CP in plus...
![]() ![]() ![]() |
CP in plus...
SGN_1310 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|||
nimic |
![]()
Post
#182
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
fratzilor da ce fel de tunning credetzi voi ca se poate face la o dacie?
motor de avion cu cilindrii in stea? aripi? si in alta ordine de idei nu toata lumea are bani ca sa-si permitasa bage in tunning de firma daca suntetzi asa de carcotashi lasatzi mashinile asa ca nu va obliga nimeni sa le modificatzi.mergetzi cu ele asa cum le-a facut dacia piteshti si ramanetzi in anonimat cu ele.cu ce ma incalzea pe mine daca dadeam 1000 000 pe o priza de firma daca aceasi efect il obtzin si cu una de tabla? doar ca sa arunc banii? poate ca fiecare elemente de tunning luate individual nu ajuta pra mult dar putzin de acolo putzin de acolo si de dincolo e mai mult decat nimik nu credetzi? |
-------------------- |
|
BasIc |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV ![]() |
atunci ...mirelush...cam ce inseamna pt tine un tuning CLT....asa sa inteleg si eu superioritatea ta....sau esti ssi tu din categoria oamenilor : "Romanii este prosti!!!"...si apropo cand dacia o sa aiba 50...noi o sa fim "ceva" mai copti
![]() ![]() |
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
cristi_21us |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
care sunt cele mai simple metode de a scoate ceva cai putere.fara a umbla prin motor.nu prea multi dar daca scot un 5 cai din tot ce se poate fara sa umblu prin motor si fara sa imi iau filtru cu 6.500000 lei ?
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
nu stiu daca ai sa obtii chiar 5 CP dar incearca urmatoarele:
-tratament motor cu DURALUBE (printre altele, reduce frecarile din motor) -alimentat numai cu benzine superioare (dar mai scumpe) in plus, daca sunt aplicabile la motorul tau; -inlocuieste elicea ventilatorului cu un electroventilator (are influenta benefica si asupra consumului); daca esti cu carburator: -monteaza aprindere electronica (are influenta benefica si asupra consumului); -daca ai jigloare de 1300, inlocuieste-le cu jigloare de 1400 (influenteaza in rau consumul) |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Tu zici de dura lube da multi zic ca nu se simte nici o diferenta;io ma gandesc sa cumpar un motor de 1.6 de dacie si cutie de 5 ca am numa' 4,
si dup-aia discut despre tuning;da nu stiu de unde sa le iau p-astea;supa aia:admisie,supape,axa cu came, evacuare,racire - si o fac avion |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
apropo, ce ziceti de o butelie cu oxigen pusa intre scaune?cu regulator si robinet la mana, cu duza in carburator(sub sau deasupra clapetei, nu stiu cum ar fi mai bine),si dat drumu progresiv,fct de acc?
baga oxigen in amestec,arde mai bine si mai repede, fuge mai tare, consuma mai mult da tre s-o fac in asa fel incat sa nu-mi decoleze pistoanele |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE ce ziceti de o butelie cu oxigen pusa intre scaune cred ca glumesti; nici nu-ti poti inchipui cat de periculos poate fi oxigenul!!!! pe de alta parte, cresterea de putere dorita de cristi o vrea obtinuta fara interventii la motor; cat priveste DURALUBE, se pare ca parerile sunt impartite dar eu inclin sa cred ca rau nu face |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
nimic |
![]()
Post
#189
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
pt Bitzu.
mai inainte sa pui oxigen iti recomand urmatoarele: casco asigurare de viatza (sa se bucure si familia) singur in mashina(sa nu ai si pe altzii pe conshtiintza) circula prin zone pe unde nu exista altzi automobilishti sau pietoni. parcheaz-o intr-o zona inchisa cu gard pe-o raza de 500-1km in functzie de marimea buteliei cumparatzi un loc de veci in zona sinucigashilor inainte de a urca in mashina prevazuta cu oxigen treci pe la biserica si spovedeshte-te si impartasheshte-te |
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
Bytzu, iti imaginezi ca trebuie sa fie bec la motor si fara pic de grasime ceea ce e aproape imposibil la o Dacie?Nici macar sa nu te gandesti... :shock: :shock: :shock:
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
driverx |
![]()
Post
#191
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bytzu,
Imi pare rau de Renault 12-le tau, mai ales daca arata bine. Te rog scutesteo de asemenea teste, daca de propria persoana nu iti pasa. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#192
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
OCEBE,
Duralube nu face rau, dar problema mare e ca nu face nimic, fata de ceea ce sustin ei in commercial presentation-urile lor. Oricum, statul (cred) american ia dat in judecata pentru pacalirea clientilor. Totusi functioneaza ceva foarte bine la DuraLube....unsul efectului placebo. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE unsul efectului placebo. misto! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
cristi_21us |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
eu am fost ff multumit de duralube.efectul nu a fost constatat numai de mine ci si de altii prieteni carora nu le-am spus.are un efect ff bun asupra motoului.
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
mosoru |
![]()
Post
#195
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
Curat placebo :wink: Dar apropo de cresterea puterii,poate vreunii dintre voi isi aminteste ca in revistele Autoturism la inceputurile ei cind prezentau fisa tehnica a vreunei masini ii dadea-u puterea in CP SAE la unele si CP DIN la altele,la acelasi tip de masina(cu acelasi motor) puterea SAE era cu aproape 10(zece)CP mai mare decit puterea DIN si stiti de ce? pt ca in sistem SAE,mai precis SAE vechi,pe standul de proba se masura puterea fara nici un fel de anexa si cin zic anexa ma refer la filtru de aer,esapament,pompa de apa,alternator.Concluzia ???????????
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
mosoru |
![]()
Post
#196
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
Scuze corectez,isi amintesc
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
driverx |
![]()
Post
#197
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
cristi_21us,
normal ca ai fost multumit. Placebo sia facut treaba 8) :wink: :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
acu fara misto, yo aveam inainte coktail de ulei si presiune 1.9 la relanti si vreo3-4 in mers;
amschimbat si spalat in int motoru cu sol Valvoline, am pus 2 cutii de 2+2 si ulei mol de 30000 L si am presiune 2-2.2 si 4-5; si asta cu un jeg de ulei si cel mai ieftin aditiv si cu un set motor din 1972 deci dura-lube ala e sigur mai bun, cel putin pt masinile uzate acu nu stiu daca sa-mi pun sau nu! |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
si apropo de qxigen, daca-l combin cu azot si ii dau cat sa fasaie incetisor?
sau chiar sa pun duza sus pe gatul de lebada si sa aiba timp sa se amestece bine; NOs tot pe principiul asta functoneaza,da nu trece prin carburator Si mai da-o incolo de jmecherie,ca-i torn metanol in rezervor sau vitriol - face ca toti aia a merge de rupe;sau ii fac un gen de injectie cu metanol |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
daca stiti voi avioanele nemtesti din ww2 aveau un dispozitiv de fortaj cu injectie de metanol in cilindrii de-i zicea GM-1 sau GM-2
noi, ca tot suntem romanasi destepti si inventivi de ce nu putem sa facem asa ceva? ii pun un rezervor de metanol si ii dau cu portia,incetisor,daca-i dau putin nu prea are cum sa faca bum, nu-i asa |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
si mai e ceva - pt aia cu liniute
pt demaraje sa aveti cauciucuri cu bara mica, nu foarte late si eventual cu laterala ranforsata - daca nu vedeti diferenta yo imi halesc masina si o sting cu antigel; daca schimbi jentile pt treaba asta(stiu ca sunt destui cu jenti in 4 prezoane) nu puneti jenti mai mari de 14 ca mai rau o sa stati pe loc |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
driverx |
![]()
Post
#202
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bytzu,
2 + 2 e altceva. Si eu am pus o cutie. Si am urmarit atent daca are efecte. Si a avut. Eu am mari probleme cu presiunea la ulei cand e cald, dupa ce l-am pus dupa ceva KM am obtinut ceva rezultate, dar nu au tinut foarte mult. Si oricum e o diferenta intre 2 + 2 si DuraLube. 2 + 2 e doar aditiv de ulei si nu se lauda ca motoru va merge si fara ulei datorita lui. Duralube cu asa ceva se lauda, plus ca in super commercial presentationurile lor mai arunca si cu apa pe culbutori, si culmea...motorul mergea in continuare. Dar daca tin motorul 30 secs pornit si arunc apa pe el, sigur si a meu va supravietui...si fara DuraLube. Daca ati avea ceva putere de filtrare si de judecata, doar prin simpla analiza a reclamelor DuraLube vati da seama de seriozitatea lui. Nici nu var trebui alte dovezi. E same shit ca si super retetele miraculoase ale doctorului Dumitrescu (sau ce nume or avea) care va promite o viata echilibrata, plina de fericire luand zilnic ceaiurile lui facute doar din plante alese de el de pe toata planeta. Imi si inchipui o poza cu un munte verde in fundal, cer albastru, perfect senin si doua oameni imbratisati cu un zambet fals si mare (zici ca pozeaza pentru Colgate) si daca mai sunt si doi copilandri in jurul lor, efectul este si mai mare. Sa traiti...si sa mai muscati si alta data din aceste "produse" "revolutionare" :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#203
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bytzu,
Please,....but please don't kill yourself. Romania ar avea cu un om naiv de baza mai putin. Nu de alta, dar s-ar putea sa iei viata si altor semeni deai tai. Multi vor sa reinventeze roata. Ba mai mult, chiar vor sa demonstreze ca roata patrata inventata de ei merge mai bine decat cea rotunda. So...please stay alive. Avem nevoie de tine. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
orice combustibil care are o putere calorica (parca asa-i zice) mai mare decat benzina, daca, sa presupunem ca este folosit in acest sens, trebuie sa aiba ca si consecinta cresterea puterii motorului pe care il alimenteaza; la celelalte consecinte nu vreau sa ma gandesc.....
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
mosoru |
![]()
Post
#205
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
Bytzu si nu uita sa-ti dai cu vasilina pe miini inainte si sa ungi robinetul de la butelia de oxigen,o sa-i depasesti pe toti indiferent de directia in care merg ei.
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE o sa-i depasesti pe toti indiferent de directia in care merg ei. asta se va intampla numai pentru el sau pentru el odata cu masina? |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
amandoi, categoric!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Tonyus |
![]()
Post
#208
|
![]() Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea ![]() |
Scuze ca ma bag si eu, dar chestiile astea cu butelii de oxigen,metanol,etc.,cu asemenea ganduri in cap cum ai trecut testul psihologic de la scoala auto?Un exemplu gasit pe forum: cativa meseriasi de pe la aeroporturi au bagat benzina de avion in masinutzele lor,dar dupa cateva schimbari repetate (intr-un interval scurt) de garnituri de chiuloasa(poate si seturi,chiuloase,supape,etc., nu stiu exact) au renuntat la idee si au preferat sa foloseasca respectiva benzina in combinatie cu cea normala
P.S.:Mentionez ca acest lucru l-am citit mai demult si nu stiu daca tin minte corect de doata treaba.Cei care o cunosc ii rog sa ma corecteze. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
anndi |
![]()
Post
#209
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Mai interesanta idee, da ru zic ca e mai simplu sa se modifice mici chestii in motor, datorita carora masina nu se va transforma in Cernobal. Asta cu oxigenul e cam periculoasa , parerea mea.
Si power pe dacia fara a umbla in motor si/sau la chiloasa nu se poate cu tobe si filtre de aer castigul e nesemnificativ, numai soundul se modifica(si la unii chiar suna bine). E drept ca asa un pic cate un pic se strang 30 de caluti, nu? ![]() Oricum din tobe si din filtru de aer nu se scot 5 cai, mai ales dintru-un motor din 78(parca)! Fara suparare da asta e adevarul. Respect! |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
margarit2001 |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 10 July 04 ![]() |
salutare tuturor
tocmai am avut placerea ( si rabdarea ![]() si nu pot sa ma abtin sa nu va spun ce-am facut cu dacia mea din cand in cand mai imi place si mie cox-ul, de aceea am incercat sa fac mici modificari la a mea dacie 1400 cu speranta obtinerii unui monstru de masina.......(asa cum auzeam din povestile pescaresti ale altora ![]() am incercat nus cate optimizari pe langa motor -felurite filtre fara nici o diferenta vizibila o mica diferenta am realizat cand nu am pus nici un filtru,ducand o conducta pana in exterior sa traga aer de acolo -incercat nus cate feluri de evacuari cu/fara tobe (o varianta a fost cu o teava scoasa in spatele rotii din fata) nu am obtinut decat zgomot infernal -montat un electroventilator in locul celui mecanic, fara influenta vizibila,m-am bazat insa doar pe consideratii de natura electrica/mecanica -pus un carb de nova care mi-a marit consumul(in ciuda reglajului de un service autorizat caruia i-am platit o carutza de bani) cu ce v-am zis mai sus n-am obtinut mare lucru -am pastrat filtrul initial, caruia i-am atasat o conducta cat se poate de scurta cu iesire in fata masinii -am pus evacuare din teava de inox si tobe tot de inox facute dupa niste schite lexmaul pentru kadett 16v 2000cmc (pentru acest model lexmaul garanta obtinerea a max 5cai la 6200rpm) mentionez ca nivelul de zgomot e putin mai mare decat la cele obisnuite -montat o aprindere electronica cu acumulare capacitiva -pastrat acelasi carb(reglat insa de un fost participant la vtm) -pe langa astea am umblat si in motor: schimbat ax cu came, supape, rabotat chiulasa, usurat volanta.... dupa ce am pus totul la loc si reglat parca era alt motor, nu diferente majore fata de varianta de fabrica insa pot zice ca performantele sunt "un pic mai bune", imi permit sa ma duc lejer la 7000-8000rpm, chiar daca la relanti tremura putin motorul concluzia mea -daca vreti "un pic" de cai putere in plus nu va mai complicati cu filtre, tobe si accesorii de genu asta, treceti la partea de unde intradevar se mai pot scoate niste "calutzi"-interiorul motorului - chiar daca nu aveti cunostinte de asa ceva imposibil sa nu gasiti un cunoscator care sa va "cedeze" o parte din cunostintele/experienta care le-a acumulat sau sa va ajute sa realizati ceea ce vreti (nu ma refer numai la forumisti) toate bune si bafta la inmultit caii putere PS cat despre metanol si yo am mers cu asa ceva pana cand mi s-au ars supapele(intr-o luna si ceva de utilizare); mentionez ca trebuie puse jicloare mai mari iar consumul e dublu fata de benzina; atentie! - sa nu va rupeti motorul -yo abia piscam acceleratia si se tura motorul de ziceam ca nu-i adevarat This post has been edited by margarit2001: 30 May 2005, 23:09 |
-------------------- 1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 04:21 |