DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CP in plus...

SGN_1310
post 9 Mar 2004, 07:16
Post #181


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Orice masina urla. Doar nu crezi ca la raliu aia merg cu masini cu catalizator sau cu 10 tobe inseriate nu?!
Legat de eleroane s'a mai discutat. Unele au roluri speciale. Adica sa disipe niste curenti generati de curgerea aerului pe caroserie. De exemplu eleronul ala mic shi aiurea pus la tico are rol sa concentreze un mic curent de aer care sa se opuna curentilor care ies de sub masina shi aduc noroi cu ei. Daca te uiti la un tico fara eleron sigur e plin de praf shi noroi. Alea dotate cu eleron nu sunt asha de murdare. La dacia au shi alea mici un rol, mic da au. Daca vrei sa aiba un efect mai mare ori maresti puterea motorului(pt. viteza superioara) ori pui un eleron imens, e adevarat inestetic, dar eficient. Legat de micile modificari gen prize de aer pe capota sau captoarele de aer. Se pare ca au un mic inconvenient - genereaza zgomot . Asta e un motiv in plus sa crezi ca orice mica modificare are influiente: atat pozitive cat shi negative.
Shi inca ceva cat nu faci lucruri serioase, ideea de tunning e doar relativa.Dar exista satisfactia ca ai facut ceva ce aduce a originalitate. Tu shi cei cateva zeci de mi de mancatori de oua kinder smile.gif sunteti astfel originali laugh.gif .


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 9 Mar 2004, 18:20
Post #182


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




fratzilor da ce fel de tunning credetzi voi ca se poate face la o dacie?
motor de avion cu cilindrii in stea? aripi?
si in alta ordine de idei nu toata lumea are bani ca sa-si permitasa bage in tunning de firma
daca suntetzi asa de carcotashi lasatzi mashinile asa ca nu va obliga nimeni sa le modificatzi.mergetzi cu ele asa cum le-a facut dacia piteshti si ramanetzi in anonimat cu ele.cu ce ma incalzea pe mine daca dadeam 1000 000 pe o priza de firma daca aceasi efect il obtzin si cu una de tabla? doar ca sa arunc banii?
poate ca fiecare elemente de tunning luate individual nu ajuta pra mult dar putzin de acolo putzin de acolo si de dincolo e mai mult decat nimik
nu credetzi?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BasIc
post 10 Mar 2004, 10:26
Post #183


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 November 03
From: BRASOV




atunci ...mirelush...cam ce inseamna pt tine un tuning CLT....asa sa inteleg si eu superioritatea ta....sau esti ssi tu din categoria oamenilor : "Romanii este prosti!!!"...si apropo cand dacia o sa aiba 50...noi o sa fim "ceva" mai copti laugh.gif laugh.gif


--------------------
"Bas|c Rulzz!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_21us
post 12 Mar 2004, 02:07
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




care sunt cele mai simple metode de a scoate ceva cai putere.fara a umbla prin motor.nu prea multi dar daca scot un 5 cai din tot ce se poate fara sa umblu prin motor si fara sa imi iau filtru cu 6.500000 lei ?


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 12 Mar 2004, 08:00
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




nu stiu daca ai sa obtii chiar 5 CP dar incearca urmatoarele:
-tratament motor cu DURALUBE (printre altele, reduce frecarile din motor)
-alimentat numai cu benzine superioare (dar mai scumpe)
in plus, daca sunt aplicabile la motorul tau;
-inlocuieste elicea ventilatorului cu un electroventilator (are influenta benefica si asupra consumului);
daca esti cu carburator:
-monteaza aprindere electronica (are influenta benefica si asupra consumului);
-daca ai jigloare de 1300, inlocuieste-le cu jigloare de 1400 (influenteaza in rau consumul)


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 12 Mar 2004, 09:10
Post #186


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




Tu zici de dura lube da multi zic ca nu se simte nici o diferenta;io ma gandesc sa cumpar un motor de 1.6 de dacie si cutie de 5 ca am numa' 4,
si dup-aia discut despre tuning;da nu stiu de unde sa le iau p-astea;supa aia:admisie,supape,axa cu came, evacuare,racire - si o fac avion


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 12 Mar 2004, 09:23
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




apropo, ce ziceti de o butelie cu oxigen pusa intre scaune?cu regulator si robinet la mana, cu duza in carburator(sub sau deasupra clapetei, nu stiu cum ar fi mai bine),si dat drumu progresiv,fct de acc?
baga oxigen in amestec,arde mai bine si mai repede, fuge mai tare, consuma mai mult
da tre s-o fac in asa fel incat sa nu-mi decoleze pistoanele


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 12 Mar 2004, 10:03
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

ce ziceti de o butelie cu oxigen pusa intre scaune

cred ca glumesti; nici nu-ti poti inchipui cat de periculos poate fi oxigenul!!!!

pe de alta parte, cresterea de putere dorita de cristi o vrea obtinuta fara interventii la motor;
cat priveste DURALUBE, se pare ca parerile sunt impartite dar eu inclin sa cred ca rau nu face


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 12 Mar 2004, 10:40
Post #189


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




pt Bitzu.
mai inainte sa pui oxigen iti recomand urmatoarele:
casco
asigurare de viatza (sa se bucure si familia)
singur in mashina(sa nu ai si pe altzii pe conshtiintza)
circula prin zone pe unde nu exista altzi automobilishti sau pietoni.
parcheaz-o intr-o zona inchisa cu gard pe-o raza de 500-1km in functzie de marimea buteliei
cumparatzi un loc de veci in zona sinucigashilor
inainte de a urca in mashina prevazuta cu oxigen treci pe la biserica si spovedeshte-te si impartasheshte-te


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 12 Mar 2004, 10:44
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Bytzu, iti imaginezi ca trebuie sa fie bec la motor si fara pic de grasime ceea ce e aproape imposibil la o Dacie?Nici macar sa nu te gandesti... :shock: :shock: :shock:


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Mar 2004, 11:51
Post #191


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bytzu,

Imi pare rau de Renault 12-le tau, mai ales daca arata bine. Te rog scutesteo de asemenea teste, daca de propria persoana nu iti pasa.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Mar 2004, 11:54
Post #192


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




OCEBE,

Duralube nu face rau, dar problema mare e ca nu face nimic, fata de ceea ce sustin ei in commercial presentation-urile lor. Oricum, statul (cred) american ia dat in judecata pentru pacalirea clientilor.

Totusi functioneaza ceva foarte bine la DuraLube....unsul efectului placebo.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 12 Mar 2004, 12:00
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

unsul efectului placebo. 

misto!


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_21us
post 12 Mar 2004, 13:43
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




eu am fost ff multumit de duralube.efectul nu a fost constatat numai de mine ci si de altii prieteni carora nu le-am spus.are un efect ff bun asupra motoului.


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 12 Mar 2004, 14:21
Post #195


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




Curat placebo :wink: Dar apropo de cresterea puterii,poate vreunii dintre voi isi aminteste ca in revistele Autoturism la inceputurile ei cind prezentau fisa tehnica a vreunei masini ii dadea-u puterea in CP SAE la unele si CP DIN la altele,la acelasi tip de masina(cu acelasi motor) puterea SAE era cu aproape 10(zece)CP mai mare decit puterea DIN si stiti de ce? pt ca in sistem SAE,mai precis SAE vechi,pe standul de proba se masura puterea fara nici un fel de anexa si cin zic anexa ma refer la filtru de aer,esapament,pompa de apa,alternator.Concluzia ???????????


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 12 Mar 2004, 14:22
Post #196


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




Scuze corectez,isi amintesc


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Mar 2004, 14:28
Post #197


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




cristi_21us,

normal ca ai fost multumit. Placebo sia facut treaba 8) :wink:

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 12 Mar 2004, 14:41
Post #198


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




acu fara misto, yo aveam inainte coktail de ulei si presiune 1.9 la relanti si vreo3-4 in mers;
amschimbat si spalat in int motoru cu sol Valvoline, am pus 2 cutii de 2+2 si ulei mol de 30000 L si am presiune 2-2.2 si 4-5; si asta cu un jeg de ulei si cel mai ieftin aditiv si cu un set motor din 1972
deci dura-lube ala e sigur mai bun, cel putin pt masinile uzate
acu nu stiu daca sa-mi pun sau nu!


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 12 Mar 2004, 14:46
Post #199


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




si apropo de qxigen, daca-l combin cu azot si ii dau cat sa fasaie incetisor?
sau chiar sa pun duza sus pe gatul de lebada si sa aiba timp sa se amestece bine;
NOs tot pe principiul asta functoneaza,da nu trece prin carburator


Si mai da-o incolo de jmecherie,ca-i torn metanol in rezervor sau vitriol - face ca toti aia a merge de rupe;sau ii fac un gen de injectie cu metanol


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 12 Mar 2004, 14:50
Post #200


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




daca stiti voi avioanele nemtesti din ww2 aveau un dispozitiv de fortaj cu injectie de metanol in cilindrii de-i zicea GM-1 sau GM-2

noi, ca tot suntem romanasi destepti si inventivi de ce nu putem sa facem asa ceva?

ii pun un rezervor de metanol si ii dau cu portia,incetisor,daca-i dau putin nu prea are cum sa faca bum, nu-i asa


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 12 Mar 2004, 14:55
Post #201


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




si mai e ceva - pt aia cu liniute
pt demaraje sa aveti cauciucuri cu bara mica, nu foarte late si eventual cu laterala ranforsata - daca nu vedeti diferenta yo imi halesc masina si o sting cu antigel;

daca schimbi jentile pt treaba asta(stiu ca sunt destui cu jenti in 4 prezoane) nu puneti jenti mai mari de 14 ca mai rau o sa stati pe loc


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Mar 2004, 14:58
Post #202


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bytzu,

2 + 2 e altceva. Si eu am pus o cutie. Si am urmarit atent daca are efecte. Si a avut. Eu am mari probleme cu presiunea la ulei cand e cald, dupa ce l-am pus dupa ceva KM am obtinut ceva rezultate, dar nu au tinut foarte mult.

Si oricum e o diferenta intre 2 + 2 si DuraLube. 2 + 2 e doar aditiv de ulei si nu se lauda ca motoru va merge si fara ulei datorita lui. Duralube cu asa ceva se lauda, plus ca in super commercial presentationurile lor mai arunca si cu apa pe culbutori, si culmea...motorul mergea in continuare. Dar daca tin motorul 30 secs pornit si arunc apa pe el, sigur si a meu va supravietui...si fara DuraLube.

Daca ati avea ceva putere de filtrare si de judecata, doar prin simpla analiza a reclamelor DuraLube vati da seama de seriozitatea lui. Nici nu var trebui alte dovezi. E same shit ca si super retetele miraculoase ale doctorului Dumitrescu (sau ce nume or avea) care va promite o viata echilibrata, plina de fericire luand zilnic ceaiurile lui facute doar din plante alese de el de pe toata planeta. Imi si inchipui o poza cu un munte verde in fundal, cer albastru, perfect senin si doua oameni imbratisati cu un zambet fals si mare (zici ca pozeaza pentru Colgate) si daca mai sunt si doi copilandri in jurul lor, efectul este si mai mare.

Sa traiti...si sa mai muscati si alta data din aceste "produse" "revolutionare"

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Mar 2004, 15:02
Post #203


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bytzu,

Please,....but please don't kill yourself. Romania ar avea cu un om naiv de baza mai putin. Nu de alta, dar s-ar putea sa iei viata si altor semeni deai tai. Multi vor sa reinventeze roata. Ba mai mult, chiar vor sa demonstreze ca roata patrata inventata de ei merge mai bine decat cea rotunda.

So...please stay alive. Avem nevoie de tine.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 12 Mar 2004, 15:49
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




orice combustibil care are o putere calorica (parca asa-i zice) mai mare decat benzina, daca, sa presupunem ca este folosit in acest sens, trebuie sa aiba ca si consecinta cresterea puterii motorului pe care il alimenteaza; la celelalte consecinte nu vreau sa ma gandesc.....


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 12 Mar 2004, 16:56
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




Bytzu si nu uita sa-ti dai cu vasilina pe miini inainte si sa ungi robinetul de la butelia de oxigen,o sa-i depasesti pe toti indiferent de directia in care merg ei.


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 12 Mar 2004, 17:07
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




QUOTE

o sa-i depasesti pe toti indiferent de directia in care merg ei.

asta se va intampla numai pentru el sau pentru el odata cu masina?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 14 Mar 2004, 20:46
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




amandoi, categoric!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 14 May 2005, 15:25
Post #208


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea




Scuze ca ma bag si eu, dar chestiile astea cu butelii de oxigen,metanol,etc.,cu asemenea ganduri in cap cum ai trecut testul psihologic de la scoala auto?Un exemplu gasit pe forum: cativa meseriasi de pe la aeroporturi au bagat benzina de avion in masinutzele lor,dar dupa cateva schimbari repetate (intr-un interval scurt) de garnituri de chiuloasa(poate si seturi,chiuloase,supape,etc., nu stiu exact) au renuntat la idee si au preferat sa foloseasca respectiva benzina in combinatie cu cea normala




P.S.:Mentionez ca acest lucru l-am citit mai demult si nu stiu daca tin minte corect de doata treaba.Cei care o cunosc ii rog sa ma corecteze.


--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 14 May 2005, 22:33
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Mai interesanta idee, da ru zic ca e mai simplu sa se modifice mici chestii in motor, datorita carora masina nu se va transforma in Cernobal. Asta cu oxigenul e cam periculoasa , parerea mea.
Si power pe dacia fara a umbla in motor si/sau la chiloasa nu se poate cu tobe si filtre de aer castigul e nesemnificativ, numai soundul se modifica(si la unii chiar suna bine). E drept ca asa un pic cate un pic se strang 30 de caluti, nu? biggrin.gif
Oricum din tobe si din filtru de aer nu se scot 5 cai, mai ales dintru-un motor din 78(parca)! Fara suparare da asta e adevarul.
Respect!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
margarit2001
post 30 May 2005, 23:00
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 July 04




salutare tuturor

tocmai am avut placerea ( si rabdarea smile.gif) sa citesc ce ati scris pe aici
si nu pot sa ma abtin sa nu va spun ce-am facut cu dacia mea
din cand in cand mai imi place si mie cox-ul,
de aceea am incercat sa fac mici modificari la a mea dacie 1400 cu speranta obtinerii unui monstru de masina.......(asa cum auzeam din povestile pescaresti ale altora biggrin.gif)

am incercat nus cate optimizari pe langa motor
-felurite filtre fara nici o diferenta vizibila
o mica diferenta am realizat cand nu am pus nici un filtru,ducand o conducta pana in exterior sa traga aer de acolo
-incercat nus cate feluri de evacuari cu/fara tobe (o varianta a fost cu o teava scoasa in spatele rotii din fata) nu am obtinut decat zgomot infernal
-montat un electroventilator in locul celui mecanic, fara influenta vizibila,m-am bazat insa doar pe consideratii de natura electrica/mecanica
-pus un carb de nova care mi-a marit consumul(in ciuda reglajului de un service autorizat caruia i-am platit o carutza de bani)

cu ce v-am zis mai sus n-am obtinut mare lucru

-am pastrat filtrul initial, caruia i-am atasat o conducta cat se poate de scurta cu iesire in fata masinii
-am pus evacuare din teava de inox si tobe tot de inox facute dupa niste schite lexmaul pentru kadett 16v 2000cmc (pentru acest model lexmaul garanta obtinerea a max 5cai la 6200rpm)
mentionez ca nivelul de zgomot e putin mai mare decat la cele obisnuite
-montat o aprindere electronica cu acumulare capacitiva
-pastrat acelasi carb(reglat insa de un fost participant la vtm)
-pe langa astea am umblat si in motor: schimbat ax cu came, supape, rabotat chiulasa, usurat
volanta....

dupa ce am pus totul la loc si reglat parca era alt motor, nu diferente majore fata de varianta de fabrica insa pot zice ca performantele sunt "un pic mai bune", imi permit sa ma duc lejer la 7000-8000rpm, chiar daca la relanti tremura putin motorul

concluzia mea -daca vreti "un pic" de cai putere in plus nu va mai complicati cu filtre, tobe si accesorii de genu asta, treceti la partea de unde intradevar se mai pot scoate niste "calutzi"-interiorul motorului - chiar daca nu aveti cunostinte de asa ceva imposibil sa nu gasiti un cunoscator care sa va "cedeze" o parte din cunostintele/experienta care le-a acumulat sau sa va ajute sa realizati ceea ce vreti
(nu ma refer numai la forumisti)

toate bune si bafta la inmultit caii putere


PS cat despre metanol si yo am mers cu asa ceva pana cand mi s-au ars supapele(intr-o luna si ceva de utilizare); mentionez ca trebuie puse jicloare mai mari iar consumul e dublu fata de benzina; atentie! - sa nu va rupeti motorul -yo abia piscam acceleratia si se tura motorul de ziceam ca nu-i adevarat

This post has been edited by margarit2001: 30 May 2005, 23:09


--------------------
1.4 8V, 1.6 8V, 1.8 20VT, 2.8 for fun; 1.5 for city
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 12:17
Forum Renault