DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 11 12 13 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CP in plus...

costyslabu
post 5 Dec 2005, 22:23
Post #361


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 November 05




cu filtrul de aer castigi 2-3 cp dar nu stiu daca se merita sa dai 50 euro pe cel mai ieftin,am montat eu pe nova gti nu prea se cunoaste diferenta ce este frumos sunetul motorului an schimb este o investitie proasta


--------------------
dacia nova gti - dj39kos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 6 Dec 2005, 22:58
Post #362


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Scuzati ca va inoportunez cu citeva intrebari la care nu le-am gasit raspuns.
1. Ce e ala carter uscat (adica no oil ce se baga ulei ulei de amestec in benzina ? si cu restul pieselor ce facem ?)
2. La un carburator daca ii atasez o turbosuflanta in nas logic (la mintea mea) diferenta de presiune dintre partea inferioara si superioara a carbului va scadea, benzina va fi chiar impinsa inapoi in camera de nivel constant, teoretic nu merge sau merge mai prost, lamuriti-ma si pe mine? Din cite stiam io treaba asta se face cu carbu in nasu turbosuflantei.(vezi poza de la inceputu topicului.)
Aceiasi problema si cu priza de aer.(asta o stiu de la motociclete daca intorci cilindru cu 180 grade si pui carbu cu filtru indreptat spre directi de mers la viteza mare motoru nu mai trege)


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Dec 2005, 19:25
Post #363


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.424
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Carterul uscat se refera la un sistem fara baie de ulei. Motorul are 2 (sau mai mute )pompe de ulei, una trimite uleiul dintr-un rezervor in rampa de ulei si canalizatiile din blocul motor, iar alta (sau altele) aduna uleiul din motor (scavanger pump) dupa ce acesta a lubrifiat subansamblele si il trimit in rezervorul mai sus mentionat. Porsche Carrera GT are vreo 9 asemena pompe de recuperare a uleiului.
Turbosuflanata "suge" pe o parte si "sufla" pe alta. Daca aerul curge prin carburator (depresiune in motor si presiune deasupra carburatorului), carburatorul functioneaza perfect. Cealalta varianat implica depresiunea produsa de turbina sub carburator si presiune atmosferica deasupra. Nu vad problema.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 31 Dec 2005, 15:46
Post #364


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Hai sa stabilim o treaba.
Stiu ce e aia o turbosuflanta, stiu cum functioneaza, stiu cum se repara, in concluzie stiu ce e aia.
Carburatoare am mai vazut pa la viata mea, le-am demontat, le-am reglat si surpriza au mers si merg si acum foarte bine.

Problema cu turbo pe carburator e alta, tu daca te apuci sa sufli aer in carburator e posibil ca la o anumita deschidere a clapetei de acceleratie (adica deschisa mult) sa mearga dar la inchiderea clapetei + inertia turboului sa ai surpriza sa iti golesti de benzina toate traseele din carburator.

Varianta cu carburatoru pus in nasu turbosuflantei e ok .(turbosuflanta trage din carburator).

Hai La multi ani.


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 2008 - B-ELEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 11 12 13
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 21:42
Forum Renault