caut un alternator >80 Amperi, ce alternator se potriveste pe dacie
![]() ![]() ![]() |
caut un alternator >80 Amperi, ce alternator se potriveste pe dacie
djasu82 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
MECCA |
![]()
Post
#32
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Pentru cine stie o intrebare va rog.Alternatorul de nova cu releu incorporat de cati amperi este??Ma gandesc ca ar trebui sa fie mai mare decat cel de Dacie de 35A.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
floryyn |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(MECCA @ 15 Jan 2008, 18:55) Pentru cine stie o intrebare va rog.Alternatorul de nova cu releu incorporat de cati amperi este??Ma gandesc ca ar trebui sa fie mai mare decat cel de Dacie de 35A. Ieri am fost in cautare de alternatoare ![]() A fost cam asa: aveau alternatoare de Logan...13 milioane jumate bucata ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Asadar schimbati fulia de la dacie puneti una de oltcit si diode de putere mai mare peste 60-80A.Ori cum curent mai mare de 50-60 nu vei scoate fiindca e limitat de constructia alternatorului si in special al bobinelor din el.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
MECCA |
![]()
Post
#35
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 15 Jan 2008, 22:12) Asadar schimbati fulia de la dacie puneti una de oltcit si diode de putere mai mare peste 60-80A.Ori cum curent mai mare de 50-60 nu vei scoate fiindca e limitat de constructia alternatorului si in special al bobinelor din el. Daca ma duc la magazin ce trebuie sa cer in privinta diodelor??Sunt diode pentru alt alternator sau exista pentru cel de dacie diode de putere mai mare??Fulie din asta de olcit mai gasesc oare pe undeva noua? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#36
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
oky,voi cauta si eu o curea mai mica;) sper sa gasesc;)
faza e ca,cele de ''obor'' nu tin ca cele de fartec. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
azraell |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
am un alternator de golf 3 de pe un motor de 1.4
stiti pe cineva care ar fi in stare sa ii modifice prinderea ca sa il pot pune pe dacie? daca ii schimb fulia cu cea de pe alternatorul daciei se aliniaza cu pompa de apa si cu motorul... deci toata problema e cu prinderea!astept sfaturi de 70A This post has been edited by azraell: 19 Jan 2008, 16:49 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
autom |
![]()
Post
#38
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#39
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu cumpar eu din alea facute cine stie pe unde!si nu sunt zvonuri sunt intamplari:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Pentru cei care nu stiu incarcarea poate fi de la 13,8V si limita fiind 14,5V ideal ar fi cam 14.2v-14,4 ( cu bateria incarcata )
Apropo daca masina incarca in limitele mentionate mai sus nu veti avea probleme cu garantia bateriei ( valabil pt cei ce au cumparat baterie noua ) Atentie : daca bateria este descarcata valorile de incarcare vor fi cu mult mai mici , iar daca bateria este in scurt-circuit ( element intrerupt ) valorile de incarcare vor fi mult mai mari . |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
MECCA |
![]()
Post
#41
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
am gasit la cineva un alternator de kalos de la unul facut praf la un pret destul de bun.Stie cineva de cati A poate fi acest alternator.Oricum este cert ca este mai mare decat cel de dacie.La o prima vedere s-ar potrivi si prinderea pe masina.Problema este ca mufa care inntra in el are vreo 4-5 fire si cuplate intr-o mufa si inca una separata groasa.Asta este clar ca e firul care incarca bateria dar cu mufa aia cu 4 - 5 fire ce fac??
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
MECCA |
![]()
Post
#42
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Intr-un final dupa o lunga negociere la sange am intrat in posesia unui alternator de cielo.Am studiat prinderea lui pe masina si este foarte simpla.Cea ce ma doare acum este legarea acestuia la instalatia electrica de pe dacie.Mufa care intra in alternator are doua fire (maro si unul rosu).Din cate stiu eu elctrica teoretic cel rosu ar trebui sa fie plusul care vine la vechiul releu,care va dispare, prin contact si cel maro care indica la bord cand incarca bateria.Vreau sa stiu sigur daca este asa cum banui eu ca ar trebui sa fie.Un raspuns va rog.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
azraell |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
alternatorul de r19, r21 etc se potriveste?
|
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
mihai_crazy |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
@azraell poti sa pui o poza cu alternatorul de golf.. eu pe dacia mea am alternator de audi de 100 A ...practic acelasi model ca si al tau BOSH.
Eu l-am montat fara mari probleme, trebuie sa fi un pic ingenios:D Daca ai nevoie de ajutor da-mi un PM. Poze cu alternatorul meu http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627425991 vezi daca te inspira cu ceva |
--------------------
Dacia
1300
1971
- TM87MMM
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si tot ai mucoasa in carburator chiar daca ti-ai montat filtru pentru a elimina muci din carburator . Cam ciudat dar fara efect. Alternatorul e bine pus .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
KidTx |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 15 Jan 2008, 22:12) Asadar schimbati fulia de la dacie puneti una de oltcit si diode de putere mai mare peste 60-80A.Ori cum curent mai mare de 50-60 nu vei scoate fiindca e limitat de constructia alternatorului si in special al bobinelor din el. la alternator am biode din acelea cu fir,dar din cate am vazut pe ele ecrie 25 parca....ce sunt astia 25?A sau ce? se gasesc diode la fel ca astea de 60-80A?......unde? multumesc |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
fmi03 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 06 From: tg-secuiesc ![]() |
am alternator de pe reno 18 turbo se potriveste fara modificare pe dacie
|
--------------------
renault bmw
12 316i
1978 1993
- CV-03FMI cv-01-agl
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#48
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ai punte cu diode de 25 de amperi aia inseamna 25A.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
mihai_crazy |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
uite si un catalog cu multe regulatoare ca sa va dati seama ce fir unde se leaga
http://www.spectromatic.net/spectro/catalo...ator/index.html si inca un site: http://www.alsaciarepuestos.cl/ofertas/tra...php?orden=glosa This post has been edited by mihai_crazy: 20 Feb 2008, 01:16 |
--------------------
Dacia
1300
1971
- TM87MMM
|
|
KidTx |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
azraell |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
spuneti-mi si mie ce inseamna IGN si L in poza de mai jos si ce se leaga la ele ? este un regulator de tensiune de pe un alternator care vreau eu sa il pun... multumesc frumos !:D
This post has been edited by azraell: 20 Feb 2008, 21:12 Attached thumbnail(s) 452062.jpg ( Size: 10.35k ) Number of downloads: 2171 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
mihai_crazy |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
IGN = ignition
L = Light |
--------------------
Dacia
1300
1971
- TM87MMM
|
|
azraell |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
de astazi sunt fericitul posesor al unui alternator de 70A luat de le un renault 19 benzinar facut de VALEO
pentru cei interesati sunt duspus sa ii ajut cu detalii tehnice sfaturi, poze si alte cele! daca vreti poze puteti sa spuneti si va voi arata cu cea mai mare placere. mecanismul de prindere este gandit de mine, legaturile le-am facut cu ajutorul lui mihai_crazy si cristitranca... prinderea a fost modificata de mine si cate o mana de ajutor razleata aruncata de cativa colegi de la munca diferentele sunt enorme, de la tensiunea stabila de 14,4V la bornele bateriei indiferent de regimul de turatie sau consumatori, pana la disparitia totala a palpaitului becurilor din bord sau a farurilor in momentul accelerarii ![]() |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
vierme_ha |
![]()
Post
#54
|
![]() Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti ![]() |
La un alternator de Golf de 65 A are 2 borne D+(surub de 5) si B+(surub de 8).B+ logic e firul care duce la + baterie sau la +contact? si D+ ce fac cu el?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
fmi03 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 3 February 06 From: tg-secuiesc ![]() |
D+este excitatia (IGN)
|
--------------------
renault bmw
12 316i
1978 1993
- CV-03FMI cv-01-agl
|
|
azraell |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
B+ este evident +BATERIE
|
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#57
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 19 Feb 2008, 20:48) Si tot ai mucoasa in carburator chiar daca ti-ai montat filtru pentru a elimina muci din carburator . Cam ciudat dar fara efect. Alternatorul e bine pus . OFF TOPIC lol filrtu ala e montat coplet aiurea ar fii trebuit montat intre carb si epuraturul de pe capacul culbutorilor, `mucii` aia de fapt sunt reziduri de ulei(parafina) care provin din motor, oricum nu iti recomand sa il montezi, deoarece ai gaz si segmentii de compresie(cel putin primul) vor merge pe uscat, cam ala e si rolul `mucilor` sa lubrifieze intr-o oarecare masura camasa si segmentii. This post has been edited by ramon_1300: 5 Apr 2008, 15:57 |
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#58
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
atunci ce rol mai au segementi de ungere la fiecare cilindru , daca tu spui ca muci lubrefiaza , nu cred ca apa in proporti mari care se afla in muci lubrefiaza camasile .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#59
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
segmentul de ungere iti lubrifiaza al doilea segment (cel din mijloc) daca ar trece ulei de el atunci poti sa masori compresia direct in baie
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#60
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
a incercat cineva sa-si puna un alternator de Logan/Sandero pe o D1310?
PS: am inteles ca cele de la versiunile diesel sunt compatibile dpdv prindere-suporti |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:34 |