S-a gripat motorul, ce trebuie facut?, S-a gripat motorul, ce trebuie facut?
![]() ![]() ![]() |
S-a gripat motorul, ce trebuie facut?, S-a gripat motorul, ce trebuie facut?
Mjeefo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|||
nelu_1985 |
![]()
Post
#2
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
trebuie sa ii faci motorul, i-ai dat in gura pana ai ramas fara gram de ulei, si dupaia bineinteles ca sa gripat, si te mai si lauzi pe deasupra.......
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Daca vrei sa faci o treaba buna schimbi tot ce intra in blocul motor, cu piese de calitate te duce cam 1500RON. Baga mare.
![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Mjeefo |
![]()
Post
#4
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Mersi, dupa cum banuiam
Puteti sa imi spuneti niste piese mai rezistente sau care sa ii creasca puterea putin daca tot trebuie sa le schimb, si unde pot sa gasesc? |
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
dobre |
![]()
Post
#5
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
incearca sa schimbi garnitura de chiuloasa, baga ulei si inpinge-o, poate se deblocheaza...
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
Mjeefo |
![]()
Post
#6
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Am dat jos scutu si am incercat din nou sa ii invart motoru cu mna dar tot nu am reusit. sa imping masina bagata in viteza sau ce vrei tu sa zici?
|
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
poti sa prinzi un levier jos, la fulia de la vilbrochen si sa incerci sa il misti...desi...daca s-a gripat si eventual...prin absurd mai porneste o sa bata la cuzineti, etc...
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#8
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
alt set nu mai incerca ca e mort.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Eu sunt patit cu chestia asta ........am avut 2 cuzineti blocati si un piston .........ca sa mai fac vechiul motor ma ducea super mult ........adica set motor,cuzineti ,rectificat vibrochen ,manopera etc..........am cumparat de la dezmembrari un motor echipat cu totul in afara de alternator si electromotor cu 2 milioane (singurul defect e ca papa ulei ,nu stiu daca are setul dus deocamdata nu e nevoie sa scot furtunul pentru ca nu-mi scoate niciun pic de fum prin carter ,dar segmentii sigur ii are cam praf )............daca nu vrei sa tii dacia mult timp iti recomand sa cumperi din dezmembrari un motor ,insa un sfat cumpara un motor de-l incerci pe masina lor ca sa nu patesti ce am patit eu ...........tu alegi .......bafta
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
poate fi doar de la cuzineti,ceva de genu asta a patit cineva la o nova,verifical inainte de a cumpara set nou
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
dobre |
![]()
Post
#11
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
"incercarea moarte n-are", normal ca il impingi bagat in viteza, cu siguranta ceva s-a uzat pe acolo, dar cine stie, poate isi da drumul si te mai duce ceva...
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Eu zic sa nu mai speri e de ajuns sa dai cu coarba de rac ........daca nu merge e clar e calat .........ce de am mai sperat si eu si adevarul asta a fost "calat"..............si eu am mers cu ulei, la mine nici acum nu stiu ce s-a intamplat .......dar daca tu zici ca ai mers fara ulei ca ti l-a aruncat e clar
This post has been edited by vallyyy: 14 Oct 2008, 21:05 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
neajiji |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Decat sa se grabeasca cu cumparatu de piese mai bine l-ar face bucati pe tot si abia atunci de cumparat. Valy injectatele stiam ca nu au gaura aia ca sa bagi coarba sa invarti de motor.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Evident ca inainte sa cumpere trebuie sa-l desfaca pe asta sa vada cum sta treaba .........daca nu merge cu coarba merge cu cheia fixa (nu mai retin de cat).......stiu ca asa mi l-a incercat mie mecanicul cu cheia fixa .........
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#15
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
30
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Mjeefo |
![]()
Post
#16
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Va multumesc mult. Din cate aud treaba e cam nasoala.
Nu as vrea sa schimb motoru nu avea decat 36 de mii de km masina. o sa incerc sa schimb ce trebuie prin el, setu cuzineti, pistoanele cred ca sunt ok, poate un arbore cotit... ![]() Mersi mult daca mai aveti iedei spunetile ca imi sunt de folos. |
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
SSilent |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
cred ca la idei ar trebuii sa te gandesti tu, idei despre cum sa pastrezi un motor functional <.<
|
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Mjeefo |
![]()
Post
#18
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Ma gandesc a un transplant, ce motor mai puternic s-ar potrivi pe masina, fara sa schimb cutia si nu prea as vrea unul de golf 2 cum am mai auzit. Adica sa pun un motor care sa nu necesite modificari mari la adaptare.
Imi dati cateva exemple? |
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Daca iti zic ca motorul meu avea 2000 de kilometri de cand era facut ma crezi
![]() ![]() This post has been edited by vallyyy: 15 Oct 2008, 11:59 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Paca |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
e trist faptul ca ti-ai distrus motorul cu buna stiinta...stii..impesiile se platesc....
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#22
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da jos baia si desfa capacele de biela. Daca ai noroc, e vreun semicuzinet de biela sudat pe fus. Caz in care-i inlocuiesti pe toti si ai cam scapat.
Daca e cuzinet de palier sudat e mai greu, trebuie dat jos motorul. Daca e setul (ma indoiesc) e iarasi greu. Curios tare mi se pare faptu' c-ai ramas fara ulei. Mai mult, spui ca era tot motorul improscat cu ulei. Pe unde a iesit uleiul ala??? Buson de umplere mai aveai? E curios tare ce povestesti tu acolo... PS: NU forta deblocarea motorului!!! Ceva se va rupe, te asigur! This post has been edited by Muttley: 15 Oct 2008, 14:50 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
neajiji |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Cred ca omu nu-si da seama de schimbarile care se fac cand va pune alt motor avand in considerare ca are dacie injectata.
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
Mjeefo |
![]()
Post
#24
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Mai toata noaptea am facut liniutze prin oras, pentru ca numai la asta folosesc masina si o folosesc rar cam odata la 2-3 luni cand mai ajung prin orasu antal,in rest sta in garaj, busonu era la locul lui, nu am dat atentie martorului pentru ca mai imi facea cateodata fitze si se mai oprea tot la fel, plus ca motorul se comporta lafel urca in turatii nu avea treaba nu se auzea nik, uleiul era dat pe afara decat pe partea dreapta a motorului adica inspre pompa de frana, cred ca a iesit pe la chiuluoasa sau pe la capac. Problema a fost dupoa ce lam oprit. mi se pare foarte ciudat.
maine ma pun sa lucrez la el va spun ce am reusit O poza cu motoru dupa ce a fost partial sters de ulei: poza motor This post has been edited by Mjeefo: 15 Oct 2008, 17:14 |
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
emircea |
![]()
Post
#25
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Ighen, domnu' Matli, subscriu.
Fara desfacut si evaluat nu are nici o sansa sa-l puna pe picioare. Nr. de piese ce trebuiesc schimbate creste proportional cu cat de insistent a fost sa-l reporneasca. Si chiar asa, cum dumnezeu i-a dat in asa hal in gura ca a ramas fara ulei??? Macar iti dai seama de ce participantii la raliuri schimba obligatoriu uleiul la fiecare etapa??? This post has been edited by emircea: 15 Oct 2008, 17:02 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#26
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Mjeefo @ 15 Oct 2008, 17:55) Mai toata noaptea am facut liniutze prin oras, pentru ca numai la asta folosesc masina si o folosesc rar cam odata la 2-3 luni cand mai ajung prin orasu antal,in rest sta in garaj, busonu era la locul lui, nu am dat atentie martorului pentru ca mai imi facea cateodata fitze si se mai oprea tot la fel, plus ca motorul se comporta lafel urca in turatii nu avea treaba nu se auzea nik, uleiul era dat pe afara decat pe partea dreapta a motorului adica inspre pompa de frana, cred ca a iesit pe la chiuluoasa sau pe la capac. Problema a fost dupoa ce lam oprit. mi se pare foarte ciudat. maine ma pun sa lucrez la el va spun ce am reusit O poza cu motoru dupa ce a fost partial sters de ulei: poza motor ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#28
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
ce aveti ma cu omul? daca lui asta ii place sa faca? face pe banii lui. stai linistit ca duce si motorul ala mai stiu eu unu cu o dacie pe injectie de ii dadea de o rupea si l-a tinut 100 000 km motorul.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
dar asta nu inseamna ca toate or sa duca 100.000 km. stilul de condus si intretinerea contaeza. daca conduci ca un barbar si schimbi uleiul la 5000 in loc de 3000....
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#30
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
De la multe liniute o sa revii si cu topicuri de genul "imi bate ceva .......ce sa fie ? planetara ?...........nu-ti recomand dacia 1310 pentru liniute in general dupa ce dai in ea .......da si ea in tine ,mai incepe sa troncane ceva ,mai bate cate ceva si tot asa
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:20 |