DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Începutul sfârșitului?, motor 1,9 D la 53mii de Km

dorelus
post 17 Sep 2009, 14:30
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




Fraților, azi mi s-a întâmplat și mie.
După ceva umblătură prin oraș, la o pornire mi-a rămas indicatorul bujiilor incand.
aprins și motorul s-a turat până la 1200. Am oprit, am pornit din nou, totul perfect.
Alți km, altă oprire de 20 min. Pornesc, aceeași problemă. Ridic capota, trag de fire, de bujii, motorul nu se accelerază decât f. greu și nu spre maxim. Opresc, pornesc din nou, nici o problemă.
Mașina mea nu a văzut decât motorină de calitate plus aditivi permanent.
Să mă ... pe motorul francezilor.
La 53 de mii.
Vă rog, păreri.


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 17 Sep 2009, 14:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05






--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi81
post 17 Sep 2009, 14:51
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 May 09




Las-o asa ca eu am mers cu ea de la 60k la 132 cat are acum si nu a mai aparut nici o complicatie. Asta e o sa te obisnuiesti sa dai scurt la automat si sa o pornesti "la a 2 a cheie".


--------------------
Ford / Volvo Focus / S40 2010 / 2006 - CT 52 MAI
Membru si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 17 Sep 2009, 15:22
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




Da , multumesc, știu bine topicurile.
Nici unul nu a descoperit cu adevărat problema.
Normal defecțiunea trebuie să fi rămas în memoria calculatorului.
Cu tester a descoperit ce are, cineva?

17 Sep 2009, 22:47:
Curios cum de un bec poate sa atraga atata atentie...

This post has been edited by dorelus: 17 Sep 2009, 21:47


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Sep 2009, 12:53
Post #5


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca bujiile incandescente fac figuri nu inseamna ca motorul are ceva. Bujiile se mai si schimba.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CAT_GAB
post 18 Sep 2009, 13:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 5 January 09
From: BUCURESTI




Si mai scoate in plus un fum NEGRU SI GROS cumva??

Sincer incearca sa scoti mufa de la vana EGR si fa un drum lung si apoi baga inapoi mufa.
NU este inceput de sfarsit!!!!

This post has been edited by CAT_GAB: 18 Sep 2009, 13:04


--------------------
dacia SOLENZA CONFORT - AG 09 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 18 Sep 2009, 16:17
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




Nuuu, prieteni. M-am referit la topicul cu becul de la plafonieră, câți l-au citit, față de topicul meu...
Cu EGR-ul scos merg de la primul rezervor de motorină, la 500 km la bord.
Bujiile incandescente sunt noi.
Nu scoate fum.
Nu reușesc să dau de omul cu calculatorul să văd ce defect apare în memorie, dar cum aflu promit raport.
Astăzi mașina nu a mai făcut probleme, la nici o pornire. S-o țină D-zeu așa!


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evghenin26
post 22 Sep 2009, 18:57
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 29 April 08
From: Deva




salut. o asemenea problema am avut si eu, sper sa nu o mai am de acum inainte. de ce? vineri 18.09.2009 am fost cu ea la service la Deva si mi-au schimbat memoria de la pompa de injectie. au fost doi meseriasi de la Pitesti. porneste la prima cheie.am 1 an jumate garantie, cost 900 ron. am ajuns de facea si in mers, se aprindea martorul bujii si nu se tura deloc . problema asta o aveam de aproape un an si ceva. poate fi si un scurt desi nu cred deoarece am fost cu ea la electricieni si au verificat-o, e drept nu am curatat niciodat contactele electrice desi stau cu spray-ul contact in camara de vreo 6 luni. interesati-va de acest lucru si sper sa o rezolvati. daca a facut-o cineva sa posteze daca a mai avut problema asta si dupa si la ce interval.


--------------------
Dacia Logan 2017 Prestige SL Plus - HD26LEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 25 Sep 2009, 09:09
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




Din câte știu eu, pompa de injecție la 1,9 D nu are memorie.
Am scos pt o noapte borna plus pentru resetarea calculatorului și de atunci nu a mai făcut figuri.
Nu mă aștept astfel la rezolvarea problemei, dar vom vedea când am să o pun pe calculator ce și cum.
Eu suspectez electrovalva de debit.


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipoc
post 25 Sep 2009, 17:56
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




este un meserias in iasi care rezolva rapid problema..
costa 500 ron
am deja vreo 5000km de la remediarea defectului si e ok


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 26 Sep 2009, 09:46
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




numarul de telefon?


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evghenin26
post 28 Sep 2009, 09:38
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 29 April 08
From: Deva




dorelus, posibil sa nu aiba memorie. mie cel putin asa mi s-a spus la service, important este ca au reparat-o ,asa sper. pana acum nu mi-a facut probleme, dupa ce au facut ce au facut la ea. sper sa o tina naravul tot asa. am observat si o functionare mai buna a motorului. oricum daca tu mergi si iti face altceva scrie pe forum. astept raspuns.eu am incercat cu resetarea calculatorului dar fara vreun efect.

This post has been edited by evghenin26: 28 Sep 2009, 09:41


--------------------
Dacia Logan 2017 Prestige SL Plus - HD26LEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 28 Sep 2009, 18:39
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




Sunt 11 zile de cand mi-a facut acest defect. Nu a mai facut de atunci.
După ce reușesc să o pun pe calculator să văd ce defect zice, voi posta tot pe topicul asta.
Pentru cipoc o rugăminte:
Numărul de telefon al meseriașuli din Iași, please.


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 28 Sep 2009, 20:38
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 28 September 07





Anunt postat in diverse locuri pe net(cauta pe google dupa"actuator debit carburant")
Teleman Ciprian

Persoana de contact:
Ciprian Teleman

Adresa:
iasi

Localitate:
Iasi

Judet:
Iasi


Telefon mobil:
0744613719

Sa postezi daca te hotarasti sa rezolvi, sa spui ce si cum


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipoc
post 28 Sep 2009, 22:47
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




exact cum zice colegu` vili de mai sus..
sa fie de bine


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banutu
post 1 Oct 2009, 07:57
Post #16


membru cu bani


Group: Members
Posts: 494
Joined: 12 October 06




Se poate rezolva aceasta pb cu pornirea la " a doua cheie" foarte usor (pt.mine biggrin.gif )dar am nevoie de masina.


--------------------
DACIA LOGAN /Megane 3 2006/2011 - AG-00-!!!
Membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyyy_77
post 2 Oct 2009, 20:45
Post #17


DK


Group: Members
Posts: 127
Joined: 5 January 08
From: Gorj




Adica? Argumenteaza biggrin.gif ! Si mie imi face faza asta. Daca ii scot borna la baterie peste noapte a doua zi dimineata trage de rupe, apoi pe parcursul zilei se tureaza greu si pana la urma se aprinde martoru de bujii in bord....nush ce or avea....trebuie sa ajung pe tester sa vad daca apare ceva!

Apropo mie imi scade nivelul motorinei din "para" si daca amorsez se vad bule de aer pe instalatie. Am verificat vizual instalatia de alimentare si nu se vede pe unde ar trage aer:| ! Are cineva idee pe unde ar putea sa se duca?

This post has been edited by andyyy_77: 2 Oct 2009, 20:52


--------------------
Dacia Double Cab 1.9D 2005 - GJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
veryvalentinno
post 2 Oct 2009, 21:30
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 3 June 08




sfat: ia-ti masina pe benzina,in general masinile pe motorina sunt mai pacatoase,vreau sa-mi schimb masina si caut pe benzina chiar daca consumul este mai ridicat[COLOR=yellow] smile.gif

This post has been edited by veryvalentinno: 2 Oct 2009, 21:32


--------------------
solentza solentza 2004 1.4 - b70wal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banutu
post 3 Oct 2009, 06:01
Post #19


membru cu bani


Group: Members
Posts: 494
Joined: 12 October 06




andyyy_77 daca esti sau vi prin Arges te rezolv .Ca se dezamorseaza poate sa fie de vina para de amorsaj are acolo o supapa de sens care mai face pb.


--------------------
DACIA LOGAN /Megane 3 2006/2011 - AG-00-!!!
Membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyyy_77
post 4 Oct 2009, 10:09
Post #20


DK


Group: Members
Posts: 127
Joined: 5 January 08
From: Gorj




Banutu eu sunt din Tg-Jiu si n-am idee cand o sa ajung prin Arges, dar spune-mi ce as putea sa fac sa nu mai scada nivelul din para, sa cumpar alta noua sau sa pun o supapa de sens care se gasesc prin comert, chiar daca am citit pe forumuri ca nu si-ar face treaba acelea si tot scade nivelul. Multumesc de raspunsuri! Salut!


--------------------
Dacia Double Cab 1.9D 2005 - GJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 15 Oct 2009, 21:32
Post #21


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Ridic din nou problema, eu am un kangoo 1.9d , motorul acelasi de pe solenza, a gasit cineva rezolvare, poate sa imi spuna si mie??? Am citit toate post-urile inclusiv celelalte doua threat-uri, dar nimic concret si comun.

Daca a gasit cineva o rezolvare sau stie pe cineva care rezolva va raman pe viata recunoscator. Numai suport, cand mi-e lumea mai draga se aprinde spira aia, mai grav e ca azi era sa fac accident incercat sa repornesc masina.


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipoc
post 16 Oct 2009, 15:11
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




cauta pe net "reparatii pompa 1.9 d" si`ai sa gas mai multi care fac asta
costa cam 500 ron
vad ca s`au inmultit cei care se pricep


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 16 Oct 2009, 19:41
Post #23


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Da dar in bucuresti...nu prea gasesc pe nimeni.

Am cautat pe google dar sunt multe anunturi ale aceleiasi persoane.

This post has been edited by sindrom: 16 Oct 2009, 19:46


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipoc
post 16 Oct 2009, 22:10
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




eu am gasit cam 4-5 anunturi de la pers diferite...
eventual gaseste unu care se deplaseaza


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 17 Oct 2009, 08:02
Post #25


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Eu nu am gasit decat de la doua persoane din iasi. Daca ma poti ajuta raman dator.


Intr-un final am gasit asta, sper sa fie ceea ce caut. Astept si alte persoane care se ocupa de acest lucru, eventual pe langa, sau in Bucuresti.
http://www.totaldiesel.ro/injectiediesel/epic.php
Multumesc.

This post has been edited by sindrom: 17 Oct 2009, 13:33


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 19 Oct 2009, 12:46
Post #26


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




Bun , am dat telefon 23 de milioane ma costa.

Chiar nu stie nimeni pe langa bucuresti, pe cineva????


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 19 Oct 2009, 19:32
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 28 September 07




Era cineva din Pitesti, cauta pe forum


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyyy_77
post 19 Oct 2009, 20:56
Post #28


DK


Group: Members
Posts: 127
Joined: 5 January 08
From: Gorj




La mine si-a revenit dupa ce i-am scos bornele de la baterie peste noapte...de atunci nu a mai facut, incearca sa misti si mufa de la calculator sau sa o scoti de acolo sa o cureti ca e plina de praf. Eu stiu cand porneam la a 2a cheie ca nici putere nu mai avea, se tura greu si nici nu avea putere, ma gandesc ca nu urca nici in turatia maxima si mi se aprindea de f multe ori si din mers martoru de bujii.
Si mai incearca o chestie care la mine mergea cand nu se tura: pornesti prima data sau sa ai motorul cat de cat cald si opresti, dupa aceea dai repede la cheie fara sa astepti sa se stinga becurile de pe bord si ar trebui sa se tureze. Sa imi zici daca rezolvi ceva.
Deci curata mufele si lasa bateria cat mai mult deconectata(si + si-). Bafta!!!

This post has been edited by andyyy_77: 19 Oct 2009, 21:05


--------------------
Dacia Double Cab 1.9D 2005 - GJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sindrom
post 20 Oct 2009, 20:52
Post #29


Ciclist sticlar>Merida 901>


Group: Members
Posts: 208
Joined: 1 March 08
From: Bucuresti




O sa incerc si asta cu bornele, mai nou, am observat ca daca merg mai alert cu ea atunci incepe sa se aprinda in mers.

Luni de exemplu dimineata nici macar nu mi-a mai aparut martorul pe bord, a fost o zi excelenta, apoi marti dimineata, de la capat. Aceleasi probleme.


P.S.: Am tot rasfoit paginile forum-ului de vineri pana azi, tot cautand un numar de telefon al celui dn pitesti. Pe google n-am gasit decat doua persoane din iasi si doua firme care se ocupa cu asta, una cerea cum am spus mai sus 23 milioane, alta pompa mea defecta la schimb si 15 mil fara tva.

Deci daca este cineva care stie vreun numar de contact al cuiva de prin imprejurimile bucurestiului, astept un raspuns.

Multumesc anticipat.

This post has been edited by sindrom: 20 Oct 2009, 20:54


--------------------
Peugeot 206 2002
Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyyy_77
post 21 Oct 2009, 18:31
Post #30


DK


Group: Members
Posts: 127
Joined: 5 January 08
From: Gorj




Si mie cand imi facea fazele cu aprinderea becului de bujii tragea mai greu masina, adica se tura motoru dar nu avea putere si daca o tineam mult turata pe a4a de ex se aprindea becul si trebuia repornit...oricum eu de atunci am dat rezervoru jos si l-am curatat(dar era curat) si am schimbat si filtru de motorina. De atunci nu mi-a mai facut probleme, singura chestie acum e ca imi scade nivelul de motorina din para, cred ca s-a stricat supapa unisens din ea. Sa ne zici ce rezolvi! Salut!


--------------------
Dacia Double Cab 1.9D 2005 - GJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:58
Forum Renault