PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
nikuniku |
![]()
Post
#691
|
||
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|||
payty |
![]()
Post
#692
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dstdan |
![]()
Post
#693
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Dar de asa ceva ce ziceti? Am gasit de vanzare pe niste siteuri, vreo 18-20 dolari. Are cam 2,5-3 inci in diametru (6-7cm cu apx.)
https://www.youtube.com/watch?v=QkwMPYMwVcU http://www.redlineforums.com/forums/genera...arger-joke.html sau asta; http://www.ebay.com/itm/TURBO-Vortex-Torna...l-/301881008304 1 Mar 2016, 10:35: Sau astea handmade. This post has been edited by dstdan: 1 Mar 2016, 09:35 |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
payty |
![]()
Post
#694
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
e am avut UIS pe masina. E un dispozitiv foarte bun, poti tine relantiul chiar si la 600 RPM fara sa tremure motorul.
De asemenea se poate inchide mai mult surubul de amestec rezultand un consum mai mic. In schimb elicea aia si turbonatorul mi se par inutile, mai mult rau fac. Ele obtureaza fluxul de aer care si asa e gatuit de carburatorul mono corp. Supapele au diametrul canalului de admisie 31mm in schimb difuzorul e de 27mm. Daca il mai si gatui cu elicea aia atunci e clar ca va scadea consumul pt ca ii scade si puterea motorului. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dstdan |
![]()
Post
#695
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Azi am hand-construit si eu una, din tabla de la un spray spuma, gol, pusa in capul carburatorului, cu dimensiuni de 16 cm x 3 cm, si 7 aripioare. Ce pot spune instant, a scazut turatia la relanti cu pana la 200 rot./minut, citit pe turometru, fara sa umblu la nimic altceva, doar acest montaj pus.
In turatii e la fel, consum nu pot da ca de abia am mers 15 km in proba. |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
payty |
![]()
Post
#696
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
turatia ti-a scazut fara alta interventie ca a scazut si fluxul de aer prin carburator. deci clar are efect de obturare. E ca si cand ai inchide din surubul care regleaza clapeta la relanti, doar ca efectul obturator se intampla si in sarcina.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
dstdan |
![]()
Post
#697
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Te salut ,,payty,,!
Pai, nu stiu daca scade cantitatea de aer, ma gandesc doar ca circula aceeasi cantitate dar sa zic,cu viteza mai mare si cu efect de tornada/turbion. Nu am obturat fizic nimic (trasnversal) din total suprafata , doar ca apar aceste palete puse oblic, iar centrul a ramas perfect gol. Fenomenul de suctie al pistoanelor e acelasi. Oricum am vazut ca esti mai experimentat in acest fenomen. Sa creasca consumul in cazul meu, sau sunt totusi ceva efecte benefice? (pornirea e perfecta, turatia idem, plec de pe loc cu ,,crasnet,, de roti, nu da in nas, cat bag piciorul in ea asa trage !) |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
maho |
![]()
Post
#698
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(payty @ 1 Mar 2016, 10:03) e am avut UIS pe masina. E un dispozitiv foarte bun, poti tine relantiul chiar si la 600 RPM fara sa tremure motorul. De asemenea se poate inchide mai mult surubul de amestec rezultand un consum mai mic. Strangerea surubului de amestec influenteaza (scade) doar ralantiul, dar cand mergi, cat timp stai cu motorul la ralanti? Nu cred ca un ralanti ipotetic de 600 influenteaza consumul la fel de mult ca stilul de mers. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#699
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
La 600 rpm nici ungerea nu se face ok mai ales vara si cu un ulei uzat.....rahatul ala de tabla nu face nimic concret,economisesti 0,2 litri la suta ca sa mergi calare pe un dric(ca sa zic asa) ...deja dacia e cum e ea,mai facem si economie la gaz si deabia se mai taraie.....
Parerea mea e ca o dacie se poate face in doua moduri : 1. lasata asa cum e din fabrica si intretinuta cu piese stock sau , 2.daca e o "impingi" cu chiulasa/galerii/carbelitor suflat/pompa benzina /turbo etc.....dacia lu' mutlei ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
payty |
![]()
Post
#700
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 3 Mar 2016, 21:30) Strangerea surubului de amestec influenteaza (scade) doar ralantiul, dar cand mergi, cat timp stai cu motorul la ralanti? Nu cred ca un ralanti ipotetic de 600 influenteaza consumul la fel de mult ca stilul de mers. Eu am facut o referire doar la omogenizarea amestecului aer/benzina pe care o face UIS-ul. Din cauza asta pot tine relatiul la 600 rpm cu dispozitivul ala. Era doar un exemplu. Evident, nu il tineam asa ca desi presiunea de ulei era rezonabila, in schimb nu mai incarca bateria cum trebuie. UIS e un dispozitiv pt relanti si sarcini mici ale motorului, folositor cand stai in trafic sau mers pe autostrada constant, fara "calcat" pedala des. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
neaghi |
![]()
Post
#701
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 June 11 ![]() |
Salutare.
Ce parerea aveti, va functiona acest UIS la un carburator dublucorp ce are flansa adaptoare cu un singur orificiu ? sau va trebui neaparat facuta flansa noua cu 2 orificii? In principiu se poate crea acel triunghi echilateral in amindoua partile, dar cum va influenta amestecul lipsa peretelui despartitor ? Attached thumbnail(s) flansa.jpg ( Size: 55.46k ) Number of downloads: 174 |
--------------------
Audi
100
c2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:24 |