DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrebare

danny_xstyle
post 27 May 2009, 02:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 10 December 07




este normal cand o turezi mai mult cu a 1 a si ii dai imediat a 2 a si apesi acceleratia blana imediat sa se tureze in gol si cand mai scad imediat turatiile trage si motoru....??motor 1.6 8v
Ex atunci cand vreau sa ii dau scartz cu a 2 a se tureaza in gol in loc sa "zvagneasca" (prinde greu scartz-ul in a 2 a... )

This post has been edited by danny_xstyle: 27 May 2009, 02:14


--------------------
dacia Logan 1.6 8v 98HP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 27 May 2009, 08:04
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




domnule danny, asemenea discutii se poarta la cafenea!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 May 2009, 08:06
Post #3


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Patineaza oare ambreiajul?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 27 May 2009, 08:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Da drumul oare la ambreiaj?


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 May 2009, 08:28
Post #5


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Tu esti un sofer de Logan mai deosebit.
Esti aproape un pilot, ai reflexe fulgeratoare si talent iesit din comun in a conduce masina. Stiu ce vorbesc, am mai vazut dintr-astia si inca ma chinui sa ajung si eu la aceasta conditie. Dar trebuie munca pentru a atinge aceasta valoare. Tu esti fericit, ca ai talent nativ.
Problema de fapt e ca tu esti bun, iar masina nu.
Cand Dacia a proiectat cutia de Logan, inginerii romani, pentru consum mare de combustibil, au axat grupul sincronizator de a 2-a pe economie si i-au pus inel de sincronizare de tip Renault (se folosea si la ultimele dacii 1300, e acelasi!). Aceasta piesa conduce la o schimbare LENTA a treptelor, care sa favorizeze consumul.
Daca inginerii de la Pitesti ar fi optat pentru sincronizatorul de tip Porsche, sau pentru un ambreiaj multidisc, n-ai mai fi avut problema asta.

Mai sunt cateva aspecte de dezbatut, da' trebuie sa mi le amintesc sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 May 2009, 08:34
Post #6


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu este de la sincronizator, mosorul este de vina.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 May 2009, 09:31
Post #7


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Cred ca are modelul ala de mosor cu rebobinare semiautomata, comandat de pedala de acceleratie, cinde se afla pe pozitia dintre milimetrul 23 si 46. Dar el apasa voiniceste, pedala trece peste intervalul asta in mai putin de 0,48 secunde si compresorul de vacuum hidraulic n-are timp sa decupleze piedica dinamica de pe inversorul mosorului.

This post has been edited by corbex: 27 May 2009, 09:32


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 May 2009, 09:34
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Tot ce-ați zis voi e coroborat cu mersul șerpuit prin meandrele concretului în virtutea sinergiei faptelor...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 May 2009, 09:52
Post #9


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Gluma, gluma, dar e frumos sa i se dea si o solutie ! Se poate sa ma insel, ia-o ca pe o ipoteza si verific-o!

1. Poate sa fie sincronul despre care a scris Muttley. Adica sa nu-l ai. Adica sa ai ceea ce se numeste motor asincron. Cam asa se manifesta motoarele astea, turatia lor nu se sincronizeaza cu turatia ambreiajului.
2. Sa ai uzura la sincronul grupului conic. Asta se manifesta prin tendinta de patinare a planetarei in cutie.
3. Sa-ti fi luat, din greseala, cauciucuri fara scirtz. Poti sa le schimbi. Au garantie 2 ani sau 10.000 de scirtzuri.
4. Orice combinatie dintre posibilitatile de mai sus.

Mai ai putintica rabdare, vor veni baietii si cu alte sugestii, pina la coada n-ai cum sa ramii nescirtiit.

@Al :Domnu' moderator, de ce scirtiitul curelei de ventilator e o problema tehnica iar scirtiitul cauciucului e de cafenea? Amindoua sint de cauciuc si montate pe masina. Uite ca mutarea aici a postului n-o sa ne impiedice sa-i dam omului mina de ajutor asteptata! tongue.gif

This post has been edited by corbex: 27 May 2009, 09:58


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 27 May 2009, 10:11
Post #10


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(danny_xstyle @ 27 May 2009, 02:13)
(prinde greu scartz-ul in a 2 a... )
*


Cam nasol daca se intampla asa. Ma refer la faptul ca motorul de 1.6 cu 8 valve este un motor foarte cunoscut pentru veleitatile sale sportive, avand un cuplu de invidiat, adica sub 200 Nm la ~ 4500 rot/min. blink.gif
Avand in vedere faptul ca CV a fost construita luandu-se in considerare faptul ca aceasta trebuie sa transmita rotilor maximul puterii oferita de puternicul motor apare fenomenul de lipsa de creier a conducatorului auto, care crezandu-se pilot de curse innascut si trezindu-se calarind un logan cu motorizare sub medie vrea sa prinda "scartz-ul in a 2 a" si nu reuseste. Precum spuneam acest lucru se datoreaza lipsei de creier a conducatorului auto, dar se poate compensa aceasta lipsa cu o portie de creier pane cu salata de sezon servita la orice fast-food de cartier. radmasa.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 May 2009, 10:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nea volsvagin, spre surprindera unor aroganti calare pe vaginuri nemtesti, motoru' de 1.6 8v de la logan poate da scartz fara probleme in treapta a doua. Da, stiu. Nu e tedei cu i-u' rosu.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 27 May 2009, 10:23
Post #12


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




se gasesc in comert scartzuri, destul de ieftin, se monteaza pe cauciucuri si atunci sa te tii numa de volan

This post has been edited by kog: 27 May 2009, 10:23


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 May 2009, 10:25
Post #13


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Stiu! La Autocenter in Iasi. Da' au taxele de curier mari.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_xstyle
post 27 May 2009, 15:29
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 10 December 07




pana la urma de ce se tureaza in gol e de la discul de ambreaj?am mai vazut si la un 1.4 ca tot la fel facea.(la supernova nu era asa...)


--------------------
dacia Logan 1.6 8v 98HP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 27 May 2009, 15:39
Post #15


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@danny_xstyle e posibil ca:
1. sa nu dai drumul la ambreiaj foarte repede, astfel incat intai accelerezi si abia apoi dai drumul la ambreiaj, iar el 'prinde' cu intarziere, de aici comportamentul descris de tine
2. discul de ambreiaj patineaza putin, apoi 'prinde' si merge. Pentru asta poti face un test - mergi cu treapta 3 sau 4 constant, pe la 2000rpm, apoi accelereaza brusc. Daca masina se va tura aiurea fara sa accelereze discul e de vina.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 27 May 2009, 15:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Eu cred ca e de la mosor. Cauta un pic aici la cafenea ca s-a mai discutat.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 27 May 2009, 16:00
Post #17


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Nici eu nu am stiut, pana am aflat de pe bmw club. Daca vrei sa plece masina cu sciirt, trebuie sa freci calea de rulare, cam la 3 saptamani, cu spuma de mare(polistiren expandat). Si tineau secret ai dracu, pana s-a scapat unul. Noroc ce eram prin zona, ca imediat un moderator i-a atras atentia si a editat.

This post has been edited by logan1.5dci: 27 May 2009, 16:00


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 27 May 2009, 16:05
Post #18


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




io stiam ca polistirenul ala se da la puii de gaina ca cica are calciu si ii ajuta sa se dezvolte, in nici un caz nu ajuta cauciucurile. Io as ramane la scartzul ce se gaseste in comert

This post has been edited by kog: 27 May 2009, 16:05


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 27 May 2009, 16:06
Post #19


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(danny_xstyle @ 27 May 2009, 03:13)
este normal cand o turezi mai mult cu a 1 a si ii dai imediat a 2 a si apesi acceleratia blana imediat
*


Stop!
Aici e greseala. Cand vrei sa dai scart cu a doua, nu lasi acceleratia deloc. Tii apasat de levierul schimbator inspre a doua si calci putin si rapid abreiajul cat sa intre repede in viteza.
Repet, nu lasi acceleratia! excl.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 27 May 2009, 16:14
Post #20


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(kog @ 27 May 2009, 17:05)
io stiam ca polistirenul ala se da la puii de gaina ca cica are calciu......
*




Da asa e, are si calciu dar nu e recomandat la pui, ca atunci cand ajung gaini si fac oua, ouale acestora raman moi, oricat le-ai fierbe.


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 27 May 2009, 17:01
Post #21


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(TheFastOne @ 27 May 2009, 10:11)
Cam nasol daca se intampla asa. Ma refer la faptul ca motorul de 1.6 cu 8 valve este un motor foarte cunoscut pentru veleitatile sale sportive, avand un cuplu de invidiat, adica sub 200 Nm la ~ 4500 rot/min.  blink.gif
Avand in vedere faptul ca CV a fost construita luandu-se in considerare faptul ca aceasta trebuie sa transmita rotilor maximul puterii oferita de puternicul motor apare fenomenul de lipsa de creier a conducatorului auto, care crezandu-se pilot de curse innascut si trezindu-se calarind un logan cu motorizare sub medie vrea sa prinda "scartz-ul in a 2 a" si nu reuseste. Precum spuneam acest lucru se datoreaza lipsei de creier a conducatorului auto, dar se poate compensa aceasta lipsa cu o portie de creier pane cu salata de sezon servita la orice fast-food de cartier. radmasa.gif
*



daca vrei vorbesc cu un prieten sa-ti arate pe dacia 1310 a tatalui sau, cum se da scartz intr-a 3a...
bine sunt constient ca tu daca ai "tdi mancati-as" poti sa-i dai cu scartz si cu motorul oprit la cat de puternic este sleep.gif

si apropos motorul ala are sub 200nm la exact 3000rpm, mai exact 128nm....

This post has been edited by slider2: 27 May 2009, 17:03


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 27 May 2009, 17:17
Post #22


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Ba da mai sunteti multi?


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 27 May 2009, 17:31
Post #23


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(slider2 @ 27 May 2009, 18:01)
daca vrei vorbesc cu un prieten sa-ti arate pe dacia 1310 a tatalui sau, cum se da scartz intr-a 3a...
bine sunt constient ca tu daca ai "tdi mancati-as" poti sa-i dai cu scartz si cu motorul oprit la cat de puternic este  sleep.gif

si apropos motorul ala are sub 200nm la exact 3000rpm, mai exact 128nm....
*




Subscriu la partea cu scartz cu a treia wub.gif O Dacie intretinuta bine ofera multe surprize necunoscatorilor, dar asta e...unii nu "are" tedeiuri.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 27 May 2009, 18:08
Post #24


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




posesorul acelei dacii, adica tatal amicului meu, este mecanic de meserie, si chiar se pricepe, nu e dorel...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 27 May 2009, 18:22
Post #25


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




am vazut si io scartz cu a III-a la 1310... se merita? Pur si simplu distrugi masina, si pentru ce?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 27 May 2009, 18:37
Post #26


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




kog ideea era nu daca se merita, ca dupa mine scartul nu se merita la nici o masina, ci doar un exemplu pentru... stai ca nu stiu ce username are.... alarapidu' in traducere libera... care a afirmat ca degeaba vrea soferul (pe care l-a mai caracterizat ca fiind si lipsit de creier) sa dea scartz in treapta a2a ca motorul e prea slab pentru asa ceva. si a zis si in sensul ca loganul sta foarte prost la acest capitol, de parca golf4 statea excelent cu 1.4 75cp si 1.9 65cp, dar la el nu e cazul ca el si-a luat tdi cu i rosu ca are 131 de armasari, pe cand un muritor de rand, un sarantoc ordinar isi logan de 90cp, nici aia toti ca are doar 87...

pentru cei care ma vor trage de urechi, va rog nu intelegi gresit ce am vrut sa spun. fiecare e liber sa-si ia ce masina vrea, poate sa fie si mama lui tata lui tdi (ce exprimare nefericita), dar nu suport aceasta atitudine... tu esti fraier bah ca ti-ai luat masina cu putini cai, sau logan, sau orice alt model doriti. in romanica majoritatea isi cumpara o masina atat cat are buzunarul de gros. ca unul il are mai gros si isi permit ceva mai bun, mai calitativ, mai fiabil, mai puternic, bafta lui, dar ce are cu alte persoane care isi iau masini ceva mai umile??

e exact ca teribilismul adolescentilor care rad de aia mai saraci ca n-au haine de firma. pai baietii aia in haine de firma s-au gandit ca poate sarantocii nu-si permit sa-si ia haine de firma?? sau prefera sa-si asigure mancarea pe o luna decat sa se laude cu ultimile creatii nike, adidas sau puma...

This post has been edited by slider2: 27 May 2009, 18:45


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 27 May 2009, 18:46
Post #27


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(logan1.5dci @ 27 May 2009, 17:00)
Nici eu nu am stiut, pana am aflat de pe bmw club. Daca vrei sa plece masina cu sciirt, trebuie sa freci calea de rulare, cam la 3 saptamani, cu spuma de mare(polistiren expandat). Si tineau secret ai dracu, pana s-a scapat unul. Noroc ce eram prin zona, ca imediat un moderator i-a atras atentia si a editat.
*


Bre cred ca n-ai fost atent: cu polistiren pleci cu partz nu cu scartz.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 27 May 2009, 22:06
Post #28


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(Sony @ 27 May 2009, 10:22)
Nea volsvagin, spre surprindera unor aroganti calare pe vaginuri nemtesti, motoru' de 1.6 8v de la logan poate da scartz fara probleme in treapta a doua. Da, stiu. Nu e tedei cu i-u' rosu.
*


Nea' casetofon, citind cele scrise de mine te-ai regasit cumva in descrierea pilotului ? Sau beneficiezi de aceeasi motorizare pe care orice posesor de porche si-ar dori-o si nu esti pe deplin multumit de ea ?
Nu vad de s-ar fi trezit frustratul din tine din moment ce n-am pus accentul pe forta impresionanta a motorului ci pe lipsa de materie cenusie a soferului care doreste sa "dea scartz in a 2 a".
Stii ca noi doi avem o bogata istorie de jigniri adresate reciproc. Chiar daca istoria are obositorul obicei de a se repeta, nu doresc si ma straduiesc sa nu mai raspund la provocari.
Pana la urma, de ce sa vrei sa dai scartz ? Daca tot vroiai sa dai scartz de ce n-ai strans putin punga sa-ti fi luat o masina cu un motor cu cuplu peste 300 Nm. De ce sa chinui un motor care echipeaza o masina care n-a fost gandita pentru asa ceva. Loganul este orice mai putin o masina sport sau de curse. Asta in cazul in care nu aduci modificari serioase motorizarii, suspensiei, transmisiei samd, adica sa faci alta masina wink.gif
Asa ca eu zic sa te calmezi, bea un ceai, iar setea pentru curse ti-o poti stinge asezandu-te comod in fotoliu la televizor si uitandu-te pe eurosport asa cum fac si eu in loc sa chinui masina sa dau scartzuri wink.gif
Drive safe wink.gif

27 May 2009, 22:25:
QUOTE(slider2 @ 27 May 2009, 17:01)
daca vrei vorbesc cu un prieten sa-ti arate pe dacia 1310 a tatalui sau, cum se da scartz intr-a 3a...
bine sunt constient ca tu daca ai "tdi mancati-as" poti sa-i dai cu scartz si cu motorul oprit la cat de puternic este  sleep.gif

si apropos motorul ala are sub 200nm la exact 3000rpm, mai exact 128nm....
*


Se vede ca si tu te pricepi autoturisme la fel de bine ca la agricultura wink.gif Chiar crezi ca are vreo importanta la ce turatie are cuplul cel mai mare ? Important este ca este sub 200 Nm, adica foarte mic.
Oameni buni, maturizati-va. De-asta se intampla atatea accidente si apar radare fixe, limitatoare de viteza si tot felul de prostii, din cauza vitejilor care nu inteleg ca a conduce o masina este o responsabilitate in primul rand.
Daca-ti iese scartzul in viteza a III-a cu o dacie 1310, pot fi mai multe cauze:
1. I-ai pus kerosen
2. I-ai pus cauciucuri de bicicleta si astfel rupe aderenta foarte usor.
3. Trezeste-te ma baiete, si maturizeaza-te. Te afli pe un forum auto nu la gradinita wink.gif

This post has been edited by TheFastOne: 27 May 2009, 22:25


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 27 May 2009, 22:28
Post #29


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




TFO... Primul ban pe forumul asta din cauza ta l-am luat... A trecut ceva apa pe sub pod de atunci, nu am resentimente (mai ales ca si tu ti-ai luat... 04.gif ), dar... mai lasa un picut din atitudine, ok? wink.gif


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 May 2009, 23:01
Post #30


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(TheFastOne @ 27 May 2009, 23:06)
Se vede ca si tu te pricepi autoturisme la fel de bine ca la agricultura wink.gif Chiar crezi ca are vreo importanta la ce turatie are cuplul cel mai mare ? Important este ca este sub 200 Nm, adica foarte mic.
*

Ma scuzati ca ma bag in vorba inoportun, dar ca necunoscator intreb, daca "sub 200 Nm" e un cuplu foarte mic, presupun ca exista si un cuplu "normal" precum si un cuplu "foarte mare"
Daca s-ar putea, ca vad multi cunoscatori prin zona, care este cuplul normal la masinile vandute pe piata? Daca 200Nm e "foarte mic"
Sa spunem la motoarele pe benzina...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:43
Forum Renault