intrebare
![]() ![]() ![]() |
intrebare
danny_xstyle |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 10 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
Logan 1.6 8v 98HP
2005
|
|||
AL |
![]()
Post
#2
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
domnule danny, asemenea discutii se poarta la cafenea!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Patineaza oare ambreiajul?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Altis |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Da drumul oare la ambreiaj?
|
--------------------
Tucson
JM
2007
- . Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Tu esti un sofer de Logan mai deosebit.
Esti aproape un pilot, ai reflexe fulgeratoare si talent iesit din comun in a conduce masina. Stiu ce vorbesc, am mai vazut dintr-astia si inca ma chinui sa ajung si eu la aceasta conditie. Dar trebuie munca pentru a atinge aceasta valoare. Tu esti fericit, ca ai talent nativ. Problema de fapt e ca tu esti bun, iar masina nu. Cand Dacia a proiectat cutia de Logan, inginerii romani, pentru consum mare de combustibil, au axat grupul sincronizator de a 2-a pe economie si i-au pus inel de sincronizare de tip Renault (se folosea si la ultimele dacii 1300, e acelasi!). Aceasta piesa conduce la o schimbare LENTA a treptelor, care sa favorizeze consumul. Daca inginerii de la Pitesti ar fi optat pentru sincronizatorul de tip Porsche, sau pentru un ambreiaj multidisc, n-ai mai fi avut problema asta. Mai sunt cateva aspecte de dezbatut, da' trebuie sa mi le amintesc ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu este de la sincronizator, mosorul este de vina.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cred ca are modelul ala de mosor cu rebobinare semiautomata, comandat de pedala de acceleratie, cinde se afla pe pozitia dintre milimetrul 23 si 46. Dar el apasa voiniceste, pedala trece peste intervalul asta in mai putin de 0,48 secunde si compresorul de vacuum hidraulic n-are timp sa decupleze piedica dinamica de pe inversorul mosorului.
This post has been edited by corbex: 27 May 2009, 09:32 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Tot ce-ați zis voi e coroborat cu mersul șerpuit prin meandrele concretului în virtutea sinergiei faptelor...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
Post
#9
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Gluma, gluma, dar e frumos sa i se dea si o solutie ! Se poate sa ma insel, ia-o ca pe o ipoteza si verific-o!
1. Poate sa fie sincronul despre care a scris Muttley. Adica sa nu-l ai. Adica sa ai ceea ce se numeste motor asincron. Cam asa se manifesta motoarele astea, turatia lor nu se sincronizeaza cu turatia ambreiajului. 2. Sa ai uzura la sincronul grupului conic. Asta se manifesta prin tendinta de patinare a planetarei in cutie. 3. Sa-ti fi luat, din greseala, cauciucuri fara scirtz. Poti sa le schimbi. Au garantie 2 ani sau 10.000 de scirtzuri. 4. Orice combinatie dintre posibilitatile de mai sus. Mai ai putintica rabdare, vor veni baietii si cu alte sugestii, pina la coada n-ai cum sa ramii nescirtiit. @Al :Domnu' moderator, de ce scirtiitul curelei de ventilator e o problema tehnica iar scirtiitul cauciucului e de cafenea? Amindoua sint de cauciuc si montate pe masina. Uite ca mutarea aici a postului n-o sa ne impiedice sa-i dam omului mina de ajutor asteptata! ![]() This post has been edited by corbex: 27 May 2009, 09:58 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(danny_xstyle @ 27 May 2009, 02:13) Cam nasol daca se intampla asa. Ma refer la faptul ca motorul de 1.6 cu 8 valve este un motor foarte cunoscut pentru veleitatile sale sportive, avand un cuplu de invidiat, adica sub 200 Nm la ~ 4500 rot/min. ![]() Avand in vedere faptul ca CV a fost construita luandu-se in considerare faptul ca aceasta trebuie sa transmita rotilor maximul puterii oferita de puternicul motor apare fenomenul de lipsa de creier a conducatorului auto, care crezandu-se pilot de curse innascut si trezindu-se calarind un logan cu motorizare sub medie vrea sa prinda "scartz-ul in a 2 a" si nu reuseste. Precum spuneam acest lucru se datoreaza lipsei de creier a conducatorului auto, dar se poate compensa aceasta lipsa cu o portie de creier pane cu salata de sezon servita la orice fast-food de cartier. ![]() |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
Sony |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nea volsvagin, spre surprindera unor aroganti calare pe vaginuri nemtesti, motoru' de 1.6 8v de la logan poate da scartz fara probleme in treapta a doua. Da, stiu. Nu e tedei cu i-u' rosu.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
kog |
![]()
Post
#12
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
se gasesc in comert scartzuri, destul de ieftin, se monteaza pe cauciucuri si atunci sa te tii numa de volan
This post has been edited by kog: 27 May 2009, 10:23 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
corbex |
![]()
Post
#13
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Stiu! La Autocenter in Iasi. Da' au taxele de curier mari.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
danny_xstyle |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 10 December 07 ![]() |
pana la urma de ce se tureaza in gol e de la discul de ambreaj?am mai vazut si la un 1.4 ca tot la fel facea.(la supernova nu era asa...)
|
--------------------
dacia
Logan 1.6 8v 98HP
2005
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#15
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@danny_xstyle e posibil ca:
1. sa nu dai drumul la ambreiaj foarte repede, astfel incat intai accelerezi si abia apoi dai drumul la ambreiaj, iar el 'prinde' cu intarziere, de aici comportamentul descris de tine 2. discul de ambreiaj patineaza putin, apoi 'prinde' si merge. Pentru asta poti face un test - mergi cu treapta 3 sau 4 constant, pe la 2000rpm, apoi accelereaza brusc. Daca masina se va tura aiurea fara sa accelereze discul e de vina. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
misu78 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Eu cred ca e de la mosor. Cauta un pic aici la cafenea ca s-a mai discutat.
|
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#17
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Nici eu nu am stiut, pana am aflat de pe bmw club. Daca vrei sa plece masina cu sciirt, trebuie sa freci calea de rulare, cam la 3 saptamani, cu spuma de mare(polistiren expandat). Si tineau secret ai dracu, pana s-a scapat unul. Noroc ce eram prin zona, ca imediat un moderator i-a atras atentia si a editat.
This post has been edited by logan1.5dci: 27 May 2009, 16:00 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
kog |
![]()
Post
#18
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
io stiam ca polistirenul ala se da la puii de gaina ca cica are calciu si ii ajuta sa se dezvolte, in nici un caz nu ajuta cauciucurile. Io as ramane la scartzul ce se gaseste in comert
This post has been edited by kog: 27 May 2009, 16:05 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#19
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danny_xstyle @ 27 May 2009, 03:13) este normal cand o turezi mai mult cu a 1 a si ii dai imediat a 2 a si apesi acceleratia blana imediat Stop! Aici e greseala. Cand vrei sa dai scart cu a doua, nu lasi acceleratia deloc. Tii apasat de levierul schimbator inspre a doua si calci putin si rapid abreiajul cat sa intre repede in viteza. Repet, nu lasi acceleratia! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#20
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
|
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
slider2 |
![]()
Post
#21
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 27 May 2009, 10:11) Cam nasol daca se intampla asa. Ma refer la faptul ca motorul de 1.6 cu 8 valve este un motor foarte cunoscut pentru veleitatile sale sportive, avand un cuplu de invidiat, adica sub 200 Nm la ~ 4500 rot/min. ![]() Avand in vedere faptul ca CV a fost construita luandu-se in considerare faptul ca aceasta trebuie sa transmita rotilor maximul puterii oferita de puternicul motor apare fenomenul de lipsa de creier a conducatorului auto, care crezandu-se pilot de curse innascut si trezindu-se calarind un logan cu motorizare sub medie vrea sa prinda "scartz-ul in a 2 a" si nu reuseste. Precum spuneam acest lucru se datoreaza lipsei de creier a conducatorului auto, dar se poate compensa aceasta lipsa cu o portie de creier pane cu salata de sezon servita la orice fast-food de cartier. ![]() daca vrei vorbesc cu un prieten sa-ti arate pe dacia 1310 a tatalui sau, cum se da scartz intr-a 3a... bine sunt constient ca tu daca ai "tdi mancati-as" poti sa-i dai cu scartz si cu motorul oprit la cat de puternic este ![]() si apropos motorul ala are sub 200nm la exact 3000rpm, mai exact 128nm.... This post has been edited by slider2: 27 May 2009, 17:03 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Ba da mai sunteti multi?
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(slider2 @ 27 May 2009, 18:01) daca vrei vorbesc cu un prieten sa-ti arate pe dacia 1310 a tatalui sau, cum se da scartz intr-a 3a... bine sunt constient ca tu daca ai "tdi mancati-as" poti sa-i dai cu scartz si cu motorul oprit la cat de puternic este ![]() si apropos motorul ala are sub 200nm la exact 3000rpm, mai exact 128nm.... Subscriu la partea cu scartz cu a treia ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
slider2 |
![]()
Post
#24
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
posesorul acelei dacii, adica tatal amicului meu, este mecanic de meserie, si chiar se pricepe, nu e dorel...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
kog |
![]()
Post
#25
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
am vazut si io scartz cu a III-a la 1310... se merita? Pur si simplu distrugi masina, si pentru ce?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
slider2 |
![]()
Post
#26
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
kog ideea era nu daca se merita, ca dupa mine scartul nu se merita la nici o masina, ci doar un exemplu pentru... stai ca nu stiu ce username are.... alarapidu' in traducere libera... care a afirmat ca degeaba vrea soferul (pe care l-a mai caracterizat ca fiind si lipsit de creier) sa dea scartz in treapta a2a ca motorul e prea slab pentru asa ceva. si a zis si in sensul ca loganul sta foarte prost la acest capitol, de parca golf4 statea excelent cu 1.4 75cp si 1.9 65cp, dar la el nu e cazul ca el si-a luat tdi cu i rosu ca are 131 de armasari, pe cand un muritor de rand, un sarantoc ordinar isi logan de 90cp, nici aia toti ca are doar 87...
pentru cei care ma vor trage de urechi, va rog nu intelegi gresit ce am vrut sa spun. fiecare e liber sa-si ia ce masina vrea, poate sa fie si mama lui tata lui tdi (ce exprimare nefericita), dar nu suport aceasta atitudine... tu esti fraier bah ca ti-ai luat masina cu putini cai, sau logan, sau orice alt model doriti. in romanica majoritatea isi cumpara o masina atat cat are buzunarul de gros. ca unul il are mai gros si isi permit ceva mai bun, mai calitativ, mai fiabil, mai puternic, bafta lui, dar ce are cu alte persoane care isi iau masini ceva mai umile?? e exact ca teribilismul adolescentilor care rad de aia mai saraci ca n-au haine de firma. pai baietii aia in haine de firma s-au gandit ca poate sarantocii nu-si permit sa-si ia haine de firma?? sau prefera sa-si asigure mancarea pe o luna decat sa se laude cu ultimile creatii nike, adidas sau puma... This post has been edited by slider2: 27 May 2009, 18:45 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ady77 |
![]()
Post
#27
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 27 May 2009, 17:00) Nici eu nu am stiut, pana am aflat de pe bmw club. Daca vrei sa plece masina cu sciirt, trebuie sa freci calea de rulare, cam la 3 saptamani, cu spuma de mare(polistiren expandat). Si tineau secret ai dracu, pana s-a scapat unul. Noroc ce eram prin zona, ca imediat un moderator i-a atras atentia si a editat. Bre cred ca n-ai fost atent: cu polistiren pleci cu partz nu cu scartz. |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
TheFastOne |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Sony @ 27 May 2009, 10:22) Nea volsvagin, spre surprindera unor aroganti calare pe vaginuri nemtesti, motoru' de 1.6 8v de la logan poate da scartz fara probleme in treapta a doua. Da, stiu. Nu e tedei cu i-u' rosu. Nea' casetofon, citind cele scrise de mine te-ai regasit cumva in descrierea pilotului ? Sau beneficiezi de aceeasi motorizare pe care orice posesor de porche si-ar dori-o si nu esti pe deplin multumit de ea ? Nu vad de s-ar fi trezit frustratul din tine din moment ce n-am pus accentul pe forta impresionanta a motorului ci pe lipsa de materie cenusie a soferului care doreste sa "dea scartz in a 2 a". Stii ca noi doi avem o bogata istorie de jigniri adresate reciproc. Chiar daca istoria are obositorul obicei de a se repeta, nu doresc si ma straduiesc sa nu mai raspund la provocari. Pana la urma, de ce sa vrei sa dai scartz ? Daca tot vroiai sa dai scartz de ce n-ai strans putin punga sa-ti fi luat o masina cu un motor cu cuplu peste 300 Nm. De ce sa chinui un motor care echipeaza o masina care n-a fost gandita pentru asa ceva. Loganul este orice mai putin o masina sport sau de curse. Asta in cazul in care nu aduci modificari serioase motorizarii, suspensiei, transmisiei samd, adica sa faci alta masina ![]() Asa ca eu zic sa te calmezi, bea un ceai, iar setea pentru curse ti-o poti stinge asezandu-te comod in fotoliu la televizor si uitandu-te pe eurosport asa cum fac si eu in loc sa chinui masina sa dau scartzuri ![]() Drive safe ![]() 27 May 2009, 22:25: QUOTE(slider2 @ 27 May 2009, 17:01) daca vrei vorbesc cu un prieten sa-ti arate pe dacia 1310 a tatalui sau, cum se da scartz intr-a 3a... bine sunt constient ca tu daca ai "tdi mancati-as" poti sa-i dai cu scartz si cu motorul oprit la cat de puternic este ![]() si apropos motorul ala are sub 200nm la exact 3000rpm, mai exact 128nm.... Se vede ca si tu te pricepi autoturisme la fel de bine ca la agricultura ![]() Oameni buni, maturizati-va. De-asta se intampla atatea accidente si apar radare fixe, limitatoare de viteza si tot felul de prostii, din cauza vitejilor care nu inteleg ca a conduce o masina este o responsabilitate in primul rand. Daca-ti iese scartzul in viteza a III-a cu o dacie 1310, pot fi mai multe cauze: 1. I-ai pus kerosen 2. I-ai pus cauciucuri de bicicleta si astfel rupe aderenta foarte usor. 3. Trezeste-te ma baiete, si maturizeaza-te. Te afli pe un forum auto nu la gradinita ![]() This post has been edited by TheFastOne: 27 May 2009, 22:25 |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
xcss |
![]()
Post
#29
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
TFO... Primul ban pe forumul asta din cauza ta l-am luat... A trecut ceva apa pe sub pod de atunci, nu am resentimente (mai ales ca si tu ti-ai luat...
![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 27 May 2009, 23:06) Se vede ca si tu te pricepi autoturisme la fel de bine ca la agricultura ![]() Ma scuzati ca ma bag in vorba inoportun, dar ca necunoscator intreb, daca "sub 200 Nm" e un cuplu foarte mic, presupun ca exista si un cuplu "normal" precum si un cuplu "foarte mare" Daca s-ar putea, ca vad multi cunoscatori prin zona, care este cuplul normal la masinile vandute pe piata? Daca 200Nm e "foarte mic" Sa spunem la motoarele pe benzina... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:43 |