Dacia 2310 Li, By Renault
![]() ![]() |
Dacia 2310 Li, By Renault
Rob3rto |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|||
Ov |
![]()
Post
#92
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ar trebui sa nu te intereseze parerea alora care te baga in aceeasi oala cu nea Vio
![]() In rest sa stii ca suntem mai multi care urmarim din umbra, si din partea mea ai un sincer: felicitari ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
wolfin |
![]()
Post
#93
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Unii pot doar visa ce face @Roberto acolo.
Pasiune! Si nebunie .ca nu e simplu sa bagi bani si timp in fier. E ca'n reclama la johnnie walker keep walking. Imi aduci aminte de userul @A8...frara flame ![]() ![]() This post has been edited by wolfin: 8 Aug 2024, 11:24 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
psychoo |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.702 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Te rog sa nu mai pomenesti acel individ Vio...nu are nici o treaba cu ce se afla pe acest canal
Si eu ma uit cu mirare cata rabdare trebuie sa ai ca sa faci asemenea lucrari. Pentru mine e de neconceput, mai ales ca nu are sanse sa tina foarte mult la utilizare normala pe drumurile patriei, doar ca masina de expozitie. Dpmdv este o risipa de timp si energie dar nu conteaza aplicabilitatea in viata mea ci a autorului si ma uit cu placere la rezultat. Apoi "time you enjoy wasting is not wasted time" si am tot respectul pentru acest lucru! |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#95
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.869 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(Ov @ 8 Aug 2024, 11:10) Ar trebui sa nu te intereseze parerea alora care te baga in aceeasi oala cu nea Vio ![]() In rest sa stii ca suntem mai multi care urmarim din umbra, si din partea mea ai un sincer: felicitari ![]() +1 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
tatabobu |
![]()
Post
#96
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
+n
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
BigGeorge |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 September 09 ![]() |
Felicitării, domnu’ Robert! Chiar daca am văzut live toti pașii prin care a trecut mașina până în momentul ăsta, am citit topicul asta cu aceeași plăcere ce o făceam si la altele înaintea Facebook-ului. Calitatea lucrărilor la tinichigerie este mult peste cea a multor dacii “fără gram de rugină”. Mult succes și vin la gheață!!!
|
--------------------
Delta 1310 TX
Delta 1310 TX
1987
- PH-05-ZOR
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Tenchiu big giorgi
![]() Ma simt oarecum aiurea ca v-am facut sa postati, nu asta era intentia dar va multumesc! ![]() O ultima peticeala, sper, "guseurile" panoului spate. Sa zicem ca am invatat din greseli si nu le-am mai inlocuit complet, ci doar jumatatile sub care se afla rugina ![]() 455715339_487978817289624_1091220091712727349_n.jpg ( Size: 407.36k ) Number of downloads: 1001 455862525_487978840622955_4509847193570823332_n.jpg ( Size: 177.14k ) Number of downloads: 982 455711365_487978953956277_7686294857053761222_n.jpg ( Size: 318.33k ) Number of downloads: 982 455916139_487978923956280_4038534305963554067_n.jpg ( Size: 420.7k ) Number of downloads: 85 456509077_491144593639713_4620037901881598984_n.jpg ( Size: 294.4k ) Number of downloads: 82 456446405_491144660306373_1113173886216506684_n.jpg ( Size: 331.38k ) Number of downloads: 84 456335162_491144683639704_322130421164399555_n.jpg ( Size: 265.19k ) Number of downloads: 86 456570920_491144716973034_7910256768466335712_n.jpg ( Size: 328.1k ) Number of downloads: 79 Un "refresh" destul de necesar din punctul meu de vedere. Nu putine-s Daciile reconditionate de le curge rugina dintre tablele astea ![]() S-a curatat si grunduit local habitaclul, ar mai fi fost si compartimentul portbagajului, insa pur si simplu nu mai am rabdare, o sa il las pentru mai tarziu, timp in care se va usca chitul nelipsit de pe niciun element ![]() Si s-a inceput cea mai plictisitoare, spurcata si plina de praf etapa. Pregatitul pentru vopsit, pe care mi-l fac singur. Experientele altora cu vopsitorii m-au invatat ca mai bine iese rau din mana mea si economisesc si ceva banuti ![]() ![]() Anteriorul proprietar, prieten bun, mi-a imprumutat ceva "rindele" pentru slefuit si m-a indrumat in etapele pregatirii, el facand asta la cateva masini de ale lui. Chit a intrat mult, nu mai spun cantitatile, am gasit elemente neatinse dar strambe, etc. Nu stiu ce va iesi, interesul mi l-am dat cat am putut de bine. safsa.jpg ( Size: 433.53k ) Number of downloads: 119 1.jpeg ( Size: 261.06k ) Number of downloads: 114 2.jpeg ( Size: 181.53k ) Number of downloads: 104 3.jpeg ( Size: 425.78k ) Number of downloads: 96 4.jpeg ( Size: 318.73k ) Number of downloads: 124 5.jpeg ( Size: 261.05k ) Number of downloads: 120 6.jpeg ( Size: 187.95k ) Number of downloads: 89 Astazi am incheiat cu usile, cele care au inghitit cel mai mult material "de umplere", am omis sa fac poza si celei de pe dreapta fata. Foarte multa munca, intr-o oarecare masura ma bucur ca nu am schimbat aripa stanga spate pentru ca tot as fi pus chit pe ea ![]() ![]() ![]() Uitasem de mecanica... Ma suna taica-miu intr-o seara "Coa*e, mai vrei fiarele sablate? Grabeste-te ca inchid astia p-aici". Si i-am umplut portbagajul ![]() 20240819_112801.jpg ( Size: 3.95mb ) Number of downloads: 125 20240819_112810.jpg ( Size: 3.67mb ) Number of downloads: 134 I le-am dat pachet cu o cutie de grund epoxidic negru. O sa ma mai gandesc daca le dau si vopsea peste ![]() This post has been edited by Rob3rto: 1 Sep 2024, 18:47 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Ov |
![]()
Post
#99
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
de ce ai dat chit de fibra?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Pentru rezistenta, cel putin pe usi consider ca e necesar, a intrat cantitate mare acolo
![]() Treaba merge incet si probabil prost. Am imbracat-o pe toata in chit pulverizabil si am inceput sa slefuiesc din nou, cu granulatie mai mare. Sunt multe greseli pe care le-am facut, nu ma astept sa iasa vreo capodopera, insa ma straduiesc ![]() Screenshot_20241008_094139_Gallery.jpg ( Size: 365.67k ) Number of downloads: 141 IMG_20241002_WA0005.jpeg ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 177 This post has been edited by Rob3rto: 8 Oct 2024, 08:42 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
BigGeorge |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 21 September 09 ![]() |
Mai vrem poze!!!
|
--------------------
Delta 1310 TX
Delta 1310 TX
1987
- PH-05-ZOR
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
A urmat un strat de fuller dat gros si cu multe scursuri
![]() ![]() ![]() Maimuta a vrut sa m-ajute, asa ca am pus-o sa frece interioarele, i-a trecut repede ![]() 0dd8d853_13cb_4024_8bfb_7534c8bbfaf4.jpg ( Size: 399.62k ) Number of downloads: 292 4e065fc4_e5dd_47cc_96c5_5657272ce710.jpg ( Size: 288.65k ) Number of downloads: 206 0613c3f3_3c36_4170_abf9_ba52481a3e7b.jpg ( Size: 430.6k ) Number of downloads: 180 ae90d724_3970_46d9_b682_e0d35ff5f00b.jpg ( Size: 288.13k ) Number of downloads: 173 1b073ae1_c8bb_49db_8044_50fa213c1935.jpg ( Size: 251.14k ) Number of downloads: 167 d91043c2_5b92_406c_80fe_a3c1e18da59d.jpg ( Size: 335.67k ) Number of downloads: 76 a783baf7_a6bf_441b_85eb_aaa2aee641b3.jpg ( Size: 240.53k ) Number of downloads: 71 a14e2ae6_ba28_4631_bb67_7fa1dca26641.jpg ( Size: 316.05k ) Number of downloads: 69 f685d55e_9577_4f68_bf44_429f8d9069a8.jpg ( Size: 289.89k ) Number of downloads: 73 Foarte scarboasa si obositoare treaba, mi-e groaza la cea neagra cand o trebui sa fac acelasi lucru ![]() Bun, vopsitorul speram sa ma primeasca astazi, se poate abia luni. Eu mi-am luat concediu pentru treaba asta, asa ca nu mi-am permis sa pierd timpul. Am pornit spre a culege de la tara cutia de viteze si piesele pt. a o converti sa se pupe elegant cu motorul de Renault. Aveam acolo o cutie de viteze de Pick-UP de prin 2016, cu diferentialul spart, primita de la un prieten(avea destinatia fier vechi). Ieri dupa amiaza m-am dat direct cu cheile in ea pentru a recupera priza directa si carterul ambreiaj, urmand sa le iau toate la garajul din Ploiesti si sa ma ocup de conversie in armonie ![]() Toata treaba s-a realizat intr-o singura ora, cu tot cu remontat cutia de sacrificiu, fara sa o mutilez (puteam sa-i f*t o gaura intr-o semicarcasa a.i. sa pot bate splintul prizei si terminam in 10 min., insa o mai pastrez intreaga, vreau sa o pregatesc pt. Dacia neagra) 9c76e494_59d6_4e5f_b281_a0219a6573bc.jpg ( Size: 596.77k ) Number of downloads: 100 bc1797de_eda4_45c6_87f9_35ec2cfbde9e.jpg ( Size: 650.18k ) Number of downloads: 81 324de1ad_299d_4b1c_bff1_eb21372dfc0f.jpg ( Size: 428.73k ) Number of downloads: 80 Astazi, m-am trezit foarte devreme si foarte entuziasmat de ceea ce urma sa fac. O sa detaliez la sfarsitul postarii ![]() Subiectul discutiei, cutia de viteze de Renault 21 Turbo, NG9 000(cu un raport final nu cel mai lung, dar destul de, numai bun pt. plimbari) lasata la scurs apoi demontata. Surprinzator de curata, insa asta nu scuza uzurile. Am mai desfacut cutii curate si aveau sincroanele varza. Ochiul meu le-a vazut in stare buna pe toate, vedem la prima talpa ce se intampla ![]() 1c1163b5_04eb_4dde_844d_ea792fcb56cc.jpg ( Size: 627.47k ) Number of downloads: 85 2bbec2bf_aeb8_41bb_a4b0_60aa5e0e010e.jpg ( Size: 623.02k ) Number of downloads: 77 Toata munca asta pentru a scoate priza directa. Diferentele se vad in poza. Altii au procedat la a gauri o semicarcasa pt. a scoate splintul ori cine stie ce metode cu parghii si priza de Pick-UP batuta cu ciocanul direct in cutie. Eu nu servesc asa ceva, intrucat in cutiile NG prizele de Dacie intra foarte fortat, am mai facut asta in trecut. Drept urmare am pus la incalzit "posteriorul" prizei, urmat de doua cordoane scurte de sudura diametral opuse. De ce? Pt. ca am patit sa plece "mansonul" pe priza la un montaj dinasta acum cativa ani. Deci, am spus ca intra fortat, asa ca am tinut-o in continuare la incalzit timp de 2-3 tigari, cred, apoi pusa pe pozitie si dupa cateva ciocane s-au aliniat gaurile a.i. sa bag si splintul. Neincalzita nu intra, au mai incercat altii cu rezultate dezastruase (capete de arbori "umflati", ciocane peste maini, etc.) b821db13_caed_43d2_9ea7_fa0254cf3194.jpg ( Size: 668.13k ) Number of downloads: 90 f249c602_cd47_448b_80e8_2f1b590cf83c.jpg ( Size: 347.35k ) Number of downloads: 71 7d88378f_b4a3_4389_8a47_640da9ce7e31.jpg ( Size: 230.49k ) Number of downloads: 70 59d1448d_fd9d_4a0b_8d39_b7b8fe4566c3.jpg ( Size: 628.98k ) Number of downloads: 69 Nu sunt singurul care a procedat asa, altii le-au batut direct in cutie maltratand rulmenti si alte componente si merg bine-mersi. Sa zicem ca asta a fost treaba cu emotii. Dupa, am trecut la curatat semicarcase, carterul ambreiaj ce urma sa vina si inlocuit simeringuri diferential+priza(piese de calitate, intrucat romanesti nici macar nu se mai gasesc), plus o restanta pt. suporti, o gaura filetata+prezon pt. partea dreapta, am mai scris si in urma. Am dat gaura descentrata deoarece riscam sa o suprapun cu o alta gaura filetata, ceea ce s-a si intamplat ![]() ![]() ![]() c3877536_a71b_45f8_a65d_b70f9db00380.jpg ( Size: 641.21k ) Number of downloads: 79 e755d7b6_2da2_491b_9029_759e9b826726.jpg ( Size: 454.71k ) Number of downloads: 66 d34c83af_233d_4114_bd58_df2a9c5db32f.jpg ( Size: 289.83k ) Number of downloads: 56 b1b19d72_3a0d_4a9f_93db_d96daed3a6f6.jpg ( Size: 290.43k ) Number of downloads: 55 Semicarcasele le-am etansat cu Loctite 518, pt. ca asta era prin garaj, altfel era sigur mastic Victor Reinz ![]() ![]() 3cff4a71_24ef_4cf0_98d9_d57e310b4ba4.jpg ( Size: 569.62k ) Number of downloads: 63 50e4dc59_bc51_4475_bd14_b22b54c82c13.jpg ( Size: 424.26k ) Number of downloads: 62 Si apoi carterul ambreiaj....Dupa o toaletare grosiera, am hotarat sa-i scot furca. De ce? Pt. ca din constructie vine fara arc de revenire, iar eu il vreau acolo. Bolturile au iesit la ciocan, dupa ce am sudat un surub lung de ele in care sa pot bate. Au iesit rapid, apoi am continuat cu curatarea finala a carterului. Nu a iesit perfect si nici nu mai aveam rabdare. Cutia de viteze donatoare zacea in fundul curtii cam de 8 ani si tot jegul s-a pietrificat. Am curatat si vopsit parghia la specificatii de fabrica(argintiu ![]() e4b6df54_b4cc_4e22_8fd3_97bb358f80bb.jpg ( Size: 201.24k ) Number of downloads: 71 916d73c2_7feb_4448_af95_b91cc3395dfb.jpg ( Size: 433.51k ) Number of downloads: 65 b620c3c9_cf96_462c_80d9_54769f32a5fe.jpg ( Size: 436.79k ) Number of downloads: 61 Spuneam ca m-am trezit entuziasmat. A fost o satisfactie fantastica sa fac treburile astea in tihna, pt. mine. In trecut am facut doar la altii si oarecum pe repezeala. Capacul din spate inca nu l-am montat pentru ca vreau sa inlocuiesc si simeringul de la selector(sunt vreo 3 modele si nu stiam ce dimensiuni are, acum stiu), plus angrenajul melcat pentru kilometraj, deoarece cu ceasul de Dacie si cutia de Renault viteza indicata este mult mai mare. Am luat cu mine componentele din cutia de Pick-UP, piulita cu pinionul melcat se potriveste la fix. Pentru pinion fac ceva experiment, e destul de diferit ansamblul. Nu ma grabesc, vreau sa imi arate viteza corecta tigaia, alte ceasuri nu servesc ![]() De remarcat si busoanele de umplere+golire, imprumutate tot de la cutia de Dacie(a trebuit sa trec un tarod prin gaurile filetate, ele fiind conice de la mama lor). Cele de Renault erau cu patrat de 10mm, abia am reusit sa le desfac. Au facut si romanii ceva util la cutiile astea, dar doar atat. Cea de Renault are semicarcasa filetata, de drag lucrezi la ea, pe cand cele de dacie sunt cu surub cu piulita, abia dupa 2004 au filetat si ei carcasele ![]() b6c46628_e974_4afb_9d86_d477664d4de6.jpg ( Size: 458.85k ) Number of downloads: 76 f967dd60_e6af_443c_9cd4_0b93e94409dd.jpg ( Size: 527.91k ) Number of downloads: 64 This post has been edited by Rob3rto: 16 Nov 2024, 22:10 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Interesantă tehnică la manson !
Am mărit poza cu balta de ulei și nu văd nici un pic de "sidef" , de pilitură , chiar nu-i rău . @ "Maimuta a vrut sa m-ajute, asa ca am pus-o sa frece interioarele, i-a trecut repede " , se spune că in spatele bărbaților puternici este o femeie desteaptă ! Să aveti spor la toate ! |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Prea devreme pt. a trage concluzii
![]() Intradevar, pilitura in ulei nu este, deoarece sub diferential are un ditai magnetul ![]() De dimineata am incarcat-o pe platforma si am descarcat-o fix in fata cabinei de vopsit ![]() 20241118_085147.jpg ( Size: 5.2mb ) Number of downloads: 94 20241118_112036.jpg ( Size: 4.1mb ) Number of downloads: 97 Cat timp am demontat usile si capotele, nenea vopsitorul deja se apucase sa spoiasca peterii cabinei cu ceara, semn ca se apuca direct de elementele demontate. Am plecat de acolo pe la 12, nefiind nevoie de ajutorul meu si nici sa fiu stres nu voiam. A ramas ca el sa-mi trimita poze. Inca nu mi-a trimis.... Ori nu s-a apucat de ele, ori a uitat, ori a iesit vreo catastrofa de-i e mila sa-mi arate ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#105
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 16 Nov 2024, 22:29) ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Muttley: 18 Nov 2024, 16:51 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Te "mișcă" pe tine chestiile astea?
![]() Poze primite in urma cu 20 min ![]() IMG_20241119_WA0005.jpg ( Size: 324.51k ) Number of downloads: 113 IMG_20241119_WA0010.jpg ( Size: 286.32k ) Number of downloads: 94 IMG_20241119_WA0011.jpg ( Size: 264.04k ) Number of downloads: 93 IMG_20241119_WA0006.jpg ( Size: 194.83k ) Number of downloads: 100 IMG_20241119_WA0004.jpg ( Size: 181.76k ) Number of downloads: 93 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
95bogdi |
![]()
Post
#107
|
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
Felicitari ! Cred ca dupa ce termini cn-ul o sa vrei o mica pauza pana sa te apuci de cea neagra
![]() Ce suspensie vei folosi pentru ea ? Abia astept sa o vad live precene . |
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Sambata am mers cu platforma s-o culeg. Nici dezamagit dar nici prea entuziasmat. Pe parte de pregatire, dubios de putine defecte
![]() ![]() ![]() ![]() 20241123_155531.jpg ( Size: 4.71mb ) Number of downloads: 102 20241123_172811.jpg ( Size: 3.98mb ) Number of downloads: 116 Am inceput si "montajul" cu...... peticirea puntii spate ![]() ![]() 20241127_134245.jpg ( Size: 3.41mb ) Number of downloads: 125 20241127_145525.jpg ( Size: 3.42mb ) Number of downloads: 104 In imaginea din urma se pot observa suruburile din inox( ![]() This post has been edited by Rob3rto: 27 Nov 2024, 23:16 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
Am folosit cordon din acela la o casa batraneasca si in timp se taseaza si apar crapaturi.
Daca nu vrei ceva lipicios poti folosi ceva cordon butilic (exista variante cu si fara adeziv). O varianta lipicioasa, dar usor de indepartat daca este cazul, este masticul butilic care este folosit la etansarea foliilor antiumezeala sau a fetelor de usi cum era la loganul 1. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
furtunul siliconic este rezistent la benzina?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
axabrt |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.068 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
La naiba. N am văzut o Dacie așa dreapta niciodată. Felicitări.
Ai scos o departe de calitatea originala |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Nu vreau niciun fel de mastic/silicon/bitum la etansarea rezervorului cu caroreria. Am folosit chederul ala strict pt. a nu fi tablele in contact.
Furtunul siliconic, din spusele altora, rezista la benzina! Voi afla in timp daca nu o face si il inlocuiesc destul de rapid ![]() Dacii drepte.... Sunt cateva dar nu din fabrica. Am facut multe compromisuri la alinierea elementelor. Lufturile sunt la limita(usa fata daca e inchisa mai mult cu 1mm, cea de spate atinge in ea la deschidere) iar pt. a indrepta toate panourile(majoritatea strambe din fabrica) am folosit ~8kg de chit. Da, 8kg! Cat o fi ramas pe elemente habar nu am ![]() ![]() IMG_20241123_WA0000.jpg ( Size: 302.97k ) Number of downloads: 107 IMG_20241123_WA0001.jpg ( Size: 329.47k ) Number of downloads: 92 IMG_20241123_WA0004.jpg ( Size: 192.42k ) Number of downloads: 88 IMG_20241123_WA0002.jpg ( Size: 350.91k ) Number of downloads: 82 Astea-s facute de vopsitor, inainte sa ajung la ea. I-am facut si eu dupa ce i-am montat elementele ![]() 20241123_153532.jpg ( Size: 5.34mb ) Number of downloads: 97 20241123_153540.jpg ( Size: 5.38mb ) Number of downloads: 101 Astazi am terminat cu cutia de viteze. Am intarziat inchiderea completa datorita faptului ca imi lipsea simeringul de la selector, ajuns aseara in posesia mea. In plus, imi doream si modificarea angrenajului pt. cablul de kilometraj, realizata cu succes, pana am rupt axul in care se infige cablul si am realizat ce tampenie fac ![]() ![]() ![]() Spuneam in urma de inca o prindere la fiecare suport, chestie pe care am si facut-o. Stiu, sudurile-s oribile, e o problema pe instalatia electrica a garajului, sper sa se rezolve ca mai am de sudat ![]() IMG_20241128_WA0007.jpeg ( Size: 1.97mb ) Number of downloads: 109 20241128_155440.jpg ( Size: 4.54mb ) Number of downloads: 99 20241128_154957.jpg ( Size: 4.68mb ) Number of downloads: 90 Si dupa modificarea suportilor, i-am resuflat(au mai fost dati dupa sablare) in grund epoxidic negru, impreuna cu alte cateva piese ce abia astept(eu) sa fie montate. Urmatorul post cred ca o sa fie despre puntea spate, subiect foarte interesant ![]() This post has been edited by Rob3rto: 28 Nov 2024, 20:57 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Am reconfigurat putin traseul, nu e chiar despre puntea spate
![]() Cutia pusa sus(vreau sa scap de cat mai multe piese voluminoase din garaj) ![]() FB_IMG_1733340889228.jpg ( Size: 147.93k ) Number of downloads: 86 FB_IMG_1733340894060.jpg ( Size: 83.87k ) Number of downloads: 85 FB_IMG_1733340898348.jpg ( Size: 57.53k ) Number of downloads: 75 FB_IMG_1733340901348.jpg ( Size: 100.13k ) Number of downloads: 63 Odata cu regrunduirea suportilor, am mai suflat diverse, printre care si suportul pompei de frana si al pedalelor, pedalele, servofrana, etc. Filetele originale M7 le-am spart cu tarodul M8 si l-am montat cu suruburi cap imbus din inox. E un detaliu fin si misto, pt. cine are ochi sa-l observe ![]() FB_IMG_1733340905334.jpg ( Size: 124.94k ) Number of downloads: 85 FB_IMG_1733340915364.jpg ( Size: 91.75k ) Number of downloads: 84 Astazi, manat fiind de dorinta de a incerca noua scula pt. bercuit conducte, primul lucru a fost sa incerc sa "intorc" un capat al noii conducte, din fier. De ce? Pentru ca pe afara cica e interzis cuprul la instalatia de franare si nici nu imi place cum arata, pare mai OEM cu conducta din fier, vopsita ![]() Screenshot_20241204_214503_Chrome.jpg ( Size: 240.26k ) Number of downloads: 82 Totul bine pana am strans conducta intre "falci" si dorind sa le lipesc cat mai mult, un surub M6 s-a rupt. Apoi dupa inlocuirea sa, am introdus "punch"-ul si imediat ce a dat de sarcina a sarit peste filet. M-am enervat si am intors toate capetele cu vechea trusa ieftina cu pastila, a mers minunat! ![]() FB_IMG_1733340928197.jpg ( Size: 100.85k ) Number of downloads: 88 FB_IMG_1733340930566.jpg ( Size: 108.52k ) Number of downloads: 83 FB_IMG_1733340925382.jpg ( Size: 107.96k ) Number of downloads: 82 Pe parte de conducte de frana toata fata e gata. Am pus holendere noi peste tot pe unde s-a putut, conducta am indoit-o la mana(nu cred ca m-ar fi putut ajuta niciun dispozitiv la ce curbe am facut pe acolo) ![]() Si o mica restanta la rezervor, am primit o bucata de cupla siliconica. Gatul de umplere il voi da jos si il voi grundui in acelasi gri, se vede cam urat ![]() 20241204_171902.jpg ( Size: 3.68mb ) Number of downloads: 97 This post has been edited by Rob3rto: 4 Dec 2024, 21:54 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Ov |
![]()
Post
#115
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
desi nu-s adeptul "modificarilor" la dacie, nu pot sa nu te felicit pt modul in care lucrezi
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
axabrt |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.068 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Na pare mult mai bine vopsita decât de fabrica.
Ar trebui sa tine multi ani. Dar da este cea mai frumoasă Dacie de pe aici |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Mai e mult pana sa concluzionam c-ar fi cea mai frumoasa. Nici nu aspir la vreun "titlu" de genu', o sa fie cat se poate de simpla, doar rotile or sa o dea de gol
![]() Ovidiu, noi ne stim de vreo 10 ani si stiu ca mi-ai apreciat mai mereu stilul de lucru. Ma bucur nespus ca inca imi urmaresti activitatea! ![]() In incercarea de a face o masina functionala din adunatura de fiare vechi imprastiata in vreo doua locatii, am continuat cu caseta de directie. Intentia e sa termin cu partea de suspensie si s-o las pe rotile ei cat mai definitiv. Conductele de spate asteapta cleme noi pt. tot traseul, puntea spate asteapta flansele adaptoare pentru etriere, portfuzetele fata la fel ![]() Caseta tigăii, imbibata in jeg si pamant de balta: FB_IMG_1733558056636.jpg ( Size: 298.35k ) Number of downloads: 59 Demontata complet, curatata interior-exterior, verificat uzuri: cremaliera impecabila(la fel ca in toate de le-am desfacut), pinionul destul de ok dat fiind si nr. de km inregistrati in bord ![]() FB_IMG_1733558059652.jpg ( Size: 107.58k ) Number of downloads: 62 Bucsa din capatul "liber" noua(da, inca se mai gasesc, e piesa comuna dintr-o caseta de directie de Citroen), ceva parti metalice expuse date in zinc, un o-ring nou pe axul pinionului(aveam ceva vise cu un simering acolo-aveam in plus de la axul selectorului cutiei de viteze, insa diametrul exterior e mai mare cu 1mm) si o pelicula fina de mastic pe capace(n-as vrea sa vad vaselina mustita pe acolo si plina de praf). Merge destul de ferm si precis. Ma asteptam sa necesite macar o saiba subtire sub cuzinet dar n-a fost cazul. Am comandat burdufuri si bielete complete noi, dar nu a venit un "cap de bara" si nici burdufurile. O pun pe masina completa, a.i. sa pot strange bine bieletele pe cremaliera ![]() FB_IMG_1733558062443.jpg ( Size: 112.47k ) Number of downloads: 64 FB_IMG_1733558065114.jpg ( Size: 98.06k ) Number of downloads: 53 This post has been edited by Rob3rto: 7 Dec 2024, 10:12 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
wolfin |
![]()
Post
#118
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Citind aici ma hranesc cu mult curaj....cand o ma apuc si eu
![]() |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
axabrt |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.068 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
wolfine poate tu ai pricepere.
Eu ma multumesc sa citesc ca ce vad aici e dea dreptul SF pentru mine Bine poate din cauza felului in care sunt eu adica sofard, ma rog... si chiar presupunand la absurd ca m as pricepe, ceea ce nu e cazul , dar cu cunostiintele mele de acum mie mi ar fi frica sa modific o caroserie care initial era pentru un motor mai slab sa pun pe ea un motor mare, fara intariri de structura, modificari de suspensie si ESP mai ales. unul din motive este ca am condus 2 masini care pe afara erau IDENTICE si anume pana la nuanta vopselei, un albastru nemetalizat. una era skoda octavia 3 cu motor de 1.6 diesel iar cealalta skoda octavia 3 cu motor 2.0 tdi si 4x4. Una era o aberatie de masina iar aialalta era tanc cel putin impresia era ca nimic nu o poate opri. Mai mult ca sigur diferenta era pe sub caroserie. D aia mi s a intiparit in cap ideea de mai sus. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Scriu acum sa nu imi pierd ideea. Am condus/mers cu Dacii cu motoare d-astea mari. De la puteri de 50 pana la 350 de cai si tractiune integrala. Intarituri suplimentare pe la caroserie nu are niciuna, ce am facut eu e deja rigidizare serioasa!
![]() La puteri de 200+, da, invarte rotile in gol si in treapta 3, in urma cu un am am mers intr-una si m-a speriat putin, deja e nevoie de antrenare si a rotilor spate in cazul ala, dar e bataie de cap, au facut altii, empiric, si exista puncte slabe in manevrabilitate. FB_IMG_1733566331959.jpg ( Size: 62.91k ) Number of downloads: 90 Cea integrala, cu vreo 350cp pe atunci, m-a speriat binisor ![]() ![]() FB_IMG_1733566387014.jpg ( Size: 128.26k ) Number of downloads: 88 ESP la FWD? E stupid, mai ales la puteri de aspirat. Conduc din 2017 RWD ca daily drive. E util pana intr-un punct in care pleaca oricum. La FWD nu face nimic altceva decat sa-ti taie din putere cand pleci agresiv de pe loc si poate pe carosabil ud in treapta 2-3, ori mai ai o varianta de ESP sub piciorul drept, e un sistem inventat in urma cu 100+ ani, controleaza amestecul ce intra in admisia motorului cu ardere interna, implicit puterea pe care vrei s-o pui jos. Sistemul electronic de control e pt. fetitele alea de isi pun posteriorul in scaunul soferului sa se duca sa-si puna unghiute, genute sau sa plece dupa ciocan ![]() Concluzionand, eu mi-as face probleme probleme mai degraba in privinta puntii spate. Fiind constructie cu punte rigida si cu distributia masei mult in bot, pierde aderenta. In combinatie cu o suspensie dura si ruliu mic e de-a dreptul periculoasa tigaia, au patit altii ![]() ![]() Vis a vis de pricepere si chef, sunt putine capitole la care am lucrat cu scarba. Masina o fac pentru mine, mi-o doresc, sunt mandru si implinit de la fiecare punct de sudura dat pana la fiecare surub infiletat in ea. Entuziasmul cu care plec de acasa nu ma paraseste de cele mai multe ori! E pasiune si mult antrenament dobandit de pe la masinile altora la care tot cu drag am lucrat ![]() This post has been edited by Rob3rto: 7 Dec 2024, 12:25 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 22:00 |