DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cea mai ieftina masina din lume, Pareri

tonicelli
post 26 Feb 2009, 18:09
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Deci pana la urma va aparea smile.gif
"Grupul indian Tata Motors va lansa oficial pe 23 martie cea mai ieftina masina din lume. Modelul Nano, mult asteptat la ora actuala, va fi lansat in cadrul unei inaugurari festive in Bombay.
"Va fi o mare zi pentru societate", a declarat un purtator de cuvant al companiei indiene.
Masina va putea fi testata la reprezentantele companiei in prima saptamana din aprilie si va incepe sa fie comercializat incepand cu saptamana urmatoare.
Denumita "masina poporului", Nano va fi comercializata la pretul de 2.000 de dolari si va avea un motor de 624 de centimetri cubi. In versiunea de baza nu are nici climatizare, nici ferestre electrice, nici directie asistata. "
Sursa:
http://www.capital.ro/articol/cea-mai-ieft...una-117060.html

This post has been edited by tonicelli: 26 Feb 2009, 18:43


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 26 Feb 2009, 18:28
Post #2


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Adica va fi o masina care va fi in stare tot ce putea Fiat 600 acu' cincizeci si ceva de ani?

Sau lastunul nostru acu' vreo 20?

Ca la 2000 de dulai, ma indoiesc ca indeplineste prea multe standarde de poluare sau securitate. In banii astia e minune daca in spate primesti bancheta.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 26 Feb 2009, 19:00
Post #3


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




QUOTE
In versiunea de baza nu are nici climatizare



Adica nu are nici caldura??? wacko.gif


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 26 Feb 2009, 19:04
Post #4


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




cum sa nu aiba caldura, doar nu are aer conditionat, nici macar optional.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 26 Feb 2009, 19:11
Post #5


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




mai is vreo trei topice pe tema asta, unul e numa aici. Ca parere personala nu e o idee rea. Dar nu sunt incantat ca polueaza precis de numa.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 26 Feb 2009, 19:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Nu stiu ce emisii are dar se pare ca se incadreaza la normele impuse in India
"În privința securității și siguranței oferite de acest vehicul, cel mai ieftin din lume, Tata NANO respecte normele în vigoare din India, iar eficiența motorului asigură emisii de CO2 la fel de scăzute ca și vehiculele cu două roți produse local."
Sursa:
http://www.informatiiauto.ro/tata-motors-n...ri-sid2061.html


--------------------
Dacia Logan Laureate plus - HD-XX-XXX
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Feb 2009, 22:28
Post #7


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce pocnitoare:))
mi-ar placea sa conduc una>macar asa cativa km.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 26 Feb 2009, 23:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




La 1800E ce-ai vrea ?


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 27 Feb 2009, 14:42
Post #9


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Ce e al mai tare e ca masina nu pare a fi neaparat rea. OK, fata de anumite standarde care le dorim acum (ne-am mai emancipat si noi de voie de nevoie) e pocnitoare dar colac peste pupaza masina nu e nici macar urata. Nici in interior nici in exterior. Unele lucruri sunt ciudate insa. Oglinda retrovizoare de la partea soferului nu apare nici pe versiunea de varf unde masina are faruri de ceata totusi. Sau solutia scumpa cu triunghiul de geam de la montantul A in timp ce masina are un singur stergator care se vede vizibil ca nu acopera bine tot parbrizul destul de mare.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 27 Feb 2009, 16:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




La cum arata masina ma deranjeaza doar cum arata scaunele alea, de zici ca sunt bancutele de la mine de la tara. In rest nu am nimic de comentata absolut nimic,mi se pare ok chiar si desenul masinii.


--------------------
Daewoo Leganza 2004 - DJ-10-DKL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 27 Feb 2009, 17:45
Post #11


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(minny @ 27 Feb 2009, 15:42)
... Oglinda retrovizoare de la partea soferului nu apare nici pe versiunea de varf unde masina are faruri de ceata totusi. ...
*



Vezi ca-n India se circula pe partea stanga a drumului.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 27 Feb 2009, 19:31
Post #12


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Asa e. Oglinda pasagerului. Culmea ca la ea ma gandeam si a iesit ce a iesit.
As adauga doar ca motorul la prima vedere mi s-a parut o mare porcarie la 600 cmc dar citind putin am vazut ca e facut complet din aluminiu si ca are injectie multipunct bosch. Totusi 4.3 la suta cat consuma mi se pare mult.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 6 Mar 2009, 12:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE
Tata Motors prezinta Nano Europa la Geneva
In cadrul Salonului Auto de la Geneva, editia 2009, producatorul indian Tata Motors a prezentat oficial noul sau model Nano Europa, care va fi comercializat la pretul de 5000 de euro, incepand din 2011. Ce diferentiaza Europa de modelul standard Nano este latimea sa mai mare, o punte motoare diferita si noi echipamente de baza.
Astfe, Europa vine cu jante de 14 inchi, control electronic al directiei si iluminare LED. In plus, automobilul vine cu un motor MPFI din aluminiu, cu 3 cilindri, transmisie cu 5 viteze si dotari care ii cresc siguranta, cum ar fi un sistem de control al stabilitatii, ABS, ESP si airbaguri.
Nano Europa va avea emisii reduse de CO2 (100 gm/km) si un consum eficient, automobilul fiind atat stilat, cat si prietenos cu mediul inconjurator.


tata_nano_europa_1.jpg ( Size: 137.36k ) Number of downloads: 1758
tata_nano_europa_2.jpg ( Size: 130.78k ) Number of downloads: 1832
tata_nano_europa_31.jpg ( Size: 133.88k ) Number of downloads: 1814


Sursa

This post has been edited by Serje: 6 Mar 2009, 12:48


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmcmc
post 6 Mar 2009, 16:09
Post #14


1100 1010 1100 1010


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 March 09
From: Terra




Cu ce e mai buna Tata Europa fata de un Matiz (nu Chevy Spark) care a costat 4.900 de euro cu TVA ?





--------------------
Autoturism fabricat in anul MMVIII
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 6 Mar 2009, 16:14
Post #15


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Cu optiunile. Aoleu ce meseriasa e.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 6 Mar 2009, 16:15
Post #16


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




eu unu le-as pune ca masini ce pot fi conduse de la 16 ani- macar mai scapam de scuteristii din trafic biggrin.gif


--------------------
. . . - .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vadiro
post 6 Mar 2009, 22:13
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 10 June 07
From: Oxford, UK




Imi e ciuda ca pana si asta va avea ca optional ESP... De ce nu este si la Logan optional ESP-ul?


--------------------
Renault Megane III 2009 Privilege
Renault Twingo GT 2008
Ex. Renault Twingo GT 2007, Ex. Suzuki SX4 Sedan GS 2009, Ex. Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 6 Mar 2009, 22:30
Post #18


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




pai depinde cat de necesar este. avand in vedere dimensiunile masinutei indiene, cred ca este mai necesar esp-ul la ea, decat la logan. ca sa intelegi mai bine, vezi primul a-classe, care pana la celebra rasturnare nu a avut, dar apoi a fost introdus standard. stiu ca si loganul s-a rasturnat, dar .....posibil ca pe viitor sa apara si pe logan.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 6 Mar 2009, 22:34
Post #19


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(aleksanders @ 6 Mar 2009, 16:15)
eu unu le-as pune ca masini ce pot fi conduse  de la 16 ani- macar mai scapam de scuteristii din trafic  biggrin.gif
*




eu nu le-as pune deloc in trafic.

crashtest cu un microcar si twingo. Microcarul asta nu cred ca e prea departe de nano. Pai ... ca si idee... daca un twingo il face asa praf ce s-ar intampla daca intra un "JIPAAAAn" sau un bolid mai serios intr-o cutiuta din asta. wacko.gif


This post has been edited by blak2oo8: 6 Mar 2009, 22:35


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Mar 2009, 23:54
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Serje @ 6 Mar 2009, 12:47)
QUOTE

[...]noul sau model Nano Europa, care va fi comercializat la pretul de 5000 de euro, incepand din 2011. Ce diferentiaza Europa de modelul standard Nano este latimea sa mai mare, o punte motoare diferita si noi echipamente de baza.
Astfe, Europa vine cu jante de 14 inchi, control electronic al directiei si iluminare LED. In plus, automobilul vine cu un motor MPFI din aluminiu, cu 3 cilindri, transmisie cu 5 viteze si dotari care ii cresc siguranta, cum ar fi un sistem de control al stabilitatii, ABS, ESP si airbaguri
.
*

Aia cu controlul electronic al directiei nu prea l-am inteles. Cred ca ziaristii traduc cu greu din limbi straine si nu inteleg ce inseamna"electric power steering"
Iluminarea pe led e de fapt la lampa de marsarieir.
Insa as mai observa niste imbunatatiri pentru europa: semnalizatoare in oglinda, oglinzi electrice, geamuri electrice fata-spate, stergator luneta, tapiterie piele inclusiv pe usi, volan piele, stergator fata mai complex (ca angrenaj, cu 2 brate), eleron spate luneta cu stop cu leduri, alt afisr de bord, alta calitate la materialele bordului (in intregimea lui). Si asta se vede cu ochiu liber, nu mai punemdaca or fi modificate suspensii si altele ascunse, pe langa cele recunoscute (motor, airbaguri, abs, esp, directie asistata electric)
La 5000 euro e destul de dotata. Nu o fi comoda, dar la dotari nu sta prost.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Mar 2009, 00:17
Post #21


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Klaus - iarta-ma, dar nu pot sa ma abtin: multe din cele enumerate de tine intra la capitolul "tichie de margaritar": pai piele ii trebuia, si geamuri electrice - sau o structura de rezistenta corecta?

Si Geely are piele, nu?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Mar 2009, 09:02
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cmcmc @ 6 Mar 2009, 17:09)
Cu ce e mai buna Tata Europa fata de un Matiz (nu Chevy Spark) care a costat 4.900 de euro cu TVA ?
*



daca intrebai invers iti raspundeam ca Matizul are 3 stele.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 7 Mar 2009, 15:48
Post #23


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Cat costa sa faci o masina obisnuita (e.g. Logan) compatibila cu 5 stele in materie de siguranta? Cate resurse se consuma pentru asta? Cata mana de lucru se canalizeaza inutil sa lucreze la proiecte de genul celor 5 stele, care e clar marketing orice ar spune oricine, in loc sa lucreze la dezvoltarea unor solutii mai eficiente de producere a energiei sau, un alt exemplu bun, la dezvoltarea transportului public?
Eu nu am nici o problema in a accepta faptul ca sunt persoane pentru care telul nambar oan in viata e masina de 5 stele si femeia cu mustata, dar poate ca vom incepe, incet-incet, sa ne dam seama ca viitorul in materie de transport nu sta in numarul de stele de la conserva personala, ci in rapiditatea si siguranta pe care ni le ofera transportul public.
Revenind la masini: cea mai buna masina e aia care pe care ti-o poti permite fara sa atentezi la bugetul familiei intr-un stil barbar. Asta inseamna o cheltuiala lunara de max 10% cu tot ce inseamna masina, incluzand: combustibil, intretinere, credit, etc. Din punctul asta de vedere masina indiana e un bun compromis, fiindca ofera un produs utilizabil ieftin.

This post has been edited by adip: 7 Mar 2009, 15:51


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 7 Mar 2009, 16:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




asta pana da unul in tin la 60 la ora , intr-o masina gen chevrolet aveo si-ti omoara pe cei dragi ... siguranta asta pasiva nu e numai marketing, are si ceva chestii utile la baza. Si citeam un studiu acu un an , ca sunt tari unde numarul de morti/accident a inceput sa scada, in ultimii 9 ani, datorat in mare parte si masinilor noi, ce se comporta mai bine la impact


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 7 Mar 2009, 16:47
Post #25


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Pe dracu' bre aphophis, numarul de accidente scade acolo unde infrastructura de transport e imbunatatita, fiindca astfel scade procentul de accidente.
Sa vezi ce de petarde circula pe aici pe sosele, te crucesti, prin comparatie Romania e un fel de emirat. Si, cu toate astea, numarul de accidente grave care se lasa cu mortaciuni e in fiecare an in scadere, desi sunt mai multe masini ca in Ro, iar la multe din ele stai sa te gandesti daca ar trece un ITP pe bune.

L.E. Rectificare: siguranta inseamna in primul rand infrastructura de transport buna PLUS civilizatie rutiera. Nu are nici un fel de sens sa te gandesti la siguranta pe care ti-o ofera o masina de n stele cata vreme traficul e un haos, soferii sunt necivilizati si agresivi, iar drumurile sunt proaste. Trebuie cumva un soi de schimbare de paradigma, in care siguranta sa vina ca rezultat al infrastructurii si civilizatiei la volan, iar nu ca rezultat al marketing-ului cu stele si stelute.
Nu ca m-as fi facut cat de putin inteles smile.gif

This post has been edited by adip: 7 Mar 2009, 16:52


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 7 Mar 2009, 17:23
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




@adip, aphophis spunea de faptul ca nr de mori/accident a scazut inultimii ani, nu era vorba de numarul total de morti sau numarul total de accidente.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 7 Mar 2009, 17:27
Post #27


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




De acord, dar cu ce ma incalzeste pe mine, ca participant la trafic, ca numarul de morti / accident scade, daca numarul de accidente e in crestere?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 7 Mar 2009, 17:40
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Cu nimic. Dar e ca vorba aia, dintre 2 relele il alegi pe ala mai putin rau.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Mar 2009, 17:59
Post #29


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(os @ 7 Mar 2009, 00:17)
Klaus - iarta-ma, dar nu pot sa ma abtin: multe din cele enumerate de tine intra la capitolul "tichie de margaritar": pai piele ii trebuia, si geamuri electrice - sau o structura de rezistenta corecta?

Si Geely are piele, nu?
*


Vroiam sa spun ca diferenta aia de pret pt masinile de europa are o justificare reala. Numai din ABS, ESP, Airbaguri, directie asistata electric, motor s-ar justifica vreo 2000 de euro.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 7 Mar 2009, 18:04
Post #30


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Asta e clar (mai putin la ce-i trebuie servodirectie*, daca e asa mica). Aia cu pielea ma uimeste pe mine...

* am condus citeva (putine) mii de km un smart. N-are servodirectie (de altfel pina la modelul actual nici nu se oferea ca ne-am interesat cind am facut comanda, nu stiu cum o mai fi la astea noi). Si nici nu-i trebuie, sa-ti spun drept. Sigur, simti ca lipseste - dar atit. Nici o problema: nici la parcari, si nici daca merge o doamna micuta.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 19:46
Forum Renault