Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...
Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...
ionut.tanase |
26 Feb 2009, 08:34
Post
#1
|
||
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
|
||
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|||
Lunaticul |
26 Feb 2009, 08:59
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi |
Situatie similara bancurilor: butelie plina, cauza....woodo . Acum lasand gluma la o parte chiar ca e ciudat . Cred insa ca statia de unde a alimentat tatal tau avea presiunea la pompa mult mai mare de 10. In primul rand sa faci 230 km cu un plin de gaz mi se pare putin (de cat e butelia ?).
Nu bag mana in foc, dar cred ca in butelie exista o valva care se inchide automat la o anumita presiune. Posibil sa fie defecta acea valva. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
ionut.tanase |
26 Feb 2009, 09:08
Post
#3
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Referitor la numarul de kilometrii parcursi cu "un plin" ... nu stiu ce sa zic, pentru ca nu mai am garantia ca era tocmai plina butelia. Butelia, din cate imi aduc aminte are pana in 50 de litri din care intra vreo 40 litri pentru ca e reglata de asa maniera incat sa nu poata fii umpluta 100% cu GPL ...
Astept in continuare sugestii .... PS: chiar ca e de woodoo |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
sorin1983 |
26 Feb 2009, 09:13
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
eu zic ca trebuie scos aerul din ea.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ionut.tanase |
26 Feb 2009, 09:20
Post
#5
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
cum??? si eu m-am gandit la asta dar cum sa fac???
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
sorin1983 |
26 Feb 2009, 09:27
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
sincer? n-am idee, ca eu am alta metoda sa scot aerul-merg cu ea pana se opreste de tot la fiecare alimentare. incearca sa desfaci conductele care intra in ea...desi ar trebui sa aiba o supapa de siguranta. undeva la "ceasul" ala de pe butelie ar trebui sa fie raspunsul...
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ionut.tanase |
26 Feb 2009, 09:37
Post
#7
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
e cineva care se pricepe ?
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
krapcarasu |
26 Feb 2009, 10:10
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
sa blocat plutitoru ala de nivel trebe desfacuta butelia(la service preferabil),
aer asa mult n-are cum sa fie , poate apa. |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ionut.tanase |
26 Feb 2009, 10:20
Post
#9
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Este destul de plauzibil ceea ce spui ... O metoda mai simpla de deblocare a plutitorului cunosti?
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
bygy007 |
26 Feb 2009, 10:45
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
tie nu ti se mai incarca butelia din cauza plutitorului blocat , acelasi care indica nivelul de gaz din butelie nu are treaba cu aerul sau cu presiunea de la pompa , odata e ai mers pina s-a consumat tot nu mai are cum sa fie presiune , trebuie desfacuta multivalva , daca te pricepi nu e o problema, daca nu la service care se ocupa de gpl , dupa ce vezi care e problema si dupa montare pui 1 l de gaz si vezi daca rasufla , faci spuma multa si dai pe ea si vezi daca scoate baloane
mare atentie la garnitura , nu trebuie demontata butelia, ci numai conductele This post has been edited by bygy007: 26 Feb 2009, 10:48 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
26 Feb 2009, 15:22
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
26 Feb 2009, 21:08
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Da-i una cu toporu' !
Pentru dat aerul afara, desfaci conducta de la butelie, cea care se duce in fata (dar sa nu mai fie gaz in ea) , scoti papucul de plus de la electrovalva de pe butelie, cu un fir lung vi de la baterie (cu papuc), bagi papucul in locul celui de plus scos (sa nu fie conectat la baterie), pui un furtun care sa etanseze cat de cat pe locul unde era conducta, si il duci catre afara, in ideea ca daca mai e gaz, acesta sa nu se inbibe in materialele din masina. Conectezi la plusul bateriei, se va deschide valva , care face sa nu mai stea bosumflata. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
krapcarasu |
26 Feb 2009, 22:37
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
la mine la marini am 3 elecrovalve: pe rezervor, pe filtru de gaz si pe plamin
mai usor ar fi sa dai comutatorul pe gaz ca daca ai si tu 2-3 valve dai pe direct numai elv de benzina cu firu de la+ si mergi cu masina, aer eu zic ca nu are cum sa fie asa mult, iar apa daca este trebe scursa butelia |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ionut_09_RWX |
27 Feb 2009, 00:09
Post
#14
|
Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph |
sigu nu ai montat pe langa ceasul ala vreun difuzor de la casetofon??
ca sa vezi daca ai aer in bootelie .... simplu: scoti furtunul ala din carb, data pe gaz pui contactul (fara demaror) electovalvele se deschid 5s apoi se inchid... ai timp suficient sa vezi daca e aer sau gaz!! verifica si robinetii aia de pe butelie: e unul pentru incarcare si unul pentru alimentarea motorului.. aia tre sa fie la maxim deschisi |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Gaby_19_4you |
27 Feb 2009, 00:15
Post
#15
|
The Red Fury / YGY Group: Members Posts: 100 Joined: 3 March 08 From: bucuresti - militari |
mie a in ceput sa imi dea in 'nas' in seara asta , cand o turez mai tare, peste 3000-3500 aprox. da sa moara motorul (pe gpl) , nu cred ca mai am mult gas in ea, inseamna ca am ramas fara ??? Astea sunt simptomele motorului cand sa golit butelia ??
|
--------------------
DACIA/DACIA/RENAULT
1410/1310/SYMBOL 1.4 16V
1991 TLX / 1987 XX / 2006 FULL
- 77-KIS/54-YGY/93-SNC
|
|
Lunaticul |
27 Feb 2009, 00:49
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi |
Da, asa se manifesta. o sa observi ca in treapta a 4 a o sa prinzi cu greu 60.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
ionut.tanase |
27 Feb 2009, 08:13
Post
#17
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Rezolvat: desfacut ceasul de pe butelie si deblocat plutitorul.
Am verificat eventuale scurgeri de gaz. Acum ramane sa reglez ceasul de pe butelie (indicatorul de GPL) pentru ca am senzatia ca nu mai indica bine ... Are cineva idee cum se regleaza? |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Lunaticul |
27 Feb 2009, 08:39
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi |
Ca tot veni vorba. Eu am butelie de 60 litri. Teoretic ar trebui sa intre maxim 48 litri GPL in ea. La mine cand m-am dus ultima oara cu butelia goala mi-au intrat 53 litri
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
ionut.tanase |
27 Feb 2009, 09:01
Post
#19
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Depinde de cum e reglata. Si mie cand mi-au montat-o prima data nu intra mai mult de 25 de litri in ea. Totul s-a datorat inclinarii buteliei; au pus aia un pendul gradat pe butelie si au sucit-o un pic pana a ajuns la inlicnatia corecta a plutitorului.
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
PH-06-BOA |
1 Mar 2009, 22:10
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Bagi o cantitate cunoscuda, de 10l sa zicem, si reglezi magnetul pe ac, pana indica corespondentul a 10l pe cadran(daca ai Marini).
V-a trecut prin cap, ideea ca pe gaz trage mai bine ca pe benzina, si la acelasi consum? Intrebati-ma! 1 Mar 2009, 22:10: Veti ramane uimiti. This post has been edited by PH-06-BOA: 1 Mar 2009, 22:10 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lunaticul |
1 Mar 2009, 22:37
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi |
Eu unul, din putinii kilometri pe care i-am facut pe benzina am observat ca in treptele 1-4 nu e nici o diferenta fata de gpl. In treapta 5 parca pe benzina are un demaraj putin mai puternic. Am testat odata consumul benzina vs. gpl si mi-a iesit mai mare pe benzina (cred ca am jiglere facute la vre-un srl in tura de noapte la lumanare ). Am un prieten care si-a montat gpl pe un chevrolet. Mi-a zis ca i se pare mai sprintena masina de cand i-a pus gpl, iar la consum nu a sesizat diferente majore.
PS: Nu am Marini. Instalatia e Lovatto. This post has been edited by Lunaticul: 1 Mar 2009, 22:38 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
marko_full |
3 Mar 2009, 02:13
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 09 |
un prieten de-al meu a avut aceeasi problema acum o luna. instalatia era in garantie si i-au schimbat electrovalva. din cate am inteles costa injur de 70 ron
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1998
|
|
bygy007 |
3 Mar 2009, 02:17
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
poate multivalva
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
marko_full |
3 Mar 2009, 02:25
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 09 |
ceva cu "valva" , nu ma pricep
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1998
|
|
krapcarasu |
3 Mar 2009, 08:59
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
QUOTE(PH-06-BOA @ 1 Mar 2009, 23:10) Bagi o cantitate cunoscuda, de 10l sa zicem, si reglezi magnetul pe ac, pana indica corespondentul a 10l pe cadran(daca ai Marini). V-a trecut prin cap, ideea ca pe gaz trage mai bine ca pe benzina, si la acelasi consum? Intrebati-ma! <span class='edit'>1 Mar 2009, 22:10:</span> Veti ramane uimiti. Intreb:cum? inca ceva, ce marca de supape/ ghiduri pun la gpl? |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
yon |
3 Mar 2009, 10:23
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina |
QUOTE(PH-06-BOA @ 1 Mar 2009, 23:10) Bagi o cantitate cunoscuda, de 10l sa zicem, si reglezi magnetul pe ac, pana indica corespondentul a 10l pe cadran(daca ai Marini). V-a trecut prin cap, ideea ca pe gaz trage mai bine ca pe benzina, si la acelasi consum? Intrebati-ma! <span class='edit'>1 Mar 2009, 22:10:</span> Veti ramane uimiti. da mia trecut prin cap asa ceva si chiar sunt mai multumit cum se comporta masina in demaraj pe gpl fata de benzina, nu stiu de ce dar la mine merge mai bine pe gpl decat pe benzina, pe benzina pana se inacalzeste motorul trebuie sa am socul tras pt ca altfel masina nu demareaza cum trebuie dar pe gpl chiar de la pornire pot pleca fara sa am probleme de genul dat in nas sau mai stiu eu de care. |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
bygy007 |
3 Mar 2009, 15:29
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
QUOTE(marko_full @ 3 Mar 2009, 02:25) asa arata o multivalva Attached thumbnail(s) multivalva.jpg ( Size: 3.13k ) Number of downloads: 960 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mitu2002 |
4 Mar 2009, 14:29
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti |
PH-06-BOA daca tot ai aruncat pastila zine si noua sa facem si noi
Intadevar iarna asta am sesizat ca masina la mersul pe gpl e mai vioaie in primele 3 trepte in 4 si 5 parca ceva mai puturoasa pina trec de 2300rot/min dupaia nu se mai face diferenta |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
PH-06-BOA |
6 Mar 2009, 21:42
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Nu va suparati, dar acum intru prima data de atunci, de la ultima pastila.
Faceti o piesa cilindrica, cu diametru de 16 mm, lungimea de 20 mm si o gaura pe centru de 4, maxim 5 mm. Adica o duza. Asemanatoare cu cea de pe furtunul de la galerie-carburator. Desfaceti furtunul care iese din vaporizator(cel de apa, antigel), deci cel care merge la furtunul de pe partea dreapta a masinii. Il desfaceti de langa piesa de plastic, a vaporizatorului, fara teama de a curge antigel ( maxim un pahar de tuica), bagati diuza pe furtun si montati la loc. Nici nu e nevoie de aerisire daca nu sunteti prea critici.In primii 2 km, nu prea se vede, pana se incalzeste motorul. Rezultate pe masina mea: In panta unde nu puteam sa trec de 90, prinde lejer 120 si-ar mai fi vru, dar s-a terminat panta( cu a5-a, si trec in fiecare zi , de 4 ani p-acolo, deci o cunosc bine). In curbele in care nu puteam iesi decat cu a 3-a, acum merge lejer a 4-a, preia bine sub 40/h. Am fost sambata in Vrancea (merg de 20 de ani) si am scos record de 2h, drum pe care pana acum n-am putut scoate mai putin de doua ore jumate, si un consum de 7% , la viteza de 110-120. Am si chiulasa rasa cu 3,2 mm. Bagati dopul ala gaurit, si veti vedea. Cui nu-i place, poate sa-l scoata, dar sa nu se pripeasca, sau sa plece urechea la fitosi, c-ar fi asa, sau ar face altceva la motor, ca nu are cauze si efecte negative. Cred ca nu-i nevoie sa descriu proiectul... cine are cunostinte, va intelege. 6 Mar 2009, 21:48: Azi am mai pus la cineva, si cand a ajuns acasa (urca mult), nu se indura sa inchida telefonul, de multumit ce era. Astept sa vad ce-ati facut. This post has been edited by PH-06-BOA: 6 Mar 2009, 21:48 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ionut.tanase |
6 Mar 2009, 23:59
Post
#30
|
Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI |
Poze maistre ca pare interesant ...
|
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 11:06 |