caut un alternator >80 Amperi, ce alternator se potriveste pe dacie
![]() ![]() ![]() |
caut un alternator >80 Amperi, ce alternator se potriveste pe dacie
Florinel 86` |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 270 Joined: 13 April 09 From: m17 customs(galati) ![]() |
|
||
--------------------
D 1300 L
Berlina
An 1981 powered by F7P
|
|||
Iuli |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
de tico sau matiz se potriveste fara modificari
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
am gasit 2 alternatoare.
I. un alternator de renault 5 de 60 A. ce are diferit fata de cel de dacie: 1. suportul de prindere este mai ingust cu vreo 5 mm. 16 Jan 2010, 17:57: am gasit 2 alternatoare. I. un alternator de renault 5 de 60 A.era pus cu o fulie dintata. ce are diferit fata de cel de dacie: 1. suportul de prindere este mai ingust cu vreo 5 mm. 1.png ( Size: 732.84k ) Number of downloads: 2650 2. fulia este mai mica fata de cea normala+este iesita mai in afara(parca ar avea ceva adaugat) 2.png ( Size: 773.31k ) Number of downloads: 2797 Suportul sa zic ca nu il modific, dar cum fac ce fulia?a mai modificat cineva pana acum acest tip de alternator. II. un alternator de renault safran. motor 2000, cred ca era. amperi nu stiu ca inca nu am intrat in posesia lui, banuiesc 70 si ceva(desteptii care l-au pus din fabrica sau cand l-au pus, surubul de prindere l-au pus din partea cealalata, cand am vrut sa il dau jos, nu imi iesea tot din canal, se oprea in tabla de la masina, iar celor de la fier vechi nu le mergea autogenul ![]() 1. suportul de prindere. asta am inteles cum trebuie facut.3.php.jpg ( Size: 307.4k ) Number of downloads: 3119 2. fulia este lata si mica, cum e la primul alternator. nu stiu daca este iesita in afara cum e la primul. Cine a montat un astfel de alternator sau model asemanator. Nu as vrea sa pun o fulie facuta. uzura curelei + alte probleme. Intrebari: - Care din cele 2 alternatoare spuneti ca ar trebui sa il fac pentru montat pe dacie? - cine ma poate ajuta cu modificarea acestora? Multam. This post has been edited by selcosmin: 16 Jan 2010, 17:57 Attached thumbnail(s) drive_belt.jpg ( Size: 7.57k ) Number of downloads: 2834 |
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#64
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
nimeni...
|
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Vezi si tu care este de putere mai mare. In principiu orice alternator merge pus pe dacie. Eu am unul de ford mondeo de 90Ah. A trebuit sa modific intinzatorul si sa montez fulia de la alternatorul de dacie + seibi pe post de distantiere ( tot de la alternatorul de dacie). Important este sa mearga el ca alternator.Multe au un capac din plastic in spate, desfa-l pe ala si vezi cum se prezinta carbunii etc etc.
This post has been edited by Ionut_Nedelcu: 18 Jan 2010, 12:44 Attached thumbnail(s) 11.jpg ( Size: 284.02k ) Number of downloads: 2825 |
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
raul93 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
vreau si eu pentru un prieten unh alternator mai mare de 70A. are cineva?
|
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#67
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
il am acasa acuma. Este un Valeo A13VI21 de 110 A, pus pe safrane 2,5 TD
(detalii: http://www.woodauto.com/Unit.aspx?Man=VALEO&Ref=A13VI21) Untitled.png ( Size: 606.82k ) Number of downloads: 1312 . Partile incercuite sunt legaturile. in afara de B+ restu stiti la ce se leaga? Din ce am citit pe un manual de safrane(am tradus cum am putut) ar fi asa: Aceste masini sunt dotate cu alternatoare cu ventilatie interna, regulator de tensiune si martor in tabloul de bord(aici cred ca trebuia sa iau si becul) a carui functionare este urmatoare: - pui contactul se aprinde becul; - pornesti motorul se stinge becul; - daca se aprinde in timpul mersului = probeleme; Incidente: 1. martorul nu se aprinde cand pui contactul: - calitatea legaturilor; - daca frige lampa, pune borna de la "L" la masa(asta dupa ce a fost deconectat), lampa trebuie sa se aprinda etc(nu mai sunt importante dupa) mai adaug o poza cu niste specificatii luate de pe manual. Alternator_2.png ( Size: 69.07k ) Number of downloads: 1095 trebuie sa iau un bec compatibil cu alternatorul(oare nu o fi compatibil cel din bordul meu)? Care ma poate ajuta cu legaturile???Multam |
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#68
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
papucu de la W e pt turometru,... deci nai treaba cu el.din start,
firu galben ii dai + din contact, iar firu maro. ii dai + prin becul din bord This post has been edited by ct-03-tvy: 19 Jan 2010, 19:26 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
sar`mana
![]() 19 Jan 2010, 19:33: becul merge cel din bord de dacia sau tre sa caut ceva special? This post has been edited by selcosmin: 19 Jan 2010, 19:33 |
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
becul merge cel din bord ,iar pe plusul care il dai de la contact trebe o dioda sau un releu de protectie faruri ca altfel nu poti opri motorul
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#71
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
aham... buna remarca. oricum am facut rost de un suport de 15 releuri si am unde sa le pun. cred ca trebuie mai multe
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Mai bine adaugi o dioda. Este muuult mai mica decat un releu si mai simplu de montat.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
JDL |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 18 September 06 From: Bucuresti ![]() |
alternator de renaul clio merge? aveti idee cam cati A furnizeaza alternatorul de la clio? este vorba de clio benzina, 1.6, daca conteaza...
PS: cum naiba testez un alternator inainte de a-l pune pe masina sa vad daca da voltajul / Ah care trebuie? idei? This post has been edited by JDL: 1 Feb 2010, 15:20 |
--------------------
Dacia
1310Li
2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#74
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai iti trebuie o baterie auto ca sa-i alimentezi partea de stabilizare si magnetizare a rotorului iar dupa aceea iti mai trebuie forta in brat sa invarti rotorul iar pe iesire se cupleaza un bec de 1-2W/12V.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
Am eu un alternator Bosch de 70A de pe audi 80, si care este identic cu cel de pe vw golf. se potriveste pe dacie ca o manusa.
detalii pe PM, sau mail. anuntul este si la bursa. eftin` tare:) This post has been edited by badboy_marius: 12 Feb 2010, 23:02 Attached thumbnail(s) IMG_0013.JPG ( Size: 239.62k ) Number of downloads: 1050 IMG_0015.JPG ( Size: 222.2k ) Number of downloads: 1039 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
selcosmin |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 10 May 09 From: Buzau ![]() |
eu nu prea le am cu electronica. dioda de care? trebuie sa cumpar? merge cea de la delcou?astept sfaturi
|
--------------------
Dacia
1310
1993
- BZ-01-AZR
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
dioda de maxim 1A 1N400X se leaga asa
Attached thumbnail(s) sda.JPG ( Size: 24.01k ) Number of downloads: 916 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#78
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Tocmai mi-am pus un alternator bosch de 80A in locul celui original de 50A.
Dar... spre deosebire de cel romanesc care baga 14,5, asta imi baga numai 13,6 cu toate becurile stinse si 13,4-13,5 cu ele aprinse. Am fost la un nene moldovean electrician auto si mi-a zis ca merge si-asa. Vreun sfat? Intr-adevar, nu mai scade deloc intensitatea farurilor la ralanti acum, dar totusi imi fac griji sa nu-mi strice bateria... in timp... ca de 3 saptamani vad ca merge... This post has been edited by dacia_slk: 17 Aug 2010, 22:20 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#79
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
E extrem de putin 13,6.Eu am alternator de audi 80, cel pe care il vindea badboy_marius mai sus.Inainte de montare l-am facut bucati, am schimbat rulmentii in el (preventiv), vericat diode, schimbat carbunii.Merge traznet, 14,2 in linie.
By the way, e un topic mare cu alternator, cred ca la probleme tehnice il gasesti.Gasesti acolo rezolvare la problema ta. De curiozitate, inainte de montaj nu l-ai curatat/verificat si eventual schimbat prin el ce era nevoie? Doar ca e Bosch nu inseamna ca nu se mai strica. Releul de incarcare il are incorporat? Sper ca nu trebuie sa-ti amintesc ca instalatia electrica trebuie sa fie in stare buna, cu contacte curate si bine stranse. Verifica si hai cu detalii! |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
WGX |
![]() ![]()
Post
#80
|
![]() Dacia 1310 Owner Group: Members Posts: 388 Joined: 27 August 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 19 Jan 2010, 22:15) becul merge cel din bord ,iar pe plusul care il dai de la contact trebe o dioda sau un releu de protectie faruri ca altfel nu poti opri motorul ![]() deci cum merge treaba cu becul din bordul daciei cu alternatorul cu releu incorporat: prin bec cand pui contactul , se aprinde, motorul fiind oprit. Cu motorul pornit, becul de stinge, ca urmare a procesului de incarcare. si nu cred ca nu iti tre releu de protectie sau dioda,dupa cum am vazut eu la masini in schema electrica. Daca gresesc sa ma corecteze cineva. ![]() |
--------------------
Dacia
Batranul REnAult Kombi
1999/1310 CL
- WGX'u ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP |
|
dacia_slk |
![]()
Post
#81
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
@Tiberiu-Andrei: nu l-am curatat deloc, ba chiar avea ceva panze de paianjen pe el
cand l-am montat sus pe masina. Nu l-am desfacut. A trebui sa fac adaptarile necesare (strunjit surubul ala care prinde alternatorul de blocul motor si facut o alta piulita acolo, modificat suportul intinzator si taiat (cu flexu) vreo 2mm din bucsa care se prinde de suportul alternator caci alternatorul asta bosch nu e ca ala romanesc - se prinde pe bucse bucse ![]() Intr-una din zilele urmatoare imi fac timp si-l desfac... apoi revin cu detalii. Merci de raspuns. PS: instalatia electrica este verificata. Am verificat masele, am facut masa directa intre borna bateriei si caroserie s.a. chestii. This post has been edited by dacia_slk: 18 Aug 2010, 20:27 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
Tiberiu-Andrei, cum e alternatorul? se prezinta ok cu consumatori? ca nu am mai apucat sa te mai intreb...
app, te-am vazut intr-o zi prin Sf Ghe, ii dadeai jar intr-o panta, auzisem eu ca vine ceva tare, si cand am vazut nu m-am mirat ca erai tu:)). |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut.EU am montat acum vreo 3 luni pe daciuca mea un alternator boch de 115amperi ,cumparat cu 150ron.Alternatorul e de pe un BMW 735.
A trebuit sa scot intinzatorul si sa construiesc eu altul(cam 30min de munca cu tot cu drumul pana in bricostore). La relantii si indiferent de turatie am 14,2.iar cu faruri,aeroterma,faza lunga,stergatoare si casetofon cu statie pornit scade la 13,8.o sa pun ceva poze diseara daca intereseazaa pe cineva. |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#84
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Marius, alternatorul e mai mult decat ok.
![]() L-am curatat si l-am vopsit. Sa vezi ce casca lumea ochii cand deschid capota si vede monstruletul. ![]() Adaptarea a mers relativ usor, trebuie putina imaginatie.Daca e cineva interesat pot pune poze. ATENTIE insa la adaptare, mai precis la alinierea fuliilor. ....Offtopic, pai daca aveai putin timp trebuia sa-mi dai un telefon.... ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#85
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(stc_ctln @ 19 Aug 2010, 05:43) Chiar te rog. Vreau sa vad si eu cum ararta un mostru de 115A. ![]() QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 19 Aug 2010, 10:29) [...] Adaptarea a mers relativ usor, trebuie putina imaginatie.Daca e cineva interesat pot pune poze. ATENTIE insa la adaptare, mai precis la alinierea fuliilor. [...] La mine o mica problema nu este cu alinierea fuliilor, ci faptul ca (pare- mi-se) ca fulia alternatorului este pentru curea trapezoidala un pic mai lata decat cea a daciei. Ma gandesc ca e posibil sa patineze fulia in sarcina. Poate cu timpul voi face alta special pentru cureaua daciei. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
badboy_marius |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
chiar ai putea pune cateva poze asa sa vedem si noi ce si cum:) ma bucur ca e ok si ca nu mai ai alternatorul pe suflet = o problema sau eventuala problema in minus.
![]() |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut, scuze de intarziere.pun pozele cu alternatorul.
Intre timp masina a cedat,o planetara s-a suparat pe mine si a cedat. Attached thumbnail(s) DSC00036.JPG ( Size: 468.5k ) Number of downloads: 865 DSC00034.JPG ( Size: 491.37k ) Number of downloads: 927 DSC00042.JPG ( Size: 411.84k ) Number of downloads: 882 DSC00038.JPG ( Size: 406.34k ) Number of downloads: 802 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
dacia_slk |
![]()
Post
#88
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
@stc_ctln: alternatorul asta e cu racire pe apa, banuiesc... nu i-ai
facut legaturile la instalatia de racire a motorului? Mergi cu el asa? |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
ment |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Stii tu ce stii
![]() This post has been edited by ment: 6 Sep 2010, 21:25 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
dacia_slk |
![]()
Post
#90
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Pai si-atunci la ce mai este ștuț-ul ala gros care sta in sus?
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 10:39 |