CP in plus...
![]() ![]() ![]() |
CP in plus...
costyslabu |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
- dj39kos
|
|||
fklco |
![]()
Post
#362
|
![]() Domnu' Group: Members Posts: 84 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Scuzati ca va inoportunez cu citeva intrebari la care nu le-am gasit raspuns.
1. Ce e ala carter uscat (adica no oil ce se baga ulei ulei de amestec in benzina ? si cu restul pieselor ce facem ?) 2. La un carburator daca ii atasez o turbosuflanta in nas logic (la mintea mea) diferenta de presiune dintre partea inferioara si superioara a carbului va scadea, benzina va fi chiar impinsa inapoi in camera de nivel constant, teoretic nu merge sau merge mai prost, lamuriti-ma si pe mine? Din cite stiam io treaba asta se face cu carbu in nasu turbosuflantei.(vezi poza de la inceputu topicului.) Aceiasi problema si cu priza de aer.(asta o stiu de la motociclete daca intorci cilindru cu 180 grade si pui carbu cu filtru indreptat spre directi de mers la viteza mare motoru nu mai trege) |
--------------------
Sachs MaddAss125
MaddAss125
2008
- B-ELEA
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#363
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Carterul uscat se refera la un sistem fara baie de ulei. Motorul are 2 (sau mai mute )pompe de ulei, una trimite uleiul dintr-un rezervor in rampa de ulei si canalizatiile din blocul motor, iar alta (sau altele) aduna uleiul din motor (scavanger pump) dupa ce acesta a lubrifiat subansamblele si il trimit in rezervorul mai sus mentionat. Porsche Carrera GT are vreo 9 asemena pompe de recuperare a uleiului.
Turbosuflanata "suge" pe o parte si "sufla" pe alta. Daca aerul curge prin carburator (depresiune in motor si presiune deasupra carburatorului), carburatorul functioneaza perfect. Cealalta varianat implica depresiunea produsa de turbina sub carburator si presiune atmosferica deasupra. Nu vad problema. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
fklco |
![]()
Post
#364
|
![]() Domnu' Group: Members Posts: 84 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa stabilim o treaba.
Stiu ce e aia o turbosuflanta, stiu cum functioneaza, stiu cum se repara, in concluzie stiu ce e aia. Carburatoare am mai vazut pa la viata mea, le-am demontat, le-am reglat si surpriza au mers si merg si acum foarte bine. Problema cu turbo pe carburator e alta, tu daca te apuci sa sufli aer in carburator e posibil ca la o anumita deschidere a clapetei de acceleratie (adica deschisa mult) sa mearga dar la inchiderea clapetei + inertia turboului sa ai surpriza sa iti golesti de benzina toate traseele din carburator. Varianta cu carburatoru pus in nasu turbosuflantei e ok .(turbosuflanta trage din carburator). Hai La multi ani. |
--------------------
Sachs MaddAss125
MaddAss125
2008
- B-ELEA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 21:42 |