Dacia 2310 Li, By Renault
![]() ![]() |
Dacia 2310 Li, By Renault
Rob3rto |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nu e prea inalt? Se mai poate inchide capota sau trebuie sa o adaptezi?
Sunt curios daca se poate pune legal in circulatie fara costuri prea mari. Pe de-o parte ar fi ilogic sa interzica circulatia deoarece motorul asta e mai nou, are injectie, in teorie polueaza mai putin si e mai eficient. Pe de alta parte ramai fara talon pentru orice modificare. Ma gandesc ca ai un plan deja |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Exista mitica omologare individuala.
Daca in institutia car trebuie sa se ocupe de asa ceva, ar fi ingineri, nu pile, poate ar fi o treaba. Pe de alta parte, in tara asta, pentru fiecare masina ca asta de aici, ar veni la omologare si 99 de bombe ambulante, deci... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#154
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai discutat cu multi ingineri de la omologari RAR? Adica nu zic ca nu sunt si pile, dar nu stiu exact daca ai experienta necesara sa generalizezi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Dud, intreg RAR-ul schioapata din cauza greutatii aditionale pe care o cara degeaba. Cat de omologarea aia dinamica, am discutat cu unul din ingierii RAR pe care-i cunosc, si care stiu ca mai si stie ce face, si cand am zis de aia, l-a pufnit rasul.
Banui ca te-ai iritat ca oi avea colegi de faclutate pe acolo. Ia intreaba-i, ce au omologat in ultima vreme ce sa semene macar vag cu subiectul topicului? This post has been edited by bucatzel: 17 Apr 2025, 10:13 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Motorul incape, s-au facut probe anul trecut
![]() Despre omologare a punctat excelent Bucatzel. Dupa ce termin o sa intocmesc un dosarel cu șină. Probabil degeaba, insa e datoria mea sa incerc. Ar mai fi o varianta dar nu vreau sa fac valuri momentan ![]() Acum, detalii despre ce se vede in clipuri. Era ideal sa le scriu atunci, cand era informatia proaspata in creier ![]() In ultimul post instalatia electrica de motor era gata mufata in cea de caroserie(da, Dacia injectie are instalatie de motor separata), traseul de apa la fel. Am continuat cu instalatia caroseriei. Mi-am impus sa pastrez ceasurile de bord OEM, in locul unor ceasuri de Renault unde totul ar fi fost infinit mai simplu(viteza corecta luata din abs, turometru precis, etc). Doar ca tigaia a fost "cheala", fara turometru si alti indicatori. A trebuit sa trag cateva fire si sa inversez papuci in mufe, totul ok. Intr-o seara, mai mult de plictiseala i-am bagat ulei si am conectat mufa demarorului, astfel a urmat "preludiul" ![]() Urmatoarea zi m-am asigurat ca becul pt. presiunea de ulei functioneaza, filtru de benzina cuplat la traseul de alimentare, apa in instalatie, stingator la indemana(a fost pentru prima oara de cand sunt in garajul ala, in rest l-am folosit doar pe post de opritor pt. usa ![]() ![]() ![]() Evacuarea, dubios de placuta auzului, chiar nu ma asteptam! Becul de presiune ulei se stinge aproape instant ![]() Bun, ceasurile: Din doua carcase de ceasuri nu am reusit sa fac nimic, rupandu-se prinderi la cele mai mici atingeri. Am reusit sa le asamblez cu ajutorul unei a treia carcase, ceva de prin anii 80, mult mai zdravana. Indicatorul de presiune ulei l-am eliminat. N-am chef de T-uri si alte inventii pe blocul motor, am pastrat partea de "bec" din ceasurile ei(in plus, motoarele aste nu sunt excelente la capitolul presiune ulei; decat sa vad acul stand pe minim, mai bine deloc ![]() ![]() Messenger_creation_F252DAFA_11A3_4070_BBE0_23F6A5EBA857.jpeg ( Size: 222.7k ) Number of downloads: 124 Messenger_creation_C205197D_DDC2_41B4_88EE_D9296258B5B3.jpeg ( Size: 303.39k ) Number of downloads: 123 Totul testat, functioneaza de jur-imprejur tot ![]() ![]() Citeste erorile, citeste viteza celor 4 roti. Aranjat definitiv trasee, adaugat mufe, apoi m-am apucat de matisat. Am inceput cu instalatia "de spate", sa-mi "fac mana". In ea am adaugat si trasee pt. difuzoare si deschidere electrica portbagaj(n-am chef sa opresc motorul de fiecare data cand trebuie deschis, de la mama lui se deschide doar cu cheia ![]() Messenger_creation_98D3369E_7CE9_4B95_A287_BCA74F4DBB0D.jpeg ( Size: 132.39k ) Number of downloads: 132 Dupa, scos instalatia de motor si bandajata si ea. Muuult mai ordonat arata acum ![]() Messenger_creation_1A5B16D9_84DB_4310_B050_8845347FAD32.jpeg ( Size: 226.49k ) Number of downloads: 134 Aseara am scos si partea din fata+bord si am infasurat-o cu tot cu cea de ABS ![]() ![]() Screenshot_20250428_230517_Gallery.jpg ( Size: 358.89k ) Number of downloads: 124 Urmeaza sa scot din nou ce am pus pe "firewall", a.i. sa pot lipi placi bitumoase pt. izolare fonica ![]() This post has been edited by Rob3rto: 28 Apr 2025, 22:40 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.341 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Frumos! Felicitari pentru punere in scena!
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Ah, da, uitasem.... Evacuarea!
![]() ![]() ![]() Messenger_creation_1BE9339A_CECB_4B8F_BA46_33F5317DBB28.jpeg ( Size: 217.43k ) Number of downloads: 33 Messenger_creation_75EE5839_4CCA_40AC_9816_462884E85D55.jpeg ( Size: 327.84k ) Number of downloads: 33 Messenger_creation_0E1162F1_93E0_4A97_ADFC_260F0CAECB1A.jpeg ( Size: 185.34k ) Number of downloads: 32 Messenger_creation_F87FA205_9F03_4BA1_93E4_D73DCC7C2F1B.jpeg ( Size: 218.3k ) Number of downloads: 31 Am vrut o prima pornire "curata", fara graba si compromisuri. Gen evacuare completa si etansa, traseu de racire complet si umplut, ulei in cutia de viteze(desi jumatate a curs prin etansarea capacului din spate ![]() ![]() This post has been edited by Rob3rto: 29 Apr 2025, 21:16 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:53 |