Calatorie, ce verific inainte de drum?
![]() ![]() ![]() |
Calatorie, ce verific inainte de drum?
Speedboy1983 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Apa, paie si bataie. Pleaca dimineata cat mai devreme sa nu prinzi aglomerat si sa nici nu mori de cald. Ia-ti o trusa mica de scule, un capac de delcou si o curea de ventilator. Fa-ti si presiunea la roti. Mergi incet si cu atentie si n-o sa patesti nimic.
Drum bun ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles, multumesc, o sa plec luni pe la 4.30 sper sa fie ok.
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Eu m-as asigura si ca platinile si bujiile sa nu fie prea vechi, daca nu cumva astea intrau la capitolul "motorul este ok"
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Speedboy1983 @ 8 Jul 2011, 10:49) La drum. Cum simti ca-ti fug ochii prea tare de la el, tragi pe dreapta, faci pauza. E normal pentru un incepator. Sa ai in porbagaj o curea de alternator, platina/bujii de rezerva, si inainte sa pleci la drum, verifici nivel apa/ulei/lichid de frana. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
DannyY |
![]()
Post
#6
|
![]() Marele plictisit Group: Members Posts: 1.696 Joined: 5 May 09 ![]() |
Uleiul.
Telefonul mobil. Cardul. |
--------------------
Opel/Honda/Opel
Astra G/Civic 4D/Corsa E
2004/2015/2019
- 0T04``` Urasc discriminatorii prosti (adica pe toti)
Sunt mandru ca sunt considerat prost de catre un dobitoc |
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar platina bujiile si carburatorul sunt schimbate. Curea de alternator am doua de rezerva, Voi face cate pauze este nevoie, nu vreau sa se intample ceva nasol.
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
dobre |
![]()
Post
#8
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
pe langa trusa de scule sa nu uiti sa iei si ștanga! (gasa mai nou)
Moderator edit: Am pus eu ș - ul ca mi-o luat 5 minute sa ma prind de ce spui ștanga = teava de remorcare. This post has been edited by bucatzel: 8 Jul 2011, 13:22 |
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Gasesti la orice benzinarie in caz de Doamne fereste. Indicatoarele de apa, ulei si baterie iti functioneaza corect?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Cred ca sistemele care trebuie verificate inainte de calatorie sunt cele de racire, de ungere, de franare. Verifici nivelul de ulei, completezi daca e cazul, la fel vasul de expansiune a licjiduui de racire, plinul rezervorului cu lichid de frana. Daca, consumabilele sunt noi si masina merge bine, nu ai zgomote suspecte de la roti, batai, atunci poti porni linistit, nu-ti pica tie bujiile sau cureaua de la ventilator asa usor;)
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
A, da, uitasem. Verifica roata de rezerva, sa nu afli cumva ca-i dezumflata
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
4x4 |
![]()
Post
#12
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Sa ai in telefon numere de la companii de remorcare.
Sa ai cduri cu muzica. Si daca e primul tau drum in afara, fii atent la viteza si in oglinzi. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
1055 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 22 October 07 ![]() |
Nu uita ca cel mai greu de parcurs este intotdeauna km urmator
![]() pentru confortul meu psihic eu iau dupa mine la drum lung un delcou complet echipat , pompa de benzina , becuri , curea de ventilator , trusa de scule, sigurante, banda izolatoare cit mai buna.Pentru sufa am "manufacturate" niste centuri de siguranta mai vechi . De cind am pierdut cheile de la opel mai iau dupa mine si setul de rezerva.. .. respecta semnele de circulatie si drum bun.. This post has been edited by 1055: 8 Jul 2011, 15:36 |
--------------------
Dacia
Dacia
1300 Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
|
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc tuturor pentru sfaturile date. Le voi lua in considerare, dar cel mai mult este o parte pe care am omis-o si anume sa verific presiunea de la roti, ma voi duce pentru asta maine dimineata. Daca aveti idee cat trebuie sa fie la Dacie, eu stiam ca 1.9-2.
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
Andyno |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
cat te a dus sa schimbi toba toata?
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
toba m-a dus aproape 300ron de uzina ca este mai bine facuta plus toate colierele si acele mansoane de cauciuc care s-au dovedit a fi inutile, tot sarma este sfanta.
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
Andyno |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
300 lei...fu....as pe ea de teava ca in 2 ani iar rugineste.
8 Jul 2011, 17:12: 300 lei...fu....as pe ea de teava ca in 2 ani iar rugineste. This post has been edited by Andyno: 8 Jul 2011, 17:12 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
300 toata din fata pana in spate. Nu rugineste in doi ani stai linistit.
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Presiune roti + rezerva , lichid racire , lichid frana , coliere , curea , platina , trusa scule , practic un sofer de dacie trebuie sa mai care alta dacie in portbagaj ca sa stea linistit
![]() |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
pcostica |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
înainte de ce au spus colegii mai sus să nu uiți să bagi benzină. Baftă și concediu plăcut!
This post has been edited by pcostica: 8 Jul 2011, 20:50 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
dex |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 23 October 09 From: galati ![]() |
acum 2 ani am schimbato si eu pe toata si acum e ruginita praf. e de uzina. imi pare rau ca am dat atatia bani pe ea, dar merem inainte. n-ar strica sa ai si o presa de rulmenti prin portbagaj si rulmenti de rezerva. eu am patit-o si nu plec fara ea. drum bun
|
--------------------
dacia
berlina
2003
- gl-89-dex
|
|
BZN |
![]()
Post
#22
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
E, presa si rulmenti....deja ne gandim cam departe:)). Am capac de delcou, fise, bujii, piese de schimb carburator si pompa benzina..... cred ca este de ajuns.
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
StefanT |
![]()
Post
#24
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai electroventilator sau elicea clasica? Sa nu prinzi vreun ambuteiaj si sa constati ca racirea nu prea se mai face ca in 91
![]() Distractie placuta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si dupa mine sa mergi incet maxim 90 daca mergi pe autostrada , banda 1 , eu zic parerea mea pentru inceput sa nu depasesti 100 mai ales daca esti si incepator, , o sa fac si eu drumul asta miercuri
![]() This post has been edited by bygy007: 8 Jul 2011, 22:11 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu de 3 zile o tot pregatesc de drum:
Ziua 1: schimbat alternator + releu regulator de tensiune ( multumesc colegului Stormtrooper pt releu ) - releul vechi si mecanic a luat foc dupa ce m-am apucat eu sa il reglez si nu stiam de unde ![]() Ziua 2: Aerisit frane, da toata ziua, ca stanga spate se incapatana sa traga aer pe undeva , nici acum nu pot spune cu exactitate de unde dar pana la urma dupa ce am strans conducta de la repartitor si la intrarea in cilindru am constatat ca nu mai trage aer. Ziua 3: inversat niste cauciucuri pe jante, montat alt capac delcou si rotor mai mult pt teste. Acum ma pun sa caut si termostatu de 83 sa il iau cu mine , aseara prin Bucuresti statea cam sus apa cu asta de 89 de pe masina, cine stie poate mai mesteresc si pe autostrada de nevoie, dar sper sa nu. This post has been edited by the fast and furious: 8 Jul 2011, 23:13 |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
saracu om, o sa ajunga sa ia dupa el mai multe piese de rezerva decat bagaje, eventual renunta la prosoape ca sa mai ia un set de rulmenti/prese/pompa de benzina.....
nu-l mai speriati atat, sunt 300 km, nu pleaca in antarctica....daca motorul este ok, franele la fel, bagi benzina, iei vigneta si esti atent la trafic, fara depasiri daca nu te tine si aia e, ajungi la destinatie. drum bun! |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Adevarul ca nu credeam ca se strang mai mult de 3-4 reply-uri
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Speedboy1983 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca ma bucuram prea devreme, azi am fost la cumparaturi si mi-a virat un dobitoc in fata si m-a lovit:))) nu este grav, la mine abia se vede ca mi-a luat bara si o am pe aceea metalica, dar la el este mai nasol. App am observat ca frana de mana imi tine tocmai la dintii de sus, dar nu mai am nici timp nici nervii necesari sa ma mai duc cu ea la reparat. O sa va zic cum a fost daca dobitocul ala de " MURPHY" cu legile lui nu intervine iar maine ca mai am un drum de facut. Bafta!
|
--------------------
Dacia
1310TLE
1991/1.4 Carburatie
- B-XX-CTD
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La dus, o sa ai racoare. Daca la intoarcere vezi ca se incalzeste prea tare sau chiar fierbe, ca o sa vi dupa amiaza cand e arsita, poti scoate termostatul. Doar desfaci furtunul , tragi de el afara si pui furtunul la loc. Poti sa completezi cu apa in vas, il desfaci din suport si-l ti sus la nivelul maxim care-ti permite furtunul, strangi de furtunul care avea termostatul, pentru a da aerul in vas si cand se extinde sa traga(sa porneasca) apa, deschizi aerisitorul de sus de langa grila , si dupa cateva secunde cand nu mai iese cu aer, il strangi. Pui vasul la loc. E bine sa ai si niste furtunase la tine, o pompa de umflat.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:52 |