PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
![]() ![]() ![]() |
PREMIERA ABSOLUTA !, UIS-ul Romanesc de Dacie monocorp
DodoBird |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#92
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ok Dodo si pretul care e mai mare?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Atentie eu am dat pe una de aluminu 150.000
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
rba |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
postati va rog si rezultate legate de consum sa ne dam seama cu cat imbunatatesc acesta mersul/performantele masinii
multumesc rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
notchman |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
|
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
notchman |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
QUOTE(notchman @ 6 May 2005, 15:13) Performantele nu prea are cum sa le creasca , poate doar un ralanti mai stabil , si o economie de carburant .... Zic ca nu prea are cum sa imbunatateasca performantele motorului , pentru ca in definitiv , carburatia , aprinderea , motorul este acelasi , ....numai ca s'a optimizat efectuarea amestecului aer/benzina in regim de ralanti , si unele regimuri tranzitorii ............. Tot dupa parerea mea , zic ca se merita sa montezi asa ceva , chiar daca obtii o economie de 0,5l%, ..si cu inca 0,5l% "ciupiti" cu o aprindere electronica egal minim 1l de benzina % economie cu o investitie de pana in 500 mii lei . Era interesant de lasat 2 masini dintre care una cu toate ghizmourile montate, sa mearga in regim de ralanti , fiecare avand la dispozitie 1l de benzina .Si dupa ceea vazut care dintre iele a mers mai mult ...simplu .......... |
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rba @ 6 May 2005, 11:48) postati va rog si rezultate legate de consum sa ne dam seama cu cat imbunatatesc acesta mersul/performantele masinii multumesc rba Cum am scris mai sus, am facut o economie de circa 0,5 litri la suta in afara. In oras nu prea am cum sa va dau cel putin deocamdatra un consum, dar ceea ce pot sa spun este ca sigur consumul a scazut deoarece luni marti am venit cu masina la servici. De obicei un astfel de drum se simte vizual la acul de benzen destul de bine (merg vro 30 km in total meru pe acelasi traseu). De data asta miscarea acului a fost INSESIZABILA. In rest de acord cu notchman, vezi mai sus. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mii de scuze, "luni marti se va citi doar marti" ! Mea culpa !
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#100
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
dodo aia maro unde o gasesc si eu mai aproape de mine?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
liviu05 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
Sunt un nou pe acest site, si am citit cam tot ce ai postat si ce schimb de informatii ai facut!
ai incercat vreo data sa iti pui un carburator dublu corp (impreuna cu galeriile aferente) originale de la Renault? Iti garantez ca ai fi fost incantat de rezultate!E drept ca am montat si galeriile originale, cea de admisie fiind din alumuniu iar acum ma bate gandul sa o si lustruiesc la interior, dar si asa nu se compara cu cea de fonta care este foarte aspra si curgere fluidelor este influnetata de calitatea peretilor conductelor! La un parcurs de aprox. 45o km(cred ca sunt 435)am consumat 23 de litri(masurati cu litrul!)si aveam la vremea aceea o cutie originala a masinii construita 1978)4 trepte! Acum am o cutie de R Fuego in 5 trepte si inca nu stiu cum e la un drum lung si mai am in plus de rezolvat si probleme indicatiei ceasului vitezometru! Dar timpul le rezolva pe toate! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
[quote=liviu05,7 May 2005, 13:10]
Sunt un nou pe acest site, si am citit cam tot ce ai postat si ce schimb de informatii ai facut! ai incercat vreo data sa iti pui un carburator dublu corp (impreuna cu galeriile aferente) originale de la Renault? Iti garantez ca ai fi fost incantat de rezultate!E drept ca am montat si galeriile originale, cea de admisie fiind din alumuniu iar acum ma bate gandul sa o si lustruiesc la interior, dar si asa nu se compara cu cea de fonta care este foarte aspra si curgere fluidelor este influnetata de calitatea peretilor conductelor! La un parcurs de aprox. 45o km(cred ca sunt 435)am consumat 23 de litri(masurati cu litrul!)si aveam la vremea aceea o cutie originala a masinii construita 1978)4 trepte! Acum am o cutie de R Fuego in 5 trepte si inca nu stiu cum e la un drum lung si mai am in plus de rezolvat si probleme indicatiei ceasului vitezometru! Dar timpul le rezolva pe toate! MESAJUL ERA PENTRU DodoBird!!!!! |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(liviu05 @ 7 May 2005, 12:10) Sunt un nou pe acest site, si am citit cam tot ce ai postat si ce schimb de informatii ai facut! ai incercat vreo data sa iti pui un carburator dublu corp (impreuna cu galeriile aferente) originale de la Renault? Iti garantez ca ai fi fost incantat de rezultate!E drept ca am montat si galeriile originale, cea de admisie fiind din alumuniu iar acum ma bate gandul sa o si lustruiesc la interior, dar si asa nu se compara cu cea de fonta care este foarte aspra si curgere fluidelor este influnetata de calitatea peretilor conductelor! La un parcurs de aprox. 45o km(cred ca sunt 435)am consumat 23 de litri(masurati cu litrul!)si aveam la vremea aceea o cutie originala a masinii construita 1978)4 trepte! Acum am o cutie de R Fuego in 5 trepte si inca nu stiu cum e la un drum lung si mai am in plus de rezolvat si probleme indicatiei ceasului vitezometru! Dar timpul le rezolva pe toate! Sunt absolut deacord cu tine ! Si in mod sigur ai dreptate cu ceea ce imi propui sa incerc ! Daca vrei te invit la topicul meu "Tuning Dacia Break" unde ai sa vezi ca de mai mult timp lucrez la montarea unui dublu corp pe ea. Aceasta "pauza" numita UIS am facut-o asa pentru ca era interesanta in primul rand , ca m-au cam "starnit " baietii de pe forum, si mai ales din cauza lui liviudiaconu ! Oricum pentru mine un exercitiu de carburatie excelent , din care in mod sigur multe se vor repercuta in noul proiect "dublu corp". In acest moment am reluat faza de proiectare pentru dublu si simultan executarea unei aprinderi electronice tapene ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 6 May 2005, 20:38) Eu sunt mai putin "umblat" prin Bucuresti dar la vecina de langa mine am luat acum 2 saptamani cu 150.000. Daca vrei iti iau eu si ti-o dau cand ne vedem sau o luam cahiar cand vii ! Apropo daca ti-a ramas capacul superior de la carburatorul vechi, mi-l poti imprumuta cateva zile ? (il returnez intact). |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#105
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ok dar iti dau carbul meu vechi cu tot!!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pt Liviu05 . Eu am cutie de r18 si arata mai putin. Daca ai aceeasi problema vezi ca la mine indicatia ceasului este in mile nu in Km. Adica la 40 indicati de ceas am 60 km/h iar la 60 a 90 km/h
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am facut aseara o proba:
am scos furtunul "cu duza" din teu si am astupat cu degetul intermitent, crescind turatia progresiv. Ei bine, depresiunea, contrar celor gindite pina acum, se mentine si la 3500 rpm--4000 rpm. Asta inseamna ca turbionul se formeaza (mai slab un pic) si la turatii mari. Deci, pentru ca inca n-am avut vreme sa pun UIS-Dodo si elica, o sa ma limitez NUMAI la UIS-Dodo:D |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 10 May 2005, 07:50) Am facut aseara o proba: am scos furtunul "cu duza" din teu si am astupat cu degetul intermitent, crescind turatia progresiv. Ei bine, depresiunea, contrar celor gindite pina acum, se mentine si la 3500 rpm--4000 rpm. Asta inseamna ca turbionul se formeaza (mai slab un pic) si la turatii mari. Deci, pentru ca inca n-am avut vreme sa pun UIS-Dodo si elica, o sa ma limitez NUMAI la UIS-Dodo:D He he he , nai curaj sa le pui pe toate , fenomenul e de ras : intai eu zic ca turbionul merge si la turatii mari si tu ma convingi ca nu e asa, ca atare inventam elici si turbonatoare sa corijam, apoi revii si spui invers . Ei bine eu nu dau jos celelate doua piese (deja sunt" indragostit" de acest trio) ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 10 May 2005, 09:52) He he he , nai curaj sa le pui pe toate , fenomenul e de ras : intai eu zic ca turbionul merge si la turatii mari si tu ma convingi ca nu e asa, ca atare inventam elici si turbonatoare sa corijam, apoi revii si spui invers . Ei bine eu nu dau jos celelate doua piese (deja sunt" indragostit" de acest trio) ![]() Off topic: Inca o data se confirma "teoria ca teoria, practica ne omoara" Revenid, abia aseara mi-a trecut ideea sa verific unde se sunteaza depresiunea; oricum, am spus, datorita calibrarii gauri[lor], debitul se va mentine cvasiconstant, deci viteza la fel; in cazul asta, cind viteza jetului principal creste (la turatii mari), pasul "elicii" turbionului creste, deci un amestec nu la fel de uniformizat. Intreb aici, daca tot discutam de efecte la consum: se spune ca toba trebuie sa fie cenusie la interior; la mine e neagra, e drept, nu onctuos ci cam ca o pudra; consum, 5,5-5,7 % la drum. De la ce? This post has been edited by diaconuliviu: 10 May 2005, 18:10 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 10 May 2005, 09:57) Off topic: Inca o data se confirma "teoria ca teoria, practica ne omoara" Revenid, abia aseara mi-a trecut ideea sa verific unde se sunteaza depresiunea; oricum, am spus, datorita calibrarii gauri[lor], debitul se va mentine cvasiconstant, deci viteza la fel; in cazul asta, cind viteza jetului principal creste (la turatii mari), pasul "elicii" turbionului creste, deci un amestec nu la fel de uniformizat. Intreb aici, daca tot discutam de efecte la consum: se spune ca toba trebuie sa fie cenusie la interior; la mine e neagra, e drept, nu onctuos ci cam ca o pudra; consum, 5,5-5,7 % la drum. De la ce? HA HA HA ! De 3 ani de cand am masina ma uit cu mare atentie la culoarea pe care o mentionezi . Dom'le eu am "vazut-o" pe vremuri, era ca in filme , taicamiu mia spus "uite fiule cularea asta trebuie sa aiba o teava de esapament de la o masina care merge bine dupa un drum in afara!" Nu am sa uit niciodata cularea aceea brun gri "uscat" nu pot sa o descriu bine dar as putea sa o identific imediat. Nu stiu din ce cauze la 99,9% dintre masinile de la noi este neagra "umeda". Ciudat si la cele straine e la fel (foarte rar insa iti recomand sa te uiti la esapamentele de : NISSAN sau HONDA ACURA (si ei cred ca au EURO X!), acolo am mai vazut-o . Benzenul ciudat ? Meseriasii mai slabi ? adaosuri ciudate in carburant ? nu stiu ce sa raspund. Dar eu am vazut-o (pe culoare) la masini pe carburatie fara nici un Euro ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Rezultat consum: Rm.VL-M.Ciuc dus intors, adica 600 km:
Alimentat "FULL" 16,5 si 18,2 l(diferenta e din inclinarea vizibila a platformei de la una din statii) = 34,7 l. La revenire am alimentat la aceeasi statie/pompa ca la plecare, deci erorile se reduc. UIS pus sub flansa originala (am EEBIO) . c=5,78 l%. Asta in conditiile in care zilele astea au fost Rusaliile catolice-circulatia in zona era destul de intensa, deci circulat cu toate vitezele posibile Acum o sa inlocuiesc Carfilul cu un Solex de Golf, asta are electrovalva incorporata; o sa revin cu alte consumuri. This post has been edited by diaconuliviu: 16 May 2005, 07:56 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 May 2005, 07:54) Rezultat consum: Rm.VL-M.Ciuc dus intors, adica 600 km: Alimentat "FULL" 16,5 si 18,2 l(diferenta e din inclinarea vizibila a platformei de la una din statii) = 34,7 l. La revenire am alimentat la aceeasi statie/pompa ca la plecare, deci erorile se reduc. UIS pus sub flansa originala (am EEBIO) . c=5,78 l%. Asta in conditiile in care zilele astea au fost Rusaliile catolice-circulatia in zona era destul de intensa, deci circulat cu toate vitezele posibile Acum o sa inlocuiesc Carfilul cu un Solex de Golf, asta are electrovalva incorporata; o sa revin cu alte consumuri. Bagam si o poza la carburatorul asta de Golf ? |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
DodoBird |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Prin bunavointa lui Ydaniel va supunem atentiei urmatoarea schema.
Asteptam impresii. Attached thumbnail(s) TURBINAN.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 1280 |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(DodoBird @ 16 May 2005, 19:55) Poza cu carburatorul dupa ce-l montez. E un Solex PIC(T) 5. Dispozitivul: La prima privire: a) - prin acele stuturi de ungere se introduc gaze de carter, vapori de ulei si aer - si asta SUB clapeta de acceleratie, prin canale de 1,5 mm - 6 la numar, unde aerul este in mod normal introdus prin duza de 2 mm. ( uleiul este "aspirat" de depresiunea din galerie) b ). - in cazul uzarii setului-deci la aparitia masiva a gazelor de carter - ungerea si/sau functionarea vor fi defectuoase. Asta pentru ca acele gaze vor fi absorbite in galerie in vederea pastrarii ungerii , cu consecintele stiute - motorul pierde din putere, mers neregulat... In cazul renuntarii la ungere, se gripeaza rulmentii. Daca intre rulmenti si turbina se asigura o etansare buna astfel incit pe acolo sa se scurga o cantitate mica de aer, atit cit trece prin acea duza de 1,5 sau 2 mm, renuntind la duza originala (cea de pe furtun pentru cine o mai are), mai ramine de rezolvat punctul ![]() In plus, executia e putin mai greoaie... Astept si alte pareri, poate totusi,"iese ceva" ![]() This post has been edited by diaconuliviu: 17 May 2005, 07:30 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#115
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mie mi se apre ceva destul de interesant poate este cineva car chiar a vazut asa ceva in functiune!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca este inca ceva care se invarte in plus si care are acelasi efect ca si elica.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
elro |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
QUOTE(mihai1677 @ 17 May 2005, 11:26) ventilatorul de calculator nu este bun???si cand se pune contactul sa porneasca si sa merga permanent pana se ia contactul???si eventual se va monta la iesirea din filtru de aer...si ii baga aer fortat ![]() astept pareri |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
DodoBird |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Personal consider in primul rand extrem de laboriosa executia acrestui dispozitiv.
Asta vazuta si din prisma e ceea ce face ! Sa presupunem ca nu se pierde lucru mecanic pentru rotirea zbaturilor ? Pai atunci nu sar mai roti. Si lucrul ala mecanic atunci de unde se scade ? Sa presupunem ca omogenizarea se face mai bine in plan vertical ? Pai ar fi perfect daca am avea si cilindrii dispusi in plan vertical ![]() Sa presupunem ca reducem (liviu) debitul pe alta cale si in final pe cele 6 gaurele vine un debit normal . Oare jetul asazis de ungere nu cumva "blocheaza" rotatia pzisa a zbaturilor marind forta necesara rotirii lor (un efect de "pana" imi pare, deci lucru mecanic consumat in plus ?). Hmmm pare dubios dar mai asteptam idei. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#120
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da aveti si testele cu privire la putere!~de ele ce ziceti???
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 04:10 |