DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> solenza 1.9D, cate informatii va rog

valentin88
post 16 Jun 2008, 13:51
Post #1

Membru incepator

Group: Members
From: Ploiesti

salut, este prima data cand postez pe forum, am achizitionat de 1 saptamana o solenza 1.9 la 3500 euro.(IC, mp3,gemuri electrice fata). O intrebare pt posesorii care detin o astfel de motorizare, cam cat consuma in medie urban/rural, viteza maxima(fara a pune in pericol ceilalti participanti la trafic sau masina), ceva probleme tehnice mai serioase daca au aparut. Mentionez ca sunt incepator, am facut cu ea pana acu 70km numai in oras. Indexul la bord este de ~47000. Multumesc.

--------------------
DACiA SoLeNzA 1.9d 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 16 Jun 2008, 14:02
Post #2

( -_・) ︻デ═一

From: Niedersachsen

Pai, as putea zice ca are un motor foarte invechit. Nu poti obtine nu stiu ce performante cu cei 62Cp, dar pentru o masina de familie e de ajuns. Pentru restul problemelor tehnice, imbunatatiri sau piese auto ... citeste pe forum la sectiunile aferente.

--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
+
BuNu'
post 16 Jun 2008, 14:23
Post #3

Biker

From: Bucuresti