Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Invite, ... gunoi de 12000E
![]() ![]() |
Mitsubishi Lancer Classic 1.6 Invite, ... gunoi de 12000E
Merced |
![]()
Post
#451
|
||
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|||
driverx |
![]()
Post
#452
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Faci pe interesantu' si tu sau esti orb? Speed Adjustment Screw
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#453
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Dec 2008, 07:38) ii zice jicler, ia sufla-le pe toate si vezi daca mai face Nu strica sa aiba si niste decarburol la indemana. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Merced |
![]()
Post
#454
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
neumann |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#456
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut DriverX,
Vreau sa te intreb ceva, fiindca si pe mine ma incearca ideea de a face o achizitie, cat de curand. Am condus destul de putin un Lancer clasic de 1,6 care inca mai poate fi gasit, ca masina noua undeva cam la 12700 euro cu toate taxele. Am avut un Renault 5 1,6 Diesel (fabricatie '87) si in general am condus masini diesel la care stilul de condus e total diferit, in sensul ca la 2000 rpm motorul are cuplu foarte bun si in mod normal peste 3000 - 3500 rpm nici nu ai ce sa cauti, asta in conditiile in care consumul mediu se mentine undeva la 4,5 - 5 sau cel mult 5,6 iar daca pentru demaraje iti pregatesti un pic de "avant", nici cu dinamica nu stai foarte rau. Din punctul asta de vedere pot spune ca dieselul mi se pare foarte confortabil la condus, cu putine retrogadari ale treptei cutiei de viteza si cu demaraje sustinute in plaja de cuplu 2200 - 3500 rpm, dupa care schimbi in treapta superioara si tot asa.... (cuplul la diesel e inca rezonabil chiar la 1700 rpm) Sigur, o masina pe benzina se conduce cu totul altfel si am vazut la Lancer ca incepand cu 3700 spre 4000 rpm incepi sa simti intradevar cum trage motorul. ![]() La inceput spuneai de de cei de la Skoda care nu te-au tratat foarte atent si optiunea unei Octavia Tour 1,9 TDI a iesit din calcul. Intreb asta fiindca am auzit de o oferta la Octavia Tour 1,9 TDI 101 CP (pumpe-duse) la 12900 euro cu toate taxele, ceea ce nu suna rau deloc. Am inteles totusi ca motorul 1,9 TDI 101 CP pumpe-duse nu e totusi la fel de economic la consum asa cum a fost motorul 1,9 TDI 90 CP (TDI-ul clasic initial) Eu merg cam 30000 km pe an si ma gandesc daca dieselul mai e cu adevarat economic, acum cand motorina a depasit benzina ca pret, in conditiile in care intretinerea unui diesel e mai scumpa. D. p. d v. strict consum combustibil, la fel de bine as putea lua Lancerul si cu instalatie GPL euro 4 (circa 600 euro) dar nu stiu foarte clar cat ar afecta/scurta din viata motorului. Ma gandesc ca piesele la Lancer sunt mai scumpe decat la Octavia Tour. Pe de alta parte ma gandesc ca un motor pe benzina are viata mai scurta decat unul diesel (benzinarul tine 200 - 250 mii km iar dieselul 400 - 500 mii) desi la diesel sunt diferite anexe scumpe gen injectoare si turbosuflanta care cu siguranta nu rezista pana la 400 mii La Octavia ce nu imi mai place: e o masina greoaie totusi in comparatie cu Lancerul. Nu sunt fan masini foarte mari. Imi plac masinile mici si cu masa proprie cat mai mica cu care te strecori usor si care avand o masa mica realizeaza demaraje bune chiar si in lipsa unor propulsoare prea puternice. (R 5-ul diesel cu motor 1,6 si 54 CP, dar numai 850 kg si caroserie destul de mica, ofera foarte mult fun la condus pe strazile aglomerate de la noi ![]() La Lancerul clasic imi place caroseria traditionala de berlina in 3 volume. Nu imi plac modele noi de masini "umflate cu pompa", care au plafonul destul de ridicat si implicit centru de greutate mai sus si tinuta de drum in viraje destul de slaba - avand ca "argumente de vanzare" : ARE ESP, ceea ce la o masina "clasica" nu ai nevoie. Sigur, ABS-ul este util. Cum e intretinerea (cost piese, manopera) la Lancerul tau? Ce sfaturi poti sa imi dai? Merci anticipat pentru raspuns! This post has been edited by Ion_R5: 19 Dec 2008, 18:07 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#457
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Eu pot sa te sfatuiesc ca daca mergi 30.000 pe an si banii conteaza, sa iei Octavia TDI ca iesi mai ieftin. TDI-urile nu au intretinere scumpa.
Daca pretul de achizitie e de 12900 ddp cum spui, si daca dotarile sunt similare te sfatuiesc sa alegi Octavia in fata Lancerului. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
driverx |
![]()
Post
#458
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 19 Dec 2008, 18:17) Eu pot sa te sfatuiesc ca daca mergi 30.000 pe an si banii conteaza, sa iei Octavia TDI ca iesi mai ieftin. TDI-urile nu au intretinere scumpa. Daca pretul de achizitie e de 12900 ddp cum spui, si daca dotarile sunt similare te sfatuiesc sa alegi Octavia in fata Lancerului. Bafta! 1. TDI nu iei nici la 13000. La 13100 (daca bine tin minte) luam rahatul ala 1.6 MPI. Gunoi de motor. Nu prea mi-a placut cum mergea. De aceea a cam picat Octavia in vara. 2. Oricat de satul is de masina asta cu problema care o are, totusi are plusuri destule fata de o Octavia TDI: - NU e TDI - Are totusi alte suspensii - Are frane mai bune. Nu pot zice ca nu mi-a placut cum franeaza Octavia, dar Lancer e peste - Nu e asa teapana ca Lancerul. Inca dinainte de a lua Lancerul l-am studiat cum e facut. Poate e putin mult ce zic acuma, dar Octavia oarecum e mai aproape de Logan la economie de materiale si solutii decat de Lancer - Nu are interiorul la calitatea Lancerului. Aici, fara suparare, Lancerul e peste multe masini si de 14 - 15 mii E (sa zicem....un Megane? un Astra H mai dotat? chiar Corolla?). - Lancer are 6 pungi, Octavia 2. - Octavia AC manual, Lancer AC automat. Dar asta nu ar fi capat de lume totusi. GIZAS CRAIST. Acuma realizez cat de scumpa e Octavia Tour ![]() ![]() ![]() ![]() Din pacate is io ghinionist rau si m-am ales cu rahatul asta stricat, dar totusi Lancer e peste fiabilitate fata de Octavia. Mai ales Tour-urile astea facute in ultima vreme. Am tot frecat forumuri din America, Australia si alte tari din Asia, in afara de probleme de relantiu (DA...sunt MULTI ![]() ![]() Dar sa va dau si vesti bune. Se pare ca mai toate Lancerele care le-am condus (adica vreo 3 la numar ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 26 Dec 2008, 22:25 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#459
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cu relantiu' cum mai sta treaba dupa reglaju' de la Bucuresti?
N-ai mai zis nimic de mult timp asa ca presupuneam ca ti-a sarit fulia pana acum... ![]() Cat am glumit eu cu relantiu' cred ca mi-ai blestemat covata, ca azi mi s-a rupt cablu' de ambreiaj in celalalt capat al orasului si am stat sa schimb vitezele dupa ureche. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
driverx |
![]()
Post
#460
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sunt schimbari in bine dupa reglaj, dar tot turata e mai ales cand masina se deplaseaza plus ca se tureaza cu peste 1000 rot / min la pornirea AC-ului. Am facut un test cu motorul turat de mine la 2200rot/min, am tinut foarte fix piciorul rezemat de tunelul central sa nu imi tremure DELOC si schimb pozitia clapetei de acceleratie si am pornit AC-ul. A sarit instant la vreo 3200-3300 rot/min, l-a tinut asa vreo vreo 3-4 secunde apoi a coborat undeva aproape de 2200 cat tineam io. Dupa vreo 20-30 secunde a cuplat inapoi compresorul si a sarit instant la vreo 3500 si apoi a inceput sa coboare in trepte.
Oricum, e fain sa urci la deal fara sa accelerezi, dar sa pornesti AC-ul. Pacat ca merge treaba doar 3-5 secunde, ca dupa aia renunta la crize. Pornirile la rece le face la 1500 rot /min, dar imediat dupa aia il urca aproape de 1800-1900. Deci nu se tureaza direct la 1800-1900. Daca porneste si AC-ul imediat dupa asta, sare bine de 2000. Dar acum dupa reglaj se stabilizeaza destul de repede la 1500. Dar, imediat ce o turez usor sau doar ridic din ambreiaj (ca doar am putere la cca 1500 sa o deplasez usor pentru manevre cu volanul) se tureaza la 2000 (aproape 2000). This post has been edited by driverx: 26 Dec 2008, 23:08 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#461
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tot nasol e ce descri tu. Sa se tureze cu 1000rpm la pornirea AC-ului mi se pare nasol. Bine ca e totusi o chestie de secunde. Totusi cred ca ii dai tu de cap pana la urma, sunt curios daca la un service din .ro...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
semit |
![]()
Post
#462
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 26 Dec 2008, 22:19) 2. Oricat de satul is de masina asta cu problema care o are, totusi are plusuri destule fata de o Octavia TDI: - NU e TDI - Are totusi alte suspensii - Are frane mai bune. Nu pot zice ca nu mi-a placut cum franeaza Octavia, dar Lancer e peste - Nu e asa teapana ca Lancerul. Inca dinainte de a lua Lancerul l-am studiat cum e facut. Poate e putin mult ce zic acuma, dar Octavia oarecum e mai aproape de Logan la economie de materiale si solutii decat de Lancer - Nu are interiorul la calitatea Lancerului. Aici, fara suparare, Lancerul e peste multe masini si de 14 - 15 mii E (sa zicem....un Megane? un Astra H mai dotat? chiar Corolla?). - Lancer are 6 pungi, Octavia 2. - Octavia AC manual, Lancer AC automat. tu chiar crezi ce ai scris aici? ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
2dor |
![]()
Post
#463
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Invidia asta...
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
driverx |
![]()
Post
#464
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(semit @ 27 Dec 2008, 02:02) Octavia Tour e barca pe langa Lancer. Ia-o cum vrei, dar asa e. Vezi cum se mai plange lumea de franele de la Octavia Tour. Dupa aia urca-te intr-un Lancer Classic (nu generatia 10), pune mana pe plastice, pe textilele de pe usi, etc, apoi urca-te in coaja ta ![]() In timpul cautarilor mele chiar am luat in calcul si varianta unui Megane, ca erau ceva promotii. Dar pe langa ca nu imi placea cum stau la volan, bordul m-a facut sa vomit. Botoanele au design and shit, dar is din acelasi plastic ca la Logan. Oribil. Si nu glumesc...oribil. De fapt, daca tot m-ai pornit acuma, sunt foarte serios cand zic ca probabil Megane-ul mi-a intors cel mai tare stomacu cand vine vorba de interior. Si m-am urcat in: Renoaie, Opel Astra H, Kia Ceed (si astia la interior is peste Megane-uri), Toyota Corolla si Auris, Skoda, Seat, Ford Focus etc Ahh, am mintit. Mi-am adus aminte. Cred ca singura masina care tanjeste dupa locul 1 ocupat de Megane pentru capacitatea de a intoarce stomacu pe dos este Noua Skoda Fabia. Si in materie de design, dar si la calitatea materialelor. Apoi toate comenzile de la Lancer (manete, botoane) au feedback mult mai fain decat majoritatea masinilor testate. Si la Octavia era OK. La Megane era aproape mai naspa decat la Logan-ul meu. Si ala cu "lancer cu motor de evo fara turbina" are motorul 4G63 aspirat. Si din greseala EVO IX are si el 4G63. Stai jos. Nota 2. ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 11:30 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
xcss |
![]()
Post
#465
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Megane in varianta Privilege nu are nici un boton...
![]() |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
driverx |
![]()
Post
#466
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#467
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
draivãre, faci tu pe prostu', da' vad ca esti baiat destept si le zici cam pe bune
![]() Sau te-ai indragostit iremediabil de japoneze? Sincer, nici eu n-am sa iau vreodata varianta reno la vreun eventual upgrade. Dar ce sa-i faci, marketingu' indoctrineaza pe multi. E ca si cu Steaua, o iubesc o gramada, cu toate ca-i una din cele mai slabe echipe din Europa... Asa fiecare-si iubeste si masina, fiind prea subiectiv in a-i vedea toate defectele ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
miki |
![]()
Post
#468
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Da' cu raza de bracaj cum stai?
Intoarcerea din 3 miscari ? Pe un drum ceva mi ingust de 7 m. parcarea laterala? |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
PaulT |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca in "procesul" de alegere a masinii am calarit cam toate marcile enumerate si de driver,pot spune ca e foarte obiectiv in cele afirmate.Iar Skoda Octavia am condus destul de mult si clar nu are nici o legatura cu Lancerul....
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#470
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
miki |
![]()
Post
#471
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Bine , fie, drum lat de 8m! Acuma e bine?
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Aºılırsa |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#472
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
De frana de mana n-ai auzit?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Miki - Daca de Lancer intrebai sa stii ca il intorci f bine oriunde si la parcari laterale nu vad care ar fi problema....
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#474
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(miki @ 27 Dec 2008, 11:39) Da' cu raza de bracaj cum stai? Intoarcerea din 3 miscari ? Pe un drum ceva mi ingust de 7 m. parcarea laterala? Ceva mai naspa ca Logan-ul. Dar cu foarte putin. Stiu asta ca la garaja mai sunt nevoit sa ma intorc 180 in loc tare stramt. Dar stiu sa folosesc inertia ca sa ii schimb sensul de mers asa ca nu prea mestec din schimbatorul de viteze. Dar serios, nu e o problema reala. QUOTE(vis-a-vis @ 27 Dec 2008, 11:38) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() QUOTE(vis-a-vis @ 27 Dec 2008, 11:38) NU. Vezi ce scrie sub avatar. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 12:21 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai asta pentru ca e mai lunga decat Loganul cu vreo 30 cm.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#476
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#478
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Vineeeeeeeeeee manualu' de service
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Deeeee undeeeeee????
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#480
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
http://lancer.elders.ru/ENG_aug_2003/WM/
Tot acolo este si varianta in rusa daca cumva prin minune te intereseaza ![]() E varianta dinainte de feisliftu' care il avem noi, dar macar ii aceasi covata. Eu pana acuma studiam de la lancere anterioare, dar care aveau acelasi motor. Bine, unii senzori difera radical la versiunile anterioare (pana in 2002), dar oricum, tot sunt 95% similare. This post has been edited by driverx: 27 Dec 2008, 12:51 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:17 |