ia ![]() Io o marisem pana la 1,2~1,5, se simtea o mica diminuare a puterii , dar si o scadere a consumului ...nu mare dar era ceva , De aici putin , de la aprinderea electronica putin , de la elica putin , de la nivel mai mic+jigler aer mai mare putin , si uite ca ca am reusit un consum vara , extraurban de 6l% cu o lada si cu motoru cam in ghimpi .... Dar nici masina nu o folosesc la liniute si intreceri , ci la mici plibari cu familionul. This post has been edited by notchman: 4 May 2005, 10:51 |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
elro |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
pana la urma nu mi-a raspuns nimeni la toata intrebarea
![]() Cat costa tot Kit-ul ![]() Si apropo am o nelamurire cu tubinatorul ala....nu vine prea sus montat,si cand se baga laba de urs pe gura carburatorului!!!cat spatiu mai ramane sa isi ia aer? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cel mai bine se vede modul de executiea UIS in pozele lui DODO Bird in care apare UIS "explodat"-alea in care se vad si cele doua inele.
In corp sint una (la mono) sau doua (la dublu, cum e in poza) gauri prelucrate in care se ppreseaza cele doua inele. In acele inele este canalul central, care preia aerul din acel stutz precum si gaurile inclinate. Asta vine in ajutorul celor care au EEBIO, caz in care flansa cu electrovalva nu stiu daca poate fi modificata in UIS din cauza canalelor de amestec deja existente. E si cazul meu; pentru teste voi demonta EEBIO o perioada in care voi circula doar cu UIS dupa care voi incerca adaptarea unui SOLEX de Golf care are electrovalva inglobata. @ rcosmin UIS se face din flansa prin care circula lichidul de racire; partea cea mai dificila este crearea acelui canal circular, e mai greu sa-l frezezi singur. - doar flansa e in jur de 100.000. Elica este in magazine de piese auto sub numele de "economizor"-vreo 7-10 mii lei. Turbinatorul, iti spune DODO mai multe dar eu zic ca se poate construi incit sa nu obtureze aerul de la filtru in sensul pe care-l spui. This post has been edited by diaconuliviu: 4 May 2005, 11:12 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru diaconuliviu . Am idee:
1) Se monteaza talpica UIS 2) Gaura din galerie nu se astupa 3) Cu ajutorul unei electrovalve (ca si cele pt GPL) sa introducem aer in galerie pe perioada mersului in gol fortat. 4) Astfel nu mai avem depresiune in zona debusarii gaurilor de relanti si progresiune. Astept pareri. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 4 May 2005, 10:57) Pentru diaconuliviu . Am idee: 1) Se monteaza talpica UIS 2) Gaura din galerie nu se astupa 3) Cu ajutorul unei electrovalve (ca si cele pt GPL) sa introducem aer in galerie pe perioada mersului in gol fortat. 4) Astfel nu mai avem depresiune in zona debusarii gaurilor de relanti si progresiune. Astept pareri. Pai ceea ce spui tu, cu aerul la mersul in gol fortat (recte "frina de motor") s-a folosit si fara electrovalva la primele tipuri de Dacia 1310. Se poate observa la multe din cagule un stutz suplimentar pe lateral cu gaura calibrata la vreo 3-4 mm. ei, furtunul cu duza era taiat DUPA duza. Unirea se facea printr-un teu cam ca cel de pe carburator; pe ramura ramasa, intre ea si acel stutz al cagulei era montata o supapa autocomandata (adica un taler cu arc:))) care la depresiune mare permitea aerului sa sunteze circuitul de relanti si partial progresiune. In cazul dat, se pune "UIS" as is iar un al doilea furtun FARA duza dar cu acea supapa pe el se monteaza intre aerul atmosferic si stutul din galerie. Problema consta in a gasi supapa (poate la dezmembrari?) This post has been edited by diaconuliviu: 4 May 2005, 11:20 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
notchman |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
Io am ce am cu gaurica aia , astazi dau o gaurica de 0,6~1mm si in celalalt brat si va spun cum se comporta ......
Si aici inchei vorbaria legata de gaurici ....... Apropos de uis , eu o sa incerc sa fac unu , ca ala orijinal , numa ca pentru monocorp , nu dublucorp , platband de 1cm de Al . am , chef de nunca imi trebe, si o sa incerc sa il fac cu 6 gaurici sa vedem ce iese..... Apropo de "Pentru diaconuliviu . Am idee: 1) Se monteaza talpica UIS 2) Gaura din galerie nu se astupa 3) Cu ajutorul unei electrovalve (ca si cele pt GPL) sa introducem aer in galerie pe perioada mersului in gol fortat. 4) Astfel nu mai avem depresiune in zona debusarii gaurilor de relanti si progresiune. Astept pareri. " Deoarece o sa elimini complet depresiunea din galerie , o sa ai ceva timpi morti pana o sa'ti porneasca din nou motorul , asta deoarece iel cateva momente o sa faca depresiune in galerie din nou , pentru a putea absorbi amestecul de benzen/aer... Si acum putin mai mult off/topic, ..se stie ca la galeriile noastre si a altora , traseul pe care'l parcurge benzina pana la pistoanele din mijloc este mai mic decat traseul pana la cele din extremitati , din aceasta cau za pistoanele 2 si 3 , primesc mai multa benzina decat 1 si 4 , pentru a remedia aceasta problema , trebuie marit diametrul intern in galerie pentru canalele ce duc la pistoanele 1,4 , deoarece acest lucru este mai complicat , eu am taiat 2 bucatele din teava pexal ce au diam ext egal cu cel interior a galeriei , si lea'm introdus in canalele de la cil 2, si 3, si sa stiti ca nu imi mai fac probleme bujiile de pe cil2,3 care de obicei se afumau mult mai repede decat celelalte bujii........ |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(notchman @ 4 May 2005, 11:26) Io am ce am cu gaurica aia , astazi dau o gaurica de 0,6~1mm si in celalalt brat si va spun cum se comporta ...... Si aici inchei vorbaria legata de gaurici ....... Apropos de uis , eu o sa incerc sa fac unu , ca ala orijinal , numa ca pentru monocorp , nu dublucorp , platband de 1cm de Al . am , chef de nunca imi trebe, si o sa incerc sa il fac cu 6 gaurici sa vedem ce iese..... Apropo de "Pentru diaconuliviu . Am idee: 1) Se monteaza talpica UIS 2) Gaura din galerie nu se astupa 3) Cu ajutorul unei electrovalve (ca si cele pt GPL) sa introducem aer in galerie pe perioada mersului in gol fortat. 4) Astfel nu mai avem depresiune in zona debusarii gaurilor de relanti si progresiune. Astept pareri. " Deoarece o sa elimini complet depresiunea din galerie , o sa ai ceva timpi morti pana o sa'ti porneasca din nou motorul , asta deoarece iel cateva momente o sa faca depresiune in galerie din nou , pentru a putea absorbi amestecul de benzen/aer... Si acum putin mai mult off/topic, ..se stie ca la galeriile noastre si a altora , traseul pe care'l parcurge benzina pana la pistoanele din mijloc este mai mic decat traseul pana la cele din extremitati , din aceasta cau za pistoanele 2 si 3 , primesc mai multa benzina decat 1 si 4 , pentru a remedia aceasta problema , trebuie marit diametrul intern in galerie pentru canalele ce duc la pistoanele 1,4 , deoarece acest lucru este mai complicat , eu am taiat 2 bucatele din teava pexal ce au diam ext egal cu cel interior a galeriei , si lea'm introdus in canalele de la cil 2, si 3, si sa stiti ca nu imi mai fac probleme bujiile de pe cil2,3 care de obicei se afumau mult mai repede decat celelalte bujii........ 1. daca dai o gaurica si in partea cealalta va fi amestec sarac in zona de actiune a econostatului care in esenta este un IMBOGATITOR 2. Depresiunea in galerie nu se elimina, doar se reduce; gaura din galerie e de 4 -5 mm ce se va reduce este efectul frinei de motor |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
elro |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
nu vrea nimeni sa faca bani?Eu nu prea am timp de facut fiecare piesa in parte,asa ca le cumpar,se ofera cineva sa le faca? si la cati bani!!! poate or mai fi clienti
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dex lada @ 3 May 2005, 21:15) ideea de uis e de la rusi ei au facut asa ceva pt carburatoarele dublu corp. DodoBird a pus-o in practica pt carburatoarele monocorp. (si a iesit super bine si frumuos si nu s-a complicat ,asa de mult cum sau complicat rusi) Daca vezi cum e executat un uis rusesc te i-a durerea de cap si pe tine si pe strungarul care incearca sa reproduca piesa. Frate asta nu e facut cred de rusi ci de cineva care le imita , parerea mea , de unde sunt pozele ? Putem lua legatura cu el ? ala rusesc este TURNAT ! Dar e excelenta ideea (pt dublu corp de lada). |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rcosmin @ 4 May 2005, 10:44) pana la urma nu mi-a raspuns nimeni la toata intrebarea ![]() Cat costa tot Kit-ul ![]() Si apropo am o nelamurire cu tubinatorul ala....nu vine prea sus montat,si cand se baga laba de urs pe gura carburatorului!!!cat spatiu mai ramane sa isi ia aer? Mai omul care mia facut uisul poate ar mai face , dar eu nu pot trece de seful lui care nu prea il lasa sa faca ciubucuri, desi acesta din urma imi este cumnat (dar mai am mare nevoie de el si nu ma pot certa cu el). Poate daca mai trece timpul il conving si va pun in legatura cu el. Elica poti sa o faci lejer si tu , la fel si turbinatorul. Sau cauti si tu un prieten care are ceva timp liber si stie sa pileasaca si sa lipeasca cu fludor! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#88
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pardon elica e copyright ydaniel asa se zice la noi la elice!!!!!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dex lada |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
ala original (poza 7) este turnat ,dar copia nu cred ca e turnata .
L-am gasit pe net de vanzare , dar nu mai stiu exact pretul cred ca era ceva in jur de 50 euro sau dolari ,enorm de mult. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(dex lada @ 5 May 2005, 06:50) ala original (poza 7) este turnat ,dar copia nu cred ca e turnata . L-am gasit pe net de vanzare , dar nu mai stiu exact pretul cred ca era ceva in jur de 50 euro sau dolari ,enorm de mult. daca te uiti la poza 7 atent o sa vezi ca nu e turnat; se vad "urmele" inelelor care se preseaza in placa "mama". Apoi tot ansamblul a fost frezat pentru uniformizare. Pretul e enorm, intr-adevar. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:21 |