DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate

axdtuning
post 4 Jul 2009, 13:55
Post #571


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 4 May 09




ai dreptate ,Kinetix, am privit spad-ul ca pe o aplicatie a inventiei lui pantone si mai putin dpdv al diferentelor. oricum cred ca a monta un geet pe o masina ( mai ales pe o dacie) e primul pas inspre independenta fata de petrol. mai departe inlocuim si cei 20-30% din ceea ce folosim ca punct de plecare cu hho produs de o celula electrolitica si e totul gata . oricum anu e usor sa faci o celula de hho care sa genereze 140LPM pt a alimenta asa cum trebuie un autoturism ( 1LPM/1CP) . eu o sa incerc pe un scuter mai intai . apoi mai discutam.


--------------------
bmw 318 is coupe 1995 - ag 74 aur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 12 Jul 2009, 00:01
Post #572


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Andrei Plesu:

"[...]
Nu Sagetatorul - cu privirea fixata pe tinta - e emblema zodiacala a Balcanilor, ci Berbecul, tisnirea oarba inainte, furor-ul intemeietor si, eventual, oistea-n gard.
[...]"

Desi dl. Plesu vorbea despre altceva, citatul mi se pare (din pacate) potrivit si aici.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 21 Jul 2009, 17:35
Post #573


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Buna ziua.
O sa incerc eu sa redeschid topicul cu cateva detalii.
De azi m-am apucat la un generator de hidrogen. Am pus mana pe o tabla de inox(capacul de la vechile masini de spalat). Si am taiat-o, fasii de 6x10cm. Dupa aceea am slefuit la unghi de 90grade cum ar veni.

Am Folosit doar 4elemente. Si iata ce am obtinut.

Ce am remarcat ca sa gresit putin la calcule pentru consumul la relantiu
Daca aveam un motor de 1400cm3, fiecare cilindru are 350cm3. Pana aici toate bune. Dar Pistonul face o admisie la 2ture excl.gif . Deci turatia de relantiu de 800 se imparte la 2, deci 400 de ture pentru admisie excl.gif . Si atunci inmultim 350 cu 400 si avem 140000cm3 pe minut, deci 14 litri pe minut, 0.23litri pe secunda.

Am mai aflat ceva, caci un mililitru de apa lichida este egal cu 1800ml de apa gazoasa excl.gif .

Am mai citi ca frecventele de rezonanta ar fi 610Hz si 42.8KHz. Sursa

PS: Uitandu-ma pe site-ul de mai sus am descoperita ca apa EXPLOADEAZA la o frecventa de fix 42712.2Hz

This post has been edited by tilix_boss2008: 21 Jul 2009, 21:24

Attached thumbnail(s)
DSC01296.JPG ( Size: 139.15k ) Number of downloads: 3999
DSC01297.JPG ( Size: 120.58k ) Number of downloads: 4119
DSC01298.JPG ( Size: 113.94k ) Number of downloads: 4009


Attached File(s)
Attached File  MOV01294.avi ( 1.91mb ) Number of downloads: 810
Attached File  MOV01295.avi ( 938.64k ) Number of downloads: 339


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 27 Jul 2009, 22:53
Post #574


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Imi cer scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 raport, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.


<span class='edit'>27 Jul 2009, 22:54:</span>
Imi cer scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 pentru hidrogen, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.
Mentionez ca in primul filmulet am folosit apa "chioara" de la robinet, iar in al doilea am pus camin jur de o lingurita de sare.

Acum am alta intrebare: daca as putea folosi un sistem de rezonanta, (am strans foarte bine placile). Daca as folosi, ar creste productia. Si chiar daca nu ar creste, eu m-as multumi doar cu un consum mai scazut.

Mie mi se pare ca am mai avansat, astept ziua de maine, poate o sa pot sa masor debitul.

Domnul kinetix, ati mai reusit ceva?

This post has been edited by tilix_boss2008: 27 Jul 2009, 22:58

Attached thumbnail(s)
DSC04996.JPG ( Size: 162.07k ) Number of downloads: 3914
DSC04997.JPG ( Size: 244.88k ) Number of downloads: 3666
DSC04998.JPG ( Size: 224.98k ) Number of downloads: 584


Attached File(s)
Attached File  MOV04994.avi ( 1.38mb ) Number of downloads: 328
Attached File  MOV04995.avi ( 185.48k ) Number of downloads: 153


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 30 Jul 2009, 11:09
Post #575


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Automobile motorizate ecologic/ieftin nu o sa se comercializeze in masa prea curand. Dintr-un motiv evident: in toata lumea, drumurile sunt supraaglomerate datorita numarului prea mare de automobile. Daca se vine cu o masina la care combustibilul va fi ieftin, fiecare individ va fii toata ziua pe drumuri, la cumparaturi, la picnic, la dus gunoiul, de aiurea.
E 100% sigur ca nu se va mai putea circula, vor fi blocaje rutiere si pe drumurile comunale.

This post has been edited by Twister: 30 Jul 2009, 11:27


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jul 2009, 17:40
Post #576


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(tilix_boss2008 @ 27 Jul 2009, 23:53)
Imi cer  scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 raport, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.
<span class='edit'>27 Jul 2009, 22:54:</span>
Imi cer  scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 pentru hidrogen, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.
Mentionez ca in primul filmulet am folosit apa "chioara" de la robinet, iar in al doilea am pus camin jur de o lingurita de sare.

Acum am alta intrebare: daca as putea folosi un sistem de rezonanta, (am strans foarte bine placile). Daca as folosi, ar creste productia. Si chiar daca nu ar creste, eu m-as multumi doar cu un consum mai scazut.

Mie mi se pare ca am mai avansat, astept ziua de maine, poate o sa pot sa masor debitul.

Domnul kinetix, ati mai reusit ceva?
*


Doar pe solenza vezi mai bine cum functioneaza si cu ajutorul scanari prin ddt2000 in timp real vezi daca se imbunatateste consumul de carburant cand introduci HHO , rateurile sunt eliminate automat de senzorul detonatie.
Ca sa faci aparatul acela de rezonata trebuie sa cresti amplitudinea plus sa o modulezi si se pune apa normala avantajul e ca ai consum redus de energie. Schema e pe alt forum .
Eu am lasat-o moarta pentru moment investind in aparatura fiindca fara aparatura nu ajungi la rezultate.

This post has been edited by djasu82: 30 Jul 2009, 17:48


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 30 Jul 2009, 18:00
Post #577


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(djasu82 @ 30 Jul 2009, 17:40)
Doar pe solenza vezi mai bine cum functioneaza si cu ajutorul scanari prin ddt2000 in timp real vezi daca se imbunatateste consumul de carburant cand introduci HHO , rateurile sunt eliminate automat de senzorul detonatie.
Ca sa faci aparatul acela de rezonata trebuie sa cresti amplitudinea plus sa o modulezi si se pune apa normala avantajul e ca ai consum redus de energie. Schema e pe alt forum .
*


mare boier, mare caracacter laugh.gif .
Da acum dupa capul meu, eu am h20, adica si oxigen. Sonda lambda o sa imi citeasca ca are prea mult aer, astfel incat da mai multa benzina(/gpl in cazul meu).
Ar fi o chestie. Sa scot sonda lambda, astfel incat sa o bage ca eroare, si sai dea o valoare fixa, ea reglandu-se dupa alti senzori, cum ar fi cel de turatie di de detonatie. Si abia acuma se poate sesiza ceva.

Djasule, ai mai reusit ceva cu electroliza?

This post has been edited by tilix_boss2008: 30 Jul 2009, 18:01


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Jul 2009, 18:20
Post #578


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sonda lambda nu trebuie scoasa plus tensiunea generata de ea e oxcilanta asta vezi si pe ddt2000 chiar si la relantii e oxcilanta , daca o scoti intra in bucla deschisa si deschid mai mult injectoarele motorasul pas cu pas si sta la 1200 de ture. Se facuse un divizor de tensiune realizat cu lm3914 si cu acest dispozitiv se alege in asa fel ca la iesirea lui sa obti 1V si sa nu depaseasca si se introduce in ecu daca introduci hho. In asa fel pacalesti calculatorul cu surplusul de carburant din hho si ai si control de amestec cica optim asta vezi pe ddt2000.
Momentan nu imi pierd vremea cu eletroliza , am facut odata o chestie ceva in genul realizat de tine dar cu vreo 20 de celule si de dimensiuni de 15x15 si scoateam 3L/min asta alimentand direct din sursa 12-14V/6A. Oricum nu mi-a placut din cauza randamentului prost plus apa de la robinet vedeti si voi ce culoare face si cine bea ... din ea cica bea urina biggrin.gif si asta nu e din cauza sari , eu am pus fara.

This post has been edited by djasu82: 30 Jul 2009, 18:24


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 30 Jul 2009, 23:25
Post #579


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(djasu82 @ 30 Jul 2009, 18:20)
Sonda lambda nu trebuie scoasa plus tensiunea generata de ea e oxcilanta asta vezi si pe ddt2000 chiar si la relantii e oxcilanta , daca o scoti intra in bucla deschisa si deschid mai mult injectoarele motorasul pas cu pas si sta la 1200 de ture. Se facuse un divizor de tensiune realizat cu lm3914 si cu acest dispozitiv se alege in asa fel ca la iesirea lui sa obti 1V si sa nu depaseasca si se introduce in ecu daca introduci hho. In asa fel pacalesti calculatorul cu surplusul de carburant din hho si ai si control de amestec cica optim asta vezi pe  ddt2000.
Momentan nu imi pierd vremea cu eletroliza , am facut odata o chestie ceva in genul realizat de tine dar cu vreo 20 de celule si de dimensiuni de 15x15 si scoateam 3L/min asta alimentand direct din sursa 12-14V/6A. Oricum nu mi-a placut din cauza randamentului prost plus apa de la robinet vedeti si voi ce culoare face si cine bea ... din ea cica bea urina biggrin.gif si asta nu e din cauza sari , eu am pus fara.
*


Stiu ca e oscilanta. Mi-am pus instalatie de GPL, si mi-am facut repede o interfata cu max232. merge de zbarnaie. Acum ala imi arata timpii de injectie benzen+gpl, si tensiunea pe sonda lambda. In mod normal cand merge motoru rotund, trebuie sa fie osinusoidala cat se poate de frumoasa. Cand incep sa apara varfuri inseamna ca intra in teste.

Eu astept sa mai polizez putin foile, ca sa imi intre intr-un borcan de sticla. Dupa aia as vrea sa vad productia. Daca e promitator rezultatul ma apuc si de sistemul de rezonanta.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 10 Aug 2009, 08:17
Post #580


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Am stat si m-am mai gandit si am mai citit, si am tras concluzia: as putea sa folosesc vaccumul.
Acum, mie imi vine un volum mare de gaze de carter? Daca nu prea, m-am gandit sa bag gaze de carter in borcan, sub placi.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Aug 2009, 19:22
Post #581


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cu rezonanta lucreaza cel mai bine problema e de unde faci rost de teava din inox pe acele marim date de ei ... si trebuie vreo 20 de tuburi 10 mari si 10 mai mici ca sa se intercaleze . In afara de generatorul modulat in amplitudine mai trebuie realizat un traf lung de vreo 10 cm sau 20 de nu mai stiu sigur si pe care se bobineaza doua bobine care au in jur de 100 de spire sau mai putin. Prin acest traf se face sa vibreze apa si in princiupiu se desfac legaturile ionice. Traful ridica tensiunea de la 220 la 1kv deci vor fi amplitudini de 1k intre tuburi cu frecvente de 42khz si modulatie de 20-40 hz. Cand s-a atins rezonanta curentul prin circuit trebuie sa scada si se stabilizeaza asta se vede cu un amprmetru.
Curentul nu cred ca o sa depaseasca 4-5A maxim iarproductia de gaz trebuie sa fie foarte mare in comparatie daca s-ar praji apa prin eletroliza simpla.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 3 Sep 2009, 00:23
Post #582


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




iuliano_smile - Mai acum vreun an facusem niste calcule legate de consumul de hidrogen. Pentru cazul in care vrei sa stii citi litri ai nevoie peste cei 8 pe care i-ai calcultat, da niste clucuri pe link-urile ce urmeaza. Nu sunt cele mai exacte calcule, dar sunt convins ca-ti vei face o idee.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1490858

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1484508

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1528183

Si daca citesti forumul chiar de la inceput, vei gasi multe informatii utile.

Mult Succes!

p.s. - In parlamentul german s-a hotarit ca pina in 2020 sa fie pe soselele tarii peste 1 milion de masini electrice. si deja au inceput sa produca:

http://www.earth-stream.com/Earth/Green-Ca...972_198365.html

http://www.gizmag.com/mercedes-benz-fuel-cell-car/12659/







--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisssss
post 25 Oct 2009, 21:29
Post #583


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 October 09




Salut!
Tocmai am terminat de montat pe masina generatorul hho, produce putin, sunt in teste, si mai am modificari de facut, parerea mea este ca simplitatea sistemului ne permite testarea prin PRACTICA si cred ca mai multa energie ai consuma scriind pe forum ca merge sau nu, cu diferite argumente teoretice, decat sa pui borcanu' pe masina si sa ii dai gaz wink.gif. Poti sa faci plinul la benzina/diesel, sa faci vre-o 2-300 km, dupa care sa faci plinu' iar, si atunci abia putem calcula pe FAPTE. Eu sunt in teste cu instalatia mea, e instabila dpdv electric, deci mai am de lucru la ea, dar am pus-o pe masina si am bagat gaz hho in admisie prin conexiunea dintre filtru de aer si carburator, sau ma rog, ce o fi ala de la motoarele cu injectie smile.gif). (air intake blahblah..)

Sunt din bucuresti si sunt deschis oricaror intalniri tematice, pt a pune concret in practica acest "mit".

Scria cineva ca o autonimie de combustibilii fosili/scumpi, ar aduce orice sarac pe strazi si s-ar folsi masina extrem de mult, tind sa cred ca e ceva adevar in aceasta afirmatie, .. cu conditia ca orice sarac sa isi poata permite o masina, ... si totusi, daca ar fi oficial energia ieftina, guvernul nu doarme... si sa vedeti voi taxe smile.gif)

Voi da detalii despre cum am produs eu celula de hho, daca se aarta interes.. desi, sunt inca la inceputuri cu practica.

Numai bine,
Cris.


--------------------
opel vectra opel vectra 1996 berlina - B 01 LEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 26 Oct 2009, 10:22
Post #584


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Salut.
Aratane si noua practica ta, ca poate iti mai dam noi sfaturi in legatura cu un randament mai mare.

Eu momentan am renuntat, deoarece orasul meu e saracie. nu gasesc un surub de plastic, foi de inox, furtunuri lapreturi accesibile. Si oricum, acum sunt preocupat de motor, sa il fac mai performant.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 28 Oct 2009, 07:36
Post #585


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(osirus @ 14 Apr 2005, 18:10)
Voi da detalii despre cum am produs eu celula de hho, daca se aarta interes.. desi, sunt inca la inceputuri cu practica.
*



Vrem detalii wub.gif , pune si poze cu ce dimensiuni are generatorul, ce elementi ai folosit, cat de mari, cat curent consuma, daca simti ca merge mai bine. Vezi ca daca ai injectie o sa faca figuri sinda lambda, incearca si cu ea si fara ea, ca sa o dezactivezi ii scoti mufa si mergi cu ea scoasa.



Am gasit un filmulet interesant special dedicat celor care cred ca se poate sa scoti energie mai multa decat consumi
&feature=related

<span class='edit'>28 Oct 2009, 17:18:</span>
azi m-am jucat cu niste magneti de la niste difuzoare, le aveam de pe vremea cand eram copil, le-am demontat si pastrasem magnetii.. Am descoperit ca magnetii daca sunt pusi intr-o anumita pozitie pe un disc rotativ piesa rotativa si celalalt piesa fixa produc lucru mecanic prin faptul ca piesa fixa(inlocuitor de stator cum e la altenratoare) atrage piesa rotativa aflata pe un disc de metal pana cand aceasta ajunge in dreptul ei(pe post de rotor) iar cand a ajuns aproape polaritatea se schimba daca este pus intr-un anumit unghi si il impinge mai departe. Iar and vrea sa il atraga pentru ca magnetii sunt "+" "-" magnetul fix este pacalit pentru ca cel mic deja s-a indepartat prea mult de el si nu il mai poate atrage inapoi deci se tot duce.. apoi iar revine si iar il atrage spre el,cand ajunge aproape il impinge si cand vrea sa il re-atraga piesa e departe, fapt ce duce la obtinerea de lucru mecanic. Am sa incerc sa fac si o schema sa incercati si voi, eu le-am rotoit in mana si se cunoaste ca vrea sa faca jumate de cursa, daca este pus intr-o anumita pozitie, insa nu stiu cum sa ii confectionez un ax pe acel disc de metal eventual cu un rulment sa il tina fix sa il pul la lucru mai bine:) Cu el se poate obtine turatie nu stiu cat de mare.. si putere in functie de cat de puternici sunt magnetii, si cat de bine sunt asezati, iar turatia discului poate fi cuplata la o sursa de generare curent.. si deci se poate obtine curent rotatia magnetilor deci din senin printr-un altenrator curent pentru instalatia de hidrogen. Sper sa imi iasa si am sa colaborez cu voi. Dar deocamdata este in faza de proiect si testare manuala si am vazut ca merge, am sa vin cu un desen sa va dati si voi o parere si sa testati acasa. M-am inspirat din filmuletul de mai sus unde acel om invarte o volanta si aceia prinde viteza de nu se mai opreste fara sa fie propulsata de surse de energie exterioare, necar fiind doar rotirea de inceput la fel ca un motor electric. Doamne Ajuta rolleyes.gif

This post has been edited by panter1: 28 Oct 2009, 17:32


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 Oct 2009, 19:06
Post #586


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




chestia cu magnetii am priceput-o! Dar cum se opreste un astfel de motor?
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 28 Oct 2009, 20:17
Post #587


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Iata si desenul promis, in seara asta de curiozitate am pus magnetii pe un locas de placa cu vinil(deci platforma rotativa rotunda se vede in desen) dar poate fi si turbina cu mai mult magneti, etc.. asta asa ca sa va faceti o idee. Tinde sa se roteasca continu daca magnetii sunt asezati foarte bine ei atrag pe cel care se invarte pe disc pana ajunge in dreptul lui iar apoi il imping, cam asta e principiul. Plusul din schema il imping si minusul atrage spre el, am mai observat ca daca magnetii de pe platforma rotunda sunt pusi cu fata in jos sau invers nu se mai invarte ci opune rezistenta, trebuiesc pusi corect. De oprit.. chiar nu m-am gandit cum sa il oprim in caz ca va porni, la turatii mari va dati seama ca nu am incercat decat la mana sa zic vro 50 de ture pe minut, sau cat poti roti cu mana timp in care au sarit toti magnetii de pe platforma din cauza inertiei radmasa.gif ar fi trebuit sa ii lipesc de ea dar nu stric picapul. Puteti continua si testa si voi.. si sa fiti atenti la polaitate ca altfel nu merge. Insa nu stiu cum se va comporta cand o fi pe ceva fix in turatii mari, nu stiu cum se coporta magnetul dar daca in filmuletul de mai sus principiul asta merge.. de ce sa nu mearga si la noi. Iar ca oprire, frana pe axul care se invarte,cu un lemn sau ceva, important este sa il facem sa functioneze optim intr-o carcasa de motor si sa gasim magneti care sa se potriveasca acolo, asta e mai greu.


Mov - discul
Verde- magneti(statici) rotunzi in pozitie verticala dar asa se vad de sus
Rosu- magneti(mobili) rotunzi aflati in pozitie orizontala

This post has been edited by panter1: 28 Oct 2009, 20:49

Attached thumbnail(s)
Magnetij.JPG ( Size: 13.24k ) Number of downloads: 580


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 28 Oct 2009, 20:49
Post #588


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(pcostica @ 28 Oct 2009, 19:06)
chestia cu magnetii am priceput-o! Dar cum se opreste un astfel de motor?
Bafta!
*


radmasa.gif
Eu am mai postat pe topicuri ca ar trebui sa-si completeze profilul fiecare, sa stim si noi cu cine vorbim, de unde, si ce varsta are.! icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 Oct 2009, 21:33
Post #589


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




are legatura cu magnetii? tongue.gif


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 28 Oct 2009, 21:37
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




cine vrea engine din natura, sa extraga curent atasand un generator si respectiv generatorul de hidrogen-apa luati de aici cat va trebuie energie smile.gif atasati altenrator, etc...
&NR=1

Si principiul
&NR=1

This post has been edited by panter1: 28 Oct 2009, 21:39


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 23 Dec 2009, 04:45
Post #591


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Multumesc echipei forumului DaciaClub-Reno pentru urari! Sarbatori Fericite si La Multi Ani voua si tuturor furumistilor!


In 11 mai 2009 colegul nostru djasu82 amintea de Radu Marin, "romanul care face apa sa arda" dupa cum ni-l descrie Evenimentul Zilei din 9 mai. Atunci nu am dat mare importanta acestui lucru, dar timpul a trecut si se pare ca "gluma" se ingroasa. Intradevar domnul inginer Radu Marin are si un brevet de inventie, care inca nu este public. Ce m-a facut sa scriu aici mai mult decit urarile de sarbatori nu e articolul din Evenimentul Zilei de atunci ci acest sit: Hydrogen For Africa, http://africanhydrogen.com/aboutus.html . Deci se lucreaza!!

Ce mi-a atras totusi atentia, la articoul din Evenimentul Zilei, nu este modul cum produce hidrogen ci modul cum pune problema, si aici citez:

Toți au mizat pe “pilele de combustie”, acele instalații în care hidrogenul produs, transportat și depozitat în afara lor este combinat cu oxigenul, obținându-se astfel curent electric. Se procedează la fel ca acum 150 de ani, singurul avantaj fiind noile tehnologii și materiale. În consecință, după ce am “analizat” foarte bine lucrurile am hotărât ferm: “fără pile de combustie! Fără transport și depozitare!”. După mai bine de trei ani de cercetări și experimentări am reușit să obținem hidrogenul așa cum ne-am propus.

Deci, asa cum rezulta din acest articol, domnul inginer Radu Marin, este impotriva pilelor de combustie (care produc curent si apa), depozitarii si transportului. Pentru ultimele doua sunt de acord! Dar cu pilele de combustie? Sau are dinsul o idee mai buna de a produce curent electric? Nu stim inca! Sau poate exact aici e jmecheria care produce hidrogenul, printr-un proces inversat?! Si aici citez din ceea ce spune domul profesor Ion Brad:
Este vorba despre un catalizator anorganic, asociat cu un curent electric în cantități extraordinar de mici, motv pentru care costul este foarte scăzut în raport cu cheltuiala.

Sintetizind ideile, concluzionam ca procesul de electrocataliză membranară se face intr-un catalizator anorganic in care se baga curent o unitate si se scoate hidrogen de 5 ori mai mult ca si la electroliza clasica. Mie imi suna al dracului de cunoscut, parca ar fi descrierea unei pile de combustie! Desigur, ce fac eu aici e un simplu exercitiu de imaginatie pe tarimul speculatiilor.
Si-atunci de ce NU pilelor de combustie? Ce facem? Reinventam termocentrala, motorul cu ardere interna?

Pentru cei interesati articolul din EZ
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...lul-viitorului/

Radu-Marin Attached File  Radu_Marin.pdf ( 571.57k ) Number of downloads: 326


This post has been edited by mircea.bidian: 23 Dec 2009, 14:48


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 27 Mar 2010, 07:46
Post #592


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Acum 13 luni aminteam de Blacklight Power, timpul a trecut si si anuntul facut de ei in data de 26 martie, adica ieri, ar putea schimba soarta in favoarea automobilului electric definitiv

Daca declaratiile lui Randall Mills, fondatorul Blacklight Power, se vor dovedi adevarate legat de tehnologia HYDRINO , si pina acum nu avem nici un motiv sa ne indoim de asta, o sa vedem cit de curind "petalele ofilite" ale BloomBOX -lui, demonstrind pentru a nu stiu cita oara ca primavara nu se face doar cu o floare.

Cel de al 7-lea contract semnat intre Blacklight Power si GEOENERGIE SpA in data de 23 martie a.c. este in Italia, si prevede la final un generator cu o putere de 750Mw.
Cu 3 zile mai tirziu, 26 martie 2010, Randall Mills face un alt anunt: Thermally Reversible Hydrino Catalyst Systems care implementat pe un automobil ne asigura o autonomie de 1500 km cu numai un litru de apa. Energia electrica consumata pentru electroliza este de 1% din totalul produs.

Electricity is generated directly from the energy released to form hydrinos without any conversion equipment

Pretul de cost e undeva la 23$/kw, ceea ce pentru o masina de 200 kw (267 cai putere) ar fi in jur de 4600$, la care se adauga costul instalatiei electrice de 5200$, total final de 9800 de dolari! Poluarea este zero! Suna prea bine sa fie adevarat!!

Un scurt PDF cu prezentarea de ieri. Attached File  EngineeringPresentation.pdf ( 2.13mb ) Number of downloads: 279


This post has been edited by mircea.bidian: 27 Mar 2010, 07:47


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 27 Mar 2010, 10:06
Post #593


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




mircea.bidian nu se mai merita chestiuta asta din costul care e putin cam mare si greu de obtinut materiale s.a.m.d. Eu vad ca masina viitorului ca fiind electrica, poate cu un generator de hidrogen si un motor.
Eu am parasit electroliza mea pe balcon, si poate daca imi mai vine cheful sa o termin, dar nu cred ca o sa fie. Acum am in minte altceva:bicicleta electrica. Pentru Bucuresteni ar fi ideala dupa mine, pentru cat merg pana la servici 20km maxim. Eu miam calculat si mar tine ~50km cu 6 baterii.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 27 Mar 2010, 14:52
Post #594


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




QUOTE(iuliano_smile @ 27 Mar 2010, 10:06)
mircea.bidian nu se mai merita chestiuta asta din costul care e putin cam mare si greu de obtinut materiale s.a.m.d. Eu vad ca masina viitorului ca fiind electrica, poate cu un generator de hidrogen si un motor.
...............................
*




Cum ar putea sa fie mare? Pai intreg sistemul motor si echipamentul electric pentru o masina care nu va mai consuma numai apa pe toata durata de existenta va fi 10.000 de dolari. Vei plati doar 1 litru de apa pentru 1500 de km!!! La Tesla Car numai acumulatorii costa 16.000 de dolari! Pretul mare al acumulatorilor a fost si motivul pentru care automobilul electric a fost abandonat acum 10 ani de catre General Motors si Toyota. Aici nu e vorba de teoria conspiratiei, dramatizata cu surle si trambite in filmul Who Killed the Electric Car? , ci de rentabilitate. Indiferent cu ce dovezi vine lumea despre ingroparea automobilului electric, cind vine vorba de bani si rentabilitate, autorii filmului uita sa aminteasca cite ceva. Purul adevar este acesta:

Toyota Motor Corporation discontinued production of the RAV4 Electric Vehicle worldwide in the spring of 2003. Therefore, Toyota will no longer take orders for the RAV4 EV.

Toyota remains committed to developing an "Eco Vehicle," one that will have a minimal impact on the environment. Toyota believes that in order to have a positive environmental impact, a large number of consumers must embrace the technology. In order for this to happen, the vehicle must meet the lifestyle needs of, and be affordable to, the mass market. Although a significant marketing effort was undertaken for the RAV4-EV, we only sold about 300 vehicles a year.

In addition to overall customer acceptance, technical issues tied to electric vehicles remain a major hurdle. Industry practice regards batteries to be at the end of their useful life when capacity decreases to 80% of original capacity. A battery's capacity is the amount of charge that it holds, and is commonly measured by the range of the vehicle. It is cost-prohibitive to replace an EV battery. The cost to replace the battery is more than the value of the vehicle.

Although Toyota's electric vehicle sales have proved disappointing, Toyota was able to leverage valuable technology from the development and sales of the RAV4-EV. For example, some of the technology involved in the Hybrid Synergy Drive® system on the next generation Prius came from the RAV4-EV. Toyota was the first company to introduce a hybrid vehicle to the mass market in 1997.

Sursa: http://www.toyota.com/vehicles/rav4ev/
....Lucru valabil pentru orice masina electrica la acea vreme.

Imagineaza-ti un pic: O masina electrica forever, cu un cost de productie mai mic decit oricare masina electrica si cu cost ZERO pe suta de KM, fara poluare, fara taxe de CO2, cu 267 cai putere sub capota. Si nu uita: ACESTA NU ESTE perpetuum mobile!!




--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 Mar 2010, 22:15
Post #595


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Dar ce este? smile.gif consumi un litru de apa, care dupa ce se arde are ca "reziduu" tot un litru de apa, eventual fierbinte. Deci mai mult decat un perpetuum mobile! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 27 Mar 2010, 22:36
Post #596


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




QUOTE(mircea.bidian @ 23 Dec 2009, 04:45)
.
.
.
motv pentru care costul este foarte scăzut în raport cu cheltuiala.[/i]

.
.
.
*




QUOTE(gotronic @ 27 Mar 2010, 22:15)
Dar ce este? smile.gif  consumi un litru de apa, care dupa ce se arde are ca "reziduu" tot un litru de apa, eventual fierbinte. Deci mai mult decat un perpetuum mobile! smile.gif
*




Cum sa explic... energia ce deriva din desclestarea anorganica a particulelor cu ajutorul curentului generat si al masei moleculare ameliorata de ridicarea legaturilor limfatice si aproximarea rezolutiei maximizate de revenirea... contunuati voi explicatia radmasa.gif


Caldura aia nu-i reziduala! E luata in calcul, dar da-o dreaq ca nu ne trebe... Si sa nu uitam ca energia rezultata e doar o parte din ce poa' sa faca "minunea".


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 28 Mar 2010, 15:24
Post #597


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




@gotronic - Oxigenul din apa nu are nici o legatura cu acest tip de generator. Aici este implicat doar hidrogenul, care dupa procesul de elctroliza are doua forme: para-hidrogen (25%) si orto-hidrogen (75%), sau mai simplu hidrogen monoatomic si molecular. In forma lichida, procentajul se schimba, hidrogenul monoatomic dominind. La fel se intimpla si la temperaturi ridicate, numai ca aici mai are loc un alt fenomen daca se adauga un catalizator. In prezenta catalizatorului (litiu, heliu, potasiu) hidrogenul monoatomic se trasnforma in HYDRINO. Hydrino este tot atom de hidrogen, cu un diametru mai mic, dar care in procesul de micsorare cedeaza energie. In acest punct fizica cuantica intra in conflict cu noul concept dezvoltat de Randall Mills descoperitorul acestei noi forme de hidrogen. In momentul in care hydrino se trasnforma in hidrogen, adica revine la diametru normal, normal ar fi ca atomul sa recupereze energia din acelasi loc de unde a cedato, ori exact asta nu se intimpla, energia venind din "nimic", ceea ce in ochii unora inseamna un perpetuum mobile iar pentru altii o escrocherie. Ei bine, acest "perpetuum mobile" functioneaza si culmea face ca se semneaza contracte in valoare de milioane de dolari. Multi detracatatori ai acestui nou concept, dupa ce au vazut demonstratiile, si-au retras afirmatiile si sau alaturat echipei condusa de Mills. Si pentru ca nu era indeajus, Mills face un alt anut, cu un nou tip de generator pentru automobile, bazat pe acealsi principiu, doar ca energia recuperata este electrica si nu calorica. In mod sigur adeptii fizicii cuantice o sa incerce sa demonteze afirmatiile lui Mills, din pacate pentru ei fara nici o dovada.

@volint
- afirmatia nu-mi apartine, eu am am citat din interviul domnului profesor Ion Brad.


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mjeefo
post 17 Jul 2010, 21:04
Post #598


Racer


Group: Members
Posts: 78
Joined: 5 February 07




Pana la urma s-a montat asa ceva pe dacie, care sunt rezultatele. Din ce am citit pe net majoritatea care au generatoru de hidrogen facut de ei zic ca au undeva la 10% consum mai mic. Am gasit situ asta(http://www.hho.minidava.com/tehnologie.html)"nu fac reclama, in care zice ca se poate ajunge si la un consum cu pana la 70% redus. Cel mai ieftin sistem e undeva pe la 2000 lei si am vazut ca e montat si pe un logan dci.
Si asta e ce am gasit pe dacia classica
&feature=related


--------------------
Dacia 1310 00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL - TL LIV CT MAV CT CFG
Dacia este in sufletele noastre.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 19 Jul 2010, 10:13
Post #599


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Din toate discutiile astea de pe acest topic am inteles un lucru..ca toti se inghesuiesc sa dea explicatii dar nici unul nu a realizat pana la capat si sa testeze o astfel de celula pe dacie.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 19 Jul 2010, 11:54
Post #600


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




N-ai inteles bine.
Reciteste toate paginile. Cu atentie.

Unii au abandonat experimentele.
Altii le-au intrerupt momentan.
Unii sunt in curs de a construi un electrolizor, dar lucrarea avanseaza greu.
Pune si tu mana pe treaba si poate ne uimesti.
Succes.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.

Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban.

Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat.

Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban.

Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00


--------------------
Go to the top of the page
34 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th October 2024 - 21:03
Forum Renault