DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatiri Dacia break, carb. dubl. corp, aprindere el., UIS

DodoBird
post 27 Oct 2005, 07:17
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(roland_alexandru @ 26 Oct 2005, 22:44)
Ok, burta pe carte din lipsa de altceva momentan, oricum nu prea am incredere in mecanici care sa se bage in motorul masinii mele, am mai lasato o data 2 saptamani la un service ... nu o sa uit cate zile o sa am cum se stransesera 10 mecanici si se uitau la motor ca la poarta noua...
Ce zici ca ar trebui sa fac? da-mi o documentatzie, o ceva... sunt pur si simplu disperat aici... printre ultimile lucruri care mi-au mai ramas sa le fac e sa ma apuc sa vad daca e ceva in neregula cu tachetzii...
Please... ceva..?  sad.gif
*



Pentru inceput daca ai posibilitatea sa fotografiezi :
1- carburatorul / carburatoarele (desi interesant ar fi sa pui pe 1800 un dublucorp, zic eu!)
sa vedem despre ce carburator vorbim sa-l punem.
2- motorul , dar mai ales detalii la talpa de prindere a carbului, galeria de admisie (sa vedem ce intra, ce orificii or fi pe acolo.
3-eventualul adaptor daca este cazul.

Asa ne facem cu totii o idee despre ce ai tu acolo si eventual putem da niste sfaturi.
Succes, tin pumnii !

PS. asta nu inseamna sa luati "burta de pe carte" excl.gif


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland_alexandru
post 27 Oct 2005, 15:28
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 October 05




QUOTE(DodoBird @ 27 Oct 2005, 07:17)
Pentru inceput daca ai posibilitatea sa fotografiezi :
1- carburatorul / carburatoarele (desi interesant ar fi sa pui pe 1800 un dublucorp, zic eu!)
sa vedem despre ce carburator vorbim sa-l punem.
2- motorul , dar mai ales detalii la talpa de prindere a carbului, galeria de admisie (sa vedem ce intra, ce orificii or fi pe acolo.
3-eventualul adaptor daca este cazul.

Asa ne facem cu totii o idee despre ce ai tu acolo si eventual putem da niste sfaturi.
Succes, tin pumnii !

PS. asta nu inseamna sa luati "burta de pe carte"  excl.gif
*



Carburatorul este cel de pe pg 1 al acestui topic: carburator de Lada, dublucorp.

Motor OHC, asta ar putea fii problema, asa ma gandesc ... nu stiu ce sa mai spun momentan
O sa incerc sa fac astazi niste poze pentru mai multe detalii..


--------------------
opel ascona b - b 21 ltg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 27 Oct 2005, 15:58
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(roland_alexandru @ 27 Oct 2005, 15:28)
Carburatorul este cel de pe pg 1 al acestui topic: carburator de Lada, dublucorp.

Motor OHC, asta ar putea fii problema, asa ma gandesc ... nu stiu ce sa mai spun momentan
O sa incerc sa fac astazi niste poze pentru mai multe detalii..
*



poze nene nu denumiri ca noi nu le avem cu titlurile ! pe toate partile si clare daca se poate !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Oct 2005, 16:08
Post #154


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




dodo,pana la urma ai montat carbul tau ala made in ursss?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland_alexandru
post 27 Oct 2005, 21:39
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 October 05




IMAG0004.JPG ( Size: 419.61k ) Number of downloads: 586
IMAG0001.JPG ( Size: 633.82k ) Number of downloads: 483
IMAG0009.JPG ( Size: 393.24k ) Number of downloads: 419
IMAG0010.JPG ( Size: 404.91k ) Number of downloads: 457



Poze cum mi-au fost cerute


--------------------
opel ascona b - b 21 ltg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 31 Oct 2005, 09:15
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(roland_alexandru @ 27 Oct 2005, 21:39)
IMAG0004.JPG ( Size: 419.61k ) Number of downloads: 586
IMAG0001.JPG ( Size: 633.82k ) Number of downloads: 483
IMAG0009.JPG ( Size: 393.24k ) Number of downloads: 419
IMAG0010.JPG ( Size: 404.91k ) Number of downloads: 457



Poze cum mi-au fost cerute
*



Mai in primul rand explica-mi ce naiba e teul ala pe furtunul de benzina care imparte benzen parese intre carb si galerie ??????



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 31 Oct 2005, 09:18
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




Vezi clar daca furtunul acela se duce dupa cum mise pare mie in galeria de evacuare ?


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 31 Oct 2005, 11:02
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




roland_alexandru nu stiu de ce te-ai complicat cu un carb. vechi si nu ai luat unu nou, e cam greu sa il scoti la "lumina" cine stie ce jiglere si ce emulsoare a baga ala care la avut ca sa scoata un consum mai mic.

asta care il ai tu cred ca e de mosvick ,dupa prea plinul la camera de nivel constant si camera 2 este actinata mecanic nu vacumatic .

Si nu stiu daca ai bagat bine acolo avansul vacumatic, acolo cred ca e circuitul de recuperare a vaporilor de ulei (o parte din ei).

Incearca sa iei unu nou de lada niva 1600 cc

This post has been edited by dex lada: 31 Oct 2005, 11:12


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 31 Oct 2005, 13:06
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 31 Oct 2005, 11:02)
roland_alexandru  nu stiu de ce te-ai complicat cu un carb. vechi si nu ai luat unu nou, e cam greu sa il scoti la "lumina" cine stie ce jiglere si ce emulsoare a baga ala care la avut ca sa scoata un consum mai mic.

asta care il ai tu cred ca e de mosvick ,dupa prea plinul la camera de nivel constant si camera 2 este actinata mecanic nu vacumatic .

Si nu stiu daca ai bagat bine acolo avansul vacumatic, acolo cred ca e circuitul de recuperare a vaporilor de ulei (o parte din ei).

Incearca sa iei unu nou de lada niva 1600 cc
*



Mai e foarte bun carbul ... problema e ca nu inteleg unde vezi tu recuperare vapori ulei ?
avansul vacumatic mere bine pus , daca delcoul are , pe singurul stut lateral al carbului !!!
Da e de mskvici - lada ca si al meu .
Priblema e intradevar ca e vechi , dar daca nu are nimic uzat ...merge .
Interesant sa ne zica si ce jiglera a pus !!!


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 31 Oct 2005, 15:13
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 31 Oct 2005, 13:06)
Mai e foarte bun carbul ... problema e ca nu inteleg unde vezi tu recuperare vapori ulei ?
avansul vacumatic mere bine pus , daca delcoul are , pe singurul stut lateral al carbului !!!
Da e de mskvici - lada ca si al meu .
Priblema e intradevar ca e vechi , dar daca nu are nimic uzat ...merge .
Interesant sa ne zica si ce jiglera a pus !!!
*



lateral pe partea dreapta cum te uiti de sus din spre camera de nivel ,dar daca te uiti dbine in poza e l-a conectat in spate unde are circuitul de recuperare a vaporilor de ulei care vine dupa " T " care e lipit pe carcasa fitrului de aer.
Dar e cum nu o are . Pe carcasa este un " T" lipit intr-un capat vine furtunul cu gazele din baie ce lalalt capat intra filtru de aer ,si stutul mic vine in carburator.

Asta e valabil pt carb de lada pt moskvici este bine conectat.

ai reusit sa montezi carb-ul asta nou pe galerie de papuc fara modificari ?

This post has been edited by dex lada: 31 Oct 2005, 15:24


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 31 Oct 2005, 15:59
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 31 Oct 2005, 15:13)
lateral pe partea dreapta cum te uiti de sus din spre camera de nivel ,dar daca te uiti dbine in poza e l-a conectat in spate unde are circuitul de recuperare a vaporilor de ulei care vine dupa " T " care e lipit pe carcasa fitrului de aer.
Dar e cum nu o are . Pe carcasa este un  " T" lipit intr-un capat vine furtunul cu gazele din baie  ce lalalt capat intra filtru de aer ,si stutul mic vine in carburator.

Asta e valabil pt carb de lada pt moskvici este bine conectat.

ai reusit sa montezi carb-ul asta nou pe galerie de papuc fara modificari ?
*



Da am reusit fara probleme ! chestia e ca am pierdut inaltatroul de cablu acceleratie. Si trebe surube mai lungi. Si o surubelnita in "L" ca nu prea e loc intre filtrul de aer si carb sa reglezi aer si benzen.
Deci dac e asa cum cred eu , teul din botul carbului ete tur retur benzen este bine. Daca a pus , asa imi pare, vacumul pe stutul lateral (care la lada venea de fapt in cagula) e bine merge perfect (dar cu conditia sa bage in cagula un furtun cu diuza din galeria de admisie).
Nu prea inteleg din poze furtunele, acolo unul pare a intra in galeria de evacuare ?



--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 31 Oct 2005, 16:05
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




banuiesc si eu ca e returul la benz dar nu se duce in evacuare ,ca galeria de evacuare este pe partea cea lalta a motorului.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 31 Oct 2005, 16:12
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 31 Oct 2005, 16:05)
banuiesc si eu ca e returul la benz dar nu se duce in evacuare ,ca galeria de evacuare este pe partea cea lalta a motorului.
*



Problema este ca acest carburator nu are stut de vacuum !
Deci daca nu exista , trebe data gaura probabil in galerie !
Dar asta daca omul e hotarat ca va folosi acest carburator.
Modelul meu din pozele de mai sus (ala nou) are si stut de vacuum.
Sau o gaura data undeva la baza talpii carbului .... in dreptul camerei nr 1, dar obligatoriu sub clapeta de acceleratie , cat mai jos . Daca exista talpica adaptor poate cel mai misto e sa se dea in ea gaura !
Asteptam un semnal de la Roland !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 31 Oct 2005, 16:32
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 31 Oct 2005, 16:12)
Problema este ca acest carburator nu are stut de vacuum !
Deci daca nu exista , trebe data gaura probabil in galerie !
Dar asta daca omul e hotarat ca va folosi acest carburator.
Modelul meu din pozele de mai sus (ala nou) are si stut de vacuum.
Sau o gaura data undeva la baza talpii carbului .... in dreptul camerei nr 1, dar obligatoriu sub clapeta de acceleratie , cat mai jos . Daca exista talpica adaptor poate cel mai misto e sa se dea in ea gaura !
Asteptam un semnal de la Roland !
*



vacuum pt ce ?
daca te referi la avans eu am zis de la inceput ca nu are ,dar tu nu ca e bine unde a conectat furtunul singurul stut de pe modelul asta vechi e pt recuperarea vaporilor de ulei.

This post has been edited by dex lada: 31 Oct 2005, 16:48


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland_alexandru
post 31 Oct 2005, 17:59
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 October 05




da, e adevarat, gresisem eu acolo cu vacumul.
acum o ora am mai incercat inca o data sa o mai pornesc, bineinteles nu a vrut nici dupa ce i-am izolat tot ce trebuia cu silicon...

Aseara ma gandeam ca ar putea fi data cama peste cap si sa fie fix invers, sa vad totul pus la semn dar defapt sa fie invers... nici nu mai stiu ce sa mai cred cu motorul asta ...
ordinea de aprindere teoretic era 1342, dar nu vrea
Carburatorul functioneaza perfect chiar daca e mai batran, i-am pus jiglere nou noutze de lada 1600, lafel si membrana de cauciuc din pompa carburatorului.
teoretic trebuia sa porneasca de mult mororul. mi-se pare foarte ciudat ca nu vrea.
Asta seara am verificat din nou, am pus motorul la semn, am desfacut capacul de pe chiuloasa, am scos toate bujiile si am vazut ca pistonul unu era sus dar nu era nici supapa de admisie si nici supapa de evacuare deschisa, si pistonul 4 tot sus, celelalte doua jos.
Momentan sunt fara idei si chiar nu stiu ce sa ii mai fac...


--------------------
opel ascona b - b 21 ltg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 31 Oct 2005, 19:56
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(roland_alexandru @ 31 Oct 2005, 17:59)
da, e adevarat, gresisem eu acolo cu vacumul.
acum o ora am mai incercat inca o data sa o mai pornesc, bineinteles nu a vrut nici dupa ce i-am izolat tot ce trebuia cu silicon...

Aseara ma gandeam ca ar putea fi data cama peste cap si sa fie fix invers, sa vad totul pus la semn dar defapt sa fie invers... nici nu mai stiu ce sa mai cred cu motorul asta ...
ordinea de aprindere teoretic era 1342, dar nu vrea
Carburatorul functioneaza perfect chiar daca e mai batran, i-am pus jiglere nou noutze de lada 1600, lafel si membrana de cauciuc din pompa carburatorului.
teoretic trebuia sa porneasca de mult mororul. mi-se pare foarte ciudat ca nu vrea.
Asta seara am verificat din nou, am pus motorul la semn, am desfacut capacul de pe chiuloasa, am scos toate bujiile si am vazut ca pistonul unu era sus dar nu era nici supapa de admisie si nici supapa de evacuare deschisa, si pistonul 4 tot sus, celelalte doua jos.
Momentan sunt fara idei si chiar nu stiu ce sa ii mai fac...
*




bine ca macar tu ai recunoscut ca ai montat prost vacumul,asta nu cred ca are asa ceva, dar nu asta e important acum.
Care membrana ? de pa pompa de sprit sau de la pompa care actioneaza clapeta de soc ai pe rotund. Motorul din ce am retinut eu parca era la punct, merge cu carb de dacie. Deci ar trebui sa porneasca.
Hotarastate odata jiglere de 1500 sau de 1600.

Ce ai izolat cu silicon ?

This post has been edited by dex lada: 31 Oct 2005, 20:08


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 31 Oct 2005, 20:15
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 31 Oct 2005, 16:32)
vacuum pt ce ?
daca te referi la avans eu am zis de la inceput ca nu are ,dar tu nu ca e bine unde a conectat furtunul singurul stut de pe modelul asta vechi e pt recuperarea vaporilor de ulei.
*



Omule ceea ce vreau sa zic stutulala e foarte bun pt avansul vacumatic ! dar cu conditia de mai sus , si bag de seama ca motorul are totusi avans vacumatic !
Esingurul loc de unde il poti lua la acest carb !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 31 Oct 2005, 20:24
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(DodoBird @ 31 Oct 2005, 20:15)
Omule ceea ce vreau sa zic stutulala e foarte bun pt avansul vacumatic ! dar cu conditia de mai sus , si bag de seama ca motorul are totusi avans vacumatic !
Esingurul loc de unde il poti lua la acest carb !
*



il poti lua dar e a fost prevazut pt celalat scop,nu cum zici-ai tu ca nu are circuit de recuperare a vaporilor.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland_alexandru
post 31 Oct 2005, 21:46
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 October 05




ok... deci nimeni nu prea stie ce ar trebui sa mai incerc, ca sa pot porni acest motor ?


--------------------
opel ascona b - b 21 ltg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dele
post 1 Nov 2005, 01:48
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 1 November 05




Fratilor sunte-ti buni...n-am cuvinte!!!

am urmarit subiectul "aprindere multiscanteie" .... si sincer m-ar interesa sa-mi montez si eu una pe break-ul meu (e din 2000).

Eu nu prea ma pricep asa bine la chestiile astea dar m-am saturat de aprinderea clasica dupa ce am citit parerile voastre.....si de aceea vreu sa-mi spuneti si mie ce sa cumpar ca sa se simta o imbunatatire ... sau sa-mi trimite-ti o schema (ma pricep sa fac montaje)...daca sunteti draguti.


--------------------
dacia break - CT-06-KME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 1 Nov 2005, 08:39
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Dele @ 1 Nov 2005, 01:48)
Fratilor sunte-ti buni...n-am cuvinte!!!

am urmarit subiectul "aprindere multiscanteie" .... si sincer m-ar interesa sa-mi montez si eu una  pe break-ul meu (e din 2000).

Eu nu prea ma pricep asa bine la chestiile astea dar m-am saturat de aprinderea clasica dupa ce am citit parerile voastre.....si de aceea vreu sa-mi spuneti si mie ce sa cumpar ca sa se simta o imbunatatire ... sau sa-mi trimite-ti o schema (ma pricep sa fac montaje)...daca sunteti draguti.
*



Aa cum am mai promis si in acest topic , cum vom avea schema finala si funtionala o voi posta !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 22 Nov 2005, 12:49
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




QUOTE(roland_alexandru @ 31 Oct 2005, 22:46)
ok... deci nimeni nu prea stie ce ar trebui sa mai incerc, ca sa pot porni acest motor ?
*



salut ce ai mai facut cu masina?? i-ai dat de cap la carburator
zilele astea o sa montez si eu un carburator dublu corp pe dacia 1410 mai am de vazut cateva furtune unde se leaga si vineri il pun sus.

o intrebare: cele 3 pilite care leaga saxofonul de galeria de evacuare se pot desurupa si pe deasupra fara a fi nevoie sa bag masina pe un canal?


This post has been edited by ViperRS: 22 Nov 2005, 12:51


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.m
post 29 Dec 2005, 13:19
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 29 December 05




Salutare baieti...

M-am inregistrat pe forum sa va pot spune si eu LA MULTI ANI!
Sa ne dea Domnu la anu cate un mertan la fiecare sa nu ne mai batem capu cu carburatoare de Lada si cu aprinderi mesterite...

Pana una alta m-am apucat si eu de niste aprinderi cu descarcare capacitiva ca m-am saturat sa-mi marga dacia tot in 3 cilindri la rece si sa-i dau pedale pana la innec la pornire.

Deocamdata ce am realizat e un hibrid intre schemele ce le-am gasit pe la voi si piesele ce le-am gasit prin casa... Nu pot sa o montez inca pentru ca in Bistrita ploua si n-am garaj.

O sa va tin la curent cu rezultatele.


--------------------
Dacia 1310 - BN-78-MCM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 12 Jan 2006, 11:09
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ultimul mesaj din partea lui Dodobird pt Daciaclub :

citat:

ASRABAN:
"Va readuc aminte ca sectiunea CLT a fost inclusa in acest forum cu destule rezerve.....
No offence dar e o sectiune "pe moarte"..."

incheiat citat.

Mesaj :
Imi pare rau, dar nu vreau sa va mai chinui, si daca tot mor , prefer sa mor pe mana mea nu ucis de altii. Urat , foarte urat (ceva din pasiunea pusa in tot ce am scris pe acest forum s=a rupt in inima mea)!
Totusi domnul meu (vezi citat) in contextul ultimuli post eu consider "offence", si revin unii membrii nu merita asta !
Acesta este , daca se poate spune asa " demisia mea definitiva" da la acest forum.
Moderatorii sau oricine vor dori pot sterge contul si Idul meu, topicurile , posturile etc.

Multa sanatate si numai de bine oamneilor "de suflet" din acest forum.

Dodobird

PS. multumiri lui Mihai pt.bunavointa de a posta acest mesaj. Contul meu deja l-am "distrus" si nu mai poate fi accesat de mine smile.gif !


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 12 Jan 2006, 11:22
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




O remarca personala:
Dacia Club
locul de discutie al posesorilor de autoturisme dacia

Istoric vorbind daca nu exista Dacia 1100, Dacia 1300
acum nu aveam Nova Snova Solenza si Logan

Pasiunea ramane pasiune Dacia ramane autoturismul national
bun prost este al nostru


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jan 2006, 11:33
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




E off, dar asta e, topicul de la statistici e inchis.

Am mai vazut forumuri; VW forum e si cu sectiune de broaste, si nu-i "pe moarte"; daca cineva e pasionat de ele, e lasat sa scrie, sa ceara sfaturi, e masina lui, asa cum e ea.

Si da, unii intra aici sa intrebe DISPERATI ca nu dau de cap unui defect.

Pacat.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Jan 2006, 21:30
Post #177


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sad.gif((((( imi pare super rau,dar eu consider ca nu trebuie sa faci asa!:(( oricum sunt mai multi clt-isti decat lgn+slz+dsn!:(


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 07:00
Forum Renault