DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CP in plus...

Mirelush
post 6 Feb 2004, 02:30
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




pui de drac sti era o vorba care zicea ivrei motor mai puternic iatzi motor mai puternic.. si asta e foarte valabil pt dacie da nimeni nu prea intelege !! smile.gif si aia cu filtru de aer nu stiu cat efect are pe dacie si ca sa aiba efect tre folosit filtru calume nu aberatzii dastea de targ alea au efctu de atzi baga mai mult praf in motor smile.gif adika sa iti nenoroceasca motoru ! si aia cu evacuare da o sa simtzi ceva daca nu mai ai tobe si nimik e tzeava cap coada da te insebuneste creier! :roll: in fine ash vrea sa vad si eu o dcaie dasta asha tunata cu ce alearga mai bine decat a mea ! adika tuning dasta filtur de aer .. evacuare .. bujii bla bla


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Feb 2004, 09:31
Post #122


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bey, voi astia care credeti in minuni cu dume de tobe si filtre...

1) Ia bagati o talpa serioasa in acceleratie si vedeti cum se comporta masina.
2) Dupa aia scoateti filtrul repetati pasul 1.

Nu cred ca veti vedea mari diferente....poate e o idee, dar deja daca puneti filtre bengoase, deja pierdeti puterea mult ravnita...

Judecati oameni buni si nu va luati dupa prostii.....ce face credinta oarba din oameni...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 6 Feb 2004, 12:09
Post #123


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




driverx nici eun nu cred in dastea cu filtre .. da nu pot sa zic din start nuu! ca nu am incercat un filtru serios!! intelegi daca stiam sigur ! oricum sincer cred ca singuru aspect ar fi aspectu .. si poate daca pui un filtru bun viata mai lunga !


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Feb 2004, 12:15
Post #124


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mirelush,

Si eu v-am dat metoda sa vedeti in care nu e nevoie de un filtru "meserias" ca sa va convingeti de "CP Plus"...adica "Minus"

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 6 Feb 2004, 12:30
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




N-as judeca atit de aspru pe nimeni, in fond nu s-a nascut nimeni invatat; ca sa te poti gindi logic la diversele implicatii ale unor interventii de tuning trebuie sa cunosti CUM SI DE CE functioneaza un motor, ce fac toate alea prin el, etc., ori aceste cunostinte le obtii daca esti pasionat, daca ai citit o carte, daca ai facut studii de specialitate, daca ai cercetat, pe scurt.

Nu este cazul majoritatii, asta e sigur, multi nu citesc CU ATENTIE nici macar brosurica cu care vine masina, acolo sint informatii care raspund la 30% din intrebarile de pe forum, de-asta semnatura mea arata ca o lozinca socialista, poate cineva o citi-o vreodata!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 6 Feb 2004, 18:11
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




FLEX da da multi cred ca daca ii umbli la ffiltru ii schimbi evacuarea .. si pui nustiu ce bujii si daca itzi pui un carb 2 corp o sa manace dacia pamatu! si nici mkar nu vor sa te askulte cand le zici ca nu e asha ! din unele tuninguri poti kiar sa castigi dar uneori pierzi mai mult decat castigi ! e3u nu sunt un om care sa fie inebunit de street racing asha ca nu sunt de acord cu tunningurile astea gen streetracing fie ele exterioare fie la motor! in fine astea sunt mofturi care nu aduc nici o imbunatatzire mashinii! sio mai costa si o groaza ... potzi aduce multe imbunatatiri motorului! dar sa fie imbunatatiri nu vise .. hai ii fac asta ca sa ifac bmw cu dacia .. cu motor de dacie in fine ...


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 6 Feb 2004, 18:56
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Atat filtrul de aer cat si evacuarea pot creste puterea motorului.
Ce e greu de inteles?
Cu cat motorul respira mai bine, cu atat el opune o rezistenta mai mica atat la admisia aerului cat si la evacuarea gazelor.
Pot spune ca e foarte important sa se mentina aceeasi lungime a evacuarii.
Incercati si voi sa scoateti toba finala si o sa vedeti ca masina trage altfel.Adica se infge mai putin...pt ca se modifica cuplul si turatia.
Sa nu-mi spuna nimeni ca a bagat teava cap coada la evacuare si fara site fara nimic si ca nu a obtinut performante mai bune,ca nu cred!


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Feb 2004, 21:13
Post #128


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




marius-gabriel,

Cel putin cu filtrul ii valabil doar la turatii mari....

Si notiunea turatii mari nu e compatibila cu motorul Dacia icon_twisted.gif

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 7 Feb 2004, 00:37
Post #129


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Si cand am mers fara filtru, si cind mi-a cazut toba s-a simtit foarte clar ca masina trage MULT MAI BINE, fara sa sar de 4000 de ture.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Feb 2004, 10:11
Post #130


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




cei7pitici,

Nu am spus ca nu se simte, dar nu e nu stiu ce. Poate se vor gasi oameni pe forumu asta care o sa zica ca sior facut tuning la Dacia lor: au scos filtrul de aer...

Vezi...ca poate filtrul tau e copt....si atunci cred si eu ca merge MULT mai bine. Eu ca miam pregatit masina pentru iarna i-am schimbat filtrul. Am sesizat ca motorul raspundea altfel, dar sa zic ca am castigat CP...no way...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 7 Feb 2004, 12:38
Post #131


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




S-a spus mai sus ca esapamentul si filtru sport isi fac simtita prezenta abia la 4500-5000 de ture. pai voi cu ce viteza mergeti de atingeti turatiile alea, ca eu la 4000 ture am 160k/h intr-a 5-a cu un carburator dublu corp ???


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aero
post 8 Feb 2004, 08:48
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 January 04
From: Bucuresti




Pentru prietenii de mai sus am o parere de spus. Cat timp tu ai pe motorul de Dacia axa cu came standard si carburator Carfil poti sa-i pui mama filtrelor si a tobelor ca nu se simte nimic ,decat o durere de cap de la zgomot. Cu treapta a5a nu prea ajungi la aceste ture , dar cu trepte inferioare poti si observi adevarata putere.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 8 Feb 2004, 11:39
Post #133


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




razvan dadalau...r5 alpine...asta ie din generatia veche?ie turbo sau nu ca nu mai tin minte?


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 8 Feb 2004, 12:11
Post #134


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




QUOTE
Razvan Dadalau
Pentru prietenii de mai sus am o parere de spus. Cat timp tu ai pe motorul de Dacia axa cu came standard si carburator Carfil poti sa-i pui mama filtrelor si a tobelor ca nu se simte nimic ,decat o durere de cap de la zgomot. Cu treapta a5a nu prea ajungi la aceste ture , dar cu trepte inferioare poti si observi adevarata putere.

Nu te vad eu pe autostrada simtind "adevarata putere" intr-a 4-a la 160k/h.
Iar carburatorul e "Solex"
Axa cu came conteaza foarte mult, dar nu inseamna ca nu poti obtine un plus si cu una standard.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aero
post 8 Feb 2004, 18:23
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 January 04
From: Bucuresti




Au fost 2 tipuri de Renault 5 Alpine atmosferic la 93 cp si turbo la 110 cp.
La 160 km/h nu prea simti pe autostrada , mai iute daca se poate. Carburatorul solex nu a fost introdus pe Dacia ci numai pe Renault 12. Un motor e mort fara o axa cu came. Una e sa vezi un motor facand max.5000 de ture si alta e sa-l vezi la 7500 de ture si asta doar din axa. Te pune pe ganduri.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirelush
post 9 Feb 2004, 00:32
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 8 November 03
From: Bucuresti




bai sa fim serioshi de unde catsigatzi ma voi cai unde ii tzinetzi in portbagaj! ?? vb de daci nu de nustiu ce mashina ce naiba eu i-am dat 5000 de ture in mer chiar mai mult si credtzima ca dupa 5000 motru nu ca urla sta sa moara zici ca ii sar cilindrii! si motoru nu are decat 56 de mii de km asha ca sa fim realisti motoru ala nu o sa tina in viatza vietzilor lui la ami lumt de 6000 de ture in mers daca le tine si pe alea .. putem noi sa ii punem mama axelor cu came si 2 carbelitoare dublucorp ca ea tot dacie ramane daca nu ii moare motoru se dezmembreaza ea ! dacia e masina de familie nu mahsina de curse ! nu zica ca nu ash fi multzumit cu un motor de 110 cai pe dacie dar credetzi ca il putetzi folosii la adevarata lui valoare pe o mashina ca dacia ? haidetzi sa fim realisti sa sa lasam visele de street racing ... motroul de dacie trage foarte bine in parametrii lui normali .. orikum nu ai unde sa fugi de nebun ku masina in Bucuresti ! dacia ar fi buna sa itzi faci treaba daca nu ar fi asha zegoase si prost realizate componentele!


--------------------
Mirel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezare
post 9 Feb 2004, 09:23
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 13 September 03




QUOTE
S-a spus mai sus ca esapamentul si filtru sport isi fac simtita prezenta abia la 4500-5000 de ture. pai voi cu ce viteza mergeti de atingeti turatiile alea, ca eu la 4000 ture am 160k/h intr-a 5-a cu un carburator dublu corp ???


Pai ce, tu ai numai treapta a 5-a pe masina? Eu ajung doar intr-a doua la turatiile alea, ca altfel n-am unde in bucuresti.... si asa si aici inseamna vreo 70-80/ora.


--------------------
Opel Astra 1.6 16V ex-Oltcit Club 1.1 - Bucuresti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Feb 2004, 11:19
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




Chestia cu filtrul de aer si cu evacuarea e valabila la orice masina respectiv motor si nu vad de ce nu ar fi si pe Dacie.Parca ati fi dusmani.Dacia e masinuta noastra si asa buna rea cum este ea trebuie bagata si ea in seama.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Feb 2004, 11:52
Post #139


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Hmmmmm... se pare ca nu intelegi ca pentru un cost ridicat obtii performante scazute ? Asta in cazul Dacia. Poti sa-i pui ce vrei tu, chestia e ca nu se merita investitia.
Vrei intr-adevar sa rupi gura tirgului? Cumpara-ti un vilbrochen de firma, ia-ti pistoane si biele forjate, camasi tratate special, segmenti speciali, cuzineti la fel, vezi ce faci cu blocul motor, schimba-i citeva pinioane prin cutie si...... ai masina (n-am listat aici axa cu scame, kit-ul de admisie directa, galeriile si eventuale carburatoare)! Ia pune-ti tu mintea la contributie, fa un calcul sumar si vezi la cit iesi cu modificarile listate de mine mai sus......


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezare
post 9 Feb 2004, 12:13
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 13 September 03




marius-gabriel, chestia cu filtrul si evacuarea e valabila la orice motor, dar avand in vedere procentajul (4-5%) e VIZIBILA la motoare ceva mai puternice si chiar si la motoarele astea la turatii mari. Acum sincer sa fiu nu stiu cat de bine se simte dacia la 5000+rpm, dar poti sa afli.... smile.gif

Iar la ce spune Marty, mai adauga ca tre' sa umbli dupa aia la planetare, eventual alta cutie ca nu tine cuplu prea mare asta, ceva pe la frane si suspensii, si constati ca investitia se apropie de pretul unei alte masini (sh, evident), alta decat dacia.


--------------------
Opel Astra 1.6 16V ex-Oltcit Club 1.1 - Bucuresti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Feb 2004, 14:06
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




se pare ca nu ati inteles...
cat costa sa-ti pui o teava cap coada?
cat costa sa-ti rectifici chiluasa si sa-i pui un dublucorp ceva....
chestile astea nu se fac pe bani asa de multi..
e treaba de pasiune...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Feb 2004, 14:10
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




eu nu vb de tuning extrem ,dar cu unele modificari ieftine zic eu se poate duce lejer dacia in 160-170 si sa scoti suta in 12-13 sec.
pai daca nu e cazul sa ne complicam de ce nu inchidem dracului rubrica de tuning??
sau pt voi tuning inseamna un abtipild pus pe luneta?


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 9 Feb 2004, 14:11
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




abtibild icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Feb 2004, 14:13
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




ma rog..cum dracu i-o zice...


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sod
post 9 Feb 2004, 16:09
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 20 December 03
From: Iasi




eu mi-am facut tuning la frane, adica in sfarsit le-am facut sa mearga; sunt foarte multumit smile.gif. Daca ii mai fac si un tuning sa nu mai curga uleiul pe palier ca la robinet, pot spune ca voi ovea o masina super tunata. Da, din nefericire tuningul la dacia se rezuma de multe ori la aducerea in parametri normali, oricat de slabi ar fi ei. Asta e (ma refer aici la generatiile pana la DSN).


--------------------
Renault Megane Estate Privilege dCI - B-xx-GNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 9 Feb 2004, 16:12
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




marius-gabriel, ideea e ca NU OBTII MAI MULTI CP din filtru si tobe decit cei trecuti in cartea masinii, cel mult te apropii de ei, o astfel de optimizare e buna, sa zicem, dar nu spectaculoasa.

Pentru CP mai multi trebe` cam ce a zis si Marty si mai trebe` si ce ai spus tu (pasiune), dar sigur trebe` si ceva bani. Tuning-ul nu e un sport de masa!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Feb 2004, 03:20
Post #147


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




A-ti observat ca masina urca mai repede in ture, cand motorul este rece? Explicatia : motorul nu a apucat sa degaje prea multa caldura si carburatorul trage aerul inca rece.Cu cat aerul este mai rece cu atat este mai dens in oxigen.Eu am mi-am pus o conducta , am adapat un filtru de aer clasic, si l-am scos la grila, in fatza radiatorului.Sunetul este superb, se aude cum respira motorul,si urca un pic mai repede in ture.Masina merge in 7000 rpm in treptele I, II si III icon_mrgreen.gif O sa revin cu o poza a motorului, dar momentan nu am.Viteza maxima pe care am atinso dupa k-metrajul meu, a fost undeva peste 160 ( dar real cred ca aveam mai putin).


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezare
post 19 Feb 2004, 09:41
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 13 September 03




Chiar 7000? smile.gif


--------------------
Opel Astra 1.6 16V ex-Oltcit Club 1.1 - Bucuresti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 19 Feb 2004, 14:34
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




am citit tot ce s-a scris pe topicul asta, m-am si amuzat de fo cateva ori dar am si constatat ceva:
dupa vorba"cu o floare nu se face primavara" asa si cu imbunatatirile propuse aplicate singular; adica efectul unei singure modificari este mic, nu poti sa astepti (sau poti sa astepti mult si bine...) ca eliminand tobele si punand in loc o teava din inox sau din aur sa creasca puterea cu 10%; mai tai din chiulasa si gata ,inca 10% spor de putere, schimbi axa cu came, hop inca 10%( sau axul sau cum io mai spune)s.a.m.d.
Toate aceste modificari CONTRIBUIE dar fiecare cu putin la obtinerea de CP in plus; numai realizand mai multe modificari,(care musai sa nu se bata cap in cap) se poate vorbi de o crestere cu adevarat sesizabila a puterii.
"Parerea mea..."


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vcosmin
post 19 Feb 2004, 22:18
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 03




de ce nu incercati sa folosit un program de simulare a motorului gen Dyno2000
in princiupiu e destul de exact in coditiile in care i se dau toti parametrii motorului, de modifcarea axului aduce prea putina putere daca nu e insotita si de un alt carburator+evacuare etc. Se pot face tot felul de simulari inclusiv cu turbo, supape marite, axe, carburator, evacuare si asa mai departe.
Inca o chestiu, destul de multi cai se pot scoate reducand din pierdiel de putere ale motorului : pompa de benzina (e buna una electrica), carter sec (am vazut pe o dacie, si asigura ungere 100% a motorului indiferent de situatie, poate sa fie si intoarsa cu rotile in sus), volanta, jenti etc.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 00:02
Forum Renault