DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri Dacia break, carb. dubl. corp, aprindere el., UIS

DodoBird
post 18 Oct 2004, 20:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




In primul rand felicitari ..... tuturor membrilor ... am citit multe din forumuri ...extrem de interesante si simpatice ....asa ca "ne bagam ?... nebagam !...si am intrat si eu ...
1-Lucrez de catva timp ( 3 saptamani) la adaptarea pe dacie a unui carb dbl corp de lada .... model mai vechi complet mecanic, am reusit in ansamblu ..... urmeaza dupa teste si un consum .....aprindere electronica ..... toate bune si frumoase ....doar ca dupa cateva zile de teste , din nefericire doar in Bucuresti, am obsevat ca benzina picura usor pe la axul clapetei de acc. de la corpul 1. Marfa veche uzata ....ce sa-i faci ....dar urmeaza sa remediez acesata chestiune .... mai as avea insa cteva intrebari in cazul in care cineva cunoaste foarte bine tipul de carburator pe care il adaptez ....practic este identic cu Solexul de Dacie (cel mecanic) doar ca mai are un corp.
Eventual pot posta niste poze ....
Carbul lam primit de la un prieten cre la randul lui .....etc ....si in el toate erau puse haotic..... insa nu stiu daca la capacul superior exista o fanta ...sau este pur si simplu o ruptura atat de eleganta incat pare de fabrica.
2-Urmeza asa adaptez si aprinderea electronica ...e gata ....merge excelent dar trebuie sa trag toate cablurile in interior .... Tranzistorii se cam incing si nu dau randament sub capota ...... tensiunea de atac a bobinei este de 380 V .....practic masina nu se poate ineca ..... mai bin zis o poti ineca cat vrei ca porneste la sfert de cheie .... am vrut sai fac si multiscanteie la pornire dar nu mai avea rost ....ca porneste oricum.
3- A auzit cineva de UIS asa-zisul miracol rusesc ? ....imi poate spune cineva macar ideea de principiu a chestiei astea ?

Stau prost cu timpul liber, asa ca lucrez incet la acest proiect.... dar nu cred ca sunt pe o cale gresita ..... oricum stiti si voi cum se spune .... mai multe minti mai multe idei....orice sugestie, idee, masacareala sau critica este binevenita !!!!!!
Daca cineva este interesat astept daca nu .... asta e .... eu oricum nu ma opresc !!!

He, He ,He !

This post has been edited by Ov: 5 Sep 2005, 13:12


Attached thumbnail(s)
Mare_031.jpg ( Size: 41.27k ) Number of downloads: 3216


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 1 Nov 2004, 12:27
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 18 Oct 2004, 20:06)
In primul rand felicitari ..... tuturor membrilor ... am citit multe din forumuri ...extrem de interesante si simpatice ....asa ca "ne bagam ?... nebagam !...si am intrat si eu ...
1-Lucrez de catva timp ( 3 saptamani) la adaptarea pe dacie a unui carb dbl corp de lada .... model mai vechi complet mecanic, am reusit in ansamblu ..... urmeaza dupa teste si un consum .....aprindere electronica ..... toate bune si frumoase ....doar ca dupa cateva zile de teste , din nefericire doar in Bucuresti, am obsevat ca benzina picura usor pe la axul clapetei de acc. de la corpul 1. Marfa veche uzata ....ce sa-i faci ....dar urmeaza sa remediez acesata chestiune .... mai as avea insa cteva intrebari in cazul in care cineva cunoaste foarte bine tipul de carburator pe care il adaptez ....practic este identic cu Solexul de Dacie (cel mecanic) doar ca mai are un corp.
Eventual pot posta niste poze ....
Carbul lam primit de la un prieten cre la randul lui .....etc ....si in el toate erau puse haotic..... insa nu stiu daca la capacul superior exista o fanta ...sau este pur si simplu o ruptura atat de eleganta incat pare de fabrica.
2-Urmeza asa adaptez si aprinderea electronica ...e gata ....merge excelent dar trebuie sa trag toate cablurile in interior .... Tranzistorii se cam incing si nu dau randament sub capota ...... tensiunea de atac a bobinei este de 380 V .....practic masina nu se poate ineca ..... mai bin zis o poti ineca  cat vrei ca porneste la sfert de cheie .... am vrut sai fac si multiscanteie la pornire dar nu mai avea rost ....ca porneste oricum.
3- A auzit cineva de UIS asa-zisul miracol rusesc ? ....imi poate spune cineva macar ideea de principiu a chestiei astea ?

Stau prost cu timpul liber, asa ca lucrez incet la acest proiect.... dar nu cred ca sunt pe o cale gresita ..... oricum stiti si voi cum se spune .... mai multe minti mai multe idei....orice sugestie, idee, masacareala sau critica este binevenita !!!!!!
Daca cineva este interesat astept daca nu .... asta e .... eu oricum nu ma opresc !!!

He, He ,He !
*



intrebare de 100 de puncte !!!! la carburatorul din poza anexata (de lada) este gaura din fabrica sau este o ruptura eleganta .... carbul fiind foarte vechi. ?????



Attached thumbnail(s)
Intreba.jpg ( Size: 69.98k ) Number of downloads: 3023


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 1 Nov 2004, 13:40
Post #3


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Da gaura aia este din fabrica este defapt prea -plinul CNC ; in caz de defectiune a cuiului poanto sa dea benzina afara , eu cel putin asa aveam la ford


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 1 Nov 2004, 13:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bodel @ 1 Nov 2004, 13:40)
Da gaura aia este din fabrica este defapt prea -plinul CNC ; in caz de defectiune a  cuiului poanto sa dea benzina afara , eu cel putin asa aveam la ford
*



sarumana de raspuns .... dar acolo exista un fel de tija care actionata de pedala de acceleratie (la maxim !) inchide perfect gaura .... oare de ce ?



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 2 Nov 2004, 00:38
Post #5


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




e weber cumva carbul? ce model?
se poate adapta relativ usor pe galeria de papuc eu am facut asa ceva, se taie vechile urechi de prindere, si se dau alte gauri in galerie, si se fileteaza.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 2 Nov 2004, 10:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 2 Nov 2004, 00:38)
e weber cumva carbul? ce model?
se poate adapta relativ usor pe galeria de papuc eu am facut asa ceva, se taie vechile urechi de prindere, si se dau alte gauri in galerie, si se fileteaza.
*



constructiv as zice ca e solex ... dar nu bag mana in foc .... vezi poza postata mai sus... pe el nu scrie ABSOLUT NIMIC .... am cautat pe net dar nu am gasit nimic similar ....
adaptarea am facut-o fara probleme am si mers cu el ... dar mia curs pe la axa clapetei de accel. de la camera 1 ... lam dat jos ... cred ca am remediat.... dar inca nu am apucat sal pun din nou la proba .... eu am galerie normala de corp simplu... si adaptor talpa .... merge execlent si din calcule ar trebui sa mearga negatuit pana la 4.400 ture .... care este zic eu suficient .... adaptarea a iesit foarte bine .... cu cheltuieli minime .... dar nu am iesit cu masina din bucuresti in cele 4-5 zile cand lam avut montat .... in treptele inferioare se simte .... acum nu-mi mai place carbul vechi .... dar pe asta lam capata si eu .... intr-o stare jalnica ...
montat haotic de cel care il folosise ... etc ...am scos totusi carburator din el ...
singura nedumerire din acest moment este gaura din capac ... care sincer nu0mi place ... pare a nu avea logica .... este sursa de praf si mizerie .... nu pare a fi decat o ruptura in capac ata de eleganta incat pare de fabrica !
am tot citit documentatii de carburatoare si solex si weber dar nici una nu pare a avea ceva similar .... am deschis cateva capote de lada dar nici una nu avea modelul asta ....



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 2 Nov 2004, 22:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




carburiciul de lada nu e weber aduce mai degraba cu solex dar nu stiu daca ala pe care il ai tu e solex sau nu, unele lazi au fost echipate si cu solex.
Eu am un carburator "Ozone" (lada 2105 1300cc) si din cate stiu eu astea nu au gaurica aia de care zici tu ,eu cel putin nu am si nici nu am vazut la alte carburatoare. Poate asta care il ai tu e solex ?

Cat despre UIS este o "placa" care se monteaza intre galerie si carburator este
"economizor" de benzina cum sunt alea de dacie cu elicie (apropo daca are cineva o poza cu unu de dacie poate o posteaza si el ).
UiS este mult mai "destept" are niste gaurele prin care circula aer creend niste curentii turbionali care amesteca mai bine amestecul, suna ciudat .

chestia care nu o stiu unde se conecteaza furtunul de aer ? la vacum?
filtrul de benzinta este folosit pt protectie ca si ala de la carburator ca sa nu ajunga gunoaie acolo.
pt cine stie rusa am manualul (eu nu stiu).


Attached thumbnail(s)
szovjet3.gif ( Size: 8.05k ) Number of downloads: 2398
tali01_118.jpeg ( Size: 26.87k ) Number of downloads: 2205
uis_keszlet.jpeg ( Size: 19k ) Number of downloads: 2078
uis_sugar1.jpeg ( Size: 22.9k ) Number of downloads: 796
uis_sugar2.jpeg ( Size: 24.09k ) Number of downloads: 690
uiskep1.jpeg ( Size: 63.64k ) Number of downloads: 726
uiskep2.jpeg ( Size: 56.11k ) Number of downloads: 702


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 2 Nov 2004, 22:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




din pacate eu nu am o jucarie din asta dar cred ca aia de la obor pot sa aduca la comanda.

Cred ca se poate construi si pt dacie unu e mai simplu ca nu trebuie de cat pt o camera.


DodoBird

cat despre carburatorul de lada trebuie sa mai verfici daca e plan daca nu e deformat si sa traga aer fals, eu am avut surpriza la pompa de spritz cand am schimbat mebrana, tisnea prin doua locuri ,era capacul deformat ,l-am frecat pe o suprafata dreapta cu foaie abraziva si gata totul ok.(la mine a fost usor alti si mai nasol prebuia planat carburatorul )

Attached thumbnail(s)
carb_1.jpeg ( Size: 32.44k ) Number of downloads: 950
carb_2.jpeg ( Size: 31.3k ) Number of downloads: 1034


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 3 Nov 2004, 09:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 2 Nov 2004, 22:21)
carburiciul de lada nu e weber aduce mai degraba cu solex dar nu stiu daca ala pe care il ai tu e solex sau nu, unele lazi au fost echipate si cu solex.
Eu am un carburator "Ozone"  (lada 2105 1300cc) si din cate stiu eu astea nu au gaurica aia de care zici tu ,eu cel putin nu am si nici nu am vazut la alte carburatoare. Poate asta care il ai tu e solex ?

Cat despre UIS este o "placa" care se monteaza intre galerie si carburator este
"economizor" de benzina cum sunt alea de dacie cu elicie (apropo daca are cineva o poza cu unu de dacie poate o posteaza si el ).
UiS este mult mai "destept" are niste gaurele prin care circula aer creend niste curentii turbionali care amesteca mai bine amestecul, suna ciudat .

chestia care nu o stiu unde se conecteaza furtunul de aer ? la vacum?
filtrul de benzinta este folosit pt protectie ca si ala de la carburator ca sa nu ajunga gunoaie acolo.
pt cine stie rusa am manualul (eu nu stiu).
*



Da din nefericire sunt mai multe tipuri de carburatoare montate pe Lada ... si eu as zice ca e Solex ... dar nu scrie nimic pe el ... decat made in ussr.
Da, UIS asta face ... iti trimit si documentatia de la UIS ... pe care am gasito eu ... din nefericire in rusa ... traducand aproximativ pare ca captul filtrului de benzina (folosit aici de fapt pe post de filtru de aer) pur si simplu se lasa necuplata .... motorul avand rolul asprarii unui surplus de aer ... care turbioneaza ... imbogateste amestecul ...... toate bune si frumoase dar in cazul maeu ma0am lamurit ca UIS nu merge la Dacie .... rolul UIS ului fiind preluat de recuperatorul de gaze de pe galerie (furtunul cu duza din ce vine in teul din fata carbului normal... Lada nu are circuitul asta de recuperare !!!!!!! deci uis este f bun probabil dar pt LADA !
merci de raspuns.


Attached File(s)
Attached File  uis.zip ( 1.53mb ) Number of downloads: 536


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 3 Nov 2004, 09:55
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 2 Nov 2004, 22:47)
din pacate eu nu am o jucarie din asta dar cred ca aia de la obor pot sa aduca la comanda.

Cred ca se poate construi si pt dacie unu e mai simplu ca nu trebuie de cat pt o camera.
DodoBird

cat despre carburatorul de lada trebuie sa mai verfici daca e plan daca nu e deformat si sa traga aer fals, eu am avut surpriza la pompa de spritz cand am schimbat mebrana, tisnea prin doua locuri ,era capacul deformat ,l-am frecat pe o suprafata dreapta cu foaie abraziva si gata totul ok.(la mine a fost usor alti si mai nasol  prebuia planat  carburatorul  )
*



Avantajul carburatorului asta este ca fiind mecanic pot defaza cum vreau eu camera a doua ... pentru a mentine consumul in limite coerente. .... si faptul ca lam obtinut fara bani .... l-am reparat binisor .... e sigur etans ... la garnituri ... doar ca repet curgea pe la axul clapetei de acc camera 1 , foarte putin .... dar ma enervat ... acum CRED ca am rezolvat si chestia asta .... dar nu am mai avut timp sa0l montez .... si la urma urmelor am sa fac probe si sa vad cu gaura sau fara gaura .... in fond este foarte simplu sa o obturez ...
OBS. in unele cazuri planarea nu are rost .... merge pus pe garnituri ... CU mARE ATENTIE .... pasta de silicon (aia la tub portocaliu intens ....se gaseste pe la toate mag. auto ) care tine foarte bine si la benzina si la ulei si la temperatura .... dar trebuie lucrat cu grija sa nu obturezi canalele de comunicatie aer sau benzina !!!!!!


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 3 Nov 2004, 10:26
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 2 Nov 2004, 22:47)
din pacate eu nu am o jucarie din asta dar cred ca aia de la obor pot sa aduca la comanda.

Cred ca se poate construi si pt dacie unu e mai simplu ca nu trebuie de cat pt o camera.
DodoBird

cat despre carburatorul de lada trebuie sa mai verfici daca e plan daca nu e deformat si sa traga aer fals, eu am avut surpriza la pompa de spritz cand am schimbat mebrana, tisnea prin doua locuri ,era capacul deformat ,l-am frecat pe o suprafata dreapta cu foaie abraziva si gata totul ok.(la mine a fost usor alti si mai nasol  prebuia planat  carburatorul  )
*



Avantajul carburatorului asta este ca fiind mecanic pot defaza cum vreau eu camera a doua ... pentru a mentine consumul in limite coerente. .... si faptul ca lam obtinut fara bani .... l-am reparat binisor .... e sigur etans ... la garnituri ... doar ca repet curgea pe la axul clapetei de acc camera 1 , foarte putin .... dar ma enervat ... acum CRED ca am rezolvat si chestia asta .... dar nu am mai avut timp sa0l montez .... si la urma urmelor am sa fac probe si sa vad cu gaura sau fara gaura .... in fond este foarte simplu sa o obturez ...
OBS. in unele cazuri planarea nu are rost .... merge pus pe garnituri ... CU mARE ATENTIE .... pasta de silicon (aia la tub portocaliu intens ....se gaseste pe la toate mag. auto ) care tine foarte bine si la benzina si la ulei si la temperatura .... dar trebuie lucrat cu grija sa nu obturezi canalele de comunicatie aer sau benzina !!!!!!


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 3 Nov 2004, 16:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




am zis ca am si eu manualu de la UIS ma interesa unu tradus daca ai .

"pt cine stie rusa am manualul (eu nu stiu)."

" filtrul de benzinta este folosit pt protectie ca si ala de la carburator ca sa nu ajunga gunoaie acolo."


ce ai scris tu ca filtru de benzina e folosit pe post de filtru da aer am scris si eu nimic nou deci .


Si cum se lasa capatul liber cel cu filtrul de benzina ?
Cum isi trage motoru aer pe acolo ,nu mi se pare logic , cum sa traga el aer pe gauricile ale mici si sa se formeze un curent turbional ? Aerul v-a fi aspirat in jos spre galerie ,pe cand daca pe filtru se introduce aer va forma un curent turbional cum arata in prima poza.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 4 Nov 2004, 10:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 3 Nov 2004, 16:28)
am zis ca am si eu manualu de la UIS ma interesa unu tradus daca ai .

"pt cine stie rusa am manualul (eu nu stiu)."

" filtrul de benzinta este folosit pt protectie ca si ala de la carburator ca sa nu ajunga gunoaie acolo."
ce ai scris tu ca filtru de benzina e folosit pe post de filtru da aer am scris si eu nimic nou deci .
Si  cum se lasa capatul liber  cel cu filtrul de benzina ?
Cum  isi trage motoru aer pe acolo ,nu mi se pare logic , cum sa traga el aer pe gauricile ale mici si sa se formeze un curent turbional ? Aerul v-a fi aspirat in jos spre galerie ,pe cand daca pe filtru se introduce aer va forma un curent turbional cum arata in prima poza.
*



Poi este foarte simplu :
motorul trage aerul prin filturul uis ... motorul actioneaza pur si simplu ca o pompa ce trage aer prin filtru uis si amestec aer/benzina prin corpul carburatorului ...
acum sa o luam logic .... placa uis se plaseaza mereu la cel mai scazut nivel (lipita de galeria de admisie ....)deci aerul (practic un fel de aer fals dar cu debit controlat de diametrele micilor gaurele din talpa uis) compensarea acestui "aer fals" se face practic din reglajele aer benzina (care se modifica in momentul introducerii uis ului ... scrie acolo in rusa) .... bunnnn gaurile din uis par a fi vreo 4 / corp ...sunt constructiv date tangential la diametrele gaurilor (vezi desen) astfel incat aerul nu patrunde pe directia razelor si intr-o forma tangentiala creeand un turbion de aer/ amestec spre galerii . La dacii functa de turbionare se poate replica prin montarea unei piese din alama, numita in comert relativ inmropriu, economizor ce de monteaza in partea de jos a carburatorului.... am si eu pus asa ceva ... desi nu pot spune foarte clar ca se simte ... un lucru este cert : cel putin teoretic .... amestecul prin turbionare se distribuie in mod clar mult mai omogen in galerii .... iar economia este tot teoretica si ea deoarece se obtureaza practic, cu putin, suprafata de admise .... dar sa fim seriosi ... gaura de 3,5 cm in diametru de pe galeriile pt simplu corp devine insuficienta la 4.400 ture de ture pentru un motor de 1600cm si 5.400 ture pt unul de 1300...
mie mia tradus un baiat coleg de serviciu manualul .... maro g cu aproximatie ... dar cred ca suntem departe de adevar ... niacaeri nu scrie ca capatul liber al filtrului UIS mai tebuie cuplat undeva ... in toata documentatia aia se insista in prostie doar pe faptul ca dupa montarea acestui dispozitiv trebuiesc refacute reglajele de carburator si adus in zona coerenta de relanti .... iar proba ca uis merce este simpla .... se astupa capatul fitrului si motorul trebuie sa scada in turatie (totul se face in regin de relanti) .... daca ai lada merita incercat ... sunt sigur ca are randament ... chiar daca nu ca cel din reclame ... din nefericire acest dispozitiv este foarte dificil de facut in romania de azi ..... mai ales ca foarte important este numarul orificiilor / camera dar mai ales diametrele lor ! ... probabil (el a iesit din fabticatie de cativa ani la rusi) ca este posibil la moldovenii de la obor sa obtii asa ceva ..... dar doar daca ai lada ..... pentru dacia (eu am pus carbul de lada pe dacia) nu are sens .... se returneaza furunul cu duza si se pune placuta de alama zisa economizor.


Attached thumbnail(s)
Uis.jpg ( Size: 44.63k ) Number of downloads: 1143


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 4 Nov 2004, 20:51
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




daca zici ca ti-a tradus cineva manualul insemna ca asta e principiul de functionare.

Da am lada dar m-ie frica sa comanda un UIS de la obor ca vin aia cu niste preturi
de te da pe spate (am intrebat mai de mult de UIS si au zis ca nu au auzit de el ,au zis ca daca le aduc o poza cu ele sau manualul pot sa aduc)


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 09:33
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 4 Nov 2004, 20:51)
daca zici ca ti-a tradus cineva manualul insemna ca asta e principiul de functionare.

Da am lada dar m-ie frica sa comanda un UIS de la obor ca vin aia cu niste preturi
de te da pe spate (am intrebat mai de mult de UIS si au zis ca nu au auzit de el ,au zis ca daca le aduc o poza cu ele sau manualul pot sa aduc)
*



iti trimit o pagina de site aunui individ .... poate o stii .... interesant este ca el se pare ca se ocupa cu gasirea si comercializarea uisurilor ..... trinit atasat si adresa lui de mail ..... e totul arhivat cu zip .... trimite si tu un mail si macar il itrebi cam la ce pret poate sa-ti furnizeze un uis ... asa ca nivel de pret ..... parerea mea este ca in acest mail sai trimiti si codul carburatorului tau .... il gasesti pe talpa superiara din aluminiu la nivelul imbinarii cu talpa de dural care are clapetele pe ea este ceva de genul 2101 1107010 XX asta pentru ca am inteles ca uis nu merge chiar pe toate carbyurile de lada ... si crede-ma ca am ajuns expert lada a fost dea lungul timpului echipata cu peste 15 tipuri de carburi unele solex unele weber .... chiar pe acelesi model. ! Adsta macar sa te lamuresti daca merita efortul .... sa cheltui bani pe asa ceva ..... doamne fere dai banu si nu se potriveste !

La mine sa facut lumina in SAT !!!!! dupa ce am ajuns doctor in tipuri de carburi / lada in final am descoperit ce am de fapt eu .... un WEBER de ..... MOSKVICI !!!!! am crezut ca inebunesc ,...... cand eram mic .... foarte mic .... ma enervau chiar aceste masini ! intre timp am descoperit si ce era cu orificiul mai sus mentionat ... este de fapt un brevet weber care elimina vaporii de benzina din camera de nivel constant pentru relanti si stat pe loc ...motor cald .
Ma rog am municit si calculit prea mult sa ma mai opresc din experiment dar in ca nu0mi revin ..... M O S K V I C I !!!!!!???????
173.gif 173.gif


Attached File(s)
Attached File  dexlada.zip ( 126.38k ) Number of downloads: 381


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 09:35
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 2 Nov 2004, 00:38)
e weber cumva carbul? ce model?
se poate adapta relativ usor pe galeria de papuc eu am facut asa ceva, se taie vechile urechi de prindere, si se dau alte gauri in galerie, si se fileteaza.
*



DA NENICA , AI AVUT DREPTATE .... E WEBER .... 2101 1107010 11 SI MAI ALES NU SE MONTAU PE LADA .... CI PE MOSKVICI !!!!!!! CRUNT NU ?


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 09:40
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bodel @ 1 Nov 2004, 13:40)
Da gaura aia este din fabrica este defapt prea -plinul CNC ; in caz de defectiune a  cuiului poanto sa dea benzina afara , eu cel putin asa aveam la ford
*



FI ATENT CA AM GASIT ACEA GAURA CU SUPAPA ACTIONATA DE PEDALA DE ACCEL ESTE DE FAPT UN ORIFICIU DE EVACUARE A VAPORILOR DE BEZINA DIN CAMERA DE NIVEL CONSTANT .... LA RELANTI SI LA MOTOR CALD OPRIT .... AJUTAND SI LA PORNIRE CAND MOTORUL ESTE CALD .... ESTE DE FAPT UN BREVET WEBER .... CRED CA SI LA FORDUL TAU TOT ASA ERA ATASEZ O POZULUICA ..... NUI ASA CA FORDUL TAU ERA FABRICAT PRN ANII 60 ? .... CA EUN SISTEM AL NAIBII DE VECHI ..... ???????????????

Attached thumbnail(s)
weber48.gif ( Size: 7.88k ) Number of downloads: 1120


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 5 Nov 2004, 13:03
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




Corect Dodo Bird.Supapa este pt a preintimpina fenomenul amintit de tine(inecarea motorului cald)care se numeste percolatie.Fenomenul este frecvent la motoarele cu galeriile adm-evac pe aceeasi parte.In legatura cu provenienta carburatorului este copiat dupa Weber.Uitati-va la orice motor Fiat 124.


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 5 Nov 2004, 16:30
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




salut sorry e putin off topic da nu vroiam sa mai deschid un topic nou. Se poate monta un carburator de nova sau papuc (dublu corp??) pe un motor de 1300?


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Nov 2004, 16:47
Post #20


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da, dar iti trebuie si galeria aferenta


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 5 Nov 2004, 18:43
Post #21


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




DodoBird ai dreptate Fordul meu era din 1966 V6 2000 super motor dar in cartea lui nu am gasit explicatie pentru gauricea aia eu am zis ca este prea plin ca s-a blocat cuiul de cateva ori si dadea benzina pe acolo


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 5 Nov 2004, 22:18
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




da site-ul il stiu este unul din cele mai marfa siter-uri de lada tradus in engleza,pacat ca nu s-au mai ocupat de el de ce ceva timp ,nu mai posteaza nici un subiect nou doar ce in maghiara(http://www.zsiguli.hu/) mai posteaza cate ceva.
Poate o sa intreb pretul sa vad cam mai baga aia de la obor peste.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 22:18
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bodel @ 5 Nov 2004, 18:43)
DodoBird ai dreptate Fordul meu era din 1966 V6 2000 super motor dar in cartea lui nu am gasit explicatie pentru gauricea aia eu am zis ca este prea plin ca s-a blocat cuiul de cateva ori si dadea benzina pe acolo
*



DUMNEZEULE >>>> CE MASINA ERA AIA >>>>pai taicamiu avea pe atunci ..... un fiat 125 ... si rupea pamantul .... cand pleca de pe loc simteai cum stomacul se urca brusc in gat ! .... sincer nu am mai simtit senatia aia de foarte mult timp .... la masinile astea noi .... (nu vorbesc de alea .... de super sport ci astea de strada )
Ma rog benzina nu prea costa atunci .... intradevar la blocarea cuiului revarsa pe acolo si nu prin calea de admisie ... e si asta un aspect .....
POI daca eu tunez cu carburator de MOSKVICI .... tu ai putea tuna TOT MOTORUL DE FORD.... cu carburator cu tot !!!!!!! biggrin.gif


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Nov 2004, 22:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(ViperRS @ 5 Nov 2004, 16:30)
salut sorry e putin off topic da nu vroiam sa mai deschid un topic nou. Se poate monta un carburator de nova sau papuc (dublu corp??) pe un motor de 1300?
*



Parerea mea este .... am facut ceva calcule .... ca este suficient o talpa adaptoare cam ca cea pe care am pus-o eu .... asta din punct de vedere al obturarii asazise de toti "tu ai o gaura si trebe 2 !!!!" sunt multe de explicat imptriva chinului sa schimbi galeria .... parerea mea ca la 1300 motorul se sufoca la o singura gaura pe galerie la 5.400 ture......asta indiferent din cate gauri de carburator bagi amestec (corect raport aer/benzen normal , nu?).....postez o poza cu talpa mea..
daca mai ai rabdare am sa comunic si rezultatele finale .... eu nu am avut decat o singura strangere de inima ... care nu erea in regula ... retenanta de benzina in zonele orzintale de adaptare a suruburiloe de prindere.... la viteze mici pana la 80 km /h...atat am testat totul parea ok ......urmeaza probe la turatii mari dar mai incolo......


Attached thumbnail(s)
Mare_021.jpg ( Size: 26.06k ) Number of downloads: 1141
Mare_024.jpg ( Size: 23.08k ) Number of downloads: 991
Mare_025.jpg ( Size: 29.7k ) Number of downloads: 745


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 5 Nov 2004, 23:52
Post #25


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am presupus ca e Weber carburatorul pentru ca mi-au trecut o gramada prin mana.Am de ceva timp montat un Weber DGAR 38, sincron, si sunt foarte multumit de el.

Iti dau un sfat, renunta la flansa ta, si la elicea aia care nu face nimic decat sa incurce circularea aerului.
Am incercat si eu mai de mult adaptari in genul celor care vrei sa le faci tu, si nu am fost deloc multumit de rezultat. Cauta o galerie de papuc, si monteaza weber-ul pe ea,fara mare bataie de cap.
Cu flansa ta, amestecul nu are cum sa intre cum trebuie,si o sa pierzi multa putere.

Ce dimensiuni au difuzoarele si clapetele? si ce jetari are pe benzina si aer? pe prima si pe a 2 a camera?

Faci cum vrei, si cum crezi,ti-am spus din experienta, nu din auzite, Am incercat si eu cu o flansa in genul celei pe care o ai tu, numai ca ceva mai inalta, pentru a permite amestecului sa patrunda mai bine, si tot degeaba, se pierdea enorm de multa putere, la turatie mare.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 6 Nov 2004, 21:50
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 5 Nov 2004, 23:52)
Am presupus ca e Weber carburatorul pentru ca mi-au trecut o gramada prin mana.Am de ceva timp montat un Weber DGAR 38, sincron, si sunt foarte multumit de el.

Iti dau un sfat, renunta la flansa ta, si la elicea aia care nu face nimic decat sa incurce circularea aerului.
Am incercat si eu mai de mult adaptari in genul celor care vrei sa le faci tu, si nu am fost deloc multumit de rezultat. Cauta o galerie de papuc, si monteaza weber-ul pe ea,fara mare bataie de cap.
Cu flansa ta, amestecul nu are cum sa intre cum trebuie,si o sa pierzi multa putere.

Ce dimensiuni au difuzoarele si clapetele? si ce jetari are pe benzina si aer? pe prima si pe a 2 a camera?

Faci cum vrei, si cum crezi,ti-am spus din experienta, nu din auzite, Am incercat si eu cu o flansa in genul celei pe care o ai tu, numai ca ceva mai inalta, pentru a permite amestecului sa patrunda mai bine, si tot degeaba, se pierdea enorm de multa putere, la turatie mare.
*



Sunt deacord ca " fluturele " mai reduce teoretic admisia .... dar eu am mers cu el pus pe carb simplucorp jicgl. 1400, cu 142-143km /h .... oare nu este suficent ?
sa zicem ca turatia se inceaca 4000 tur. nu la 4400 cat mai iesit dedin calcule ,... chiar mergem noi ci cu daciutele cu turele astea ????
camere 2 X 2cm , a/b 1 =170/125 a/b2 = 190/110
Am vrut doar sa ma o rezerva de putere .... talpa eate de 1,5 cm dar nu am putut sa o fac mai scurta ..... tehno,ogic ... mie mi se pare ca ea trebuie foarte scurta .. a ta cat era inaltimea ?
de acord ... mere mai bine (pe masurate !!!!!) cu glaerii duble admisie .... dar merita efortul .... daca nu sunt multumit de consum ? daca apare cine stie ce alt fenomen ...... deocamdata ma repet, in Bucuresti, nu am putut deschide camerea 2 ..... astea sunt teste .... dar sar putea sa avem o surpriza ....
Auzi stii cand asi schimba si galeriile ? .... daca asi face rost de un carb dublu corp mecanic de renault 19 .... !!!!!! da fara prea mult malai ca estem saraci .....!!!!!
Azi am pus inapoi carbul de maine ..... testam DOMNILOR !!!!!!
Postez maine si poze !



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Nov 2004, 03:08
Post #27


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Clapetele unui carburator in genul celui pe care il ai tu se deschid mecanic, in functie de apasarea pe pedala.Nu cred ca e pe vacum camera 2.
Nu o sa mergi numai cu camera 1, poate vrei sa intrii in depasire, si ii dai talpa de la 2000 ture, si deschizi ambele camere.

Eu merg cu ea in 7000 ture cand o alerg,am un carburator cu doua clapete de 38 mm, sincron.Tot nu e suficient pt motorul meu flamand.
140 e putin, eu prindeam 165 fara nici o modificare la motor, e drept in multi kilometrii atingeam viteza asta.
E posibil ca acum sa iti consume mai mult decat trebuie cu carburatorul acela, pentru ca amestecul o sa se loveasca te peretii flansei tale,se creeaza turbioni, etc...
Efortul de a inlocuii galeria merita.Poti testa ce carburator dublu vertical vrei, si poti foarte usor, cu ajutorul unei flanse care se gaseste la orice magazin, si e 150 mii, sa montezi monocorpul carfil.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 7 Nov 2004, 12:21
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(B-34-SGM @ 7 Nov 2004, 03:08)
Clapetele unui carburator in genul celui pe care il ai tu se deschid mecanic, in functie de apasarea pe pedala.Nu cred ca e pe vacum camera 2.
Nu o sa mergi numai cu camera 1, poate vrei sa intrii in depasire, si ii dai talpa de la 2000 ture, si deschizi ambele camere.

Eu merg cu ea in 7000 ture cand o alerg,am un carburator cu doua clapete de 38 mm, sincron.Tot nu e suficient pt motorul meu flamand.
140 e putin, eu prindeam 165 fara nici o modificare la motor, e drept in multi kilometrii atingeam viteza asta.
E posibil ca acum sa iti consume mai mult decat trebuie  cu carburatorul acela, pentru ca amestecul o sa se loveasca te peretii flansei tale,se creeaza turbioni, etc...
Efortul de a inlocuii galeria merita.Poti testa ce carburator dublu vertical vrei, si poti foarte usor, cu ajutorul unei flanse care se gaseste la orice magazin, si e 150 mii, sa montezi monocorpul carfil.
*



Nu, camera 2 este mecanica .... si din punctul meu de vedere este mult mai bine, deoarece poti defaza cum vrei tu schimband doar o cama interioara profilata ... nu prea gust vacuumurile .... in general se decalibreaza usor daca nu este de fabrica tapanoasa ... iar ne intoarecem la bani ... 7000 ture .... nu cred ca am curaj ...de si motorul meu are nevoie destul de urgenta de set nou ... papa tapan ulei .... dar asta este faza 3 .... faza doi as vrea sa pun aprinderea .... uite postez niste poze ... cam cum a iesit ... si o sa mai postez si pt arcuri pe spate ... iam promis cuiva si nu mai imi aduc bine aminte ... dar il gasesc

Attached thumbnail(s)
640x480_5_10.jpg ( Size: 44.3k ) Number of downloads: 1166
640x480_5_11.jpg ( Size: 48.32k ) Number of downloads: 1000
640x480_5_15.jpg ( Size: 47.38k ) Number of downloads: 991
640x480_5_16.jpg ( Size: 55.4k ) Number of downloads: 1246


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 8 Nov 2004, 21:26
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




schema care nu mi-a mers

mad.gif

M-a apuca sa fac schema asta data de vellerman care cel putin e testa.



Attached thumbnail(s)
aprindere_electronica_files_schema.gif ( Size: 12.92k ) Number of downloads: 1009
schema_aprindere_K2543.jpg ( Size: 36.12k ) Number of downloads: 1037


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 9 Nov 2004, 09:36
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 8 Nov 2004, 21:26)
schema care nu mi-a mers

mad.gif

M-a apuca sa fac schema asta data de vellerman care cel putin e testa.
*



Auzi ambele scheme sunt simplute ..... mizeaza pe timpul scurt de comutatie a tranzistorului fata de platina.... care creste inductia in bobina ..... ASTEA SUNT DE FAPT REPETOARE DE PLATIINA >>>> castigul este destul de mic .... exista dar este nespectaculs ... este doar putin mai bine decat cu clasic (+5-8 % ... mai important este ca protejeaza platina).... daca vrei modelul asta nici nu are reost sal faci tu .... pur si simplu il cumperi de la magazin ..... pana in 300.000 lei .... nu merita efortul ..... chiar eu am cumparat asa ceva .... provizoriu pana o montez pe a mea ... e adevarat ca dupa 2 ani de finctionare a crapat o rezistenta ... piesele erau montate in picioare ... si deci VIBREAZA ... in timp se defrcteaza de multe ori mecanic.... se rup picioarele se reteaza pur si simplu.... si daca tot veni vorba tine cond de ce zic eu cand faci un montaj electronic pentru masina... moto ... avion ...etc piesele se pun lipite de placa de teztolit mai mult daca este cazul se asigura imprtriva vibratiilor (piesele mari in general ce au inertie mai mare) cu coliere sau alte metode de solidarizare cu placa de baza (lipici a+b ....rasina epoxidica etc .)
BUUUN acum eu sunt la serviciu ... am la mine schema mea , am sa ma duc la celalalt sediu unde am unscanner si sa-ti trimit o poza .... sa vedem daca te bagi la schema asta .... e mai com plicata dar efectul este devastator .... gandeste-te toate schemele tale sau din comert ataca primarul bobinei cu 12 V ... aprinderea asta ataca primarul bobinei cu 380V ! un calcul banal arata ca practic energia in secundar ... deci pe bujii este de vro 32 de ori mai mare ..... e haios pe bancul de proba daca bagi o foaie de hartie intre electrozii bujiei .... in 4-5 secunde ia FOC !

Am sa pun schema tot aici in tunung !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 20:31
Forum Renault