DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce este si ce face chip-tuningul, - din alt topic -

draculescu
post 12 Jun 2012, 08:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




Salut baieti, vin si eu cu o completare referitor la topic. Batrana mea Dacia Logan de 1,4, pentru mine a intinerit suficient, adica am facut o resoftare cu un baiat care lucra la uzina la Mioveni (nu stiu daca mai lucreaza acolo), ce mia facut el acolo ce nu mia facut dar pt mine sa meritat, deoarece sa simtit din secunda 2 dupa ce a resoftat. Baiatu a zis asa:''La un motor de 1,4 se poate adauga 8,9 cai putere iar la un motor de 1,6 13,14 cai putere numai prin resoftare, nu sunt multi cai putere dar sunt in curte acolo-la ferma smile.gif , nu stiu daca stiti dar tot o spun ca o resoftare reprezinta ridicarea performantelor maxime ale motorului referitoare la compresie, ardere, acelea ce se gasesc in graficul de performante ale motorului legate de putere.
Asta a fost acum 2 ani cred numai stiu exact, apoi a venit faptul ca de la cine am luat eu masina, omu ala a mers cu masina numai in oras, nu se ducea cu ea in turatie si altele, stiti voi.
Intr-un final masina mea odata si cu lasarea motorului si cu resoftare si cu o amarata de toba finala de urma de ma gasesc dracii in masina, de la 75 de cai a ajuns la 91 de cai. Acum nu stiu exact dar acesti cai is reali, oricum iam masurat cu casetofonu meu de pe masina , stiu ca pare ciudat dar e adevarat, mi la adus cineva din state, impresionant este ca face unele chestii misto cum ar fi iti masoara caii putere, forta G, are mai multe si se aude si binisor.

Cam atat baieti, respect Johnny.


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 12 Jun 2012, 08:49
Post #2


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 08:20)
Acum nu stiu exact dar acesti cai is reali, oricum iam masurat cu casetofonu meu de pe masina , stiu ca pare ciudat dar e adevarat, mi la adus cineva din state...
*



Nu te supara pe mine, dar nu pot sa ma abtin... radmasa.gif silly1.gif rofl1.gif

This post has been edited by robbie_ro: 12 Jun 2012, 08:49


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 08:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




Nu ma supar cocosel stiu ca e funny.


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 12 Jun 2012, 09:42
Post #4


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




si pe spate scrie made in kina ? smile.gif


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 09:52
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 09:20)
nu stiu daca stiti dar tot o spun ca o resoftare reprezinta ridicarea performantelor maxime ale motorului referitoare la compresie, ardere, acelea ce se gasesc in graficul de performante ale motorului legate de putere.
*

Dat fiind ca ai spus ca esti de meserie si te pricepi la masini, imi poti descrie pe intelesul meu cum face resoftarea ridicarea performantelor legate de compresie? Ce ii face compresiei, o modifica?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 12 Jun 2012, 11:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Probabil o comprima.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 12 Jun 2012, 12:28
Post #7


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Ce parere aveti de filtrul sport pe un motor de unupatru? Va rog, nu faceti caterinca, am primit o oferta buna la un filtru KN. Eu ma gandeam ca merita doar datorita faptului ca nu il mai schimb de doo ori pe an, ci doar il spal si il dau cu oloi.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 12 Jun 2012, 12:31
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu e rau pt o tara cu apa calda, dar prin praful de la noi ai toate sansele sa uzezi motorul prematur.
Am un amic mai incapatanat, care nu vrea sa renunte la filtrul sport. Cred ca de 2-3 ori pe an curata corpul clapeta.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Jun 2012, 12:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE($$ilvviu @ 12 Jun 2012, 12:31)
Am un amic mai incapatanat, care nu vrea sa renunte la filtrul sport. Cred ca de 2-3 ori pe an curata corpul clapeta.
*


radmasa.gif am avut si eu filtru sport cu ani in urma pus la o masina pe carburatie biggrin.gif
inafara ca am uzat motoru mai repede de termen decat daca foloseam filtru normal
altceva benefic , vreun plus, n-am vazut


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 13:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




QUOTE(klaus @ 12 Jun 2012, 09:52)
Dat fiind ca ai spus ca esti de meserie si te pricepi la masini, imi poti descrie pe intelesul meu cum face resoftarea ridicarea performantelor legate de compresie? Ce ii face compresiei, o modifica?
*







Resoftarea calculatorului reprezinta cum am spus ridicarea performantelor, adica, imagineazati o tabla de scris cu creta-asta reprezentand calculatorul propriu zis, resoftarea face ca sa stearga(nu definitiv) comenzile pe care le da calculatorul motorului, adica cand sa dea scanteia mai exact, ca de asta tine cam tot, si din momentul cand a sters comenzile, introducandui altele face pur si simplu sa dea scanteia mai devreme si sa impinga capul pistonului mai cu forta, e ceva care tine de milisecunde sau chiar mai jos, dar se adevereste ca are efect. Mai mult de atat nu uzeaza motorul.
Imagineaza-ti un grafic cu X si Y ca la fizica cu diferite valori pt fiecare constanta, din uzina vine undeva la mijlocul graficului, asa cum se intampla la fiecare masina, iar resoftarea pur si simplu ridica nivelul graficului undeva sus unde nu avecteaza functionarea motorului.
In ultima vreme acest grafic este folosit sus cum am spus mai sus la masinile care incep sa apara pe piata si cred ca mai de mult de vreo cativa ani incoace, deoarece au aparut motoare cu biturbo, adica acest grafic ruleaza cu ajutorul turbinelor sa varieze de la mijloc in sus.

Sper ca ai inteles ceva, poate nu mam exprimat cum trebuie.
Am stat de vorba cu un inventator care a vrut sa aduca in practica o modalitate de ridicarea puterii motorului printr-un set de turbine care face CEVA, daca esti interesat iti explic alta data. Ideea este ca atunci cand mia explicat am ramas surprins pt ca este adevarat ce spune, are destula eficienta dar pt punerea in practica a acesteia necesita bani si a renuntat.
Cu respect, Johnny


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 12 Jun 2012, 13:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




foarte clar... wacko.gif 04.gif worship.gif


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B!ll
post 12 Jun 2012, 14:00
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 18 March 11
From: Bucuresti




"Sper ca ai inteles ceva, nu cred dupa ce spune lumea despre el -poate nu m-am exprimat cum trebuie." blush.gif

"daca esti interesat iti explic alta data" - explica-i acu' ca nu are rabdare wink.gif

Daca vezi ca tot nu merge zii mai bine de casetofonul ala wub.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6 16V 2010 Laureate - B 18 CVB
Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 14:00
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




inafara ca am uzat motoru mai repede de termen decat daca foloseam filtru normal
altceva benefic , vreun plus, n-am vazut
[B][/B]

Hai sa iti spun eu ce parere am despre filtru sport, este putin adevarat in ceea ce spui legat de praful de la noi, dar filtru sport este bun dar numai in cazul in care ai turbina pe masina, asa la sistemele noastre de admisie nu are nici un efect. Am luat si eu un filtru sport si cand la vazut un prieten de al meu si care este si de meserie mia zis: CEI CU VEIOZA ASTA: lam legat direct de carburator, intradevar se cunoste, zgomot frumos dar avand in vedere praful si altele mai mult rau face decat bine, adica iti imbacseste carburatoru acolo si cam distrugi in concluzie, dar eu am facut altceva cu filtru sport lam pus pe masina dar lam lasat si pe cel al masini. Pe cel sport lam pus inaintea celui al masini acolo unde intra aerul din afara pentru o filtrare sai zicem bruta, daca iti arat pe cel al masini dupa 10 mii de km e aproape nou.
Cam asta e cu filtru sport,,,,,parerea mea,,,,,


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 14:02
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 14:50)
Sper ca ai inteles ceva, poate nu mam exprimat cum trebuie.
*

Ceva, ceva am intels eu, intrebarea era care-i modificarea facuta de chip tuning legata de compresie?


QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 14:50)
Am stat de vorba cu un inventator care a vrut sa aduca in practica o modalitate de ridicarea puterii motorului printr-un set de turbine care face CEVA,
*

Dupa umila mea parere toate turbinele pe motoarele turbo fac ceva: cresc volumul de oxigen. Inventatorul ala aducea ceva nou fata de turbinele actuale?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 14:03
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




Numai zic nimic ca vad ca faceti bascalie cool.gif


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 14:06
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Noi? Deloc.
Eu sunt chiar interesat de informatii noi si revolutionare in domeniu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 12 Jun 2012, 14:23
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 13:50)
1 face pur si simplu sa dea scanteia mai devreme si sa impinga capul pistonului mai cu forta, e ceva care tine de milisecunde sau chiar mai jos, dar se adevereste ca are efect. Mai mult de atat nu uzeaza motorul.
Imagineaza-ti un grafic cu X si Y ca la fizica cu diferite valori pt fiecare constanta, din uzina vine undeva la mijlocul graficului, asa cum se intampla la fiecare masina, iar resoftarea pur si simplu ridica nivelul graficului undeva sus unde nu avecteaza functionarea motorului.
In ultima vreme acest grafic este folosit sus cum am spus mai sus la masinile care incep sa apara pe piata si cred ca mai de mult de vreo cativa ani incoace, deoarece au aparut motoare cu biturbo, adica acest grafic ruleaza cu ajutorul turbinelor sa varieze de la mijloc in sus.

2set de turbine care face CEVA
Cu respect, Johnny
*


1.Aia se numeste modificarea curbei de avans,practi se mareste avansul asigurand o urcare mai rapida in turatii,dar n-are nici o legatura cu marirea compresie.
2.2 set turbine care fac aere.

This post has been edited by neacsugabrie: 12 Jun 2012, 14:28


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 14:33
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




Dupa umila mea parere toate turbinele pe motoarele turbo fac ceva: cresc volumul de oxigen. Inventatorul ala aducea ceva nou fata de turbinele actuale?



Hai sa stabilim un lucru turbina face ceva iar turbosuflanta face altceva, este diferit.


12 Jun 2012, 14:37:
Apropo chip-ul face decat sai PISEEE, scuze expresia, mai multa benzina, vrei sa spui ca cine are chip pe masina nu are si consumul mare?
INtradevar creste puterea, logic mai multa benzina mai multa putere.

This post has been edited by draculescu: 12 Jun 2012, 14:37


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 12 Jun 2012, 14:39
Post #19


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




Mai, vezi ca iti sar in cap tiunarii. Regula e dublu putere cu jumate din benzina.

Da' acuma nu ne tine in suspans. Zi-ne-o pe aia cu turbina si turbosuflanta.

This post has been edited by robbie_ro: 12 Jun 2012, 14:41


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 14:45
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




QUOTE(neacsugabrie @ 12 Jun 2012, 14:23)
1.Aia se numeste modificarea curbei de avans,practi se mareste avansul asigurand o urcare mai rapida in turatii,dar n-are nici o legatura cu marirea compresie.
2.2 set turbine care fac aere.
*





Bun asta e parerea ta, dar cum iti explici faptul ca imi trage mai mult aer, dupa cum am spus mai sus sa cunoscut din secunda 2 prin faptul de un pic de putere iar motorul avea alt sunet, mai mult fasait. Ceea ce zici matale cu avansul la pompa de injectie este intr-un fel adevart ca iti schimba un pic parametrii alimentarii cu benzina, ATAT. Resoftarea face ce am zis mai sus, ca din calculator pleaca tot, iar cu chip-ul pe masina este faptul ca din calculatorul respectiv nu poate sa iti dea multa benzina ca la un chip, poate sati dea benzina dar nu se cunoaste ca si cum ai avea chip. Chip este un mic update la calculator dar acel chip vine si el cu un mic soft adaptat la calculatoru masini, ca sai spuna ce sa faca, sa dea mai multa benzina si mai departe ce sa faca calculatoru cu ea.


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbie_ro
post 12 Jun 2012, 14:51
Post #21


-----------------------


Group: Members
Posts: 464
Joined: 25 June 07




Asta cu trasul aerului in volum mai mare se numeste placebo. Din moment ce aerul este ASPIRAT in camera de ardere...cred ca deduci in continuare. Cel putin logica mea de economist asa imi spune.

This post has been edited by robbie_ro: 12 Jun 2012, 14:52


--------------------
Dacia Logan 2007, Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 12 Jun 2012, 15:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 14:33)
Dupa umila mea parere toate turbinele pe motoarele turbo fac ceva: cresc volumul de oxigen. Inventatorul ala aducea ceva nou fata de turbinele actuale?
Hai sa stabilim un lucru turbina face ceva iar turbosuflanta face altceva, este diferit.
<span class='edit'>12 Jun 2012, 14:37:</span>
Apropo chip-ul face decat sai PISEEE, scuze expresia, mai multa benzina, vrei sa spui ca cine are chip pe masina nu are si consumul mare?
INtradevar creste puterea, logic mai multa benzina mai multa putere.
*


Un turbocharger este constituit dintr-o turbina si un compresor legate astfel incat gazele de evacuare invart turbina
care la randul ei pune in miscare compresorul, acesta baga aer din exterior in galeria de admisie. Acest lucru permite
arderea unei cantitati mai mari de banzina deoarece aerul introdus este comprimat.
Vezi ca Loganul tau puternic vascularizat nu are pompa de injectie.



--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 15:05
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




QUOTE(robbie_ro @ 12 Jun 2012, 14:51)
Asta cu trasul aerului in volum mai mare se numeste placebo. Din moment ce aerul este ASPIRAT in camera de ardere...cred ca deduci in continuare. Cel putin logica mea de economist asa imi spune.
*




Nu stiu cum se numeste acest proces dar daca zici tu te cred, ideea e urmatoarea, in camera de ardere oricum ajunge aerul orice ai face dar ceea ce vreau sa spun este CAND gaseste benzina care vine pulverizata aerul in camera de ardere, nu stiu exact ce anume face resoftarea calc. referitor la acest aspect dar ideea este ca daca vin in acelasi timp si benzina si aerul, amestecul nu este cel mai bun, poate ca resoftarea mai face ca aerul sa fie deja in camera de ardere si benzina sa vina apoi si poate ca atunci amestecul este mai bine definit, sper sa intelegi. Resoftarea face ca scanteia sa fie decalata dar in acelasi timp si benzina sa vina pulverizata intr-un moment propice pentru ardere completa.

12 Jun 2012, 15:15:
QUOTE(neacsugabrie @ 12 Jun 2012, 15:00)
Vezi ca Loganul tau puternic vascularizat nu are pompa de injectie.
*



Nam zis ca Loganu meu are pompa de injectie, numai motorina are.


This post has been edited by draculescu: 12 Jun 2012, 15:15


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 12 Jun 2012, 15:19
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 15:05)
Nu stiu cum se numeste acest proces dar daca zici tu te cred, ideea e urmatoarea, in camera de ardere oricum ajunge aerul orice ai face dar ceea ce vreau sa spun este CAND gaseste benzina care vine pulverizata aerul in camera de ardere, nu stiu exact ce anume face resoftarea calc. referitor la acest aspect dar ideea este ca daca vin in acelasi timp si benzina si aerul, amestecul nu este cel mai bun, poate ca resoftarea mai face ca aerul sa fie deja in camera de ardere si benzina sa vina apoi si poate ca atunci amestecul este mai bine definit, sper sa intelegi. Resoftarea face ca scanteia sa fie decalata dar in acelasi timp si benzina sa vina pulverizata intr-un moment propice pentru ardere completa.
*


Mai ala ti-a cip-uit cativa dinti la distributie?!
Explicatie:aerul intra in motor cand pistonul coboara de la punctul mort superior la punctul mort inferior si supapa de admisie e deschisa.
Benzina intra tot atunci prin injector (la motoarele pe injectie sau impreuna cu aerul ,
prin carburator la cele pe carburatie (timpul 1).
Scanteia se da cand pistonul se afla la punctul mort superior ( minus cateva subunitati de secunda mai devreme=avans),dupa efectuarea compresiei(timpul 3).
Eu asa am invatat la scoala (liceul cu profil constructii si reparatii auto).
Daca tu si inventatorul de care vorbesti cunoasteti alte tipuri de motoare ,sunt deschis si astept cu maxim interes sa aflu.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jcdenton
post 12 Jun 2012, 15:28
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 1 November 07
From: Bucuresti




@diavolescu: Esti de cafenea, nu ai ce cauta pe ariile tehnice smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draculescu
post 12 Jun 2012, 15:40
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 February 10




QUOTE(neacsugabrie @ 12 Jun 2012, 15:19)
Mai ala ti-a cip-uit cativa dinti la distributie?!
*



Cocosel ai perfecta dreptate, aici chiar nu pot sa te contrazic.
Am vrut sa explic cam ce face resoftarea calc. daca mam exprimat si explicat gresit imi cer scuze. Am vrut sa spun ca iti decaleaza momentul cand iti da scateia si cand iti da benzina. Daca tot esti de specialitate explica matale ce face resoftarea sau nu vau invatat la scoala ca masinile au si calculator. Si spre mirare nu are procesoare!!!


--------------------
Dacia Logan Berlina 2004 Laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 12 Jun 2012, 15:53
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




QUOTE(draculescu @ 12 Jun 2012, 15:40)
Cocosel ai perfecta dreptate, aici chiar nu pot sa te contrazic.
Am vrut sa explic cam ce face resoftarea calc. daca mam exprimat si explicat gresit imi cer scuze. Am vrut sa spun ca iti decaleaza momentul cand iti da scateia si cand iti da benzina. Daca tot esti de specialitate explica matale ce face resoftarea sau nu vau invatat la scoala ca masinile au si calculator. Si spre mirare nu are procesoare!!!
*


Cocos ia si citeste.
Cu stima ,Cocosel.
http://www.infobazar.ro/article.aspx?aid=9...0auto%20-%20ECU

This post has been edited by neacsugabrie: 12 Jun 2012, 15:55


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2012, 15:54
Post #28


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




draculescu, si ce ziceai ca face totusi chip tuningul referitor la compresie?

Ca la alelalte m-am lamurit.
Ideea e, la compresie ce ziceai ca-i face?

Ba bazez pe un raspuns clar, dat fiind ca spuneai acum vreo 2 ani:
QUOTE(draculescu @ 28 Feb 2010, 22:50)
n-am incredere in mecanic sa nuti faci o parere proasta, din intamplare mai sunt si de meserie si nu ma iau dupa mecanic
*


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 12 Jun 2012, 16:01
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ar trebui facut un split la cafenea, poluam degeaba aici. E clar ca omu' nu are nici o treaba cu subiectul.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 12 Jun 2012, 17:08
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




se polueaza topicu degeaba, punct

loganele 1,4 si 1,6 nu rezista la turbo, nu sunt fiabile

daca vrei cu adevarat turbo, cauta un motor de clio2 rs parca de 200hp si ai incheiat balciul

ca sa treci un motor de logan nu e asa simplu la turbo, tre sa pui: pistoane forjate, alta axa cu came, alt soft , alte injectoare
inventatorul tau s-a gandit la asa ceva?

legat de 1,5dci deja e turbo laugh.gif , ai si pompa de injectie deja wink.gif

12 Jun 2012, 17:14:
@draculescu, la tine m-am referit. Dl klaus si ceilalti stiu cu ce se mananca un motor, etc ..

intr-adevar cea mai simpla solutie de aprindere, e cea programabila de la megasquirt. Dar daca ai bani, poti sa pui si o aprindere MSD + bobina de inductie aferenta biggrin.gif + senzorii care iti trebe suplimentari ptr detonatie si ptr turbo
daca vrei, peste turbo, poti sa pui si o instalatie NOS si o instalatie aferenta de control a NOS-ului de catre MSD tongue.gif

This post has been edited by total: 12 Jun 2012, 17:14


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 05:04
Forum Renault