CP in plus...
![]() ![]() ![]() |
CP in plus...
drel |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 23 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- is02swl
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Din motorul original,1397 cmc scoti peste 100 CP. Viata motorului aproximativ 10.000 km. Platesti tu prelucrarea pieselor, si manopera, ca nimeni nu il face pe gratis. La sfarsit dai si lada de bere.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
drel |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 23 December 04 ![]() |
.....
![]() ![]() ![]() acuma sa nu crezi ca rid de munca ta ... ![]() Attached thumbnail(s) DSCF0001.JPG ( Size: 71.21k ) Number of downloads: 231 |
--------------------
dacia
1310
- is02swl
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Poza aia este de acum 2 ani minim, de atunci motorul meu a suferit multiple modificari. L-am adus la 140 CP cu supra-alimentare (turbo)
110 CP din motorul de 1.4 aspirat, se scot foarte usor, daca stii ce sa ii faci, si ce sa modifici. Apropo, 1.4 are 62 CP, nu "40 amarati" This post has been edited by B-34-SGM: 7 Aug 2005, 17:25 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#245
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
drel,scoti cat vrei tu din orice motor daca materialele sunt bune.exista o diferenta enorma intre un motor frantuzesc si unul romanesc.Romanii au facut economie,au pus materiale proaste si de aceea nu rezista motoarele mai mult(sau deloc).
Faceti rost de piese Renault de la mama lor si puteti sa scoateti si 200-250 de cai din motor,e drept cu o viata destul de scurta-5000-20.000 km,care depinde de modul in care este folosit motorul. Nu are nici un rost sa modificati o masina cu care va duceti zilnic la scarbici pentru ca va muri repede.O astfel de masina nu este pt plimbat gagici sau varza la piata. This post has been edited by Ciumonk: 7 Aug 2005, 17:09 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
drel |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 23 December 04 ![]() |
... 140 cp
![]() ![]() ![]() eu conduc in fiecare zi dacia 1310 ... tico .... si SLZ ... In SLZ ma simt cel mai sigur om ... ii dau pina ce se taie injectia ... I-45 km/h , II- 80-90 km/h .... si fuge...iar la 1310 mai mult de 90-100Km/h nici nu ma gindesc sa ii dau mai mult ... ca sa nu ma cert cu copaci si stilpii ca nu mi-au dat prioritate... ca sa ajungi cu un model 1310 la 140 cp ...... ma mir cum de mai traiesti .... ca sa ma laud am mers in partea dreapta intr-un MITSUBISHI 3000 GT - 282 cp ...am simtit toata herghelia de 282 la 170Km / h si inca mai ducea mult mai mult .. oricum azi am vazut o dacie sport cu portiera lunga (prima mea iubire ) intrun garaj la un pensionar si din auzite e de vinzare ![]() |
--------------------
dacia
1310
- is02swl
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
off-topic: drel te rog frumos sa-mi faci si mie o mica placere...daca vrei sa folosesti cuvinte preluate din engleza, macar foloseste-le cum trebuie...se scrie DYNO, cu Y...nu dino...
on-topic (oarecum)...nu inteleg de ce "te certi cu copacii si stalpii" daca mergi cu mai mult de 90-100 cu 1310...berlina atinge 140 si fara modificari la motor...de asemeni, nu inteleg de ce te miri ca mai traieste SGM...te-ai gandit ca poate e un sofer foarte bun si n-are probleme sa stapaneasca masina?! |
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Sau ca are suspensie ca la raliu, si discuri ventilate, de se mai si opreste?
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
respect
![]() |
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
cristidb |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(drel @ 7 Aug 2005, 19:50) eu conduc in fiecare zi dacia 1310 ... tico .... si SLZ ... In SLZ ma simt cel mai sigur om ... ii dau pina ce se taie injectia ... I-45 km/h , II- 80-90 km/h .... si fuge...iar la 1310 mai mult de 90-100Km/h nici nu ma gindesc sa ii dau mai mult ... ca sa nu ma cert cu copaci si stilpii ca nu mi-au dat prioritate... ca sa ajungi cu un model 1310 la 140 cp ...... ma mir cum de mai traiesti .... Ultima data cand am incercat, la 95km/h cu nova, care are cutia mai lunga decat solenza avea 7500-7600 rpm in treapta 2. Parca la solenza se taie pe la 6000 alimetarea. Sau tu ai modelul cu chip tuning din fabrica? |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
drel |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 23 December 04 ![]() |
1. .. pardon ... DYNO ....
2. SLZ - masina de servici ... 3. da ... nova are cutie mai lunga dar din cite stiu numai 4si 5 sunt mai lungi .. pt. consum mai mic in afara orasului ... 4. D 1310 - masina parintilor ... mie unul mi se pare o masina instabila ... am pierdut odata controlul masini ... vre-o doua piruete nimic mai mult ... acuma cu o suspensie mai tare nu stiu cum ar merge .. 5. SGM - ma bucur ca te gindesti si la siguranta ta .. crede-am ca esti si tu un gen de american care isi pune v8 dupa care in prima curba isi da seama ca ii mai trebuie si frine ... sa nu rideti de mine dar eu in afara orasului imi pun centura .... ok .. hai ca iesim prea tare din topic .... |
--------------------
dacia
1310
- is02swl
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#253
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(drel @ 7 Aug 2005, 16:44) Dacă sunt colegi puțini mai "vechi" (la ani, nu la prezența în forum) poate își vor aminti că Lancia Stratos (de raliu) scotea în anii 80 peste 400 CP dintr-un motor de 1400 cmc Deci fii liniștit, că se poate Problema 1: cât costă? Problema 2: cât ține motorul? Problema 3 (asta-i la derută, că cine se hotărește să facă o treabă nu-l mai interesează)): consumul indecent de mare Cert e că trebuie să ai fonduri și mai ales pasiune pentru așaceva (e clar ca SGM are cel putin pasiune, bravo lui) ![]() ![]() This post has been edited by electromatic: 8 Aug 2005, 16:16 |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
costi |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
"Ultima data cand am incercat, la 95km/h cu nova, care are cutia mai lunga decat solenza avea 7500-7600 rpm in treapta 2"- cristidb
Sa inteleg ca Nova nu are limitator de turatie ? Cum sa ajunga la 7600 ? |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
cristidb |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(costi @ 8 Aug 2005, 18:16) Nu are nici un limitator, si ajunge la 7500. Am incercat de vreo 3 ori de cand o am. Avea in jur de 7500 la 95-100. Oricum peste 6000 trage mai slab, asa ca nu are sens sa treci de 6000. Pentru demaraj optim eu schimb la 6000, adica 80km/h in treapta 2. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
drel |
![]() ![]()
Post
#257
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 23 December 04 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 8 Aug 2005, 15:06) ![]() ![]() ![]() lancia stratos era rezultatul unei gramezi de ingineri .... si a fost construita de la 0 ... sasiu foarte usor , motor amplasat central , etc ... la ce sponsori aveau isi permite-au sa schinbe motorul la fiecare speciala ... asa ca .. rezolvare la problema 1. extrem de multi bani 2. cit sa dai o tura ... pina ce nu mai ai benzina(la ce consum are) 3.consumul indecent de mare ??? --- daca ai o gramada de bani sa o faci cred ca ai si bani de benzina ... si pasiune pt masini ... mmmm... pai cam asa arata un sondaj de opinie 40% - nu au deschis nici odata capota ... 30% - le plac masinile ..... alea noi aparute prin reviste 25% - au pasiune pt masini dar de prost gust 5% - stiu ca pasiunea intrece orice limita .... din care face parte si SGM |
--------------------
dacia
1310
- is02swl
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
" 40% - nu au deschis nici odata capota ... "
zaaau?! ma zi-ne si noua cate ceva despre sondajul asta de opinie...cine l-a facut? ce marja de eroare are? etc...tare as vrea sa stiu cati posesori de dacia n-au deschis nicodata capota ...asta asa, ca tot e total off-topic...parca se numea "CP in plus", sau s-a schimbat numele si n-am observat eu? aaa, si era sa uit...noi astia care nu facem parte din cei 5% care "stiu ca pasiunea intrece orice limita" inseamna ca ori nu am deschis nicodata capota, ori ne plac masinile "alea noi de prin reviste", ori ne plac masinile de prost gust, nu?! bravo mai...frumos mod de a eticheta o gramada de oameni despre care nu stii absolut nimic...daca as fii in locul tau m-as documenta un pic inainte de a posta o asemenea soparla.... This post has been edited by drakool21: 8 Aug 2005, 23:14 |
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
ToPser |
![]()
Post
#259
|
![]() Tico`s Master Group: Members Posts: 161 Joined: 9 June 05 From: Medgidia ![]() |
Salutare oameni buni !
![]() citesc de mult timp acest forum si nu am postat ...dar de data asta nu am putut sa ma abtin... drel omule tu vezi ce balarii scrii ? daca japonezii au reusit sa scoata dintr-un motor de 548 cmc , 3 cilindri , 137 cp ... de ce sa nu putem sa scoate si noi mai mult ? Uitati-va pe googule dupa Mitsubishi Minica Dangan ZZ si o sa vedeti ! |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2005
- 21 YNE Audi A ocho , quattro dos , benzinas.
|
|
Marian_2004 |
![]()
Post
#260
|
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
"daca japonezii au reusit sa scoata dintr-un motor de 548 cmc , 3 cilindri , 137 cp ..."
Cred ca depinde cum fac ei masuratorile.... Am vazut la tv o motocicleta care avea nu stiu cate MII de cai. Avea motor de elicopter si cica se alimenta cu nus ce chestie... nu cu benzina. Eu cred ca in realitate nu scotea nici jumatate din cat au zis aia. Un cal putere inseamna ca trebuie sa ridici 75kg, cu o viteza de 1 m/s, adica 3,6 km/h. Daca motorasul ala de 500 cm cubi scotea 130 de cai, asta inseamna ca ar fi putut sa ridice cam 10 tone doua sute, cu un metru pe sec. Ceea ce este cam mult pentru o capacitate cilindrica cat cana din care beau eu tuica dimineata. Parerea mea este ca "astia" masoara cam aiurea ceea ce masoara. Si ca sa fiu on-topic: Parerea mea este ca puterea se castiga cel mai usor micsorand pierderile. Parerea mea.... Greutate mai putina, reglaje facute cat mai bine, acolo unde se poate folosite uleiuri/vaseline pe baza de teflon (e de multe ori mai "alunecos" decat uleiul obisnuit). This post has been edited by Marian_2004: 9 Aug 2005, 05:59 |
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#261
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE Greutate mai putina, reglaje facute cat mai bine, acolo unde se poate folosite uleiuri/vaseline pe baza de teflon (e de multe ori mai "alunecos" decat uleiul obisnuit). Coeficientu` de frecare...... QUOTE Daca motorasul ala de 500 cm cubi scotea 130 de cai, asta inseamna ca ar fi putut sa ridice cam 10 tone doua sute, cu un metru pe sec. Cu o reductie mare poate....... QUOTE Ceea ce este cam mult pentru o capacitate cilindrica cat cana din care beau eu tuica dimineata . Asa,asa model pentru generatiile viitoare............ |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Marian_2004 |
![]()
Post
#262
|
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
Cu nici o reductie, Ciumonk. Trebuie ridicate cu 1 m/sec.
Puterea este egala cu lucrul mecanic supra timp, sau cam asa ceva. Adica daca ridici o galeata de apa la o inaltime H in 10 secunde, ai o anumita forta,iar daca o ridici in 5 secunde, dezvolti o forta dubla. |
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|
cristidb |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
lucrul mecanic = forta x deplasarea
puterea = lucrul mecanic / timp puterea (in cazul unui motor) = cuplu x viteza unghiulara Un motor de 500cmc poate dezvolta o putere de 130 CP Sa nu uitam ca un motor de motocicleta poate ajunge usor la 15000rpm, deci chiar daca nu poate dezvolta un cuplu prea mare din cauza cilindreei mici (cat cana de tuica ![]() Motoarele de F1 au 800 CP si doar 3500 cmc, si sunt aspirate, dar lucreaza la 17-18000rpm. Un motor de 3500 cmc domestic aspirat are aproximativ 250 CP , dar turatia maxima e de aproximativ 6000 rpm. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Marian_2004 @ 10 Aug 2005, 12:40) Cu nici o reductie, Ciumonk. Trebuie ridicate cu 1 m/sec. [...] Adica motorul de Dacia ridica 4-5 tone cu 1 m/s? fara cutie de viteze aka "reductie" nici vorba. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ciumonk |
![]()
Post
#265
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Eu zic sa facem un Dyno pentru motoare....ne-ar trebui o volanta mare mare de tot,poate de 500 kg,poate de 1 tona,nu stiu de cat trebuie,poate stie cristidb,si niste senzori de turatie+una bucata calculator cu program special(iarasi nu stiu cum si ce) si timer.Cam asta este teoria,corectati-ma daca ma insel.
This post has been edited by Ciumonk: 10 Aug 2005, 16:08 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Marian_2004 |
![]()
Post
#266
|
membru Group: Members Posts: 71 Joined: 7 August 05 ![]() |
Nu vreau sa va contrazic. Poate ca un motor de 500 cm scoate 130 de cai... habar n-am.
Dar presupun ca cei care le masoara, nu le testeaza ca la carte. Asa cum, de exemplu, au introdus astia notiunea de putere P.M.P.O la electronice, si iti scrie ca un radio care se alimenteaza la baterii are 500 wati. (P.M.P.O , evident ) Asta este doar parerea mea, evident... ca puterile motorelor sunt mai mici decat scrie "pe cutie" Iar chestia cu reductia... da, am gresit eu. Poti sa folosesti o reductie, dar sa te incadrezi in timp. |
--------------------
Dacia
1300
'82
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#267
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Pai la 15000 rpm cred ca te incadrezi in timp cu o reductie(noah,cutie de viteze).
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
drakool21 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
mai oameni buni...cum adica "le testeaza ca la carte" ?! la motoare nu se masoara numarul de cai putere...se masoara cuplul maxim!! si in functie de cuplul maxim, de turatia la care s-a atins aceasta valoare si de turatia maxima a motorului se CALCULEAZA numarul de cai putere...nu se poate gresi sau "trisa" in vreun fel...
dati si voi un search pe google si mai informati-va... sau cititi urmatorul document... http://vettenet.org/torquehp.html in caz ca n-aveti rabdare sa cititi tot ![]() "Now, it's important to understand that nobody on the planet ever actually measures horsepower from a running engine. What we actually measure (on a dynomometer) is torque, expressed in foot pounds (in the U.S.), and then we *calculate* actual horsepower by converting the twisting force of torque into the work units of horsepower." This post has been edited by drakool21: 10 Aug 2005, 19:47 |
--------------------
Dacia / SEAT
1310 / Ibiza
1999 1,4l carburatie / 2006 1,4l TDi
- B-nn-XXX In Trance We Trust
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#269
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sAL!VA rog si eu ceva!pt montarea unei axe cu came performante ce trebuie facut!asa in ordine!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cristidb |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 11 Aug 2005, 15:37) Pai faci rost de axa performanta. Demontezi chiulasa de pe motor. Scoti tachetii Scoti delcoul Scoti capacul de la distributie si lantul Scoti axa neperformanta O pui pe aia performanta Montezi in ordine inversa. Daca vrei sa si beneficiezi de ea pui un carburator mai mare, o evacuare mai putin restrictiva, echilibrezi bine vibrochenul sa tina motorul la turatii mai mari unde se simte efectul axei mai performante. Nu se masoara cuplul maxim, se masoara cuplul la orice turatie, se traseaza graficul cuplu/turatie, si apoi se calculeaza puterea la orice turatie. Puterea maxima nu se obtine niciodata la turatia de cuplu maxim. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 04:10 |