Dacia 2310 Li, By Renault
![]() ![]() |
Dacia 2310 Li, By Renault
Rob3rto |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|||
psychoo |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.702 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nu e prea inalt? Se mai poate inchide capota sau trebuie sa o adaptezi?
Sunt curios daca se poate pune legal in circulatie fara costuri prea mari. Pe de-o parte ar fi ilogic sa interzica circulatia deoarece motorul asta e mai nou, are injectie, in teorie polueaza mai putin si e mai eficient. Pe de alta parte ramai fara talon pentru orice modificare. Ma gandesc ca ai un plan deja |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.489 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Exista mitica omologare individuala.
Daca in institutia car trebuie sa se ocupe de asa ceva, ar fi ingineri, nu pile, poate ar fi o treaba. Pe de alta parte, in tara asta, pentru fiecare masina ca asta de aici, ar veni la omologare si 99 de bombe ambulante, deci... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#154
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.488 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai discutat cu multi ingineri de la omologari RAR? Adica nu zic ca nu sunt si pile, dar nu stiu exact daca ai experienta necesara sa generalizezi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.489 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Dud, intreg RAR-ul schioapata din cauza greutatii aditionale pe care o cara degeaba. Cat de omologarea aia dinamica, am discutat cu unul din ingierii RAR pe care-i cunosc, si care stiu ca mai si stie ce face, si cand am zis de aia, l-a pufnit rasul.
Banui ca te-ai iritat ca oi avea colegi de faclutate pe acolo. Ia intreaba-i, ce au omologat in ultima vreme ce sa semene macar vag cu subiectul topicului? This post has been edited by bucatzel: 17 Apr 2025, 10:13 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Motorul incape, s-au facut probe anul trecut
![]() Despre omologare a punctat excelent Bucatzel. Dupa ce termin o sa intocmesc un dosarel cu șină. Probabil degeaba, insa e datoria mea sa incerc. Ar mai fi o varianta dar nu vreau sa fac valuri momentan ![]() Acum, detalii despre ce se vede in clipuri. Era ideal sa le scriu atunci, cand era informatia proaspata in creier ![]() In ultimul post instalatia electrica de motor era gata mufata in cea de caroserie(da, Dacia injectie are instalatie de motor separata), traseul de apa la fel. Am continuat cu instalatia caroseriei. Mi-am impus sa pastrez ceasurile de bord OEM, in locul unor ceasuri de Renault unde totul ar fi fost infinit mai simplu(viteza corecta luata din abs, turometru precis, etc). Doar ca tigaia a fost "cheala", fara turometru si alti indicatori. A trebuit sa trag cateva fire si sa inversez papuci in mufe, totul ok. Intr-o seara, mai mult de plictiseala i-am bagat ulei si am conectat mufa demarorului, astfel a urmat "preludiul" ![]() Urmatoarea zi m-am asigurat ca becul pt. presiunea de ulei functioneaza, filtru de benzina cuplat la traseul de alimentare, apa in instalatie, stingator la indemana(a fost pentru prima oara de cand sunt in garajul ala, in rest l-am folosit doar pe post de opritor pt. usa ![]() ![]() ![]() Evacuarea, dubios de placuta auzului, chiar nu ma asteptam! Becul de presiune ulei se stinge aproape instant ![]() Bun, ceasurile: Din doua carcase de ceasuri nu am reusit sa fac nimic, rupandu-se prinderi la cele mai mici atingeri. Am reusit sa le asamblez cu ajutorul unei a treia carcase, ceva de prin anii 80, mult mai zdravana. Indicatorul de presiune ulei l-am eliminat. N-am chef de T-uri si alte inventii pe blocul motor, am pastrat partea de "bec" din ceasurile ei(in plus, motoarele aste nu sunt excelente la capitolul presiune ulei; decat sa vad acul stand pe minim, mai bine deloc ![]() ![]() Messenger_creation_F252DAFA_11A3_4070_BBE0_23F6A5EBA857.jpeg ( Size: 222.7k ) Number of downloads: 346 Messenger_creation_C205197D_DDC2_41B4_88EE_D9296258B5B3.jpeg ( Size: 303.39k ) Number of downloads: 340 Totul testat, functioneaza de jur-imprejur tot ![]() ![]() Citeste erorile, citeste viteza celor 4 roti. Aranjat definitiv trasee, adaugat mufe, apoi m-am apucat de matisat. Am inceput cu instalatia "de spate", sa-mi "fac mana". In ea am adaugat si trasee pt. difuzoare si deschidere electrica portbagaj(n-am chef sa opresc motorul de fiecare data cand trebuie deschis, de la mama lui se deschide doar cu cheia ![]() Messenger_creation_98D3369E_7CE9_4B95_A287_BCA74F4DBB0D.jpeg ( Size: 132.39k ) Number of downloads: 350 Dupa, scos instalatia de motor si bandajata si ea. Muuult mai ordonat arata acum ![]() Messenger_creation_1A5B16D9_84DB_4310_B050_8845347FAD32.jpeg ( Size: 226.49k ) Number of downloads: 350 Aseara am scos si partea din fata+bord si am infasurat-o cu tot cu cea de ABS ![]() ![]() Screenshot_20250428_230517_Gallery.jpg ( Size: 358.89k ) Number of downloads: 335 Urmeaza sa scot din nou ce am pus pe "firewall", a.i. sa pot lipi placi bitumoase pt. izolare fonica ![]() This post has been edited by Rob3rto: 28 Apr 2025, 22:40 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.356 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Frumos! Felicitari pentru punere in scena!
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Ah, da, uitasem.... Evacuarea!
![]() ![]() ![]() Messenger_creation_1BE9339A_CECB_4B8F_BA46_33F5317DBB28.jpeg ( Size: 217.43k ) Number of downloads: 56 Messenger_creation_75EE5839_4CCA_40AC_9816_462884E85D55.jpeg ( Size: 327.84k ) Number of downloads: 53 Messenger_creation_0E1162F1_93E0_4A97_ADFC_260F0CAECB1A.jpeg ( Size: 185.34k ) Number of downloads: 52 Messenger_creation_F87FA205_9F03_4BA1_93E4_D73DCC7C2F1B.jpeg ( Size: 218.3k ) Number of downloads: 51 Am vrut o prima pornire "curata", fara graba si compromisuri. Gen evacuare completa si etansa, traseu de racire complet si umplut, ulei in cutia de viteze(desi jumatate a curs prin etansarea capacului din spate ![]() ![]() This post has been edited by Rob3rto: 29 Apr 2025, 21:16 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Odata definitivata instalatia electrica, am demontat tot de pe "firewall" si l-am captusit cu placi cu bitum pentru protectie fonica. Am optat pentru ceva de productie poloneza, adus de prietenul cu magazinul de piese
![]() 495379282_672195875534583_5031834677736519458_n.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 56 Cum spuneam mai in urma, totul este functional ![]() 495060220_672195992201238_3003739708763501709_n.jpg ( Size: 673.61k ) Number of downloads: 60 494889456_672195942201243_1639303513780719668_n.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 52 494472987_672196032201234_5043596333591508670_n.jpg ( Size: 910.73k ) Number of downloads: 51 A urmat umplerea cu lichid a instalatiei de franare si aerisire. Surprinzator, nicio pierdere ![]() ![]() WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.31.28.jpeg ( Size: 207.66k ) Number of downloads: 60 Evident ca am luat cotele pe graba si au necesitat ajustari la flex(scurtare), dar au iesit decent ![]() WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.31.27.jpeg ( Size: 406.9k ) Number of downloads: 60 Da, cablul de frana de mana este cel pe care l-a avut masina. Prefer ceva folosit si de calitate, n-am incredere in mizeriile de se mai gasesc acum in magazine. Ba chiar se vede in poza ca i-am tras un termocontractibil unde era nitel ciufulit ![]() ![]() WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.48.jpeg ( Size: 331.31k ) Number of downloads: 76 Anvelope noi 195/45/R15. Nu cele mai ieftine dar nici foarte scumpe. Am ales o chinezarie care m-a multumit in trecut, Nankang ![]() WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.48__1_.jpeg ( Size: 243.39k ) Number of downloads: 58 WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.48__2_.jpeg ( Size: 204.89k ) Number of downloads: 50 Apoi am dat-o afara langa sor-sa sa-si etaleze amandoua rotile prosapat vopsite ![]() WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.48__3_.jpeg ( Size: 429.28k ) Number of downloads: 61 WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.49__1_.jpeg ( Size: 535.15k ) Number of downloads: 58 WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.48__5_.jpeg ( Size: 361.32k ) Number of downloads: 59 N-am rezistat si am si plimbat-o cativa metri prin curte ![]() ![]() Ramane s-o mai suspend o data de bot pentru a rezolva pierderea de ulei din cutia de viteze. Miscarea inteleapta era sa fac asta inainte sa o pun pe roti dar sunt un imbecil nerabdator ![]() WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.49__4_.jpeg ( Size: 224.15k ) Number of downloads: 68 WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.49__2_.jpeg ( Size: 427.79k ) Number of downloads: 63 WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.49__5_.jpeg ( Size: 224.93k ) Number of downloads: 64 WhatsApp_Image_2025_05_25_at_22.25.49__3_.jpeg ( Size: 290.05k ) Number of downloads: 59 This post has been edited by Rob3rto: 25 May 2025, 22:01 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Si asta am si facut
![]() Messenger_creation_86B6A08A_E623_48B6_AD26_2D981B664CD3.jpeg ( Size: 206.32k ) Number of downloads: 41 Ocazie buna pentru a inlocui si capacul cu unul de NG3, astfel incat sa pot pune si angrenajul pentru kilometraj de Dacie. Alt beneficiu, eliminarea cablului pentru marsarier intrucat timoneria cutiei de viteze nu am primit-o ![]() Am montat capacul, am pus iarasi ulei, zemuia fix la busonul de scurgere. Banda de teflon, alta saiba, am vanturat uleiul de m-am plictisit, incepuse sa-mi para rau ca am trecut-o pe busoane de Dacie. A stat ceva timp cu ligheanul sub ea, pana cand m-am apucat sa strang bieletele antiruliu si am vazut ca de fapt uleiul se prelinge pe la simeringul de la diferential de pe partea dreapta, simering pus nou in toamna, aproape 0 km. Furios tare m-am pus pe demontat mecanica, scos planetara si am inlocuit din nou simeringul. De data asta i-am scurtat putin arcul si am pus si putin mastic pe oringul piulitei de la diferential. Momentan e uscata. Sper sa ramana asa ca mi-a mancat zilele ![]() Dupa toate astea m-am apucat de incropit o timonerie. In faza preliminara arata asa ![]() Messenger_creation_9CA5B1F0_2B65_4CA9_A82C_A7576D33E360.jpeg ( Size: 262.55k ) Number of downloads: 64 Capacul e putin vatamat si reparat, altul n-am avut de unde lua ![]() Demontat de n+1 ori, punctat, taiat, iar punctat, am sfarsit cu asta: Messenger_creation_595C8F59_C28C_4118_BB64_898AA9661BE0.jpeg ( Size: 201.62k ) Number of downloads: 54 Messenger_creation_8E37B7EA_A7D7_42F4_908F_99DC7CBCC127.jpeg ( Size: 251.57k ) Number of downloads: 47 Partea superioara este compusa din fosta coloana de directie a Daciei negre, inclusiv bucsa suport din spate. Maneta este de Dacie, tija de jos o bieleta antiruliu din dezmembrari, fara jocuri(cu una noua ar fi merg greoi schimbatul treptelor, n-am riscat), burduful de schimbator de Dacie Pick-up, iar măciuca o chinezarie ieftina de pe temu careia i s-a rașchetat filetul dupa doua infiletari. Am ceva bila simpla si de calitate la tara, nu stiu de ce m-am incurcat cu mizeria asta ![]() WhatsApp_Image_2025_06_07_at_21.31.40__1_.jpeg ( Size: 134.22k ) Number of downloads: 20 WhatsApp_Image_2025_06_07_at_21.31.40__2_.jpeg ( Size: 127.91k ) Number of downloads: 22 M-am ocupat si de partea de filtrare aer admisie. Intrucat nu vreau filtre sport si oracaiala, am incercat sa potrivesc carcasa motorului. Cu galeria mea de evacuare nu prea are loc, drept urmare am eliminat o bucata din ea, apoi am peticit cele doua gauri ovale cu niste table nituite si mastic ![]() ![]() Messenger_creation_145D9BAF_B935_4FD2_A329_FBEC0F944B4F.jpeg ( Size: 303.48k ) Number of downloads: 65 WhatsApp_Image_2025_06_07_at_21.31.40.jpeg ( Size: 190.13k ) Number of downloads: 28 Messenger_creation_09CA3867_F9CC_4F0B_86CA_B84D79D29AB3.jpeg ( Size: 192.76k ) Number of downloads: 48 Apoi, in incercarea disperata de a ii da forma de masina, am montat bara de fata. Am vrut bara noua pentru a scapa de munca de a cosmetiza bara ei. Fail total, e intinsa grav. Probabil a fost la fundul gramezii. Am incercat si cu aer cald dar fara rezultate prea mari. O sa ii aranjez bara ei ![]() Messenger_creation_610BCA18_9AA9_4AFA_A892_289C340A66F2.jpeg ( Size: 196.78k ) Number of downloads: 53 Messenger_creation_1EE13D2B_CC34_42A2_958B_FA2BA5CE8B54.jpeg ( Size: 205.64k ) Number of downloads: 49 0b8edbe9_6132_432b_a094_f297335bed32.jpg ( Size: 133.83k ) Number of downloads: 29 66dcb409_ed05_4a5f_9837_eb8964e3f381.jpg ( Size: 144.67k ) Number of downloads: 26 De la douăj de metri e chiar drăguță ![]() ![]() Messenger_creation_7CC5B32A_0373_46CC_BA06_4E8817243D12.jpeg ( Size: 163.64k ) Number of downloads: 60 Messenger_creation_D29EBDD4_33F1_40F7_8BDC_96023F32E787.jpeg ( Size: 264.25k ) Number of downloads: 53 Mintindu-ma singur ca am scapat de mecanica, am continuat cu echiparea usilor cu manere si incuietori, lipit cate o placa de bitum in fiecare(mai trebuie completat, probabil o sa iau o rola de 'aluband' din Dedeman ![]() ![]() Messenger_creation_E8271605_3D54_49C7_9070_BC3E8831DA18.jpeg ( Size: 183.83k ) Number of downloads: 54 Un alt episod de care ma temeam a fost mocheta. Norocul meu ca am primit doua de pe la prieteni, iar a masinii a ramas bine-mersi intreaga. Partea de pe tunel este lipita complet de tabla, iar celeilalte i-am lipit doar capetele, unde a fost decupata. Foarte, dar foarte incantat de rezultat ![]() Messenger_creation_3EAF87EF_F6E2_4D5D_9701_901510F3E3B1.jpeg ( Size: 176.67k ) Number of downloads: 56 Messenger_creation_F4B76298_1C71_4593_B472_B2E896D79C82.jpeg ( Size: 200.89k ) Number of downloads: 51 Messenger_creation_B512765D_8D30_486C_B140_6F71B13CD7DC.jpeg ( Size: 176.48k ) Number of downloads: 49 Messenger_creation_0AC3B4C0_AF58_49AE_9E87_F076153AFCF9.jpeg ( Size: 242.6k ) Number of downloads: 46 Messenger_creation_542D3778_3CDA_491E_99D3_CEF5B286F233.jpeg ( Size: 251.33k ) Number of downloads: 54 This post has been edited by Rob3rto: 8 Jun 2025, 01:20 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
wolfin |
![]()
Post
#162
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Te rog, cu ce tabla ai lucrat. 0.6..0.8? |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.356 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Felicitări!
O idee foarte frumoasă. Păcat că în România cadrul legal este prea rigid pentru restomod |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
wolfin |
![]()
Post
#164
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Este in alta parte omologarea mai usoara?
Daca da, atunci in Ro ar fi doar inmatriculare.... Dar logistic...cred ca ar fi un cosmar..... |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Refuz sa cred ca atat putem !!! Doar 4 like din 1 mie vizualizari , sper sa fie doar o abureala de youtube.4_like.jpg ( Size: 211.62k )
Number of downloads: 76
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 581 Joined: 1 January 11 ![]() |
Probabil daca-l punea nea vio era viral
![]() ![]() Wolfin, preponderent am folosit tabla de 0.8. Intariturile stalpilor fata 1mm, pe contrapraguri 1.5mm. Pentru inventiile adaugate suplimentar cred ca am scris in posturile respective grosimile tablelor pe care le-am folosit. Am reparat si postul antrior, erau cateva imagini care se deschideau negre ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
wolfin |
![]()
Post
#167
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.879 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 18:29 |