M-am innoit - Renault Megane -, cu alta palarie...
![]() ![]() |
M-am innoit - Renault Megane -, cu alta palarie...
sylvester |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|||
Iulikk |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Un jurnal de bord fara poze este ca o femeie fara sâni... Asa ca... hai cu pozele
![]() Multi kmp! |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca cu vechiul Megane ai parcurs 100000 in 7 ani atunci inseamna ca nu se justifica achizitia unui diesel pentru tine.
Dieselul este rentabil pentru cine ruleaza mai mult...si culoarea negru este eleganta dar"magnet"de praf/mizerie. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sylvester |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Diseara voi pune niste poze, de acum vreo saptamana, cand arata si ea normal (curat)
![]() @ Espacen asa este, dar, nu a fost diferenta de bani la achizitie. Singura "problema" o sa fie costul reviziilor. This post has been edited by sylvester: 20 Dec 2011, 10:26 |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(espacern @ 20 Dec 2011, 10:21) Daca cu vechiul Megane ai parcurs 100000 in 7 ani atunci inseamna ca nu se justifica achizitia unui diesel pentru tine. Dieselul este rentabil pentru cine ruleaza mai mult...si culoarea negru este eleganta dar"magnet"de praf/mizerie. ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Markos |
![]()
Post
#6
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Fiind la aceiași bani, nu strica dizalu', la cat a ajuns kilul de carburant.
Mulți kmp fără servis! |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Avani |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Sa o stapanesti sanatos. Eu as fi mers totusi pe un 1.4 tce.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(espacern @ 20 Dec 2011, 11:21) Daca cu vechiul Megane ai parcurs 100000 in 7 ani atunci inseamna ca nu se justifica achizitia unui diesel pentru tine. Dieselul este rentabil pentru cine ruleaza mai mult...si culoarea negru este eleganta dar"magnet"de praf/mizerie. @+ Aiurea, sunt atatia care-si iau diesel pentru cum se conduce, pentru cuplu la turatii joase, pentru femei de asemenea un diesel e MULT mai usor de condus prin oras ca un benzinar, asa ca teoria ta pica. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ti se pare ca dieselul se conduce mai bine, tce-ul se conduce si mai bine.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.334 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
De unde sa stie Argon de motoare turbo benzina
sylvester - este masina ta, banii tai, alegerea ta ... sa te bucuri de ea si sa te duca peste tot fara nici o problema! This post has been edited by cj98czh: 20 Dec 2011, 11:21 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#11
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
multi km fara evenimente- si hai cu pozele
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(argon @ 20 Dec 2011, 11:09) asa ca teoria ta pica. Ala cu teoria era Pitagora..eu am spus parerea mea. La 1.4 TCE cuplul(senzatia ca se conduce usor)este mai mare ca la 1.5 DCI. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 20 Dec 2011, 11:19) De unde sa stie Argon de motoare turbo benzina Ce sa stie argon de motoare catre trag sustinut pana la 6000. Evident, experienta lui vine de la troaca submotorizata pe care o are. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
zanzie |
![]()
Post
#14
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Singurul avantaj la diesel e consumul. Altfel as lua tce.
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 20 Dec 2011, 13:01) Ce sa stie argon de motoare catre trag sustinut pana la 6000. Evident, experienta lui vine de la troaca submotorizata pe care o are. Da de troaca ta nu zici nimic? Am condus si motoare turbo pe benzina, mari, de 1800, nu pocnitori renault de 1200 sau 1400, tot mai placut e dieselul, pentru cine isi face treaba cu masina nu pedaleaza de nebun la acceleratie, e mai comod dieselul. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
npleshea |
![]()
Post
#16
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
Un motor pe benzina e mai fiabil decat un motor diesel si mai usor de intretinut. La diesel ai avantajul cuplului si cam atat. Nici din consumul mic nu mai faci vreun avantaj. Plus ca la nevoie la motorul pe benzina ii pui GPL. La diesel ce faci? Pui ulei?
|
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pe langa avantajul cuplului si avantajul consumului ai avantajul unui motor mai eficient, cu un randament mai bun, nu o spun eu, spun legile fizicii. Si daca la aceeasi bani fata de un benzinar si-a luat diesel, se trezesc unii sa spuna ca nu merita ca face putini km. Si sa faca 1000 km pe an, daca e la acelasi pret ce anume nu merita?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
npleshea |
![]()
Post
#18
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
Pai reviziile sunt mai scumpe la diesel. De asta am spus ca motorul pe benzina e mai usor de intretinut. Dieselul e pretentios: motorina de calitate, ulei mai scump, plus ca scoate fum daca nu are filtru de particole si la mersul in oras se infunda vana EGR. Motorul pe benzina chiar si turbo e mai putin pretentios si mai ieftin de intretinut.
|
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
dan constantin |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
QUOTE(npleshea @ 20 Dec 2011, 15:12) Un motor pe benzina e mai fiabil decat un motor diesel si mai usor de intretinut. La diesel ai avantajul cuplului si cam atat. Nici din consumul mic nu mai faci vreun avantaj. Plus ca la nevoie la motorul pe benzina ii pui GPL. La diesel ce faci? Pui ulei? sa vezi trai pe vatrai cu gpl-ul ![]() |
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
npleshea |
![]()
Post
#20
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
Nu stiu ce e de ras. Eu am avut Dacia Berlina pe GPL si nu am avut probleme. Stiu taximetristi cu Logan 1.4 pe GPL care au facut peste 150 mii de km si nu au nici o problema. Secretul e sa nu fii zgarcit ca sa obtii consum foarte mic pe GPL.
|
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(npleshea @ 20 Dec 2011, 16:18) Daa, sa vezi turbina picata la veveu tsi, la 80.000 km, ieftin ca braga. tce-urile de la renault sunt relativ noi pe piata,sa vedem probleme in cativa ani. This post has been edited by argon: 20 Dec 2011, 15:24 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
npleshea |
![]()
Post
#22
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
Turbine picate am vazut la diesele o gramada mai ales la VW. La motorizarile pe benzina nu prea am auzit de asa ceva.
|
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#23
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
iar ati inceput cu polutia, pardon...poluarea jurnalului - cornel cred ca e timpul pentru curatenia de craciun
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#24
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(argon @ 20 Dec 2011, 14:31) Da de troaca ta nu zici nimic? Ai condus pe dracu. Hai, plimba ursul pe topicul tau, ca aici este pentru oameni mari.Am condus si motoare turbo pe benzina, mari, de 1800, nu pocnitori renault de 1200 sau 1400, tot mai placut e dieselul, pentru cine isi face treaba cu masina nu pedaleaza de nebun la acceleratie, e mai comod dieselul. QUOTE(argon @ 20 Dec 2011, 15:23) Daa, sa vezi turbina picata la veveu tsi Personal nu cred ca ai vazut nici una. Doar vorbesti din auzite.This post has been edited by IRONICK: 20 Dec 2011, 15:28 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
npleshea |
![]()
Post
#25
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
Asa ziceam si eu ca nu am prea auzit de turbine picate la motoarele turbo pe benzina dar am auzit si vazut turbine picate la motoare diesel mai ales la VW.
|
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#26
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
dan constantin |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
QUOTE(npleshea @ 20 Dec 2011, 15:23) Nu stiu ce e de ras. Eu am avut Dacia Berlina pe GPL si nu am avut probleme. Stiu taximetristi cu Logan 1.4 pe GPL care au facut peste 150 mii de km si nu au nici o problema. Secretul e sa nu fii zgarcit ca sa obtii consum foarte mic pe GPL. poluam topicul omului 150k crezi ca e destul pentru 1,4mpi? ![]() |
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#28
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
dan constantin |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 18 September 11 ![]() |
|
--------------------
ford
fiesta 1,4 tdci
2008
- b24dca
|
|
npleshea |
![]()
Post
#30
|
![]() 34 de ani degeaba Group: Members Posts: 54 Joined: 14 December 11 ![]() |
dan constantin, daca 150 de mii de km numai pe GPL ti se pare putin, stiu alt caz cu Logan 1.4 cu 400 de mii de km numai pe benzina. Aia e mult sau putin? Uzurile in cazul functionarii unui motor cu GPL sunt mai mari. Asta daca nu se pune un zmac care sa se amestece cu GPL-ul si sa ii dea proprietati lubrefiante. Uite ca in Ungaria se face chestia asta dar la noi nu ca nu da nimeni bani in plus pentru asta. Asa ca 150 de mii de km numai pe GPL mi se pare destul de mult.
ArtVandelay, eu unul am vazut turbine defecte la motoare diesel. De turbine cazute la motoare pe benzina doar am auzit si alea erau cazuri in care s-a facut cip tuning la motor. Intr-un parc cu 10 VW Passat 2.0 TDI s-au dus 4 turbine: una la 35 de mii de km, una la 60 de mii de km, a treia la 73 de mii de km si a patra la 120 de mii de km. Probleme cu pompa de benzina au avut toate, cu injectoarele: la 9 din 10 masini au schimbat cel putin un injector si au fost toate 10 masinile cumparate de noi cu 0 km in bord de la reprezentanta. Si daca vorbim de motoare aspirate tot cel pe benzina e mai ieftin la intretinere dar in ziua de azi nu mai gasesti diesel fara turbo in productie. Numai din revizii si tot dieselul e mai scump la intretinere. |
--------------------
Lada
Niva
2001
- strain Ceausescu sa ne ierti! In decembrie am fost beti!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:23 |