DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatii variate la relanti, am ramas fara solutii

crissoo7
post 27 Feb 2009, 18:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




Dupa cum spune si titlul anuntului, de ceva vreme turatia variaza destul de mult la relanti: cand creste la 1100, cand scade la 500... si tot asa... dar motorul nu moare. Am aprindere electronica Gotronic, am schimbat bujile cu unele Boch, fise de urziceni bune, am schimbat si toate jigloarele (stiu ca sunt de proasta calitate astea noi, dar inainte sa le schimb tot din astea aveam, si problema a inceput abia ceva timp in urma, deci ar fi trebuit sa mearga macar oleak). Ce-i drept, n-am desfacut tot carburatorul, ca nu ma pricep... si mi-e frica ca daca-l desfac o stric si mai rau... poate imi puteti da niste sfaturi, si daca trebuie neaparat, dau si carbu jos... dar cu ajutorul vostru... multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2009, 19:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




furtunul cu diuza il mai ai??sau verifica sa nu fie iesit


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 19:17
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




nu lispseste nici un furtun din cate stiu eu... dar care ar fi ala (spre rusinea mea nu stiu, sunt incepator)?


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2009, 19:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




nimeni nu sa nascut invatat,este cel care vine de la galerie/pata calda la carburator,pe el are o diuza verifica daca mai este la locul ei


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 19:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




deci acolo am un furtun din plastic in forma de T, intr-o parte vine un furtun de la chiuloasa, iar in cealalta parte e un alt furtun care sincer nu stiu unde duce.. banuiesc ca zici de al doilea... Daca e asa, nu l-am verificat, dar stiu ca e acolo... si nu stiu despre ce diuza vorbesti...


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2009, 19:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




da despre al doilea este vb,uitate pe el,trebuie sa aibe o diuza


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 27 Feb 2009, 19:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




hopa...domnu crissoo7 a trecut la gotronic:)
furtunul cu diuza iese din T si coboara pe sub carburator si se infige in galerie;il scoti cu grija si vezi ca pe el ai un "dop"(sau il poti simti la pipait)..daca e acolo...nu uita ce am zis eu de bujiile alea(4 de 5 feluri)
SPOR!
si in cele din urma nu uita sa verifici si jiclorul de relanti(dai jos gatul de lebada din capul carburatorului,iar acel jiclor e un surub infiletat FIX perpendiculat pe carburator care dupa ce il desfaci contine jiclorul....ar putea infundat)


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Feb 2009, 19:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




sau vezi daca nu trage aer fals pe la servofrana.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 19:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




da'.. cred ca-mi lipseste diuza.. tocmai am fost si am verificat biggrin.gif.. am doar furtunul care la intrarea in T este mai gros.. si nimic mai mult .. nu am simtit sau vazut nimic care sa semene cu o diuza (apropo, cum arata acea diuza).. CandyMan13 am schimbat toate bujiile cu niste bujii Bosh biggrin.gif Am scos gatul ala de lebada si am schimbat toate jigloarele)... deci nu cred ca e infundat...
Am sa incerc sa pun maine un furtun cu diuza sa vad rezultatele wink.gif Multumesc mult baieti, revin cu informatii


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2009, 20:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




de unde iti pleaca furtunul spre carburator?din galerie sau din pata calda??


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 20:37
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




pff.. nu stiu .. exact de sub carburator.. banuiesc ca din galerie...


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 27 Feb 2009, 20:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




pei poate veni si din pata calda si daca vinde din pata calda nu mai este diuza pe furtun si trebui cautata problema in alta parte


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 20:42
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




pai si cum imi dau seama daca e din galerie sau pata calda...?


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Feb 2009, 21:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai iti trebe o scula foarte complicata sa te uiti. Ii zice ochi.

pata calda = flansa de aluminiu sub carburator.

daca e in galerie inseamna ca trebuie sa fie duza in el.

Io zic ca are duza pentru ca daca nu avea motoru ala nu statea la relanti deloc. Pur si simplu sub 2000 de ture nu statea.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 22:43
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




M-am uitat si sigur n-am duza... si nici nu moare motorul.. pur si simplu variaza turatiile intre ~600 - 1100 ture... variatii foarte dese... astept alte solutii


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Feb 2009, 22:47
Post #16


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(crissoo7 @ 27 Feb 2009, 22:43)
M-am uitat si sigur n-am duza... si nici nu moare motorul.. pur si simplu variaza turatiile intre ~600 - 1100 ture... variatii foarte dese... astept alte solutii
*




Insemna ca , carburatorul ii reglat NU, rezulta ca ai amestecul bogat de tot din moment ce nu iti moare motorul fara diuza , cred ca cu ea montata , ti-ar afuma bujiile imediat nedumerire.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 27 Feb 2009, 22:51
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




am reglat amestestecul cu acel surub dupa metoda cunoscuta pe forum, avansul l-am reglat dupa metoda aprinderii electronice (scria pe fisa tehnica cum)... in sarcina merge foarte bine... doar daca ar trage aer fals.. zic eu... pareri.. ceva?


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Feb 2009, 09:41
Post #18


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(crissoo7 @ 27 Feb 2009, 22:51)
am reglat amestestecul cu acel surub dupa metoda cunoscuta pe forum, avansul l-am reglat dupa metoda aprinderii electronice (scria pe fisa tehnica cum)... in sarcina merge foarte bine... doar daca ar trage aer fals.. zic eu... pareri.. ceva?
*



Pai iti trage aer fals prin acel furtun , din moment ce nu ai diuza pe el ,care are o gaura calibrata de phi2 , iar tu , acum ,fara acea diuza calibrata pe furtun ce crezi ca se intampla ...... wacko.gif

This post has been edited by Minel: 28 Feb 2009, 09:42


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 28 Feb 2009, 10:14
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




pune diuza aia, e de fapt un fel de plastic cu o gaura in el, 0.5 lei costa.
prinde-l cu un colier, vezi ca are tendinta sa fie aspirat prin carburator...


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 28 Feb 2009, 12:31
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




problema a fost rezolvata 99%..las proprietarul sa vorbeasca( e masina lui)

PS:in leg cu aceal pata calda(cu 3 stuturi)....ce ar putea fi in neregula la ea incat sa influenteze mersul?si ce face(la propriu)?am citit topicul cu UISul modificat dar as vrea daca se poate un raspuns mai scurt:P )


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 28 Feb 2009, 15:30
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




Mii de multumuri lui CandyMan13, care pana la urma i'a dat de capat... erau de vina bujiile, desi chiar ieri am cumparat un set de bujii Bosch, care nu erau bune, iar azi la recomandarea lui Candyman, am pus bujii Sinterom care merg struna. Inca mai simt niste variatii de turatie, dar foarte mici in comparatie cu cele care le aveam inainte.

p.s. apropo de pata calda, cand scot furtunasul ala cu diuza (pana la urma avea diuza in el) din T, nu se simte absolut nici o diferenta si m-am gandit ca e dusa flansa aia cu 3 stuturi, si am schimbat-o cu una noua (cea veche avea si stuturile foarte uzate), dar la fel, nu se simte nici o diferenta cand scot furtunul...


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Feb 2009, 15:48
Post #22


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Pai normal ca nu se simte , deoarece , aceal pata calda cu 3 stuturi , are o gaura calibrata in cel de-al 3 stut de phi 2mm , ca ii pe post de "diuza" .

La "pata calda "cu 3 tevi , acea diuza de pe furtun, nu isi are rostul !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 28 Feb 2009, 16:22
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




numai in cazul decalibrari acelei gauri se pune o diuza pe furtun


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Feb 2009, 19:19
Post #24


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu se decalibreaza ! Nu se monteaza intre T si orificiul de pe pata clada un furtun cu diuza in el altfel riscul e sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie ... cu un reglaj prost rezulta consum mare si bujii negre.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 28 Feb 2009, 19:21
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(djasu82 @ 28 Feb 2009, 19:19)
Nu se decalibreaza ! Nu se monteaza intre T si orificiul de pe pata clada un furtun cu diuza in el altfel riscul e sa deschizi mai mult clapeta de acceleratie ... cu un reglaj prost rezulta consum mare si bujii negre.
*


te contrazic,se poate decalibra,dar asta din prostia omului(cunosc un caz)


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Feb 2009, 19:27
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai da cine dracu il pune sa bage surubelnita ,cui sau mai stiu eu ce ca sa decalibreze gaura. Daca e gaura mare se dozeaza amestec mai mult deci surubul orizontal deschis mai mult ... consum mai mult daca e prea stramta acelasi drac se desface mai mult clapeta altfel nu se stabilizeaza la relantii turatia motorului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 28 Feb 2009, 20:28
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




cum am spus,din prostie,credea el ca sa infundat si a incercat sa o desfunde,cu un cui parca: radmasa.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 28 Feb 2009, 21:21
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




m-am apucat sa curat carburatorul, l-am scos si acum sta in baie de decarbusolv, in speranta ca voi scapa si de acele mici variatii de turatii care au mai ramas (200-300 ture). Daca nici asa nu voi scapa, inseamna ca tre sa caut in alta pare. Aprinderea e buna, am scanteie la fiecare bujie, dupa cum am zis mai sus, sunt schimbate azi. Deci altceva nu stiu ce ar mai putea avea...


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 28 Feb 2009, 22:18
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




joc la ax-ul delcoului, pinionul ala de sub delcou...uzuara inegala in partea aia unde calca platina...deci din delcou as crede eu. Din carburator nu cred sa mai ai probleme.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crissoo7
post 1 Mar 2009, 11:49
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 8 August 08




Azi dimineata am montat carburatorul inapoi dupa ce l-am curatat si suflat in el cu aer comprimat (aproape ca straluceste biggrin.gif) si am constatat urmatoarele concluzii si cateva probleme ciudate:

1. Tot mai am variatii de turatii, uneori mai mici, alteori mai mari, deci nu sunt constante.
2. Problema nu e de la carburator si apropo de carb, se simte o imbunatatire in mers, nu la relanti.
3. Cand accelerez, apoi schimb viteza, in momentul cand calc ambreajul, acul turometrului scade destul de lent (banuiesc ca e bine asa), dar in momentul cand calc frana, scade mai repede.
4. Daca franez de mai multe ori consecutiv, scade turatia foarte mult, aproape sa moara motorul.
5. Ieri, cand Paul (candyman13) ma ajuta sa rezolvam problema, a descoperit un furtunas din ala care se foloseste la sistemul de stropire a parbrizului [pozele de mai jos], pe circuitul de servo la frana (banuiesc ca ala e), iar acel furtunas intra undeva pe la bord. Daca il scot din T-ul ala de pe circuit, se opreste motorul, iar daca astup stutul ala unde intra furtunul cu degetul, nu se vede nici o diferenta intre asta, sau furtunul pus. Problema e ca acest furtun pare infundat, pt. ca, cand suflu in el, suflu foarte greu.

sad.gif Astept in continuare alte solutii.

QUOTE
joc la ax-ul delcoului, pinionul ala de sub delcou...uzuara inegala in partea aia unde calca platina...deci din delcou as crede eu. Din carburator nu cred sa mai ai probleme.


singurul joc care il am la ax, este acel joc sus-jos, care din cate am inteles e normal

This post has been edited by crissoo7: 1 Mar 2009, 11:50

Attached thumbnail(s)
DSC02573.JPG ( Size: 316.86k ) Number of downloads: 384
DSC02574.JPG ( Size: 263.19k ) Number of downloads: 395


--------------------
Dacia 1310 L Decembrie '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 17:40
Forum Renault