Baterie descarcata, intrebari
![]() ![]() ![]() |
Baterie descarcata, intrebari
driverx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce crezi ca daca nu a pornit luand curent prin cabluri de la alta masina(baterie), va porni cand vei pune bateria buna pe masina?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cablurile sunt cam subtiri si daca nu lasam cateva minute bune masinile conectate intre ele (fara a pune contactul la berlina) nici macar nu se invartea electromotorul. Doar se auzea anemic solenoidul. Deci nu ajungea curentul. Daca lasam sa se incarce cat de cat bateria la berlina, motorul se invartea chiar dadea semne de a porni, dar totusi nu a pornit. Masina a stat cam o luna, deci ma astept la orice. Dar trebuie pornit motorul.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
os |
![]()
Post
#4
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Driverx - nu face asta.
Risti sa strapungi cel putin una din: diodele de pe alternator; stabilizatorul de tensiune; eventuale chestii electronice pe care le mai ai montate. NU este folclor. Eu am ramas in the middle of nowhere fara curent (recte diode la alternator) datorita unui cablu la baterie nestrins (si vina mea ca n-am verificat). track3r pune si el o intrebare de bun simt: daca nu pleaca cu curent strain, de ce ar pleca de la propria baterie (bun, o oarecare diferenta ar fi, nu stau acum sa explic). ---------------------- Vad ca ai raspuns intre timp - incearca si fa rost de cabluri sanatoase, lasa motorul pornit la masina "donatoare" in timp ce faci operatiaa, sau cauta o "donatoare" cu baterie mai generoasa: tractor, ARO, camion (Atentie, de regula 24V obtinuti prin inserierea a 2x12V - folosesti numai una din baterii). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
La mine (Nova GTi), dupa ce masina a stat nemiscata 3 saptamani, a murit bateria...Cineva (nu dau nume, din familie), fara stirea mea
![]() Eh, din ziua aia, nu mai reusesc sa pun "pe picioare" bateria de pe masina, si cred, inca n-am verificat, ca s-a bulit ceva atunci, releul probabil... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pai eu ma gandesc ca bateria este tare descata si curentul furnizat prin sarmulitele alea nu ajunge sa incarce bateria, actioneze solenoid, sa invarta electromotor. Ma tem ca bateria suge mult curent. Dupa cateva chei, sarmele erau calde (cca. 30-35 grade). Masina nu are probleme electrice, alarma merge pe ea.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mda....deci vedeti? De asta am facut acest topic. Imi era frica de releu, de aceea v-am intrebat.
Back to drawing board ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
esti tu sigur ca e bateria de vina?eu as zice mai degraba ca e elecromotorul,daca nu ti-a pornit luind curent de la alta.Se poate verifica usor,iei bateria de pe masina cu buba,o pui pe alta si vezi daca porneste.Daca totusi este bateria de vina si electromotorul esti sigur ca functioneaza verifica cablurile pana la el,eu am avut unul intrerupt si deaia nu mai pornea.Succes!
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
driverx |
![]()
Post
#9
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bateria, pana sa o incarc cat de cat cu loganul, nu mai era in stare nici centralizata sa o miste. Este descata...chiar bine...
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gti98 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Ma bag si eu ca am acumulat si eu oarece experienta la frecat baterii "obosite".
1. Schimbatul bateriei cu motorul pornit. Regula de "fier" e sa NU TUREZI motorul cat e bateria deconectata din circuit. Personal am schimbat bateria in acest fel de mai multe ori (pana m-am hotarit sa-mi fac o pereche de cabluri de "puntare": fir de minim 6 mmp, cu crocodili cat mai mari si mai ales cu arc cat mai tare, ca sa ai rezistenta de contact minima) Nu mi s-a defectat niciodata nimic; repet, numai relanti! 2. La berlina lui socru-miu, de 17 ani, probabil una din supapele pompei de benzina nu etanseaza; sau pur si simplu benzina se scurge pe minunatul retur si avand un filtru cu sita intre pompa si carburator, daca sta mai mult de o saptamana trebuie sa o "amorsez" manual, ca pana se umple filtrul ala.... Vezi sa nu ai vreo problema "colaterala"; chiar daca nu ai cabluri de puntaj prea groase, lasand bateriile cuplate si motorul masinii donatoare in functiune (dar nu chiar la relanti) vreo 10 minute, bateria "obosita" ar trebui sa permita pornirea; daca nu, e "moarta"... Nu am inteles prea bine: masina a stat o luna pe loc; nu cumva si bateria a stat descarcata in acest timp? Ca daca da, s-a sulfatat si e buna e REMAT... Scaderea temperaturii e "momentul adevarului" pentru starea bateriei si a automobilului in general. Succes si bafta la bateria noua, daca nu se rezolva altfel... This post has been edited by gti98: 15 Dec 2006, 13:08 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Ov |
![]()
Post
#11
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
auzi drivere, da' ti-e lene s-o impingi nitel ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#12
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dizzy |
![]()
Post
#13
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dai jos bateria, o incarci, o montezi, dai la coada pompei, dai la cheie!
Nu vrei nici sa impingi, nici sa cari, maaaare boier. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
os |
![]()
Post
#14
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Pai - dupa cum ne invata o vorba din batrini, boieria (vorba pe care o stiu eu se cheama "domnia") e una din chestiile care se platesc.
Ceea ce ma duce la rezolvarea corecta pentru driverx: Dacia Asistenta. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
0248 500 500 sau *DACIA
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#16
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 15 Dec 2006, 15:46) Dai jos bateria, o incarci, o montezi, dai la coada pompei, dai la cheie! Nu vrei nici sa impingi, nici sa cari, maaaare boier. As aprecia daca ati inceta cu comentariile astea. NU am incarcator si NU am reusit sa fac rost de nici unul, ca daca as fi facut, nici nu m-as fi obosit nici cu "furatul" de curent de la Logan, nici cu impinsul, ci cu incarcatul corect minim o noapte sau cat ar fi fost necesar pentru a aduce bateria in parametri. Dar fiindca asta este situatia, trebuie sa caut alternative..... This post has been edited by driverx: 15 Dec 2006, 17:41 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
coco_3033 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Inceraca sa o pornesti la manivela.
Anul trecut eu am pornit asa dacia, dar mai poti sa o impingi in viteza a -2-a. Ce spun spun din experienta daca ai carbul reglat si aprinderea ok acuma cum e mai cald sigur porneste. Bafta |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#18
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Acum un an și jumătate, tot așa aveam și eu probleme cu bateria, de mai multe ori am pornit-o cu altă baterie și în 5 secunde schimbam bateriile.
Nu trebuie turată când se face operațiunea asta, dar până la urmă ( după o jumătate de an, adică anul trecut în decembrie ) tot nu am avut de ales, și am schimbat releul și diodele la alternator. Nu știu dacă operațiunile acestea au efect asupra alternatorului sau releului, dar cred că nu se ard dintr-o singură încercare, însă dacă devine un obicei în a porni așa mașina ( cum am făcut eu ), eu zic să nu te bagi că o pățești ca mine. LE. coco_3033, am încercat și eu să o pornesc la manivelă când aveam probleme, dar niciodată nu am reușit, mai mult dădea să pornească când încercam să o pornesc de la palele ventilatorului ( motorul făcea o rotație, după care se oprea ). This post has been edited by EUROPE_: 15 Dec 2006, 21:01 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
coco_3033 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Ptr. : EUROPE_
Stiu ca eu am facut asa luat corba de la cric bagat, demontat nr. sa intrei printr-un orificiu al scutului, pus contactul (de catre fratele meu) si rotit f. f. violent in sensul 'orar' si gata. Inante am facut o verificare daca am respectiv vine benzina in carburator, si am invartit in gol din palele ventilatorului ca sa ;rup; uleiul > statuse mai mult pe loc. Cam asa am facut eu la 'bunicutza' mea din '82. Bafta si numai bine. This post has been edited by coco_3033: 18 Dec 2006, 15:06 |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ca regula generala, bateria NU se deconecteaza niciodata cu motorul pornit, explicatia e undeva pe forum, in mare bateria functionaeaza ca un buffer, si fara ea tensiunea in sistemul masinii o ia razna(20-30 V) chiar si cu motorul la relanti...diodele se strapung, releul crapa, aparatele de bord se pot defecta, dar nu-i regula, cu putin noroc nu se intampla nimic pentru un timp scurt, da eu nu as risca.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#21
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Nu o sa risc. Nu am reusit sa o pornesc. Benzina cred ca deja a expirat. Am patit asa saptamana trecuta cu un papuc care a stat vreo 3 saptamani. Cum i-am pus in blid benzina noua si buna, a pornit la prima cheie, cu bateria deja varza. La mine si bateria si benzina cred ca e varza. Deci manivela pica din start. Am tot incarcat bateria cu loganul, am incercat sa pornesc, dar in afara de 2-3 incercari timide de explozii, n-am reusit nimic.
Azi incerc sa fac rost de incarcator, sa fac treaba ca la carte... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
Salut baieti
Ieri am patit si eu cu bateria: Dimineata pe la 5:30 pornesc (porneste la prima cheie) ma duc la sercivi, si opresc acolo.Dupa masa pe la 3 cand vreau sa pornesc-> nimic: bateria era descarcata. Bun. Credeam ca am lasat eu contactul pe accesorii. Am cerut o bareie de la un coleg, am vemit acasa....In drum iar s-a incarcat bateria mea.....am lasat vreo trei ore masina, dupa ce vreau sa-o pornesc iarasi nimic....bateria e descarcata ce o fii cauza???? N-a facut asta niciodata pana acuma .... Aveti vreo idee de ce poate face asa???(lipsa apa distilata/electolit???) Multumesc |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#24
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Eu zic sa verifici alternatorul cu un multimetru sa vezi daca incarca cum trebuie,bine nu se exclude nici bateria sa fie moarta dar parca nici asa
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
depinde de vechimea ei , eu zic ca daca nu incarca alternatoru nu ajungea cu ea acasa , poate sa se fi defectat , sa se fi intrerupt si atunci tensiune ai dar curent nu , circuitul electric se face prin electrolit
pe forum exista multe topicuri despre baterie , numai trebuiesc citite |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
r3d |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
salut am si io problema cu o baterie.mi sa impuscat diodele de la alternator si nu mai mia incarcat,am mers cu masina pana sa descarat de tot fara sami dau seama.am mai incercat so incarcac iar,am lasato vreo 8 ore pa un redresor, a pornit masina si dupa ce am lasato pa masina 3 zile a murit singura:(.acum ochiu ala magic e verde:)) dar are vreo 6 volti in ea.pot sai mai fac ceva?????ca sigur daca o pur iar pa redresor iar moare
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
alternatoru e ok...Fara baterie megre motoru bine (si turata) deci bobina n-are alta sursa decat alternatorul.
asta stiu 100/100. |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
andyhd |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 23 February 05 ![]() |
Va recomand sa incercati ceva interesant:
|
--------------------
DACIA 1300 1975 ;
VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION
2007
- HD-14-DAE HD-14-DEY
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
r3d
repara alternatoru urgent si pune bateria pe redresor urgent , motorul poate merge si cu o tensiune de 8V odata pornit andyhd nu mi se pare o realizare cine stie ce , la ce stadiu a ajuns electronica acum , dar banuiesc ca si pretul este pe masura incarcatotul ala lucreaza cu microprocesor si memorii , in care are un soft de aia este asa mic si stie asa multe This post has been edited by bygy007: 26 Feb 2012, 23:25 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#30
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Am si eu o curiozitate : daca s-ar antrena un alternator auto printr-o curea la un motor electric(de mici dimensiune de genul celor folosite la polizoare) ar merge incarcata bateria in felul acesta ? daca da cat credeti ca ar dura ?
This post has been edited by vallyyy: 27 Feb 2012, 00:22 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:59 |