CP in plus...
![]() ![]() ![]() |
CP in plus...
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Se poate sa capeti ceva cai la turatii mari dar o sa pierzi ceva cuplu la turatii mici.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
cum as putea sa mai fac "rost" de niste CP? Cam ce sa mai modifici pe motorul original?
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
De ce trebuie sa deschizi doua topicuri pe aceeasi tema ??? Acelasi topic il ai si la Tutoriale......
Vrei cai in plus ? Ia-ti 1 mm din chiuloasa, pune arcuri duble la supape, pune-ti kit de admisie directa, cumpara-ti pistoane si biele de aluminiu, baga kerosen in loc de benzina si schimba setul motor la fiecare 10 mii km |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
nu am deschis eu 2 topicuri identice... am obs si eu ca s-a creat o imagine a topicului...
|
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Poti aduce ceva putere inlocuind axul cu came.Dezavantajul e ca se cam modifica si turatia de relanti.
Am auzit de o berlina care avea turatia minima de relanti la 3000 de ture ![]() ![]() ![]() In privinta evacuarii cel mai comod e sa scoti toba mica.Iti zic eu ca se aude si bine...te unge pe suflet.Nu se simte mare lucru,dar se simte Mai e o chestie cu filtru de aer. Se poate baga la intrare un mic cooler de calculator si mai ajuta putin.Poate prea putin O aprindere electronica(tranzistorizata) iti poate ridica si ea putin puterea |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
cristimm |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Cu coolerul la admisie nu sunt de acord. La turatii mari acesta mai mult o sa franeze aerul decat sa il ajute.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
Valentine |
![]()
Post
#8
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
cea mai simpla metoda pentru a castiga cativa CP e sa iti cumperi alt motor!
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
dragOn |
![]()
Post
#9
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
înlocuirea axa cu came nu duce neaparat la mărirea ralantiului!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Zippy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Incearca o evacuare rapida (o teava din inox) + finala sport si niste bujii (eventual Bosch cu filet lung), aprindere electronica cum mai zicea cineva pe aici (cica ar permite turatii mai mari), eventual daca ai bani pui si un filtru de aer si poti sa-i aduci priza pe capota (s-ar putea sa-ti ploua in ea dupa-aia). La axa cu came si alte chestii mai "dificile" zic sa nu te bagi decat daca cunosti f bine mecanica, sau cunosti vreun mecanic bun, dar pierzi elasticitatea motorului si probabil creste si consumul aiurea si plus de asta s-ar putea sa nu*ti iasa ce vrei tu.
Daca te intereseaza cp pt acceleratie eu zic sa*ti schimbi si cutia ceva in 5 trepte cu grup 8:33 si a 5 normala pt viteza maxima, si rotile fata ceva mai mici (nu neaparat genti mai mici, poti sa pui niste gumea mai joase). Daca asta nu te satisface incearca alt motor, poate un r5 turbo sau un motor de golf, da` eu zic ca nu merita sa investesti aiurea, mai bine scoti din motorul asta ce se poate. Bafta! |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
dragOn |
![]()
Post
#11
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE poti sa pui niste gumea mai joase să spargi baia! eu am axa cu came schimbată și kam mușcă! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
QUOTE să spargi baia! iti pui teu amortizor de papuc si n-o mai spargi ![]() |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
zippy ai zis ceva de filtru de aer si nu prea am inteles.. da-mi mai multe amanunte, unde sa-l pun? si priza de aer de pe caopta cam unde ar veni?
|
-------------------- |
|
Zippy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Despre filtrul ala de aer nu stiu sigur sa*ti spun unde si cum se pune. Erau la legale niste tipi cu dacii care se dadeau rotunzi ca ar avea asa ceva si bineinteles au ceva cai in plus....dar nu stiu.
Cat despre priza uite o poza ca sa-ti faci o idee. Attached thumbnail(s) mishu2.jpg ( Size: 19.25k ) Number of downloads: 1415 |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
mersi ... dar tre sa ma lamuresc si cu filtrul ala...
|
-------------------- |
|
RALLYMAN |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
Poza este de la o dacie turbo cu intercooler dar am pus-o sa vezi cum se monteaza un filtru de aer sa opuna o cat mai mica rezistenta cand motorul trage aer (eu ash pune doua filtre unul in prelungirea celuilalt ).
Tobele de eshapament este de preferat sa le scoti de tot cand forjezi mashina deoarece castigi putere prin lipsa contrapresiunii in evacuare si ai o umplere cat mai buna a cilindrilor. Shi sa stii ca puterea in plus se obtine cu combustibil in plus. Daca vrei fum trebe sa bagi si carbuni . ![]() ![]() ![]() Mai am ceva poze pe care o sa le pun. Attached thumbnail(s) 101.jpg ( Size: 73.51k ) Number of downloads: 1751 |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Scoti tobele,dar trebuie mentinuta aceeasi lungime a evacuarii(teava de la un capat la altul)
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
RALLYMAN |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
Scuze dar am crezut ca nu mai este necesar sa spun de tzeava deoarece m-am gandit ca nimeni nu este nebun sa mearga cu fumul si flacarile sub masina.
![]() ![]() ![]() De preferat ca teava sa fie ceva mai mare in diametru decat originalul. La un motor preparat perioada de incrucisare si timpii de deschidere a supapelor sant mai mari pentru o cat mai buna umplere a cilindrilor (la 5000 rot/min avem aproximativ 42 DE UMPLERI PE SECUNDA LA UN CILINDRU) la turatii ridicate (de aceea este si relantiul instabil la turatii mici),drept pentru care o mare parte a amestecului combustibil nears ajunge pe evacuare unde se acumuleaza si la deccelerare se aprinde si arde instantaneu,de unde si flacarile si rateurile pe care le auziti si vedeti la masinile din campionatele internationale (de campionatul intern nu pomenesc deoarece acestia ai senzatia ca sant turisti care merg in concediu la munte nu competitori). Am pomenit de acest subiect ca sa nu ma intrebati de ce am pomenit mai sus de flacari. |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
Mirelush |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
bai lume deja asta sunt copilareli ! cam greu de pus pe o dacie cu carburatie filtru d'ala sport las-o asha ca e mai bine asha .. fiecare constructor a gandit pt mashina lui ce a fost cel mai bun ( cum a fost renault .. respectiv dacia ) problema e ca dacia nu a mai fost respectat de dacia care a vrut sa faca o mahsina ieftina nu o mahsina buna !! cautatzi sa puneti piese de calitatae in motor si sa ingrijitzi motoru calumea .. lasati tobele acolo unde sunt .. daca aveti bani si vreti sa bagati in dacie luati unele din inox .. da eu zic ca stau bine acolo unde sunt .. ca iti faci masina de mers cu ea nu raliu ! k ! si asta cu tunningu exagerat al motorului e relativ ! ca la urma urmei orice castig o sa aduca si un dezavantaj ! Shaq si oricat ai modifica tu esahapamentu si l-ai mari nu cred ca o sa casitigi ceva asta e doar gargara .. sa vina cineva sai imi arate si mie ca a casigat cai asha .. pe dacie .. si aia cu filtru e cam abureala si aia ! Shaq ai bani baga intr-o tzeava si toabe de inox ... daca tot vrei sa investesti calumea in dacie ! .... :wink:
|
-------------------- Mirel
|
|
cristimm |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
RALLYMAN e interesanta poza, daca mai ai mai arara-ne.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
RALLYMAN dacia aia nu arem motor de dacie
|
-------------------- Mirel
|
|
dragOn |
![]()
Post
#22
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Daca modific esapamentul, sa-l maresc, capat aproape 3 CP in plus? Doar dacă îl înlocuiești cu o țevă (cap - coadă) |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Marty |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Povestea completa, poze si alte d-astea la: http://www.4tuning.ro/dacia_turboTM.htm
Sursa: www.4tuning.ro |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da in fine ... eu nu cred ca masina aia are 120 cai .. cu motoru de dacie ... si nu cred ca ala e motor de dacie. "Elicea mecanica am inlocuit-o cu doua ventilatoare electrice una in compartimentul motorului , iar cea de-a doua in fata radiatorului de racire (intre masca si radiator) pentru si de aici castigi in jur de 2-3 pana la 4 CP." uite eu nu prea cred ca se castiga asa mult ... fratilor asha vin si eu si zic ca am nu stiu ce draci pe masina si ca am castigat 5-6 cai cand defapt am castigat 2
|
-------------------- Mirel
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
bai lume deci ala nu e motor de dacie 1,4 ... poate e motor de renault da de dacie nu e !!! :|
|
-------------------- Mirel
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Blocul motor cica e de dacie 1400.Posibil
Eu am intrebat de chiulasa Chiulasa da viata motorului fratilor... Si vorba lu` mirelush,daca ai un bloc de dacie....asta nu inseamna ca e motor de dacie!!! Eu am vazut motor de dacie la 80 de CP dar era de dacie.Ii schimbase omul carburatorul si mai umblase la axul cu came si supape.Dar era de dacie!! |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
marius-gabriel oricum tata orice tunning faci si orice scimbare o faci la motor o faci pe buzunaru tau .. ca e clar ca va consuma mai mult si ca viatza motorului se scurteaza ! :wink:
|
-------------------- Mirel
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
marius-gabriel ma indoiesc ca a facut greseala de a pune bloc motor pe un motor cu supralimentare turbo ! in fine poate a vrut sa faca economii omu mai stii ! :roll:
|
-------------------- Mirel
|
|
dragOn |
![]()
Post
#29
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE bai lume deci ala nu e motor de dacie 1,4 ... poate e motor de renault da de dacie nu e !!! Nu mi-o lua în nume de rău, da dacă nu te pricepi nu te mai băga! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Mirelush |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
dragOn ala nu e motor de dacie uite-te bine la el :? uite-te atent atent sa vezi ca unele chesti nu sunt asezate ca la dacie ! da
|
-------------------- Mirel
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 17:25 |