DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 9 10 11 12 13 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CP in plus...

ABG
post 23 Sep 2005, 07:15
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(ydaniel @ 22 Sep 2005, 22:29)
asta e treaba mai nasoala ca iti tine relantiul la 1500,daR urci la 8000 fara sa umbli la regulatorul de turatie?
*



Ce regulator de turatie? Vorbim de Dacie cu carburatie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 23 Sep 2005, 07:41
Post #302


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Voi chiar credeti ca daca punti o axa din aia facuta din ciocan si dalta faceti din motorul de dacie unul de ferrari care sa tina la 8000 de ture? Eu i-am dat 7500 in treapta 2 pentru cateva secunde si era mai mult decat fortat. Zgomotul era cam de 2 ori mai mare decat la 5000 de ture. Erau sanse mari sa se rupa ceva.
Motoarele care ajung la turatii mari au cursa mica si alezajul mare, incat acceleratia pistonului sa nu fie mare.
Cel mai probabil va merge mai prost cu o axa facuta dupa ureche decat cu cea standard. Si mai importanta e durata cat supapa e deschisa decat ridicarea.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 23 Sep 2005, 08:09
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(cristidb @ 23 Sep 2005, 08:41)
Voi chiar credeti ca daca punti o axa din aia facuta din ciocan si dalta faceti din motorul de dacie unul de ferrari care sa tina la 8000 de ture? Eu i-am dat 7500 in treapta 2 pentru cateva secunde si era mai mult decat fortat. Zgomotul era cam de 2 ori mai mare decat la 5000 de ture. Erau sanse mari sa se rupa ceva.
Motoarele care ajung la turatii mari au cursa mica si alezajul mare, incat acceleratia pistonului sa nu fie mare.
Cel mai probabil va merge mai prost cu o axa facuta dupa ureche decat cu cea standard. Si mai importanta e durata cat supapa e deschisa decat ridicarea.
*



eu pana amu nu m-am bagat in discutie pt ca nu am facut asa ceva si stiu numai teoretic ce se poate face asa ca numai citesc si invat de la cei care au mai facut asa ceva. tu cristi ai facut asa ceva sa sti cum se comporta o asemenea axa facuta din ciocan?


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 23 Sep 2005, 08:27
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 23 Sep 2005, 07:41)
Motoarele care ajung la turatii mari au cursa mica si alezajul mare, incat acceleratia pistonului sa nu fie mare.
*


super-patrate vrei sa zici. dar motorul se comporta bine doar la ture mari, la ture mici gafaie rau.


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 23 Sep 2005, 12:18
Post #305


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(cristidb @ 23 Sep 2005, 09:41)
Voi chiar credeti ca daca punti o axa din aia facuta din ciocan si dalta faceti din motorul de dacie unul de ferrari care sa tina la 8000 de ture?
*



Nu e din ciocan ci e la strung - dar pentru tine tot aia e ...
QUOTE(cristidb @ 23 Sep 2005, 09:41)

Eu i-am dat 7500 in treapta 2 pentru cateva secunde si era mai mult decat fortat. Zgomotul era cam de 2 ori mai mare decat la 5000 de ture. Erau sanse mari sa se rupa ceva.
*



Da ce ti-a facut mai omule saraca masina de vrei sa o rupi? Las-o-n pace si vezi--ti de treaba.
QUOTE(cristidb @ 23 Sep 2005, 09:41)
Motoarele care ajung la turatii mari au cursa mica si alezajul mare, incat acceleratia pistonului sa nu fie mare.
*


Acceleratie mare e in capul tau din cauza ideilor tampite. La diametru mare al pistonului, din cauza ca are cursa foarte mica, acesta din urma nici nu mai e nevoie sa se miste - practic sta pe loc si benzina cu aerul stiu ei drumul. Asta ca sa nu te stresezi comparand strungul cu ciocanul ca nu-i frumos si iar se accelereaza ideile in cap si o sa se rupa ceva pana la urma - mintea ta.
QUOTE(cristidb @ 23 Sep 2005, 09:41)
Cel mai probabil va merge mai prost cu o axa facuta dupa ureche decat cu cea standard. Si mai importanta e durata cat supapa e deschisa decat ridicarea.
*



E complicat sa faci axa dupa ureche - pozitia e prea incomoda. Dar vezi tu mai gogule, daca deschizi mai mult supapa ... dar ce sa-ti mai zic ca iar ai probleme cu ideile accelerate ...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Sep 2005, 15:14
Post #306


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




regulatorul de turatie este avansul centrifugal!ce stiu eu,este ca turatia este limitata la max.7000 rot/min.deci nu se poate depasi indiferent de treapta sau de cum se supra-tureaza motorul


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 23 Sep 2005, 20:25
Post #307


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(ydaniel @ 23 Sep 2005, 17:14)
regulatorul de turatie este avansul centrifugal!ce stiu eu,este ca turatia este limitata la max.7000 rot/min.deci nu se poate depasi indiferent de treapta sau de cum se supra-tureaza motorul
*


crede-ma pe cuvant ca se poate


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Sep 2005, 20:33
Post #308


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




fara sa se umble la el nu cred!stii de ce?ca un intreg semestru ne-a chinuit un mos cu astea la fac!!!:P


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 23 Sep 2005, 22:11
Post #309


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




ca un motor de dacie sa faca peste 7500 de ture iti trb mai intai o axa de 280 , 320 sau 345 de grade , compresie mare , un carb dublu corp sau un set de 2 carburi dublu corp , ALTE ARCULETE IN DELCOU MAI TARI preferabil de la delcoul de olcit sau cel mai bine o aprindere electronica cu senzor la volanta si fara platina , volanta usurata , vibrochenul usurat , ulei 10 - 60 racing , radiator de ulei , ambreiaj de 180 . viata motorului se scurteaza la 15000-20000 de km dar e distractie mare cu un motor ca asta . cei care au facut asta stiu despre ce vb si ce distractie este si dai rusine la multe masini mai ales la superRnova sau logan cu chip si toba sport si filtru sport care zic ca , castiga din astea cel putin 15 cai .


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 24 Sep 2005, 06:04
Post #310


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(ABG @ 23 Sep 2005, 14:18)
Nu e din ciocan ci e la strung - dar pentru tine tot aia e ...
Da ce ti-a facut mai omule saraca masina de vrei sa o rupi? Las-o-n pace si vezi--ti de treaba.

Acceleratie mare e in capul tau din cauza ideilor tampite. La diametru mare al pistonului, din cauza ca are cursa foarte mica, acesta din urma nici nu mai e nevoie sa se miste - practic sta pe loc si benzina cu aerul stiu ei drumul. Asta ca sa nu te stresezi comparand strungul cu ciocanul ca nu-i frumos si iar se accelereaza ideile in cap si o sa se rupa ceva pana la urma - mintea ta.
E complicat sa faci axa dupa ureche - pozitia e prea incomoda. Dar vezi tu mai gogule, daca deschizi mai mult supapa ... dar ce sa-ti mai zic ca iar ai probleme cu ideile accelerate ...
*



Se pare ca nu prea ai frecventat materia numita fizica la scoala.
In clasele mici se invata la scoala ca acceleratia este egala cu variatia vitezei (liniare sau unghiulare) in unitatea de timp.
Pistonul se misca intre punctul mort superior si punctul mort inferior, puncte in care viteza lui e 0. La mijlocul cursei viteza lui e maxima. Pentru ca viteza sa creasca de la 0 la viteza maxima asupra pistonului trebuie sa actioneze o forta. Acceleratia este forta/ masa.
Cu cat cursa e mai mare cu atat acceleratia pistonului e mai mare, la aceeasi turatie a motorului.
Despre acceleratia aia despre care tu nici nu stiai ca exista vorbeam eu.
Acceleratia nu e doar pedala aia mica din dreapta.
Motoarele cu alezaj mare si cursa mica ajung la turatii mai mari, dar au cuplu mai mic la turatii mici. La astfel de motoare se preteaza o axa cu overlap mare.
O axa cu overlap mare face ca in perioada in care ambele supape sunt deschise, la sfarsitul ciclului de evacuare si inceputul celui de admisie, gazele arse, care au o inertie sa absoarba amestec din admisie. Supapa de admisie e tinuta deschisa putin dupa sfarsitul admisiei pentru ca amestecul de aer cu benzina are si el o masa, deci o inertie (chestiile astea doua sunt cumva legate intre ele, dar e cam complicat asa ca nu te stresa sa intelegi de ce) si continua sa intre amestec in cilindru si dupa ce pistonul a inceput compresia.
Pentru mai multe explicatii mai citeste cate o carte din cand in cand. Nu strica.

This post has been edited by cristidb: 24 Sep 2005, 06:06


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 24 Sep 2005, 11:37
Post #311


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(ABG @ 22 Sep 2005, 09:19)
Nu trebuie decat sa pui axa pe strung si sa iei in semicerc fundul fiecarei came si apoi sa aliniezi semicercul astfel creeat cu restul camei.
  M-am exprimat cam complicat dar in realitate este simplu.
*


Abg explica-mi si mie cum se ia doar din "fundul camei" ? strungul meu de si este automat nu stie sa isi retraga cutitul dupa 1\2 de rotatie.Aaah si cu ce cutit se prelucreaza un otel asa dur (piatra de rectificat din cate stiu eu).


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 24 Sep 2005, 12:41
Post #312


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(cristidb @ 24 Sep 2005, 08:04)
Se pare ca nu prea ai frecventat materia numita fizica la scoala.
*



Iar tu esti prea batut in cap ca sa-ti dai seama cand rade unul de tine !

Cat despre cum se face, folositi-va si voi imaginatia si nu mai luati cuvant cu cuvant tot ce se scrie pe aici ca de-aia nu ajungem nicieri. Voi vreti sa v-o faca uzina - atunci mergeti si cumparati una facuta de uzina. Eu v-am spus cum se poate face de voi. Pentru informare, axa cu came nu este facuta din materiale tari de speriat si nici macar nu este tratata. Daca dai cu ea de pamant se mai si ciobeste.
GANDITI mai oameni buni, GANDITI si nu mai asteptati totul pe tava.
Ca sa citez mai multi de pe-aici, mai luati o carte si cititi sa vedeti cum le face uzina si increcati sa le faceti si voi acasa tot la fel.
In speranta ca nu s-a prins nimic de voi, continuati.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 24 Sep 2005, 12:42
Post #313


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Cand o sa gasesc un scanner, o sa fac o schita sa va mai lamuresc putin.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Sep 2005, 20:18
Post #314


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(AAlpine1 @ 23 Sep 2005, 22:11)
, ALTE ARCULETE IN DELCOU MAI TARI .
*


asta e regulatorul de turatie la dacie! blush.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 25 Sep 2005, 20:02
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




eu am ajuns cu nova in 7800 de ture in vit 2 fara alte modificari decat compresie marita si un carb mai tare ceva. dar din vo 6000 de ture nu mai tragea deloc.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 26 Sep 2005, 08:42
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(anndi @ 25 Sep 2005, 20:02)
...dar din vo 6000 de ture nu mai tragea deloc.
*


pai si de ce ai mai tras de ea daca nu mai tragea? sa vezi cate ture face?


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Sep 2005, 19:16
Post #317


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce carb ai pus pe ea anndi?un model ,exact m-ar interesa!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 28 Sep 2005, 16:35
Post #318


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(ABG @ 24 Sep 2005, 14:41)
Iar tu esti prea batut in cap ca sa-ti dai seama cand rade unul de tine !
*


Bai agariciule, nu ai tu cum sa razi de mine. Poti doar sa te faci de ras pe forum prin ignoranta de care dai dovada.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Sep 2005, 18:08
Post #319


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




va rog fara off-topic!abg ai dreptate:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 28 Sep 2005, 19:55
Post #320


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




AGB,imi place ca vrei sa pari f tehnic si superior.Poate ca si esti.
Ai lucrat la proiectari axe cu came?


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadrian_
post 28 Sep 2005, 20:00
Post #321


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 05




Revin
apropo de axele astea modificate care merg la turatii mari,peste 5000 ,etc.Rezista sa se invarta in bloc?Nu e nevoie de ceva cuzineti?am auzit ca sunt firme care pun cuzineti in bloc pe palierele axei.Ma gandesc ca totusi e cam greu sa reziste la un
regim ridicat asa cum e de la mama ei.Si apropo de ce zicea mesterul AGB,chiar e din material asa moale axa?Chiar merge prelucrata asa din mana?Din ce stiu eu,poate gresesc,una din cauzele care fac ca doua motoare identice sa aibe parametrii usor diferiti,sunt f micile diferente ale axelor,facute pe aceiasi masina,fie ea cu " copier" sau cu comanda program.


--------------------
dacia 1 - 16
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 28 Sep 2005, 21:13
Post #322


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(hadrian_ @ 28 Sep 2005, 21:55)
AGB,imi place ca vrei sa pari f tehnic si superior.Poate ca si esti.
Ai lucrat la proiectari axe cu came?
*



Mie imi place sa gandesc lucrurile in mod logic. Am facut cateva proiecte de axe, dar nimic care sa fie dat in fabricatie smile.gif.
Nu vreu sa fac prost pe nimeni dar cand vad seriozitatea si gravitatea cu care sunt privite problemele care se ridica, pur si simplu nu pot sa ma abtin.
Cu modestie, ce-i drept, trebuie sa recunosc ca mai stiu "cate ceva" de masini.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 28 Sep 2005, 21:21
Post #323


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(hadrian_ @ 28 Sep 2005, 22:00)
Revin
apropo de axele astea modificate care merg la turatii mari,peste 5000 ,etc.Rezista sa se invarta in bloc?Nu e nevoie de ceva cuzineti?
*



Nu va inchipuiti ca motorul o sa merga constant la 8000. Aceste turatii se folosesc pentru a schimba viteza. Daca am 5000 si schimb viteza in treapta superioara, o sa-mi scada turatia la 3000. Daca schimb la 8000, o sa-mi scada la 7000. De ce? Cand schimb viteza, motorul e in turatie de putere maxima sau foarte aproape de ea. De-aia se schimba vitezele la tuatii mari. In nici un caz nu se merge cu ea la 8000. Ma refer la Dacie aici. Eu cand mergeam la "raliuri" urcam in 7000 si cand schimbam, porneam din putere maxima si tragea masina foarte bine.
Sper ca am lamurit, macar in mica parte, nedumeririle voastre.
Si celor care ma fac "agarici", din lipsa de imaginatie, sa ma pupe acolo unde nu ajunge soarele !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 29 Sep 2005, 00:18
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(ydaniel @ 26 Sep 2005, 20:16)
ce carb ai pus pe ea anndi?un model ,exact m-ar interesa!
*



am pus un solex de pe un passat de prin 80 si ceva nu mai stiu exact. si i-am bagt jiglere de 1,8. mergea cum trebuie, mai ales ca aveam si compresia marita


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 29 Sep 2005, 00:20
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(motorsport_2005 @ 26 Sep 2005, 09:42)
pai si de ce ai mai tras de ea daca nu mai tragea? sa vezi cate ture face?
*


chestia asta sa intamplat o singura data. si i-ma dat pt ca numai ce reparasem ceva la masina si nu mergea, asa ca i-am dar in gura de o luato benga, adica fara sens. dar nu sa mai repetat.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 29 Sep 2005, 09:29
Post #326


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




anndi si carbul tau are soc cu apa?pai la passat cel mai mic motor e de 1,796 de prin vremea aia!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Sep 2005, 10:06
Post #327


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Cu regula de 3 simpla din clasa a treia, aplicabila in cazul unei cutii de viteze cu rapoarte fixe, la care viteza intr-o treapta e proportionala cu turatia motorului, pe cutia aia care de la 5000 turatia cade la 3000, de la 8000 va cadea la 4800 fix si nu la 7000. Cate cutii ai vazut tu cu treptele asa de apropiate incat atunci cand schimbi la peste 6000 de ture sa cada turatia cu doar 1000 rpm? Eu nu am vazut nici una, dar, e adevarat, nu am experienta ta, si nici nu prea ma pricep la masini.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 29 Sep 2005, 13:18
Post #328


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(cristidb @ 29 Sep 2005, 12:06)
E adevarat, nu am experienta ta, si nici nu prea ma pricep la masini.
*



Aici iti dau dreptate. Imi pare rau dar, oricat mi-as dori, nu te pot contrazice.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 29 Sep 2005, 13:28
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 29 Sep 2005, 10:06)
...Cate cutii ai vazut tu cu treptele asa de apropiate incat atunci cand schimbi la peste 6000 de ture sa cada turatia cu doar 1000 rpm? ...
*


mai baieti comportativa civilizat, in primul rand.

exista cutii scurte care scad doar cateva sute de ture. se obtine acest rezultat din talonul rotii, grupul conic si rapoartele din cutie. intr-adevar sunt rare si dificil de confectionat si/sau adaptat, dar exista. ideea este sa se imperecheze cu motorul.


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 29 Sep 2005, 13:45
Post #330


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




La F1 scade turatia de la 19 la 17000 rpm. Evident ca se poate face o cutie cu trepte apropiate. Dar la masini de strada nu e asa.
Oricum daca de la 5000 turatia cade la 3000, atunci pe cutia aia de la 8000 turatia va cadea la 4800 nu la 7000. Asta e evident.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 9 10 11 12 13 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 23:57
Forum Renault