DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ergonomia si Loganul... Obositi cand conduceti?, precizati motivul si intervalul de timp

Obositii cand conduceti loganul ?
 
da [ 125 ] ** [34.53%]
nu [ 237 ] ** [65.47%]
Total Votes: 362
Guests cannot vote 
W3f
post 11 Oct 2008, 09:59
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 22 July 07




baia mare cluj 170 km aprox,
drum in lucru conditi de vizibilitate reduse, trafic groaznic
oboseala doar psihica, fizic in 3 ore am amortit un pic! (pauza de 5 min)

baia mare budapesta drum ok pana la iesire din tara drum excelent dupa, aprox 400km. 0 oboseala cred ca as mai fi facut inca pe atat dar nu pe drumurile noastre

1. obosesc cand vad nebuni care fac depasiri riscante ca trebuie sa fiu atent si la ei mad.gif
2. obosesc cand am geamuri murdare wacko.gif
3. obosesc daca cei care is in masina langa mine nu le tace gura rolleyes.gif
4. factori fizici eu zic ca pozitia la logan ii destul de comada, destul de inalta se poate traduce printrun avantaj la drum lung poate printr-o vizibilitate mai buna
5. dureri la picior, nam scapat de ele si nu pot nici cum sa ma obijnuiesc cu consola centrala pentra ca pozitia mea la volan ii destul de relaxata daca imi permiteti (cracanata) si genunchiul drept sta rezemat in consola si doare.
pozitia asta am insusito de la berlina din "82 unde nu aveam consola si stateam ca si in straf! biggrin.gif mie dor de ea tongue.gif



--------------------
Dacia LGN ABS + 2008
(D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 11 Oct 2008, 10:13
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.098
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Salzburg - Arad ~ 900 km, incepuse sa se instaleze oboseala dar eram inca in "parametri".
Bucuresti - Urziceni ~ 60 Km, trafic intens. Drumul a fost mult mai intens trait decat cel de sus, am stat deosebit de incordat ca sa scap cu viata. M-a solicitat enorm, dupa ce am ajuns nu m-as mai fi urcat in masina nici sa ma tai.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacis
post 11 Oct 2008, 12:07
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 24 March 04
From: dealurile oable ale Mioritei




QUOTE(W3f @ 11 Oct 2008, 10:59)
....5. dureri la picior, nam scapat de ele si nu pot nici cum sa ma obijnuiesc cu consola centrala pentra ca pozitia mea la volan ii destul de relaxata daca imi permiteti (cracanata) si genunchiul drept sta rezemat in consola si doare.
pozitia asta am insusito de la berlina din "82 unde nu aveam consola si stateam ca si in straf! biggrin.gif  mie dor de ea tongue.gif
*


Aceeasi trecere (Berlina - Logan), aceeasi problema. Rezolvarea: miscarea scaunului soferului inspre in spate, ca sa nu mai lovesc piciorul de consola. Sfatul meu : fa-o treptat, pana gasesti cea mai apropiata pozitie de volan care sa fie si comoda pentru picioare si condus.


--------------------
DACIA Logan KissFM 1,4 2008
dacis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denver
post 13 Oct 2008, 13:36
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 10 October 08




Slobozia-Bucuresti-Pitesti-Satu Mare = aprox 800km
Satu-Mare-Brasov-Slobozia= aprox 700km
Slobozia-Cheile Bicazului-Botosani-Slobozia= aprox 1000km

Nu eram foarte obosit


--------------------
Dacia Logan 1,4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leuzzo
post 14 Oct 2008, 20:41
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 21 September 04
From: Iasi




Asta e cea mai mare problema a mea. Am 1.91m dupa 1ora de condus sunt rupt la genunchiul drept, trebuie sa fac pauze ca altfel ..... Cauza pozitia cam aiurea la volan 1) volanul ramane la acelasi nivel - scaunul maxim in fata - ergonomia are un efect slab adica obosesc bratele super intinse si picioarele prea flexate, ACCELERATIA PREA MOALE, iar daca mai sta si my bebe de 2ani in spate pe scaunul lui trebuie sa dau 2 click-uri scaunuk in fata iar atunci e dezastru ergonomie nula - discomfort total, asa ca prefer sa-l pun cu picioarele pe tetiere sau cum poate - la un moment dat simt cum i-mi impinge scaunul ca nici el nu rezista prea mult, as monta scunelul lui pe locul din mijloc dar mie frica sa nu sara printre scaune, la o frana mai puternica, chiar daca scaunelul e INGLESINA. Pentru Logan dau un 2.5 pentru ERGONOMIE din 10. La un drum mai lung se aduna, iar in timp apar incet si problemele de mers si pozitie.


--------------------
DACIA LOGAN Ambition - Cameleon - IS-##***
Frate roata se invarte ... shi tzine minte...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christiansen
post 19 Oct 2008, 08:54
Post #126


Un biet invatacel


Group: Members
Posts: 136
Joined: 4 April 08
From: Bucuresti




QUOTE(W3f @ 11 Oct 2008, 10:59)
1. obosesc cand vad nebuni care fac depasiri riscante ca trebuie sa fiu atent si la ei mad.gif
2. obosesc cand am geamuri murdare wacko.gif
3. obosesc daca cei care is in masina langa mine nu le tace gura rolleyes.gif
4. factori fizici eu zic ca pozitia la logan ii destul de comada, destul de inalta se poate traduce printrun avantaj la drum lung poate printr-o vizibilitate mai buna
5. dureri la picior, nam scapat de ele si nu pot nici cum sa ma obijnuiesc cu consola centrala pentra ca pozitia mea la volan ii destul de relaxata daca imi permiteti (cracanata) si genunchiul drept sta rezemat in consola si doare.
pozitia asta am insusito de la berlina din "82 unde nu aveam consola si stateam ca si in straf! biggrin.gif  mie dor de ea tongue.gif
*



Dar spatele nu te doare? Cea mai lunga "etapa" facuta cu Loganul a fost Linz - Bucuresti (23 ore de condus). De la Nadlac la Bucuresti am facut 13 ore ... Am avut niste dureri de spate crancene ...


--------------------
Renault Megane 2007 Expression 1,6 16V - B 137 ROC
Dacia Logan 1,4MPI 66.000 km - 01.02.2011 (vandut)
Renault Megane 1,6 16V 124.000 km 10.05.2015 (vandut)
Renault Clio IV 1,2 16V 155.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morpheus2kro
post 18 Dec 2008, 22:30
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 1 May 08




inca nu am obosit in masina chiar dc am avut distante mari de facut, sincer abia astept urmatoarea iesire din bucuresti.... mi am facut iluminarea la bord si vreau sa vad cum e biggrin.gif
cred ca cel mai mult am facut vreo 800 km intr o zi...


--------------------
Dacia logan 1.5 dCI Dacia Logan 1.5 dCi 2007/preferance
www.upgradefaruri.blogspot.com
Drive is the game, Logan 1.5 dCi is my way.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blackjoe
post 15 Mar 2009, 20:34
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 March 09




trebuie facuta clar diferenta intre a conduce in oras si a conduce in afara, constant, si diferenta intre oboseala si durere din cauza pozitiei incomode.

1. condusul in oras te face sa te misti (schimbi viteza, etc) deci nu vei avea aceeasi pozitie pe o durata indelungata, nu vei amorti, nu vei avea dureri, si daca te vei simti obosit nu e 100% din cauza masinii si a pozitiei.

2. condusul pe autostrada, cu piciorul pe acceleratie, fara a-l misca semnificativ, timp indelungat (cateva ore sau mai mult) poate da dureri (mai devreme sau mai tarziu), in cazul in care nu ai o pozitie "ergonomica"

din experienta personala (am condus si dacie 1300 si alte marci) pot sa va spun ca pentru mine, condusul in afara localitatilor sau pe autostrada pe o perioada mai mare de 2 ore este un chin. am dureri mari la genunchiul drept din cauza ca pedala de acceleratie este prea moale, si trebuie sa tin piciorul incordat si nesprijinit.

scaunele sunt confortabile, dar pozitia la volan este departe de a fi confortabila, comparat cu alte masini.


--------------------
dacia logan 2007 / laureat plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luxian
post 8 Apr 2009, 22:43
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 August 07
From: Elveția




Desi nu am facut drumuri lungi cu loganul (300-400 km maxim), pot sa ma declar multumit de el.

Am 1.83 si 78kg. Nu am probleme cu acceleratia, incerc sa ating cu piciorul (adidasul) consola. Din frecarea cu consola piciorul sta mult mai comod si nu se mai sprijina cu toata greutatea de pedala de acc., singurul dezavantaj e ca ti se murdaresc adidasii biggrin.gif si, [poate] ti se roade mocheta de pe consola in timp.


Oboseala fizica e aproape zero (doar dureri de ceafa dupa 4 ore de condus), si mai mult oboseala psihica datorita traficului.

This post has been edited by Luxian: 9 Apr 2009, 00:20


--------------------
Dacia DUSTER 2 2019 4x4 1.6 L
ex: Dacia Logan 1.6 Ambition (2005)
ex: Dacia 1300 (1984)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.c
post 9 Jun 2009, 19:01
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 29 April 07
From: Tulcea




Tulcea - Cluj = app. 760 km in 9 ore si 30 de minute, rezultat: o durere de fund "beton" si amortit piciorul drept. In rest ok...


--------------------
Dacia Logan 2 1.5 dci Prestige 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 Jun 2009, 20:13
Post #131


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




pai dar toata lumea recomanda sa nu conduci mai mult de 4 ore continuu, chiar daca conduci cea mai confortabila masina din lume...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 10 Jun 2009, 08:55
Post #132


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




condus Timisoara - Munchen, dus-intors cu Dacia Logan 1,4 berlina. Fara probleme majora, in afara de o durere de spate. Am 1.90, 103 kg


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 10 Jun 2009, 12:37
Post #133


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Piciorul drept imi amorteste si mie dar nu prea fac pauze la 4 ore, ultima oara pe Mangalia-Iasi asta a fost singura problema.


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielD
post 12 Jun 2009, 15:20
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 31 May 09
From: Pitesti




Desi acum conduc pe partea stanga, nu mi se pare obositor sa conduc Loganul, mai ales ca aici drumurile sunt bune si largi si soferii sunt in general civilizati.
Ipswich - Londra si retur in aceeasi zi si nu eram obosit 400 km.


--------------------
Dacia Logan 2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ocean36
post 29 Jun 2009, 10:58
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 May 09




Nu obosesc la volan din cauza masinii.
Mie personal mi se pare o masina foarte confortabila, poate si din cauza ca inainte am avut o Dacie break 1310 si cand m-am urcat in Logan mi s-a parut avion, insa una peste alta raman la parerea ca este o masina foarte confortabila.
Pedalele moi, ambreiaj si frana mi-au placut mult pentru ca pot fi actionate cu usurinta. Am facut si drumuri lungi si drumuri mai scurte si nu pot sa ma plang de nimic(inclusiv locurile din spate sunt confortabile).
Numai bine la toata lumea.


--------------------
Logan Preferance 2009 - CT-04-BBM
xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atsystems
post 8 Jul 2009, 12:15
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 July 09




Salutare!

Am facut acum un an aproape un drum in Istanbul, din Bucuresti , mers la foc automat, fara opriri decat in vama si vreau sa va spun ca nu a fost obositor drumul. Nu m-am simtit jenat la picioare si nici lombar. Am un Logan 1.6 16v facelift cu reglaj lombar la scaun. Acelasi drum l-am facut si cu un BMW 318 si nu e cine stie ce diferenta pe partea de "jenari" oboseala. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V 2008 - GR04ATS
Tzac Pac Brr Brr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 8 Jul 2009, 20:57
Post #137


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Curios cum ai tu ph2 prestige cu reglaj lombar.Reglajul lombar a fost scos inainte sa apara prestige-ul, dar daca zici tu...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Jul 2009, 21:25
Post #138


-


Group: Members
Posts: 22.738
Joined: 19 April 05
From: Romania




Poate l-au scapat din fabrica ... stii ca si tu ai, dar nu este activat. Trebuie gaurita tapiteria si montat rozeta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandy461229
post 9 Jul 2009, 07:48
Post #139


Gica Contra


Group: Members
Posts: 703
Joined: 26 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(leuzzo @ 14 Oct 2008, 21:41)
Asta e cea mai mare problema a mea. Am 1.91m dupa 1ora de condus sunt rupt la genunchiul drept, trebuie sa fac pauze ca altfel ..... Cauza pozitia cam aiurea la volan 1) volanul ramane la acelasi nivel - scaunul maxim in fata - ergonomia are un efect slab adica obosesc bratele super intinse si picioarele prea flexate, ACCELERATIA PREA MOALE, iar daca mai sta si my bebe de 2ani in spate pe scaunul lui trebuie sa dau 2 click-uri scaunuk in fata iar atunci e dezastru ergonomie nula - discomfort total, asa ca prefer sa-l pun cu picioarele pe tetiere sau cum poate - la un moment dat simt cum i-mi impinge scaunul ca nici el nu rezista prea mult, as monta scunelul lui pe locul din mijloc dar mie frica sa nu sara printre scaune, la o frana mai puternica, chiar daca scaunelul e INGLESINA. Pentru Logan dau un 2.5 pentru ERGONOMIE din 10.  La un drum mai lung se aduna, iar in timp apar incet si problemele de mers si pozitie.
*



Si eu am tot 1,91 inaltime, dar cu scaunul dat in spate la maximum e totul OK.
Pe bebe il poti aseza in dreapta spate.
Acceleratia moale se rezolva usor prin intinderea cablului (am avut si eu problema asta)


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2004 - B39XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 9 Jul 2009, 21:01
Post #140


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(IRONICK @ 8 Jul 2009, 22:25)
Poate l-au scapat din fabrica ... stii ca si tu ai, dar nu este activat. Trebuie gaurita tapiteria si montat rozeta.
*


Pai da eu stiu de la tine de treaba asta, dar ma indoiesc sa-si fi facut cineva reglaj lombar pe ph2 dupa ce masina a venit din fabrica fara, multi probabil aud acest lucru in premiera acum.Se poate cum zici tu sa fi scapat din fabrica desi am dubii...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyslanic01
post 10 Sep 2009, 20:31
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 7 April 09
From: slanic moldova/bacau




salut dupa o mica excursie in italia(cam 4500)km pot sa zic k la logan stai destul de confortabil dar dupa o perioada de condus fara paura incepea sa imi amorteasca spatele si incepea sa ma doara gatul(nu m-am invatat inca sa stau cu capul rezemat de tetiera) la ce mi sa parut ca sau zgarzit cei de la dacia este "cotiera" de pe usa(manerul de care se trage ca sa se inchida) pt-ca nu prea ai cum sa tii mana rezemata de acea cotiera(nu mai ajungi bine la volan) biggrin.gif sa nu incepeti cu pozitia corecta la volan pt-ca la un drum lung nu sta nimeni cu coatele indoite la 45 de grade si mainele cam in dreptul orei 9 si un sfert cum zice instructorul la scoala de soferi ca nu va cred blush.gif

This post has been edited by adyslanic01: 10 Sep 2009, 20:34


--------------------
dacia logan 2008/preferance - BC-05-EEH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 11 Sep 2009, 11:48
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




E vorba de 10 si 10..smile.gif Si capul nu trebuie rezemat de tetiera. Tetiera are alt rol.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 11 Sep 2009, 12:04
Post #143


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




De ce nu trebuie rezemat?
Eu am pus pe lista de probleme ale Loganului si tetierele care nu pot fi inclinate astfel incat sa stea permanent in contact cu capul, chiar ma batea gandul sa le indoi eu cadrul cu cateva grade.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 11 Sep 2009, 12:09
Post #144


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Un articol:
http://www.europafm.ro/info-trafic/informa...tetierelor.html

De fapt cred ca m-am exprimat eu gresit. Capul poate fi rezemat, dar nu e obligatoriu sa fie. Si in majoritatea masinilor de serie e destul de incomod sa stai cu capul rezemat de tetiere. Scaunele mai scumpe au intr-adevar tetierele mai apropiate de cap, dar tot e incomod sa stai cu el rezemat.

This post has been edited by nh1980ro: 11 Sep 2009, 12:12


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 11 Sep 2009, 12:38
Post #145


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Cred ca tetierele nu sunt facute ca sa-ti rezemi capul in timpul condusului, ci ca nu-ti rupi gatul in caz de accident.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 11 Sep 2009, 18:50
Post #146


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Eu cred ca tetiera trebuie sa fie cat mai apropiata de cap, din punctul de vedere al sigurantei. Daca distanta 0 e perfect, atata timp czat nu e daunator din alt punct de vedere (confort sau stiu eu ce altceva).
Personal ma simt foarte bine in masinile in care pot lipi tetira de cap si sunt convins ca e si o pozitie 'safe'.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 07:43
Forum Renault