Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
![]() ![]() |
Logan 2 0.9 Tce, Masinuta mea
Laurentziu83 |
![]()
Post
#181
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
P-A-C-O |
![]()
Post
#182
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(hitman1234 @ 31 Dec 2013, 12:16) Eco ii mai taie un cilindru sti tu ceva...... ![]() apropo: de mare angajament preselectia pt. dansatoarele de la bara (un nou sport) |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
4x4 |
![]()
Post
#183
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
zanzie |
![]()
Post
#184
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
centurion |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 31 Dec 2013, 15:27) Pai daca mergi constant pe cruise cu 130 la ora, pe un drum drept, pe sute de kilometri de autostrada, nu poti vorbi de acel consum ca fiind mediu? Pana la urma asta te intereseaza cand pleci in concediu. Consumurile date de mine sunt obtinute cu cruise-ul activat, cu mici variatii in functie de inclinarea drumului. "Overall" pe care l-ai folosit la concluzie m-a facut sa cred ca te referi la un consum mediu in concordanta cu definitia lui si nu la un consum mediu pe o portiune de autostrada. |
--------------------
-
-
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#186
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 31 Dec 2013, 14:27) Normal ca pot. Intre cele doua motoare exista o diferenta de 20 de ani. In 20 de ani, tehnologia a evoluat. Turbo-urile astea mici sunt motoarele momentului, fiindca ofera o gramada de avantaje si prea putine dezavantaje. Sau mai exact presupuse dezavantaje. Uite ce zic astia de consum: 2013 Dacia Logan TCe 90 Eco2 fuel consumption in liter / 100 km Estimated fuel consumption by constant speeds on top gear, steady ride without acceleration or braking, flat concrete or tarmac surface, no wind by 50 km/h (31 mph): 3.2 l/100 km by 60 km/h (37 mph): 3.3 l/100 km by 70 km/h (44 mph): 3.4 l/100 km by 80 km/h (50 mph): 3.5 l/100 km by 90 km/h (56 mph): 3.7 l/100 km by 100 km/h (62 mph): 3.9 l/100 km by 120 km/h (75 mph): 4.5 l/100 km by 140 km/h (87 mph): 5.1 l/100 km by 160 km/h (100 mph): 6.1 l/100 km http://www.automobile-catalog.com/economy/...ce_90_eco2.html ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
antique |
![]()
Post
#187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 September 06 From: iasi ![]() |
Cifrele respective sunt mai optimiste decat cifrele date de producator.
Mi se pare mult prea mic consumul la 160 km/h ![]() This post has been edited by antique: 31 Dec 2013, 22:48 |
--------------------
renault
clio 3
2008, 1.2 confort-dinamique -> sora Kia Cee'd 2008 -> eu
God bless reno |
|
Ampt |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
La 120km/h, 140km/h și 160km/h nici dCi-ul nu scoate consumurile astea !
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
cdadan |
![]()
Post
#189
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Sunt la fel de aberante ca cifrele aruncate de sceptici, pe aici. Doar ca par un pic mai calculate.
![]() Loganul e aerodinamic la fel ca o caramida. Cu 90 de cai urca la maxim 169 km/h, in timp ce de ex. o balenuta de Octavia, evident mai mare, cu mai putini cai (86) ajunge la 181 km/h. E normal sa consume destul de mult la viteze de autostrada, motorul nu are nici o vina. This post has been edited by cdadan: 31 Dec 2013, 23:34 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Consumul este bun pt. un benzina, cum zice si dl. Epure sunt 3 persoane plus bagaje, nu este o greutate de nimic in plus!!! Din cate stiu la orice masina dupa 15.000 km consumul se mai lasa ceva!!
|
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
Epurasul |
![]()
Post
#191
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 21 December 13 ![]() |
top speedul pe ceas era de 170 cum spune și producătorul dar dacă ai o mașină în fata care sa Îți taie vântul mai urca 10 km atât a mers la mine acum e de știut că pe ceas nu e cel real din câte știu deci 169 poate fi cel real chiar dacă pe ceas e un pic mai mare
This post has been edited by Epurasul: 1 Jan 2014, 08:47 |
--------------------
Dacia
Logan
2013 Laureat
- CT68EPR
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#192
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 31 Dec 2013, 23:29) 2013 Dacia Logan TCe 90 Eco2 fuel consumption in liter / 100 km Estimated fuel consumption by constant speeds on top gear, steady ride without acceleration or braking, flat concrete or tarmac surface, no wind by 50 km/h (31 mph): 3.2 l/100 km by 60 km/h (37 mph): 3.3 l/100 km by 70 km/h (44 mph): 3.4 l/100 km by 80 km/h (50 mph): 3.5 l/100 km by 90 km/h (56 mph): 3.7 l/100 km by 100 km/h (62 mph): 3.9 l/100 km by 120 km/h (75 mph): 4.5 l/100 km by 140 km/h (87 mph): 5.1 l/100 km by 160 km/h (100 mph): 6.1 l/100 km Rabla mea are declarat consum extraurban de 5.4%, cu toate astea, instant-ul pe cruise este de 5.1-5.3% la 90 la ora si 5.8-6.2% la 100 la ora. Asta cand sunt singur in masina, cu AC-ul oprit. In realitate, la un rulaj linistit, 100-110 eventual si ceva autostrada unde ridic viteza la 130, tot pe cruise (il folosesc destul de des), 2-3 persoane in masina si AC pornit, obtin cam 7% extraurban (mai mult sau mai putin, in functie de diferiti factori. Asa ca da-mi voie te rog sa ma mictionez pe ce imi transmite constructorul privitor la consum. A fost printre primele lucruri la care am ras atunci cand am luat-o. Pana voi vedea un filmulet sau niste poze cu consumurile la vitezele stabilizate, da-mi voie sa ma indoiesc ca acest motor este mai economic si, implicit, mai putin poluant. Dupa aceea, cred ca putem compara cu vechiul motor 1.6 8V, sa vedem cat de mare e economia si daca intr-adevar merita schimbarea. Nu de alta, dar 6.1% consum instant la 160 la ora, cu acest motor si pe aceasta caroserie, pe cruise, ma face sa ![]() Vorba colegilor, nici cu dci-ul nu obtii consumul asta. This post has been edited by Laurentziu83: 1 Jan 2014, 15:26 |
--------------------
.
.
.
|
|
#Dino |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
La ce turatie intra turbina la motorul asta? La 110 km/h ce turatie are?
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
centurion |
![]()
Post
#194
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
![]() Turbina nu "intra" de la nici o turatie anume. Turbina functioneaza non stop. |
--------------------
-
-
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#195
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 1 Jan 2014, 15:21) Pana voi vedea un filmulet sau niste poze cu consumurile la vitezele stabilizate, da-mi voie sa ma indoiesc ca acest motor este mai economic si, implicit, mai putin poluant. Poti sa te si intreiesti, daca vrei. Generatia asta noua de motoare nu e degeaba. Ca tu ai impresia ca al tau motor e al' mai la dracu' dintre toate, asta-i alta poveste. Iar la consum, producatorul minte cam in aceeasi masura, in sensul ca respecta niste norme. Normele alea nu se pupa cu realitatea. La meganul tau ai mixt 6.9, loganul cu 0.9 tce are 5.0. Tu spui ca de fapt e pe dos. Chiar vrei sa te creada cineva? ![]() QUOTE(kissfm @ 1 Jan 2014, 16:11) Pe pagina a 2-a e o poza pa 90 km/h. Turometrul sta intre 2000 si 2250, hai sa zicem ca 2150 e cifra norocoasa. Asta inseamna ca la 110 are cam 2600 iar la 130 3100. Dar asta oricum nu conteaza pentru specialistii din Galati care au migrat spre capitala. This post has been edited by cdadan: 1 Jan 2014, 17:22 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Speedy |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
QUOTE(cdadan @ 1 Jan 2014, 18:21) loganul cu 0.9 tce are 5.0. Are 5.2. Si oricum, tu chiar crezi asta? N-ai vazut filmuletul de mai sus, sau ti-au ramas ochii la lista pe care ai postat-o. In afara de o asigurare mai mica si un consum sensibil scazut IN ORAS motorul de 0,9 nu are nimic peste cel de 1.6 pe care se vrea sa-l inlocuiasca, poate doar o probabiliitate mai mare de a se defecta. Daca ma uit pe sait la dacia, dci-ul are 4,4 in oras..chiar iei de bune toate gogosile pe care le vand nesimtitii astia? |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
cdadan |
![]()
Post
#197
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cifrele difera un pic in functie de site-urile de pe care sunt luate. Ce cred eu despre cifrele date de producator? Am scris mai sus. Ce cred despre cifrele date de englezii aia? Am scris mai sus. Citeste si revino daca ai nelamuriri.
Dar raspunde-mi la o intrebare: ai habar cum se misca un motor cu turbina? Toti producatorii importanti inlocuiesc, incet dar sigur, benzinarele aspirate cu moristi de-astea mici cu turbina. De ce? Fiindca presteaza mult mai bine si consuma mai putin. Dar scepticii o tin in continuare pe-a lor. Pune mana de condu o morisca d-asta mica cu turbina si hai sa discutam la urma. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#198
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cum sa presteze mult mai bine? Mult mai bine decat ce? Consuma mai putin decat cine? La 0.9 litri, consumul e enorm.. iar cand am vazut cat cosuma Megane 1.4 tce, m-am ingrozit.
Sa vedem ce s eintampla in timp, cat de fiabile sunt moristile astea...eu le dau cam ~100.000 km, peste 2-3 ani cand se apropie de km astia nu le vad bine. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
centurion |
![]()
Post
#199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
"Moristile" astea turbo exista de ani de zile in productie. Nu pot sa cred ca mai exista oameni care se mai indoiesc de fiabilitatea lor dupa atata timp. Singura explicatie ar fi ca au condus toata viata lor doar "atmosferice".
<span class='edit'>1 Jan 2014, 19:27:</span> QUOTE(Speedy @ 1 Jan 2014, 18:40) Daca ma uit pe sait la dacia, dci-ul are 4,4 in oras..chiar iei de bune toate gogosile pe care le vand nesimtitii astia? Pentru informarea ta, iti spun ca toti producatorii omologheaza in aceleasi conditii vehiculele pe care le vand. Deci, conform standardului in vigoare, aceste consumuri afisate pe toate site -urile producatorilor sunt cele rezultate in urma testelor. Deci, nu este nici o gogoasa. Faptul ca in realitate nu se intrunesc conditiile din teste, e altceva. Dar ei nu mint cu nimic. 1 Jan 2014, 19:52: QUOTE(Speedy @ 1 Jan 2014, 18:40) In afara de o asigurare mai mica si un consum sensibil scazut IN ORAS motorul de 0,9 nu are nimic peste cel de 1.6 pe care se vrea sa-l inlocuiasca, poate doar o probabiliitate mai mare de a se defecta. Sa nu uitam de curba de cuplu al unui turbo...... This post has been edited by centurion: 1 Jan 2014, 18:52 |
--------------------
-
-
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#200
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 1 Jan 2014, 18:57) Dar raspunde-mi la o intrebare: ai habar cum se misca un motor cu turbina? Toti producatorii importanti inlocuiesc, incet dar sigur, benzinarele aspirate cu moristi de-astea mici cu turbina. De ce? Fiindca presteaza mult mai bine si consuma mai putin. Dar scepticii o tin in continuare pe-a lor. Pune mana de condu o morisca d-asta mica cu turbina si hai sa discutam la urma. Eu am crezut ca fac miscarea asta pentru ca vrea UE norme mai drastice de poluare iar statele membre maresc taxele functie de cilindree. In afara UE, mai sunt si alte tari care sa utilizeze motoarele astea mici turbo? "Morisca d-asta mica cu turbina" eu n-am condus, dar am condus in schimb un Clio Bicorp euro 2 din 1999 cu vechiul K7J si, la 250 de mii de km, cu 3 persoane in masina se misca foarte bine si consuma 6% extraurban. Acelasi motor, dar Euro 3, se misca mult mai greu pe Symbol si pe Logan. Cat ar fi consumat acest 0.9 tce daca il puneam pe Bicorpul de mai sus? Ce avantaje as fi avut? Pentru 1-2 secunde mai putin pana la suta de kilometri, merita upgrade-ul? |
--------------------
.
.
.
|
|
centurion |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Tu crezi ca producatorii dezvolta motoare pentru UE, motoare pentru SUA & Canada, motoare pentru China etc? Audi, BMW etc vand in SUA aceleasi motoare ca cele din UE.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Speedy |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
QUOTE(cdadan @ 1 Jan 2014, 18:57) Dar raspunde-mi la o intrebare: ai habar cum se misca un motor cu turbina? Miscare de translatie la pistoane si rotatie la arborele cotit. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(centurion @ 1 Jan 2014, 20:02) Tu crezi ca producatorii dezvolta motoare pentru UE, motoare pentru SUA & Canada, motoare pentru China etc? Audi, BMW etc vand in SUA aceleasi motoare ca cele din UE. N-am zis ca nu le produc, ci doar ca nu prea exista cerere; n-am prea vazut prin alte parti sa se ceara motoare asa mici cu turbina. |
--------------------
.
.
.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Epurasul @ 1 Jan 2014, 08:46) top speedul pe ceas era de 170 cum spune și producătorul dar dacă ai o mașină în fata care sa Îți taie vântul mai urca 10 km atât a mers la mine acum e de știut că pe ceas nu e cel real din câte știu deci 169 poate fi cel real chiar dacă pe ceas e un pic mai mare Producatorul da viteza maxima pentru Logan 0.9 Tce 175km/h (pe dacia.fr, ca pe .ro nu au binevoit sa adauge performantele). Asta inseamna undeva pe la 185km/h pe bord( daca abaterea vitezometrului e aceeasi de la Logan 1 si de la facelift - si cred ca e neschimbata ). Se verifica usor cu un gps. O sa ma mai duc la inca un drive test si o sa pornesc si un gps. Logan-ul 1.6 mpi ( 87 CP ) isi atinge fara probleme v max declarata ( tot 175km/h - v reala (gps) nu pe bord)*. Consumul din filmare este semnificativ mai mare decat al modelului pe care cica il inlocuieste.. * L.E. La cele E3/4... This post has been edited by PaulT: 1 Jan 2014, 20:17 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#205
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(centurion @ 1 Jan 2014, 19:24) "Moristile" astea turbo exista de ani de zile in productie. Nu pot sa cred ca mai exista oameni care se mai indoiesc de fiabilitatea lor dupa atata timp. Mda..ce sa zic..lansat oficial la Paris in 2012, si la noi de nici un an...la romanul obisnuit care-si ia masina sa faca 10.000 pe an...nu os a apara probleme prea curand. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
centurion |
![]()
Post
#206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Renault face motoare turbo de n ani. Deci cred ca a stiut foarte bine ce a conceput atunci cand a creat 0.9 si 1.2 turbo.
|
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#207
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La fel ca si cand a creeat primele 1.5 dci pe Logan..daca te tinau 100.000 fara sa schimbi injectoare pompe sau turbine, era ok. Sunt curios daca la astea 0.9 va fi benzina rea de vina daca apar probleme.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#208
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
Exista vreun producator de automobile capabil sa iti garanteze ca in 100kkm nu schimbi turbine , pompe sau injectoare ?
Deocamdata 0.9 n-are probleme asa ca vb degeaba . |
--------------------
-
-
-
|
|
Ampt |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
antique |
![]()
Post
#210
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 September 06 From: iasi ![]() |
Important este ca acest motor sa fie fiabil, iar acest lucru se va vedea in timp! 1 litru in plus sau in minus conteaza mai putin.
Cine doreste consum mic are si varianta diesel! Ca si dinamica mie mi se pare rezonabil. Felicitari posesorului pentru alegere! PS: Poate ar fi o idee buna ca discutiile despre acest motor(consum, etc) sa fie centralizate intr-un topic separat ![]() This post has been edited by antique: 1 Jan 2014, 22:30 |
--------------------
renault
clio 3
2008, 1.2 confort-dinamique -> sora Kia Cee'd 2008 -> eu
God bless reno |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:56 |