temperatura apa, temperatura apei ajunge la 90 grade fara termostat
![]() ![]() ![]() |
temperatura apa, temperatura apei ajunge la 90 grade fara termostat
bostan22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai cel mai de bun simt lucru pe care-l poti face in prima faza e sa speli tot circuitul de racire.
Poate ai noroc si s-o infundat un pic. Nu de alta, alternativa e sa-ti fie pompa de apa pe duca. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
alin12 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
sovata:X ieri m-am intors
on topic acum: zici ca ai elv, el merge tot timpu? ma refer daca atunci cand se ridica temperatura el se invarte incontinuu sau are intreruperi? daca saracu merge si se chinuie fa o aerisire "klumea". Am patit asa ceva si aveam aer pe instalatie. Daca nu stii cum sa faci aerisire corect intreaba. |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
QUOTE(alin12 @ 22 Jul 2010, 06:47) sovata:X ieri m-am intors on topic acum: zici ca ai elv, el merge tot timpu? ma refer daca atunci cand se ridica temperatura el se invarte incontinuu sau are intreruperi? daca saracu merge si se chinuie fa o aerisire "klumea". Am patit asa ceva si aveam aer pe instalatie. Daca nu stii cum sa faci aerisire corect intreaba. el merge aproape incontinuu...sa zic asa cam dupa 5-10 km il pornesc si merge pana ma opresc si eu...nu am nici termostat...iar eu am caloriferul de la caldura spart(nu e o problema pentru ca l-am anulat) de aerisit instalatia am aerisit-o de n ori...si tot la fel.. Cum ar trebui sa stea acul fara term in conditii de exploatare usoare? Va multumesc pentru promptitudine si rabdare:D off topic:ti-a placut la sovatA?:X |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
alin12 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
off topic: e al 10-lea an consecutiv....cea mai frumoasa statiune din Romania (parerea mea)
on topic: din cate stiu eu fara termostat ar trebui sa fie pe la 70-80 grade maxim This post has been edited by alin12: 22 Jul 2010, 21:47 |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
maine cred ca o sa curat instalatia...radiator,conducte tot ce tine de racire ,pun un termostat care deschide mai repede o aerisesc bine si daca tot asa face...cred ca schimb pompa de apa:D
OFF:Am si eu 3 ani de cand merg la Sovata...cred ca e un loc...divin...daca nu e unul dintre cele mai frumoase din europa:D |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
eu as fi inceput cu spalarea radiatorului cu jet de apa LA EXTERIOR.
primavara si vara se incarca foarte tare cu puf de la plopi si -saracele ,insecte ! din aceste cauze randamentul scade sub 50 % |
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
am rezolvat...poate e de ajutor cuiva sa va spun ce am facut eu
1.Spalat radiator cu turbojet(tinut la distanta pentru a nu indoi lamelele alea foarte subrtiri) 2.Spalat bloc motor furtume,tot pe unde circula apa cu solutie apa+otet S-a dovedit a fi ineficient pana am spus sa schimb sonda de temperatura Am schimbat sonda(care trimitea date eronate la termometru) si de atunci am fost pana la bacau ~300 km dus intors...sta sub jumatate:d Va multumesc tuturor celor care ati raspuns si sper sa va fie de ajutor:D This post has been edited by bostan22: 24 Jul 2010, 23:20 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut am si eu o problema asemanatore dar la mine se manifesta in felul urmator:
sta indicatorul la aprope de jumatate o perioada si de odata scade pana la ultima liniuta si acolo ori cat asa merge dupa ce sa o lasa opresc motorul si se raceste face la fel de la ce sa fie ca de aerisit am aerisito de multe ori si degaba eu ma gandeam sa nu fie de la sondele accelea care sa afala in spatele chiuloaseai sunt 2 sonde Multumesc astept si eu un sfat sau mai multe de la ce sa sar putea sa fie sa nu umblu ca nebunul ![]() Attached thumbnail(s) motor.jpg ( Size: 33.8k ) Number of downloads: 3278 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#10
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Cele doua sonde sunt de la indicatorul de temperatura apa motor,respectiv becul de avarie temp motor care se aprinde pe la 106 grade parca.Pe tine te intereseaza doar sonda care e folosita in acest scop.Pt asta pune contactul si scoate pe rand papucii de la sonde si identifica care sonda e folosita de ceasul indicator temperatura,o sa cada acul la minim.
Inainte de a face orice operatie trebuie sa te asiguri cine te pacaleste.In acest scop porneste masina si vezi fizic daca motorul se incalzeste la 80 de grade.Daca se incalzeste nu ramane decat sa schimbi(imprumuti) sonda in cauza si sa vezi daca se misca acul indicator cand se incalzeste masina.Daca nu merge schimba ceasul indicator. Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
MS daca este acul indicator cred ca o sa il las asa ca nu stiu cum sa dau bordul jos sau ce trebuie sa dau jos mege si asa multumesc inca odata
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
pai eu stiu ca se dau relativ usor ceasurile de bord...nu cred sa dai bordul jos:D:P
a si pe langa ce am facut eu la sistemul de racire...era garnitura de chiuloasa...la inceput de ultim drum...am schimbat-o si de atunci...sta la jumatate fara termostat:D la mine ceva curios...in momentul cand aprind farurile...cresc toate indicatoarele de bord...benzina,presiune ulei,apa...cam cu grosimea unui ac indicator:|...o fi vreun scurt cv... This post has been edited by bostan22: 13 Aug 2010, 23:04 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
besche |
![]()
Post
#13
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
[quote=bostan22,21 Jul 2010, 23:26]
Salut!In primul rand este primul meu post pe acest forum cu toate ca va urmaresc de 3 ani --------Ai radiatorul infundat ,cred eu.De obicei radiatoarele se infunda cand se merge cu apa de la robinet mult timp. Daca s-ar merge chiar si numai cu apa distilata,nu s-ar infunda niciodata. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
aveam garnitura de chiuloasa impuscata,radiatorul infundat,si capacul la pompa de apa...era aproape mort:))...pe la prestupa pierdea fff putina apa...prindea aer...si de aici s-au dus cam toate:)
am schimbat garnitura si de atunci nu mai am probleme deloc...(si merg numai pe antigel...dar cat a fost la ultimul proprietar...banuiesc eu ca ar fi mers numai cu apa deoarece blocul era foarte murdar:) |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
besche |
![]()
Post
#15
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Pe toate deodata le-ai avut !!
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Iar am probleme adica am verificat si sonda si indicatorul din bord (am imprumutat)mergeau.
Eu am termostat la ea si daca ar ramane termostatul blocat pe deschis temperatura indicata la acul din bord unde ar trebui sa fie la jumatate sau undeva mai jos ca si astazi am aerisito si acuma sta la pana in a2 linie intre prima si a doua sta? ma cam scos din sarite masina asta ca astazi faci cv maine se strica altceva off ![]() Garnitura este schimbata acum 6-7 luni si m-am uitat si in vasul de expansiune si nu imi bolboroseste sau sa aive pete de ulei si nivelul in baie am verificat si este normal si curat nu galbui cand ai avea apa in ulei Si cine imi poata explica ce este uzura motorului adica setul si cilindri viblochenul axa cu came aste sunt ? Multumesc astept si eu raspuns ca sunt nu nervi la pamant ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
parerea mea este ca nu au absolut nici o influenta...daca grupul motor este uzat(Aici ma refer la piston,camasa,segmenti...)
Axa cu came este un ,,arbore"care iti asigura si iti comanda ...deschiderea supapelor,pentru a patrunde amestecul carburant... La dacie...daca dai capacul la motor jos...cel negru de deasupra o sa vezi axa cu came... ![]() Referitor la postul de mai sus....in legatura cu termostatul...eu nu il am...o sa-l pun la iarna:) ca dea vine frigul...Mie imi sta la jumatate fara termostat...iar cu un termostat de 89 de grade sta chiar la ultima linie sus...nu am avut probleme asta iarna...numai acolo statea si aveam o caldura in masina de invidiat:)... This post has been edited by bostan22: 16 Aug 2010, 22:37 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
Bostan22, ce zici tu prietene acolo? axa cu came la dacie nu e in chiuloasa, este in blocul motor. cine crezi tu ca actioneaza la daciile fara injectie pompa de benzina?
ai schimbat vreodata o distributie la dacie? ai sa vezi in primul rand ca e pe lant, si lantul acela este actionat de arbore care la randul lui invarte axa cu came... ceea ce vezi tu cand dai capacul de la motor jos, ala negru, vezi culbutorii si tachetii care actioneaza din axa cu came ( de jos) culbutorii / supapele de admisie, evacuare.... 19 Aug 2010, 14:35: iar ca ai motorul uzat, sa-ti mearga si in 3, nu are nici o treaba cu racirea lui atata timp cat motorul iti invarte pompa de apa, si de la pompa de apa daca toate-s la locu lor si bune n-ar trebui sa ai probleme cu racirea nici pe transfagarasan. This post has been edited by badboy_marius: 19 Aug 2010, 14:35 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
da sorry...eram atunci cu gandul in alta parte nu stiu la ce ma gandeam...induc omul in eroare aiurea...si da am schimbat distributii la dacie de nici nu mai stiu numarul lor...
am folosit o exprimare foarte nasoala...(greseala mea)si nu are nici o treaba daca motorul este uzat ...cu racirea...dupa cum spuneai si tu...atata timp cat motorul invarte pompa de apa...>ca isi face circuitul de racire:D scuze inca odata:P ma gandeam la nunta:) ![]() This post has been edited by bostan22: 22 Aug 2010, 22:50 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Gata am rezolvat problema cu temperatura la apa era din spate din bord am bagat mana prin spate la bord si am apasat pe spatele la bord are cv asa cum ar fi un cirucit si am apasat pe el ( am legat fiele intre el de la sonde ca sa vad daca se ridica cv si sa vad daca se aprinde becul si sa aprins doar becul si ala la ac nimic)si dupa care am bagat mana in spate la bor si am apsat pe bord circuitu ala de pe el in derptul la indicatorul de apa si se ridica se cobaora si am apasat mai tare si a ramas asa sus de tot dupa care am scos firile si l-am pus la loc in sonde si am pornit motorul si l-am lasat sa se incalzeasca sa vad daca se ridica acul si surpriza se ridica pana la jumatate si acolo ramane si dupa ai am dupa ce sa receste revine jos
Multumesc pt ajutor ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
salut p toata lumea cam la cat trebuie sa stea temperatura la apa k la mine nu trece de jumatate adica 60 de grade cred oare sa fie termostatu de vina k eu stiu k o masina trebuie sa aibe apa cam 90-95 de grade pt un consum cat mai mic si o uzare cat mai mik a motorului asa e?
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
besche |
![]()
Post
#23
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Asa e !
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
verifica termostatul poate a ramas blocat pe deschis...
folosesti cumva apa de la robinet?:-? |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
atigel in combinatie cu apa distilata o sa ma uit sa vad dak e blocat
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#26
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
Asa a patit un prieten i-a fiert..apoi l-am ajutat eu sa schimbe garnitura de chiuloasa si imediat cum pornea fierbea...am scos si termostatul degeaba...am ars 3 garnituri de chiuloasa pana sa ne dam seama ca radiatorul era infundat...asa ca cel mai bine ar fii sa verifici toata instalatia de racire...dar daca mergi oricat si sta temperatura ridicata poate fii sonda ...daca fierbe eu zic sa numai circuli cu ea si sa verifici tot ...ca sa nu ai probleme ..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
la mine nu e problema k fierbe eu intrebam dak e bine k sta acul la jumatate adik ma gandeam k e cam putin
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#28
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
cossu tie e clar ca nu iti indica bine ceasul...sau sonda nu este buna..dupa un mers daca pui mana pe furtunul cu apa nu e asa mai fierbinte?? ca e imposibil sa stea temperatura la 60 de grade
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
cossu_bossu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 24 June 10 From: Targoviste ![]() |
posibil sa fie si din sonda k indicatorul cred k arata bine k asa arata si cel vechi oricum o sa schimb termostatul apropo dupa ce schimb termostatul trebuie sa fac si aerisirea?
|
--------------------
dacia
1310
1995
- DB03RYB
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#30
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
Da ar fii indicat sa faci aerisirea..dar fara termostat apa se v-a incalzi si mai greu....
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:04 |