dacia cu motor central
![]() ![]() ![]() |
dacia cu motor central
ady_84saw |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1979
|
|||
Bulldog |
![]()
Post
#2
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da si tu mai multe detalii, ce vrei sa faci cu ea, poze cu progresul facut.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
pai sasiul va fi unul tubular iar motorul va fi unul de audi..respectiv v6 2600cc 150cp..nu este cine stie ce,dar combinat cu greutatea scazuta cred ca va da rezultate bune
Attached thumbnail(s) SA400003.JPG ( Size: 41.02k ) Number of downloads: 1370 SA400001.JPG ( Size: 38.92k ) Number of downloads: 1493 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#4
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
V-a da niste rezultate oribile...
bani aruncati pe fereastra, uzina a incercat sa produca o dacie cu motor central si masina lor a fost un esec total...poti sa cauti pe google ori daca inginerii aia n-au reusit crezi ca o sa reusesti tu? bafta oricum..dar mai bine ai face ceva util cu banii aia This post has been edited by ArtVandelay: 29 Jul 2010, 02:02 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
ady_84saw |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
totusi o sa incerc..oi vedea ce o iesi
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ady_84saw @ 29 Jul 2010, 02:01) pai sasiul va fi unul tubular iar motorul va fi unul de audi..respectiv v6 2600cc 150cp..nu este cine stie ce,dar combinat cu greutatea scazuta cred ca va da rezultate bune Interesant proiectul. Bafta multa pentru ca o sa ai nevoie. QUOTE(ArtVandelay @ 29 Jul 2010, 02:02) V-a da niste rezultate oribile... bani aruncati pe fereastra, uzina a incercat sa produca o dacie cu motor central si masina lor a fost un esec total...poti sa cauti pe google ori daca inginerii aia n-au reusit crezi ca o sa reusesti tu? bafta oricum..dar mai bine ai face ceva util cu banii aia Da tu daca ai avea bani nu iai baga in masina? Hai recunoaste sincer. Asta e boala noastra. Mai bine bagam banii in masina ca mai recuperam o mare parte din ei. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#7
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
mi se pare cam inutil acel motor,adica este un v6 de 2600 si are numa 150 de cai,asa gasesti altele mai mici ca ala si cu putere mai mare:)) de ex pe bmw 316 este motor de 1.8 benzina de 146 de cai,si multe alte modele cu motoare mai mici si cu putere mare :0
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
tatabobu |
![]()
Post
#8
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Tu n-ai auzit niciodata vorba aia veche "There's no replacement for displacement", asa-i?
Adi, bafta cu proiectul. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
mersi tatabobu..ideea este ca acest motor il am mai demult timp si este complet..instalatie electrica,cutie viteze,planetare,frane,etc..si banuiesc,ar trebui sa aiba ceva cuplu,care nu trebuie sa miste o masa foarte mare...pozele reprezinta un inceput de sasiu spate,in care va veni montat motorul si suspensia...ideea mi-a venit de la un smart,la care ansamblul spate motor-suspensie este prins in 4 suruburi...deci va fi demontabil
Attached thumbnail(s) SA400009.JPG ( Size: 21.48k ) Number of downloads: 1350 SA400010_2_.JPG ( Size: 20.17k ) Number of downloads: 1248 SA400011.JPG ( Size: 25.92k ) Number of downloads: 1196 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#10
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
La solenza tot subansamblul fata e prins in vreo 10 suruburi
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
o sa fac niste grinzi cu zabrele..asta e baza de la care plec..mersi de sfaturi
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#12
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Tractiune integrala?
SI duci motorul pana la 400 CP cel putin (grupa B )? This post has been edited by Bulldog: 30 Jul 2010, 13:24 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
SSilent |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 29 Jul 2010, 19:22) documenteaza-te mai bine... in general BMW 316 au motoare de 1.6, intr-adevar sunt cateva excepti cu motoare 1.8 (de ce nu le-au zis 318 nu inteleg), dar te asigur ca nu depasesc 113CP ![]() cele de 141CP (nu 146) sunt 318 cu motoare de 2.0 (la fel... de ce 318 si nu 320 nu inteleg) dar intr-adevar... cam slab motoru' ala avand in vedere capacitatea cilindrica... dar fiind un V6 probabil (mai mult ca sigur) are moment destul de mare p.s. motoru e dizal sau otto? This post has been edited by SSilent: 1 Aug 2010, 07:50 |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
nalodaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
pare benzinar. oricum, multa multa bafta
![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
motorul este pe benzina..mersi de incurajari
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
degeaba ar fi motoru de 1,2 si sa aiba 100 cai si 100 NM si aia la 6000 rpm nai facut nimica mai bine un motor mare cu putere mica la capacitatea lui,dar cuplu foarte mare si la turatie mica
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
paul_p |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Care este scopul de fapt, de ce ti-ai dori sa faci o asemenea treaba?
Presupunand prin absurd ca va functiona si te-ai putea deplasa cu ea, oricum nu o vei putea inmatricula si nu vei putea circula pe drumurile publice. Avand in vedere platforma de la care pleci si acel motor ineficient, nici nu vei obtine ceva performante ca sa zici ca-ti va face placere sa te dai cu ea pe circuit. Daca tot nu vei putea circula niciodata cu chestia asta pe strada, de ce nu cauti o masina neinmatriculata cu care sa te dai? Un BMW neinmatriculat, eventual cu volan pe dreapta, ca oricum nu te deranjeaza ca nu mergi pe strada cu el, este foarte convenabil la pret. PS : Motorul acela de Audi este un motor foarte modest. Are 2600 cc cu 6 cilindri in V, si nu are decat 150 CP si 225 Nm. |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
dupa cum am spus si in primul post,nu vreau sa o luati ca pe o gluma ce vreau eu sa fac..sunt hotarat sa imi duc proiectul la capat si nu vad ce absurditate ar fi ca eu sa cred ca as putea sa ma ''deplasez'' cu acest vehicul...si nu cred ca mai are vreo relevanta de la ce platforma plec din moment ce sasiul va fi tubular,iar caroseria de dacie va fi din fibra..in fine,am deschis acest topic in speranta ca poate as primi ceva sfaturi de la cineva care s-a lovit de asa ceva..si pentru a-ti raspunde la intrebare domnule paul p,nu-mi plac bmw-urile,iar acest proiect il fac pentru a-mi demonstra mie ceva.
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#19
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
1. ca masina de zi cu zi nu o s-o poti folosi din motive evidente (omologare) 2. la VTM nu vei putea participa, pentru ca masina va merge in toate directiile (in acelasi timp...) de ce nu faci ceva util cu banii aia? stiu ca sunt banii tai, dar totusi.. |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de unde ideea ca puterea e prea mica? 150 de cai la un 2.6 aspirat e decent, tinand cont ca un 1,8 turbo scoate atat. Decat 225 NM? stii ce inseamna aia?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 29 Jul 2010, 03:02) V-a da niste rezultate oribile... bani aruncati pe fereastra, uzina a incercat sa produca o dacie cu motor central si masina lor a fost un esec total...poti sa cauti pe google ori daca inginerii aia n-au reusit crezi ca o sa reusesti tu? bafta oricum..dar mai bine ai face ceva util cu banii aia Iatsa stefanesti, nu uzina a incercat sa faca MD87. Si aia aveau motor de Dacie. Si chiar mergea masinuta dupa ce a fost pusa la punct. QUOTE(argon @ 2 Aug 2010, 07:36) de unde ideea ca puterea e prea mica? 150 de cai la un 2.6 aspirat e decent, tinand cont ca un 1,8 turbo scoate atat. Decat 225 NM? stii ce inseamna aia? ![]() E decent pe naiba, inseamna 58 de cai pe litru adica mai putin decat puterea specifica a unui Logan 1,6 16V. Daca facea vreo 70 sau 80 cai/l era decent. Oricum, asta se poate rezolva dupa, cand masina merge. Ca sfaturi, ai grija cu puntea aia spate, ca ea a fost punte directoare la viata ei. Cred ca ar trebui sa vorbesti muult cu cineva care sa stie ce sunt alea unghiuri si geometrie de suspensie. Si dupa aia cu cineva care le are cu studiu de RM pentru cadrul ala. Multa bafta! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la motoarele aspirate mari atat e puterea pe litru, Ford v6 2.9 litri avea 140 cai, etc etc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.461 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la Honda NSX cat era coane? Sau la BMW M5 de pin 90? Sau un 735 din 90, ca sa nu comparam numai crema?
This post has been edited by einstein1984: 2 Aug 2010, 09:23 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
paul_p |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Aug 2010, 07:36) de unde ideea ca puterea e prea mica? 150 de cai la un 2.6 aspirat e decent, tinand cont ca un 1,8 turbo scoate atat. Decat 225 NM? stii ce inseamna aia? ![]() Da, decat 225 Nm. Imagineaza-ti ca stiu ce inseamna. Stiu chiar foarte bine. Masina mea anterioara avea 2500cc, 192CP si 245 Nm. Cea actuala are 2979cc, 231CP si 300Nm. Destul de rezonabil. 150Cp dintr-un motor de 2600 cc chiar este putin. Cel putin asta este parerea mea. Ditamai animalul de motor cu 6 cilindri si scoate doar 150 Cp. Are o putere litrica de 57 Cp/litru. Motorul de Logan cu 16 valve are o putere litrica mai mare, si anume 65 Cp/litru. La un motor de Audi din 1993-1995, te-ai fi asteptat la minim 70 Cp/litru. QUOTE(ady_84saw @ 2 Aug 2010, 12:46) motorul voi incerca sa il modific ulterior constructiei,poate mai pot stoarce ceva caluti din el..intai vreau sa fie functionala masina. Fara suparare, dar ce se vede in poza pusa de tine seamana mai mult cu o roaba decat cu o masina ![]() Tu crezi ca gluma aia de cadru din teava si urechile alea de care ai prins basculele vor reusi sa tina masina? Cred ca se va rupe si daca te dai la vale cu ea, fara sa-i mai pui motor sau frane. Analizeaza si tu un pic mai atent cadrul unei masini, compara formele, materialele, dimensiunile, prinderile, si pe urma te apuci de treaba. Aste e parerea mea, s-ar putea sa ma insel si sa fie bine asa cum faci tu ... This post has been edited by paul_p: 2 Aug 2010, 16:46 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#26
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
internet trolls
![]() deci iti spun sincer, nu o sa gasesti sfaturi serioase aici. a mai incercat unul sa faca ceva de genul si forumul asta+ceva maret nu se pupa. nu o sa gasesti decat oameni care isi permit sa comenteze pentru ca se afla in fata monitorului, nu a masinii. multa multa bafta cu proiectul si tine-te de el, sunt convins ca il vei iubi nespus ![]() This post has been edited by nalodaniel: 2 Aug 2010, 16:51 |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Sper din tot sufletul sa duci treaba la sfarsit,indiferent de faptul ca greseli se vor mai strecura in proiect.
Pana la urma,omul a zis ca va face o Dacia cu motor central,nu a zis ca merge cu ea la curse,si altele...daca omul are placerea sa investeasca acesti bani in asa ceva,fiecare este liber sa faca ce vrea. Cea mai importanta piesa a masinii este sasiul.Vezi de unde te poti inspira sa iasa o constructie solida. Bara de sus ce uneste amortizoarele,as fi facut-o reglabila,pt a putea regla caderea rotilor spate.Convergenta am vazut ca ai facut-o reglabila.Cateva poze care sper sa te ajute,mai jos.Poate ai vazut masina live. Faina Mitsuba 6.Pt ce o pregatesti? This post has been edited by ROBY 06-TFA: 2 Aug 2010, 22:07 Attached thumbnail(s) DSCN1348.JPG ( Size: 710.87k ) Number of downloads: 424 DSCN1370.JPG ( Size: 695.73k ) Number of downloads: 363 DSCN1361.JPG ( Size: 699.7k ) Number of downloads: 308 DSCN1362.JPG ( Size: 729.39k ) Number of downloads: 274 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
ady_84saw |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 18 March 08 ![]() |
Roaba sau nu este facuta de mine..Mitsuba este de fapt un evo IV si este din campionatul national de raliuri,de la grupa H,si este reconditionata integral de mine de la primul la ultimul surub domnule paul p,deci am avut timp sa studiez arhitectura si modul de constructie al unei masini...Roby caderea se poate jongla din pivotii inferiori,care au niste gauri alungite.Si pentru a nu intra in alte polemici inutile,vad ca trebuie neaparat sa precizez ca ''roaba'' va avea alte si alte ramforsari menite sa o tina inchegata.
3 Aug 2010, 02:50: nalodaniel linkul dat de tine e foarte util si m-a surprins destul de placut,mai ales prin pricina faptului ca unele chestii de acolo mi le-am construit si eu,cum ar fi acea presa de indoit teava.A mea este pentru un diametru de 43mm..imi place ce a facut colegul forumist din acel audi,dar mai ales daruirea cu care a muncit mi se pare de apreciat This post has been edited by ady_84saw: 3 Aug 2010, 02:50 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(paul_p @ 2 Aug 2010, 16:27) Are o putere litrica de 57 Cp/litru. Motorul de Logan cu 16 valve are o putere litrica mai mare, si anume 65 Cp/litru. La un motor de Audi din 1993-1995, te-ai fi asteptat la minim 70 Cp/litru. puterea pe litru se compara la motoare de capacitati similare, daca ati ajuns sa comparati la toate e o varza, de motoarele americane cu 30 cai pe litru ce parere ai? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ment |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
argon, stai linistit se compara intre ce motoare vrei.
Motorul are clar o eficienta mecanica mica DAR era de asteptat, este un motor V6 (deci din start va fi mai slab ca un 6 in linie, sa explic si de ce ?) cu 2 supape pe cilindru, SOHC, care nu a fost facut pentru performanta, ci ca sa fie compact, sa aiba cuplu jos si sa miste masina. Bine ca il comparati cu motoare cu 4 supape pe cilindru (alea de BMW, si lighean), clar stiti ce ziceti. Sunt alte motoare Audi/VW dupa care puteti sa va uitati daca vrei sa comparati indici de performanta d-astia. E clar ca ady_84saw a avut motorul asta disponibil, si ca asta s-a putut, credeti ca el nu ar fi vrut mai mult.. Sa vedem cum o sa se miste ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 06:56 |